PDA

Volledige versie bekijken : Waarom hoppen vrouwen van club tot club?

seksenfun
27 juli 2010, 17:14
Zomaar een bedenking.

Waarom ineens nu die vraag?

Als voorbeeld neem ik een dame uit PSR. Serena om geen namen te noemen :hammer:. Van haar is wijd en zijd geweten dat ze een service met hoofdletter s, e, r, v, i, c en e levert.
Het lijkt mij in haar geval dan ook beter om vaste klanten op te bouwen waarmee ze zélf ook graag vertoeft. Des te leuker voor haar en ook minder vermoeiend voor haar. Je moet niet steeds opnieuw op zoek (of als ze al met bosjes zouden vallen voor haar) en telkens weer niet de gehele dag 30' met (wie weet wie) jan en alleman de koffer induiken.

Het kan toch niet relaxt zijn als je steeds weer in andere clubs jezelf moet gewennen :gruebel:.

Ik kan er inkomen dat een dame die belabberde service levert (met hele kleine lettertjes s, e, r, v, i, c en e) telkens weer een andere club moet opzoeken omdat snel bekend is wie ze op kamer is.

Eigenlijk bekijk ik voorgaand stukje een beetje in de spiegel (die gebarsten is nu ;)), een beetje vanuit GFE-beertjes-standpunt. Ikzelf zou liever weten met wie ik te doen heb, in plaats van steeds voor een groot vraagteken te staan.

Nu ja... kunnen we wel de beweegredenen achterhalen?

momentum
27 juli 2010, 17:28
Simpel, omdat ze denken dat ze bij een andere club meer geld kunnen verdienen.

Jetliner
27 juli 2010, 18:22
Monseigneur S&F, wat denkt u?
Om uit de radar van de fiscus en justitie te blijven.
Om moeilijk traceerbaar te blijven voor het thuisfront, schuldeisers, ex-impressario's ("ik heb jou groot gemaakt, nu moet je maar voor mij werken ook!") Romantische motieven zullen er niet zijn.
Die meisjes zijn nomaden en moeten rondtrekken om zich in te dekken. Zaken waar wij met onze berenneus best niet in snuffelen... Tenzij het een jeugddroom was om in mootjes in een greppel te worden gevonden.

MichelJ
27 juli 2010, 18:29
- omdat de zelfstandige denken dat ze ergens anders meer kunnen verdienen
- omdat de overigen door de pimp worden overgeplaatst omdat hij/zij denkt dat een meisje daar meer kan verdienen
- omdat je knettergek wordt als je 3 weken 24/7 in dezelfde club zit
- omdat ze gestalkt worden door ijsberen
- omdat ze ruzie maken met andere meiden
- omdat ze een club niet meer inkomen vanwege uiteenlopende redenen
- etc etc

janjanjan
27 juli 2010, 19:19
- omdat de zelfstandige denken dat ze ergens anders meer kunnen verdienen
- omdat de overigen door de pimp worden overgeplaatst omdat hij/zij denkt dat een meisje daar meer kan verdienen
- omdat je knettergek wordt als je 3 weken 24/7 in dezelfde club zit
- omdat ze ruzie maken met andere meiden
- omdat ze een club niet meer inkomen vanwege uiteenlopende redenen
- etc etc

Precies, het kan extreem zijn. Ik kende ooit een dame die maandelijks verkaste en binnen haar werkplek (ramen) om de paar dagen van kamer veranderde. Kennelijk wilde zij (lees haar ‘werkgever’) niet dat zij om welke reden dan ook binding (want...) kreeg met de plek, collega’s of klanten :frown:

Goedemorgenallemaal
27 juli 2010, 19:31
De dames weten dat ik ook wel eens een andere club bezoek en dus hoppe ze van hier naar daar in de hoop mij te treffen...

Wat zou het anders kunnen zijn....

Jünther
27 juli 2010, 19:54
Het is bekend dat nieuwe dames extra aandacht krijgen van de stamgasten. Ik ben er ook zo één.
Da's tijdelijk een extra money-impulse.

De pimp wil ook wel eens zijn redenen hebben om de produktiemiddelen te verzetten.
Plus de wijven willen ook wel eens onderling gaan pesten of stelen.
Tis een jungle outthere S&F.

Jansen
27 juli 2010, 20:11
Wat ik nog niet gelezen heb maar wat momenteel wel speeld is dat er een ware Pimp oorlog is uitgebroken.
De Turkse pimps hebben het aan de stok gekregen met de Roemeense pimps in Duitsland, de politie heeft ook al afrekeningen meegemaakt.

