PDA

Volledige versie bekijken : Aylin / Eileen



Willem2
18 oktober 2005, 22:18
Naam : Aylin

Haarkleur/-lengte : Bruin

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A-Cup

Nationaliteit/Taal : Turkse, goed duits en engels

Leeftijd : 22 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Over het algemeen goed. Neuken ,PZC, zoenen, FT

Bijzonderheden : Komen van Horny_one

Willem2
19 oktober 2005, 15:17
Naam : Eileen of misschien Aylin

Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , C-Cup ??

Nationaliteit/Taal : Turkse, duits en engels

Leeftijd : 22 jaar

Tatoeages/Piercings : ja in haar bovenlip

Service : Goed. Zoenen, beffen, PZC, NMC., aftrekken...

Bijzonderheden : Meer info bij Koos56

Stiffmaster
25 oktober 2005, 13:35
Dit is echt TOP TOP TOP TOP en nog veel meer TOP, over dit meisje kan een man alleen maar dromen, geweldig lief en zo sexy al zou je dat zo niet zeggen,daar kunnen er een hoop nog wat van leren :thefinger, het is een meisje dat the girl next door zou kunnen zijn wel dan beloof ik jullie dat ik altijd bij de buren zou zijn, zij vrijt met je als het klikt en rustig aan doet als of je een verliefd stelletje bent :fuck: , hoop haar zeker snel weer eens te zien, ze maakt elke minuut tot een feestje voor je :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: oeffffffffffffffffffffffffffff

Mauriceyep
8 november 2006, 19:44
Eileen zie al twee jaar zo nu en dan rondlopen in GT en steeds denk ik: leuke meid om te zien, maar ik durf het niet aan, ik hoor ook wisselende geluiden over haar. 3 weken geleden heb ik haar gezien in Bochum, daar was ze 1 van de dames die het minste klandizie had en toen kondigde ze ook al aan terug te gaan naar GT. Vandaag werd ik hartelijk begroet door haar en daarom zijn we lekker even bij elkaar gaan liggen. Tegen de tijd dat ik doorkreeg dat zoenen bij haar beperkt blijft tot het strak tegen elkaar aan persen van haar lippen en dan een soort van zoenende beweging maken, was ik te laat om nog nee te zeggen en ik wou het eigenlijk ook wel eens proberen. Het pijpen was uitstekend te noemen, het neuken was voldoende. Alles bij elkaar een voldoende maar voor mij een teleurstellende sessie.:huch:

thesickboy
9 november 2006, 07:53
Eileen heeft mij een dik jaar terug ook eens bij de slurf gegrepen in de kino van GT. Ik deel de mening man Mauriceyep. Ik herinner mij het pijpen als een Nilfisk maar voor de rest is de herinnering zéér vaag.
Nilfisk is een goed merk, je krijgt er dus geen spijt van, maar er zijn betere all-round toestellen op de markt (met mijn verontschuldigingen voor de machinale vergelijkingen, 'no disrespect'!)

nestor
16 november 2006, 15:06
Daar sluit ik me volledig bij aan .... nilfisk, blasen kan deze dame als de beste :smile2:
Ik heb haar echter al een poosje niet gezien in GT, helaas

stano
14 januari 2007, 14:20
Ik heb haar echter al een poosje niet gezien in GT, helaas

Als we het over dezelfde turkse Eileen hebben, dan was zij gisteren in GT aanwezig. Vroeger had ze blond krullend haar, maar zij heeft nu donkere haren.

molaar
24 januari 2007, 23:01
Aylin kan uit de oude doos gehaald worden want ze is alweer een tijdje in GT werkzaam.
Ik kwam haar tegen en ze herkende me gelijk , terwijl het toch zeker een jaar geleden was dat we ons voor de laatste keer gezien hadden.
Lieve zachtaardige meid met op de kamer een uitstekende service.
Hoog G.F gehalte en haar orale kwaliteiten zijn uitmuntend.
Ze maakte mijn come back in GT na een half jaar , tegenvallend in eerste instantie, helemaal goed.

Randy
25 januari 2007, 01:48
Ik heb haar wel gesproken dinsdag, echter een telefoontje (de mijne) weerhield ons van een kamerbezoek. Zij zocht mij daarna, ik haar, tevergeefs. Maar de volgende keer... :smkiss:

Mauriceyep
25 januari 2007, 18:13
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=246

Willem2
25 januari 2007, 18:41
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=246

Dames samengevoegd ;)

Randy
9 februari 2007, 12:46
Ik heb haar wel gesproken dinsdag, echter een telefoontje (de mijne) weerhield ons van een kamerbezoek. Zij zocht mij daarna, ik haar, tevergeefs. Maar de volgende keer... :smkiss:

De vorige keer haar gemist, maar nu tijdig gevonden en afgesproken voor laat op de avond. Tegen twaalven vertrokken voor een ruim half uur, waar we elkaar lekker oraal verwenden in 69, en vervolgens heerlijk rustig in missio naar een goed einde toegewerkt. Heel lief ding!

De Nilfisk kwalificatie herken ik niet, ze was heel prima en met veel gevoel bezig. Zoenen doet ze ook graag, en heerlijk! Ze vertelde me voorlopig in GT te blijven, en inmiddels 25 jaar te zijn.

rplover
5 maart 2007, 12:19
... is deze Eileen dezelfde Eileen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5365) die nu op de bootjes zit in Utrecht?
Alles wat kan helpen haar te identificeren is welkom.
Maar ze is wel MIJN zielenpijpstertje hoor :D
Degene die in Utrecht zit heeft wel een tatoo op de onderrug.
Maar ja, dat kan recentelijk zijn, natuurlijk

groetjes,

rplover

Het Rode Mannetje
5 maart 2007, 14:21
Heb jij er duits mee gesproken ?
Met Aylins kan de grachten dempen ;)

rplover
5 maart 2007, 14:30
Heb jij er duits mee gesproken ?
Met Aylins kan de grachten dempen ;)


....is verschrikkelijk slecht.
Maar ze leert me Duits; zielenpijpster, lerares en koffiemadam in één, het totaalpakket dus :D
Voor de rest Engels gesproken, en enkele woordjes Nederlands.

vaybeee
16 maart 2008, 21:55
probeer het toch nogmaals: heeft iemand ooit nog wat vernomen van deze dame?

Picasso 1
17 maart 2008, 02:06
Af en toe duikt ze weer op in GT. Ze is dan ook erg druk bezet.
Als je haar weet te vangen dan heb je beslist een goede sessie met volgens mij de mooiste dame van de afgelopen jaren in GT.

vaybeee
9 mei 2009, 03:04
heeft er iemand iets nieuws te melden over deze dame?

alexander05
11 mei 2009, 20:49
würde mich auch mal interessieren ob und wo sie steckt. ich war das letzte mal im sommer 2007 bei ihr im gt. habe mich seitdem vom paysex ferngehalten. möchte jetzt aber wieder "einsteigen" und sie wäre genau die richtige dafür. ich hatte mal ne handy-nr. von ihr. ist aber nicht mehr erreichbar. lg

vaybeee
1 februari 2010, 03:24
kan iemand bevestigen dat ze r weer is?