PDA

Volledige versie bekijken : Gondolas9 heeft bedenkingen!

Gondolas9
9 augustus 2010, 21:27
Een paar bedenkingen.
Het GD topic is op minder dan drie maanden meer dan 3 000 keer bekeken. Dat wijst op interesse bij een deel van de ijsberen.
Het is een club die niet vals hoeft te spelen. Voor een deel van de beren boven de rivieren ligt ze ideaal. Tijdsbesparing en benzinebesparing.
Uiteraard moet ze nog groeien. Maar ik herinner me nog de eerste berichten over GT, en de twijfel bij sommigen of die club het wel zou halen, wel een plekje zou kunnen veroveren. PHG was zoveel beter.

GD kan en zal zijn plaats wel veroveren. De hardware is er al. De software zal nog wel moeten geüpgraded worden, maar dat heeft tijd nodig.

Intuïtief denk ik niet meteen dat de berichten van Jimbo gefaket zijn. Ze zijn wel mooi, met visuele ondersteuning en al, maar misschien zou IJbf blij moeten zijn met deze aanwinst; nog eens een nieuw schrijvend beertje dat spijkers met koppen slaat.

Natuurlijk is het maar een aanzet. Eén zwaluw maakt de lente nog niet. Eén Jimbo kan nog een bimbo zijn. Pas als bekende beren zijn bericht bevestigen, dan wordt het geloofwaardiger, dat is de doem van elke nieuweling.

Ik denk ook dat een club die zou willen sjoemelen dat veel handiger zou kunnen aanpakken. En uit Jimbo's bericht blijkt voldoende intelligentie om die handigheid te veronderstellen. Als hij zou willen sjoemelen, zou hij het ongetwijfeld handiger doen, het 'sluwer' aanpakken.

Hoe zou sjoemelen kunnen? Registreer voldoende lang op voorhand (als de club-plannen nog vaag zijn) al een aantal nicks, uiteraard van op verschillende IP-adressen. Laat die nicks niet slapen, maar schrijf positieve berichtjes over clubs voldoende ver weg opdat het later geen concurrenten zijn, bv. in casu de Frankfurtse clubs. Klets wat mee op het forum en krijg naambekendheid. En dan, als het zover is, kun je onopvallend en geloofwaardig vanuit die verschillende nicks je boodschap brengen.

Maar ik denk dat het Jimbo-bericht een oprecht bericht is...

En ergens begrijp ik Picasso ook wel. De twijfel aan de redactionele onafhankelijkheid t.o.v. adverteerders is al zo oud als de media.

Note Big30: Bericht uit GD algemeen topic verplaatst

Jimbo1
9 augustus 2010, 21:46
Ok, nu zakt mij de ijsbeerbroek echt af. Op zich prima als ik in een club sta maar achter de pc voelt het wat minder natuurlijk.

Leg me eens uit wat ik moet doen als beginnend ijsbeer. Ik heb me netjes voorgesteld in de bewuste rubriek, uitgelegd dat ik een newbie op dit terrein ben en om de nodige adviezen gevraagd (deze gelukkig ook gekregen). Toen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en mijn 1e ijsbeer ervaring beleefd. Ik was enthousiast ja, zelfs zeer enthousiast. Is mij dat aan te rekenen? Ik heb naar eer en geweten opgeschreven hoe ik mijn 1e ervaring beleefde en had gedacht dat dit een welkome bijdrage op dit forum was. Enthousiast over GD maar had ik vlakbij GT gewoond dan was ik daar naar toe gegaan en misschien nog wel enthousiaster geweest. Kan ik bewijzen dat ik alles oprecht heb geschreven? Natuurlijk niet. Heb alleen Ad Fundum als getuige want die heb ik in GD ontmoet maar die vertrouwen jullie ook al niet want is ook geen bekende schrijver hier.
Het riekt een beetje naar ons kent ons hier. Prima, maar die indruk had ik voordien niet. Ik blijf lekker doen wat ik graag doe en daar is sinds kort een nieuwe bezigheid bijgekomen.

Ik heb geen enkel vergelijk en heb dat ook nooit gesuggereerd. Misschien zijn er wel veel betere clubs, fantastisch dan maar voor mij is GD al zo'n grote verbetering met wat ik in NL heb meegemaakt dat ik dat voorlopig nog niet zal meemaken.

