PDA

Volledige versie bekijken : Kerkrade, Saunaclub Palace: Sendy (Nederlandse - voorheen YY)



Tiga
20 mei 2006, 08:41
Naam : Sandy
Haarkleur/-lengte : Bruin haar tot net over de schouders
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : normaal, C-Cup
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 21jaar
Tatoeages/Piercings : Niet gezien, twee namen als tattoo, een op buik en een op achterwerk
Service : Neuken ,PZC, zoenen

Met deze leuke griet een tijdje geleden naar de kamer geweest maar vooraf uitgebreid kennis gemaakt aan de bar. Ze is direct in haar uitspraken, enigszins naïef en heeft schijt aan ..veel dingen.

Op de kamer is ze rustig, houdt zelf wel van strelen, lekker zachtjes zoenen, pijpen zou beter kunnen maar is niet slecht. Neuken is in zo goed als alle standjes van de ks mogelijk. Kortom leuke griet als er een klik is. Stabiele middenmoter.

mr rocky
20 mei 2006, 22:44
Ik denk, dat ik weet over wie je het hebt. Zij is toch dat meisje dat uit Roermond komt en ook erg lekker met haar kontje kan schudden tijdens shows bij de danspaal? ik heb een keer met d'r proberen te praten, maar is nogal "grof" en lijkt me ook niet echt een leuke meid. Gelukkig zijn er altijd wel andere leuke dames, hoewel voor mij het aanbod wel beperkt is. Ik kom zelf ook uit Roermond en ga om die reden toch wel graag naar YY. Maar als ik altijd alleen dezelfde dames of te weinig dames daarzie ben ik genoodzaakt toch weer eens richting GT te gaan (is alweer meer dan een maand geleden, zo te horen moeten er ook weer veel nieuwe meisjes zijn).

Hollandmale
3 augustus 2006, 17:27
Toen ik daar was waren er 2 dames aanwezig, waaronder ook Sandy (ex YY), waarmee ik even een praatje heb gemaakt.Sandy is eind juni in Mistiq gespot: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2356

Befke
27 juli 2007, 00:02
Vlotte en ervaren jonge meid, lekkere direkte babbel. Gezellig samen aan de pizza en vervolgens een uurtje strelen, masseren, beffen en pijpen op een kamertje met zijn twee.
Voorlopig wel in de Palace - ze schijnt er zich behoorlijk thuis te voelen.