PDA

Volledige versie bekijken : Arnsberg, Moulin Rouge

louw
9 augustus 2010, 21:25
Vorige week was ik op vakantie in het Duitse Sauerland. Omdat vanwege het slechte weer een aantal geplande
activiteiten niet doorging moest ik op zoek naar een andere manier van ontspanning. Op internet vond ik club Moulin Rouge
in Arnsberg, Dieselstrasse 7.
De club ligt op een industrie terrein, verscholen tussen een paar bedrijven. Het gebouw heeft vermoedelijk ooit dienst gedaan als schuur en zou van buiten wel een likje verf kunnen gebruiken.
Rond zeven uur belde ik aan en werd binnengelaten door een van de drie aanwezige dames. Alle drie stelden zich voor.
De Hongaarse Laura, 23 jaar, vroeg meteen of ik aufs zimmer wou, maar ik had nog een hele avond voor me en wilde eerst rustig wat drinken. Daarom met Jackie, 26 jaar, Duits-Spaans naar eigen zeggen, in een gezellig hoekje gaan zitten en haar wat te drinken aangeboden. Eerst een piccolo van 20 euro, daarna champagne van 150 euro per fles, want ze rekende me voor dat dat uiteindelijk goedkoper zou zijn dan steeds nieuwe flesjes van 20 euro.
Mijn drankjes (koffie en bier) waren gratis als ik er een kamerbezoek aan vast zou knopen.
Na geruime tijd te hebben gekletst en geknuffeld werd de muziek harder gezet en werd gingen Jackie en Laura buikdansen.
Laura heeft af en toe een glas champagne meegedronken, de derde dame heb ik de hele avond niet weer gezien. Storend was dat Jackie ook de telefoon (van de club) op moest nemen waardoor de gezelligheid steeds onderbroken werd. Een Thekefrau zou hier uitkomst bieden.
Rond twaalf uur, inmiddels enkele flessen champagne later, met Jackie de kamer op gegaan voor een sessie van 20 minuten voor 50 euro. Twintig minuten is wat kort maar 150 euro voor een uur was boven de begroting, ik
had beter wat minder champagne uit kunnen delen.
Al met al een leuke avond gehad. De club is sfeervol ingericht. De huidige bedrijfsleider die er sinds een paar maanden inzit wil ook nog een kleine sauna aanschaffen, aldus Jackie.
De fotos op de site stammen nog uit de tijd van de vorige eigenaar, de afgebeelde dames komen me niet bekend voor.
Kortom, ik heb me goed vermaakt. Dat kan natuurlijk ook komen doordat ik de hele avond de enige gast was waardoor ik alle aandacht kreeg.