PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff Xanten, Algemene ervaringen

Gustomass
16 juni 2007, 01:07
Partytreff Xanten (Am Röschen)
Philosophenweg 2 (hoek trajanring)
D-46509 Xanten
Tel.: +49(0)2801 986 044
W: www.xantener-partytreff.de

http://www.partytreff-xanten.de/nl/

J.S.
7 oktober 2017, 15:41
Gister deze club voor het eerst bezocht, met het vrij kaartje. Nog bedankt. De club is goed verzorgd mooie ruimte/nette kamers, personeel dat je helpt en ook goed verzorgd, eten/drinken klasse. Jacuzzi was warm stond helaas buiten dus ben er niet in gegaan vond persoonlijk iets te fris voor. Helaas voor de 1ste dag maar 5dames, veel waren niet op komen dagen voornamelijk dames uit de oude xantener partytreff. Van de 5dames waren er drie op leeftijd 35+ (2zagen er ook echt oud uit)en overige 2 22 en 28 die waren beide uit een privehuis gekomen uit Duisburg. Met die 2heb ik gekamerd. De 22jarige is een zeer mooie slanke dame blonde uit Moldavië en daar werd ik wel blij van mijn type en heerlijke sex op de kamer beleefd dame doet niet aan tongzoenen of ja ook niet echt geprobeerd omdat de sex maar vooral het pijpen absoluut zeer goed was, haar naam Jessica(jessy) HHG 200%. 2de dame Duitse(helaas naam kwijt) iets wat aan de volle kant maar wel lief en zeer goede inzet op de kamer wat me wel beviel HHG 50%. Kort samengevat in potentie kan het een hele mooie club worden moeten wel echt meer dames en bezoekers komen miss dat het vandaag al iets beter is. Miss dat ik nog is kom kijken.

mentholbear
7 oktober 2017, 19:15
Ben hierna nog doorgereden naar FKK lekkerding hier waren gewoon meer dames aanwezig(12) die wat meer in mij smaak vallen en heb daar de dag nog effe lekker afgesloten met veel kamergangen en donders geile sex.

Zou het kunnen dat je vroeg in xanten was en laat in Lekkerding aankwam? Ik bedoel, in veel clubs is overdag de line up een stuk magerder dan in de avond.

NieuwTeddyBeertje
8 oktober 2017, 00:19
Ben vandaag ( zaterdag en tevens hun 2e dag als saunaclub ) naar de club afgereden om deze een keer te zien. Ik kwam om 14:00 ongeveer aan. Inderdaad mooie ruime club met riante parkeergelegenheid op eigen terrein. Bij binnenkomst wordt je van harte welkom geheten en opgevangen. Na het ontvangen van de Badjas ( groen ) gaf de theke aan dat het gebruikelijk is dat het kluis sleuteltje even afgegeven wordt bij de bar als je een sauna gaat doen, ze hebben meegemaakt dat er na de sauna bezoekers met de verkeerde badjes rondliepen. Binnen is alles goed verzorgd. Dames zitten in de ruimte rondom de bar met danspaal en zithoek. Naast de bar zit een nette dinee hoek waar je de maaltijd kan benuttigen. Ze hebben een overdekte buiten terras met gasverwarmers waar je 's avonds nog heerlijk even kan zitten. Ben ook tevreden met het eten, een klein buffetje ( vlees + rauwkost ) en nog een gril bij het overdekte terras waar diverse vlees en vis te halen viel. Line-Up was nog aan de magere kant, 10 tal dames van uiteenlopende leeftijd. Ik heb eerst gebruik gemaakt van de Sauna en daarna een massage door een van de oudere dames die vroeger massages verzorgde a 30 euro voor halfuur, hiervoor was ook een kleine kamer speciaal ingericht met bijbehorende rustgevende muziek. Vervolgens heb ik een kamer gang gehad met een dame met Afrikaanse achtergrond , welke in het verleden bij magnum werkzaam is geweest.

Aan het einde van de avond zat ik nog even te chillen in het overdekte terras in een heerlijk bank en heb toen nog even gesproken met een van de theke-dames, hierin gaf ik aan dat ik de line-up voor een zaterdag avond aan de lage kant vond voor zo'n formaat club. Zij gaf aan dat ze een schifting hebben gemaakt met de aanwezige dames bij de overgang naar een Saunaclub en ze verwachten dat deze aankomende maand weer goed is aangegroeid.

De club is zekers voor herhaling vatbaar ( eigenlijk nu mijn 1e keus als alternatief voor VM ) mits de line-up aansterkt. Ik zal hier over een maandje weer even kijken

hallodaarbenikweer
8 oktober 2017, 18:08
Goed research van JS en Nieuw teddybeertje. Bravo. Kunnen jullie wat meer vertellen over de prijs/ prestatie verhouding?

J.S.
8 oktober 2017, 22:47
Prijzen je kunt 15min effe snel voor €30,- iets relaxer en op je gemak voor 30 min. €50,- uur €100(was ook echt een uur bij Jessica). Zie dat er zaterdag al iets meer aanwezig waren. Ik was er vrijdag tot een uur of negen.

Cat
10 oktober 2017, 23:22
Komen de dames hier wel zelf een praatje maken / jagen, of is hier ook een animatie verbod van toepassing voor de dames zoals in Van Goch en Lekker Ding?

J.S.
11 oktober 2017, 19:48
Betse Cat dit was de 1ste uren wel zo daarna mochten de dames toch actief naar de ijsberen. persoonlijk maakt het mij niet uit ik maak altijd wel contact of een klik of stap er zelf op af als het moet

NieuwTeddyBeertje
12 oktober 2017, 22:51
Toen ik er was liepen de dames rond en probeerden contact te maken.

hallodaarbenikweer
12 oktober 2017, 23:16
Newsletter 12102017
Liebe Gäste,

gerne möchten wir euch die Preise für den Service der Namen nennen, da wir hier einige Anfragen zu erhielten.

Ihr zahlt nur 30 Euro für 30 Minuten mit der Dame eurer Wahl. Genießt in diesen 30 Minuten einen Top-Service mit Top-Girls. Einen Vorgeschmack auf die Damen könnt ihr euch hier holen: zu den Girls

Unser Eintrittspreis beträgt nur 35 Euro. Folgende Leistungen sind inklusive:
Buffet & Softdrinks
Wellness (Jacuzzi, Sauna, Ruhebereich)
Bademantel
Badeschuhe
Handtücher
Hygienische Artikel

bertje600
17 oktober 2017, 12:41
Gelukkig hebben de managers ingezien dat hun concept toch een te duur concept was.
Dus nu als entree € 35,= en € 30,= voor een half uur plezier.
Het wordt weer aantrekkelijk om daar naartoe te rijden.

bartl
24 oktober 2017, 19:44
Hallo mede-ijsberen,

Wil deze week Xanten bezoeken; kan er iemand iets vertellen over de mogelijkheden, die de dames bieden (TZ etc)?
Zijn er nog dames aanwezig , die tot de oude garde behoren of is het merendeel nieuw?

gr bart

Django1999
25 oktober 2017, 06:57
Vorige week zaterdag de 14e geweest naar Xanten voor de 2e keer met het nieuwe concept. Hier de bevindingen :
-Genoeg gratis parking
-Mooie en nette club
-Hele aardige en gezellige Nederlandse hostess, Angela
-De meiden zijn spraakzaam en je wordt echt verwend door ze
-Het eten is Topkwaliteit ook heel mooi gegarneerd met aandacht
-Kamergang 30 euro voor halfuur
-De eigenaar en zijn vrouw zijn ook aardig
-Al met al potentie voor een goede club

Ze zijn dus pas open met het nieuwe concept en hebben aanloop nodig. Voor de Nederlanders ligt het dichtbij de grens. Dus zodra er meer ijsberen komen dan komen er meer dames en gezelliger!!

P.s. en de DVP's komen uit alle windstreken:
Turkse
Roemeense
Duitse
Estland
Filipijnse
Dominicaanse
Nigeriaanse
En nog een paar had ik nog niet mee gepraat, alibi verlopen hahaha.

Django1999
25 oktober 2017, 07:02
Als entree 25 euro wordt dan gaat het stormlopen. Of ook happy hour tarief instellen!!!!! Gegarandeerd want uit eigen ervaring rijd ik daarvoor sneller naar Acapulco Gold omdat het daar maar 20 euro is voor 14:00!

Django1999
25 oktober 2017, 07:04
Please, here an advice: happy hour eintritt. For example people before 14:00 hrs pays 20 euro. You will have more guests.

Django1999
25 oktober 2017, 07:06
Jazeker piemeltje wordt goed verwend.

Rino123
4 november 2017, 18:11
Ik ben er afgelopen dinsdag geweest, kwam aan rond 4 uur. Ontvangst was vriendelijk, maar de club in zijn geheel scoort een onvoldoende voor mij! Er waren een stuk of 5 dames en daar gaat het nog eens niet om voor mij maar het eten (zeer matig)-sauna(was gewoon niet warm) en de jaccuzi (was dus buiten en stond ook veel te koud afgesteld) vielen me allemaal zwaar tegen. En er was alleen koffie uit een grote thermoskan, andere koffiespecialiteiten waren er dus gewoon niet. De dames die er zaten zagen er niet slecht uit, maar was niet van een geweldig hoogstaand niveau!!
Kortom: daar zien ze mij niet meer, want van een saunaclub verwacht ik wel enig niveau op allerlei gebied (Sixsens-YY-Villa Vertigo). En als je dan de site leest ben je in HET PARADIJS OP AARDE BELAND, maar er zijn wel meer clubs die van alles beloven op de website maar niets of weinig nakomen!! Dus morgen weer naar Sixsens, mijn favoriete club momenteel want daar vind ik alles wel in orde@!@!

wim491
5 november 2017, 20:59
werkt jessica er ook weer voorheen was ze er ook toen het nog partytreff was
iemand haar er al gezien

Gethijsem
6 november 2017, 11:05
Vrijdag avond hier voor het eerst geweest met behulp van een gratis ticket van een ander forum.
Twijfelde even of ik goed zat aangezien aan de buitenkant een andere naam staat van een landhuis, maar had al snel door dat het niet anders als hier kon zijn.
Naar binnen gegaan en verwelkomt door de vriendelijke gastvrouw. Ze was de hele avond de vriendelijkheid zelve en bracht een beetje gezellige sfeer in de club.

De club zelf heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, daarmee zeggende de prijzen zijne rg schappelijk en dus kun je er ook niet meer van verwachte dan het is.
Het is een gemoedelijke kleine overzichtelijke club, die nog erg zijn weg moet zoeken in het nieuwe concept.
Heb na afloop ook aan de gastvrouw verteld dat ze als saunaclub nu ook in ieder geval moeten zorgen dat het sauna gedeelte in orde is. De sauna en de whirlpool zijn prima, maar stonden beide veel te koud afgesteld.

Alle dames die ik gesproken heb waren erg vriendelijk, maar ook hier kan je de prijs in je achterhoofd nemende niet meer van verwachte dan het is en dan is eigenlijk de prijs kwaliteit verhouding nog best goed, moet ik zeggen. er waren die avond 8 beren (voornamelijk nederlanders) en een 8-tal dames. hiervan waren er 4 afrikaans, 3 roemeens en 1 duits. Over het algemeen wat oudere dames op het roemeense trio na.

vriendelijk rondgeleid door Christal en ook met haar de eerste kamergang gedaan. niks speciaals, maar zeker geen verkeerde keuze. Zoenen is echter niet mogelijk bij haar.
Later op de avond ook nog een kamergang met Delia gedaan, ze gaf aan erg moe te zijn van de "saaie" dag, maar wist toch nog genoeg energie te vinden om de kamergang goed te maken. Ook hier bleef ze ver verwijderd van zoen mogelijkheden.

al met al best een club waar ik nog eens terug zal komen en zeker zolang ze deze prijsstelling blijven houden, maar het was ook zeker niet de beste ervaring die ik in een duitse club gehad heb.

Pieterpost22
7 november 2017, 22:46
Waarom is mijn reactie weggehaald?

Club is echt waardeloos in mijn ogen

Willem2
8 november 2017, 12:45
Waarom is mijn reactie weggehaald?

Je mag dat best schrijven, maar je mag geen onwaarheden verkopen.
Jij kan geen oordeel geven over de service indien je aangeeft niet op de kamer te zijn geweest.
Einde discussie.

bertje600
8 november 2017, 14:26

Pietertje voortaan je ogen verder opendoen.
Of ben jij diegene waardoor het bij de Post zo slecht gaat?

Pieterpost22
8 november 2017, 15:14
Ben in genoeg clubs geweest om zo te kunnen oordelen.

snow.m
11 november 2017, 09:41
Der Partytreff kehrt im November 2017 zurück
Geschrieben am 09.11.17

Auf vielfachen Wunsch drehen wir im November nochmal die Zeit zurück und holen den Partytreff Xanten zurück. Daher gilt ab sofort für diesen Monat wieder der alte Preis und Spaß den ganzen Tag.

Het oude concept is weer even terug. Een manier om weer klanten aan te trekken. Want het loopt natuurlijk niet zoals gehoopt. Ze zullen toch wel begrijpen dat het allemaal om het service niveau draait.....

firstme
11 november 2017, 10:57
@snow.m

Het oude concept is weer even terug. Een manier om weer klanten aan te trekken. Want het loopt natuurlijk niet zoals gehoopt. Ze zullen toch wel begrijpen dat het allemaal om het service niveau draait.....

En het Service niveau is er volop! Mijns inziens.
Ik ben er geweest, relaas volgt nog, deze club verdient meer!

snow.m
11 november 2017, 11:39
Helemaal goed dan! Ben er een jaar geleden geweest. Was toen prima. Veel sex sessies gedaan en sfeer was prima. Toen ook nog groepsex! Wat is dat gaaf zeg. Maar dat zal nu in de november actie wel niet terug zijn. Laat je relaas horen, firstme. Dan volgen er vast weer meer (en ik ook).

Erru
11 november 2017, 14:28
Ben afgelopen maand 2 maal geweest en beide keren heb ik het er goed naar de zin gehad. Prijzen van entree en dames waren oke, service was bij de dames die ik bezocht heb goed en ik vond de sfeer fijn. Nu ze weer teruggaan naar pt concept is dat voor mij een reden om weer ff weg te blijven, ik heb geen zin om tussen als schoorsteen rokende en luid schreeuwerige afwerksex roma tantes te zitten. De laatste 2 jaar was het een aflopende zaak qua sfeer en service van de dames. Ik begrijp de leiding daar wel want toen ik er de laatste keren was waren er 5 dames en zo ongeveer evenveel heren en ja daar kan de kachel daar natuurlijk niet van branden. Ze hadden het wat meer tijd moeten geven, jammer.

Eddy_V
11 november 2017, 14:55
Ben afgelopen maand 2 maal geweest en beide keren heb ik het er goed naar de zin gehad.

Nu ze weer teruggaan naar pt concept is dat voor mij een reden om weer ff weg te blijven, ik heb geen zin om tussen als schoorsteen rokende en luid schreeuwerige afwerksex roma tantes te zitten.

Ik begrijp de leiding daar wel want toen ik er de laatste keren was waren er 5 dames en zo ongeveer evenveel heren en ja daar kan de kachel daar natuurlijk niet van branden. Ze hadden het wat meer tijd moeten geven, jammer.

Meer tijd geven..dat zal ook vast wel gaan gebeuren want na 31/12 is het Partytreff concept definitief verboden.

Denk je dat er nu weer andere dames komen??
Daar zat toch het grootste probleem, te weinig dames en vooral de types die elders niet aan de bak kunnen komen.

Met een vergelijkbare line up als in de jaren 2007-2011 redden ze het gemakkelijk met het nieuwe concept, maar om de één of andere reden lukt het ze maar niet om leukere dames binnen te krijgen en binnen te houden. Beetje kip-ei verhaal maar vooral een stelselmatig falen van de bedrijfsleiding waar de rol van Barbara nog de meest negatieve is.

Vroegah was alles beter...
En vroegah komt ook niet meer terug, maar dat de club er al een paar jaar een prutzooi van maakt is gewoon triest, voor zowel de bezoekers maar ook voor de dames die dit behoorlijk in hun inkomsten voelen en dus al snel hun biezen pakken.
Kip-ei dus als het ware, met maar één redmiddel: Andere zetbaas erin of de eigenaar en zijn sympathie vrouw er zelf weer een dagelijkse rol laten spelen. Zij wisten in ieder geval hoe een club gerund moest worden en waren in staat om toppertjes binnen te halen.

Heel misschien ga ik Xanten nu toch nog maar eens één keer bezoeken; als onderdeel van een "Ten years after" afscheids tournee.

schoolmeester
11 november 2017, 16:31
Xanten enkele jaren geleden....., mooie tijden beleefd daar, vooral met ELVIRA, dame was ergens in de 50 maar haar orale kunsten waren uitmuntend.
Die gouden tijden op de oude lokatie, geweldig was dat.
Nieuwe adres ben ik nog niet geweest, maar dat zal nog wel een keer gebeuren.
Ik wens alle ijsberen nog veel wandelplezier en geniet ervan.
Groeten van de schoolmeester.

Erru
12 november 2017, 09:29
De laatste 2 keren dat ik er geweest ben was er een Ned. thekedame, een verademing bij Barbara vergeleken en het eigenaarsechtpaar waren beide dagen aanwezig. Ze maakten met iedereen een praatje, gezellig dus zoals het was in Xanten. Ja Elvira en haar kameraadjes van die tijd dat zal wel nooit meer gebeuren en dat is inderdaad jammer want dat was een toptijd. Maar ik denk als ze weer een paar servicekanonnen aantrekken en het prijspeil concurrerend houden met de tenten in de omgeving dat het dan wel weer gaat lopen. Ik zou zeggen ouwe Xanten liefhebbers ga er toch weer eens kijken als het weer een saunaconcept heeft, ennuh ik heb geen aandelen daar hoor.

firstme
12 november 2017, 09:53
Een Heerlijke middag "Am Roschen"'.
Donderdag 19 Oktober, een zonovergoten dag, 1 van de laatste dit jaar, om 11:45u` geklingelt an der tur` van het nieuwe Saunaclub Xanten.

De zeer vriendelijke Theke, en dat bleef zij de hele middag, ruilde mijn 35 Euro in voor een heerlijk zachte, nieuwe Groene Badjas en witte handdoek, badslippers breng ik zelf mee. "Waren Sie schon einmal hier?" Nee,voorheen was hier Partytreff Xanten en ik hou niet zo van dat Concept. Niet dus en kreeg een korte rondleiding van, naar laterbleek, de mooie, kleine Afrikaanse Cindia.

Eerst een heerlijke douche genomen om daarna in groen Berevel, mezelf naar boven te verplaatsen en aan de bar een Koffie te vragen die ik zelf mocht inschenken in het restaurant-gedeelte. En ben heerlijk op het grote Balkon gaan zitten met koffie en een Sigaretje. dat Balkon is netjes afgesloten van spiedende ogen, mooi ingedeelt met verschillende zitgroepen en een eet gedeelte voor als je buiten wil eten.
De dames die er ook zitten laten je met rust, als je wil kun je een praatje maken en schuiven ze wat dichter naar je toe om je vervolgens met hun handjes lekker te verwennen. Ik heb door de gehele middag een 5-tal DVP`s gespot en in totaal 5 beren. Ik was er tot ongeveer 18,15 uur ik weet natuurlijk niet hoe druk het in de avond is. Maar voor overdag zou het wat drukker mogen/moeten zijn. de locatie nodigt daartoe uit. Het is er ruim, echt schoon en Hygienisch zowel Kleed, douche en toiletruimte, ook alle zitruimten en "werkkamers" , en de Sauna met relax gedeelte ziijn clean. Overal liggen schone Handdoeken.

Terwijl ik dus koffie dronk, met èèn van de dames, een Roemse, nog even gesproken, Engels ging haar het beste af ze zat met een heerlijke, oud roze, badjas te relaxen. Hierna ben ik begonnen aan een rondgang door het pand en kwam uiteindelijk beneden, in de omkleed ruimte met de lockers uit, waar je naar buiten kunt, waar zich een Jacuzzie, onder het brede afdak, bevind en een grote tuin met diverse zitjes. Terug boven maar weer naar de bar gegaan waar ik mijn "gids" Cindia en de Poolse milf Marika aantrof, beide zaten aan de toog, mijn oog was al eerder op de blonde poolse gevallen dus nam ik plaats naast haar. "Zehts dich schatsi, was willst du trinken". Een cola graag.

Nadat we kennis gemaakt hadden vroeg ik haar of ze rookte, omdat ik graag naar buiten wilde voor een Sigaretje, ze ging mee en we nestelde ons gezellig op een bankje. Na wat gekeuvel, in de Duitse taal, ging haar hand onder mijn badjas en ik liet haar. Mijn hand schoof in de bovenkant van haar swimsuit en pakte een heerlijke zachte borst, een C-D cup. Na zo gezellig, half liggend, op dat bankje te hebben gechit chat, vroeg ik haar of we niet wat meer privè verder konden gaan, en dat deden wij op Zimmer 4 boven.

Na een heerlijke stoeipartij van 3 kwartier, met een hele goede Service, haar beneden bij de Lockers mijn schuld af betaald zijnde 50 Euro. Na een verfrissende douche weer naar boven waar ik na bestelling van een Colaatje weer lekker buiten op het balkon ben gaan zitten naast Afrikaanse Cindia.
Met haar gezellig gekeuvelt, in het Engels, en op een gegeven moment legde zij haar handje op mijn knie, dat was voor mij het teken om voorlopig afscheid van haar te nemen, ik zei haar nog even in de Sauna te willen relaxen, en dat wij elkaar later misschien nog wel zouden ontmoeten, dat vond zij prima.

Omdat de Sauna nog niet op temperatuur was, besloot ik eerst maar in de Jaccuzi te gaan liggen, die was lekker warm. Op een gegeven moment komt Marika buiten en ik vertelde haar dat de Sauna niet aan stond, geen probleem zei ze, die zet ik meteen aan. Nadat ik zo een half uurtje in de Jaccuzi had liggen Bubbelen, ben ik mij zelf af gaan drogen en ben ik in de Sauna gaan zitten, die was nog niet goed op temp. maar er kwam toch wat lui zweet uit mijn lijf. Marika kwam nog even controleren of de Sauna al warm was, kreeg nog een kus en weg was zij weer. Hierna een verfrissende douche en maar weer naar boven voor een drankje en een sigaretje.

Een Colaatje besteld en maar weer lekker buiten gaan zitten, en naar enkele minuten kwam Marika weer en vleide zich lekker bij mij, dat vond ik prima, ik ben nou eenmaal gek op Milfjes! Nadat ik mijn Sigje had gerookt besloot ik dat ze maar weer een schlussel moest gaan halen en belanden we weer op Zimmer 4.
Dit werd een ontmoeting, beter dan de vorige, met lekker variatie in standjes en dit samenzijn bleek een uurtje te hebben geduurd waardoor ik haar bij de Lockers 60 Euro diende te overhandigen. hierna bleek mijn maag behoorlijk te knorren dus moest er iets gegeten worden.

Na een Douche te hebben genomen ben ik weer boven naar de bar gelopen en de vriendelijke Theke vertelde mij dat het warme eten juist was geserveerd in het kleine restaurant naast de bar, Lekker onder het genot van een Bel witte wijn, mijzelf opgeschept, Hollandse Pot met gekookte aardappelen, Hache en Rotkohl.

Hierna nog even met een glas wijn buiten plaats genomen waarbij ik besloot om huiswaarts te keren. Vlak voordat ik wilde vertrekken kwam een leuke blonde meid, ik denk de Theke voor de avond, mij vragen of dit bezoek was bevallen. We hebben nog even gesproken over de vorige situatie, de Partytreff, en toen heb ik de deur achter mij dicht getrokken. Voor mij zondermeer een heerlijke middag beleefd en ik ga zeker nog eens terug.

Op de valreep lees ik dat er de gehele maand November weer terug gegrepen word naar het oude concept van Partytreff, jammer maar begrijp het wel, er moeten Kohlen binnen komen, daarom hoop ik dat er in het vernieuwde Xanten meer beren en dus meer dames zullen komen, deze club verdiend dat.

Garoeten en heel veel plezier met wat je doet!

Rino123
29 november 2017, 17:27
Vraag van de bevolking??? Of was het saunaconcept EEN SLECHT IDEE??? Ja dus ik was er eenmalig en het was ARMOEDE TROEF!! ZEER SLECHT ETEN-KOFFIE UIT EEN KAN VERDER GEEN KOFFIESPECIALITEITEN EN EEN PAAR DAMES DIE ER OOK AL NIET GEWELDIG UITZAGEN!! Jammer, maar ik zeg gewoon hoe ik het vond en dat was gewoon slecht!!

geschoren
1 december 2017, 17:47
Vandaag de trip gemaakt naar Saun club Xanten. Was voor mij de eerste keer dat ik deze mooie club ging bezoeken. Ik melde mij iets over 12 bij de ingang.

Tot mijn verrassing werd ik verwelkomt door een super vriendelijke Nederlandse vrouw die mij het concept uitlegde. Kon keuze maken uit dag entree van 119 euro. Drie uren verblijf voor 99 euro of 35 euro toegang en dan elke kamer gang met de dames 30 euro betalen. Gezien ik een vrijkaartje had werd het dus het laatste.

Gezien het de eerste keer was werd er eerst een rondleiding gegeven en moet zeggen was erg aangenaam verrast door de deze club alles was ruim opgezet en schoon.

Eenmaal in mijn badjas en slippers gestoken op naar boven waar de dames zaten te wachten bij binnen komst waren er 4 andere mannelijke gasten en 11 meiden dus keuze genoeg toch.

De trip was best lang dus besloten eerst maar eens een broodje te pakken met bakje koffie je kunt tenslotte niet op lege maag werken toch. In de eetgelegenheid wordt je met rust gelaten zodat je ff je dingetje kunt doen.

Eenmaal aan de bar genesteld kwam al snel een dame bij me zitten en stelde zich voor met Anouk een Roemeense schoonheid van 27 jaar super aardige meid en hebben zonder tijdsdruk of het gevoel krijgen dat ze je naar de kamer wilt hebben gekletst. Uiteraard met deze dame eerste kamer sessie gehad. Heb toch wel een paar dames gehad maar bij haar had ik voor het eerst het GF gevoel ze kwam lekker bij me liggen en begon te kussen en te strelen langzaam daalde ze af en nam hem in de mond zonder condoom ze had vooraf gevraagd of ik daar een probleem mee had of dat ze eerst condoom om moest doen. Nou pijpen met condoom is lang niet als zonder dus al snel aangegeven dat het zonder mocht. Vervolgens heb ik haar ook nog lekker verwent met mond en vingers en wat kroelde ze op dat bed ze werd helemaal nat kwam ook echt klaar nou als hij dan niet meer hard wordt toch. Van positie veranderd condoom om ze begon me als cowgirl te bereiden terwijl ik met haar borsten speelde al snel was het zakje vol gespoten. Wat schetst me verbazing niet van ik ga douchen en doei maar ze kwam bij me in de armen liggen kletsen en we hebben nog ff gezoend ze gaf me echt het gevoel dat ze me leuk vond (dit was dan ook gelijk de beste kamer gang van de dag de andere meiden hebben dit helaas niet overtroffen)

Na de douche op de bank genesteld en al snel kwam Elly aan gedarteld en kwam tegen me aanliggen. Na ff gekltetst te hebben gingen de handen op onderzoek uit onder de badjas en ja dan blijft hij niet slap. Vertelde haar dat ik net tien minuten van de kamer afwas en dat het nog te vroeg was. Geeft niet zegt ze blijf lekker bij je hangen en dat deed ze ook terwijl ze bleef friemelen achter de badjas. Tegen beter weten in binnen tien minuten toch gezegd van laten we sleutel halen. Eenmaal boven heerlijk op bed elkaar beetje betasten en hier ging gelijk condoom om en begon ze te pijpen dit deed ze wel goed maar ja eerste sessie was zonder dus stond niet helemaal in verhouding. Naar een tijdje ging ze op me zitten en gleed hij er lekker in. Positie gewisseld naar doggy style dacht het zo af te maken maar lukte niet tijd tussen de kamer gangen was te kort kon zij niets aan doen ik had beter moeten weten.

Tussen tweede en derde sessie in lekker gelucht en sauna genomen. De Nederlandse dame kwam bij me en vroeg of ik in de sauna wou dan zou ze ff een Aufguss doen nou dat was een plan dus op naar beneden. Sauna was heerlijk warm en er werd wat water toegevoegd aan de sauna ff kwartiertje lekker zweten om daarna onder koude douche te stappen.

Hiernaar weer op de bank plaats genomen waar Ebru bij me kwam zitten, zij had mij ook de rondleiding gedaan en vroeg of ik het naar mijn zin had en antwoord was uiteraard ja. Zij kwam ook lekker tegen me aankruipen en ging gelijk op onderzoek uit. Zat net met een vol glas drinken en dacht wacht maar ff kom net uit sauna ben lekker warm en heb nog geen zin in een kamer gang. Ook zij vond het geen probleem en liep niet weg maar bleef lekker bij me hangen friemelen aan de jongeheer. Vervolgens met haar laatste kamer gang gehad en die was OK.

Het was toch echt tijd om naar huis te gaan. Bij inlevering van sleuteltje nog ff gekletst met de Nederlandse dame waarvan ik begreep dat zij de boel daar runde en aangegeven dat ik zeker nog een keer terug kom en dit ga ik zeker doen.

Al met al een super geslaagde middag, ondanks dat het erg rustig was heeft deze club echt wel potentie om te groeien. Aanbod van vrouwen is ok en zijn leuke meiden die niet opdringerig zijn. Heb ook paar dames zien rondlopen die wel een paar pondjes te veel hebben als ze het voor elkaar krijgen wat strakkere dames te krijgen met super looks dan is het compleet.

Mochten er mede wandelaars twijfelen ik zou zeggen ga zelf kijken en ervaar het mij is het zeker niet tegengevallen.

​​​​​​​geschoren

wim491
17 december 2017, 07:10
iemand een vermoeden waar sissy nu verblijft voorheen altijd werkzaam in partytreff xanten
wil graag weten of iemand weet waar ze nu werkt

Starter
23 december 2017, 21:29
Vandaag weer eens hier geweest.
Zaak is netjes, ziet er nog goed uit.
Misschien komt het door mijn timing en hebben vele dames vakantie. Ik herkende in ieder geval niemand van de site.
3 maal gekamerd: vingeren en zoenen is voor sommige dames een brug te.ver. Jammer natuurlijk. Bleef een beetje afstandelijk.
Sommige dames ronduit te fors, maar ook enkele mooie dames gespot
Wel nog een echt goede massage gehad van een iets vollere duitse dame, die wist wel wat ze deed.
Laatste kamer met een dame die normaal bij salon cora werkte vertelde ze, maar voor een paar dagen in xanten was.

Zeker wel voor dat geld geslaagd. Eigenaar vertelde dat ze in 2018 gewoon door mochten gaan met het party concept. Blijkbaar hebben ze dit lokaal politiek kunnen regelen.
Als de dames dan wat beter worden, of althans je kunt zien wie er is en dit geen verrassing wordt, dan wordt het wel weer iets.

bertje600
12 januari 2018, 12:08
Zij hebben nog het oude Partytreff-concept.
Wel is het mogelijk om een dagkaart voor toegang aan te schaffen.
Die was eerder € 35,= maar dat is nu verhoogd naar € 45,=.
Daarnaast is een sessie met een dame € 30,= per halfuur.
Ik ga binnenkort eens kijken hoe de situatie is aldaar.
Daar hou ik de ijsberen natuurlijk van op de hoogte.

bertje600
12 januari 2018, 12:10
Dat bezoek wordt wel einde februari wanneer ik weer terug ben uit het buitenland.
Jullie zullen het verslag over mijn wederwaardigheden aldaar nog wel geduld moeten hebben.

sti6
27 januari 2018, 14:14
site is terug online 27 party time

sti6

mooneye
31 januari 2018, 21:16
dus party treffen is weer terug????? hoe doen ze dat dan, dacht dat het verboden zou zijn

pret
1 februari 2018, 05:52
dus party treffen is weer terug????? hoe doen ze dat dan, dacht dat het verboden zou zijn

Goede vraag. Geldt hetzelfde ook niet voor Pausaclubs

gekopbeffen
1 februari 2018, 15:02
Volgens de website zou nu ook het lude concept weer terug zijn. Is er iemand recent nog geweest die dit kan bevestigen?

dubbel dd
5 februari 2018, 10:18
de toegangs prijs voor 3uur is 99 euro de hele dag is 119 euro en 45 euro toegang en daarna 30euro voor een half uur of 6o euro per uur per kamer gang.

wim491
24 februari 2018, 21:16
de oude vertrouwde anni was er ook weer zag ik, en het partytreff
concept is er ook nog steeds, ziet er naar uit dat ik weer eens een
bezoekje moet brengen en ouderwets als een beest met anni tekeer
moet gaan.

Arie001
11 maart 2018, 13:37
Hallo collega’s :wink2:
Zijn hier nog ervaringen te melden? Ik wil komende week hier weer eens binnen stappen, maar alleen als het de moeite waard is.
Dus ik lees het heel graag als jullie recente ervaringen hebben!!

phoenix
11 maart 2018, 13:39
ga er heen en doe verslag zou ik zeggen...

mentholbear
11 maart 2018, 17:57
en het partytreff
concept is er ook nog steeds

Wat ik Had begrepen was dat bij flat rate Partytreff alles in het openbaar gebeurde. Bij Pauschalclub heb je wel kamers. Nu ze een soort saunaclubs zijn geworden met kamers, zijn ze dan niet eigenlijk een Pauschalclub?

bertje600
12 maart 2018, 11:34
Ik had het geluk een vrijkaartje voor deze club te mogen ontvangen via een ander forum.
Bij binnenkomst werd mij verteld dat het vrijkaartje alleen gold voor de entree en dat voor de actie met
dames aan hen betaald diende te worden.
Nu had ik een vermoeiende rit achter de rug dus ik heb het geheel maar aangekeken.
Veel is er niet veranderd.
De line-up was niet denderend maar er was voldoende klandizie om de dames aan de gang te houden.
Ik kwam in aanraking met Natasha die mij vertelde dat zij alleen voor de betaalde actie daar aanwezig was.
Zij is wel een beetje ouder, rond de 40 jaar, maar dat is alleen van heel dichtbij te herkennen.
Zij heeft wel een aparte kamer aldaar met een eigen sleutel.
Zij zei van Russische afkomst te zijn maar uit Letland te komen.
We hebben heerlijk van elkaar genoten waarbij zij tijdens het beffen heerlijk kronkelend klaarkwam.
Daarna heb ik het netjes voor mij afgemaakt en zijn we genietend liggend naast elkaar tot rust gekomen.
Toch dient er wel wat te gebeuren aldaar.
Het concept van Partytreff is enigszins achterhaald en de line-up kan ook wat beter.
Het zijn veelal nog dezelfde dames die daar hun tijd doorbrengen.
Wel kwam er een nieuw dametje binnen, erg jong die als nieuweling werd ingewijd in de
ins en outs van de club.
Ik begreep dat ze daar net begon.
Zelf had ik geen tijd meer om van een nieuweling te genieten.
Wellicht komt dit nog een keer.

