PDA

Volledige versie bekijken : Groningen: Ramen



Willem2
6 december 2005, 08:08
Wat zijn dan de prijzen in Groningen ?
Heb toch van privéhuizen gezien in het noorden des lands die goedkoper zijn.

Willem2

Freddy_K
6 december 2005, 08:47
Wat zijn dan de prijzen in Groningen ?...

in Nieuwstad betaal je 50 euro voor 15 minuten. 100 voor een half uur. En de service is dan PMC, geen beffen. Als je beffen wil (veel meiden doen dat niet) dat kost dat soms 30 soms 50 euro meer. Dus voor 80 euro heb je 15 minuten PMC + beffen.

De buurt Hoekstraat / Muurstraat is iets goedkoper. Geloof dat de basis daar 30 euro is maar ik ben daar al tijden niet meer geweest. Vroeger zaten daar nog wel leuke meiden en in de guldentijd kostte de "basis service" toen 25 gulden. Nu spreek ik over 1997 / 1998 niet eens zo lang geleden.

Clubs in Groningen vragen voor de basis service 50 euro. Althans de meeste. De Woeste Hoeve is duurder maar wat ik begrijp is het aanbod vrij beperkt. Een heel korte periode toen Club Flamingo in Nieuwseschans nog bestond waren en een hoop mooie met name Russinnen. Maar Flamingo brandde af waarbij sommige meisjes ternauwernood via de regenpijp konden ontsnappen. Sindsdien heb ik weinig kunnen ontdekken in de clubs en doe ook geen moeite meer. Ik rijd door naar PHG :p

jack23
18 mei 2006, 11:47
Zowel in de Nieuwstad als in de Muurstraat-Hoekstraat is het basistarief € 30,00 (pmc of nmc) Voor € 50,00 pmc en nmc. Clubs vragen doorgaans € 50,00 voor een 1/2 uur en € 25,00 voor elk kwartier extra. In de midden jaren 90 was het "starttarief" fl. 50,00. Waar komt de wijsheid vandaan dat het basistatief fl. 25,00 was (is volkomen lariekoek)

Freddy_K
20 mei 2006, 19:37
@jack23

onzin. Eind jaren 90 betaalde je 25 gulden in de Hoekstraat / Muurstraat als basis.

Lipstickchick
22 juni 2006, 20:35
Jaren 90 was het standaardtarief 25-30 gulden aan de Vishoek/Hoekstraat/Muurstraat, alleen enkele extreme schoonheden konden het zich veroorloven om net als in de Nieuwstad 50 te vragen en te krijgen.

Nu geldt voor die straten een standaardtarief (P + N) van 30 euro, en bepaalde zaken zijn onderhandelbaar ( zoenen, extra standje etc. ) voor hetzelfde geld.

Nieuwstad kom ik nooit meer, want wat daar staat vind ik geen 50 euro waard, niet qua looks en niet qua dienstverlening ( maar dat is slechts mijn mening ).:smile:

LSC, die heel wat voetstappen in het Groninger asfalt heeft gesleten :D

Willem2
24 juli 2006, 00:32
Link : http://www.nieuwstad.to

Succes ermee

Willem2 :wink: