PDA

Volledige versie bekijken : Melissa Buggenhout-Opstal (OVL)

zeppos58
6 augustus 2010, 22:00
Melissa 19 jaar Buggenhout

laat je verleiden door Melissa. een oosterse parel van 19 jaar die de kunst van de liefde begrijpt en beheerst. lief , sympathiek en... heet als vuur………….; enz
Zo staat het op www.afspraakjes.com (http://www.afspraakjes.com) zowel bij amateur als bij vrouwen. Dat zijn we al gewoon dames die overal adverteren, ik vind dat ze daar bij afspraakjes eens wat moeten aan doen.

Er staat ook duidelijk “Melissa spreekt Engels , Spaans , Italiaans en Duits maar geen Nederlands”, dat weten we dan ook weer. Nu ik ben wel een paar van die talen machtig (de ene al beter dan de andere) dus dat mocht geen probleem zijn.

Het is echt niet ver uit de buurt, Buggenhout is de laatste gemeente van Oost Vlaanderen en grenst aan Vlaams Brabant en Antwerpen. Dus belde ik deze namiddag voor een afspraak. Ik kreeg een Vlaamse dame aan de lijn die dus de afspraken regelt, ze gaf me het adres duidelijk beschrijving van waar. Ik wist meteen waar het was, ik ken de buurt. Afspraak om 20 uur meteen voor een vol uur. Kostprijs 100€.

Aangekomen was het even schrikken, in het huis in een gehucht van Buggenhout heeft ooit een dierentemmer gewoond, met zijn wilde dieren in bijhorende kooien. Het uithangbord Meester XXXX hangt er nog alsmede de waarschuwing dat er zich op het erf wilde dieren bevinden en dat betreden op eigen risico is. Dus aangebeld, een oudere vrouw deed open en ze wees er meteen op dat het bord weg moest, dat de wilde dieren weg zijn. Maar een wilde poes in bed wil ik nog wel schertste ik, er kwam geen reactie.

Ik mocht meteen binnen, afrekenen moet met het meisje zelf. Melissa begeleide me naar de kamer. Nette grote kamer met hemelbed. Ze vroeg of ik SM wou of gewoon en voor hoelang, ik koos gewoon (als vanouds) en voor 1 uur en betaalde 100€.

Nog even overlopen wat wel en niet kon. Geen anaal en voorlopig ook niet TZ en PZC maar dat weet je normaal al zei ze. Ik keek beetje verwonderd, geen anaal wist ik, geen TZ en PZC wist ik niet. Ze zei me dat ze normaal wel TZ en PZC doet maar dat ze een tandonsteking had en voor de veiligheid dit tijdelijk niet aanbood maar dat de vrouw aan de telefoon dit toch had gemeld. Ik zei van niet. Ze ging nogal boos naar de woonkamer en daar was een ferme discutie in het Duist (Wij hadden onder elkaar Engels gesproken) Die ik goed kon volgen. Het kwam er op neer dat de dame met opzet verzweeg wat tijdelijk niet kon maar dat Melissa dat zo niet wou. Nu ja ze kwam terug en verontschuldigde zich voor het ongemak.

Het was ondertussen al even over achten dus we zouden maar beginnen, een wasje later lagen we op bed. Melissa is een kleine meid, ik schat 1m50, mooi en jong maar zeker geen 19, doe daar maar een jaar of 4a5 bij.
Mooie A-cup alles netjes op zijn plek en Roemeens. Lief als je dat wil en ze pijpt als de beste. Moest het zonde condoom zijn geweest het was nog stukken beter, daar ben ik zeker van. Ze heeft op haar poesje nog een dun streepje schaamhaar, een landingsbaan zolas dat soms genoemd wordt. Ze laat zich ook gewillig beffen, ook een 69 passeerde de revue. Op, een bepaalt moment draaide ze haar poesje zo dat ik niet echt goed bij het gevoelige plekje kon, heb dat nogal eens mee gemaakt, meiden willen vaak niet te ver gaan. Na een goede lik en pijbeurt haar eerst in Doggy genomen. Dat ging vrij vlot, het spande wel een klein beetje, maar dat kwam voornamelijk door mijn grote diameter, mocht ze echt nauw zijn dan zou het waarschijnlijk niet zijn gelukt. Nadien missionaris uitgetest en dat was zeer lekker. Ze trekt je tegen haar aan fluistert geile dingen in het oor. Uiteindelijk zo gekomen, ’t was lekker en geil. Gewoon goed.
Na het verwijderen van het rubbertje en een wasje nog wat op bed zitten naknuffelen en kletsen.
Ik betrapte me erop soms Duitse woorden tussen het Engels te smijten(wat wil je als je vaak in Duitsland zit), ze vroeg of ik ook Duits sprak, ik bevestigde maar zei meteen dat mijn Engels stukken beter is. Ik had het even over Duitsland en zijn clubs en ze bleek er een aantal te kennen. Zelf heft ze een tijdje in een Duitse club gewerkt, maar ze vind België gewoon een beter land om te leven en te werken. Ze wil hier blijven, maar niet in het huis waar ze nu werkt. De uitbater(s) zijn niet eerlijk en ze zoekt een eigen huisje zei ze.
Ze gaat binnenkort terug naar Roemenië om daar haar tand definitief te laten verzorgen. Blijkbaar is ze hier niet in orde met haar paperassen en zou ze alles zelf moeten betalen. Ze is nog maar 2 maand hier. Ik vermoed dat ze hier gewoon als “toerist” en zeker geen arbeidskaart heeft. Ze zal niet de enige zijn.
Het was ondertussen 9 uur dus tijd om het af te bollen. Aangekleed en om 21u05 het pand verlaten, of dat was toch de uur dat de klok op de kamer aanwees, ik had de indruk dat het nogal vlug door was dat uur en die indruk werd bevestigt toen ik in mijn wagen stapte. Het was plots 15 minuten vroeger. Dat uur had dus maar 45 minuten geduurd. Ofwel loopt die klok op de kamer veel sneller, ofwel is eraan geprutst, maar ik zou begod niet weten wanneer dat werd gedaan. Ze is nooit alleen op de kamer geweest, en de badkamer waar we ons samen hebben gewassen is net naast de kamer, je moet de badkamer door om in de kamer te gaan. Er is daar tijdens het wassen niemand gepasseerd.
Als dit de stijl van het huis is dan begrijp ik haar volledig als ze zegt dat de mensen daar “not right” zijn.

Uiteindelijk voelde ik me toch bedrogen, ondanks de goede seks. Een uur is 60 minuten, en ik kijk zelf nooit op 5 minuten. Als het over is en we zijn uitgeknuffeld en/of dan stel ik zelf voor om door te gaan, maar dit vind ik er over.

Ik was van plan om terug te gaan als haar tand genezen was, om van haar TZ en PZC te genieten maar nu twijfel ik toch sterk.
Als ik terug ga zal ik mijn klok mee nemen, en vooraf afspreken dat de uur op mijn klok als enige juiste zal gelden. Of dat de date anders NIET zal doorgaan.
Jammer want het is dicht in de buurt en het is verder een leuke meid, die initiatief neemt en waar je lekker mee kan seksen. BTW ½ uur kost 70€

hle1805
26 augustus 2010, 10:36
hm, hopelijk vind ze snel een andere locatie , niet te ver van waar ze nu zit :-)
Intresse was er al maar na een ritje langs het huis toch niet geweest

melissa
28 augustus 2010, 10:05
hello , this is melissa
i do not know why this man say this but i am treated verry good here and i am like part of the family here.
it is true that i had problems with my teeth and that i do want to find a house for myself to live , but not to work.
because this family accepted me as family and they have problems of themself i do not want to violate their privacy too much. and i also want to build a normal life here.
i do like sex a lot and i enjoy when clients are good , sweet and hygenic. than more is possible. but i also care for my safety. so whenever i have some problem the service can variate a little.
the signs from the swingersclub and animals need to be removed and they will be soon.
the people here are verry correct with me and the house is clean and good.
i do need to pay for my own medical costs but now i again have insurance.
and they also give me much respect and care and i not neet to pay rent , coock or pay for food or other things.
the clock was not set good or it goes more fast but that has been changed because we also expirienced that it does not go correct.
this is not a professional house or a house where they exploit girls or cheat clients !!!
but it is also not an appartment, it is a normal house with much history.
and also that is one of the reasons why i like it here so much.
if people read this and do not want to come because of the signs or the fact that an older woman answers or opens ....than it is a shame.
but i do not want to work elswhere because i like the people in the house too much and we help eachother with whatever we can.
the language is sometimes a problem , but sex is universal and friendship too
so i hope people are not scared to come
kisses Melissa

jommeken
9 januari 2011, 13:26
Ik ben zelf een verzorgde nette man van midden 30 die al ruim ervaren is met bar , clubs , raam en privedames en ook met kamerverhuur. ik heb zelf al veel meegemaakt en dus vind ik dat ik wel ervaring en recht van spreken heb.
ik kom geregeld bij melissa en ik ben best tevreden.
het huis is geen hyper moderne club of bar of professioneel huis. eerder een rustieke hoeve met veel geschiedenis. er hebben idd lang geleden wilde dieren gezeten maar daar is nog maar weinig van te merken. de dame die soms de ijzeren hekken poort opent is wat ouder maar altijd zeer vriendelijk.
ofwel laten ze me binnen langs de keuken die ruim en net is.
of langs de eetkamer die zeer ruim en mooi is.
de badkamer is mooi , net en verzorgt. al wat ouder maar alles werkt perfect en ziet er goed uit. me verfrissen doe ik zelf omdat ik dat gewoon liever zelf doe. uiteindelijk verfris je jezelf altijd beter want sommige dames zijn ofwel te hard , gebruiken te warm of te koud water of proberen door zachter te zijn tijd te rekken.
ik verfris me dus altijd zelf en mss is dat een goede raad voor anderen omdat ook zelf te doen. ook achteraf een douche nemen is nooit een probleem bij melissa en als je een uur of langer neemt dan kan je ook samen in het bubbelbad , met of zonder champagne.
de kamer is net en verzorgd maar ook in rustieke stijl. het hemelbed , de grote spiegel , het huis in rustieke stijl ... of je bent ervoor of niet.
tenslotte kom ik voor het gezelschap , de sex en het meisje en niet voor het huis of interieur.
ik heb al beter meegemaakt maar ook al heel veel erger .
maar als je rekening houd met het feit dat het geen hyper modern puur professioneel huis is en met het feit dat ze hun huis openstellen voor jan en alleman... dan kan ik enkel zeggen chapeau want ikzelf zou het niet doen.
melissa zoent lekker maar zoenen en pijpen zonder condoom doet ze enkel bij goede hygiene , wat ik ook maar normaal vind eigenlijk.
ik zorg dat ik altijd muntjes of kauwgum gebruik voor ik langsga en tot nu toe is zoenen nooit een probleem geweest.
pijpen kan ze goed, ik heb al beter maar ook al veel erger meegemaakt.
ze houd er wel van als je haar likt en soms speelt ze dan ook met haarzelf wat ook erg geil is. ik ken weinig kutjes die naar rozengeur ruiken maar onfris ruikt ze ook niet.
ze spreekt vooral engels , niet perfect maar meer dan voldoende. nederlands begrijpt ze wel als je niet te snel of met te hevig dialect praat.
ik kan met haar over alles praten , ze is slim , verzorgd en heeft voor haar leeftijd al erg veel ervaren in het leven.
ze is speels en lief , maar geen deurmatje.
de sex is goed en ze houd wel van doggy style.
best zacht beginnen en dan opbouwen.
vingeren is ook nooit een probleem omdat ik ook zacht begin.
anaal heb ik ook al gedaan bij haar maar dat kost 50 euro extra. het blijft iets speciaal en ik heb geen probleem met de extra prijs , mensen die dat niet willen betalen er dus ook niet extra voor zoals bij dames waar de prijs all in is.
dus in mijn ogen correcte en democratische prijzen.
ik kan me best voorstellen dat niet iedereen respectvol is , dat niet iedereen dezelfde smaak heeft of dat niet iedereen even verzorgd is. maar ik weet dat als je bij melissa respect geeft dat je het dan dubbel en dik terugkrijgt.
mijn raad is probeer het zelf en beslis dan.

enig minpuntje is dat ze niet altijd sexy gekleed is (mss door andere bezigheden of gaan winkelen) maar als ik bij het vastleggen van de afspraak vraag voor iets sexy dan is ze wel altijd sexy gekleed.

parkeren voor de deur is voor mij geen enkel probleem omdat ik daar toch niemand ken.
maar anderen raad ik het baantje naast het huis aan of de parking van een huis verderop. de tijd is wel correct maar soms ben ik iets vroeger of iets later weg

mijn besluit... het is geen 10 , maar zeker een goede 8.
ik ga zeker terug