CVARIA
16 maart 2018, 21:38
Ik was al geruime tijd nieuwsgierig naar het concept van Xanten, naar de dames (kijkend naar de dames op de website) en vind persoonlijk dat je iets moet ervaren om er een mening over te vormen. Dus vanmorgen op mijn gemakt naar Xanten gereden om het een keer te gaan ervaren. Binnengekomen (11:50) een dagkaart gekocht, alles werd netjes uitgelegd en Anna liet mij zien waar de faciliteiten zich bevonden. Omgekleed en gedoucht, en naar het restaurant en het bar gedeelte gelopen. Het ziet er allemaal iets verouderd uit, maar zover ik kon zien is het wel netjes. Een andere ijsbeer gaf tijdens de lunch aan dat er recent verbouwd en refurbished zou zijn, maar hij kon niet echt ontdekken wat er was veranderd op opgeknapt. Na de lunch (prima, maar niets bijzonders) op een bank gaan zitten in het restaurant gedeelte. Ik ben bij Anna gaan zitten omdat alle andere beschikbare dames niet echt mijn smaak waren. Anna was dat ook niet helemaal maar zij kwam dichtbij wat ik leuk vind. Zonder de andere dames te kort te doen, als ik kijk naar de dames op de website en de dames die vandaag aanwezig waren, dan moet ik eerlijk zeggen dat de website moet worden aangepast. Het is eigenlijk een beetje oplichting, want op de website staan een flink aantal dames die er goed uit zien, variërend in de maten 36 tot 38 en iets meer. Maar ik heb vandaag met eigen ogen mogen zien dat met uitzondering van Anna (maatje 38) alle dames maatje 40 - 44 en 44 +. Prima als je daarvan houdt, voor mij is het geen optie. Ik heb een snelle kamer met Anna gedaan, was ok, niets bijzonders zonder enige pre sales, after sales, enthousiasme, drive, bla bla bla. Na de sex gaf ze ook aan dat ze weinig andere dingen doet in het leven als neuken. Het was ok, plichtgetrouw, herhalingsgevaar 0.

Daarna nog ff wat gegeten, inmiddels was er soep op het menu. Ik heb nog een keer goed in de ruimte gekeken waar de dames zaten, maar kwam tot dezelfde conclusie. Dus ik ben omstreeks 14:30 uur naar beneden gegaan en weg gegaan. Ik heb aan de theke netjes uitgelegd dat de dames mij niet kunnen bekoren. Ze keek een beetje verbaasd waarop ik het nogmaals genuanceerd heb uitgelegd. Hoewel ik niet van dikke dames houd, zullen er genoeg heren zijn die deze dames wel aantrekkelijk vinden.

Ik heb het zelf mogen ervaren en vond het tegenvallen. Ik was blij dat ik weer weg kon, en ik weet dat ik wellicht beter een drie uur kaart had kunnen kopen, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik heb een paar uur voor doorgebracht in Xanten, een kamer gedaan met Anna en twee keer gegeten. Time to leave! Ik had eerder via email contact opgenomen met het management van Xanten, ik zal ze dan ook via een reply laten weten wat mijn ervaringen zijn. Genuanceerd, fair maar eerlijk. Ik denk dat maar weinig dames van de website aanwezig zijn bij deze sauna club. Mijn advies, als je van een maatje meer en oudere dames houdt, dan zit je in Xanten goed. Houd je daar niet van, dan kan je beter je geld elders besteden.

freek12000
23 maart 2018, 06:46
Bedankt voor deze goede uitleg, ik wilde er altijd nog een keer naar toe maar net als jij val ik niet op dikke ladies.

hotrod68
28 maart 2018, 12:05
Allereerst nog een bedankje voor het vrijkaartje.
Gezien de laatste berichten over deze club lang getwijfeld of ik wel zou gaan.
Toch was ik nieuwsgierig en wilde dit ook eens gezien hebben.

Ik arriveerde om 12:00 na een uurtje rijden van mijn woonplaats af. De dame aan de receptie nam mijn vrijkaartje aan en vertelde wel dat ik de dames dan zelf moest betalen. Nogal logisch zei ik. Er werd een dvp bijgeroepen die mij de weg wees.
Na het douchen ontbijt/lunch genuttigd. Niet meer dan een broodje, wat beleg en koffie uit een thermoskan.
Maar het meest bedroevend die dag waren toch de dames. Erg vriendelijk vond ik ze niet. Alleen maar volslanke tot dikke dvp's gezien.
Stond natuurlijk ook al vermeld hier. Er was helaas geen enkele klik mijnerzijds te bespeuren.

Saunaatje en relaxen dan maar. De sauna kwam de 60 graden niet te boven, en de club was toch al enige uren open.
Ik had het wel zo' n beetje gezien en wilde mijn tijd hier dan ook niet uitzitten.

Jammer, maar ik denk dat men hier toch best iets moois van zou kunnen maken.

Never regret a single moment in your life!

stimpy3
3 april 2018, 13:45
Tijdje geleden van een ander forum een vrijkaartje voor Xanten ontvangen; niet direct een club/partytreff waar ik zelf naartoe zou zijn gegaan, maar dat is nou net de lol van vrijkaartjes: dat je in clubs komt waar je anders niet zo snel zou komen. Eerste poging om binnen te komen ging niet helemaal lekker: een vrijkaartje moet 'op papier' zijn geprint, volgens de theke. Nou ja, ook goed, dus een week later stond ik -met een vers geprint vrijkaartje- weer bij de theke. Daar bleek dat ik twee opties had: of een bedrag betalen en dan 'kosteloos' met de dames aan de gang, of vrij entree en 45 euro per half uur betalen. Omdat ik uit het forum (en de AWL) al een beetje een idee had gekregen van de dames, gekozen voor dat laatste; mocht er niets van mijn gading bijzitten dan was de schade nog te overzien.

De theke wenkte een van de dames die me een korte rondleiding gaf (douches, omkleedruimte, sauna beneden) en waar het buffet etc was. OK, prima; omgekleed, gedouchet, en eens de gekeken wat er rondliep qua dames. Ik telde zo snel 4-5 dames, allemaal wat aan de stevige en overjarige kant, en vnl. roemeens/bulgaars/turkse dames. Verder zatern er nog drie nederlandse ijsberen buiten, waarvan er een zich liet verleiden om te gaan kameren. De twee anderen waren turks, waarvan er een in 't turks wat met de dames zat te babbelen. Sfeer was een beetje lamlendig.

Buffet was karig, een warmhoudbak met bolognesaus en spaghetti, iets soortgelijks met rundvlees oid, plus een warmhoudbak gevuld met frietjes. De inrichting deed een beetje denken aan een old-school duits hotel. Na een minuut of tien buiten te hebben gezeten om wat bij te komen van de autorit, en door verschillende dames te zijn aangesproken had ik het wel gezien, en pakte ik m'n telefoon om de route naar een andere club (heaven7 in willich) uit te zoeken. Dat werd gezien door een van de dames die naast me kwam zitten, die daar ook prompt melding van maakte bij de theke. Die dan ook een minuut later naast me stond om te zeggen dat mobielgebruik hier niet was toegestaan. Dat de twee knullen die daarnet buiten zaten uitgebreid op hun mobiel zaten te klooien, ach...

Anyway, voor mij was dat het definitieve teken om te gaan; mezelf weer omgekleed (waarbij de badjas ontzettend statisch bleek te zijn), en naar buiten gegaan. Wat ook weer protest van de theke opleverde, er waren die dag namelijk wel 11 dames aanwezig en ik had de dames boven nog niet gezien. Gezegd dat ik het dat wel geloofde maar geen behoefte had om die dames te zien omdat ze waarschijnlijk toch niet van m'n smaak waren. En dat was dan dat.

tl;dr: rustieke club, mooi gelegen, wat ouboliig maar niet onaardig, dames een beetje meh maar als je van ouder (35+) en wat steviger houdt ws. prima, eten stelt niet veel voor. Persoonlijk vind ik een club als van gogh meer 'value for money' bieden dan deze club. Club heeft best potentie, maar om mij te trekken moeten ze wel betere dames aantrekken en iets aan de prijzen doen.

schoolmeester
3 april 2018, 16:47
Saunaclub Xanten is gevestigd in een voormalig hotel.
Op de vorige lokatie was het altijd 1 groot feest met o.a. topper ELVIRA. (50 plus)
Op nieuwe plek ben ik nog niet geweest i.v.m. matige reakties.

Groet, schoolmeester.

stinger1965
16 april 2018, 13:51
Hallo. Keine flat preise mehr. 35€ Eintritt und mit den Damen abrechnen.

mooneye
16 april 2018, 21:18
Op de website staat nog de all-in prijs

Nachtloper83
19 april 2018, 17:08
Inderdaad, het bovenstaande vroeg ik mij ook al af. Ze hebben twee websites, één in het Duits zonder vermelding van all-in prijs en een Nederlandse versie met wel de vermelding van een all-in prijs, zelfs bij recentste aankondigingen van party's. Wat is nu juist? En ook, bij betalen van het tarief van min 30 Euro ex. de entree Ad. 35 Euro is dit niet echt budget neuken meer. Op de Vulkaan is de prijs, optiek en service beter in mijn beleving.:rolleyes: tenzij je de doorgaans lauwe sauna en spoelbak bier mist uiteraard.

stinger1965
20 april 2018, 06:37
Habe dort angerufen. Flat gibt es weiterhin. Bei 99€ sind 4 Zimmer incl. Innerhalb von 3 Stunden.

hvdk52
25 april 2018, 13:58
Gisteren een bezoekje gebracht aan deze club(?) omdat ik er in de buurt moest zijn.Was een grote teleurstelling.Op de website had ik gelezen dat de entree € 35,= bedraagt.
De theke bood twee opties of drie uur voor € 100 of onbeperkt voor € 120.De eerste gekozen i.v.m. het onbekende.
De line-up was naar mijn smaak zeer bedroevend.Heb daar een stuk of vijf dvp's mogen waarnemen,waarvan het merendeel zo vet als modder.(Als je er van houdt,dan zat je goed.)
Er was een zeer simpel en karig buffet.
Ik heb na een paar uur verpozen de schoenen aangetrokken en de boel de boel gelaten zonder enige sexuele opwinding te hebben gevoeld.
Ik had,achteraf gezien,de twee briefjes van 50 euro beter in de brand kunnen steken,dan had ik er nog een beetje warmte van gehad en geen desillusie.
Dat was dus een keer en nooit meer dat ik daar nog halt houd.

CVARIA
26 april 2018, 19:39
Niets veranderd dus sinds mijn bezoek twee maanden geleden, hvdk52, ik had exact dezelfde ervaring. Hoewel ik het geluk had dat er een redelijk aantrekkelijke dame tussen liep. Ik snap niet dat zo'n zaak kan blijven bestaan.

stinger1965
27 april 2018, 08:14
War auch meine Erfahrung. Keine der schlanken Frauen von der Webseite da.

Willem2
27 april 2018, 22:20
Saunaclub Xanten is nu weer Partytreff Xanten. Ik weet nog niet precies hoe ze dat gaan doen, maar het is zo.

De nederlandse website functioneert even niet omdat ze overgaan naar een andere provider.
Als alles klop zou de duitse website wel moeten kloppen.

Partytreff Xanten
28 april 2018, 14:56
30010 (www.xantener-partytreff.nl)

Partytreff Xanten
28 april 2018, 14:59
30011 (www.xantener-partytreff.nl)

Wij zijn back to the roots gegaan en heten jullie van harte welkom in Partytreff Xanten.
Voor vragen zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 0049 2801 98 60 44.

Partytreff Xanten
28 april 2018, 15:13
Onze Website is weer online!!!

30012 (www.xantener-partytreff.nl)

http://xantener-partytreff.nl/

de denker
1 mei 2018, 16:16
Heeft iemand de laatste tijd ervaring met deze club. Ik kwam er vroeger regelmatig, maar sinds drie jaar niet meer. Het was erg achteruit gegaan, dus had het geen zin meer om te komen.
Maar de jaren daarvoor kwam ik er graag. Leuke meiden en de sex was allemaal open (op een paar bedden afgescheiden door gordijntjes na). Bijzonder waren de gangbangs. Er speelde dan een bepaals muziekje en dan zochten alle meiden een man op en die namen ze dan mee naar het grote bed waar groepssex werd beoefend. Had je geen zin meer in de dame die je had meegenomen, dan schoof je gewoon bij een ander aan om daar verder te gaan. Het neuken in het openbaar op het grote bed, of het nu een gangbang was of niet, had iets ontspannends en natuurlijks. Er werd wild, maar ook super relaxt geneukt en had je zin om over te nemen, dan liet je dat de man en het meisje gewoon even weten.
Super waren de partyactiviteiten in de living. Een aantal malen per dag. Je zag de voorbereiding als er rollen keukenpapier werden neergezet en bij de danspaal werd soms een tafel bijgeschoven. Iedereen, mannen en meiden, verzamelden zich rond de paal en dan begon er weer een bekend muziekje: teken om te beginnen. Het begon met een show, soms een dansshow of een lesbische act en vaak werd er een man bijgeroepen om mee te doen. Op een bepaald moment, na een seintje gingen alle dames met de man in de omgeving aan de gang en ook dat wisselde met de nodige reglmaat. Om beurten volgden heftige orgasmes en na een half uurtje was iedereen voldaan.
Ik vond dat altijd geweldig, maar toen kwam de klad erin.
Ik lees nu dat men weer adverteert met de oude formule. Maar is het weer zo als zeg maar 4 of 5 jaar terug? Wie weet het?

stimpy3
1 mei 2018, 17:26
Toen ik d'r een ruime maand geleden was was er geen sprake van dit soort 'feestelijkheden', maar zelfs als dat wel het geval was had ik niet gewild dat de dames die daar op dat moment rondliepen zich zo aan mij zouden vergrijpen (niet alleen omdat ze wat al te overjarig en 'fors gebouwd' waren, maar ook omdat ik ze totaal niet aantrekkelijk vond). Dus be careful what you wish for ;-)

CVARIA
1 mei 2018, 20:50
Ik ben er denk ik twee maanden geleden geweest. In het bejaarden tehuis waar mijn oma woont is meer actie dan in Xanten.

De danes zijn allemaal even actief (lees: doen niet anders dan verveeld voor zich uitkijken) en zijn (Anna uitgezonderd), allemaal ouder dan 35 en type obesitas +++++.

Als je dat aantrekkelijk vind, prima. Voor mij hoeft het niet. Geen van de dames die op hun website staan afgebeeld werken daadwerkelijk in Xanten. Verder, zeer matig eten, kannetjes kofie, dus daar hoef je ook niet voor te gaan. De wellness heb ik niet geprobeerd, ik ben na iets meer dan een uur gevlucht uit Xanten om er niet terug te keren als er niets veranderd.

de denker
1 mei 2018, 21:38
Dank. Geen reden dus om nog eens te gaan kijken.

cindydog
2 mei 2018, 20:13
wat bedoelen ze met munten (spass coins) - kan iemand dat vertellen

CVARIA
2 mei 2018, 20:36
Die spass coins zijn voor de gokkasten, het enige wat daar actie biedt ������

Pieterpost22
4 mei 2018, 18:15
Niet heengaan allemaal forse vrouwen van hoge leeftijd. Beter iets meer uitgeven en dan tenminste een goede ervaring.

schoolmeester
4 mei 2018, 18:20
Hier werken over het algemeen dames die in de goede saunaclubs niet meer aan de bak komen.
Denk aan figuur, leeftijd etc.

Groet, schoolmeester.

