PDA

Volledige versie bekijken : Wij zijn 2 vrienden Pic1 en TrippleJ!

Picasso 1
3 augustus 2010, 10:27
Nee, bedankt, Pic1 speelt liever lomp op de man dan de bal.

Ach, viel wel mee, af en toe een schouderduw moet kunnen
Getekend :48[1]:asso1

janjanjan
3 augustus 2010, 12:11
Ach, viel wel mee, af en toe een schouderduw moet kunnen
Getekend :48[1]:asso1

Mee eens, andere optie is je posts door een sukkelfilter (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174928&postcount=30) halen en corrigeren voor een rijk sociaal leven (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174839&postcount=26) :rofl:

Jünther
3 augustus 2010, 12:37
Heren PIC en JJJ, gaan we stoppen met moddergooien?
Af en toe modereer ik wel eens wat ergens op het Internet (veel slechter en vooral veel bruter dan de wijze waarop Big dat doet) en nu weten we wel dat jullie (nog) geen forumvrienden zijn.....

De strijd is geëindigd in 3 - 3, maar jullie zijn toch beiden een ronde verder in het toernooi. OK, tevreden?

Admin
3 augustus 2010, 12:53
In dit topic mogen jullie zo lief en aardig zijn tegen elkaar als jullie maar willen!

Hier geldt fair play en gentleman behavior ;), er mag alleen boven de gordel gestoten worden.

janjanjan
3 augustus 2010, 13:11
Dit draadje wordt vast net zo’n groot succes als de enquêtes :rofl:

Picasso 1
3 augustus 2010, 13:59
Dit draadje heeft geen zin. Ik deel liever uit wanneer het niet verwacht wordt :rofl:

janjanjan
3 augustus 2010, 14:22
Een echte sluipschutter als spits dus :rolleyes:

De toon is gezet, maar eerst een vraag. Beschikt de arbitrage over elektronische hulpmiddelen? Of vertrouwen we op de ogen en oordeel van scheids Jünther :gruebel:

Jansen
3 augustus 2010, 19:08
Wat een onzinnige topic dat jullie je mee laten slepen voor deze onzin.
Ik had van Pic1 toch meer verwacht ?

A. Normaal is hij iemand die graag reageerd met zoweinig mogelijk woorden.
B. Graag iemand een mes in de rug steekt.
C. Daarbij kan je nooit van hem op aan.
D. Afspreken met hem werkt ook niet.
E. Zelf iets nieuws opstarten kan hij ook niet.
F. Voor de dames is hij ook een gierigaard.
H. hij praat graag maar luisterd nooit.

Verder een aardige vent dus begrijp ik niet dat hij hier een topic heeft.:gruebel:

Triple J ken ik niet dus geen commentaar maar Janjanjan als je net zo eigenwijs bent en een grotere beter weter dan Pic 1 :eek: dan wordt het een eindeloos verhaal.:freu:

p.s. ik zal wel een reactie krijgen van Pic1 omdat hij op alles reageerd wat ik schrijf.:biggrin::biggrin:

ik wed dat er een reactie komt nog binnen 1 uur,zoniet dan wacht hij met tegenzin hahahaha.

CLUBSPORT
3 augustus 2010, 20:19
het uur is al ruim voorbij :biggrin:

Picasso 1
3 augustus 2010, 20:22
ik wed dat er een reactie komt nog binnen 1 uur,zoniet dan wacht hij met tegenzin hahahaha.

Beste mods, met tegenzin vraag ik jullie jansen op te nemen in de vriendenkring hier :rofl:

Dus gaarne de titel aanpassen, dan kunnen we hem aandacht geven en hebben de plinten minder te verduren :biggrin:

Big30
3 augustus 2010, 20:24
Dit draadje heeft geen zin. Ik deel liever uit wanneer het niet verwacht wordt :rofl:

Wat een onzinnige topic dat jullie je mee laten slepen voor deze onzin.
p.s. ik zal wel een reactie krijgen van Pic1 omdat hij op alles reageerd wat ik schrijf.:biggrin::biggrin:

het uur is al ruim voorbij :biggrin:

:asshole::heul::gruebel::hah:

janjanjan
3 augustus 2010, 21:03
maar Janjanjan als je net zo eigenwijs bent en een grotere beter weter dan Pic 1 :eek: dan wordt het een eindeloos verhaal.:freu:

P1 post weer iets onnozels in een ander draadje (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=175431&postcount=15), dus gezien je enquête opteer ik voor B.) samen met optie H.). Dat spelt tezamen een hangend cupje A :rofl:

Jansen
3 augustus 2010, 21:44
P1 post weer iets onnozels in een ander draadje (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=175431&postcount=15), dus gezien je enquête opteer ik voor B.) samen met optie H.). Dat spelt tezamen een hangend cupje A :rofl:

Optie B en H is dus BH ja een hangend cupje :biggrin: