PDA

Volledige versie bekijken : Olympia ( voorheen Sara VM)



melli
7 augustus 2010, 15:30
Naam : Sara

Nationaliteit /taal :Roemenia/Duits, Italiaans, Spaans

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : blond half lang haar

Lengte : 1.63 m

Postuur /Cupmaat :Slank, B cup

Tatoeage /Piercing : Nee/Nee

Service : NMC, beffen, kussen, FT, massage,

Extra : Gewerkt Rosehaus in Saarbruggen

Werkt hier samen met haar zuster Julia

joop slim
10 augustus 2010, 12:10
Mijn ervaring met haar is gewoon goed !

Prettig in omgang, houdt wel van een beetje dollen en is niet te beroerd om wat voorwerk al uit te voeren in de clubruimte

Ook haar aaibaarheidsfactor is lekker hoog, in combinatie met een heerlijk lichaam wat op het niveau Pistol Pete ligt.

Kortom een leuke lieve roemeense dame die de zonde wel waard is !

;)

timd
15 augustus 2010, 08:59
Gisteren maar weer eens een bezoekje aan VM gebracht en met Sara op de kamer geweest. Inderdaad een erg leuke dame deze Sara. Duidelijk wat minder ervaring wat de service ten goede komt in dit geval. Ze nam op de kamer uitgebreid de tijd en leek er zelf ook wel zin in te hebben...

Tiga
24 augustus 2010, 19:26
876

Befgraag
30 september 2010, 23:14
Gisteren maar weer eens naar VM gekoerst. Waren maar een handvol dames aanwezig en alweer was Ramona afwezig. Na alles eens goed in me opgenomen te hebben, me afgezonderd met Sara. Ik vroeg haar wat ze zoal deed. Blasen und ficken was het antwoord en op mijn vraag wat ze niet deed kreeg ik geen duidelijk antwoord. Inderdaad, op de kamer werd ik redelijk gepijpt en mocht ik neuken, maar beffen mocht niet, niet met een natte vinger aan haar klitje en zo waren er nog meer lekkernijen niet toegankelijk. Na 20 minuten heb ik het opgegeven en ben gaan douchen. Om geen opzien te baren, heb ik haar gewoon € 50 gegeven. Later sprak ik 2 Duitse ijsberen, die vorige week dezelfde ervaring met haar hadden.
Ik hoef natuurlijk niet te benadrukken, dat ik geen interesse meer heb in haar, en dat ze ook ter plekke geen goede recensie van me krijgt.
Befgraag

Pistol Pete
6 juni 2011, 10:00
Dame is al enkele maandjes samen met haar zus (naam is me even ontschoten) werkzaam in Acapulco onder ede naam Olympia

fervent
24 september 2011, 18:09
Vandaag met deze dame gekamerd. Had ik de recensies maar eerst gelezen. waardeloze ervaring. Slecht pijpen, niet zoenen, niet beffen. Ik had nog gevraagd wat ze deed op de kamer en ze zei: alles wat je wil. Dus ik nog expliciet gevraagd: zoenen, beffen? Op de kamer zei ze dat dat niet kon. Daarop ei ik natuurlijk dat dat niet volgende afspraak was en dat ik dan wel weer wegging. Dat was natuurlik ook niet de bedoeling en opeens kon er veel meer. Maar zoveel zin had ik al niet meer. Beter een andere keuze maken.