PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Harem, Bad Lippspringe... Ella



Yahoe
8 augustus 2010, 23:46
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd, lang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : stevig/rond (zonder dik te zijn) / D
Nationaliteit/Taal : Russisch (Siberië), heeft een wat Aziatisch uiterlijk / Engels Prima, Duits Prima
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : tattoo volgens mij niet / tongpiericing
Service: PZC, NMC, Kussen, div. posities, tussen borsten
Voordelen: leuk, lekker, geil en lief meisje
Nadelen: geen kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: gezellige meid op en buiten de kamer

En zo was ik op mijn doorreis ineens in Harem beland. Eindje rijden, maar het bezichtigen waard is het zeker, want wat is dit een bijzonder mooie club en wat is het dan toch een zonde dat er zo weinig dames zijn. Van vrijdag op zaterdag tussen 23.00 en 03.00 daar geweest en als er vijftien dames waren, dan was het veel. En bijzonder lekker, neeh.. wederom.... ik kan het niet zeggen. Gelukkig was daar Ella.. Ik zat wat te zitten aan de bar en zij lag tegenover me op zo'n groot hang-bed. Ze stond op en liep naar me toe en groette me. Na het algemeen gechit-chat, verzekerde ze mij ze "hunderd procent" garantierte spass en daar was ik wel nieuwsgierig naar.. Ella is geen supermodel.. Maar ze mag er wezen.. Zelf kreeg ik er een beetje een Mariah Carey-achtig beeld bij, (met wat fantasie).. Ze heeft zo'n lekker stevig rond lichaam en daar houd ik écht van.. Zo'n dame die het fijn vindt om stevig aangepakt te worden. Op de kamer aangekomen moest ik enorm zeiken dus ik vroeg haar de weg naar het toilet, want het is een heus doolhof, dat Harem. Ik hopen dat ik de weg kon terugvinden, want het lijkt er allemaal een beetje op elkaar. Gelukkig zonder problemen kunnen terugkomen en Ella lag al te wachten. Heerlijk zoenen, dito pijpen waarbij ze van rustig tot harder mijn hele pik bewerkte met haar mond, tong met tongpiercing. Heerlijke tieten, dus vanuit haar mond hem tussen haar tieten gelegd waarbij ze hem heerlijk oraal bewerkte. Haar vanuit deze positie gelikt, waarbij ze zachtjes kreunde en zij haar tieten masseerde. Vanuit daar eerst missionaris, kreunend van zacht tot luider, doggy-style, luid kreunend en uiteindelijk in zijlingse positie, waarbij ze me heerlijk tongde luid kreunend klaar is gekomen.. Ik natuurlijk ook, wat zeg.. ik explodeerde bijna want haar hele lijf is voor mij gemaakt, zo lijkt het.. Rond en stevig.. Haar voor het half uurtje vijftig euri betaald. En dat is zij dubbel en dwars waard!
Aardige meid.. herhalingsgevaar.. jawel.. als ik er oooooit weer eens in de buurt ben.. stap ik zeker weer binnen. Het is echt een supermooie club.. alleen nogmaals jammer van de aanwezige dames wat dan itt de grote v/d club erg meevalt....