PDA

Volledige versie bekijken : Feestje 2: Wat vind je het belangrijkste element aan een IJsberenforum feestje?



Tiga
9 augustus 2010, 22:25
Wat vind jou nu echt het meeste belangrijke bij zo'n feestje??


https://www.ijsberenforum.com/img/5jarigfeest.gif

Badslippers
9 augustus 2010, 22:54
En dan stem je voor: de aanwezige ijsberen!

Waarom is dat. Kijk, dames kan ik altijd en overal treffen. In elke club. Maar het is gewoon tof om al die schrijvende, zeikende, filosofische, impotente, neukende, fakende, rijke, arme, van heel ver komende, jonge, ouwe, geile en ga zo maar door, ijsberen te ontmoeten. En wel IRL.

Zo'n feestje moet zeker opgeleukt zijn met dames en een hitsige feeststemming. Flink zuipen, paaldanseressen, eten, afkoelen, opzwepende muziek, het moet er allemaal inzitten. Sleuteltijden langer dan vijf minuten dienen absoluut vermeden te worden, kortom zijn gewoon taboe. Derhalve dient er OVERAL geneukt te kunnen worden.

Zie hier mijn verlanglijstje in vogelvlucht.

Bosco
9 augustus 2010, 23:26
En dan stem je voor: de aanwezige ijsberen!

Waarom is dat. Kijk, dames kan ik altijd en overal treffen. In elke club. Maar het is gewoon tof om al die schrijvende, zeikende, filosofische, impotente, neukende, fakende, rijke, arme, van heel ver komende, jonge, ouwe, geile en ga zo maar door, ijsberen te ontmoeten. En wel IRL.

Zo'n feestje moet zeker opgeleukt zijn met dames en een hitsige feeststemming. Flink zuipen, paaldanseressen, eten, afkoelen, opzwepende muziek, het moet er allemaal inzitten. Sleuteltijden langer dan vijf minuten dienen absoluut vermeden te worden, kortom zijn gewoon taboe. Derhalve dient er OVERAL geneukt te kunnen worden.

Zie hier mijn verlanglijstje in vogelvlucht.

Niks aan toe te voegen. :freu:

Yahoe
10 augustus 2010, 10:25
dat er vrouwelijk schoon is

lucky luke 2
10 augustus 2010, 10:55
Ik had alle bolletjes willen aanstippen, maar dat gaat schijnbaar niet.

Stiffmaster
10 augustus 2010, 12:11
Stiffie gaat voor de eerste 4 opties de rest komt dan wel vanzelf :gruebel::gruebel:

Jansen
10 augustus 2010, 13:29
Het is een lastige vraag; :gruebel:

Omdat er veel meer aan vast zit zoals, ;)

Belangrijkste is dat deze dag al in augustus bekend wordt gemaakt vanwege diverse vakanties en planningen in bedrijf.

Op welke dag moet het gehouden worden ?? :eek::eek:

Voor mij op een door de weekse dag en liefst na dinsdag omdat er anders te weinig dames aanwezig zijn.

De club moet ook vrij groot zijn omdat anders het dames aanbod te klein is.

Gt voldoet omdat er vanaf eind september weer de tent geplaatst wordt en deze dan voor het ijsberenforum perfecte lokatie zou zijn.

L.R. zou ook kunnen maar dan met een tent maar beter GT.

Dat er vele ijsberen komen is zowel voor de club als het forum goed dus
regel korting zodat de entree hooguit E25,- zal zijn :betrunken:

Nooit in het weekend omdat er dan veel getrouwde ijsbern echt niet kunnen komen.:ranting2:

Een appart gedeelte voor de spaanstalige ijsberen.:rofl:

Laursone
10 augustus 2010, 13:46
nehmt den Club mit den meisten Berichten

hab jetzt nicht nachgesehen, wird wohl PHG oder GT sein.

Picasso 1
10 augustus 2010, 14:56
nehmt den Club mit den meisten Berichten

hab jetzt nicht nachgesehen, wird wohl PHG oder GT sein.

Oder Golden Dreams :rofl:

Picasso 1
10 augustus 2010, 15:00
Maar weer even serieus, zo'n feest moet je in Oase houden. De club is groot en heeft ruim voldoende dames voor een grote groep ijsberen. Weer standaard naar GT of LR zie ik nauwelijks als een feest.

Golden Dreams
10 augustus 2010, 15:03
Wij staan overal voor open. Met feestjes weten wij wel raad ;)

RAUL7
10 augustus 2010, 18:53
Op welke dag moet het gehouden worden ?? :eek::eek:


Op een zaterdag natuurlijk :biggrin:, zondag lekker uitslapen en niet werken! :freu:

Willi69
10 augustus 2010, 19:06
En dan stem je voor: de aanwezige ijsberen!
Dito! :)

zo'n feest moet je in Oase houden.
Wird da ein Shuttle-Service eingerichtet? :eek:

MichelJ
10 augustus 2010, 19:11
Op een zaterdag natuurlijk :biggrin:, zondag lekker uitslapen en niet werken! :freu:

Of op een vrijdag, dan kunnen de huispappa's ook komen en 95% werkt vrijdagmiddags toch niet. Zaterdag afterparty in LR :biggrin: en idd zondag uitslapen :freu:.

Bosco
10 augustus 2010, 19:16
Dat er heel veeeeeel Roemeense dames met lang zwart háár aanwezig zijn. :freu::baeh:

MichelJ
10 augustus 2010, 19:48
Dat er heel veeeeeel Roemeense dames met lang zwart háár aanwezig zijn. :freu::baeh:

Bosco moet voorzitter worden van de feest-organisatie :freu::freu::freu:

blauwebeer
10 augustus 2010, 20:03
Dat er heel veeeeeel Roemeense dames met lang zwart háár aanwezig zijn. :freu::baeh:
Dan wordt het zeker een SfZ-feestje. :angryfire:

Picasso 1
10 augustus 2010, 20:21
Of op een vrijdag, dan kunnen de huispappa's ook komen en 95% werkt vrijdagmiddags toch niet. Zaterdag afterparty in LR :biggrin: en idd zondag uitslapen :freu:.

Inderdaad, op vrijdag kunnen de oudjes dan ook nog meedoen en recensies schrijven over hun bedprestaties van 20 jaar geleden met dames van nu :biggrin:

blauwebeer
10 augustus 2010, 20:28
Inderdaad, op vrijdag kunnen de oudjes ...:biggrin: ... = zeer ervaren ijsberen? :hah:

Bosco
10 augustus 2010, 21:46
Dan wordt het zeker een SfZ-feestje. :angryfire:

SfZ....:gruebel:

blauwebeer
11 augustus 2010, 17:01
SfZ....:gruebel:
Schatzi ficken Zimmer :hah:

The Joker
12 augustus 2010, 01:07
De M/V verhouding moet goed blijven en ook het aantal beschikbare kamers moet enorm zijn.
Gezien het grote verwachte aantal extra beren zou je enkel GT op een rustige doordeweekse dag kunnen pakken denk ik.
Eerdere feestjes op zaterdag in LR waar ik geweest ben waren heel gezellig, maar met veel moeite dan rond 22:00 eindelijk een topper kunnen strikken om vervolgens te horen dat er meer dan 2 uur wachttijd is op een kamer heb je ook weinig aan.

Picasso 1
12 augustus 2010, 09:27
Aantallen boven de 50 bovenop de al aanwezige klanten, kunnen de populaire clubs in de regio niet aan. Er zijn domweg niet voldoende lockers.

Ace2
13 augustus 2010, 10:11
Aantallen boven de 50 bovenop de al aanwezige klanten, kunnen de populaire clubs in de regio niet aan. Er zijn domweg niet voldoende lockers.

Dan komt toch iedereen bij mij thuis langs

CLUBSPORT
13 augustus 2010, 10:45
Oase zou wat grootte betreft wel een superlocatie zijn , helaas ook ver weg
GT is natuurlijk lekker dichtbij .
In badslippers zijn relaas kan ik me wel vinden het moet iets extra,s hebben , show , paaldans etc , verder veel forumgangers en dames .

Picasso 1
13 augustus 2010, 11:02
Dan komt toch iedereen bij mij thuis langs

Moet kunnen, met zijn allen in de container van zwerver Ace :rofl:

Ace2
13 augustus 2010, 13:38
Moet kunnen, met zijn allen in de container van zwerver Ace :rofl:

Als ik maar van te voren te horen krijg dat iedereen komt dan heb ik even de tijd om de dozen aan de kant te schuiven.

Costana
23 augustus 2010, 14:31
Als we nu eens de schoenenverkopers contacteren, dat ze hun dvp's ergens op een locatie afzetten die wij simpelweg afhuren. Veel beren, veel drank, enkel nog een oplossing zoeken voor de bedjes :)

ow: aanwezig dvp's is natuurlijk het belangrijkste

Jansen
23 augustus 2010, 16:49
Als we nu eens de schoenenverkopers contacteren, dat ze hun dvp's ergens op een locatie afzetten die wij simpelweg afhuren. Veel beren, veel drank, enkel nog een oplossing zoeken voor de bedjes :)



Kunnen daarvoor wel het busje van Joop Slim gebruiken die rijd toch steeds dwars door Duitsland.:tongue:

joop slim
23 augustus 2010, 16:57
Geen probleem er passen ongeveer 75 roemeensen , 30 poolsen, 17 russisch en 2 nederlandse in, de bulgaarsen gaan in de aanhanger ;)

Big30
31 augustus 2010, 20:22
https://www.ijsberenforum.com/img/5jarigfeest.gif