Mijn enthousiasme heeft deels te maken met de club GD maar vooral (denk ik) met het FKK concept wat voor mij geheel nieuw is. Ben ik tever gegaan in mijn enthousiasme? Denk het niet, want dit was het verhaal van iemand die dit voor de eerste keer meemaakte. Vertrouw je het niet? Gewoon overslaan en lekker alleen de verhalen van de ouwe beren lezen, ik vind het prima.

Over een paar weken (helaas laat mijn financiele situatie geen wekelijks bezoek toe) zal ik wel weer eens naar GD gaan, ik zal het (weer) op het Meeting Point aankondigen. Iedereen die me niet vertrouwt nodig ik van harte uit om dan kennis met deze onervaren ijsbeer te maken. See for yourself, zou ik zeggen.

Picasso 1
9 augustus 2010, 21:58
Het punt is nou juist dat bij verschillende nieuwe clubs compleet onbekende leden plotseling uitgebreide recensies schrijven en nadien horen we nooit meer iets van deze nieuwe leden. Is dat enthousiasme waarover ze recenseren plotseling verdwenen en bezoeken ze daarom geen clubs meer? Lijkt mij niet consistent met het enthousiasme die ze eerder in hun recensies uitten.
Wat is de geloofwaardigheid van deze recensies wanneer leden zich uitgebreid voorstellen, een club aanbevelen en vervolgens met de noorderzon lijken te zijn vertrokken?
Misschien is Jimbo anders maar de precedenten van onbekende recensenten van nieuwe clubs (zoals bijvoorbeeld ExpertiseXL tav partyclub NRW) maakt leden voorzichtig vwb de geloofwaardigheid.

Jimbo1
9 augustus 2010, 22:04
Ja nu wordt ie helemaal lekker! Dus ik ben nu haast verplicht om wekelijks een recensie te gaan schrijven? Misschien schrijf ik ook wel nooit meer iets (lijkt me sterk, mezelf kennende, maar toch..), dat haalt het waarheidsgehalte van deze ervaring toch niet naar beneden?
Het was MIJN ervaring, geen objectieve waarneming van een objectieve journalist. IK heb een prima tijd gehad en jullie daar deelgenoot van willen maken. That's all..

Hoeveel er ook nog wordt geschreven over deze of andere clubs. De enige manier om te weten of het voor JOU ook iets is is toch echt om het zelf te ervaren. En daar kun je dan weer over schrijven, als je wilt. Misschien geloof ik er wel geen fluit van.

Picasso 1
9 augustus 2010, 22:08
Ja nu wordt ie helemaal lekker! Dus ik ben nu haast verplicht om wekelijks een recensie te gaan schrijven?

Je hoeft niks, de tijd zal het leren of iemand van de vele leden ooit in de gelegenheid zal zijn om je een hand te mogen schudden in één van de vele clubs. Zo niet, dan zal men harder twijfelen bij de volgende nieuweling die expliciet schrijft over een nieuwe club.

janjanjan
9 augustus 2010, 22:09
De suggestie wordt gewekt (door P1) dat GD omhoog wordt geschreven door fake nicks. De recensie van nieuwkomer J1 doet idd aan als die van een ervaren ijsbeer, zie de vetgedrukte namen, het jargon, beschrijving van de diverse aspecten, etc. Maar is dit zo??

Dus…

@J1 welkom op YBF :)

@P1 ga vooral door :gruebel:

@G9 gij zijt een echte ijsbeer ;)

@B30 sterkte :tongue:

@iedereen, YBF leeft :biggrin:

Picasso 1
9 augustus 2010, 22:11
De suggestie wordt gewekt (door P1) dat GD omhoog wordt geschreven door fake nicks. De recensie van nieuwkomer J1 doet idd aan als die van een ervaren ijsbeer, zie de vetgedrukte namen, het jargon, beschrijving van de diverse aspecten, etc. Maar is dit zo??

Dus…

@J1 welkom op YBF :)

@P1 ga vooral door :gruebel:

@B30 sterkte :tongue:

@iedereen, YBF leeft :biggrin:

Zullen we een enquette starten hoeveel leden deze recensies van nieuwe clubs geloofwaardig vinden? :tongue:

janjanjan
9 augustus 2010, 22:13
Zullen we een enquette starten hoeveel leden deze recensies van nieuwe clubs geloofwaardig vinden? :tongue:

Prima, maar eerst een enquête wie de enquête opstelt :rofl:

Jimbo1
9 augustus 2010, 22:14
Pffffffffff....

