PDA

Volledige versie bekijken : Viki, Duits-Albanees ex-Doni LR

Pistol Pete
6 augustus 2010, 08:41
Haarkleur/-lengte : donkerbruin/zwart // half lang
Lengte dame : 168 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / fraaie kleine a-cupjes
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen / tong, navelpiercing
Service: PZC / NMC / TZ / GFE, geen FT.
Voordelen: Ongelooflijk mooie meid, ik kan uren wegzinken in haar ogen. Heb dat dan ook anderhalf uur gedaan.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1,5 uur
Prijs : standaardprijs

Vriend boy69 had geen woord te veel geschreven in zijn sms. Er loopt een bijzonder mooie nieuwe dame rond in LR...Ze heet Doni. In LR aangekomen zag ik een fraaie dame aan de bar zitten. Dit moest Doni zijn, wist ik direct. Ik ging op enige afstand zitten en keek (staarde?) gebiologeerd naar zoveel schoonheid. Dit was te mooi om waar te zijn. PP heeft heel veel dames versleten maar Doni is een van de mooiste die hij ooit had gezien. Na een minuut of 10 ging ik quasi nonchalant naast haar staan en bestelde een colaatje. Toen ze zich naar mij draaide kon ik haar ogen pas goed zien. Wow, en wat een mooi gezicht. Ik kan zo nog wel effe doorgaan maar zal dat maar niet doen.

De kennismaking was prima en ik besloot na het avond eten haar weer op te zoeken, zo geschiedde. We kwamen op de sofa terecht en kwamen in een erotisch gesprek terecht. Ik wist genoeg, naar de kamer PP! Ik was aanvankelijk 30 minuutjes van plan maar de sessie was op onderdelen heel goed, een pure optickfick met een hele goede GFE. Enige minpuntje was het pijpen, iets te veel handwerk en (zeg maar) te weinig diepgang. Kussen en rodeo en andere standjes waren van hoog nivo. Zoals Doni haar heupen beweegt terwijl ze op je zit, krachtig, maar gedoseerd, snel en langzame bewegingen speels afgewisseld en onderwijl bespeelt ze je met haar heerlijke ogen. De 30 minuutjes werden al gauw 1,5 uur, en na de tweede ontlading besloot ik er een eind aan te breien.

Doni stormt hard mijn top 5 binnen als ze zo doorgaat de volgende keren die er ongetwijfeld zullen komen als het aan mij ligt. Wat een kanjer.

Boy69
16 augustus 2010, 02:00
Helaas heeft Doni LR (voorlopig) verlaten
Ze gaat haar geluk in World beproeven.

Ik heb echter stille hoop dat ze terug komt...................

Boy69
24 augustus 2010, 11:14
Ik heb echter stille hoop dat ze terug komt...................

Ze is weer gespot in LR. :freu::freu::freu:

Vanavond ga ik persoonlijk kijken of ze inderdaad terug is

Lazerus
24 augustus 2010, 13:16
ja dann war das aber nur ein kurzer besuch der world..... : Smile:

Boy69
25 augustus 2010, 09:03
Vanavond ga ik persoonlijk kijken of ze inderdaad terug is

Helaas dinsdag niet gezien, dus ik zal nog eens terug moeten gaan.
Zal waarschijnlijk donderdag worden.
Hopelijk is ze er dan .....

MichelJ
13 augustus 2011, 13:29
Helaas dinsdag niet gezien, dus ik zal nog eens terug moeten gaan.
Zal waarschijnlijk donderdag worden.
Hopelijk is ze er dan .....

Ze zit nu op 6 meter afstand van mij in de tuin.

---
- Sent from my iPad using Tapatalk

Bosco
13 augustus 2011, 14:07
13:29

Ze zit nu op 6 meter afstand van mij in de tuin.

---
- Sent from my iPad using Tapatalk

Nu al in LR? :eek:
Het word steeds erger met je, broer!! :rolleyes:

Big30
13 augustus 2011, 14:11
13:29

Nu al in LR? :eek:
Toen ik gisteravond samen met Jansen terugreed uit Kaarst zagen we langs de kant van de weg ter hoogte van Krefeld een koepeltenje met daarnaast een brommert en een stapel folders. Typisch geval van pech leek me. ADAC heeft brommert hedenochtend 10u gefixed en om 11u was den MJ in LR. Vandaar dus.

