PDA

Volledige versie bekijken : Jimbo



Jimbo1
3 augustus 2010, 08:43
Beste Beren,

Als aspirant Ijsbeer lijkt het me netjes om me ook even voor te stellen. Ik ben (alweer) 51 jaar, heb enige ervaring met clubs en massagesalons maar heb me nog nooit in een ijsberenuniform gestoken om de FKK clubs aan de andere kant van de grens te bekijken. Aangezien er recent een nieuwe club (GD) is gekomen die niet al te ver van mijn woonplaats is nu maar besloten om eens te gaan proeven van het FKK concept. Wat me vooral aanspreekt is dat je wat langere tijd in zo'n club kunt verblijven en niet na 1 wip direct op straat gekieperd wordt.

Ik ben van nature vrij verlegen en zenuwachtig, zeker bij een 1e bezoek aan een nieuw adres. Voel ik me eenmaal thuis dan wordt dat een stuk beter. Ik hoop dat GD me zal bevallen en zal jullie zeker over m'n ervaringen berichten. Tips over do's & dont's verneem ik graag, alhoewel ik al veel heb opgestoken op dit forum. A.s vrijdag mijn debuut als ijsbeer!:freu:

Admin
3 augustus 2010, 11:18
Welkom op IJsberenforum Jimbo1 :welcome2:!

Tips over de do's and dont's vind je vooral in dit topic:
FAQ IJsberenforum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22252)

Maar zoals je al hebt gemerkt krijg je hier ook snel antwoorden op die vragen die na lezing van het FAQ topic eventueel nog overblijven.

timjava
3 augustus 2010, 15:57
Tips over do's & dont's verneem ik graag, alhoewel ik al veel heb opgestoken op dit forum. A.s vrijdag mijn debuut als ijsbeer!:freu:

Tips: neem nooit meer geld mee dan je wilt uitgeven. Want wat je bij je hebt gaat op. Laat ook bankpassen en creditcards thuis.

Laat het gebeuren en volg je eigen gevoel. Waarschijnlijk zul je door de eerste de beste dame worden overbluft en meegenomen naar de kamer. Dit hoeft niet altijd slecht te zijn, vaak wordt je aangenaam verrast.
In het ergste geval krijg je een slechte beurt en daar leer je weer van. Al zal ik het zelf waarschijnlijk nooit leren;)

Ik weet zeker dat je je thuis zult voelen in een saunaclub. Alles is ongedwongen, niets moet.

Jimbo1
3 augustus 2010, 16:00
Laat ook bankpassen en creditcards thuis.



Da's een goeie... denk dat ik idd een afgepaste hoeveelheid cash meeneem, dank voor je tips!

janjanjan
3 augustus 2010, 16:13
Da's een goeie... denk dat ik idd een afgepaste hoeveelheid cash meeneem, dank voor je tips!

Nog een aanvullende tip op de post van TJ. Mogelijk zul je je overdondert voelen door het aanbod (hoewel er zullen wss geen tig dames zijn in GD), neem je tijd, acclimatiseer eerst voor je je laat verleiden tot een kamergang en bedenk dat je gerust (tactvol) nee kan zeggen tegen een (jagende) dame.

Jimbo1
3 augustus 2010, 19:44
Nog een aanvullende tip op de post van TJ. Mogelijk zul je je overdondert voelen door het aanbod (hoewel er zullen wss geen tig dames zijn in GD), neem je tijd, acclimatiseer eerst voor je je laat verleiden tot een kamergang en bedenk dat je gerust (tactvol) nee kan zeggen tegen een (jagende) dame.

Ah, "nee" zeggen is nooit m'n sterkste punt geweest, maar ik ga er zeker met die bedoeling heen. :)

Jansen
3 augustus 2010, 19:48
Beste Beren,

Als aspirant Ijsbeer lijkt het me netjes om me ook even voor te stellen. Ik ben (alweer) 51 jaar,

Ik ben van nature vrij verlegen en zenuwachtig, zeker bij een 1e bezoek aan een nieuw adres. Voel ik me eenmaal thuis dan wordt dat een stuk beter. Ik hoop dat GD me zal bevallen en zal jullie zeker over m'n ervaringen berichten. A.s vrijdag mijn debuut als ijsbeer!:freu:

Ja Jimbo Ik ben ook een erg verlegen en terug getrokken persoon en durf nog steeds niet de dames te vragen en aan te kijken.:eek:

Ik kom nu 6 jaar in de Duitse clubs en heb nog steeds drempelvrees :bibber_2: ik stotter als ze me iets vragen.

Succes vrijdag ik ga morgen met lood in mijn schoenen.:cool:

Jimbo1
3 augustus 2010, 20:06
Ja Jimbo Ik ben ook een erg verlegen en terug getrokken persoon en durf nog steeds niet de dames te vragen en aan te kijken.:eek:

Ik kom nu 6 jaar in de Duitse clubs en heb nog steeds drempelvrees :bibber_2: ik stotter als ze me iets vragen.

Succes vrijdag ik ga morgen met lood in mijn schoenen.:cool:

Hmmmm Jansen, ik heb zo'n idee dat jij je 'verlegenheid' uitbuit.:biggrin:

(Wat natuurlijk een prima idee is, veel dames zijn tenslotte gek op verlegen mannen....)

Jansen
3 augustus 2010, 21:48
Hmmmm Jansen, ik heb zo'n idee dat jij je 'verlegenheid' uitbuit.:biggrin:

(Wat natuurlijk een prima idee is, veel dames zijn tenslotte gek op verlegen mannen....)


:gruebel::gruebel::gruebel: :biggrin::teuflisch::teuflisch:

Ik hoop alleen dat Picasso1 dit niet leest.