PDA

Volledige versie bekijken : Poolse op parkeerplaats



Jansen
2 augustus 2010, 23:10
Ik reed een ronde langs de woonboten op zondag middag en ging na 2 van deze rondjes even parkeren achter de frituur.
Tegenover me stond een poolse Astra met 3 polen en 2 dames erbij.
Een van de poolse kwam naar me toe lopen toen ik bij de auto stond en vroeg in het Engels of er ook een tippelzone was in Utrecht ?
Ik zei geen idee ik kom uit Eindhoven maar zoek je werk (ze zag er echt hoerig uit)
Ze vertelde dat ze samen met haar vriendin werkzocht maar hier geen kamer kan huren vanwege geen geldige BTW papieren en sofi nummer.
Ik keek achter me naar de bosjes en struiken en zei voor de lol dat ze wel E.50,- kon verdienen als ze effe meeging.
Ze zei one moment please en liep naar de auto na enkele seconden kwam ze terug en zei oke :eek:
Ik sloot mijn auto af en liep met haar 15m verder de bosjes in en deed mijn broek omlaag ze vroeg om een Gummi maar die had ik niet.
Toen pakte ze een nat doekje uit haar tas en deed mijn lul er me af om hem daarna in haar mond te stoppen.
Ze gaf me een PZC wat heerlijk was maar ik wou haar ook NMC
geen Gummi not Fuck zei ze, na weer effe wat PZC deed ze haar korte rok omhoog boog naar voren en zei oke dan maar, wel vlug niet klaar komen in mijn moesie.
Ze boog zich voorover en leunde tegen de dikke boom voor ons.
Ik duwde mijn paal naar binnen en neukte haar tot het hoogtepunt naderde ik haalde mijn paal eruit en trok me af.
Ik kreeg een nat doekje en keek naast me waar het andere meisje stond te kijken of er niemand naderde,ze stond daar al enkele minuten te kijken vertelde ze en gaf me nog een doekje.
Ik gaf ze E.50,- en vertelde dat ze naar Duitsland moesten gaan naar Grefrath of Kaarst of Bruggen.
Haar naam was Olga en was 21 jaar de andere was Julia en 20 jaar

Toen ik instapte en mijn Tom Tom zette op Eindhoven kwam een van haar vrienden naar me toe en vroeg of ik de plaastnamen en clubs in Duitsland wou opschrijven wat ik deed.
Ja een geil onverwacht uitstapje ik hoop ze terug te zien in Duitsland
Kaarst of Bruggen moedigde ik hem aan.
Het waren jongens van hooguit 22 jaar die blij waren met deze eerste E50,-
jammer dat ik geen mob.nr heb gevraagd :cool:

royke86
2 augustus 2010, 23:57
Haha dat is nog eens een rijke ervaring van hoog niveau lijkt me!

Geweldig en wat een ondernemersschap jullie komen er wel!
Zowel Jansen als de dames uiteraard ;)

Jansen
3 augustus 2010, 19:13
Morgen eens kijken of er een bekend Pools kenteken staat in Kaarst.
vraag ik meteen korting aan de meiden. (zal Pic1 ook wel vragen dan ):biggrin:

Picasso 1
3 augustus 2010, 20:36
Morgen eens kijken of er een bekend Pools kenteken staat in Kaarst.
vraag ik meteen korting aan de meiden. (zal Pic1 ook wel vragen dan ):biggrin:

Als ik jou was dan zou ik eerst in La Luna kijken :smile2:

MichelJ
3 augustus 2010, 20:41
Als ik jou was dan zou ik eerst in La Luna kijken :smile2:

:e010[1]::applaus:

Paulschen
3 augustus 2010, 21:02
He kerel, mooie ervaring, maar had ze beter op de parking laten staan en de locatie met ons gedeeld..... Is iets om na het werk even langs te rijden....

Jansen
3 augustus 2010, 21:46
He kerel, mooie ervaring, maar had ze beter op de parking laten staan en de locatie met ons gedeeld..... Is iets om na het werk even langs te rijden....

Haha ja als je dan wat Strip boeken nodig hebt moet je wel wat verder rijden.:gruebel::gruebel: :biggrin:

Jansen
7 september 2010, 20:38
Ik kreeg van de week te horen of ik ze NZC had gepakt ?
Omdat dit niet mijn stijl zou zijn :eek:

Klopt Het is ook niet mijn stijl omdat ik als de dood ben om weer iets op te lopen. :angryfire:
Ik dacht zelfs dat ik het met condoom gedaan had toen me die vraag werd gesteld.:gruebel:
Nu ik het terug lees zie ik dat ik ze toch effe gepakt heb maar niet in haar ben klaargekomen dus stom he :huch:

Het was ook al weer ruim een maand geleden en jansen onthoud weinig omdat er sinds die dag al weer 12 neukbeurten tussen liggen.

Maar de belevenis was wel lekker met die 2 dames om me heen.:thefinger:

Ze zijn nog steeds niet in Kaarst opgedoken, zal deze week in Bruggen eens kijken.

little diablo
7 september 2010, 20:49
Z,n parkeerplaats wil ik ook wel tegenkomen..... geil zeg:tongue:


Salut LD

Jansen
7 september 2010, 21:06
Z,n parkeerplaats wil ik ook wel tegenkomen..... geil zeg:tongue:


Salut LD

Parkeerplaats op de A67 richting Venlo na de shell kleine parkeerplaats
Deersels staan ook regelmatig dames uit Rusland die voor E.15,- een PMC en zelfs PZC geven op de middag tussen 14.00 en 17.00 u.
Wel opletten omdat daar Homo,s mee staan te gluren.

Big30
7 september 2010, 21:09
Parkeerplaats op de A67 richting Venlo na de shell kleine parkeerplaats

:mad::mad::mad:
Jansen aan die parkeerplaats heb ik hele nare herinneringen!!!!
:frown::frown::frown:

In totaal 4u daar doorgebracht schade was 712 euro, maar geen dames alleen dikke toekijkende Poolse Truckdrivers.

Jansen
7 september 2010, 21:34
:mad::mad::mad:
Jansen aan die parkeerplaats heb ik hele nare herinneringen!!!!
:frown::frown::frown:

In totaal 4u daar doorgebracht schade was 712 euro, maar geen dames alleen dikke toekijkende Poolse Truckdrivers.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Je moet daar ook niet je auto parkeren en je weg laten lokken door Homo,s .
:gruebel::gruebel::gruebel:
De Polen halen dan meteen je distributieriem uit je auto.

Clublover
18 september 2010, 10:49
:mad::mad::mad:
Jansen aan die parkeerplaats heb ik hele nare herinneringen!!!!
:frown::frown::frown:

In totaal 4u daar doorgebracht schade was 712 euro, maar geen dames alleen dikke toekijkende Poolse Truckdrivers.

Hoe ben je 712 euro kwijt geraakt zonder een dame gezien te hebben? Boete van de politie of ongelukje of zo?

gatenvuller
18 september 2010, 11:03
Dan heeft U nog geluk gehad :eek: Bij ons op de parking in Belgie op de E34 slaan ze je neer en nemen je autocar mee en jij mag in de kofferruimte liggen.

Of stelen je Truck roven hem leeg en steken hem in brand terwijl ze de speurders proberen neer te schieten :eek:

In Anvers gaat je auto de boot op naar Tanger en jij mag in de auto die de container in gaat gratis mee.

