PDA

Volledige versie bekijken : Francesca



lucky luke 2
10 augustus 2010, 10:46
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank en erg mooi vrouwelijk figuur/A-cup, iets hangend
Nationaliteit/Taal : Roemeens-Hongaars/Duits(matig) engels(zeer goed)
Leeftijd : 35 (ziet er 25 uit)
Tatoeages/Piercings :geen opgemerkt
Service:alles op en aan
Voordelen: Intelligent, lief en vriendelijk, zit niet op de klok te kijken.
Nadelen:geen gevonden
Tijdsduur :1 uur
Prijs :€ 100
Extra’s bij het bezoek:Neemt voor en na het kamerbezoek uitgebreid de tijd om je te liefkozen; je moet zelf de sleutelvraag stellen.

Francesca is sinds enkele dagen in PSR, ze werkte voordien voor een korte tijd in het Schiefferhof. Dit was mijn beste ervaring sinds lange tijd in een Duitse club, erg groot GFE-gehalte. Herhalingsgevaar enorm.

lucky luke 2
4 oktober 2010, 23:43
Omdat ik kortelings nog eens naar Duitsland op stap wil gaan telefoneerde ik vandaag naar PSR om te vragen welke dagen Francesca deze week aanwezig zou zijn. De thekenvrouw antwoordde een beetje twijfelend dat Francesca zich deze week niet aangemeld had.
Op mijn vraag of ze misschien op vakantie was, zei ze dat ze het niet wist.
Toen vroeg ik of ze dan volgende week zou werken. Weer reageerde ze twijfelend dat ik daarvoor beter zou terug bellen volgende week.
Weet iemand iets meer hierover?

lucky luke 2
17 november 2010, 00:23
Francesca is ondertussen al 5 à 6 weken niet meer opgedaagd in PSR.
Weet iemand nieuws over haar?

Josef
17 november 2010, 05:23
Francesca is ondertussen al 5 à 6 weken niet meer opgedaagd in PSR.
Weet iemand nieuws over haar?

Ja Lucky Luke2 meschien moet je Derick Bold bellen???
Zonder gekheid het is zo met die meiden die clubs zijn net de zoete inval.
Je kan er geen pijl/touw aan vast knopen!! Vandaag zijn ze er en morgen zitten ze weer in een anderen club.
Ja Lucky Luke ik had je graag willen helpen,maar ik zou ook niet weten waar jou faforiet is.
Meschien had ze toch tekort klandischi,aan de club zou het niet gelegen hebben.
Want daar voelt iedereen zich wel thuis,zo,n goed restaurant.
Maar toch zou ik het nog eens proberen,wellicht loopt er een anderen leuke dame rond.
Sakura is ook één Topper,en zo zijn er nog vele.
Als hier maar genoeg ijsberen komen ,dan blijven de dames ook wel.
Maar Lucky Luke2 jij moet ook eens bij anderen clubs kijken,wellicht kom je haar ooit nog eens tegen.

lucky luke 2
19 december 2010, 08:47
In een bericht van groentenwandelaar van gisteren las ik over de aanwezigheid van Francesca. Gaat het over dezelfde Francesca waarover sprake is in dit topic, of is het een andere ( nieuwe ) dame met dezelfde naam?
LL2

duivenmelker
19 december 2010, 09:35
In een bericht van groentenwandelaar van gisteren las ik over de aanwezigheid van Francesca. Gaat het over dezelfde Francesca waarover sprake is in dit topic, of is het een andere ( nieuwe ) dame met dezelfde naam?
LL2

Luke ik zal woensdag als ze er nog is, eens navraag doen het was voor mij wel een nieuw gezicht .