(Kan zijn dat ze vrijdagavond ook aanwezig was, ken haar niet zo goed maar dat zullen B69 dan wel PP wel beamen indien zo.)

Bosco
13 augustus 2011, 14:19
Typisch geval van pech leek me. ADAC heeft brommert hedenochtend 10u gefixed en om 11u was den MJ in LR. Vandaar dus.

Tja........je kan niet altijd geluk hebben.

Boy69
13 augustus 2011, 21:08
(Kan zijn dat ze vrijdagavond ook aanwezig was, ken haar niet zo goed maar dat zullen B69 dan wel PP wel beamen indien zo.)

Ja, ze was er.
In eerste instantie herkende ik haar niet, in tweede instantie vroeg ik haar een sleutel te gaan halen.
Wat een beauty !!!!!!

rob45
14 augustus 2011, 17:24
te gek vrouwtje

rob45
14 augustus 2011, 17:26
woww had er ook een goede ervaring mee.

Boy69
25 augustus 2011, 09:42
Woensdag laat op de avond was Doni weer aanwezig in LR
Direct bij binnenkomst had ik haar al gespot en een kamerbezoek was gepland.

Kort hebben we wat gekletst in het hoekje waar de pizza wordt geserveerd, en na 5 min gaf ik aan dat ze een sleutel kon gaan halen en ik naar beneden zou gaan om te douchen. "ok" zei ze, en daarmee leek de deal bezegeld.

Ik ging naar beneden om te douchen en was binnen 5 minuten weer terug in de bar en ging op zoek naar Doni.
Ze stond nog steeds in dezelfde hoek, maar was in gezelschap van enkele heren van zuidelijke afkomst.
Ik hoorde ze zeggen dat ze een sleutel ging halen en dus liep ik achter haar aan.
De opmerking dat ze een sleutel moest halen bleek echter niet voor mij bedoeld te zijn, maar voor een van die gasten.

Ik keek haar enigszins verwonderd aan en ze zei dat ik even moest wachten, die andere gast ging voor......
Ik zei haar dat dit niet de normale gang van zaken was, hetgeen werd bevestigd door de Theke die duidelijk te kennen gaf niet gecharmeerd te zijn van dit soort "praktijken".

Doni is een hele mooie meid, met goede service, maar ze denkt blijkbaar dat ze een gouden poes heeft.
Ik heb altijd graag met haar gekamerd, maar na het voorval van donderdag zal ze zeer veel moeite moeten om mij weer de kamer op te krijgen.

ijsbeer11
25 augustus 2011, 11:13
Woensdag laat op de avond was Doni weer aanwezig in LR
Direct bij binnenkomst had ik haar al gespot en een kamerbezoek was gepland.

Kort hebben we wat gekletst in het hoekje waar de pizza wordt geserveerd, en na 5 min gaf ik aan dat ze een sleutel kon gaan halen en ik naar beneden zou gaan om te douchen. "ok" zei ze, en daarmee leek de deal bezegeld.

Ik ging naar beneden om te douchen en was binnen 5 minuten weer terug in de bar en ging op zoek naar Doni.
Ze stond nog steeds in dezelfde hoek, maar was in gezelschap van enkele heren van zuidelijke afkomst.
Ik hoorde ze zeggen dat ze een sleutel ging halen en dus liep ik achter haar aan.
De opmerking dat ze een sleutel moest halen bleek echter niet voor mij bedoeld te zijn, maar voor een van die gasten.

Ik keek haar enigszins verwonderd aan en ze zei dat ik even moest wachten, die andere gast ging voor......
Ik zei haar dat dit niet de normale gang van zaken was, hetgeen werd bevestigd door de Theke die duidelijk te kennen gaf niet gecharmeerd te zijn van dit soort "praktijken".

Doni is een hele mooie meid, met goede service, maar ze denkt blijkbaar dat ze een gouden poes heeft.
Ik heb altijd graag met haar gekamerd, maar na het voorval van donderdag zal ze zeer veel moeite moeten om mij weer de kamer op te krijgen.

Inderdaad een vervelende ervaring, en vooral zakelijk gezien niet erg slim van haar.
Waarschijnlijk weet ze niet dat een heel forum verslaafde hoerenlopers hier weet van heeft gekregen.
Ik begrijp echter de toegevoegde waarde niet van het vermelden van de afkomst van de heren waar ze tijdens jou douchebeuert gezelschap van had gekregen.

Heeft de Theke er actie op ondernomen of is het bij een waarschuwing gebleven?

Jorah Mormont
25 augustus 2011, 11:14
Ach Boy69, maak je niet druk. Ze weet dat je bijna iedere dag in LR bent, dus weet ze ook dat ze altijd op je kan rekening. Die andere gasten zijn er misschien sporadisch en had ze schijnbaar zin in iets nieuws;) Wat is het leven toch zwaar in de club:mad_6:

Boy69
25 augustus 2011, 11:24
Ze weet dat je bijna iedere dag in LR bent, dus weet ze ook dat ze altijd op je kan rekening.

Helaas pindakaas, zo gemakkelijk gaat dat niet.
Maar we zullen zien, te beginnen vanavond

Pistol Pete
25 augustus 2011, 13:48
Beste boy, jou evt. Teleurstelling en / of boosheid begrijp ik goed, heb ook wel meer dan eens een vergelijkbare situatie meegemaakt. Ik heb daarvan geleerd dat de dames die in een club werken PUBLIEKE dames zijn, voor iedereen beschikbaar. De dame beslist met wie en wanneer. Wij wandelaars kiezen want betalen. Jij en ik weten dat vrouwen inwisselbaar zijn, daarom bezoeken we clubs...
Niet mee rondlopen, als de dame het je waard is heb je vandaag een gesprekje met haar waarin je haar je ongenoegen meedeelt en zand erover. Maar als t weer gebeurt....geen euroflappen meer van boy en geen sexuele dienstverlening meer van Doni. Suc6 vanavond met dit toppertje van jou.

Gondolas9
25 augustus 2011, 14:01
Mooi dat Boy69 dat berichtje plaatst want het is natuurlijk niet meteen een stoer pakweg plintenneuk-berichtje zoals de meeste. Integendeel, het portretteert de beer als een loser (niet persoonlijk op B69 bedoeld, integendeel, want het overkomt velen wel eens denk ik, en hij schrijft er tenminste open en eerlijk over) die met 50 of meer euro in de hand nog niet eens met een dvp de kamer op mag.

Stof tot nadenken in een verliefdheidstopic zou ik zeggen ;-) .

MichelJ
25 augustus 2011, 18:13
Ik heb daarvan geleerd dat de dames die in een club werken PUBLIEKE dames zijn, voor iedereen beschikbaar. De dame beslist met wie en wanneer. Wij wandelaars kiezen want betalen

Het zijn inderdaad publieke dames, maar wat ik lees heeft Boy aangegeven dat zij de sleutel kon gaan halen, terwijl hij zich even ging opfrissen, de desbetreffende dame stemde daar mee in. Ik vind het onbeschoft van haar dat ze dan met iemand anders naar de kamer gaat, mede gezien Boy binnen 5 min. terug was. Als hij een kwartier (of langer) weg zou blijven zou ik de dame kunnen begrijpen. Maar zoiets is not-done. Net zoals bv een ijsbeer meisje A een sleutel laat halen en als ze terugkomt tegen haar zegt dat hij toch liever met meisje B naar kamer gaat...

Maar goed...zoals PP al zegt even met haar praten als ze het waard is. Anders links laten liggen en met één van de vele andere schatjes gaan spelen :).

Boy69
26 augustus 2011, 09:15
Maar goed...zoals PP al zegt even met haar praten als ze het waard is. Anders links laten liggen en met één van de vele andere schatjes gaan spelen :).

Ondanks haar schoonheid is ze het niet waard, heb haar gisteren dus links laten liggen en daar zal ze wat mij betreft ook blijven liggen !

