PDA

Volledige versie bekijken : BDSM studio The Cellar



pijnsub
3 augustus 2010, 23:20
Op een aantal websites (vb stoeipoesje.be,redlights.be, rossegids.be) lees ik dat een evaren meesteres S.M. behandelingen heeft.
Langs deze weg had ik graag vernomen of er subs zijn die ervaring hebben met haar en waar deze juist te bereiken is in Antwerpen dan kan ik nagaan waar ik mijn wagen kan kwijt geraken of ik beter het openbaar vervoer neem.

Jansen
8 augustus 2010, 19:53
Op een aantal websites (vb stoeipoesje.be,redlights.be, rossegids.be) lees ik dat een evaren meesteres S.M. behandelingen heeft.
Langs deze weg had ik graag vernomen of er subs zijn die ervaring hebben met haar en waar deze juist te bereiken is in Antwerpen dan kan ik nagaan waar ik mijn wagen kan kwijt geraken of ik beter het openbaar vervoer neem.


kijk eens in deze rubriek naar de verhalen die van Lustman komen ook in het skw zijn ervaren meesteressen te vinden voor een S.M. behandeling.
scrol naar beneden bij Antwerpen en daar vind je een aantal links naar de websites.

Of stuur een I.M. naar Lustman.;) tegenwoordig ook Holtor genaamd en copiermachine.

Flurkman
8 augustus 2010, 23:27
Mocht ik iemand van dienst kunnen zijn: voor 200 eurootjes per uur ben ik bereid om zéér hard toe te slaan (vooral met m'n rechter...). Of zoeken jullie toch iets anders...?
... grapje...

En nu serieus: op de grens van Kontich-Aartselaar in een straat genaamd "Oever" is er een SM-huis geweest (of misschien nu nog). Da's een kilometer of 10 ten zuiden van Antwerpen. Zeker geen parkeerproblemen. Ben er wel zelf nooit geweest.