Partytreff Xanten
4 mei 2018, 20:27
30040

CVARIA
4 mei 2018, 23:33
I am curious, does Xanten management read the comments? Since nothing is changing, I assume they dont read the comments of their former customers.

gekopbeffen
6 mei 2018, 23:35
Ma wat omzwervimgen door wegafsluitingen kwam ik om 15:45 aan in deze partytreff. Gelokt door de aanbevelingen op,dot forum.ik vind de wat vollere dames lekker en leeftijd maakt me niet uit, ben zelf neit de jongste. Door omstandigheden heb ik maanden geen sex gehad en ik was wat onzeker of het me zou lukken. Het hulp pilletje werkte echter uitstekend. bij de vriendelijke Theke gekozem voor de drie urenkaart. Gevraagd of verlenging nog mogelijk zou zijn, werd met "liever niet" beantwoprd. Mijn eerste keer daar dus een romleiding gehad van imderdaad een oudere en zeer dikke dvp. Omgekleed in berenvel, drankje genimen en op naar het zonovergoten terras, waar het dikkertje van de romdleiding me vroeg bij haar te gaan zitten. Echter zat er op een bank een andere, ook volslanke dame met mooie pijpenkrullen en prachtige, zeer grote borsten. Na wat kennismaken en pre sales met haar de eerste kamergang gemaakt. Ze heet Elena en ik zal daar de recensie schrijven, het was okay en tot mijn opluchting gold dat ook voor mijn erectie. Die werd door het pilletje nl nooit meer slap gedurende mijn verblijf en stak ondeugend zijn kopje steeds door het berenvel, tot,groot jolijt van de dames. Tijd voor pauze en in de jacuzzi gegaan. Water was beetje koud, maar niet erg met dat mooie weer. Eenmaal boven koos ik voor een blondine die helemaal niet dik is, beetje begin van buikje. Ze heeft stevoge tieten en volgens mij nog echt ook.Ze heet Veronika en hpudt van knuffelen en ook tz. De kamergang met haar was een echte GFE en maakte me op slag verliefd.ze werkte niet af, gaf service die je bij een saunaclub zou verwachten en pverschreed de tijd ruimschoots. Dat leverde een standje op van de Thele, maar ik zei schriff maar twee sessies op (bij een drie uur kaart mag je max. 4 keer op kamer). Ze heeft het verdiend en ze is nieuw en heeft me heel,goede service gegeven. Bovendie. Waren er weinig tot geen beren in de club op dat moment, dus wat is het probleem? Dat ze mij als nieuwe klant goede service geeft en niemand oets tekort doet? Okay, goed opgelost. Inmideels was het eten klaar. Lauwwarme frieten en iets onduidelijks van de grill. Nou ja, liet het me wel smaken na de heftigensex met Veronika, ik zal bij haar recensie plaatsen. Inmiddels,was Sofie tegen me aan gekropen, dikkertje met grote hangtieten in een te ruime top. Zodat ik de tieten er lekker uit kon grabbelen. Sofie zei dat we beter snel naar kamer moesten, anders kwam ik in tijdnood met de drie Uur. Ik-zal ook haar recensie schrijven.na de sex meldde de Theke dat de tijd om was. Omdat ik nog op doorreis was en een eind voor de wielen, besloot ik met een voldaan gevoel af te zwaaien.Samengevat: ja, wat volelre dames, nee lang niet zo oud als sommigen hier beweren. De dames waren voldoende actief. de club is mooi en ligt op een mooie groene plek met ruime parkeerplaats. Aantal dvp's heb ik er 6 geteld, aantal beren 2-4 dus weinig aanloop ( ga zo door met slechte recnsies schrijven, des te meer kan ik daar met de dames van bil). Service was wel afwerksex, maar de dames maakten wel de 20 minuen netjes vol met napsel. Veronika werkte niet af en nam er dubble tijd voor. Het eten was niet super, maar voor mij goed genoeg. Theke informeerde regelmatig of ik tevreden was. Nou zeker, de volgende keer neem ik een dagkaart en neuk ik ze allemaal minstens twee keer. Ik kom zeker terug.

Partytreff Xanten
12 mei 2018, 15:03
30089 (www.xantener-partytreff.nl)

CVARIA
13 mei 2018, 19:54
Partytreff Xanten Admin: New ladies? It would be really to your advantage if the ladies that actually work at your premises are visualised on your webpage. Managing expectations.

freek12000
17 mei 2018, 18:43
Als iemand interesse heeft in een vrijkaartje cq. entree voor 60 euro de gehele dag PM me.

bertje600
18 mei 2018, 08:06
Ik heb wel interesse.

freek12000
18 mei 2018, 23:00
Is al vergeven

mentholbear
26 mei 2018, 11:40
Op de 2e woensdagochtend van mei richting Xanten gegaan. Eerst even het historisch stadscentrum bezocht, ijsje genomen, bij de oude kerk gebiecht, om mijn weg te vervolgen naar Partytreff om te gaan zondigen ^_^'

Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. Deed m'n navigatie ook niet, want die loosde me iets na het middaguur zo hun oprit in.
Een vriendelijke theke ontving me en *vroeg of ik er voor het eerst kwam. Yep, want voorheen begreep ik dat Xanten een ouderwetse Partreff was met openbare actie. Dat is niet aan mij besteed. Maar toen ze vorig jaar ombouwden tot saunaclub met kamers, was ik wel nieuwsgierig geworden. Ik vroeg hoe het zat met die 18 sex coins. Dat blijkt dus niet 18 keer te zijn. Elke kamergang kost minimaal 3 credits. Dus maximaal heb je dus 6 kamer gangen a 20 minuten per keer. En niet 18 kamergangen wat ik eerst dacht.
Omdat het mijn eerste keer bij deze club was, vroeg de theke een dame om met me mee te lopen.*
Eerst de trapjes af om me om te toveren tot ijsbeer. Daar stond een speelautomaat waar een dame dr geluk op probeerde. Gangetje door waarbij je langs de douche, toilet en uiteindelijk bij de kleedruimte komt. Netjes met bankje en al. Via de kleedruimte kom je in hun tuin, maar daarover later meer. De dame vriendelijk bedankt voor de begeleiding.
Gauw omgekleed en opfrissen maar. De douches zijn erg prettig. Ze hebben een sensor en blijven zo lang je er staat aan. Geen gedoe dus met drukknoppen die na enkele secondes weer uitspringt of een sensor waar je telkens met je hand overheen moet gaan. Met slechts 3 stuks kan ik me voorstellen dat het soms dringen Is.*
Naast de douche staan 2 wasbakken mocht je je willen scheren, tandenpoetsen, etc.
Toilet is wat verouderd, maar doet wat t moet doen.
Na opfrisbeurt even terug naar de kleedruimte, om de andere uitgang te pakken. Die leidt naar een kleine relax ruimte met ligbankjes, rustige muziek en een sauna. Vanwege het warme weer vertelde de theke dat ze em helaas niet aan gaan zetten.
Jammer, had er graag gebruik van gemaakt.
Via de relax ruimte loop je zo hun tuin in. Wel even apart. Ik ben gewend dat alles vlak Is. Maar hier staat het gebouw soort van verhoogt. Dus de ingang Is op de begane grond. Maar de tuin ligt lager.
In de grote tuin staan wat tafeltjes, stoeltjes en ligbedden. Van die laatste werd vooral gebruik van gemaakt met het zonnetje.
In de tuin staat hun jacuzzi. Hoewel dat mijn favoriete wellness element is, *liet ik die maar voor wat het Was. Met het warme weer hadden namelijk ook insecten hun toevlucht erin gezocht en dreven er lustig in rond...
Daarbij herinner ik me verhalen van een sterke damp schoonmaakmiddel. Daar merkte ik wel iets van wanneer je *de bubbels aan zet. Jammer, want ik vind het een mooie. Eentje die ongeveer zo mooi Is als die in saunaclub Venus. Dus dat Was een domper.*
Dan maar terug naar boven. Door de klapdeurtjes kom je hun bar ruimte in. De bar staat links, verder links hun restaurant en rechts een danspaal en bankjes. De theke stond al klaar om me een drankje aan te bieden. 3 sterke drank zat inbegrepen, maar aangezien ik daar niet zo van ben heb ik voor wat fris gekozen.*
Gelijk waren de dames geinteresseerd in de spulletjes die ik had meegenomen, waaronder wat babyolie. Dat zou later goed van pas komen *;-)

Ik was wat hongerig en moe van de lange rit en wandeling door de oude stad. Dus in het restaurant van hun simpele ontbijt/lunch buffet gebruikt gemaakt en de tuin in om even een dutje te doen. Heerlijk met dit weer! En hun tuin Is best groot. Daar kunnen ze volgens mij best meer mee. Wat hutjes, grotere ligbedden, etc. Maar de ligbankjes die er waren, voldeden prima om van het zonnetje te genieten en er werd volop gebruik van gemaakt.

Na uitgerust te zijn werd het tijd voor een kamergang. Het voorspelde weinig goeds. De line up bestond vooral aan wat vollere dames. En mijn smaak is juist wat slanks.*
Maar een restaurant binnen komen zonder te bestellen, vind ik not done. Dus kameren zou ik hoe dan ook.*

Er zaten zo een 6 beschikbare dames. Volgens de theke zouden er vandaag 9 zijn en dat bleek ook wel te kloppen. Alleen waren ze dus allen niet slank. Integendeel.

Wie dan als eerst te kiezen? 1 dame zat op een bankje naast een collega haar teentje te drogen. Die waren net gelakt en ze zat maar te blazen. Mooi, die gaat voorlopig nergens heen en kon dus even rustig een praatje met ze maken. De dame in kwestie bleek Jessica te heten. Leuke gezellige dame en hoop lol mee. Vooral toen ik ging helpen met het drogen van haar teentjes *:-P

Het werd onderhand wel es tijd om verder nader kennis te maken. Bij entree kreeg je geen muntjes ofzo mee. Ze zetten gewoon streepjes ofzo op een lijstje. Dus ik Jessica achterna. Toch wel wel leuk weer die spanning van een eerste keer een nieuwe club ontdekken en de dame achterna, onwetend waar je zou belanden...

Ver hoefden we niet te lopen. Want door de klapdeurtjes van de bar meteen naar links is een mooie open ruimte. Daar langs zijn er links 2 kleine kamers.*

Enfin, blijkbaar houden niet alle dames zich aan de bezet bordjes, want Jessica klopte eerst op de eerste deur. In koor klonk het van de heer en dame: besetz!
Ik kon een grijns niet onderdrukken. Ook op de 2e kamer werd geklopt. Nu bleef het stil. Dus daar gingen we naar binnen*
Het zijn niet mijn type kamers, want het zijn best gehorige kamers, zou even later blijken. De dames hielden namelijk onderling even een praatje door het scheidingswandje heen. En nog wat later kon ik meegenieten van de hoogtepunt van mn buurman...
Na een lekkere kamergang kwamen we er weer uit. Ik moet bekennen dat ik had geluierd en haar 20 minuten had laten zwoegen. Tijd om het goed te maken en bood haar een massage aan. Daar had ze wel oren naar en gauw gingen we ons eerst opfrissen.*

Na nog een frisdrankje was het moment om m'n belofte in te lossen. Aangezien het lekker weer was gingen we op het balkon zitten en had zij even een ontspanningsmomentje. Ondertussen kwam een dame langs die ook wel een massage wou. Er onstond zowaar een wachtlijst...

Daarna kwam de kok de soeppan lekker vullen. Heerlijk om even wat warms naar binnen te krijgen.*
Eigenlijk had ik het gevoel dat 1 kamertje wel genoeg was. Maar hey, ik had al voor 6 betaald. Bovendien had het soepje m'n energieniveau weer op peil gebracht. Dus es kijken of er nog een kamertje in zou zitten.

Lang hoefde ik niet te wachten. De 2e dame was toe aan haar massage. Mooi, kon ik beide gelijk combineren. Dus Anna uitgenodigd om een kamertje te doen. Dat werd ook een lekkere kamergang. En zoals beloofd haar te masseren, tot m'n verbazing kwam van het 1 het ander...*

Na een opfrisbeurt maar weer even bijkomen in de tuin. Heerlijk dat zonnetje. Deed me beetje verlangen naar de tuin van Villa Vertigo...
Af en toe nam iemand toch nog plaats in de jacuzzi met insecten.

Terug de bar in wilde de volgende dame haar massage, maar daar stak de theke een stokje voor...
Oeps, had ik iets verkeerds gedaan? Neen integendeel, de theke drong gewoon voor! Zij wilde ook een massage en had nu even tijd. Wie ben ik om daar wat tegenin te brengen...
Na een pauze uiteraard ook de volgende dame een massage gegeven. Haar naam weet ik niet meer.

Intussen had de kok het warme maal opgediend. Een buffet met kippebouten, pannenkoeken, en nog iets. De soep stond er ook nog steeds in een warmhoud soeppan. Hoewel het lang niet zo uitgebreid was als bij sommige andere clubs, was het goed te doen. Tijdens het eten kwam een dame erbij zitten. Ze leek me wat jonger en even samen gegeten. Daarna ging ik met een frisje weer het terras op en ze nam naast me plaats. De dame stelde zich voor als Adel. Bij mij ging intern de vlag uit, want ik kon me herinneren dat volgens recensies zij gfe materiaal was.

De theke begin mn meegebrachte ijsjes uit te delen als toetje. Lekker zo een verfrissing op deze warme dag.
Onder het genot van een ijsje volgde een amicaal praatje, waarbij ze de kamervraag aan mij overliet. Geen gehaast. Nu viel het misschien ook mee dat het redelijk rustig was die dag.
En ik kan beamen dat ze redelijk gfe wist over te brengen.
Het werd zelfs een dubbele kamergang met haar. En ook hier weer een massage.

Na opfrisbeurt wederom met wat fris even bijkomen. Er was plaats naast een blonde dame en even bij haar gaan zitten. Ze blijkt Gaby te heten en uit Polen te komen.*
Het was intussen vrij laat voor me geworden. Met nog 2 credits tegoed ontstond het idee voor een trio. Jessica kwam erbij en toen was het groepje compleet voor een laatste sessie. Het werd een redelijk kamergang. De dames zijn niet feilloos op elkaar afgestemd, maar het was goed.

Nog een laatste opfrisbeurt en toen afscheid genomen. De theke had nog een massage gewild. Die moet ik dr helaas schuldig blijven.
Voldaan de terugweg aanvaard.*
Al met al was het een leuke dag. De club is niet verkeerd. Het eten niet verkeerd. Zoals gezegd kan er meer uit de grote tuin gehaald worden. Jammer dat de jacuzzi buiten staan en met het warmere weer insecten aantrekt. Ook zou wat vaker een schoonmaak/inspectie ronde gedaan worden. Wat vuil in de douche lag er de hele dag.*
En dan de line up. Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

mentholbear
26 mei 2018, 11:52
Op de 2e woensdagochtend van mei richting Xanten gegaan. Eerst even het historisch stadscentrum bezocht, ijsje genomen, bij de oude kerk gebiecht, om mijn weg te vervolgen naar Partytreff om te gaan zondigen ^_^'

Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. Deed m'n navigatie ook niet, want die loosde me iets na het middaguur zo hun oprit in.
Een vriendelijke theke ontving me en *vroeg of ik er voor het eerst kwam. Yep, want voorheen begreep ik dat Xanten een ouderwetse Partreff was met openbare actie. Dat is niet aan mij besteed. Maar toen ze vorig jaar ombouwden tot saunaclub met kamers, was ik wel nieuwsgierig geworden. Ik vroeg hoe het zat met die 18 sex coins. Dat blijkt dus niet 18 keer te zijn. Elke kamergang kost minimaal 3 credits. Dus maximaal heb je dus 6 kamer gangen a 20 minuten per keer. En niet 18 kamergangen wat ik eerst dacht.
Omdat het mijn eerste keer bij deze club was, vroeg de theke een dame om met me mee te lopen.*
Eerst de trapjes af om me om te toveren tot ijsbeer. Daar stond een speelautomaat waar een dame dr geluk op probeerde. Gangetje door waarbij je langs de douche, toilet en uiteindelijk bij de kleedruimte komt. Netjes met bankje en al. Via de kleedruimte kom je in hun tuin, maar daarover later meer. De dame vriendelijk bedankt voor de begeleiding.
Gauw omgekleed en opfrissen maar. De douches zijn erg prettig. Ze hebben een sensor en blijven zo lang je er staat aan. Geen gedoe dus met drukknoppen die na enkele secondes weer uitspringt of een sensor waar je telkens met je hand overheen moet gaan. Met slechts 3 stuks kan ik me voorstellen dat het soms dringen Is.*
Naast de douche staan 2 wasbakken mocht je je willen scheren, tandenpoetsen, etc.
Toilet is wat verouderd, maar doet wat t moet doen.
Na opfrisbeurt even terug naar de kleedruimte, om de andere uitgang te pakken. Die leidt naar een kleine relax ruimte met ligbankjes, rustige muziek en een sauna. Vanwege het warme weer vertelde de theke dat ze em helaas niet aan gaan zetten.
Jammer, had er graag gebruik van gemaakt.
Via de relax ruimte loop je zo hun tuin in. Wel even apart. Ik ben gewend dat alles vlak Is. Maar hier staat het gebouw soort van verhoogt. Dus de ingang Is op de begane grond. Maar de tuin ligt lager.
In de grote tuin staan wat tafeltjes, stoeltjes en ligbedden. Van die laatste werd vooral gebruik van gemaakt met het zonnetje.
In de tuin staat hun jacuzzi. Hoewel dat mijn favoriete wellness element is, *liet ik die maar voor wat het Was. Met het warme weer hadden namelijk ook insecten hun toevlucht erin gezocht en dreven er lustig in rond...
Daarbij herinner ik me verhalen van een sterke damp schoonmaakmiddel. Daar merkte ik wel iets van wanneer je *de bubbels aan zet. Jammer, want ik vind het een mooie. Eentje die ongeveer zo mooi Is als die in saunaclub Venus. Dus dat Was een domper.*
Dan maar terug naar boven. Door de klapdeurtjes kom je hun bar ruimte in. De bar staat links, verder links hun restaurant en rechts een danspaal en bankjes. De theke stond al klaar om me een drankje aan te bieden. 3 sterke drank zat inbegrepen, maar aangezien ik daar niet zo van ben heb ik voor wat fris gekozen.*
Gelijk waren de dames geinteresseerd in de spulletjes die ik had meegenomen, waaronder wat babyolie. Dat zou later goed van pas komen *;-)

Ik was wat hongerig en moe van de lange rit en wandeling door de oude stad. Dus in het restaurant van hun simpele ontbijt/lunch buffet gebruikt gemaakt en de tuin in om even een dutje te doen. Heerlijk met dit weer! En hun tuin Is best groot. Daar kunnen ze volgens mij best meer mee. Wat hutjes, grotere ligbedden, etc. Maar de ligbankjes die er waren, voldeden prima om van het zonnetje te genieten en er werd volop gebruik van gemaakt.