(mooi voor de Nederlanders die willen zoveel mogelijk gratis ) dus boottocht voor geen enkele franc. :biggrin:
Zo ik ga weer verder rijden was nu ook op een parkeerplaats bij Geldrop.:roll3:

Salutekes B.

ilovethaigirls
18 september 2010, 12:10
Ik kreeg van de week te horen of ik ze NZC had gepakt ?
Omdat dit niet mijn stijl zou zijn :eek:

Klopt Het is ook niet mijn stijl omdat ik als de dood ben om weer iets op te lopen. :angryfire:
Ik dacht zelfs dat ik het met condoom gedaan had toen me die vraag werd gesteld.:gruebel:


Het was dus vooral een heel erg domme ervaring Jansen :hammer:

Alabama
24 september 2010, 17:27
Parkeerplaats op de A67 richting Venlo na de shell kleine parkeerplaats
Deersels staan ook regelmatig dames uit Rusland die voor E.15,- een PMC en zelfs PZC geven op de middag tussen 14.00 en 17.00 u.
Wel opletten omdat daar Homo,s mee staan te gluren.


Staan die dames er nog steeds. Wist dat er een paar jaar geleden weleens Oostblokmeisjes stonden, maar niet dat dat nu nog steeds het geval is...

Jansen
25 september 2010, 11:53
Het was dus vooral een heel erg domme ervaring Jansen :hammer:

Ja ook Jansen maakt fouten :biggrin:

Jansen
25 september 2010, 12:07
Staan die dames er nog steeds. Wist dat er een paar jaar geleden weleens Oostblokmeisjes stonden, maar niet dat dat nu nog steeds het geval is...

Op de parkeerplaats bij de grensovergang van Ned-Bel op de A67 stonden gisteren middag ook een paar Bulgaarse
Hun mannen of pooiers stonden met de vrachtauto in de rij en lieten deze dames bijverdienen.

Ik ben gestopt op 30m afstand naast oude kleine douane office naast de trap waar je kan oversteken en wachte in de auto.
Beide kwamen aangelopen en vroegen of ik Lust had ? daarna vertelde ze dat PMC en NMC samen E30,- was en in de struiken op 100m achter het lange kantoor gedaan kon worden
Deze kantoren zijn op twee na leeg dus geen probleem.

IK had geen tijd en vond de dames geen JANSEN MEISJES en ben dus Belgie maar weer in gereden.

Dit gebeurd vaker dat ook Poolse en Roemeense dames zich aanbieden die bij de vrachtauto's horen.
Ook vragen ze aan andere chauffeurs die daar staan of ze lust hebben.
De dames rijden mee met een vracht naar Oostende of Zee Brugge en ,en pakken dan wat klanten op op parkeerplaatsen waar ze overnachten of moeten wachten i.v.m. hun wet rijtijdenbesluit.

Ook deze zijn vaak niet de mooiste maar ????
Andere parkeerplaatsen zijn De Esso richting Eersel en aan grens stopplaats aan de overzijde van de grens richting Nederland.

Ook op de Homo parkeer plaatsen tussen Oud turnhout en Turnhout Centrum beide richtingen en Parkeerplaats bij Lille.
Parkeerplaats Deersels voor Venlo naar Duitsland.
In Duitsland parkeerplaats met benzinestation vlak voor Kaarst

Zo hebben die dus thuis ook tweeverdieners :biggrin:

Je kan met deze dames ook afdingen tot E20,- heb ik al eens meegemaakt :biggrin: en een PZC voor E.15,- :eek:

Scoobert
25 september 2010, 15:26
Jansen, de nieuwe Parkplatzpopper :D

Jansen
25 september 2010, 15:44
Jansen, de nieuwe Parkplatzpopper :D

Mooi niet :biggrin:

Alabama
25 september 2010, 16:06
Kortom: elke parkeerplaats tussen Turnhout en Eindhoven v.v. :)

Heb ze op de parkeerplaats voorbij Turnhout weleens gezien. Die met dat Carestel-restaurant.

Jansen
25 september 2010, 23:15
Kortom: elke parkeerplaats tussen Turnhout en Eindhoven v.v. :)

Heb ze op de parkeerplaats voorbij Turnhout weleens gezien. Die met dat Carestel-restaurant.

