Gringo
4 augustus 2010, 08:05
Afgelopen zaterdag ook naar oberhausen gereden maar het aanbod was zeer laag :frown:, maar omdat de nood hoog was toch maar even bij Jenny naar binnen gegaan deze iets oudere Dominicaanse schoonheid ziet er er nog lekker uit voor haar leeftijd :biggrin: P+N afgesproken voor 30 Eurie, na het wassen begon ze met pijpen dit was niet slecht maar ook niet geweldig :frown: mocht wel met mijn vingers aan haar poesje komen ( niet naar binnen ) en dat werdt aardig nat :biggrin: hierbij hield ze mijn hand zeer strak tussen haar benen geklemd zeker bang dat ik toch naar binnen zou gaan , daarna overgegaan naar het betere werk en haar reversed cowgirl genomen waarbij ik een goed uitzich had op haar mooie kont en lekkere poesje :wink: vervolgens missio afgemaakt .:biggrin:
Al met al een niet onaantrekkelijke oudere Latino maar het brengt niets extra's zoals je bij zo'n iets oudere Latino zou verwachten de passie ontbreekt een beetje en het iets extra's om nog een keer terug te komen heb ik gemist.:frown:
Al met al een niet onaantrekkelijke oudere Latino maar het brengt niets extra's zoals je bij zo'n iets oudere Latino zou verwachten de passie ontbreekt een beetje en het iets extra's om nog een keer terug te komen heb ik gemist.:frown: