PDA

Volledige versie bekijken : Paloma Ex-relax



Pim
17 mei 2006, 18:23
Naam : Paloma

Haarkleur/-lengte : Blond haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup silliconen

Nationaliteit/Taal : Turkse / Duits en engels

Leeftijd : 24-28 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Neuken ,PZC, beffen, zoenen redelijk



Ik ben een tijdje terug een keer naar België gereden om deze club eens te bekijken. Voor mij is deze club toch bijna twee uur rijden maar ik had afgesproken met wat anderen om daarheen te gaan. De navigatie had wat problemen met het adres maar uiteindelijk kwam ik er wel.
Hele mooie club dat moet gezegd worden met uitzonderlijk mooie kamers. Ze hebben alleen nog niet zoveel vrouwen.
Ik ben die dag met een duitssprekende turkse geweest. Hele mooie meid waarmee ik toch bijna 2,5 uur op de kamer ben geweest. Alles was redelijk goed verlopen maar met het afrekenen dacht ik dat het fout ging. Ik ging uit van de duitse prijzen zoals in GT/PHG maar dat klopt niet helemaal. Na ieder uur begint de teller weer opnieuw. Maar goed voor mij maakt dat niet zo heel veel uit, ik heb me goed vermaakt die dag.

Flurkman
17 mei 2006, 18:34
...het fout ging. Ik ging uit van de duitse prijzen zoals in GT/PHG maar dat klopt niet helemaal. Na ieder uur begint de teller weer opnieuw.

Als elk uur de teller gewoon opnieuw begint, betaal je toch ook maar 75 eurootjes per uur?? Of zie ik dat verkeerd?

099
17 mei 2006, 18:59
Is heel simpel, een kleine oefening kostprijsberekening.

Pimmetje gaat tegen de

Gt/phg-rates :

per sessie
1e half uur = 50 euro
elk volgend = 25 euro

(1*50) + (4*25) = 150 euro voor 2 en half uur

ritz-ratez :

per uur
1e half uur = 50
volgend half uur = 25

(3*50) + (2*25) = 200 euro voor 2 en half uur