Na uitgerust te zijn werd het tijd voor een kamergang. Het voorspelde weinig goeds. De line up bestond vooral aan wat vollere dames. En mijn smaak is juist wat slanks.*
Maar een restaurant binnen komen zonder te bestellen, vind ik not done. Dus kameren zou ik hoe dan ook.*

Er zaten zo een 6 beschikbare dames. Volgens de theke zouden er vandaag 9 zijn en dat bleek ook wel te kloppen. Alleen waren ze dus allen niet slank. Integendeel.

Wie dan als eerst te kiezen? 1 dame zat op een bankje naast een collega haar teentje te drogen. Die waren net gelakt en ze zat maar te blazen. Mooi, die gaat voorlopig nergens heen en kon dus even rustig een praatje met ze maken. De dame in kwestie bleek Jessica te heten. Leuke gezellige dame en hoop lol mee. Vooral toen ik ging helpen met het drogen van haar teentjes *:-P

Het werd onderhand wel es tijd om verder nader kennis te maken. Bij entree kreeg je geen muntjes ofzo mee. Ze zetten gewoon streepjes ofzo op een lijstje. Dus ik Jessica achterna. Toch wel wel leuk weer die spanning van een eerste keer een nieuwe club ontdekken en de dame achterna, onwetend waar je zou belanden...

Ver hoefden we niet te lopen. Want door de klapdeurtjes van de bar meteen naar links is een mooie open ruimte. Daar langs zijn er links 2 kleine kamers.*

Enfin, blijkbaar houden niet alle dames zich aan de bezet bordjes, want Jessica klopte eerst op de eerste deur. In koor klonk het van de heer en dame: besetz!
Ik kon een grijns niet onderdrukken. Ook op de 2e kamer werd geklopt. Nu bleef het stil. Dus daar gingen we naar binnen*
Het zijn niet mijn type kamers, want het zijn best gehorige kamers, zou even later blijken. De dames hielden namelijk onderling even een praatje door het scheidingswandje heen. En nog wat later kon ik meegenieten van de hoogtepunt van mn buurman...
Na een lekkere kamergang kwamen we er weer uit. Ik moet bekennen dat ik had geluierd en haar 20 minuten had laten zwoegen. Tijd om het goed te maken en bood haar een massage aan. Daar had ze wel oren naar en gauw gingen we ons eerst opfrissen.*

Na nog een frisdrankje was het moment om m'n belofte in te lossen. Aangezien het lekker weer was gingen we op het balkon zitten en had zij even een ontspanningsmomentje. Ondertussen kwam een dame langs die ook wel een massage wou. Er onstond zowaar een wachtlijst...

Daarna kwam de kok de soeppan lekker vullen. Heerlijk om even wat warms naar binnen te krijgen.*
Eigenlijk had ik het gevoel dat 1 kamertje wel genoeg was. Maar hey, ik had al voor 6 betaald. Bovendien had het soepje m'n energieniveau weer op peil gebracht. Dus es kijken of er nog een kamertje in zou zitten.

Lang hoefde ik niet te wachten. De 2e dame was toe aan haar massage. Mooi, kon ik beide gelijk combineren. Dus Anna uitgenodigd om een kamertje te doen. Dat werd ook een lekkere kamergang. En zoals beloofd haar te masseren, tot m'n verbazing kwam van het 1 het ander...*

Na een opfrisbeurt maar weer even bijkomen in de tuin. Heerlijk dat zonnetje. Deed me beetje verlangen naar de tuin van Villa Vertigo...
Af en toe nam iemand toch nog plaats in de jacuzzi met insecten.

Terug de bar in wilde de volgende dame haar massage, maar daar stak de theke een stokje voor...
Oeps, had ik iets verkeerds gedaan? Neen integendeel, de theke drong gewoon voor! Zij wilde ook een massage en had nu even tijd. Wie ben ik om daar wat tegenin te brengen...
Na een pauze uiteraard ook de volgende dame een massage gegeven. Haar naam weet ik niet meer.

Intussen had de kok het warme maal opgediend. Een buffet met kippebouten, pannenkoeken, en nog iets. De soep stond er ook nog steeds in een warmhoud soeppan. Hoewel het lang niet zo uitgebreid was als bij sommige andere clubs, was het goed te doen. Tijdens het eten kwam een dame erbij zitten. Ze leek me wat jonger en even samen gegeten. Daarna ging ik met een frisje weer het terras op en ze nam naast me plaats. De dame stelde zich voor als Adel. Bij mij ging intern de vlag uit, want ik kon me herinneren dat volgens recensies zij gfe materiaal was.

De theke begin mn meegebrachte ijsjes uit te delen als toetje. Lekker zo een verfrissing op deze warme dag.
Onder het genot van een ijsje volgde een amicaal praatje, waarbij ze de kamervraag aan mij overliet. Geen gehaast. Nu viel het misschien ook mee dat het redelijk rustig was die dag.
En ik kan beamen dat ze redelijk gfe wist over te brengen.
Het werd zelfs een dubbele kamergang met haar. En ook hier weer een massage.

Na opfrisbeurt wederom met wat fris even bijkomen. Er was plaats naast een blonde dame en even bij haar gaan zitten. Ze blijkt Gaby te heten en uit Polen te komen.*
Het was intussen vrij laat voor me geworden. Met nog 2 credits tegoed ontstond het idee voor een trio. Jessica kwam erbij en toen was het groepje compleet voor een laatste sessie. Het werd een redelijk kamergang. De dames zijn niet feilloos op elkaar afgestemd, maar het was goed.

Nog een laatste opfrisbeurt en toen afscheid genomen. De theke had nog een massage gewild. Die moet ik dr helaas schuldig blijven.
Voldaan de terugweg aanvaard.*
Al met al was het een leuke dag. De club is niet verkeerd. Het eten niet verkeerd. Zoals gezegd kan er meer uit de grote tuin gehaald worden. Jammer dat de jacuzzi buiten staan en met het warmere weer insecten aantrekt. Ook zou wat vaker een schoonmaak/inspectie ronde gedaan worden. Wat vuil in de douche lag er de hele dag.*
En dan de line up. Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

ijsbeer63
26 mei 2018, 17:20

Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. ..................................

Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

Goed verhaal. Ik aanstaande woensdag ook maar weer eens een kijkje nemen. Bedankt voor deze recensie.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

ijsbeer63
30 mei 2018, 19:22
Vandaag weer eens afgereisd naar Xanten. Rond 11:00 aangekomen en netjes ontvangen door theke Barbara, 120 euro afgetikt voor 6 maal 20 minuten. En die 20 minuten zijn heilig. Eerste 20 minuten doorgebracht met Sara, een ervaren slanke dame die weet wat ze doet. Ik werd getrakteerd op een heerlijk voorspel, pmc en naspel. Tja, het was te warm voor ficken. Vervolgens lekker gedouched, broodje gegeten en even pauze gehouden. Daar is bij deze club gelegenheid genoeg voor. Wederom op het terras plaats genomen om vervolgens door Ellena, een mollige griekse dame, naar een kamer te worden gelokt voor, je raad het al, 20 minuten pmc, missionaris (ik had daar toch wel ff zin in).
Na weer pauze, tja die 63 is mijn bouwjaar, door Sissy overgehaald om me voor 10 euro 20 minuten (heilig getal) te laten masseren. Prima bevallen. Evenals de daarop volgende kamersessie. Die 10 euro moet je trouwens direct met de dame afrekenen.
En toen was daar Samantha, een slanke blondine. Of ik even onder haar piercings wilde likken. Het gutste er uit en haar samentrekkende kringspier gaf aan dat ze geen fake hoogtepunt had.( ik hoef niet uit te leggen waar die piercings zaten ;-) ) Had wel even een meter keukenrol nodig om me af te drogen :-). De moeite waard. Oja, ik heb zelf ook genoten van een pmc en doggy. Maar dat is natuurlijk bijzaak met zo’n botergeile dame.
En wat doe je dan met je resterende 40 minuten. Nog 2x spritzen zat er niet meer in en Sara had me al verteld dat ik aan theke Barbara om een 40 minuten sessie kon vragen. Dus dat werd 40 minuten in een mooie kamer boven. Die zijn veel mooier dan die hokken beneden waar je mee kan genieten van de buren. Zodoende met Sara de dag voltooid met een pmc, 69 en doggy. En ja Sara staat bij mij op nummer 1, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat mij betreft heeft Xanten er weer een stamgast bij. Ik heb me er prima vermaakt. 27 juni staat al in mijn agenda :-)

bullmate
31 mei 2018, 08:41
Hallo heren ijsberen,
ik ga voor de eerste keer naar Xanten op dinsdag 12 juni en ik zit met enkele vragen.
Ik begrijp van Mentholbear dat je voor een kamergang 3 spass coins nodig hebt. Is dat dan voor een half uurtje standard sex, en wat is standard service hier ?
Verder hou ik van lange kamers, kan dat ook in deze tent ? En zo ja wat is het gangbaar uurtarief of dien je hier ook spass coins voor te geven ? En wat is de gangbare prijs voor "extra's" ?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.

ijsbeer63
31 mei 2018, 21:52
Beste Bullmate, zoals je op de site kun lezen kun je een 3 uur ticket voor 100 euro kopen. Wettelijk opgesplitst in 30 euro toegang en 60 euro voor de fun met onafhankelijke dames. Dus 12 spasscoins is 4 x 20 minuten fun, wel binnen 3 uur opmaken. Zoals ik in mijn eerdere post al beschreef kun je aan de theke vragen of je 40 minuten met een dame wil spelen. Procedure is heel simpel, dame uitzoeken, babbeltje, slotwoord zimmer. De dame meldt zich samen met jouw bij de theke en er worden 3 spasscoins van je virtuele rekening afgehaald. Je loopt dus niet zoals bij de botsautootjes met een zak muntjes rond. Heb zelf, behalve een extra massage, nog geen ervaring met de extra kosten. Maar Samantha gaf bijvoorbeeld al aan dat haar 'krappe gaatje' mehrpreis hatte ;-). Dus ik zou zeggen, waag het er gewoon op, heb ik ook gedaan. Veel plezier.

mentholbear
2 juni 2018, 07:34
Beste Bullmate, zoals je op de site kun lezen kun je een 3 uur ticket voor 100 euro kopen. Wettelijk opgesplitst in 30 euro toegang en 60 euro voor de fun met onafhankelijke dames. Dus 12 spasscoins is 4 x 20 minuten fun, wel binnen 3 uur opmaken. Zoals ik in mijn eerdere post al beschreef kun je aan de theke vragen of je 40 minuten met een dame wil spelen.

En voor een hele dag entree krijg je dus 18 credits, omgerekend per kamers 3 credits zijn dus max 6 kamergangen van elk 20 minuten. Als je er overigens niet genoeg aan hebt, kun je credits bijkopen. Prijzen daarvan heb ik niet gevraagd.
Wat er allemaal standaard bij zit weet ik niet. Ik heb het heel basic gehouden. Dus of extra's contant bijbetaalt moet worden of met credits verrekend kan worden weet ik niet.
En je kunt dus idd ook lange kamers maken. Per 20 minuten kost je dat dus 3 credits. Een uur zijn dus 3x 3 credits zijn 9 credits. Ik weet niet of 50 minuten dan iets van 8 credits zijn of er per 20 mimuten afgerekend wordt.

Verder weet ik niet of de theke de teugels liet vieren voor me als nieuweling, maar ze deed niet moeilijk om naderhand die credits te geven. Ik bedoel, kan toch best gebeuren dat een kamergang zo lekker gaat dat je langer blijft?

Hoop dat dit een beetje helpt en veel plezier!

mentholbear
2 juni 2018, 07:38
Eerste 20 minuten doorgebracht met Sara, een ervaren slanke dame die weet wat ze doet.
En toen was daar Samantha, een slanke blondine.

Verdorrie, blijkbaar had ik de verkeerde dag voor slanke dames. Of hebben wij verschillende perceptie?

Fijn te horen dat je je er iig prima vetmaakt hebt. Uit je quote dacht ik dat je juist van wat stevigere dames hield. Was dus verbaasd dat je 2 slanke dames had gekozen.

ijsbeer63
2 juni 2018, 10:08
De foto's van Sarah en Samantha op de site kloppen en volgens mij heet dat slank :-). En verder doe ik nog wel eens ienemiene... en ga ook niet af op het uiterlijk. Heb wel eens een mollige bulgaarse dame met leesbrilletje gehad...nou die heb ik daarna heeeeeel vaak gehad.. maar dat was een andere PT.

mentholbear
2 juni 2018, 17:09
De foto's van Sarah en Samantha op de site kloppen en volgens mij heet dat slank :-). En verder doe ik nog wel eens ienemiene... en ga ook niet af op het uiterlijk. Heb wel eens een mollige bulgaarse dame met leesbrilletje gehad...nou die heb ik daarna heeeeeel vaak gehad.. maar dat was een andere PT.

Kan ik me voorstellen. Zoals ik al zei had ik me, ondanks dat ik op slank val, prima vermaakt met de genoemde dames. Klik, karakter, service en nog zovele andere factoren kunnen een rol spelen.

bullmate
13 juni 2018, 08:31
Bullmate was gisteren weer op tour. Xanten stond voor mij voor het eerst ooit op het programma. Dank zij dit forum en enkele leuke berichten op mijn vraagjes was ik voldoende geinformeerd. Netje 100 euro afgerekend aan de theke. Rondleiding gehad van Sandra. Douchen en berevel aan. Volgens mij waren er geen 12 dames soals aangemeld maar toch voldoende om een leuke tijd te hebben. Eerst gekozen voor Sandra. Super body voor een leuke dame maar toch wel rond de veertig. Ik boekte 2•20’ met haar. En t was super leuk. Echt mijn ding. Daarna gekozen voor een vollere dame ; dominicaanse judith. Gewoon 20 minuten verplichte sex zonder klik. V en goed maar das dan ook alles. Volgende meid was Samantha. Man man wat leuk. Mooi body goede service met verschillende extras. Super fun op de kamer en. Olgende keer blijf ik gewoon de ganse tijd met haar... Spijtig dat ik nog naar Dortmund moest anders ...
Trouwens in Castrop-Rauxel ben ik dan naar Great Palace geweest . Daar volgt nog een verslagje van.
Xanten is een leuke propere budgetclub die spijtig genoeg wat te ver ligt voor mij

DennisR33
14 juni 2018, 07:55
Hallo!
Ik heb een vraag over een Mira (Niet haar echte naam, maar die heeft ze me wel verteld) die rond oktober in xanten werkte.
Ze werkt er al een tijdje niet meer maar ik vroeg me af of iemand weet of ze nu in een andere tent werkt.
Ik heb erg leuke ervaringen met haar :) en zou dat graag nog eens meemaken ;)
Ze heeft "true love" op haar benen staan en ze staat ook nog op de site van saunaclub xanten.

GeilePeer80
20 juni 2018, 22:35
na een tijd toch weer eens deze locatie bezocht,het concept blijft mij wel aan staan.
ik was er rond 1 uur en de parkeerplaats was goed vol..
dan maar een 3 uur kaart,mocht het te druk zijn dan viel de schade wel mee :)
eenmaal binnen was het goed leeg,alleen Sarah zat buiten .
ff een half uurtje onstpannen,
stelt ze voor om voor de 40 minuten te kiezen,op zich geen bezwaar ,geen tijdsdruk.
op de kamer kan ik alleen maar zeggen perfecte ervaring ,met wat hollandse woordjes van haar, goed kunnen genieten..
een dikke 9 qua service.

even eten/drinken gepakt en ik zag max 3 vrouwen en 6 beren,
ik hoorde van een andere beer dat hij gehoord had dat er maar 6 vrouwen waren vandaag ipv de 13 op de website..
jammer ...maar itt de vorige keer leek alles in de category 'normaal' qua body ipv de big ones een tijd geleden...
vervolgens ff in de jacuzzi uitrusten.
ff gerelaxed tot het over 3 was en buiten 3 beren zaten en er geen vrouwtje te bekennen was.
dan maar ff naar binnen en daar kwam maria net naar binnen lopen, gewoon een leuke kop,niets mis mee en vriendelijk persoon....
met een andere hollandse beer had ook meegemaakt dat de dames de 40 minuten aanbieden..
ff buiten gespeeld,tot het tijd was voor ronde 2,omdat het al kwart over 3 was,gevraagd of zij geen bezwaar had tegen de 40 minutenoptie,
en zo zat ik dan ook netjes aan mn 3 uur kaart :)
op de kamer begon ze gelijk te knuffelen en te blazen als een malle, maar Maria had hem al aardig leeg gekregen,
uiteindelijk lukte het haar toch om de proteineshake eruit te krijgen .en vervolgens kreeg ik nog een heerlijke massage...

een dikke 8 voor de service.
itt de vorige keer vondt ik de sfeer wel gezelliger,de dames zien er een stuk beter uit.
de theke is ook weer vriendelijk en loopt mee naar buiten als dank & thuss /till next time (heb ik in mijn eerdere bezoeken niet meegemaakt)

wie waren er vandaag:
Lea,Maria,Ellena,Sarah en dus nog 2 dames welke ik nauwelijks tot niet gezien heb(en niet uit de fotos kan herkennen..

persoonlijk vind ik het goed als ze 40 minuten aanbieden,de dames hebben dan meer tijd voor je en wij meer plezier :),
kanon kan toch niet 4 geladen worden in 3 uur ,dan maar liever 2 goede sessies :)

vandaag een dikke 8 waard,dames nemen in de 40 min goed de tijd en de aandacht.
ze moeten alleen zorgen dat de 'agenda'klopt met de realiteit (of dat kan de reden zijn juist,zorgen dat je veel meiden aanbiedt,als je eenmaal binnen ben is het toch f-it en ga je niet zo snel meer weg..

voor mij staat ie weer op routeplanner erbij

ijsbeer63
27 juni 2018, 20:51
En vandaag moesten de Duitsers Fußball gucken (en achteraf hadden ze beter iets anders kunnen doen...gnagna). Heerlijk weer vandaag dus een prima dag voor deze gelegenheid. ik kwam om 11:00 aan in een lege club waar 4 dames aanwezig waren. Heerlijke eerste sessie met mijn favorietje Sarah. Na een kleine pauze met een drankje en een hapje me door Ebru, een mooie turks dame, laten verleiden voor de volgende sessie. Aardige meid maar volgens mij is turks niet mijn ideaal.
Na even uitrusten in de jacuzzi praatje gemaakt met Maria, ja die met dat gekleurde haar. Leuke meid die me overhaalde om een triootje te doen met de nieuwe Nadja, die nog geen woord Duits spreekt. Maria was top, maar Nadja heeft nog een hoop te leren. O, en Maria heeft een heel leuk frisortje elders ;-).
De dag voltooid met 40 minuten Sarah inclusief lekkere massage. En de parkeerplaats was gevuld met gele platen :-) dus ik ben kennelijk niet de enige hollander die dit een leuke club vindt.