Jorah Mormont
26 augustus 2011, 09:23
Als je er dan maar goed bij voelt. Ik zal vanavond wel een plaatje voor je draaien

Sent from my iPhone using Tapatalk

Boy69
12 september 2011, 22:13
Ze is neergestreken in GT (incl gouden poes)

Boy69
12 september 2011, 23:41
Ze is neergestreken in GT

Haar naam in GT is Viki

ketserr
18 september 2011, 16:37
Naam : Vicky
Nationaliteit/Taal : Albaneze/Duits matig Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : bruin met highlights/Lang
Lengte dame : 169
Postuur/Cupmaat : slank/A
Service: NMC, PZC, TZ (spaarzaam)
Voordelen: mooie verschijning
Nadelen: weinig beleving
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro

Ik zag haar toen ze net binnen was en dacht die moet ik straks hebben maar ze was er al snel vandoor met haar vrienden en twee beren daarna was ze ook steeds bezet tot ik haar zag vrij komen en ik haar aansprak. Omdat ze mij direct opviel wist ik eigenlijk gelijk dat ik met haar naar de kamer zou gaan want met haar looks ken dat eigenlijk niet anders want ook volgens de andere aanwezige forum geregistreerde beren vonden haar er heel goed uitzien en ik was degene die de test ging uitvoeren.

Een mooi slank figuur, leuke uitstraling, bruin haar met highlights, knap gezichtje, grijze ogen, een beetje gek en matig Engels.

We balanden in kamer 26 en ze concertreerd zich gelijk op de ketszwans wat natuurlijk niet verkeerd is maar het viel wat tegen zo keek ze wat ongeintresseerd naar de muur, gooi dan je haren zo dat ik niet ken zien dat je er niet veel zin in hebt. Ook haar pijp techniek stelde niet veel voor en moet ze nog een hoop leren want ze pijpt ook niet onder het velletje. Tijdens het ketse kwam zij boven, doggie en ik boven en dat was eigenlijk helemaal niet verkeerd maar was niet genoeg om de rest wat eigenlijk tegenviel te compenseren.

Helaas, hier zat totaal geen beleving in dus een herhaling komt er niet.

Boy69
19 september 2011, 02:55
Kan worden samengevoegd met dit draadje.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22314-Viki-Duits-Albanees-ex-Doni-LR

dennisw
17 september 2013, 21:50
Gepost in geile tijden als GT 15/09 op 17/09

Na een herhaling van het aanvangsprogramma van die dag, zit ik buiten op een bank. Na verloop van tijd komt er een dame voorbij lopen die ik herken van een kamerbezoek uit 2012. Een knappe, slanke, Duitse verschijning, met lang bruin haar voorzien van highlights in zwarte lingerie verpakt. Ze komt van een kamerbezoek en loopt zonder op te kijken aan me voorbij. Later tref ik haar in een gang. Ze kijkt me aan en verzorgt een glimlach als gevolg van een herkenning. Daarna spreekt ze me aan en test of ik haar nog ken. Bij het uitspreken van haar naam was ze voldoende overtuigd. Ik nodigde Viky uit voor een drankje en een bankbezoek. Er was wat bij te praten.
Hiervoor gaf ze alle kans en was niet gehaast op zoek naar een volgend kamerbezoek. Uiteindelijk volgde de onvermijdelijke vraag. Hierop gaf ik een bevestigend antwoord.

Bij een eerste kennismaking, een paar jaar geleden, heeft ze ook mij eens een kunstje geflikt. Heb haar na die eerste keer hierop niet meer kunnen betrappen.
Een volgende kans heeft ze met beide handen aangegrepen me te overtuigen. Dat is haar ruimschoots gelukt.

Ze kwam terug met de sleutel van blokhut 25. Binnen liet ze me toe haar huid af te tasten totdat na een ruime omweg uitkwam bij een nat plekje. Hier aangekomen werd mijn tong in stelling gebracht. Wat kan die meid hierop intens reageren. Nadat ze smeekt te stoppen was het haar beurt. Ondanks dat FT nog steeds niet bespreekbaar is was haar service bovengemiddeld nat en intensief. Ze heeft het afgemaakt met haar tongpiercing waarna er een aanzienlijke ontlading volgde. Ondanks dat dit een dame betreft die in het hogere prijssegment acteert, staat de vraag voor een herhalingsgevaar niet ter discussie. Helaas sluit haar reguliere aanwezigheid over het algemeen niet aan bij mijn bezoekuren. Deze dame stond en blijft hoog genoteerd staan op mijn voorkeurslijstje. In de kleedruimte op een bijzondere manier afscheid genomen met de belofte dat 1 keer per jaar een gezamenlijke kamerervaring te weinig is.