PDA

Volledige versie bekijken : Alexa (Roemeense)

Befke
2 augustus 2010, 15:24
Naam : Alexa
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 19 jaar volgens de website - niet onwaarschijnlijk
Haarkleur/lengte : lang donker haar
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : geloof het niet
Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Zusje van Lori.

Befke
2 augustus 2010, 15:26
De nacht is gevallen. De avond was zwoel. De temperatuur daalt nu snel.
Ik zit in mijn auto, de sleutel in het kontakt, de lichten uit, de deur nog open.

Een paar minuten eerder stond ik nog bij de theke, portemonnee in de aanslag, betaalde de diensten van het meisje, gaf haar nog wat extras. Een zelfvoldane grijns op mijn naar haar kutsap smakende lippen.

Een paar uur eerder zit een vadsige, oudere man met haar op een bank te flikflooien en ik vind het er niet uitzien. De zelf-ingenomen grijns van de man staat me tegen.

Maar haar snoetje...
De manier waarop het meisje zich tegen hem aanvlijdt en zijn lid streelt doet me wat.
Wanneer ze klaar zijn, moet zij degene zijn die mijn weekend inluidt.

Ze vertrekken naar een kamer en blijven niet al te lang weg. Ze zoekt haar plek op de bank weer op en ik vlij me naast haar neer. Geen lange gesprekken vandaag: ik had mijn keus bepaald.

Op de kamer is ze aangenaam meegaand, niet merkbaar of storend gespeend van ervaring, lief en plooibaar, zacht en nat.
En daar blijkt ze zichzelf tegen het eind van het eerste uur 19 jaar oud te schatten - in plaats van de door mij gehoopte "vooraan in de twintig"... (da's ook nog heel erg jong, maar tenminste geen teenie meer).
Ik blijf bij haar/op haar/in haar: haar kut smaakt naar meer, veel meer. Ze laat zich gewillig beffen en vingeren en in allerlei standjes neuken. Ze laat zich zelf ook niet onbetuigd, ze wekt de indruk dat ze er enig plezier in heeft. Mijn ontlading is krachtig. Mijn lippen smaken naar haar sap.

Kutsap van een kind, nog. Uit een ver land. Lagere school net afgemaakt. En waarschijnlijk een paar jaar middelbare - maar daar steek ik mijn hand niet voor in de barbeque. Gelokt met het vooruitzicht makkelijk veel geld te verdienen. Weg van haar familie, van haar vrienden. Van onbetrouwbare, corrupte politie, van armoede en discriminatie. Naar de kilte van een club waar oudere mannen zoals ik jagen op schoon jong vlees.

Waar komt dat nou zo opeens vandaan?
Oh what the hell.

Na gedane zaken is het tijd voor de afsluitende douche, het aankleden en de afhandeling van het financiële aspekt. Mijn portemonnee is vandaag ruim genoeg gevuld - er kan een fooitje af: het samenzijn was immers - ondanks flitsen van verwarring mijnerzijds - bovengemiddeld lekker.
De blije blik in haar ogen zorgt ervoor dat ik me nog lekkerder voel. We knuffelen nog wat na. En ik, ik trek de deur achter me dicht.

De nacht is gevallen.

Ik zit in mijn auto, de sleutel in het kontakt, de lichten uit, de deur nog open.
Wat is er eigenlijk gebeurd, vanavond?

Mijn achteloos gegeven fooi: FOUT.
Mijn zelfvoldane grijns na het likkend "afdwingen" van haar kutsap: FOUT.
Mijn paternalistisch armpje om haar heen en semi-beschermend geknuffel: FOUT.

Maar wat dan wèl?

En inmiddels struin ik het net af op zoek naar een volgende bedgenoot in één of andere sauna/fkk/sex club. Zo ben ik ook wel weer.
Ze zal alleen een paar jaar ouder zijn, voor wat het waard is. En alsof dat wat uitmaakt?

Alabama
24 november 2010, 19:59
Deze posting... heel herkenbaar. Zal mijn belevenissen hier zo neerkwakken. Dit meisje is voor mij te perfect. Zo normaal en zo onschuldig.....

Alabama
24 november 2010, 20:28
Na het douchen even heerlijk liggen nagenieten in een van de ligstoelen. In amper twee uur tijd had ik er al twee sessies opzitten. Het vlees was zwak vandaag. Goed, de dames moesten iets, want ik was de enige beer. Hier zou het ook wel bij blijven, omdat ik nooit twee keer met dezelfde dame aan de slag ga en de overige twee aanwezige dames niet mijn type waren. Ik rammelde intussen van de honger, dus ik zou nog even wat gaan eten, wat drinken, een douche nemen, afrekenen en naar huis gaan. Intussen waren er meer beren gearriveerd. Laura had dan eindelijk ook haar slag geslagen en Monika was een vent die op de bank zat aan het pijpen.
Wat gegeten, een koffie gepakt en richting de bar gelopen. Koffie leegdrinken, douchen, aankleden en wegwezen. Tot ik in m’n linkerooghoek een nieuw gezicht zag. Een slank en heel normaal meisje. Lang, zwart haar, ze was zich aan het opmaken en een ontzettend lief snoetje. Verlegen ook, in elk geval zo deed ze het voorkomen. Handdoekje voor haar muschi. Haar Duitse collega probeerde dat handdoekje voortdurend weg te trekken, maar daar was ze niet van gediend. Dit meisje zag er zo perfect uit. Mooi, lief, slank en vooral heel erg puur. Geen overdreven make-up, geen pooiernamen in haar nek, geen aarsgeweien, geen bimbo, geen neptieten, geen dikke reet, maar gewoon zo normaal dat alles precies goed was. Alexa heet ze, 19 jaartjes jong, afkomstig uit Boekarest en hier sinds een paar maanden werkzaam samen met haar zus. Ze is al eerder beschreven op dit forum en ik herken me precies in deze post. Dit lieve snoetje komt zo onschuldig over… Het deed me echt iets. Hoe kan zo’n lief en onschuldig meisje overleven in deze kille, koude wereld vol met pooiers, bimbo’s, jaloezie en afgunstig, overmatig behaarde vadzigerds, perverse bierbuiken…. Kerst zou ze zonder haar familie vieren. Ja, met haar zusje, maar verder zonder enige familie. Dat had wel iets triests. Ze is ook anders dan andere dames. Heel apart en heel verwarrend. Normaal heb je het liefst dat, na wat standaardvragen, gevolgd door een antwoord waar je half naar luistert, direct naar je pik gaan en daar mee aan de gang gaan… Dit meisje ging ’n gesprek aan. Niet direct haar tieten in mijn gezicht duwen, niet direct vragen of ze mijn schwanz mocht likken en niet direct aan je luk trekken, maar gewoon een heel normaal gesprek. Het ging niet over zaadslikken, anale seks en gangbangs, maar over alledaagse dingen. Heel lief en onschuldig zat dit meisje naast me. Tot we elkaar aankeken en ze me een zoen gaf. Op de bank een minuut of twintig heerlijk liggen zoenen en knuffelen. Daarna naar boven gegaan. Dit meisje leek me niet pervers te zijn. Soms moest ze, genoeg mannen die er op staan dat zo’n onschuldig ding ze op de bank pijpt. Ten overstaan van een volle bar. Wij gingen echter naar boven en daar heb ik mijn beste sessie ooit gehad. Ze heeft me heerlijk gepijpt, ik heb haar heerlijk gebeft, we hebben uitgebreid gezoend, geknuffeld, gepraat en gelachen. En daarna hebben we fantastisch geneukt. Geen overdreven gedoe, geen ranzige praatjes, geen extreme extra’s, maar gewoon seks zoals je dat vroeger met vriendinnetjes had. Er hangen overal klokken in Babylon en nadat we klaar gekomen waren en in elkaars armen uit lagen te puffen, merkte ik op dat ik al een minuut of 50 van haar tijd had ingenomen. Ze vroeg of ik nog eventjes wilde blijven liggen. Nog even lekker uit liggen puffen met haar in m’n armen. Stukken prettiger dan alleen in het bubbelbad of ligstoel te liggen nagenieten.
Na een lekkere douche weer wat gegeten en gedronken. Even in het bubbelbad gelegen. Er was dan toch nog een spraakzame beer. Een man uit Aachen, die PHG gewoon was en nu Babylon eens probeerde. Hij zei dat dit de eerste keer in Babylon was en ook meteen de laatste keer. Ik begreep hem wel. Babylon is een nette tent met aardige mensen en dames met een goede service, maar er zijn genoeg alternatieven. PSR biedt meer wellness en een uitgebreidere menukaart en PHG meer dames en een gelijke service. Tot ik Alexa tegenkwam was ik er ook van overtuigd dat ik hier niet meer zou komen. Niet dat ik me niet heb vermaakt, maar er zijn alternatieven op kortere afstand en ik houd wel van wat gezelligheid. Echter, het vlees is zwak en Alexa zal er wel weer voor zorgen dat ik binnen de kortste keren weer eens de afslag Elsdorf neem.
Nog even met Alexa gezellig op de bank gehangen, wat gezoend en wat gestreeld. Toen was het tijd om te gaan. Was eigenlijk alweer te lang blijven hangen. Alexa vroeg of ik morgen weer zou komen. Tja, morgen moet ik gewoon werken, dus dat zou niet gaan. Op haar verzoek haar mijn emailadres en ’n telefoonnummer gegeven. Of dat verstandig is, moet nog gaan blijken.
Daarna afscheid genomen en afgerekend. Ondanks de berichten op het forum, geen enkel probleem met de rekening. Klopte precies en heb de mensen bedankt voor de prima service. Alexa een tip gegeven en de auto gestart. Al met al een prima dag gehad. Ik wil bij deze IJsberenforum bedanken voor het vrijkaartje. Waarschijnlijk keer ik nog weleens terug in deze tent. Normaal kamer ik vrijwel nooit meerdere keren met dezelfde dame en doen lieve woordjes en dergelijke me weinig, behalve een ijsbeer ben ik ook een ijskonijn, maar Alexa wil ik absoluut nog eens gaan bezoeken.

savesexer
14 januari 2011, 11:31
Ik had met voorgenomen om naar Freude te reizen om daar mijn geluk eens te proberen maar een collega beer wees me op 'dessoustag' en ik ze toch liever naakt. Bij Bernds was ik al een keer of 6 dus wilde ik eens wat anders proberen. De morgen zelf nog even gesurft en Babylon gekozen. Het was woensdag 11.50 toen ik arriveerde. Jacqueline, thekefrau, ontving me en stelde voor dat ik de toegansprijs 30 fur eine stunde of 50 tageskarte, bij mijn vertrek mocht betalen. Een dame werd verzocht met een rondleiding te geven en zo ontdekte ik de 3 verdiepingen van Babylon. Op het eerste gezicht leken de meisjes wel OK. Ines met haar gorgeous body viel me direct op en deed me watertanden maar voor de 'optik ficks' moet je natuurlijk opletten en ik besloot de kat even uit de boom te kijken.