Sjeng
1 juli 2018, 04:00
Hier toevallig verzeild geraakt op uitnodiging van een mede-wandelaar. In één woord teleurstellend. Op terugweg nog halt gehouden in Duisburg. Op die manier heb ik de daguitstap nog mooi kunnen afsluiten.Xanten is echt triestig de nieuwe dames zijn nergens te zien. De ratio tussen dames en beren was 1 op 3, bijkomend waren de dames aan de forse kant en totaal niet knap.

DennisR33
1 juli 2018, 10:13
Ik had gisteren voor de eerste keer naar Gallardo willen gaan maar had helaas alleen in de avond tijd dus dan toch maar weer even naar Xanten.
Meestal ga ik op de vrijdag na mijn werk maar het werd nu de zaterdag avond. Rond 20:00 daar aangekomen. Nog nooit zo druk gezien! Ik heb niet geteld maar er waren wel zeker 20 ijsberen en helaas maar een stuk of 8 vrouwen.

Eerste sessie met de nieuwe Eva (of Iva). Leuke meid! Ze is 29 en komt uit moldavie. Lange blonde haren. Ze werkte nu de 3e dag in Xanten en blijft er ongeveer een maand.
Pijpen deed ze erg langzaam, maar ik genoot er wel van. Daarna klom ze boven op me, dat beviel me erg goed, maar toen toch maar over gegaan naar de missionaris positie, want anders kom ik te snel de eerste keer van de dag, hehe :tongue:

Daarna de wedstrijd Uruguay Portugal gekeken wat wel een spannende wedstrijd was.

Maria was ook weer blij om me te zien en in de pauze van het voetballen met haar een kamer opgezocht.
Altijd een vrolijk koppie, een gezellige meid om mee te praten en wel in voor een grapje. Wel jammer dat ze iets te hard pijpt wat soms wel pijnlijk is. Ik geef dan aan dat het wat rustiger mag maar veel anders wordt het niet.
Daarna verschillende posities gedaan en afgesloten met een massage :)
Ik gaf haar aan dat ik haar ook even wil masseren, die meid is ook de hele dag aan het werk en ik vind het fijn om een vrouw te zien relaxen :)
De vorige keer had ik haar ook gemasseerd, daar was ze toen blij mee en vond dat ik het erg goed kon. Ze wou het graag maar we hadden geen tijd meer over op de kamer. Dus haar beloofd om haar de volgende sessie te masseren.

Toen het laatste gedeelte van het voetbal gekekeken en gelukkig won Urugauay (De theke vond dat niet leuk :tongue: )
De theke had het nog over een of ander beeldje die je ergens kon kopen, een zielig hitler mannetjes met daarop de tekst "2x verloren tegen de Russen" die vond ik wel goed :freu:
Nog even met een gast gesproken over het voetbal en de drukte in de club. Hij was nieuw in Xanten maar zo te zien had hij het wel naar zijn zin met de dames.

Mij derde sessie met Maria was op de boven verdieping omdat beneden alle kamers vol zaten. Boven is het een stuk relaxer op de grote bedden. Ze wou meteen aan de seks beginnen maar ik gaf aan dat ik wil beginnen met haar masseren.
Daar genoot ze weer erg van zo te zien :)
Toen verschillende posities en geëindigd met doggy :fuck:
Daarna even gezellig liggen praten.

Ondanks de drukte een leuke avond gehad en gelukkig niet al te lang op Maria hoeven te wachten :)
Rond 23:00 weer richting huis.

CVARIA
1 juli 2018, 13:58
Ondanks enkele positieve verhalen, is er niets veranderd.

Calvin

Hier toevallig verzeild geraakt op uitnodiging van een mede-wandelaar. In één woord teleurstellend. Op terugweg nog halt gehouden in Duisburg. Op die manier heb ik de daguitstap nog mooi kunnen afsluiten.Xanten is echt triestig de nieuwe dames zijn nergens te zien. De ratio tussen dames en beren was 1 op 3, bijkomend waren de dames aan de forse kant en totaal niet knap.

mentholbear
2 juli 2018, 01:49

Welke dag was je er? Dan probeer ik die te mijden. Want ik had ook een dag met alleen forse dames, terwijl Sarah en Samantha me wel degelijk slank lijken.

hvdk52
2 juli 2018, 10:24
Over Xanten kun je de opmerking plaatsen:Één zwaluw maakt nog geen zomer!
Bedenk voordat je spijt krijgt van de verspilde tijd.

mentholbear
3 juli 2018, 19:01
Over Xanten kun je de opmerking plaatsen:Één zwaluw maakt nog geen zomer!
Bedenk voordat je spijt krijgt van de verspilde tijd.

Nou nou, smaken (en wensen) verschillen. Zo lang je met een beetje realistisch beeld naartoe gaat, kan het best een leuk dagje worden.

Mijn eerste Partytreff (Munster) bezoek was een desillusie. Maar dat kwam ook door de verwachting van onbeperkt neuken met mijn type meiden (slank en een voor mij mooie snoet). Op 1 dame na (die veelal bezet was) viel dat dus tegen.

Wetende wat ik bij een partytreff kan verwachten, had ik me wel vermaakt. Ik bedoel bij een snackbar verwacht ik geen 3 sterrenmenu, maar ik kan net zo goed van een lekkere hamburger genieten, zeg maar...

Pieterpost22
3 juli 2018, 21:12
Persoonlijk ga ik dan liever minder vaak naar een club en dan liever goed.

mentholbear
4 juli 2018, 01:25
Persoonlijk ga ik dan liever minder vaak naar een club en dan liever goed.

Als je elke keer bbq of steak eet, dan wordt dat ook saai. Gelukkig voorzag phg me zondags van hamburgers :biggrin:

Maar snap je punt. Als ik moest kiezen, zou dat ook mijn voorkeur hebben.

En even voor de duidelijkheid, ik probeer partytreffs en pauschalclubs niet op te hemelen ofzo. De dames in sc en dik zijn optisch vaak mooier. Daar zit ook deels het prijsverschil in.

En om nog even een voordeel te noemen van het credit systeem, het hoeven niet perse 20 min kamers te wezen. Je kunt ook voor 40 min met een dame kiezen. Ik weet alleen niet of je ook 60 of 120 minuten met dezelfde dame mag, al dan niet achter mekaar. Nadeel voor sommigen is dat het dan niet meer 'onbeperkt' is, maar destijds waren die 15 min sessies me net wat te haastig.

Sjeng
7 juli 2018, 22:04
Enkele weken geleden op uitnodiging van een vriend deze tent bezocht. Dit bezoek kan ik met de volgende woorden omschrijven; teleurgesteld in het aanbod van de dames. De dames waren in de minderheid en totaal niet aantrekkelijk. Naarmate de middag vorderde werd het aanbod als maar kleiner tot we zijn vertrokken. Toen waren er 3 dames voor 8 beren. Ook het aantal kamer is beperkt, afhankelijk van de tijd die je wil doorbrengen met een dame. Het eten was er net voldoende, de koffie zat goed. Kortom zonde van mijn entreegeld. Het zal voor mij de eerste en de laatste keer zijn dat ik deze tent zal bezoeken.

CVARIA
8 juli 2018, 09:31
@ Sjeng: zo herkenbaar. Helemaal eens, zonde van elke euro!

Calvin

NieuwTeddyBeertje
29 juli 2018, 01:12
Ben afgelopen vrijdagavond geweest , was na 19:00 binnen maar moest uiteindelijk toch de volle 120 euro betalen . Op vrijdagavond zou het happy hour pas om 20:00 zijn ??
Tevens zou er volgens de reclame een BBQ zijn , maar heb die nergens mogen bekennen. Ook voor mij waren de ronddwarrelende vliegjes in de Jacuzzi een reden om er niet in te gaan.
Heb wel met de Turkse dame Ebru een goede sessie gehad
.

schoolmeester
29 juli 2018, 05:24
Nieuw Teddybeertje, ik heb even op hun site gekeken, staat duidelijk: na 19.00 happy evening 100 euro entree.
Dus ze hebben je 20 euro teveel laten betalen.
Voor mij eenreden om hier NIET heen te gaan.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
29 juli 2018, 12:11
Nieuw Teddybeertje, ik heb even op hun site gekeken, staat duidelijk: na 19.00 happy evening 100 euro entree.
Dus ze hebben je 20 euro teveel laten betalen.
Voor mij eenreden om hier NIET heen te gaan.

Groet, schoolmeester.

Dat vind ik idd ook niet netjes van ze. Hadden ze hun site tijdig moeten aanpassen als er iets veranderd is.

CVARIA
29 juli 2018, 17:07
Er zijn wel meer leugentjes omtrent Xanten.

Er staan ook aantrekkelijke slanke dames op hun website, nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen, die zijn er ook niet :) . Dus Xanten is niet wat het lijkt (i.d.d. ja, te mooi om waar te zijn).

Calvin

Dat vind ik idd ook niet netjes van ze. Hadden ze hun site tijdig moeten aanpassen als er iets veranderd is.

ijsbeer63
18 augustus 2018, 10:38
Snipperdagje genomen en op naar de Masker Party in Xanten..yeah...NOT. Daar stonden we met een beer of 6. Na anderhalf uur toch maar even met Ellena gekamerd en dat werd een echt quicky, de dames hadden het druk. Ze waren met z’n drieën en de deurbel bleef gaan. Volgens bardame Anja hadden de dames last van Stau of andere vervoersproblemen.
Gelukkig was daar Lea die ik bij mijn laatste bezoek uitgebreid had liggen rimmen en masseren en dat was ze niet vergeten. Heerlijke standaard missionaris gehad dus het zonnetje begon weer te schijnen. Na een jacuzzi massage heb ik me laten pijpen door de Dominicaanse Judith met haar warme mondje en handjes. De dag afgemaakt met nog 20 minuten Ellena en 40 minuten Lea met diverse activiteiten. En Lea heeft hem graag door de achterdeur, alleen vertelde ze me dat pas aan het einde dus volgende keer, 5 september is ze weer terug van Urlaub, begin ik daar mee ;-)
Kortom, die party thema’s stellen niet zoveel voor. Maar ik blijf het die 2 uur rijden en 120 euro waard vinden en gezien de aanloop ben ik niet de enige.

pieterjan72
22 augustus 2018, 19:14
Woensdag deze club een bezoek gebracht. Vroeg aanwezig en mijn kaartje verzilverd van een ander forum. Thekedame was aardig. Eerst omgekleed en onder de douche gesprongen . Zon 10 meiden aanwezig , meeste toch wat asn de gewichtige kant. Eten en drinken was ok. Bij de dames toch elke keer dubbele tijd genomen. Ze deden toch wel hun best om het naar de zin te maken . In totaal 3 dames gekamerd waarbij de laatste Roemeense toch wel het beste was. Spreekt Engels en heeft een normaal figuur en een goede service. Mij verder wel goed bevallen en na 6 uur verblijf huiswaarts gegaan

ijsbeer63
29 augustus 2018, 18:32
En nee ik heb geen aandelen bij deze PT maar toch maar weer een verslagje van mijn dag.
De dag begon met Jessica, een goed gevulde Bulgaarse dame die er prima uit ziet. Lekker mee gekamerd. Vervolgens de opdringerige lawaaipapegaai Elena lekker haar gang laten gaan. Kortom de eerste 2x20 minuten waren prima besteed.
En dan een klein missertje. Ebru en Nadja samen, tja niet helemaal mijn ding. Een 6- zullen we maar zeggen.
Gelukkig de dag goed af kunnen sluiten met 40 minuten Samantha. ‘Lekker kontje’ & ‘Lekker neuken’ is zo’n beetje haar Nederlands maar daar druipt de geilheid dan ook vanaf en ook uit als je je tong er tegenaan zet ;-).
Kortom weer een goed bestede dag afgewisseld met jacuzzi, sauna en een hapje eten.
Ook nog uitleg gegeven aan een Nederlands beer hoe je die 6x 20 minuten kunt inzetten en dat je daar niet met een zak met 18 muntjes rondloopt. Het is tenslotte geen kermis :-)
Persoonlijk vind ik prijs kwaliteit prima dus ik voel voorlopig nog niet de behoefte om mijn kwakje voor een hoger bedrag kwijt te raken.

phoenix
29 augustus 2018, 18:35
maar ijsbeert63 zowel pmc als nmc?

ijsbeer63
29 augustus 2018, 19:08
@phea, je hoeft er inderdaad geen pzc en nzc activiteiten te verwachten. Ik denk dat Barbara je persoonlijk te tent uit schopt wanneer je dat aan de dames gaat vragen.

phoenix
29 augustus 2018, 22:37
daarom kom ik daar ook al heeeeee lang niet meer, vroeger was er een samira...en een elvira en een mandy die kent barbara ook nog wel...dat waren goede tijden voor pt xanten.....en daar werd niet nzc gedaan beste man...wat een feest was dat...

schoolmeester
29 augustus 2018, 23:18
Inderdaad phea, ELVIRA: geweldig wat kon die goed pijpen, was mooie tijd daar in de vorige locatie.

Die tijd is helaas voorbij.
Nieuwe locatie heb ik geen behoefte aan om heen te gaan, ik lees helaas te veel negatieve verslagen.

Groet, schoolmeester.

pret
30 augustus 2018, 06:51
maar ijsbeert63 zowel pmc als nmc?

Uiteraard dat is nu eenmaal wettelijk zo geregeld in DE en daar dienen wij als nette en beschaafde beren aan te houden. :wink2:

schoolmeester
30 augustus 2018, 07:29
Zo is dat, we zijn allemaal nette ijsberen die ons aan de wet houden...…

Groet, schoolmeester.

lyon
30 augustus 2018, 20:26
Ja phea, de oude locatie was veel gezelliger. Groot gezamenlijk bed en in het achterkamertje het hemelbed. en niet te vergeten heet hondenhok naast het grote bed :freu: kon je in kruipen en er boven op. Dat was nog eens een speelweide. Maar dit is helaas vergane glory. Waar is toch die goede oude tijd gebleven. De nieuwe locatie is veel te groot en niet gezellig. Barbara is veel te commercieel geworden. Aan de bar lacht ze wel. Maar ze houd de teugels te strak in de hand. Dat merk je ook aan de dames. Misschien is dit wel de reden dat veel van de oude garde er niet meer zit. OK Elvira snap ik nog wel. Zij was al behoorlijk op leeftijd voor dit werk. Maar ondanks dat, toch de meest gevraagde vrouw van PTX. En Samira was top. Mandy ken ik verder niet. En niet te vergeten de 2 dames waarvan ik altijd dacht dat het een tweeling was. Ze leken zoveel op elkaar.

schoolmeester
31 augustus 2018, 05:00
MANDY was een vrij lange dame van ong. 30 jaar.
Was echt een lekker ding.
ELVIRA had later de leiding in een party-treff.

Groet, schoolmeester.

wim491
2 september 2018, 20:32
hoi ijsbeer ik las je verhaal dat jessica er was afgelopen woe ik dacht dat ze er niet meer werkte

ijsbeer63
3 september 2018, 05:46
hoi ijsbeer ik las je verhaal dat jessica er was afgelopen woe ik dacht dat ze er niet meer werkteHoi Wim, ze stelde zich voor als Jessica. Ik heb verder niet gevraagd hoelang ze hier werkte. Dus misschien een ander. Verder klopt de aanwezigheid lijst voor geen meter van deze club dus laat ik me verrassen.

Verstuurd vanaf mijn ASUS_X00AD met Tapatalk

chumo
7 september 2018, 13:52
Gister ook deze club bezocht. Ik was er klokslag 11 uur en was rond half vier 'klaar'. De ontvangst was wat merkwaardig, omdat de 'directe/eerlijke' Nederlandse dame achter de balie me vertelde, dat ze een hekel had aan hoerenlopers en er vooral was 'voor de meiden'. De meiden hadden echter minder problemen met me en ik heb een paar prettige uurtjes doorgebracht. In eerste instantie was de keus beperkt to vier. Lea, Samantha en judith kwamen rond half twee de line-up versterken.

Ik ben meteen naast Lisa gaan zitten: 23 jaar, grote bos krullen en slank, maar met het gebit van een spits uit de lagere Engelse voetbaldivisies en ze staat nog niet op de website. Ze sprak alleen Roemeens en Italiaans, maar deed wel haar best om er iets van te maken en was zeker niet onvriendelijk. Na 10 minuten op de bank naar de kamer gegaan, waar het allemaal wat te snel achter de rug was. Na een saunabezoek en een lunch buiten op de bank naast Ellena beland en met haar 40 minuten gekamerd. Ellena is een vrij stevige Grieks-Turkse, mooie borsten, een dertiger met twee gouden voortanden (tanden zijn blijkbaar een ding in Xanten). Met haar 40 minuten kamergang afgesproken (tegen dubbele punten) en die was prima: lekker lang en goed pijpen, neuken in diverse standjes en naderhand nog wat gezellig nakletsen. Na weer een sauna en nog een broodje, kwam Lea naast me zitten: Lea is Bulgaars, eind dertig, wat langer en met een goed figuur (licht buikje, maar alles goed in proportie. Ook met haar 40 minuten op kamer geweest. Na een hele poos elkaar tieten/tepels sabbelen, ging ze cowgirl en kwam ze haarzelf bevingerend luidruchtig klaar (kan ook zijn dat ze uitstekend acteerde). Vervolgens missionarisstijl klaargekomen en de tijd volgemaakt met wederzijdse massages. Uiteindelijk nog met Judith op de kamer beland (een gezette Dominicaanse vrouw, ergens in de twintig, lief gezicht, mooie borsten, praat redelijk Nederlands, want ook hier achter de ramen werkzaam geweest). Ik had geen zin om alles af te sluiten met nog een vluggertje en hebben daarom alleen wat gekletst, gestreeld en geknuffeld. Erg lieve meid!

Al met al een goede ervaring. Twee keer twintig minuten en twee keer veertig minuten gekamerd. De 40-minutenservice in plaats van een 20 minuten-vluggertje (in de praktijk vaak 10-15 minuten) maakt Xanten voor mij de moeite waard, voldoende kwantiteit met duidelijk verhoogde kwaliteit. Verwacht geen fotomodellen, maar meiden (veelal van de steviger soort), die 15-25 jaar jonger zijn dan de vijftiger, die ik ben. Gister was het erg rustig. Er waren er 7 DvP en heb ik slechts 6 medeberen gespot (op één na allen uit Nederland).

ijsbeer63
26 september 2018, 20:57
Vandaag weer een heerlijk dagje “schwanz wellness” beleeft afgewisseld met sauna en jacuzzi. De dag begon met mijn toppertje Sarah met een lekkere pmc en nmc. Deze dame heeft ervaring. Gevolgd door de nieuwe Susi met dezelfde combi.
En toen was daar Nina. Een klein dikkertje met een kinderstemmetje. Tja toch maar proberen...helaas niet mijn ding ook al deed ze haar best.
Ellena was weer zwaar aan het vissen dus ook aan haar prima pmc ontkwam ik deze keer ook niet.
De dag afgesloten met 40 minuten Sarah met Russisch, pmc en een heerlijke massage.
Wederom weer een geslaagde Xanten dag.

Partytreff Xanten
29 september 2018, 08:47
Dit weekend is party bij Partytreff Xanten kom langs en ga lekker genieten

31008

Partytreff Xanten
29 september 2018, 08:50
Beste Chumo,

wij hebben jouw bericht in dit forum gelezen en betreuren dat je bij binnenkomst deze ervaring hebt beleefd. De dame is inmiddels niet meer werkzaam bij Partytreff Xanten. De instelling van haar (ook betreffende jouw bericht hier op het forum) is niet passend bij onze club. Wij danken voor je bericht en hopen dat je nog eens een bezoekje aan ons brengt.

Met vriendelijke groet,

Partytreff Xanten

Tuxedo
29 september 2018, 09:28
Hallo mede ijsberen,

Gisteren een bezoek gebracht aan Partytreff Xanten. Dit was mijn eerste keer en het viel me niet tegen:) Na een rondleiding van 1 van de dames. Begon ik met een colaatje en een verkenningsrondje met de meiden. Het zijn niet de slankste maar wel allemaal super aardig en lief. Lea was mijn favoriet en daar heb ik 2 kamergangen met genomen. 1x20min 1×40min mocht bij de langste zelfs haar anus vingeren en likken;) Er waren in totaal 6 ijsberen en 8 dames. Van 11:00 tot 13:30 zelfs met 1 andere man de dames mochten bedienen. Topclub en waar voor je geld is mijn mening. Misschien ook omdat het mijn eerste keer was;) gr Tuxedo

ijsbeer63
27 oktober 2018, 14:27
Vrijdag 26/10 Happy Halloween @PTX en ik besloot maar weer eens een kijkje te nemen.! Alles was goed versierd, de dames verkleed als heks (nee heren, geen flauwe opmerkingen ;-) ) of ander Halloween achtig gewaad.
Werd na het omkleed douche ritueel bij binnenkomst gestrikt door Heks Anni die niet kon besluiten welke muts ze op moest doen. Dus heb ik me op kamer maar even vermaakt met haar andere muts :-). En dat even blijkt ineens niet meer 20 maar 15 minuten te zijn. Dus op een dagkaart heb je nu nog maar 90 minuten Spass in plaats van 120. Dus dat was even een kleine domper.
Heb me verder prima vermaakt met lieveheersbeestje Judith die me trakteerde op een heerlijke pmc. En verder met mijn toppertje Sarah de meeste tijd doorgebracht.
Afgewisseld met sauna en jacuzzi wederom toch een prima dagje.
Maar die 30 minuten minder Spass vind ik toch wel een dingetje en ik denk dat ik niet de enige ben.

Tuxedo
31 oktober 2018, 21:12
Vrijdag 26/10 Happy Halloween @PTX en ik besloot maar weer eens een kijkje te nemen.! Alles was goed versierd, de dames verkleed als heks (nee heren, geen flauwe opmerkingen ;-) ) of ander Halloween achtig gewaad.
Werd na het omkleed douche ritueel bij binnenkomst gestrikt door Heks Anni die niet kon besluiten welke muts ze op moest doen. Dus heb ik me op kamer maar even vermaakt met haar andere muts :-). En dat even blijkt ineens niet meer 20 maar 15 minuten te zijn. Dus op een dagkaart heb je nu nog maar 90 minuten Spass in plaats van 120. Dus dat was even een kleine domper.
Heb me verder prima vermaakt met lieveheersbeestje Judith die me trakteerde op een heerlijke pmc. En verder met mijn toppertje Sarah de meeste tijd doorgebracht.
Afgewisseld met sauna en jacuzzi wederom toch een prima dagje.
Maar die 30 minuten minder Spass vind ik toch wel een dingetje en ik denk dat ik niet de enige ben.

Dat is raar ik ga a.s. vrijdag weer naar Xanten. Ben benieuwd vorige keer uitgebreid de tijd gehad met de dames. Waarbij ze niet op een minuut keken. We zullen het zien;)

Hans000
1 november 2018, 19:43
Wat kun je met de Coins die je bij de entree krijgt?

schoolmeester
2 november 2018, 15:50
Je moet een bepaald aantal coins per wip betalen.

Groet, schoolmeester.

ijsbeer63
3 november 2018, 19:19
Wat kun je met de Coins die je bij de entree krijgt?

@Hans000 Je krijgt geen coins, is een administratief iets. Je hebt gewoon recht op 6x 15 minuten Spass met een dagkaart. En die worden netjes door de bardame bijgehouden. En sommige dames kijken niet op de minuut en die moet je maar net treffen.

de denker
11 november 2018, 13:20
Het is nu al weer zo’n drie/ vier jaar geleden dat ik deze club voor het laatst heb bezocht. De laatste paar keer ( dus 3 of 4 jaar terug) had ik er slechte ervaringen vandaar. Maar daarvoor kwam ik er graag. Waarom? Om de de dingen die ik er had en de laatste bezoeken mistte en die, de Website en dit forum volgend, niet meer terug kwamen. Dat is jammer, want het was een super geile tent. De meiden waren niet de mooiste, althans de meesten, maar er zaten ook schoonheden tussen. Iedere dag was er wel twee of drie keer een gangbang in de grote ruimte. Als er een bepaald muziekje speelde werd je door een dame bij de hand meegenomen naar de ruimte met het megabed en daar had je sex in de grote groep. Duurde meestal ongeveer een half uur en je had dan sex met twee of drie meiden.
Geweldig waren de shows die in het midden in de huiskamer rond de paal werden gegeven. Je zag het een uur vooraf al aankomen. Bij de banken werden er extra keukenrollen neergezet, er werd een tafel of bankje bij de paal geplaatst etc: er werden voorbereidingen getroffen. Dat ging langzaam, maar de spanning werd echt opgebouwd. Op enig moment gingen alle meiden op de banken rond de paal zitten en de gasten zochten strategische plekken op, zij die wisten wat ging gebeuren gingen naast een een favoriet meisje zitten.
En dan.....eindelijk begon de show. Soms was dat een lesbische show, soms een striptease, soms ook een pijpsessie met een gast, of je werd uit het publiek gehaald om een van de shiwmeiden te neuken. Aan het eind van de show speelde er een bepaalde muziek, dat was het teken voor alle meiden in de kamer om de broekjes uit te trekken en met de gasten die in hun buurt zaten aan de haal te gaan. Binnen 5 minuten was het een enorm geil feest van sexende mensen. Geweldig.
Ook het pijpen aan de bar, daar werd zelfs mee geadverteerd, was iets wat altijd plaatsvond. Kamers waren er niet, allen wat vitrages tussen de bedden in het gangetje.
En toen, was dit alles in een keer over, voorbij.
Het is misschien een verhaal uit d oude doos, maar het is nog niet zo heel lang geleden.
Ik mis het echter wel en ik denk veel van mijn mede bezoekers ook.

bertje600
11 november 2018, 15:56
Denker,

ik zou, als ik jou was, nog een keertje teruggaan om daarna van het verschil tussen nu en vroeger een oordeel te vellen.
Wellicht doe je ook nog nieuwe ervaringen op.

schoolmeester
11 november 2018, 16:41
Waren mooie tijden op de oude locatie met ELVIRA , en vele anderen waar ik de namen niet meer van weet.
Was altijd gezellig daar, zelfs in de tuin werd de liefde bedreven.
Nieuwe locatie kwam ik laats bij toeval langs, ben afgeslagen uit nieuwsgierigheid, maar en stonden slechts 2 autos van klanten op de
parkeerplaats om 13.00 uur.
Ik ben toen doorgereden naar DIAMOND in Moers en heb me daar vermaakt.

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
11 november 2018, 16:52
Waren mooie tijden op de oude locatie met ELVIRA , en vele anderen waar ik de namen niet meer van weet.
Was altijd gezellig daar, zelfs in de tuin werd de liefde bedreven.
Nieuwe locatie kwam ik laats bij toeval langs, ben afgeslagen uit nieuwsgierigheid, maar en stonden slechts 2 autos van klanten op de
Ik ben toen doorgereden naar DIAMOND in Moers en heb me daar vermaakt.

Groet, schoolmeester.

dat waren inderdaad tijden oa mandy :rolleyes:

keul
11 november 2018, 18:22
Mandy kan je nu niet meer terug, zij is helemaal veranderd, zwart haar en zeer keurig gekleed, ze werkt in een kapsalon in duisburg.
Ja zonde dat het zo is gelopen, die mooie tijden komen nooit meer terug, het hele nieuwe pand straalt geen gezelligheid meer uit.
Dat muntjes systeem is ook helemaal kut, en pijpen met condoom vind ik ook een drama.
Dus ik kom er nu ook niet meer.
Maar de goede herineringen blijven in het oude pand.

de denker
11 november 2018, 18:27
dat waren inderdaad tijden oa mandy :rolleyes:
Inderdaad Mandy, zou haar bijna vergeten. Wat was zij geweldig. Op dit forum kun je haar nog terug vinden. Een service die zij gaf. Geweldig.
Inderdaad die tijden zijn voorbij en komen NOOIT meer terug.

Nulnulzeseneenhalf
11 november 2018, 23:48

Groet, schoolmeester.

Nieuwe locatie heeft parkeerplaats aan de voorkant én aan de zijkant, iets minder in het zicht. Best mogelijk dat daar ook al auto’s stonden.

Erru
12 november 2018, 08:24
Inderdaad mooie tijden waren dat, met een aantal dames die goed in de gaten hadden hoe ze een wandelaar moesten verwennen. Voor mij was Elvira, ondanks haar leeftijd, toch wel de topper op allerlei gebied, zij was ook degene die mij in ijsbeerland als eerste de weg wees, vergeet ik nooit meer. Ja tijden veranderen, al moet ik zeggen dat ik er een paar maanden geleden weer ben geweest en ik ging toch met een tevreden gevoel naar huis. De sfeer van voorheen is er niet meer maar ik trof daar toch een 2tal dames die het me toch naar de zin maakte, dus als je een dag mazzel hebt is het er goed toeven.

rmjhexe
12 november 2018, 12:13
Dat cora salon in duisburg daar kon je ze boeken toch?

phoenix
12 november 2018, 16:08
klopt en laten we duitse samira niet vergeten, die heeft me wel eens aan de bar te grazen genomen tot het einde toe...

ijsbeer63
16 november 2018, 22:12
Mooi weer, geen afspraken, dus tijd voor Xanten. Vriendelijke ontvangst door Christine die begon met het verhaal dat er nieuwe meisjes waren en of ik die ook wilde proberen. Nou, bij binnenkomst wist ik direct wie er nieuw waren. Twee dames waarvan er 1 ruim boven de PTX standaard uitsprong en niet alleen vanwege haar lengte. Dus kopje koffie gepakt en er maar eens even naast gaan zitten. Ze is Spaans, komt uit Malaga en heet Sahra. Op zimmer ontdaan van de verpakking en inderdaad een prachtig lichaam. Maar van een knap bord kun je niet eten en dat bleek ook. Een matige pmc gevolgd door een missiootje. Was het proberen waard. Tijd voor sauna, jacuzzi en een hapje eten.
Gelukkig maakte Anni alles weer goed door de boel te laten exploderen ;-). Vervolgens met de noodzakelijke pauzes me heerlijk vermaakt met Sissy en Susi.
De dag afgesloten met de andere nieuwe. Carmen, ook uit Spanje, liet even duidelijk weten dat ze er ook was. Een lieve dame die me boven een heerlijk half uurtje heeft bezorgd.
Hoewel mijn favorietje Sarah (met de h aan het einde) er niet was heb ik me toch weer heerlijk vermaakt. Kortom weer een geslaagde dag en in december hoop ik weer een gaatje te vinden ;)

aboner
25 november 2018, 12:55
Waar kun je zien wat welke dame doet, zijn er ook dames die tongzoenen ?

schoolmeester
25 november 2018, 13:20
Gewoon vragen aan de desbetreffende dame waar je bij gaat zitten/staan.
Lijkt me toch niet zo moeilijk allemaal.

Groet, schoolmeester.

altijdwakker
13 december 2018, 10:46
Ik kwam hier heel vroeger regelmatig (nog op oude adres). Op nieuwe adres twee keer geweest, ik vond de LU matig en dan ben ik nog beleefd. Toch maar weer eens proberen. € 99 betaald (= 4 * 15 minuten). Met twee dames een half uur op de kamer, was heel leuk. Later nog een keer een half uur, maar omdat mijn tegoed op was, moest ik € 30 bijbetalen (prive noemde ze dat). Op zich een leuke middag gehad, LU nog niet geweldig maar stuk beter dan de vorige keren. De service is vrij goed, dat dan weer wel...

aboner
16 december 2018, 21:32
Beste ijsberen.

Ik ben van plan deze week eens te gaan kijken, is alweer wat jaartjes geleden dat ik daar was ( op het oude adres trouwens )
Maar mijn vraag is, vroeger kon je zien wat welke dame deed ( anaal , tongzoenen, enz ) is dat nog steeds zo.
Of kan iemand mij uit ervaring zeggen wat welke dame doet

phoenix
16 december 2018, 21:43
tja bel eens zou ik zeggen...

Eddy_V
16 december 2018, 23:17
Maar mijn vraag is, vroeger kon je zien wat welke dame deed ( anaal , tongzoenen, enz ) is dat nog steeds zo.

Het systeem met de blauwe en rode armbandjes is afgeschaft.
En ik vrees dat als het niet was afgeschaft, er desondanks weinig tot geen dames met die armbandjes zouden lopen als u begrijpt wat ik bedoel.

stinger1965
3 januari 2019, 13:17
HalloIjsbeeren, Hat schon jemand Erfahrungen mit Paula? Will bald nach Xanten

Jules1
3 januari 2019, 14:05
Die werkt er niet meer
Is al lange tijd weg
Mvg

stinger1965
4 januari 2019, 06:22
Okay danke

Jules1
5 januari 2019, 12:01
Hallo was er iemand deze week in xanten
En hoe was de service van dames
En welke was de beste
Wil er volgende week naartoe

Dank u

dirk123
9 januari 2019, 22:37
Hoi.
Ik ben van plan eind deze maand te gaan. Iemand die mee wil?

jdj
10 januari 2019, 14:37
Weet iemand of Tukse Sarah er nog werkzaam is? Ze staat niet meer op de lijst "Dames" echter wordt er wel met haar profiel op Kinky geadverteerd. Sinds half december haar niet meer gezien......... net als bijv. Lea.