Jan jan jan.... (die spaties zet ik er maar expres tussen)...

Heb voor mijn 1e ijsbeerervaring veel gelezen op dit forum en gekeken naar de stijl van recensies, hoe men dingen schrijft. Dus, namen van de meisjes netjes vetgedrukt gezet.

Laat ik een nieuwe poging doen dan:

Ben naar een nieuwe klup gegaan, Golden Driems, ergens in Duitsland. Was erg leuk! Ook geneukt met een paart meissies, errug lekker hoor! Moeten jullie ook eens doen!

Zo beter?

Picasso 1
9 augustus 2010, 22:16
Ook Big30 pfffffffffff't soms op de chat :biggrin:

Gondolas9

Oh nee............................

janjanjan

Ben naar een nieuwe klup gegaan, Golden Driems, ergens in Duitsland. Was erg leuk! Ook geneukt met een paart meissies, errug lekker hoor! Moeten jullie ook eens doen!

Zo beter?

Zeker beter, I lofe spelvauten, maar nu ben je ook bij mij verdacht ;)

Bosco
9 augustus 2010, 22:18

Lijkt wel een recensie van mij. :biggrin:

janjanjan
9 augustus 2010, 22:18
Oh nee............................

Jazeker, bewijs het maar met de onthulling van J1 ;)

Gondolas9
9 augustus 2010, 22:23
Pffffffffff....

Jan jan jan.... (die spaties zet ik er maar expres tussen)...

Heb voor mijn 1e ijsbeerervaring veel gelezen op dit forum en gekeken naar de stijl van recensies, hoe men dingen schrijft. Dus, namen van de meisjes netjes vetgedrukt gezet.

Zo beter?

QED

Picasso 1
9 augustus 2010, 22:24
Jazeker, bewijs het maar met de onthulling van J1 ;)

Ik probeer zelf vaak een antwoord te vinden door onwaarschijnlijke opties weg te strepen. MikaU streep ik alvast weg :biggrin:

janjanjan
9 augustus 2010, 22:27
QED

Bedoel je:

a. quod erat demonstrandum.

of

b. quantumelectrodynamics

c. check je mail eens

:gruebel:

Jimbo1
9 augustus 2010, 22:36
Bedoel je:

a. quod erat demonstrandum.

of

b. quantumelectrodynamics

c. check je mail eens

:gruebel:

Da's dan weer wel een lollige reactie :)

janjanjan
9 augustus 2010, 22:42
Da's dan weer wel een lollige reactie :)

:confused: ik begrijp zelf niet eens wat ik schrijf ;)

Picasso 1
9 augustus 2010, 23:27
Op de chat gaf Jimbo1 toe Big30 te zijn :rofl:

Badslippers
9 augustus 2010, 23:28
Jimbo1, jij hebt een mooie recensie geschreven over een club, "Golden Dreams", die ik waarschijnlijk nooit ga bezoeken omdat ik op steenworpafstand van de "Golden Triangle" woon.

Er zijn ook ijsberen die hun saunaclubbezoek weten samen te vatten in één pakkende zin: "Ik heb weer lekker geneukt met Marietje die ook nog eens heftig klaarkwam door mijn heftig pompende genotsknots in haar druipsteengrotje"". Je geeft daar zelf ook een voorbeeld van.

Uitgebreide recensies of "One Liners" het kan en mag allemaal hier. Zoals op elk forum (of Usenet) vind je "Cybercops" die kritisch zijn. Ze gaan jou zelfs vertellen hoe je juist moet "Quoten", dat je namen VET moet maken en hoe je je moet gedragen. Heeft allemaal te maken met territoriumdrang. Jij komt en neemt een plaats in op dit forum, dit clubje. En dat moet je wél verdienen!

Een keer de schouders ophalen, lekker lachen om zoveel onbenulligheid en gewoon doorgaan met wat jij leuk vindt, namelijk clkubs bezoeken en dames neuken. Ik herinner me nog mijn eerste voorzichtige berichten. Ik werd aangezien voor "Joop Slim". Ik was zijn alter ego. Wat een lariekoek. Een belediging zelfs voor Joop! Ik ben gewoon Badslippers en jij bent Jimbo1.

En als je nou ooit die ijsberen IRL ontmoet zul je merken dat de soep niet zo heet wordt gegeten als dat die wordt opgediend. Ijsberen bijten elkaar hier soms de strot af maar in de club zijn ze poeslief. Welkom, en blijf vooral lekker schrijven.

PS, let even op hoe ik de tekst heb opgeleukt vanwege de leesbaarheid. Ik wil toch geen gezeik daarover krijgen!

Gondolas9
10 augustus 2010, 08:16

En tussen Jimbo1 en Big30 liggen nog 28 aliassen...
Waaronder G9.

Pistol Pete
10 augustus 2010, 08:47

mmm, dan heeft de supernominator deze maand het weer wat makkelijker....

Het was toch een mooie recensie, sommige recensies zijn te mooi om waar te zijn (?)...:tongue:

Picasso 1
10 augustus 2010, 09:10
mmm, dan heeft de supernominator deze maand het weer wat makkelijker....

Het was toch een mooie recensie, sommige recensies zijn te mooi om waar te zijn (?)...:tongue:

Het is heel simpel. Recensies bij rubrieken van adverterende clubs door leden die niemand van de vele bekende leden ooit heeft ontmoet, zijn per definitie allemaal verdacht :smoke:

Big30
10 augustus 2010, 09:24
Zoals op elk forum (of Usenet) vind je "Cybercops" die kritisch zijn. Ze gaan jou zelfs vertellen hoe je juist moet "Quoten", dat je namen VET moet maken en hoe je je moet gedragen. Heeft allemaal te maken met territoriumdrang. Jij komt en neemt een plaats in op dit forum, dit clubje. En dat moet je wél verdienen!

Een keer de schouders ophalen, lekker lachen om zoveel onbenulligheid en gewoon doorgaan met wat jij leuk vindt, namelijk clkubs bezoeken en dames neuken. Ik herinner me nog mijn eerste voorzichtige berichten. Ik werd aangezien voor "Joop Slim". Ik was zijn alter ego. Wat een lariekoek.

Je hebt het zoals altijd weer goed verwoord en goed gezien BS! Ik had de reactie van G9 maar verplaatst, omdat ik ook wel wist dat een aantal leden zoals je terecht opmerkt bij nieuwe leden en zeker een nieuwe club altijd met verdachtmakingen komen.

Dat heb je zelf ook ervaren. Ook jij werd in het begin door P1 onterecht beschuldigd van een dubbele nick en onbetrouwbaar te zijn.

Ach ja een Forum is een apart dynamisch sociologisch fenomeen waar men zich soms vooral drukker maakt om randzaken dan zich met de kern bezig lijkt te houden d.i. gewoon het schrijven van recensies.

De paranoia neemt soms vreemde vormen aan en nee natuurlijk is Big30 niet G9 of P1 of PP of J1 ;).

Groet,
Big30
(en nu wacht ik op een bericht waarin staat dat Big30 heel lang geleden een Kees Roeiboot account heeft aangemaakt :biggrin:!)

Picasso 1
10 augustus 2010, 09:49
Dat heb je zelf ook ervaren. Ook jij werd in het begin door P1 onterecht beschuldigd van een dubbele nick en onbetrouwbaar te zijn.

Is dat zo? Badslippers schreef onder YY (geen adverteerder),in eigen originele stijl en bezocht verschillende clubs. Dit allemaal maakte hem niet verdacht of voor zoverre daar sprake van mocht zijn nam dat snel sterk af. Vervolgens waren steeds meer leden die hem ontmoetten, dit itt al die onbekende nicks bij partyclub NRW en GD die uit het niks opdoemen, of onbekende nicks die jarenlang niks schrijven en plotseling bij een nieuwe club een grote drang voelen om een recensie te schrijven waarna ze weer met de noorderzon verdwijnen.
De logica zegt dat als je nieuw bent in saunaclubland dat je dan naar een club gaat waar je veel over gelezen hebt (GT bijvoorbeeld) of een populaire club in Nederland (YY) en niet naar een club waar je niks van weet.
Heeft iemand ExpertiseXL nog ontmoet?

Gondolas9
10 augustus 2010, 09:56
(en nu wacht ik op een bericht waarin staat dat Big30 heel lang geleden een Kees Roeiboot account heeft aangemaakt :biggrin:!)

Kees Roeiboot was Spielerei.
Verder vind ik dat een mod ook nog recensies moet kunnen schrijven, en zelfs deelnemen aan discussies met een nick die niemand kent.

jw.william
10 augustus 2010, 11:34
sjezus wat een haantjes gedrag zeg:eek:.Dit is dus 1 van de redenen dat ik niet vaak schrijf maar liever lees:biggrin:.

Silvester
10 augustus 2010, 11:47
Vandaag volgt nog een GD berichtje van Silvester, 'n schrijvende wandelaar die -behoudens bij 'n enkele ijsbeer- niet in real bekend is....

Geloofwaardig of toch bedenkingen?

We zullen zien wie gelijk heeft..., zet maar vast in....

:smoke:

Admin
10 augustus 2010, 11:56
Het is heel simpel. Recensies bij rubrieken van adverterende clubs door leden die niemand van de vele bekende leden ooit heeft ontmoet, zijn per definitie allemaal verdacht :smoke:

Vandaag volgt nog een GD berichtje van Silvester, 'n schrijvende wandelaar die -behoudens 'n enkele ijsbeer- niet in real bekend is....

Geloofwaardig of toch bedenkingen?

Sorry Silvester maar niemand van de bekende leden heeft je ooit ontmoet dus volgens de P1 norm is een GD recensie van jou dus verdacht :biggrin:!

:tongue::gruebel::hah:

@jw.william

Gewoon lekker blijven schrijven en je niets van Haantjes gedrag aantrekken dat is zeg maar een onderdeel van een zeer boeiend en intrigerend fenomeen genaamd "de forum dynamiek van een semi-virtuele community genaamd IJsberenforum".

Jimbo1
10 augustus 2010, 12:40
Tjonge jonge jonge, ik me maar niet begrijpen wat ik met één simpele recensie heb ontketend. Ga me alvast beraden hoe ik mijn volgende recensie (if ever) zal moeten schrijven zodat er minder aan het waarheidsgetrouwe gehalte wordt getwijfeld.

Voor alle sceptici onder jullie: vooral sceptisch en kritisch blijven. De enige en echte maatstaf blijft toch je eigen ervaring!

Voor de ijsberen die gelukkig wél vertrouwen in mij hebben: dank hiervoor, ik zal mijn best doen dit niet te beschamen en hoop jullie ooit nog eens in het echie te ontmoeten (durf bijna niet te zeggen waar....).

joop slim
10 augustus 2010, 12:55
Tjonge jonge jonge, ik me maar niet begrijpen wat ik met één simpele recensie heb ontketend. Ga me alvast beraden hoe ik mijn volgende recensie (if ever) zal moeten schrijven zodat er minder aan het waarheidsgetrouwe gehalte wordt getwijfeld.

Voor alle sceptici onder jullie: vooral sceptisch en kritisch blijven. De enige en echte maatstaf blijft toch je eigen ervaring!

Voor de ijsberen die gelukkig wél vertrouwen in mij hebben: dank hiervoor, ik zal mijn best doen dit niet te beschamen en hoop jullie ooit nog eens in het echie te ontmoeten (durf bijna niet te zeggen waar....).

Jimbo1,

Het is allemaal een spel.................hoe harder men hapt des te meer gaat men erop in gaat.

Dan heb ik nog niet eens over als men de quote knop misbruikt om je aan te vallen op een stukje tekst wat jij totaal anders bedoelt dan het over komt op de persoon die de quote knop misbruikt LOL

Groet, Joop Slim

***Werbung*** kom een keer naar Villa Marisol ;)

Picasso 1
10 augustus 2010, 14:31
Het laatste wat ik zou doen als ik voor de eerste keer een saunaclub zou bezoeken is me eerst uitgebreid voor te stellen op een forum en dan ook nog eens een uitgebreide recensie te schrijven over die eerste ervaring :hammer:
Die eerste keer doe je stiekum, met blozende wangen en vooral niet luidruchtig.
En Sylvester gaat kennelijk zijn takenpakket uitbreiden en meer doen dan leden tellen :rofl:

Jimbo1
10 augustus 2010, 16:11
Die eerste keer doe je stiekum, met blozende wangen en vooral niet luidruchtig.