De dames die onder een pimp vallen worden ook gewaarschuwd om te vertrekken uit de club of anders van pimp te veranderen,zoniet dan wordt er duidelijk gemaakt wie het voor het zeggen heeft.

Deze laatste weken is dit voorgekomen in Lr en een jaar terug in de Vila Vertigo.
Stefan was machteloos met het halen en houden van de dames.
Nu is L.R aan de beurt en zijn diverse dames plotseling vertrokken of van pimp verandert.
Laten wij nu niet de populaire jongens uithangen en proberen deze dames te helpen omdat dit juist averrechts uitwerkt.

De grootste problemen voor deze dames zijn dan ook dat ze op verkeerde tijden sms krijgen van ijsberen en dan verhaal moeten doen bij hun pimp.
Dit heeft afgelopen weken al veel aan klappen opgeleverd bij enkele dames.

Dus ga niet te veel bemoeien met hun prive en niet denken dat je ze kan helpen om ze buiten de club af te spreken ,te bellen of te sms.

Er zitten ook dames bij die geen werk hebben in de club maar als spion de pimps vertellen wat een van hun dames uitvoerd en hoeveel en hoelang ze naar de kamer zijn geweest.

Deze wijsheid heb ik van enkele dames die annoniem willen blijven maar enkele ijsberen onder ons zijn ook door hun hetzelfde verteld.

Dit is geen discussie voor beren die negatief willen reageren dan liever een I.M .
naar me.

Jansen

p.s. Forum laat dit bericht staan het brengt meer op dan het schaad.

MiniME
27 juli 2010, 22:57
Deze wijsheid heb ik van enkele dames die annoniem willen blijven maar enkele ijsberen onder ons zijn ook door hun hetzelfde verteld.

Het meeste wat je schrijft heb ik van dichtbij meegemaakt. Teveel ijsberen romantiseren het saunawereldje veel teveel (natuurlijk ingegeven door de GFE die ze continue krijgen voorgeschoteld) maar de harde werkelijkheid is zeker anders, op een paar zelfstandige uitzonderingen na.

MiniME
27 juli 2010, 23:03

En S&F heeft nog steeds niet door dat HIJ de reden is dat ze aan het zwerven is geslagen :biggrin:

Picasso 1
27 juli 2010, 23:36
En S&F heeft nog steeds niet door dat HIJ de reden is dat ze aan het zwerven is geslagen :biggrin:

Wat S&F niet snapt is hoe het kan dat zijn lief van PSR naar Oase verhuist :biggrin:

Goedemorgenallemaal
28 juli 2010, 09:59
Wat S&F niet snapt is hoe het kan dat zijn lief van PSR naar Oase verhuist :biggrin:

Misschien om wat afstand te scheppen....
Hoewel het "pimp" zeer, zeer groot is denk ik dat dit draadje weer even op de rails moet. Het gaat net om "verhuizen"vanwege pimps maar "verhuizen in he algemeen. De Pimps zijn niet de enige oorzaak.
Kliekjesvorming binnen clubs kan reden zijn om te verdwijnen, sommige cubs verwijderen een dame als ze al te openlijk spuit en snuift een doodgewone ruzie binnen een club zal ook vaak ede zijn voor verhuizing. En als je tijdens een GFE te horen krijgt van de dame waarom ze verhuisd is zal het altijd haar kant van het verhaal zijn, als je in een club vraagt waaom die e die verdwenen s, zul je altijd het verhaal horen van management of (ex-) collega's en dat kunnen vriendinnen zijn of vijanden.

En er zijn ook dames die er gewoon mee stoppen omdat ze het daarvoor de hoogste tijd vinden. Of bij "onafhankelijke" dames vanwege het vinden van een baan of vriend.
(Ja, geloof het of niet, dat kan echt. Zo heb ik eens in een restaurant gegeten waar opeens het hoofd van de bediening mij kwam begroeten, een oude favoriet van me (ze wachtte wel tot mijn gezelschap even naar de wc was). Even heel snel bijgepraat. )

seksenfun
28 juli 2010, 20:30

S&F heeft soms meer door dan ie laat uitschijnen :smoke:.

Picasso 1
28 juli 2010, 20:35
(Ja, geloof het of niet, dat kan echt. Zo heb ik eens in een restaurant gegeten waar opeens het hoofd van de bediening mij kwam begroeten, een oude favoriet van me (ze wachtte wel tot mijn gezelschap even naar de wc was). Even heel snel bijgepraat. )

Een quick blowjob met de belofte van een goede fooi? :biggrin: