PDA

Volledige versie bekijken : Olga (Russische Milf)

Knabbel
10 augustus 2010, 16:47
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd, lang krullend
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / keine b-cup
Nationaliteit/Taal : Russisch / Spaans en beperkt Duits
Leeftijd : 36
Tatoeages/Piercings : tattoo op buik
Service: NMC, PZC, beffen, zoenen
Voordelen: Passievol
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Bijzonderheden: In komen vliegen uit Spanje

Zittende in de tuin viel deze dame me op door haar slanke figuur, hoewel ik zag dat ze duidelijk een dagje ouder was. Ze spotte mijn blik en kwam dichtebrij om te kijken wat ik aan het doen was op mijn ipod. Toen bleek het echt een milf te zijn, want ze kon de kleine lettertjes niet goed lezen zonder bril :biggrin: Overigens las ik net het bericht dat Andre Ooijer naar Ajax ging, maar dat deed geen lampje branden.

Ondertussen stond ik al zo strak als een snaar, maar liet haar nog even wachten. Playing hard to get... Toen ik aanvalsbereid was, bleek ze natuurlijk weer net de kamer op te zijn. Na een saunaronde stond ze later ineens weer voor me en wederom stond ik gelijk strak. Deze dame had iets mysterieus. Geen gras over laten groeien en gelijk de kamer op. Al voor we op het bed lagen voerden haar handen de mijne naar haar perfecte lichaam en stonden we voor en in de spiegel elkaar aankijkend tegen elkaar aan te schurken. Ze genoot zichtbaar toen ik haar oor, nek en schouder verkende met mijn tong en mond. Ondertussen voerde zij mijn handen naar haar voor leeftijd bijzonder fraaie borsten. In gedachten hoorde ik Babbel al zeggen: "wat moet dat, je vist in mijn vijver!"

Om mijn gedachten niet bij Babbel te houden, maar weer te verleggen naar Olga ons op het bed laten vallen. Er volgde een heerlijke streel- en zoensessie onderbroken door een zijdezachte pijpbeurt. Ze voert dit alles met veel gevoel uit en het orgasme knalde bij het neukwerk dan ook vanuit mijn tenen omhoog.

Deze dame voert dit professioneel, maar zeer goed uit. Aanrader!