Excuus. Ik had de FAQ (Adm: complimenten daarvoor trouwens) nog zo goed doorgelezen, deze heb ik helemaal gemist. Ik stel voor die regel erbij te zetten, dan heb je voorlopig geen last van andere nieuwkomers die dezelfde stommiteiten uithalen als ik.
Mijn laatste reactie over dit onderwerp, ik ben er nu wel klaar mee.

janjanjan
10 augustus 2010, 16:14

Het zal wel aan mijn slaaphoofd hebben gelegen maar dat bericht wis je eerst en dan schrijf je dit :confused: ;)

Verder vint ik die Jumbo1 wel een tovve kerel :tongue:

Picasso 1
10 augustus 2010, 16:53
Het zal wel aan mijn slaaphoofd hebben gelegen maar dat bericht wis je eerst en dan schrijf je dit :confused: ;)

Verder vint ik die Jumbo1 wel een tovve kerel :tongue:

Ik vint hem ook tov. Hij presteert het om als totaal onbekend lid een ander onbekend lid (ad fundum, al jaren niet schrijvend lid op dit forum) in real life te ontmoeten, iets wat die veelplegende frequent schrijvende leden jaren niet gelukt is. Bovendien krijgt hij deze Ad Fundum ook nog eens aan het schrijven, iets wat niet in de natuur lag van deze niet schrijvend lid. De ene onbekende lid fungeert als alibi voor een ander onbekend lid :hammer:

janjanjan
10 augustus 2010, 17:54
JJJ concludeert dat hij inmiddels vele bedenkingen heeft bij de bedenkingen van de bedenkingen :gruebel: Veel plezier nog hier :tongue:

Gondolas9
10 augustus 2010, 18:16
Ik vint hem ook tov. Hij presteert het om als totaal onbekend lid een ander onbekend lid (ad fundum, al jaren niet schrijvend lid op dit forum) in real life te ontmoeten, iets wat die veelplegende frequent schrijvende leden jaren niet gelukt is. Bovendien krijgt hij deze Ad Fundum ook nog eens aan het schrijven, iets wat niet in de natuur lag van deze niet schrijvend lid. De ene onbekende lid fungeert als alibi voor een ander onbekend lid :hammer:

Dat heet mazzeltov

:annieengel:

janjanjan
10 augustus 2010, 18:20
Dat heet mazzeltov

:annieengel:

scherp :tongue:

ad_fundum
10 augustus 2010, 20:53
Ach vooruit... het is komkommertijd, dus laat ik me ook maar eens uit de tent lokken....

Stel:

- Het is allemaal doorgestoken kaart.... en....
- Jimbo en ondergetekende hebben elkaar niet voor het eerst ontmoet vrijdag jl....en....
- de eigenaar kent ons al jaren.....en....
- we zijn ruim beloond voor de recensies....
- stel, stel, stel

Maar denk je nu echt dat een club zijn bestaansrecht kan ontlenen aan een tweetal recencies van (onbekende) schrijvers ? Als succesvol ondernemerschap zo gemakkelijk zou zijn dan wist ik het wel.....:smoke:

Fijne avond allen en P1 in het bijzonder....

Ad
(één van de 18.540 (onbekende) leden :))

janjanjan
10 augustus 2010, 21:08
Ach vooruit... het is komkommertijd, dus laat ik me ook maar eens uit de tent lokken....

Stel:

- Het is allemaal doorgestoken kaart.... en....
- Jimbo en ondergetekende hebben elkaar niet voor het eerst ontmoet vrijdag jl....en....
- de eigenaar kent ons al jaren.....en....
- we zijn ruim beloond voor de recensies....
- stel, stel, stel

Maar denk je nu echt dat een club zijn bestaansrecht kan ontlenen aan een tweetal recencies van (onbekende) schrijvers ? Als succesvol ondernemerschap zo gemakkelijk zou zijn dan wist ik het wel.....:smoke:

Ad
(één van de 18.540 (onbekende) leden :))

Je stelt wel veel ;)

Nee een tweetal recensies, dat haalt niet veel uit nee... Wat het wel doet is positieve aandacht vestigen op die bepaalde club. Is die club ‘minder’ dan de recensies veronderstellen, dan wordt dat vanzelf door ‘echte’ beren met dito recensies duidelijk…

P1 spreekt over een groep leden hier, die elkaar in ‘real beren life’ kennen, een groepje van pak um beet rond de 100? Dat weer afgezet tegen de totale berenpopulatie, reken maar uit… Feit is wel dat deze groep toon zet en soms een ijsbeer een schaap is en recensies de spreekschrijvelijke dam is :gruebel:

Mag mijn post nu blijven staan? :rolleyes:

Gondolas9
10 augustus 2010, 21:17
Stel... dat het een trio is... Jimbo... Ad Fundum... Picasso1...

Op één avond is er erg veel aandacht gegenereerd voor GD. Vandaag 10 % op 24 uur van het totaal van de afgelopen drie maanden.

Geniale marketing van jullie drieën.

Uiteraard een grapje.
Naar het zich laat aanzien is GD gewoon een goeie club in wording.

Picasso 1
10 augustus 2010, 21:22

Alleen bekenden noemen me P1 :gruebel:

ad_fundum
10 augustus 2010, 21:28
Alleen bekenden noemen me P1 :gruebel:
Oeps..sorry...hoop je dan snel eens te ontmoeten. Bespaart me dan weer een aantal toetsaanslagen in de daarop volgende recensie....:biggrin:

Picasso 1
10 augustus 2010, 21:41
Naar het zich laat aanzien is GD gewoon een goeie club in wording.

Ze komen sympathiek over inderdaad....

Silvester
11 augustus 2010, 09:54
Ze komen sympathiek over inderdaad....

Ze zijn sympatiek P1...
Maar dat kan toch ook niet anders, GD zal zieltjes moeten winnen om de toko draaiende te houden.
En een beetje extra aandacht en vriendelijkheid is dan zeer op zijn plaats, draagt ook bij het je prettig, zelfs als "The Man" voelen in de club.
Tesamen met een fraaie locatie met andere "niet neuken gerelateerde" mogelijkheden, een smakelijk hapje, dan komt dat zeer zeker ook de stemming en zelfs het libido ten goede.

Natuurlijk is dat niet ieder zijn ding, edoch deze oude afgeneukte ijsbeer is daar wel gevoelig voor.
Als Silvester alleen maar lekker to the point wil neuken, als brombeer in afgeleefde bankjes in een sfeerloos donker hol solitair anoniem wil zitten, zijn eigen aanmaak-sapje wil tappen en de norse Thekendame niet hoeft aan te spreken, dan gaat hij wel naar Freude om een voorbeeld te noemen.

Oftewel, ze moeten de ijsberen wel in de watten leggen om uit te steken boven de gevestigde orde, dat hoort ook zo bij de uitstraling van het GD ijsberenhol.
Onderschat daarbij zeker niet het sympatie- en vriendelijkheidsaspect.
De rol van de ThekenDames is daarbij cruciaal, vrij vertaald zijn het gastvrouwen die over het welzijn van de gasten moeten waken.

Wie weet wil er wel een ijsbeer nog een komkommertijdpolletje starten in de trand van "hoe belangrijk is de rol van de ThekenDames in een club?".

Picasso 1
11 augustus 2010, 10:58
Mijn reacties waren niet gericht op GD maar betroffen de geloofwaardigheid van berichten van "onbekende" ijsberen die plotseling overal vandaan opdoemen op het moment dat een nieuwe sponsorclub vanuit dit forum aandacht krijgt. Zie reacties bij parttreff Willich, partyclub NRW en nu GD. Ben benieuwd welke nieuwe leden we mogen verwelkomen zodra Midland open gaat :rolleyes:.
Ik geloof verder best wel dat GD een goede club in wording is.

janjanjan
11 augustus 2010, 12:36
Ben benieuwd welke nieuwe leden we mogen verwelkomen zodra Midland open gaat :rolleyes:.

Ik zal alvast wat positieve recensies schrijven, beter nog een sjabloon, per im op te vragen mits ik de nick niet ken en 'het beertje' weinig berichten geschreven heeft ;)

Silvester
12 augustus 2010, 08:30
...Ben benieuwd welke nieuwe leden we mogen verwelkomen zodra Midland open gaat :rolleyes:....

Maak je borst maar nat dan, inmiddels zijn er weer enkele nieuwe sponsorclubs bijgekomen zag ik...

Picasso 1
12 augustus 2010, 09:13
Maak je borst maar nat dan, inmiddels zijn er weer enkele nieuwe sponsorclubs bijgekomen zag ik...

Dan is er werk aan de winkel voor je want nieuwe clubs trekken nieuwe leden aan en die moeten ook geteld worden :smoke:

janjanjan
12 augustus 2010, 09:19
Het ledenbestand hier bestaat voor 90% uit 'beren' met minder dan 5 posts...

Silvester
12 augustus 2010, 09:59
Het gemiddelde aantal posts per ijsbeer stijgt daarentegen met 1 door het aantal posts van Willem...

:hah:

janjanjan
12 augustus 2010, 10:52
Rectificatie dan: 95%