PDA

Volledige versie bekijken : hasselt A1 massage



kikker99
31 juli 2010, 15:43
was afgelopen donderdag bij A1 massage kreeg ik van de dame met wie ik op de kamer was een kortings kaart van 10 euro als ik op hooker een goede recensie over haar schreef dit om meer klanten binnen tekrijgen ze zij me ook dat dit moet van de baas iedere dame die daar werkt moet dit doen daarom zal ik geen recensie schrijven omdat dit niet de gang van zaken is en toch wel bedrog is ik en hoop dat hooker.nl hier wat tegen gaat doen zal dit ook op hooker schrijven.

blauwebeer
31 juli 2010, 17:29
was afgelopen donderdag bij A1 massage kreeg ik van de dame met wie ik op de kamer was een kortings kaart van 10 euro als ik op hooker een goede recensie over haar schreef dit om meer klanten binnen tekrijgen ze zij me ook dat dit moet van de baas iedere dame die daar werkt moet dit doen daarom zal ik geen recensie schrijven omdat dit niet de gang van zaken is en toch wel bedrog is ik en hoop dat hooker.nl hier wat tegen gaat doen zal dit ook op hooker schrijven.
Opgelet, het weghalen van leestekens is niet hetzelfde als het corrigeren van 'typ fouten'

Gondolas9
31 juli 2010, 19:20
Stof voor een enquête.
Hoeveel procent van de recensies zijn fake?

:teuflisch:

kikker99
31 juli 2010, 20:54
je hebt gekijk moeten misschien een enquete houden wat is nog geloofwaardig bij deze club zal wel alles fake zijn

Jansen
31 juli 2010, 22:02
was afgelopen donderdag bij A1 massage kreeg ik van de dame met wie ik op de kamer was een kortings kaart van 10 euro als ik op hooker een goede recensie over haar schreef dit om meer klanten binnen tekrijgen ze zij me ook dat dit moet van de baas iedere dame die daar werkt moet dit doen daarom zal ik geen recensie schrijven omdat dit niet de gang van zaken is en toch wel bedrog is ik en hoop dat hooker.nl hier wat tegen gaat doen zal dit ook op hooker schrijven.

Ik denk dat Hookers geen belang heeft bij recenties van bezoekers.
Je moet alleen schrijven als je dat zelf wil positief of negatief het is een forum.
Wat de dame vroeg is niet zo verkeerd ?
Dus als de massage goed was dan pak die E.10,- kaart.

Mensen maak niet overal een punt van.:mad:

freefister
8 augustus 2010, 10:35
Het straffe is, als je dat op HOOKERS durft te melden, schrappen ze je bericht!
Zoals ze wel héél veel censuur toepassen aldaar....

Ik denk dat de moderators van HOOKERS zelf heel veel korting krijgen bij Sharon en Co....:cool:

Jansen
8 augustus 2010, 11:51
Het straffe is, als je dat op HOOKERS durft te melden, schrappen ze je bericht!
Zoals ze wel héél veel censuur toepassen aldaar....

Ik denk dat de moderators van HOOKERS zelf heel veel korting krijgen bij Sharon en Co....:cool:


Ik denk dat de moderators zelf geen liefhebbers zijn van deze vorm van sex.
Kortingen nee heeft daar niets me te maken,wel promoten ze zoveel mogelijk waar ze geld voor kunnen ontvangen wat op zich een goede zaak is.
Het schrijven over Belgie en de Duitse clubs is bij de meeste moderators daar dan ook onbekend.
Ze lezen om te wissen :biggrin:
Alleen Anvers weet wel veel over het SKW en Goodbar over de Duitse clubs maar ook zei zijn weer iets ouder geworden en niet meer zo fanatiek op het hookers forum.:gruebel:

kikker99
8 augustus 2010, 20:40
:mad:had bericht ook op hooker geplaats maar het was meteen verwijderd en ben geband voor altijd zal ook nooit meer terug gaan naar a1 massage omdat het kwa prijsvehouding zeer tegen viel slechte massage en wepraten niet over de rest was snel afwerken en geld innen zodat je weer gouw buiten stond

Flurkman
8 augustus 2010, 23:41
Alleen Anvers weet wel veel over het SKW en Goodbar over de Duitse clubs maar ook zij zijn weer iets ouder geworden en niet meer zo fanatiek op het hookers forum.:gruebel:

Als ik Anvers of Goodbar was en zo iets zou moeten lezen... dan trok ik sofort met het blanke zwaard naar de meiden om het tegendeel te bewijzen...:biggrin:

lma
9 augustus 2010, 16:05
Ik heb ook bij A1 massages meegemaakt dat ze me een korting aanboden de volgende keer dat ik terug kwam, op voorwaarde dat ik een printje van een positieve recentie van mij over A1 kon meebrengen. :mad:
Heb dit ook gemeld op hookers, en inderdaad ... bericht na enkele uren weg gehaald. :angryfire:
Voor mij ook een reden om niet meer naar A1 te gaan ! :asshole:
We schrijven recencies om collega wandelaars te informeren, of het nu een positieve of negatieve ervaring was, maakt niet uit.
We schrijven dus geen recencies om de business van de dames van A1 te verbeteren. :mad_6:
En ja, als het een positieve ervaring was, en je meld dat correct op hookers, dan mag je wat mij betreft de korting incasseren. :wink:
Maar het wordt heel wat anders als je ervaring niet zo goed was, je toch een positieve recensie schrijft, en met je korting volgende keer een andere dame van A1 probeert. :bibber_2:
Op die manier kloot je wel je collega ijsberen die ervan uit gaan dat je recensie correct is.

v1234
5 augustus 2013, 11:39
ik persoonlijk ben er enkele keren geweest(nog op oude locatie)en is er meeste keren meegevallen. 2 keer zeer goede massage gehad van oudere blonde dames met heel wat opties. pijpen/beffen/seks. jammer werkt ze hier niet meer