Op de parkeerplaatsen Carestel komen ze niet omdat daar ook gerust wordt door de speurders.
Parkeerplaats vanaf Belgie net in Nederland bij Benzinepomp komen ze ook niet vanwege de vele politie en marchaussee controles.

Dus niet Kortom elke parkeerplaats tussen Turnhout en Eindhoven.:freu:

Alabama
28 september 2010, 18:52
Deze week al twee keer misgegrepen. Er stonden wel wat Poolse vrachtwagens, maar geen beweging gezien en al helemaal geen vrouwen.

Helaas. Morgen beter. :)

Jansen
28 september 2010, 22:52
Deze week al twee keer misgegrepen. Er stonden wel wat Poolse vrachtwagens, maar geen beweging gezien en al helemaal geen vrouwen.

Helaas. Morgen beter. :)


Ga dan eens bij Petrol Bar naar binnen die is open tot 05.00 u in de ochtend.

Alabama
4 oktober 2010, 19:57
Ga dan eens bij Petrol Bar naar binnen die is open tot 05.00 u in de ochtend.

Staat op het programma.

Vandaag weer even bij de grensovergang gestaan, maar weer niets. Zitten die dames in de vrachtwagens of in gewone wagens?

Jansen
4 oktober 2010, 20:33
Staat op het programma.

Vandaag weer even bij de grensovergang gestaan, maar weer niets. Zitten die dames in de vrachtwagens of in gewone wagens?

Als ze jou zien aankomen dan vluchte ze :biggrin:

Nee geintje ze zitten vaak in de cabine maar bij duisternis nu rond 20.00 u lopen ze wat op en neer naar de benzinepompen.
Aan de grens is het te gevaarlijk om opgepakt te worden voor illegale prostitutie.
De Esso richting grens,de andere pomp net voor de grens en net voor Beerse beide kanten zie je ze vaak rondlopen.( maar wat is vaak ? ) ik kom hier elke dag meerdere malen voorbij en ik heb ze ook pas een enkele keer gezien.

Maar als jij je gedraagd als een speurder dan komt er niemand buiten.:eek:

Alabama
4 oktober 2010, 20:41
Als ze jou zien aankomen dan vluchte ze :biggrin:

Nee geintje ze zitten vaak in de cabine maar bij duisternis nu rond 20.00 u lopen ze wat op en neer naar de benzinepompen.
Aan de grens is het te gevaarlijk om opgepakt te worden voor illegale prostitutie.
De Esso richting grens,de andere pomp net voor de grens en net voor Beerse beide kanten zie je ze vaak rondlopen.( maar wat is vaak ? ) ik kom hier elke dag meerdere malen voorbij en ik heb ze ook pas een enkele keer gezien.

Maar als jij je gedraagd als een speurder dan komt er niemand buiten.:eek:

Dat kan het ook zijn. :) Een personenauto tussen allemaal vrachtwagens valt wel op en doet vragen opkomen.

Misschien niet in de auto blijven wachten, maar gewoon wat rondlopen. Ook naar de pomp lopen, dat staat niet zo raar en als ze er zijn, dan kom ik ze vast wel tegen. Ik kijk meestal ook een minuut of vijf en dan ben ik weg. Wellicht te kort.

Kwam op de parking bij Vosselaar wel 'n auto met Poolse nummerplaat tegen met daarin 'n man en een blonde vrouw. Gaven lichtsignalen, maar had er niet echt 'n super goed gevoel bij.

Jansen
4 oktober 2010, 20:54
Dat kan het ook zijn. :)

Kwam op de parking bij Vosselaar wel 'n auto met Poolse nummerplaat tegen met daarin 'n man en een blonde vrouw. Gaven lichtsignalen, maar had er niet echt 'n super goed gevoel bij.

Had je mij moeten bellen dat had ik het wel voorgedaan.:biggrin:

Alabama
4 oktober 2010, 20:59
Had je mij moeten bellen dat had ik het wel voorgedaan.:biggrin:

Dat zullen we dan de volgende keer maar doen. :biggrin:

Morgen aan het eind van de middag maar weer even een rondje maken op de E34. Misschien dan meer mazzel. Zou fijn zijn. Heb de laatste tijd niet heel veel tijd over en een snelle wip is dan de uitkomst.

Jansen
4 oktober 2010, 21:04
Dat zullen we dan de volgende keer maar doen. :biggrin:

Morgen aan het eind van de middag maar weer even een rondje maken op de E34. Misschien dan meer mazzel. Zou fijn zijn. Heb de laatste tijd niet heel veel tijd over en een snelle wip is dan de uitkomst.

Ik kom er morgen rond 19.00 u langs Schemering !
Dus geef maar door dat die Belg met het Duitse auto merk in de witte A5 er ook nog wel effe op wil.;) als ze er goed uit zien.:gruebel:

MichelJ
4 oktober 2010, 21:11
Dus geef maar door dat die Belg met het Duitse auto merk in de witte A5 er ook nog wel effe op wil.;) als ze er goed uit zien.:gruebel:

Als je een brommert bij de benzinepomp langs de snelweg zit staan is MJ er ook :rofl:

Alabama
4 oktober 2010, 21:12
Ik kom er morgen rond 19.00 u langs Schemering !
Dus geef maar door dat die Belg met het Duitse auto merk in de witte A5 er ook nog wel effe op wil.;) als ze er goed uit zien.:gruebel:

Ik ben er 'n uurtje eerder, dus ben je net voor. :biggrin:

Ik zag dat ze een viaduct met op- en afrit aan het bouwen zijn op de A67 tussen E3-strand en de grens bij Eersel. Dat maakt het maken van een rondje langs de douaneposten wat efficienter. :)

Jansen
4 oktober 2010, 21:12
Als je een brommert bij de benzinepomp langs de snelweg zit staan is MJ er ook :rofl:

Ik dacht dat die van de pompbediende was die met dat plakband op de koplamp en aan het achterspatbord :eek:

Alabama
4 oktober 2010, 21:18
Als je een brommert bij de benzinepomp langs de snelweg zit staan is MJ er ook :rofl:

Ik zag tussen Viersen en Venlo een brommert op de snelweg kachelen afgelopen zondag. Dat was jij dus? :hah::wink:

Jansen
4 oktober 2010, 21:22
Ik zag tussen Viersen en Venlo een brommert op de snelweg kachelen afgelopen zondag. Dat was jij dus? :hah::wink:

Ja een TNT brommert met pak folders achterop en een bordje;

[NIET SNELDIENST]

MichelJ
4 oktober 2010, 21:27
Ik zag tussen Viersen en Venlo een brommert op de snelweg kachelen afgelopen zondag. Dat was jij dus? :hah::wink:

Ja ik was onderweg naar GT :biggrin:

Alabama
6 oktober 2010, 18:03
Gisteren was het dan eindelijk raak. Heb er eentje aangetroffen bij het Esso-station net voorbij de ring Eindhoven. Ze was alleen echt heel erg lelijk.... :heul:

Alabama
11 oktober 2010, 20:39
Op de parking net voorbij Noordeloos/Meerkerk (A27 van Almere richting Breda) was het vandaag ook prijs.

Tweetal naar het zich liet aanzien Roemeense dames. Kwam overigens vrij snel politie bij. Toen maar weggegaan. :)

Jansen
11 oktober 2010, 22:43
Op de parking net voorbij Noordeloos/Meerkerk (A27 van Almere richting Breda) was het vandaag ook prijs.

Tweetal naar het zich liet aanzien Roemeense dames. Kwam overigens vrij snel politie bij. Toen maar weggegaan. :)

Waarom snel weggegaan zie jij er dan ook als een Hoer uit :eek:

Alabama
12 oktober 2010, 10:46
Waarom snel weggegaan zie jij er dan ook als een Hoer uit :eek:


Nee, maar had daar weinig te zoeken en voor de politie moeilijk begint te doen. Prentje thuis komt me niet echt goed uit... :smile: