PDA

Volledige versie bekijken : Club Manuela, Rheinbach, Isa (Poolse)



Sphinx
3 augustus 2010, 18:22
Naam : Isa (nickname: Iskierka)

Haarkleur/-lengte : Geblondeerd halflang stijl haar

Lengte dame : 1.68

Postuur/Cupmaat : slank, b-cup

Nationaliteit/Taal : Poolse, duits

Leeftijd : eind 20/ begin 30 jaar

Tatoeages/Piercings : geen kunnen ontdekken (en ik heb goed gezocht)

Service : Zeer goed. (TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen, PSE-erlebnis)

Bijzonderheden : Is uitzonderlijk goed in opgeilen.

Prijs: 2x €50

"Heeey, heeeey, heeeey!

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains. I knew I wouldn't forget you and so I went and let you blow my mind. Your sweet moving
The smell of you in every single dream I dream. I knew when we collided you're the one I have decided, who's one of my kind

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio stereo. The way you move ain't fair you know. Hey soul sister I don't want to miss a single thing you do,
Tonight"

Tsja, eigenlijk was deze racebeer gisteren niks van plan, maar de afgelopen dagen waren zo vol van kleine pechgevallen en andere toestanden dat ik er beetje gallisch van dreigde te worden. Nou is maandag inderdaad geen geweldige dag om te gaan clubben, dus wachtte deze racebeer pas tot de avond. Aan de telefoon van Club M hoorde ik vijf mij onbekende namen genoemd worden, maar Ela bewaarde de beste voor het laatst: Isa, door deze racebeer na een behoorlijk vurige sessie de laatste keer in mei "Iskierka" gedoopt (hetgeen Pools is voor Klein Vonkje). Aangekomen in Club M bleek ze nog even bezig te zijn, maar na een halfuurtje kwam ze dan toch de bar binnenlopen, en niet lang daarna zaten we allebei op een bank. Ik hoefde niet de hele verschrikkelijke maand juli nog eens af te gaan, na vijf minuten brak ze me af en verlichtte mijn stress op haar eigen manier, met een paar zachte zoenen. Zelfs zonder me überhaupt met haar handen aan te raken kreeg ze me met wat gekus en gelik op strategische plaatsen al vlug klaarwakker. Dus op naar een kamer.

En daar kon ik weer getuige zijn van de persoonsverwisseling die er bij "Iskierka" optreedt. Van teder en lieftallig meisje verandert ze gaandeweg in een geil, gemeen vrouwmens dat maar één ding nastreeft: sex! Het eerste kwartier heeft ze eigenlijk weinig meer gedaan dan droogneuken, maar zelfs dat veranderde in een wild stoeipartijtje doorspekt met een paar tongduellen. Bloasmeziek was een beetje ondervertegenwoordigd die eerste sessie, eerst brak ze dat af om in 69 te gaan liggen, daarna omdat ik haar zowel vaginaal als anaal moest vingeren, en hard ook. Het is daarna ook niet meer rustig geworden toen ze geneukt wilden worden. De enige ervaringen die echt in de buurt komen zijn die met haar ex-clubcollega Brandy, die ook totaal geen remmingen had. Uiteindelijk duurde de eerste ronde tot ze me in doggy letterlijk leegkneep (zo nauw voelde ze inmiddels aan :fuck: ), alles bij elkaar zo'n 45 minuten, maar voor mijn gevoel was het veel langer.

Deze racebeer was daarna nogal uitgeteld, at een half haantje om wat aan te sterken en bleef een uurtje voor zich uit lummelen. Helaas buitelden de gasten toen zowat over elkaar heen naar binnen. Mijn twee andere doelwitten die avond: Naomi (zwart meisje dat wel iets van Jessy uit ACA wegheeft) en Kira (mooie mix van Kölsch en Turks: leek wel op een lange variant van Svenja) waren zelfs de hele avond bezet :angryfire: Gelukkig was Naomi's klant een leuke gesprekspartner, dus heb ik nog wat met hen zitten kletsen, tot Isa weer beschikbaar was. Als ze weer aan de bar staat zit deze racebeer er heel gauw weer naast en meteen valt ze langzaam in mijn armen, kijkt met een onschuldige grijns omhoog: "hi ich bin die neue, Iskierka mein name, wie heißt du?" Voor een antwoord heb ik geen tijd, want ze heeft mijn tong al opgezogen. Deze racebeer krijgt een schok als hij tijdens het zoenen in haar ogen kijkt en het vlammetje in haar ogen ziet. "I think it's time for her to meet some boys, she'll cut through you like silence cuts through noise. A burning fire, is what you are. A burning fire, gonna leave a scar." waarschuwt Rob Harvey van The Music (http://www.youtube.com/watch?v=2v1BAi3xDxo) luidkeels, maar deze racebeer heeft ineens last van een one-track mind.

De sessie die volgt is ongeveer net zolang als de eerste, net zo heftig en eigenlijk met dezelfde ingrediënten, op het begin en eind na. Daar waar we in part 1 als een kluwen over het bed rolden, kom ik in part 2 de eerste vijf minuten niet eens bij het bed in de buurt. "Iskierka" knielt voor me en speelt heel voorzichtig bloasmeziek, om dan gaandeweg wat harder te gaan zuigen. Uiteindelijk zit ze veel voorspelgestoei later toch weer in cowgirl op me. Ik mag haar even niet aanraken, ze wil zichzelf even zonder bemoeienis klaarrijden. Dat lukt en ze blijft even daas liggen, sist vervolgens iets dat klinkt als "nog een keer" en kijkt me weer met die vlammende blik aan. Zo werken we weer een hele reeks standjes door en het lukt haar inderdaad nog een keer zich ondertussen klaar te laten komen. Dan klemt Iskierka kleine Sphinx voor de finale tussen haar borsten en is niet te overreden los te laten voor ik voor de tweede keer een motorplof krijg :rubbel:

We drinken nog een kop koffie, ik ga me omkleden en neem aan de deur afscheid van Ela en "Iskierka". Het is een klein beetje jammer dat ik de andere nieuwelingen niet heb mee kunnen krijgen, maar alla, al zou de bezetting iedere week wisselen, zolang Isa er is, kan het deze racebeer niet zoveel schelen. Ik tuf rustig naar huis, luister wat naar het getokkel van Jimmy Stafford op een Ukulele (http://www.youtube.com/watch?v=RyZyWXpQZlI&feature=related) en neurie zachtjes mee.

"Well you can cut a rug. Watching you's the only drug I need. Some gangster I'm so thug, you're the only one I'm dreaming of, you see. I can be myself now finally. In fact there's nothing I cant be. I want the world to see you'll be with me

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio stereo. The way you move ain't fair you know. Hey soul sister I don't want to miss a single thing you do,
Tonight".