Eerst een broodje gegeten en een heerlijk stukje 'chocolade torte' verorbert. Saunatje in en contact gezocht en de 2 enige andere beren die aanwezig waren. Het berencontact ging hier vlot. Stilaan wat namen opgepikt van aanwezige dames en zo'n beetje mijn keuzes gemaakt. Spijtig genoeg was er zo goed als geen bankactie, vanwege het beperkte aantal gasten, en dus moeilijk om te bepalen wie goed en slecht was. Ik had mijn oog laten vallen op een mooie Hongaarse die er blijkbaar 2 dagen werkte maar toen, Jacqueline, me vertelde dat ze enkel Hongaars spreekt, deze 'stomme film' maar zo gelaten.

Rebecca, Roemeens, en pretty young dan maar naast mij op de bank gevraagd voor een verkennend gesprek. Communicatie was in Engels en na de nodige blabla haar naar de mogelijkheden gevraagd. Pijpen op de bank was ze te verlegen voor en een sessie in de Kino zag ze ook niet zitten. Toen kreeg ik wat hulp van haar landgenote, Alexa, die heftig met haar in het Roemeens taterde, blijkbaar om haar te zeggen dat op de bank of in de Kino eigenlijk hetzelfde is als op de kamer. Ik vroeg voor aufnahme en ook daaromtrent ontstond de nodige Roemeense heisa. Tegen beter weten in toch met haar naar de kamer getogen voor een 'rampsessie'. Op de kamer bleek dan nog dat ze niet tongzoende en ik niet met mijn vinger in de 'muschi' mocht. Ze dan maar 30 minuten laten pijpen wat redelijk was en besloten om niet klaar te komen en mijn zaad te reserveren voor een volgende sessie.

Ondertussen de bloedmooie Ines in actie gezien op een bed naast de jacuzzi en besloten om toch maar verder te zoeken. Later in een gesprek met een andere Belgische beer bleek ze toch zo slecht niet te zijn. wordt vervolgd.

Alabama
15 januari 2011, 18:23
Apart, heb Rebecca meerdere malen zien TZ-en...

joo
25 januari 2011, 08:31
Ja, Alexa, heerlijke meid. Doch hier hier het volledige verhaal.

Had enkele weken terug geen zin om GT of YY te bezoeken. GT te druk, YY was me niet goed meegevallen begin december (om diverse redenen : weinig klassemeiden, geen animo). Zeker al 2 jaar niet meer naar Babylon geweest, maar de nieuwe site is echt wel informatief en 1 goeie ontmoeting maakt je dag soms goed. Wilde ook es relaxen zonder gedoe, gepush (GT), es alle zorgen van me afzetten. De iets langere rit er maar bijgenomen, we hadden immers wat tijd...

Groot was mijn verbazing toen ik om 12.00 u aankwam en welgeteld 2 meisjes aanwezig waren. Had Rebecca zien foefelen met een klant op de bank en alleen Alexa was nog aanwezig, maar die was op de kamer. Jacqueline liet me binnen zonder te betalen, als ik minder dan 1 uur zou blijven moest ik maar 30 € betalen. Ze beloofde dat Duitse Laura nog wel zou komen (om 15.00 u) en verder ????? Op de site had ik mijn zinnen gezet op Zita, doch die was er niet en zou ook niet komen. Vreesde dus het ergste. Zo halfweg mijn sessie jacuzzi, sauna, biosauna kwam Alexa heel even naar beneden tijdens een 2uur durende sessie met een klant. Ik was gelijk verkocht. Klein, jong, heel slank, lief gezichtje, kleine borstjes... Dit zou mijn date worden vandaag! Besloot dus maar om boven naast de kamers te gaan wachten tot haar sessie ten einde was, om haar meteen te kunnen strikken. Niet dat er veel andere gegadigden waren, slechts 2 andere ijsberen aanwezig.
Het lukte wonderwel, Alexa kwam me beneden in het saunagedeelte zelf zoeken en zo trokken we naar een kamer. Heb een uur met haar gespendeerd en had een groot GFE gevoel. Lekker TZ, pijpen is heel zacht en redelijk diep, liet zich gewillig beffen. Neuken als met een vriendinnetje. Let op : Alexa doet geen FT, daar was ze heel duidelijk in!

Met een heel goed gevoel terug huiswaarts gekeerd, ondanks weinig ambiance (slechts 4 klanten gezien), heel weinig meisjes en flauwe catering. Ik ga er zeker nog terug!

Wagons-Lits
16 maart 2011, 19:24
Ja, Alexa, heerlijke meid. Neuken als met een vriendinnetje. Let op : Alexa doet geen FT, daar was ze heel duidelijk in!

Met de eerste 2 constateringen: geheel eens. Met de derde: mooi dat ze dat wel doet...

Disclaimer: anders dan joo ben ik een stamgast van de club - mogelijk dat dat scheelt.

W-L

aanvulling:

Befke, lieve Befke, zo erg is 't allemaal niet. Ze heeft Lori in de buurt. Er zijn verder nog genoeg Roemeense dames in de club. En ze heeft een goed aantal jaren middelbare school op haar conto - ik heb haar op har verzoek Engelse les gegeven (W-L heeft een onderwijsbevoegdheid, maar niet in talen overigens).
Ze redt het wel. Maar een schatje is het.

Alabama
16 maart 2011, 20:58
Alexa doet wel FT. :)

joo
21 maart 2011, 09:40
All right, zal de club dan binnenkort nog maar es bezoeken zekers? Zou idd. wel eens kunnen helpen, W-L.

Goedemorgenallemaal
22 maart 2011, 21:27
All right, zal de club dan binnenkort nog maar es bezoeken zekers? Zou idd. wel eens kunnen helpen, W-L.

dat zal een paar weekjes moeten wachten, Alexa is weer van de "anwesenheits"lijst verdwenen.
Zeker even vakantie....

joo
23 maart 2011, 08:16
Ja, ze was al lang van plan om einde maart voor enkele weekjes te vertrekken, is weekje vroeger geworden blijkbaar.
Zal een beetje op mijn honger moeten zitten wachten.

Goedemorgenallemaal
24 maart 2011, 09:26
Ja, ze was al lang van plan om einde maart voor enkele weekjes te vertrekken, is weekje vroeger geworden blijkbaar.
Zal een beetje op mijn honger moeten zitten wachten.

'tis wel es een beetje jammer voor ons als we eens mis grijpen vanwege vakantie of zo maar door de bank genomen (of in het geval van Babylon "op de bank genomen") vind ik het positief als dames tijdelijk niet aanwezig zijn, hetzij omdat ze maar een paar dagen per week werken, hetzij omdat ze een paar weken vakantie nemen.

Alabama
26 maart 2011, 16:12
'tis wel es een beetje jammer voor ons als we eens mis grijpen vanwege vakantie of zo maar door de bank genomen (of in het geval van Babylon "op de bank genomen") vind ik het positief als dames tijdelijk niet aanwezig zijn, hetzij omdat ze maar een paar dagen per week werken, hetzij omdat ze een paar weken vakantie nemen.

Eventjes er tussenuit is altijd goed. Kunnen ze daar er fris weer tegenaan. Of het moet zijn dat ze die paar weken elders gaan werken.

stano
26 maart 2011, 18:07
Alexa en haar zuster lori zijn weer aangekondigd op de aanwezenheid lijst vanaf 1 april en zullen dan nog een week blijven in babylon. Achteraf gaan ze voor 2 maanden naar Roemenië om even in hun familie te rusten. Ze zijn wel van plan begin juni terug te komen in babylon. Dit hebben zij mij onlangs verteld.

Alabama
24 augustus 2011, 19:11
Ze zou weer terug zijn in Babylon na een wat langer dan aangekondigde afwezigheid.

woods25
25 augustus 2011, 11:22
Ich glaube Alexa und ihre schwester Lori sind schon wieder weg(Heimurlaub) wann Sie wieder kommen weiß Ich nicht
Gruß
woods25

Goedemorgenallemaal
25 augustus 2011, 11:24
Ze zou weer terug zijn in Babylon na een wat langer dan aangekondigde afwezigheid.
Ze waren weer terug, nu weer weg.....

blauwebeer
25 augustus 2011, 20:27
Ze waren weer terug, nu weer weg.....
Misschien wel naar die andere 'planeet'.

stano
25 augustus 2011, 20:59
nee, naar huis voor enkele weken verlof ... ze komen terug binnen 3 of 4 weken

Alabama
25 augustus 2011, 21:14

Daar zitten ze wel vaker ja. :)

bitchhunter
30 oktober 2011, 19:19
Ich war am Samstag im Babylon. First time. Ein kleiner, gemütlicher Club. Es war wenig los. Gäste und Frauen kannten sich. Es war eine intime Atmosphäre.

Auf Zimmer war ich mit Alexa. Guter Girlfriendsex. Ich war postiv überrascht. Sie sieht in Natura viel besser aus als auf den Bildern der Webseite.

Ihre Zungenküsse sind weltklasse und sehr ausdauernd.

Definitly one of the best romain-experiences i ever made. Ok.... die Messlatte hängt bei Rumäninnen auch nicht ganz so hoch.

Auf jeden Fall eine Top-Empfehlung für alle Marathonküsser.

Gruß

bitchhunter

satanic surfer
18 november 2011, 10:04
kann Bitchhunter's post nur bestätigen,GFE par excellence,top-empfhelung ist ganz klar...

Alabama
18 november 2011, 10:57
Yep, dit is de allerbeste DVP van NRW!

ijsbeer11
18 november 2011, 20:08
Yep, dit is de allerbeste DVP van NRW! da kennie maat, die zit in roemenie op t moment

Alabama
18 november 2011, 20:13
da kennie maat, die zit in roemenie op t moment

Sarah? In deze kan ik vergelijken en Alexa is echt beter. Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar het is echt zo... :biggrin:

satanic surfer
22 november 2011, 19:26
Deze Roemeense lieverd is dezer dagen uitermate drukgeboekt naar verluidt...de hoogste tijd voor een minder positieve recensie me dunkt..."deel tekst ontbreekt"...% ss

joo
23 november 2011, 06:43
Ja, is waar. Ben er gisteren een 4-tal uurtjes mee zoet geweest, en ik moet zeggen : je wordt ze beu na een tijdje... Ander en beter. Paloma is goed!

saunajunk
27 november 2011, 17:22
alexa is een hele lieve meid

mickdundee
28 november 2011, 18:27
has anybody done alexa and lori in a trio? Is it straight or les action. Would be interesting I think?

stano
28 november 2011, 23:00
has anybody done alexa and lori in a trio? Is it straight or les action. Would be interesting I think?yes I did :freu: ... and it is heaven :)

mickdundee
29 november 2011, 15:57
Well done mate. Is it full les or just playing around a bit?

stano
29 november 2011, 22:25
it is heaven :)

Is it full les or just playing around a bit?
The 2 sisters don't play with eachother, of course .... but they play with you and not a little bit :betrunken:

seksenfun
31 januari 2012, 21:42
Gezien de vele goeie recensies, ging ik vorige keer eigenlijk een beetje speciaal voor haar. Afgelopen maandag eigenlijk ook weer. Vorige keer had ik wel al opgemerkt dat zij geen moeite doet om contact te maken. Deze keer deed ze zelfs wat uit de hoogte. Ik bedoel maar als je een handdoek vraagt, vraagt zij of zij die moet nemen (was het een grapje, dan maakt ze de grapjes veel te serieus). Ze was gisteren eigenlijk de enige dame die je met wat moeite onder het lolita type kan klasseren (eigenlijk heb ik echte lolita's nog niet gezien in Babylon). Ze heeft ook veel vaste klanten en pre saled er vaak lang mee. Intussen is ze onbereikbaar voor andere beren. Ik denk dat het Lana was die mij aanraadde om haar vast te pakken (terwijl ze met een andere klant stond, Lana wist dat ik zin had in Alexa) en een afspraak te maken maar zo ben ik niet. Lana kan dat natuurlijk niet weten. Voor mij mag het allemaal véél en véél spontaner. Ik sprak ook nog met een Belg uit Wallonië die mij vertelde dat Alexa onbereikbaar is omdat ze vindt dat ze genoeg vaste klanten heeft nu. Hij zei dat als hij haar ging zeggen dat ik.... maar zo wil ik het niet. Vroeger (een jaartje geleden pakweg, denk ik dat de Waal bedoelde) was ze zo niet maar tegenwoordig is het druk qua mannen in Babylon, waardoor ze zou veranderd zijn.
Gelukkig kom ik nooit naar een club voor één dame of geen. Ik denk dat ik met Iman geen betere kan treffen in Babylon. Toch is het naar mijn persoonlijk gevoel een beetje dubbel. Alexa staat op de site aangekondigd als aanwezig, zo goed als enige lolita-achtige dame maar in de praktijk is ze op voorhand al (telefonisch) volgeboekt. Twee keer meegemaakt. Ik speur dan andere horizonten (met groot succes) op maar beren die er geen graten in zien om op uur en tijd (en stond) met haar te gaan kameren: boek haar!

De beren die ik in haar gezelschap zag, zagen er smoorverliefd uit. Dat weet ze dus mooi te verkopen. Opletten dus, makkelijk-verliefd-wordende-beertjes. Ze weet hoe ze je rond haar vinger moet....

Echte vreugde zag ik afgelopen maandag toen ze opsprong en omhelsde van een ongeveer 25-jarige vaste klant van haar. Hoe zou je zelf zijn als je kan kiezen tussen zo'n gast of een 50-iger met rughaar.

Alexa is mooi, natuurlijk en ik twijfel geen moment aan haar goede service maar ze heeft haar mindere kantjes (maar die heeft iedereen). Dit is dan ook niet meer dan een gevoels-indruk. Misschien heb ik ze te veel in het oog gehouden vorige keer en afgelopen keer en daarom... :smoke:.

hanslatta
1 februari 2012, 09:20
is idd allemaal herkenbaar van sesksenfun, ik ben geregeld in Babylon geweest, maar geen Alexa terwijl ze wel op de site stond, maar twee weken geleden zag ik haar plotseling alleen aan de ronde tafel staan bij de bar (!?) Dus uiteraard geen moment getwijfeld en met haar gekamerd. In het begin bij de bar doet ze uit de hoogte en je moet ff moeite doen en wat lullen etc... Op de kamer kwam ze los en was het een super ervaring. Ze is erg lief, en aanhankelijk, zeker voor herhaling vatbaar, maar ik denk dat ik toen geluk heb gehad...

satanic surfer
1 februari 2012, 09:41
Tja S&F, wat kan ik hierop formuleren? Je gevoelsindruk is uiteraard volledig correct, of dit met andermans gevoelsindruk strookt doet eigenlijk niet ter zake. Elkeen weet dat elke DVP haar eigen preferenties heeft qua klanten, en ik kan me best voorstellen dat Alexa het leuker vindt te kunnen kameren met een 25-jarige stammklant dan een 50-jarige. Er zijn dames zat die de omgekeerde reflex hebben en NIET willen kameren met jongere snaken, en die dan weer urenlang presalen met oudere heren... Los hiervan, Alexa zit mijns insziens in een klein dipje gezien de continue staat van geboektheid, ze heeft het verdraaid druk, maar om nu te stellen dat ze al volledig telefonisch is volgeboekt is toch wel wat bij de haren getrokken, en dat strekt je niet tot aanbeveling...Sommige dagen is het lastig haar te boeken (zeker tijdens party-avonden, maar da's logisch en geldt voor meer dames dan) maar om nu te stellen dat ze met een spoorboekje de dag doormoet en haar telefonische klantenlijst moet afwerken, da's net wat té bont... Ze is gewoon zéér gewild, en niet om duistere redenen, gewoon om excellente en dubbeldwars geleverde serviceredenen... wat kan zij het helpen... mij hoor je niet mopperen, en ik heb niet eens het telefoonnr van babylon, dus van enig telefonisch booken is geen sprake... Heb haar ook al één keer niet kunnen boeken omdat ze die dag vastgekluisterd zat aan een stammklant (uit Italië nata bene) die haar urenlang opeistte, kon ik die kerel niet bepaald kwalijk nemen... Voorts was ze steeds beschikbaar, al moet je soms geduld hebben.

Spreek haar volgende keer gewoon aan, haal haar een kopje koffie waarmee je eerst wat gaat buitenlopen om die te laten afkoelen, vergeet zeker niet 4 suikertjes mee te nemen en ik gok dat je een bovenstebeste kamergang tegemoet zult gaan met presales van uitmuntend niveau... ss

blauwebeer
1 februari 2012, 18:39
Heb haar ook al één keer niet kunnen boeken omdat ze die dag vastgekluisterd zat aan een stammklant (uit Italië nata bene) die haar urenlang opeistte, kon ik die kerel niet bepaald kwalijk nemen... Voorts was ze steeds beschikbaar, al moet je soms geduld hebben.

Inderdaad die kerel plakt gewoon tegen haar aan, in de zetels, aan het buffet en aan de bar ... Vorige keer hield hij haar in de kelder uuuren bezet met praten en (betaalde) massage : perdutamente innamorato !

seksenfun
1 februari 2012, 18:58
@ hanslatta: je verwoordt in enkele korte zinnen perfect mijn gevoelens en mijn vermoedens :smoke:.

seksenfun
1 februari 2012, 19:24
maar om nu te stellen dat ze al volledig telefonisch is volgeboekt is toch wel wat bij de haren getrokken

Spreek haar volgende keer gewoon aan, haal haar een kopje koffie waarmee je eerst wat gaat buitenlopen om die te laten afkoelen, vergeet zeker niet 4 suikertjes mee te nemen en ik gok dat je een bovenstebeste kamergang tegemoet zult gaan met presales van uitmuntend niveau... ss

Jouw tip zal ik met veel dank ter harte nemen, hoewel ik na één keer al door en door verslaafd ben aan Iman. Over de telefonische boeking: klopt dat ze niet volledig telefonisch volgeboekt is, hoewel ik het wel zo (verkeerdelijk) neerschreef, blijkbaar :smoke:

Jetliner
2 februari 2012, 21:31
S&F heeft z'n focus op Babylon gericht, een vesting die ik toch al redelijk goed ken :redface:
Staat-ie me toe enkele kanttekeningen te maken bij de afspanning en heur heldinnen.
Ik las dat zijn interesse in het bijzonder gaat naar de jonkvrouwtjes Alexa en Blanche... Van alles wat in 't Kasteel rondhuppelt zou ik je uitgerekend die twee ontraden :huch:
Laat ik die spring-in-'t-velden respectievelijk Bleekneus en Pluimgewicht noemen. In tijden van storm moet dit stelletje pierewaaien met pijl en boog de vaandel van 't Kasteel hooghouden, terwijl de grote kanonnen op stal blijven :eek: Mandy (de Romeinse mythologie met de goden van het graan en de bliksem!) en Inez (de gruwelen van de ivoorhandel en ongegeneerde slavernij!), dàt zijn de virtuozen die tenminste weten wat hoereren is en hoe je de manschappen begeestert. Laat het grote geschut per galei weer aanrukken op de Elsdorfsche kaden!

Een tweede poging met Alexa (eind november) viel nog pipser uit dan de eerste kamergang, een jaar daarvoor. Toen was ze tenminste nog een bleu reetje dat je anoniem in een hoekje vond en je zag de charme nog in van haar schroomval. Nu is ze een opgetut kindvrouwtje dat mind games speelt. Hoewel ze heel aanspreekbaar is en alles op wieltjes lijkt te zullen gaan verlopen voel ik mij erg ongemakkelijk bij haar. Met een gefingeerde kalmte probeert ze je te bedwelmen. Misschien is dat de nieuwe mode in dvp-land: dames die zich ook een beetje van de psychoanalytische kant menen te moeten tonen. Bref, Inez doet ook intake-gesprekken hoor... Maar zij neemt die gewoon mondeling af :tongue: en ze veinst geen professie op enigerlei domein buiten de kantelen van afspanning Babylon.

Ik kan moeilijk zeggen dat in november de schilderijen van de muur daverden. Ik had toen best een uiltje kunnen vangen in het hemelbed :redface::sleep:. Maar het is oorlog mensen! We moeten waakzijn blijven!
Gelukkig zijn de andere dames van Babylon soldaten die getraind zijn op situaties inschatten je meteen bij je nekvel gritsen. In de grachten duiken voor het artillerievuur, dat willen we. Plaagsessies met sjaaltjes, dat is voor Jet pas ècht straf. En cichorei koop ik wel in de wereldwinkel, mocht ik daar mijn bidon mee willen vullen.

Laat hier tussen de loftrompetten tenminste 1 krachtige wanklank schallen: Alexa is één van de mindere goden van Babylon.

Er valt zoveel fraaiers te beleven in 't Kasteel. Ik wil terug naar het feodale Europa, met een lage levensverwachting. Waar is mijn maliënkolder?

seksenfun
4 februari 2012, 22:41
Je gelooft het of niet maar ik heb minstens twee keer nagedacht vooraleer ik mijn indruk van Alexa neerschreef (vaak denk ik er niet over na en plof het maar neer). Ik had zoiets van: men zal me wel weer neerschieten en haar ophemelen tot en met.
Nu is het aan alabama :smoke:.

satanic surfer
5 februari 2012, 10:45
Tja, ophemelen lijkt me overbodig voor een dame die reeds telefonisch volgeboekt is... maar dat is een beetje flauw, excuus daarvoor. Dat enkele collega's de service van Alexa niet smaken kan eigenlijk alleen maar worden toegejuicht door mezelve, bespaart me alvast bookingsconcurrentie moest ik nog eens Babylon bezoeken... dit bovenvernoemde opgetutte kindvrouwtje ofte Bleekneus zal er geen klant minder voor mogen ontvangen lijkt me zo, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ines die met de regelmaat der klokke Roeland potentiële klanten "verliest" door haar nukkige gedrag tegenover bezoekers die haar om uiteenlopende redenen een keertje links lieten liggen, ongeacht drijfveer daarvoor. Heb enkele keren met Ines gekamerd (tot tevredenheid overigens) maar toen ik haar tijdens 2 bezoekjes "links" liet liggen was een goeiedag of een vriendelijke hallo blijkbaar té lastig voor deze ietwat "hautaine" dame, niet dat ik de nood voelde om daarover te berichten overigens, maar nu er enkele malen wordt geageerd op een dame die hieraan hoegenaamd niet schuldig is, meen ik toch te mogen reageren. Wat Blanche betreft, haar geraffineerde verleidingsspel en bijhorende eerder als sensuele service te bestempelen diensten zijn niet geheel onattractief voor menige bezoeker, jammer dat collega Jetliner zich hierin niet kan vinden, als het rechttoe rechtaan moet zijn heeft ie waarschijnlijk aan Angie/Kesha betere bedpartners in Bab naar verluidt...

Hieraan toevoegend blijf ik vooralsnog fan van één der mindere godinnen in Babylon, en ik plaats haar voorlopig nog een hemeltergend aantal sporten hoger dan de Hongaarse connectie die goede basisservice levert (Gina/Sabrina/Noelle/Jenny...) al heb ik slechts met enkelen van hen gekamerd. Angie/Kesha/Louisa laat ik vooral wegens optische redenen links liggen (no pun intended); Ines laat mij links liggen, en Mandy is me onbekend vooralsnog overigens... mvg, ss

BefBeer
5 februari 2012, 13:09
Ja jongens, over smaken valt niet te twisten.
Iedereen mag zeggen en vinden wat die wil...

Om te reageren op de door S surfer genoemde dames:
Deze Alexa trekt mij persoonlijk niet erg aan
Met Ines heb ik een hemelse sessie beleefd en met Angie een korte en toch heftig lekkere sessie gehad.
Voor overige ervaringen; zie mijn recensies over Bab-dames.

BefBeer

Alabama
5 februari 2012, 15:02
Je gelooft het of niet maar ik heb minstens twee keer nagedacht vooraleer ik mijn indruk van Alexa neerschreef (vaak denk ik er niet over na en plof het maar neer). Ik had zoiets van: men zal me wel weer neerschieten en haar ophemelen tot en met.
Nu is het aan alabama :smoke:.

Wat wil je weten? :)

Alabama
5 februari 2012, 15:11
Ik begrijp Alexa wel. Als er een vaste klant is, die laten we zeggen per week goed is voor € 500,00 en een nagenoeg perfecte illusie verkocht krijgt, dan gaat ze dat niet verpesten door even een half uur te gaan ketsen met iemand die (nog) geen vaste klant is. Alexa is, zoals alle dames, een onderneemster en wil geld verdienen. Iemand die dan € 500,00 per week neerlegt, krijgt dan voorrang op iemand die er nu € 50,00 neerlegt en zich verder nog helemaal moet bewijzen. Zo gaat dat.

seksenfun
5 februari 2012, 20:02
Volledig met je eens. Ze is natuurlijk nog jong en moet nog veel leren. Stel dat die goede klant ineens wegvalt (ik noem zomaar een naam: Alabama), en per ongeluk nog een. Wat dan? Een dame die haar vak goed snapt, houdt ook in het oog hoe nieuwe klanten omgaan met de dames en wat nieuwe klanten zoals uitspoken tijdens hun verblijf. Hoe dikwijls ze komen, hoe vaak en hoelang ze met een dame verdwijnen, tracht te vernemen hoe die klant op kamer met de dame is. Dit is beter en heel wat meer dan uit de hoogte doen bij nieuwe klanten. Haar wereld kan zomaar ineens instorten en dan kan ze weer van nul beginnen. Voor mij is het genoeg dat ze bij de vraag om handdoeken te geven omdat er geen theke was, toen ze toch voorbij liep, antwoordde dat dat haar job niet is, om er niet mee te gaan. Daarentegen als ze dat graag gedaan had en dat moment had aangegrepen om vriendelijk te zijn en bijvoorbeeld zeer kort te zeggen: je komt hier precies graag de laatste tijd; ik zeg maar wat :smoke:.

Alabama
5 februari 2012, 20:33
Klanten kunnen altijd wegvallen, maar als een dame het echt druk heeft, dan kan ik me wel voorstellen dat ze de tijd steekt in het 'leegmelken' van vaste klanten i.p.v. vaste klanten op de tenen te trappen ten gunste van klanten die zich nog moeten bewijzen. Je kunt daar wel vaak komen, maar het is de vraag hoeveel wijzer deze dame daar van gaat worden. Wellicht heb je het na 2 keer wel gezien. Daarvoor jaag je geen klant weg die week in, week uit komt en elke week een paar honderd euro aftikt.

Dat van die handdoeken is inderdaad niet heel netjes. Ik weet niet hoe precies de afspraak is. Moeten dames allemaal meehelpen met handdoeken uitreiken en drinken inschenken of is dat alleen van toepassing op 'vrije' dames? Maar ook dan zijn er andere manieren om dat duidelijk te maken. Helemaal mee eens.

Verder is Alexa wel zo dat ze veel aandacht schenkt aan haar klanten en niet tijdens de pré- en aftersale al bezig is om andere klanten binnen te halen. Daar valt iets voor te zeggen. Veel beren zouden het ook niet leuk vinden als ze bezig zijn met Alexa en ze intussen haar aandacht verdeeld tussen de gelukkige beer en toekomstige handel. :)

seksenfun
5 februari 2012, 20:45
Ik maak dat in PSR meermaals mee dat een dame tijdens mijn pre sales, als het pas geeft, tegelijk even een kleine pre sale met een andere beer houdt. Je bent in een hoerenkot hè. Lijkt me een behoorlijk achterlijke beer als die denkt dat de dame niets anders te doen heeft dan te doen alsof ze op hem verliefd is.

Anderzijds laat ze dan de keer dat ik er was die ene oudere beer plots zien hoe veel gemeender enthousiast ze was met die jonge beer. Ik kan er maar moeilijk wat aan vastknopen. Me dunkt dat ze gewoon zichzelf is en weinig kaas van toneel heeft gegeten. Ik denk dat ze wat tactischer moet worden want dat ze anders van goeie in slechte periodes gaat vallen (maar zo leert men) :smoke:.

Alabama
5 februari 2012, 21:00
Ik maak dat in PSR meermaals mee dat een dame tijdens mijn pre sales, als het pas geeft, tegelijk even een kleine pre sale met een andere beer houdt. Je bent in een hoerenkot hè. Lijkt me een behoorlijk achterlijke beer als die denkt dat de dame niets anders te doen heeft dan te doen alsof ze op hem verliefd is.

Anderzijds laat ze dan de keer dat ik er was die ene oudere beer plots zien hoe veel gemeender enthousiast ze was met die jonge beer. Ik kan er maar moeilijk wat aan vastknopen. Me dunkt dat ze gewoon zichzelf is en weinig kaas van toneel heeft gegeten. Ik denk dat ze wat tactischer moet worden want dat ze anders van goeie in slechte periodes gaat vallen (maar zo leert men) :smoke:.

Een deel van de verkochte service in het hoerenkot is de illusie. Dit gaat in dit geval zeker wel op. Gaat het alleen om lekker neuken met een lekker wijf, dan zijn er honderden dames die in aanmerking komen. Toch blijven veel klanten aan Alexa plakken. Daar zit illusie wel voor iets tussen, denk ik. :) De illusie wordt gebroken als een dame tijdens de pre sale al gaat pre salen met toekomstige handel. Als illusie een belangrijk onderdeel is in je servicepakket (en wellicht zelfs een USP) dan laat je dat wel uit je hoofd.

Het zijn ook mensen van vleesch en bloed, geen robots. Ze zal de ene klant liever hebben dan de andere klant. Wellicht heeft hij meer geld, gaat de tijd met hem wat sneller, etc. Ik ben er wel van overtuigd dat Alexa redelijk zichzelf is, maar wel als het echt moet prima een illusie kan verkopen. Gezien het feit dat ze voor iemand die geen vaste klant is, kennelijk nauwelijks te boeken is, doet ze het kennelijk nog niet zo slecht.

Je moet d'r gewoon eens proberen, S&F. Ik weet zeker dat jij haar bedprestaties kunt waarderen.

seksenfun
5 februari 2012, 21:42
Daarom net ga ik van mijn kant de discussie hier beëindigen. Stel dat ik met haar ooit de lakens deel en nog erg tevreden zou zijn, zou ik anders een belabberd figuur slaan hier :smoke:.

hanslatta
8 februari 2012, 09:58
haha, gisterenmiddag had ik weer geluk, na het omkleden en douchen naar de bar en daar stond Alexa achter de bar gelijk te vragen wat ik wilde drinken. Binnen een kwartier naar de kamer. Sessie was wederom geweldig, ze doet alles met gevoel. Zoenen was wat minder want ze had een neusverkoudheid, gaf ze vtv ook aan. Bij zoenen of pijpen moest ze af en toe even adem halen.. . Na de daad wel veel gesproken over vanalles, en wat ik hier boven las is idd wel zo, ze gaat gelijk de psycoanalytische kant op, maar goed , ik had daar niet zo problemen mee.
Wat ook opvalt is dat ik mij door haar laat pijpen zonder condoom, terwijl ik bij bijna door alle dvp pijpen met condoom laat doen. Op een of andere manier vertrouw ik dat wel, maar dat is uiteraard heeeeeel naif van mijzelf! We praten er ook over , en ze zegt zelf dat het laaste wat ze wil is ziek worden, ze controleert om de 2 a 3 maanden alles, en ze wil ooit graag toch ophouden met dit werk en een gezinnetje. Sowieso heb ik het gevoel in Babylon dat het wat hygienischer aan toe gaat en dat de dames (zelf) serieus zijn met zichzelf medisch te testen. Een dame heeft thuis gewoon een gezin zegt ze en checkt geregeld. Maar goed de verantwoordelijkheid ligt bij mij en deze topic hoort ook meer bij gezondheid thuis...
Herhalingsgevaar is hoog, maar zoals hierboven vermeld er loopt idd nog vanalles moois rond. Heb ik een sessie gehad met Roxy, zie de ander topic...

BefBeer
8 februari 2012, 11:17
Juist als een dame verkouden is, is kermis voor de virussen en zo.
Juist DAN ook pijpen MET condoom en NIET zoenen.
Of een andere dame nemen!

Mijn visie...

BefBeer

Alabama
8 februari 2012, 11:36
Juist als een dame verkouden is, is kermis voor de virussen en zo.
Juist DAN ook pijpen MET condoom en NIET zoenen.
Of een andere dame nemen!

Mijn visie...

BefBeer
Ach ja, ze hebben altijd wel wat. Verkouden, koortslip, wondje in de mond, verwaarloosde griep, etc... Wil je het risico niet nemen, dan doe je altijd alles met rubber en zoen je niet.

satanic surfer
28 februari 2012, 11:35
Alexa is voor een drietal maanden huiswaarts volgens Babylon... effie uitblazen of wie weet een andere club...

duivenmelker
28 februari 2012, 11:46
Alexa is voor een drietal maanden huiswaarts volgens Babylon... effie uitblazen of wie weet een andere club...

Een andere club geloof ik niet ze had zeer veel vaste klanten ,waar ze alleen maar aandacht voor had .
Toen ik haar eens vroeg of ze tijd had voor mij , vertelde ze me dat er zo dadelijk een stamgast van haar zou opdagen later in de namiddag zou het wel kunnen , maar een uur later was haar stamgast er en de 4 volgende uren was ze bezet en toen kwam haar meest favoriete stamgast binnen die ze al onmiddellijk om de hals vloog .
Ze had van die dagen dat ze afwezig in de club zat en niemand een blik gunde , ik dacht al het is tijd dat ze verlof neemt .

satanic surfer
28 februari 2012, 11:59
kan die repliek van GW begrijpen, doch niet geheel onderschrijven... in haar plaats zou ik stammgasten die haar 4 uur boeken ook niet links laten liggen eerlijkgezegd, dat ze dan niet gaat zitten "animeren" of kamerintenties "insinueren" strekt haar misschien nog wel tot eer, is maar hoe je het bekijkt... Heb haar tijdens m'n laatste Bab-bezoek,( 2 maanden geleden of langer trouwens, dus over de actuele gedragingen kan ik niet geheel objectief oordelen) ook voor het eerst toendertijds iets minder "gedreven" ervaren, koortslipje etc., was een net ietsje mindere topsessie maar alla, heb dat ook beschreven toendertijds, met als kanttekening dat ze het toen al té druk had feitelijk, maar ja, is niet haar schuld hé... en wat die meest favoriete stammgast betreft, hij smijt met de euro's naar haar, ze moet maar toehappen, kan ik haar niet kwalijk nemen...heb ook al een keer sessieloos moeten toekijken, het is niet anders soms... hopelijk neemt ze vakantie, heeft ze verdiend in verscheidene opzichten...

duivenmelker
28 februari 2012, 12:10
kan die repliek van GW begrijpen, doch niet geheel onderschrijven... in haar plaats zou ik stammgasten die haar 4 uur boeken ook niet links laten liggen eerlijkgezegd,

Zeker ze zal wel een topservice geven het voorspel dat ze af en toe in de zetel etaleerde met haar stamgasten was van een hoog niveau .
Alleen ze was de laatste tijd zeer onderhevig aan stress mijn indruk . Je zou voor minder zo een stressvol beroep .
En ze was een absolute topper in Babylon en werkte 6 dagen op 7 en dit in november december en januari en een stuk februari .

satanic surfer
28 februari 2012, 12:23
klopt, dat zal er zeker iets mee te maken hebben, want ze is eigenlijk een zeer lieve en zachte meid (wel profi op subtiele wijze, maar dat zijn ze quasi-allemaal)... Stress zal zeker meespelen, ze heeft een "agenda" te managen en vele stammklanten (langtijdsboekers ook vaak) tevreden te houden, dit zal ongetwijfeld meegespeeld hebben, maar lucratief waren de laatste 8 maanden zeker voor haar, heb haar waarschijnlijk op het "ideale" moment (na haar pauze vorig jaar tijdens zelfde periode) leren kennen, en dus quasi enkel uitmuntende sessies mogen beleven, zoals boven vermeld was de laatste eind vorig jaar al ietwat minder (ook op eigen niet-TZ-initiatief), waarschijnlijk zal het de laatste maand(en)/weken voor "occasionele" klanten niet evident geweest zijn om een "frisse en gedreven" Alexa te ontmoeten, gelukkig bleef ikzelve daarvan gespaard... ben er al een tijdje bewust niet meer geweest...Voorts hoop ik haar in de zomer fris en monter terug te zien eventueel...
Vele klanten kwamen/komen ook bijna exclusief voor haar naar Babylon, da's ook een zware opgave voor zulk een frêel meisje, ze is geen machine en maandenlang "neuken op commando" zal zeker voor sleet op de motor gezorgd hebben. Hopelijk een "groot onderhoud" tijdens een lange deugddoende vakantie...

seksenfun
18 maart 2012, 00:39
Wat een romanceverhalen toch. Die dame heeft de centjes binnengereven gedurende enkele maanden van de beren die in haar opzicht zo stom waren om het noorden kwijt te raken bij haar en zal terugkomen als de centjes op zijn (in de hoop dat die verliefde beren er plots weer allemaal op de stoep staan te wachten voor haar. In haar plaast zou ik net zo reageren. Als het makkelijk kan... :smoke:.

vrije jongen
2 september 2012, 20:46
Als ik de discussie zo nalees - van de introspectie van Befke en Alabama tot de latere ervaringen van SS, S&F, GW en Befbeer - heb ik kennelijk geluk gehad deze vrijdag. Ten eerste al omdat ze niet volgeboekt was en zij zelfs degene was die op mij afkwam. 'Ik zag je beneden al zitten' Het gesprekje zou zo in een dvp manual kunnen; matig geïnteresseerd en vooral om haar glimlach te kunnen showen... toen ik na mijn douche op de kamer kwam, wist ze mijn naam al niet meer. Daarvoor nog even geknuffeld en wat zoentjes, maar niet te ver gaan want er lopen hier wel veel mensen langs... en dat van een dame die hier al twee jaar rondloopt. Gewoon een professionele dame, die voor een erstbuchung niet al te veel tijd gaat investeren.

Ook op de kamer is het begin passend 'Hoe lang wil je?'... 'even op je klok kijken hoe laat het is'... niks mis mee, maar spontaan is anders. De eerste zoentjes zijn wat voorzichtig, terughoudend zelfs... waarom het daarna in een steile lijn omhoog gaat? Ik weet het niet, vast wat grapjes, haar haar kwam wat in de weg te zitten, nog wat gelach... of misschien gewoon omdat het een hele goede dvp is.

Ze heeft er lol in om te dicteren wat er gebeurt en ik vind het ook wel best. Ze drukt zich stevig tegen me aan, zoent waar ze bij kan komen, tongzoenen zijn zacht, lang en toch te snel voorbij. Ze gaat wat met haar poes over mijn lul glijden en geeft expres een hele reeks korte tongzoenen, terwijl mijn vingers over haar kont en poes en glijden. Even kijken of ze het ok vindt; met een brede glimlach zoent ze me weer en trekt mijn onderlip nog een paar centimeter mee. Langzaam zoent ze een weg naar beneden en terwijl ze me lachend aankijkt, gaat haar tong via mijn ballen naar het perineum. Eenmaal in de juiste positie laat ze geconcentreerd haar mondje over mijn eikel gaan. Ze heeft snel door wat goed werkt en terwijl ze mijn scrotum kietelt kijkt ze hoe diep ze kan komen; daarna weer verder met het zachtere tongwerk. Ik trek het nauwelijks meer en krijg haar met moeite weer omhoog 'We were talking!'. Na haar met een zoen de mond te snoeren, draai ik haar op haar rug en zoen haar prachtige borstjes eens... bij de eerste beroering van mijn tong worden haar tepeltjes hard. Via haar nek, een zoentje op de wang, probeer ik haar weer te zoenen... maar op het laatste moment trekt ze zich terug en lacht me uit terwijl ik daar met mijn tong uit mijn bek hang, dit herhaalt zich niet een keer, niet twee keer...ik ben de tel kwijt geraakt, en die kleine me maar uitlachen. Uiteindelijk kan ze geen kant meer op en zegt iets over dat ik zoveel lach... voordat ik haar kan proberen te zoenen, is ze me al voor met de stevigste zoen tot dan toe. Al zoenend pakt ze mijn handen en pint me vast in de Jezus houding. Ze begint weer haar klit tegen mij piemel te schuiven en als ik mijn handen weer vrij heb ga ik weer met haar borstjes, kont en poesje spelen. Terwijl mijn vinger makkelijk naar binnen glijdt, drukt ze zich weer stevig tegen me aan... geen gelach meer, maar geconcentreerd schuiven en vingeren met haar lippen in mijn nek; goed idee, ik krijg nauwelijks de kans haar nek te zoenen doordat ze me bij mijn wang pakt en mijn nek 90 graden draait. Gespannen lippen en tong zijn mijn deel... en het op en neer glijden gaat door, ze is natter dan ze al was... en haar lijfje schokt een paar keer in mijn armen. Kun je dat faken? Vast wel. Ze richt zich weer op en gaat glimlachend over tot zachte langzame tongzoenen...het over mijn pik glijden is klaar. Ze duwt mijn vinger uit haar poes...o ja, die zat daar nog... mijn 'sorry' wordt als onnodig gekwalificeerd; het is alleen dat ze een 'gesprek' van eerder wil afmaken, zegt ze lachend. Ze gaat weer te werk en het duurt niet lang voordat ik weer met gekromde tenen lig tegen te houden. Luisteren doet ze niet, dus ik probeer me op te richten... ze duwt me terug en houdt me met haar hand op mijn borst op mijn plek...ik wil eigenlijk nog met haar neuken...maar geef het op en verstrengel mijn vingers met die van haar hand die me op de plaats houdt. Ze weet dat ze gewonnen heeft en versneld lichtjes haar tempo, het orgasme is lang en heftig. Als ik weer recht uit mijn ogen kan kijken, kijkt ze lachend en met pafferige wangetjes op me neer... pas nadat ze mij wat tissues heeft gegeven, ritst ze haar mondje open en spuugt het papiertje vol... voorzichtig vraagt ze of ik weet dat FT extra kost. Na een lachend bevestigend antwoord, komt ze plagerig naar me toe om me te zoenen... mij boeit het niet, dus ik zoen haar gewoon vol. "Het was niet de bedoeling je te laten klaarkomen, ik wilde je alleen wat teasen'... de leugenaar. Wat nu, blijven we langer? Juist nu wint mijn ratio het en ik zeg dat meteen doorgaan toch geen succes wordt... misschien later vanavond? Dan kan het zijn dat ik bezet ben zegt ze... dan de volgende keer is een antwoordt waar ze mee kan leven (ze weet immers dat het mijn eerste bezoek is) en we maken de twee minuten die we nog hebben vol met een tongzoen. Beneden krijg ik nog een paar zoentjes en ik ga douchen. Veel vrije tijd heeft ze de rest van de avond niet, maar af en toe werpt ze me in het langslopen lachend een zoentje toe...als ik haar vele uren en vele Leffe's later midsessie wat drankjes zie halen - op blote voetjes, helemaal naakt en met haar haar in de war - heb ik toch wel spijt dat ik niet langer ben gebleven.

Of ze de beste dvp in Duitsland is; daarvoor heb ik te weinig dvp's bezocht. Maar toch wel zeer dicht bij de top van wat ik tot nu toe heb gezien en de twee andere hele goede sessies die ik dit weekend heb gehad, zijn slechts vage herinneringen nu. Voor haar was het gewoon nummer 489; die ijsbeer die het minst opleverde.

vrije jongen
23 september 2012, 13:06
Voor degenen die nog met Alexa willen nazomeren: dat wordt even wachten. Gisteren nacht zijn de zusjes onder veel geknuffel en rondvliegende zoentjes aan een vakantietje begonnen. In principe 6 weken, maar volgens Lori kan dat ook 5 weken worden... en volgens Alexa kan het ook 2 maanden worden;).

Goedemorgenallemaal
24 september 2012, 07:58
alle dames hebben dat nodig een paar maanden rust. Sommigen wat eerder, sommigen wat later. Dat ze het nog 8 maandan vol houdt komt ongetwijfeld doordat ze eigenlijk nooit op het weekendlijstje staat.

satanic surfer
12 november 2012, 15:39
wieder da

piranha
25 november 2012, 12:00
Babylon is m'n clubje niet maar af en toe waai ik er wel eens binnen, zo gisteren ook weer. Wat ik ten zeerste haat zijn die verjaardagfeestjes die dikwijls op zaterdag plaatsvinden, te veel volk voor een te kleine club. Gisteren toegekomen rond 14.00hr en toen ik binnenwandelde zag ik weer van die idiote ballonetjes hangen....het was dus weer van dat. Maar goed het is Alexa haar topic hier dus zal ik me aan het onderwerp houden.

Een ervaring is m'n schrijven hier niet, eerder probeer ik hier een beetje inzicht te krijgen in de dame. Ik lees hier veel goede recensies, ook mindere, maar dat is normaal. De eerste maal toen ik Babylon betrad was in Oktober 2011, dus een dik jaar geleden. Alexa heeft eigenlijk nooit op m'n verlanglijstje gestaan al las ik hier wel dat het de ultieme GFE zou zijn. Een optick fick is ze voor mij zeker niet, al moet ik toegeven dat ze er wel leuk uitziet. De reden dat ik nooit met haar geweest ben is omdat ik vind dat ze een arrogante blik heeft en het blijkbaar moeilijk is contact met haar te leggen (mijn opinie), anderzijds als je haar glimlach ziet is die zeer innemend en warm, als die lach dan weer verdween zag ik een zeer koude meid. Dus een jaar lang heb ik haar gewoon genegeert eigenlijk en zij mij dus ook.

Gisteren in Babylon was er eigenlijk geen enkele dame waar ik echt zin in had en toen ik Alexa zag dacht ik bij mezelf....why not? Maar ongelukkig voor mij zat er een goed vetgemeste Duitser naast haar die haar de hele middag bij zich hield. Ondertussen zocht ik oogcontact met haar wat ze snel doorhad, ze reageerde er koeltjes op. Toen ze zag dat ik een sigaret opstak stond ze warempel op om een asbak voor me te halen. Zou het dan toch niet de Ice queen zijn voor wie ik ze hield? Toen ik eten stond op te scheppen aan het buffet en zij met haar ega naar de kamer trok gaf ze me duw zodat m'n bord bijna de grond op ging, ze keek om en gaf me die mooie glimlach (plagen is om aandacht vragen). Ze wist duivels goed dat ik op haar zou wachten. Na bijna drie uur kwamen ze terug van de kamer en gingen ze samen wederom op bank zitten, zou die Duitser nou nooit opzouten? Ze zag dat ik nog steeds zat te wachten en lachte me toe. Plots verdween ze naar de kleedkamer en tot m'n groot genoegen verdween de Duitser naar beneden om zich om te kleden. Enkele ogenblikken later stond de Duitser aan de Theke om af te rekenen en ze riepen Alexa om hem uit te waaien, Alexa die nog steeds in de kleedkamer was kwam maar niet naar buiten. Toen de Theke zeker tien minuten later nog eens om Alexa riep en ze maar niet kwam liep de Duitser woedend de deur uit. Ik dacht goed nou is het mijn beurt, mooi niet dus. Een kwartier later kwam ze de kleedkamer uit geheel aangekleed om naar huis te gaan, zag me staan, gaf me een Duivelse glimlach terwijl ze zeer goed wist dat ik op haar aan het wachten was en verdween in de donkerte zonder ook maar een woord te zeggen.

Voor degenen die haar beter kennen heb ik één vraag. Is deze meid een beetje gek of is ze een super mind fucker? Volgens mij het laatste.....maar ik weet niet wat ik van haar moet denken.

vrije jongen
25 november 2012, 12:04
Het antwoord op je vraag is: ja:teuflisch:.

BefBeer
25 november 2012, 12:09
Voor mij bewijst dit dat ze voor mij een absolute no-go is.
Zo spelen met mensen is een afschuwelijke trekje en in dat spel begeef ik me gewoon niet.

BefBeer

piranha
25 november 2012, 12:19
Voor mij bewijst dit dat ze voor mij een absolute no-go is.
Zo spelen met mensen is een afschuwelijke trekje en in dat spel begeef ik me gewoon niet.

BefBeer

Ach voor mij is het "part of the game". Ik hou wel van mind games in het clubleven (in het echte leven apprecieer ik het ook niet).....t'is maar dat ik me hierop kan voorbereiden met deze dame :teuflisch:

vrije jongen
25 november 2012, 12:48
Het moet niet overdreven worden. Alexa is een goede en slimme dvp die veel vaste aanbidders heeft. Ze is ook professioneel genoeg om niet 'te veel' te gaan flirten als ze met een vaste klant zit. Je kunt ook goed inschatten wat voor klant ze bij zich heeft; als ze eerst nog een half uurtje met een beer gaat zitten kletsen, zal er een lange sessie volgen... voor de beren die korter naar de kamer gaan, zal ze ook wat sneller op een kamergang aansturen. Ik heb zelf het idee dat ze voldoende 'vaste' klanten heeft en het voor nieuwe mannen ervan af hangt of ze zin heeft of niet. (Dat ze haar pannekoek niet gedag kwam zeggen klinkt me dan ook a typisch in de oren.) Vandaar ook dat ze regelmatig koel overkomt, om dan af en toe de charme aan te zetten en te krijgen wat ze wil. Over het algemeen niet een meisje dat uren in de banken hangt om te wachten op een klant, dan gaat ze wel achter de bar zitten of in de kleedkamer of zo.

Voor de rest is ze zeker een tease... ook op de kamer als je haar de kans geeft. Ik vind het zelf altijd wel leuk dat zo een meisje op een leuke manier het initiatief neemt. Ze heeft bij mij al vaak genoeg laten blijken aan de 'amateur psychologie' te doen:rolleyes:, dus een beetje mindfucken past daar wel bij:biggrin:. Gek is zeker niet, integendeel: redelijk nuchter en berekenend als het puntje bij paaltje komt (mijn impressie althans). Zo zijn de aftersales en bij een volgend bezoek presales en kamerkeuze, vaak gelinkt aan het uitgegeven bedrag bij een eerdere sessie (mooie kamers alleen als eerdere bezoeken iets hebben opgeleverd;)).

piranha
25 november 2012, 13:00
Voor de rest is ze zeker een tease... ook op de kamer als je haar de kans geeft. Ze heeft bij mij al vaak genoeg laten blijken aan de 'amateur psychologie' te doen:rolleyes:, dus een beetje mindfucken past daar wel bij:biggrin:. Gek is zeker niet, integendeel: redelijk nuchter en berekenend als het puntje bij paaltje komt (mijn impressie althans). Zo zijn de aftersales en bij een volgend bezoek presales en kamerkeuze, vaak gelinkt aan het uitgegeven bedrag bij een eerdere sessie (mooie kamers alleen als eerdere bezoeken iets hebben opgeleverd;)).

Bedankt voor de info vrije jongen. Wat je hier schrijft (het teasen en de mind games) laat dat nou net zijn wat ik zoek ik een goede dvp (voor mij althans), de sex is natuurlijk ook belangrijk maar voor mij secundair. Dat ze vrij berekend is vermoedde ik al. Bij deze staat ze nu in de absolute top van "MUST DO" voor mij :teuflisch:

Dat ze haar pannekoek geen gedag kwam zeggen kan ook te maken hebben met het feit dat ze de kerel beu was en bij wijze van spreken gedumpt heeft, ook al spendeert hij veel geld. Is mij ook al overkomen. Wij gaan er steeds vanuit dat enkel het geld telt voor de dames en dat ze er alles voor doen, toch ga ik er vanuit dat dit niet steeds het geval is. Het waarom breek ik m'n hoofd niet meer over, we kunnen niet in hun kop zien.

BefBeer
25 november 2012, 19:51
Een spelletje is best wel leuk en houdt spanning erin.
Maar beloven te kameren en doodleuk naar huis gaan of na een 3-uur sessie niet netjes afbollen getuigd van je reinste minachting jegens je klanten. Zo wil ik zelf ook niet behandeld worden door b.v. mijn garage-man.
Voor mij geldt dat ik wel nadenk over intentie's van diegene die dit uitvoeren.

BefBeer

satanic surfer
25 november 2012, 20:06
Euhm, toch effie een opmerking beste Befbeer, als ik de post van Piranha juist lees staat er nergens vermeld dat er hoegenaamd iets was beloofd, laat staan kameren. Wat er tussen de 3-uur kamerende manspersoon en Alexa qua afscheid en ervoor op de kamer heeft afgespeeld, naja, ik was er niet bij, maar om dan over minachting te spreken achteraf, hmmm.
Vind het niet al te fraai dat een draadje van een dame op deze wijze wordt aangevuld zonder enige concrete aanleiding, en dit met forsere poneringen zoals afbollen, niet houden aan afspraken, beloftes, je reinste minachting jegens... Ik ga er gemakkelijkheidshalve vanuit dat een beer die 3 uur kamert met een dame tevreden was/is etc., anders spoor je toch niet..., en hoe de vork aan de steel zat qua "afscheid", naja, nogmaals, no fucking clue...
Misschien ns over je intenties qua posts nadenken misschien... mvg, ss

BefBeer
25 november 2012, 20:20
Beste SS,
Ik heb wel nagedacht en mijn idee was dat er wel een sessie beloofd was.
Verder geef ik mijn mening over mind-fuck en zaken die daarmee te maken hebben.

Groet,

BefBeer

vrije jongen
25 november 2012, 21:05
Beste SS,
Ik heb wel nagedacht en mijn idee was dat er wel een sessie beloofd was.
Verder geef ik mijn mening over mind-fuck en zaken die daarmee te maken hebben.

Groet,

BefBeer

Nou gelezen heb je dus niet en ik snap eerlijk gezegd niet waarom het nodig is je 'mening' over mindfucken te verkondigen in een draadje van een dame die je niet interessant vindt en waarmee je kennelijk nooit geweest bent. Vijf posts in dit draadje en geen enkele indicatie dat je met haar bent geweest of daar ook maar enige neiging toe hebt: ik zeg, Big moffel die meuk maar weg in de put van Algemeen geijsbeer.

BefBeer
26 november 2012, 19:12
Nou Vrije Jongen,

Ik zal de laatste zijn om een foutje niet toe te geven als ik iets verkeerd las. Bij deze!
Maar jij verkondigt toch echt wel stieren-onzin als je meent dat men alleen in een draadje mag schrijven als men met dat meisje kamert!
Of heb ik nog iets niet goed gelezen???

Aangezien in dit draadje van Alexa (tot nu toe) ook mindfuck besproken wordt mag ik daar van zeggen wat ik vind van mindfuck.
Doel van fora is informatie en gedachten uitwisselingen.

Ik denk dat ik duidelijk ben en hier niet verder zal schrijven behalve bij getrol.
En zelfs dan bedenk ik me wel 2x.

Groet,

BefBeer

Big30
26 november 2012, 19:19
Denk dat het punt nu wel voldoende gemaakt is en dat een ieder het vrij staat te doen en zijn conclusies te trekken mbt op het antwoord op de vraag van piranha.

Nu weer recente ervaringen met deze dame en geen hineininterpretieren. Case closed.

Omdat ik eigenlijk geen idee heb wat mindfucken inhoudt en hoe men dat mbt tot een dame ziet zal ik een apart topic maar openen waar men indien gewenst deze (maar dan algemene) discussie kan voeren.

piranha
26 november 2012, 19:53
Om het even duidelijk te stellen, Satanic Surfer heeft juist gelezen, er was inderdaad niets afgesproken of beloofd wat kameren betreft tussen Alexa en mij. Ze speelde enkel haar mind game met mij, niks mis mee. Misschien is het omdat ik haar een jaar lang de "cold shoulder" heb gegeven dat ze me nou even laat sudderen, kan ik wel inkomen. Het komt allemaal wel goed.

Big30
26 november 2012, 20:09
Het komt allemaal wel goed.
Klopt! Of zoals Brederode al zei “Alles sal reg kom”.

nb. Verdere discussie (indien die behoefte bestaat) zie:
Wat te doen bij Mindfucken van een dame??? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32521-Wat-te-doen-bij-Mindfucken-van-een-dame)

piranha
16 december 2012, 19:39
Het komt allemaal wel goed.

Klopt! Of zoals Brederode al zei “Alles sal reg kom”.

Update :

En het is ook allemaal goedgekomen. Nog niet mee gekamerd maar wel al een leuke babbel mee gehad. Lieve meid maar.....toch komt ze op mij over als "geen katje om zonder handschoenen aan te pakken".......dit wordt nog fun:).

voxpopuli
23 mei 2013, 13:22
Mijn eerste bezoek aan Babylon (eind 2012) is begonnen en geëindigd in de armen van Alexa. 2 uur plezier, tederheid en vooral een onvermoeibaar mondje waarin het heerlijk vertoeven is. Bij mijn tweede bezoek was ze aangekondigd, maar niet aanwezig. SCHADE!

Ma doare in pula
29 mei 2013, 21:56
Update :

En het is ook allemaal goedgekomen. Nog niet mee gekamerd maar wel al een leuke babbel mee gehad. Lieve meid maar.....toch komt ze op mij over als "geen katje om zonder handschoenen aan te pakken".......dit wordt nog fun:).

Alexa staat gewoon sterk in haar schoenen en weet waar ze mee bezig is. Is verder allemaal irrelevant. Ze zoent ontzettend lekker, zuigt enorm goed en neukt nog beter. En daar gaat het uiteindelijk om.

bart_007
1 juni 2013, 19:52
Vorige week eindelijk nog eens in de buurt van Keulen moeten zijn en dan is Elsdorf niet ver af en is er de lokroep van een bezoekje aan Babylon. Was er al een tijdje niet meer geweest, maar vond er de vertrouwde sfeer terug en de prima line-up. Eerst effe een saunaatje, dan een lekkere douche, een klein hapje een drankje aan de bar en : "klaar voor de jacht". Na wat rondkijken en afwegingen finaal op de bank in de armen van Alexa baland. Eerst daar een heel leuke babbel met Alexa gehad met het nodige strelen en verkennen van elkaars gevoelige plekjes, en daarna: hop naar de zimmer. Op de kamer lekker verder gespeeld. Door Alexa's fantastische pijpen en het strelen en zoenen van haar super poesje zijn we aan neuken niet toegekomen en ben ik na 20 zalige minuten bloasmuziek in haar mondje gekomen. Suuuuperrrrrr. Nog een 10 minuutjes liggen strelen en nagenieten en dan zat mijn tijd er jammer genoeg op. Ik had graag nog een 2de sessie met haar gehad om dat mooie poesje eens te nemen, maar ik moest er jammer genoeg vandoor. Ik heb nu wel een heel goede reden om nog eens terug te gaan want ik wil met Alexa zeker nog (veel) vaker en meer rollebollen. Hopelijk moet ik binnenkort nog eens in de buurt zijn. Samengevat: Babylon blijft een leuke tent. Alexa was voor mij een ontdekking. Heb een super pijpsessie gehad en kom zo snel mogelijk zeker nog eens terug voor meer.

MiniME
2 juni 2013, 22:34
Alexa is een schitterende, naturel beauty. En ondanks haar af en toe geraffineerde profi gedrag, kan ze je daar ook helemaal mee inpakken en zo een hele goede kamersessie neerzetten. Oraal is ze wereldtop, maar ook haar handen doen altijd erg goed mee. Topper met gebruiksaanwijzing zullen we maar zeggen. Laatste keer met haar op de kamer was erg goed, maar laatste keer in Babylon was ze de hele dag ongrijpbaar door 2 boeking van 3-5 uur! (welke idiote pannenkoek doet zoiets vraag je je af, ga een uur, dan de kamer af, lekker eten en relaxen en daarna nog een uur, maar 5 uur achter elkaar..............zinloos in mij ogen, maar goed.......... :cool:)

ovboy
19 september 2013, 15:36
Vanaf zaterdag weer aanwezig!!

Goedemorgenallemaal
19 september 2013, 17:24
Vanaf zaterdag weer aanwezig!!
arme meiden, ze zullen het druk gaan krijgen, wachtrijen tot aan buiten toe

joo
14 oktober 2013, 16:05
Goh, al blij dat die discussie hier een beetje werd opgeschoond.
Zaterdag opnieuw een uurtje in de armen van Alexa vertoefd. Ik kan erin komen dat iemand Alexa niet ziet zitten voor haar profi-gedrag in de barruimte. Ze kan ook heel stuurs kijken, ook al ken je haar al een tijdje en speelt ze wel eens 'hard to get'. So be it. Op de kamer heeft ze haar principes en daar wijkt ze niet vanaf. Een bruut komt bij haar niet aan zijn trekken en daar zal ze ook geen 2de keer mee kameren. Her choice. Maar als het klikt, en dat heb ik met haar, dan beleef je een heel aangename sessie GFsex.
Zaterdag rond 11.00 aangekomen, net op het moment dat Alexa en haar zus binnenkwamen. Duurde wel tot 13.00 uur alvorens madame uit de ladiesroom kwam en een hapje ging eten.
Zelf initiatief nemen om te kameren doet Alexa niet. Dus na haar lunch rustig bij gaan zitten om wat bij te praten na haar lange zomer. Uiteindelijk smelt ze wel en algauw naar een kamer getrokken om een uurtje met haar te vertoeven. Ieder zijn meug natuurlijk, maar dit is mijn meug.
Gelukkig was mijn eerste kruit al verschoten bij Precieuse, waarmee ik in afwachting van Alexa een super PSE had van een half uurtje. Beiden zijn niet te vergelijken, maar eenheidsworst is nu ook niet de reden van onze bezoeken aan deze clubs.
Hoop om voor het einde van het jaar nog eens tot ginder te geraken. Line-up was heel behoorlijk trouwens.

Pistol Pete
14 oktober 2013, 20:55

Jammer dat er geveegd is. Zover ik me kan herinneren werd er door diverse (ex-)klanten van haar positief (o.a. door mij) en negatief gerecenseerd en niets onoirbaars. Waarom moeten de negatieve berichten dan weg? Ze behelzen niet mijn mening maar vegen gaat mij te ver. Jammer. Ik hoop dat dit in de toekomst niet gebeurt als er oprechte meningen op een nette manier worden geventileerd.

Big30
14 oktober 2013, 21:18

Jammer dat er geveegd is.
Er is niets opgeschoond of geveegd. Hoe komen jullie daarbij, missen jullie dan een bericht??

Er is wel een bericht afgesplitst maar dat staat ook vermeld in dit topic.

ovboy
3 maart 2014, 16:33
Volgens mij kunnen we deze dame ook afschrijven in Babylon. Is deze al elders getraceerd?

why not me
7 maart 2014, 13:25
Alexa is in Roemenië :rolleyes:

duivenmelker
12 maart 2014, 14:47
Alexa is in Roemenië :rolleyes:

Ze is vandaag terug in haar nest in Elsdorf samen met haar zus Lori.
Zal haar morgen eens begroeten .

why not me
12 maart 2014, 18:12
Ze is vandaag terug in haar nest in Elsdorf samen met haar zus Lori.
Zal haar morgen eens begroeten .

Yes:);)

seksenfun
10 april 2014, 20:46
Uit: Dana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36815-Dana-(Roemeense-Turkse)-alias-Doreen-(domina)&p=365050#post365050) : Alexa was ook net terug van een tijdje weggeweest. Hoewel ik er eerder antipathie voor heb, overwoog ik toch sterk om die muur van haar maar eens om te gooien. Het zou echter niet gebeuren. Al vrij snel na binnenkomst werd ik geschaakt door Dana. Mijn antipathie voor Alexa nam zeker niet af wanneer ik door de dag heen zag dat ze bijna continue aan de enige eettafel zat, terwijl de mannelijke klanten met hun bord eten dan maar in de sofa moesten gaan zitten of aan de bar. Een arrogantie (of domheid?) waar ik het niet zo mee heb. Ik heb een tijdje tot tien geteld maar kon het op een moment toch niet laten om er een opmerking over te formuleren tegen mijn vriend. Op een of andere manier had Alexa toch begrepen dat het over haar ging en dat het zeker niet positief was. Nu heeft ook zij een antipathie voor mij. 1 - 1 en daar zal het tot in de eeuwigheid bij blijven. Als de stand nog zal veranderen zal het -1 - -1 worden, vrees ik :smoke:.

Costana
30 juli 2014, 14:15
Voor de liefhebbers & anti's: volgens de site is ze terug.
Samen met het zusje.

MiniME
2 augustus 2014, 10:44
Voor de liefhebbers & anti's: volgens de site is ze terug.
Samen met het zusje.

Mooi als altijd.................maar helaas ook nog steeds met haar attitude van altijd, zelfs tegen twee "regulars" van haar. Jammer, zat daarom vrijwel hele dag werkloos rond te hangen, terwijl andere, veel minder mooie meisjes, het nog wel aardig druk hadden :cool:

Costana
3 augustus 2014, 13:49
Gisteren eventjes met haar aan de praat geraakt, maar was helaas de ganse dag bezet. Trof haar terug aan in de bar na 00h00 maar toen was ik druk bezig met een andere (nog betere) topper.
Op de momenten dat we elkaar kruisten kreeg ik toch de nodige aandacht, dus op een rustigere dag meeten we elkaar vast en zeker !

jos5185
14 augustus 2014, 18:15
Ook ik heb inmiddels het genoegen gehad te mogen kameren met deze verbluffende schoonheid.

Het was gisteren mijn eerste bezoek aan babylon(mijn tweede überhaupt aan een fkk saunaclub) na 2 kamergangen met een andere Babylonische schoonheid die ik zal beschrijven in haar eigen onderwerp zat ik min of meer een beetje bij te komen aan de eettafel samen met uiteraard Alexia haar zusje en nog wat andere personen.

we zaten wat te grappen over de Roemeense taal ik snap daar niet veel van eigenlijk helemaal niets maar dat da ja was dat begreep ik toch wel dus opeens zegt Alexia een hele zin van dat brabbeltaaltje gevolgd door da en ze knikte zo naar mij dat ik ook da moest zeggen dus doe ik dat maar nu zegt ze nu moet je met mij mee naar de kamer ik denken nou er zijn ergere dingen dacht ik zo maar.

Na zo'n 10 min in de kino wat geschmuzeld te hebben toch maar even een kamertje opgezocht lekker naast de kind dus ik hoefde niet ver te lopen.
Na 2 sessies van een uur met Isabel had ik er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in maar wat Alexia met haar mondje kan doen is verbluffend.

er kwam toch nog een ladingtje in haar mondje terecht. Dit koste mij weer 25 euro extra maar die zijn haar gegund:cool:

de dingen die hiervoor beschreven zijn over wat arrogantie en hoog uit de lucht zijn waren bij mij absoluut niet van toepassing ze was buitengewoon vriendelijk en aardig voor iemand die ze toch niet kent.
bij een volgend bezoek ga ik toch weer proberen of we haar weer even kunnen pakken want ik wil dat heerlijke kutje ook eens met een ander lichaamsonderdeel bewerken als alleen mijn vinger en tong.

Groetjes Jos

Tjeppah
16 mei 2015, 07:59
Vorige week voor het eerst met deze magere girl next door type op de kamer geweest. Ik had in de eerdere weken al korte gesprekjes gehad wanneer ze achter de gokkast zat te spelen. Maar het spelen ging dan toch voor het kamerbezoek. Ze had me later op de avond dan nog wel eens aangesproken dat ze op dat moment met me op de kamer wilde maar toen had ik net een andere meid een sleutel laten halen.
De sessie met Alexa was van erg hoge kwaliteit waarbij het PZC voor mij bijna hemels was en ze dit ook meer dan een half uur had gedaan. Ik besloot ook nog te willen neuken dus heb het uurtje met haar op deze prettige manier volgemaakt. Herhalingsgenot 100%

Helaas zag ik dat ze de laatste weken aleen nog op maandag werkt. Ik hoop dat Eddy ze gauw weer op vrijdag en zaterdag inpland want Alexa is een meisje waar ik alleen al voor haar pijpkunsten een bezoekje aan Babylon zou brengen.

jos5185
16 mei 2015, 09:24
Helaas zag ik dat ze de laatste weken aleen nog op maandag werkt. Ik hoop dat Eddy ze gauw weer op vrijdag en zaterdag inpland want Alexa is een meisje waar ik alleen al voor haar pijpkunsten een bezoekje aan Babylon zou brengen.

Hallo
Ten eerste plannen de dames hun eigen werkdagen Eddy zou het soms wel anders willen maar dat maakt hij helaas niet uit.
Ten tweede zijn Alexa en haar zusje Lori weer voor enige weken naar hun thuisland en wanneer ze weer terugkomen bepalen ze zelf, het is dus even afwachten.
Groetjes jos

MiniME
21 juli 2015, 22:47
Weer terug, en zodoende weer herenigd met zus Lori.

Laatste sessie(s) met Alexa waren trouwens weer memorabel, terug op het oude (zeer hoge) nivo :freu:

Cy0530
29 januari 2016, 07:45
Heeft er iemand een idee wanneer Alexa terug zal zijn ? Ze heeft een tijdje geleden gezegd dat ze van club zou veranderen, misschien is ze elders gesignaleerd ?

mechelen
7 februari 2016, 22:25
Heeft er iemand een idee wanneer Alexa terug zal zijn ? Ze heeft een tijdje geleden gezegd dat ze van club zou veranderen, misschien is ze elders gesignaleerd ?

Dame is terug, volgens AWL. :cool:

momentum
10 september 2016, 08:09
Afgelopen week deze dame tegengekomen in Babylon, we botsten tegen elkaar op toen ik van buiten naar binnen wou gaan. Na een kort gesprekje met haar samen op een bankje gaan zitten waarbij tijdens het zoenen haar handje al snel onder mijn handoek verdween en mijn jongeheer al snel op lengte kwam.
Ze stelde voor om verder te gaan in de kino en daar verder te gaan, daar aangekomen verder gegaan met tongzoenen en daarna trakteerde ze me op een geweldige pijpbeurt waarbij ook de balletjes niet werden overgeslagen en daarna het op zijn hondjes afgemaakt in haar heerlijk strakke kutje.
Herhalingsgevaar is zeer groot bij deze dame die me snel weer eens terug gaat zien.

mechelen
28 februari 2019, 15:26
En ook Alexa staat weer op de AWL... :freu:

xLicker
4 maart 2019, 20:47
Alexa, kort en krachtig: must try before you die. HHG: overbelast met teveel %

mechelen
12 maart 2019, 23:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Alexa (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Al 9 jaar in Babylon.

mechelen
12 maart 2019, 23:06
Mag natuurlijk samengevoegd worden met dit :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22277-Alexa-(Roemeense)

Kwestie van eea aan te passen aan de realiteit...

mechelen
2 augustus 2021, 16:03
Wieder da! :seiltanz:

yylover
21 augustus 2022, 15:12
Op het ijsberenfeestje was ze verrassend ook aanwezig.
Alexa is er niet zo vaak, en als ze aanwezig is, is ze veelal uren of een groot gedeelte van de dag geboekt.
Nog nooit echt een kans met haar gezien, maar op deze dag was ze regelmatig vrij. Een paar keer oogcontact, gedurende de dag, was voldoende om elkaar in de avond te vinden.
Een zeer prettige, vriendelijke en aangename dame om op de kamer te vertoeven. Het werd dan ook makkelijk een uur met pure GFE sex.
Zo vind ik dan toch nog, zo heel af en toe, een ´nieuwe´ dame waarvan ik, zonder te aarzelen, kan vermelden dat het HHG 100% is.

Tjeppah
4 februari 2024, 07:42
Had geen zin/tijd in een gesprekje. Na haar reactie na het laatste niet geslaagde trio met haar geen gesprek meer met haar gehad. Vroeger gaf ze goede service. Hoe die nu is weet ik niet. De voorlaatste keer dat ik haar zag was ze vrij vaak in de bar te vinden. Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

bref-jefke
4 februari 2024, 10:29
Had geen zin/tijd in een gesprekje. Na haar reactie na het laatste niet geslaagde trio met haar geen gesprek meer met haar gehad. Vroeger gaf ze goede service. Hoe die nu is weet ik niet. De voorlaatste keer dat ik haar zag was ze vrij vaak in de bar te vinden. Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Voor je iemand veroordeelt, moet je het volledige verhaal kennen. En oh ja ik ben niet deze persoon ( ze was met hem op de kamer van ongeveer 17 u 30 tot 19 u
als bewijs dat ik weet wie het was).

Tjeppah
5 februari 2024, 02:34
Voor je iemand veroordeelt, moet je het volledige verhaal kennen. En oh ja ik ben niet deze persoon ( ze was met hem op de kamer van ongeveer 17 u 30 tot 19 u
als bewijs dat ik weet wie het was).

Ik veroordeel niemand. Ik heb alleen opgeschreven wat ik zag. De tijdsperiode waarover je het hebt weet ik niet aangezien dat ik rond die tijd op de kamer was hetgeen waarvoor ik naar een sc ga.

bref-jefke
5 februari 2024, 10:01
Ik veroordeel niemand. Ik heb alleen opgeschreven wat ik zag. De tijdsperiode waarover je het hebt weet ik niet aangezien dat ik rond die tijd op de kamer was hetgeen waarvoor ik naar een sc ga.

Vreemd, hoe weet je dan, met wie ze naar de kamer gaat, indien je zelf op de kamer bent.
En ok je gaat naar een sc om te kameren, goed punt, maar waarom observeer je dan de dames en geef je ongezouten mening over hen, waar trouwens niemand baat bij heeft.

Tjeppah
5 februari 2024, 10:27
Vreemd, hoe weet je dan, met wie ze naar de kamer gaat, indien je zelf op de kamer bent.
En ok je gaat naar een sc om te kameren, goed punt, maar waarom observeer je dan de dames en geef je ongezouten mening over hen, waar trouwens niemand baat bij heeft.

Volgens mij is een forum juist om ervaringen te delen. Dit zou je ook eens kunnen doen over de kamergangen die je naar ik aan mag nemen zelf ook gemaakt hebt. Als je goed gelezen had zou je kunnen begrijpen dat ik wel weet dat ze een kamer gemaakt hebben maar niet weet hoe de tijden geweest zijn aangezien ik zelf ook nog kamergangen hebt gemaakt. Jij hebt kennelijk wel de tijd/interesse om anderen lange tijd te observeren maar ieder zijn ding

Siberische tijger
5 februari 2024, 17:26

Hieronder veroordeel je haar toch omdat ze met een corpulent heerschap de kamer op gaat.
Laat gaan joh, zolang zij voldoende kamers maakt (en ik denk uit eigen waarneming te mogen stellen dat ze die maakt) blijft ze hoogstwaarschijnlijk in Babylon werkzaam. Mooi toch?

(..) Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Tjeppah
5 februari 2024, 17:36
Hieronder veroordeel je haar toch omdat ze met een corpulent heerschap de kamer op gaat.
Laat gaan joh, zolang zij voldoende kamers maakt (en ik denk uit eigen waarneming te mogen stellen dat ze die maakt) blijft ze hoogstwaarschijnlijk in Babylon werkzaam. Mooi toch?

Laat ik mezelf beter uitdrukken. Iedere vrouw bepaald natuurlijk zelf met wie ze de kamer op gaat. Ik gun iedereen zoveel mogelijk centjes en ik heb hier ook al veel meer woorden over geschreven dan oorspronkelijk mijn bedoeling was. Laat ik het zo zeggen ze heeft haar klantenvoorkeur uitgebreid. En ook die corpulente meneer gun ik natuurlijk zijn verzetje. Ik verbaasde me gewoon voor deze combi. En daar wil ik het verder graag bij laten