Jules1
16 januari 2019, 11:53
Hallo was er iemand noch daar deze maand
Wou wat imformeren
Of er iemand weet welke service de dames
Bieden of doen

Dank u

zoekmachine
21 januari 2019, 10:07
Jules1, de hele website staat er vol mee. Lees de pagina's en ga erheen zou ik zeggen!

ijsbeer63
21 januari 2019, 21:49
@Jules1, inderdaad ga er gewoon heen. 120eur 6x 15 minuten spass, geen geld. En vragen staat vrij, sommige dames bieden extra's voor een paar tientjes meer. En ze bijten niet....hoewel Anni daar wel mee dreigt ;-). Verder kun je er natuurlijk ook voor kiezen om bijv. te beginnen met 2 quickies vqn 15 min en dan 2 x een half uur. Beneden kun je verlost van de dames in de sauna bijkomen of op de ligbanken. De jacuzzi in de tuin zal wel uit staan denk ik. Misschien ga ik a.s. donderdag zelf even kijken. Ben er al een paar maanden niet meer geweest.

ijsbeer63
24 januari 2019, 21:43
En zo gezegd zo gedaan, donderdag 24/1 was het weer tijd voor Xanten.
Na een paar maanden niet te zijn geweest begon het toch weer te kriebelen. Rond 11 uur vriendelijke ontvangst door Barbara die gelukkig geen probleem had met mijn creditcard betaling. Mijn tandarts had me deze maand een flinke financiële tegenvaller bezorgd.
Na het omkleed en douche ritueel door Sissy, Ellena en Anni luidruchtig in de bar ontvangen met inderdaad de opmerking dat ze mij al een tijd niet hadden gezien. Na de welkomst zoenen en een koffie me laten verleiden tot een half uurtje spass mit Anni. Dat ding tussen m’n benen had duidelijk geen zin in ficken vandaag dus PMC en wat handwerk was nodig om het eerste hoogtepunt te bereiken. En misschien kwam het ook wel door al die paracetamol die ik na mijn wortelkanaalbehandeling had weggewerkt.
Tijd voor wat andere wellness. De sauna heeft nu een duidelijke handleiding. Op de deur staat dat je op de gele knop rechts van de deur moet drukken om de sauna op de juiste temperatuur te zetten van ca. 90C. En na weer lekker te hebben gedouched, wat voor sommig heren zo te ruiken een probleem is, tijd voor de volgende sessie.
In de bar werd ik onderschept door Ellena die daar heel goed in is. Sessie van 15 minuten is bij deze PMC kampioene voldoende. Mij krijgt ze met gemak binnen 10 minuten klaar. Heerlijk met dat gekriebel onder m’n…
Na lunch en sauna pauze was het tijd voor 15 minuten Delia. Had de dame nog nooit gezien maar ze bleek er al 2 jaar te werken. Beetje harde PMC niet helemaal mijn ding.
De dag afgesloten met een heerlijke sessie met Sissy. Een hele lieve dame die haar service begon met massage (met crème) gevolgd door PMC en knuffelen. Een top afsluiting van een dagje Xanten wellness. En ik schrijf dit niet omdat ik nu weet dat Sissy deze tekst ook gaat lezen;-) Ze vertelde dat ze dit forum volgt. Dus…
Bij vertrek kreeg ik van Barbara te horen dat ze 8,9 en 10 februari een Pyjama party geven. Helaas zag ik in mijn agenda dat me dat niet gaat lukken. Maar misschien handig om vast te noteren.
Kort samengevat. Voor herhaling vatbaar. En aan de gele platen op de parkeerplaats is te zien dat ik niet de enige Hollander ben dit deze club bezoekt.

ijsbeer63
9 februari 2019, 22:08
Tjonge, ben ik hier nog de enige die over deze club schrijft. Er komen voldoende Hollanders en vandaag weer volle bak dus bij deze mijn verslag van vandaag.
Na een drukke werkweek heb ik mezelf getrakteerd op een weekendje Xanten. Tja, en wat doe je dan wanneer het koud en winderig is….precies je lekker laten verwennen op de Philosophenweg nummer 2. Ik mocht niet te gedetailleerd schrijven dus dat moet je er maar bij verzinnen.
De eerste sessie was direct raak. De nieuwe Amanda strikte me voor de eerste kamer sessie en inderdaad topservice zoals op de site vermeld stond. Na de voor mij broodnodige pauze een sessie met Mary, ook niet verkeerd.
Ellena mocht vandaag natuurlijk ook niet over worden geslagen dus kamertje gedaan met deze PMC kampioene, die overigen wat moeilijk deed met haar tasje. Die was kapot en morgen kreeg ze een nieuwe. En na een lange pauze botste ik tegen Anni aan die net klaar was. Had geen zin om te wachten dus met deze dame ook meteen een kamertje gedaan.
Tijd voor de barbeque. Lekker vlees, goed klaargemaakt door de kok, en lekkere salades. Het toetje was een koekje van Barbara ;-) ook lekker.
Als afsluiting van de dag nog een half uurtje genoten van de uitstekende service van Sissy.
Al met al een geslaagde pyjama party ;-)

Jules1
13 februari 2019, 23:44
Vandaag noch eens in Xanten geweest
Waren redelijk wat dames daar
Maar niks speciaal
Was 2 maal met sissy
En altijd goede service
Alles erop en eraan
Maar helaas wie noch met deze dame wil
Moet het deze week doen
Is er volgende week niet meer
Terug naar huis
Spijtig genoeg

stinger1965
11 maart 2019, 15:56
Es gibt weniger Spasscoins für den Eintritt

man
21 maart 2019, 01:22
Op hun website staat nu : Dagkaart €119,99 inclusief 9 plezier coins. Als mijn geheugen goed is was dat tot voorheen 18 coins.

Is iemand die nu weet voor hoeveel tijd de 9 coins staan ?

ijsbeer63
21 maart 2019, 20:54
@man, je geheugen is goed, een maand geleden was het idd nog 18. Heb een mail gestuurd, geen antwoord natuurlijk. Dus hier maar even wachten op iemand die het ervaren heeft. Ik ga er voorlopig niet meer heen. ByNight in Tonnisvorst vind ik wel een goede vervanging maar dat is een ander draadje...

GeilePeer80
31 maart 2019, 14:04
kleine maand geleden daar een 3 uur ticket gehaald..
2 autos op de parkeerplak
binnen muisstil.. buiten zaten er 4 op het gras te kwebbelen..
binnen zaten er 3 waarvan er net 1 wegging om te douchen oid.
vervolgens buiten gaan zitten bij elena en delia (if im correct)

binnen 1 minuut was het spass machen, ja hoor
trio, ja hoor..
halbe stunde ? ja hoor

het enige wat de theke zei: dan zijn wel je muntjes op hoor...
op de kamer was het per persoon 1x blazen 1x fikken..
ja joh ,ik vindt alles goed vandaag..

en zo stond ik na een een 'uur en kwartier' maar voldaan weer buiten

schoolmeester
31 maart 2019, 16:33
GeilePeer80, mijn advies:ga naar een goede saunaclub, ben je veel beter af.

Groet, schoolmeester.

lyon
31 maart 2019, 21:06
GeilePeer80, mijn advies:ga naar een goede saunaclub, ben je veel beter af.

GeilePeer80 geeft toch aan dat hij er tevreden mee is? Waarom dan een negatief advies. Natuurlijk zijn er betere plekken om te vertoeven. Maar dan ben je duurder uit. Het is maar waar je voor kiest.

stimpy3
31 maart 2019, 21:19
Als je goedkoop af wilt zijn dan ga je 5 minuten op je rechterhand zitten en trek je daarmee jezelf af. Sheesh.

altijdwakker
8 april 2019, 23:34
Vorige week geweest. Volle mep betaald (is nu blijkbaar € 120). De dames waren erg verbaasd dat ik volle mep had betaald, komt niet vaak voor. Met twee meiden naar kamer geweest. Dames waren geen schoonheden. Ik had het toen wel gezien. Het restbestand van mijn kaart via de theke aan enkele dames gegeven en weggegaan. Bij het weggaan kwam er een mooi bulgaresje binnen, K*t. Too little too late. Nou, ja, gribustent en ik had gehoopt op geile ervaring. Toegang ad € 120 staat in de praktijk voor 6 keer 15 minuten. Dus 2 meiden half uur in trio, dan resteert nog 2 keer 15 minuten. Ik hoorde hoeveel de meiden hier aan overhouden, helaas kan ik dit niet openbaar maken, maar het is geen vetpot.

man
10 april 2019, 00:01
Kan iemand uitleggen hoe de vork nu juist aan de steel zit i.v.m. de muntjes ?

vroeger 18 coins = 6 x 20 min
dan verlaagd van 20 min => 15 min : dus 6 x 15 min
nu op de website 9 coins bij entree 120 € = 3 x 15 min
wandelaar "altijdwakker" schrijft nu 6 keer 15 minuten voor 120 €

altijdwakker
24 april 2019, 16:07
Op website

Door de vraag van de bevolking keert het oude concept van de partijbijeenkomst terug:
1. All-in: Sxx, gratis eten en drinken, sauna, jacuzzi, handdoeken, condooms etc.
Dagkaart €119,99 inclusief 9 plezier coins (*entree €30,-)
3 uur ticket €99,99 inclusief 7 plezier coins (*entree €30,-)
Het is mogelijk om meer coins erbij te kopen.

Mijn conclusie entree € 120; voor het huis € 30. Blijft € 90 over: = 6 keer 15 (zowel euro als minuten); of zie ik iets over het hoofd?
En als je 9 keer 10 pleziercoins krijgt, is een pleziercoin dus 10 (zowel euro als minuten).

de duisburg spesjalist
24 april 2019, 17:42
Op website

Door de vraag van de bevolking keert het oude concept van de partijbijeenkomst terug:
1. All-in: Sxx, gratis eten en drinken, sauna, jacuzzi, handdoeken, condooms etc.
Dagkaart €119,99 inclusief 9 plezier coins (*entree €30,-)
3 uur ticket €99,99 inclusief 7 plezier coins (*entree €30,-)
Het is mogelijk om meer coins erbij te kopen.

Mijn conclusie entree € 120; voor het huis € 30. Blijft € 90 over: = 6 keer 15 (zowel euro als minuten); of zie ik iets over het hoofd?
En als je 9 keer 10 pleziercoins krijgt, is een pleziercoin dus 10 (zowel euro als minuten).

http://xantener-partytreff.de/preise-2.html http://xantener-partytreff.nl/preise-2.html

Koekkoek
27 april 2019, 11:09
http://xantener-partytreff.de/preise-2.html http://xantener-partytreff.nl/preise-2.html

Ben ook lang niet meer in xanten geweest hoe werkt het nu met die coins

Eddy_V
3 juni 2019, 23:34
Met het bekijken van die trits foto’s dacht ik: “dat ziet er toch best goed uit met die danspaal en dat buffet”.. Tot dat ik nog eens goed keek, de ruimtes met gangbang bed en konijnenhok en de tuin herkende en zag dat het bericht uit 2010 was :hammer: tja, de goede oude tijd !

Deze nieuwe jacuzzi ziet er overigens heel fraai uit.
In de zomer toch nog eens een keer een kans geven aan Xanten?

Lesyeux
3 juni 2019, 23:59
Ik zou het niet doen! Dat is een waarschuwing, en een gewaarschuwd mens telt voor twee... Waarmee ik toch op een heel goedkope manier triootjes voor je geregeld heb... :wink2:

Admin
19 juni 2019, 13:15
Ben ook lang niet meer in xanten geweest hoe werkt het nu met die coins

Omdat er kennelijk nogal vaak misverstanden zijn over de prijzen herhaal ik hier nog maar een keer de advertentie.

https://www.ijsberenforum.com/img/xpt/xanten_450x450_2.jpg (www.xantener-partytreff.nl)

All-In: Dagkaart €119,99- 6 Coins ,
3-uren kaart €99,99 - 4 Coins
Happy Hour vanaf 19.00= €100,- - 5 Coins

6 Coins = dus 6x Spass.

Gustomass
12 juli 2019, 22:49
Een goede avond allemaal. Hier een vraagje van een wat oudere oud-ijsbeer. Gusto heeft meer dan 10 jaar terug super mogen genieten van en met Bibi. Was nog in het oude Xanten. Heeft iemand een idee waar deze Bibi is. Werkt ze nu nog?? Gaat het haar goed?? Gusto groetjes.

geilebeer72
10 augustus 2019, 14:58
was een poosje geleden dat ik er geweest was moest helaas vast stellen dat het hard achteruit gegaan is was een party dat weekend niets van vernomen geen verklede dames of wat dan ook je kunt zien dat er geen interesse meer is. wat vroeger wel anders was. whirpool zat ook dicht moest gereinigd worden zij men denk zelf dat dit geen lang leven meer in zit en das ontzettend jammer kom er al jaren!! en ze werken nu met muntjes vroeg wat een wat een gold munt inhield wist men niet hadden ze ook niet al met al denk ik zelf dat het geen lang leven meer heeft als het op deze voet doorgaat!! dit is ontzettend jammer!!

bertje600
20 augustus 2019, 12:15
De dagkaart is er goedkoop 119,99 incl. 6 coins daar zullen de ijsberen wel op af komen.

hallodaarbenikweer
20 augustus 2019, 13:45
Ik lees 119,99 voor een dagkaart, maar zelfs dat vind ik een investering die voor mij niet rendeert.

schoolmeester
20 augustus 2019, 18:39
120 euro is teveel voor het gebodene.

Groet, schoolmeester.

hvdk52
20 augustus 2019, 22:00
Gewoon niet naar toe gaan en elders vertier zoeken waar voor minder meer wordt geboden!

Eddy_V
21 augustus 2019, 00:07
Zo jammer.. zo veel lol gehad daar toen de banaan nog jong en knap was, TonyM nog slank en atletisch was en de Lickmeister nog bijna dagelijks de dames lag te krikken en te verwennen als hij niet onder een rallyauto lag te sleutelen.

Toch moet het hier ooit weer een keer de goede kant op kunnen gaan als ze hun best weer gaan doen om leuke dames binnen te krijgen.
10 jaar geleden waren er leuke en ook beslist knappe dames, terwijl het verdienmodel voor de dames niet beter of veel anders was dan nu.
(Geen hoge verdiensten, wel zekerheid)

mooneye
28 augustus 2019, 20:51
Helemaal gelijk Eddy, het was echt een top tijd. Het krikken was meer een bijzaak, je kwam er voor de gezelligheid. De dames waren altijd spontaan en nadat de nieuwe gasten waren bediend hadden ze ruim tijd voor ons als stamgast.
Mooi tijd was het met mooie dames en mooie mensen.

lyon
28 augustus 2019, 21:24
Met de verhuizing is het er zeker niet beter op geworden helaas. Toen Barbera nog gewoon theke dame was, toen was het ook veel beter vind ik. Nu is alles gericht op tijd en snelle sex. Die goede ouwe tijd zal nooit meer terug komen.

keesboz
29 augustus 2019, 22:02
ik ben er een jaar of 2,5 jaar is geweest en dat net het swk van antwerpen en ook al afwerk seks maar ik was yy en ss en gt geweest en dan is dit niks voor kees

wim491
4 september 2019, 21:03
ik ben er gister geweest en kom er al sinds 2009 nu tien jaar, maar het was de allerlaatste keer,
wat een drama 4 dames 3 beren over de hele dag en het eten was vreselijk
wat een aanfluiting is die tent, dit duurt echt niet lang meer, zo jammer heb
er geweldige tijden beleeft die helaas nooit meer terugkeren.

CVARIA
5 september 2019, 15:26
Ik ben er twee jaar geleden geweest, om er zelf ervaring op te doen. Ik had van te voren op de website gekeken, en de mix van vrouwen sprak me ook wel aan. Zelf ga ik voor de slanke dames dan wel de dames met een normaal - gemiddeld figuur. Aangekomen waren er vier dames aanwezig, waarvan er drie zeker twee keer zo zwaar waren als ik. Het zullen hele aardige dames geweest zijn, maar voor mij niet om sex mee te hebben. Een dame was wel ok (10 Kilo meer dan haar BMI) dus met haar een kamer gedaan van 15 minuten. Pure afwerksex, snel, snel, snel. Binnen het uur gevlucht om er niet meer te komen, tenzij er ooit iets veranderd. Helaas zie ik aan de reacties dat het alleen maar verder achteruit gaat.

Jules1
13 januari 2020, 16:36
Agenda klopt van geen kanten
Schrijven noch altijd Sissi in agenda
Is niet juist ze is er momenteel niet
Al 2 weken niet daar
Ik vraag mij af waarom ze dat dan doen
😡

dubbel dd
13 januari 2020, 17:30
bellen voor je er heen gaat

stinger1965
19 februari 2020, 10:27
Wieviele Coins muss ich für eine halbe Stunde bezahlen?

schoolmeester
19 februari 2020, 11:40
Du kannst anrufen mit deine handy.

stinger1965
19 februari 2020, 19:09
Danke für die nette Auskunft. Wäre ich nicht alleine darauf gekommen. Schönen Abend.

schoolmeester
19 februari 2020, 19:12
Bitte, fiel gluck.

hallodaarbenikweer
25 mei 2020, 16:41
Vandaag de mail (eindelijk?) dat men vanwege corona is gesloten. Staat precies zo op de website.

potentebeer
25 mei 2020, 17:46
Gelukkig [emoji849]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

vanKees
26 mei 2020, 05:53
Hier die Mail.

33716

vanKees

wim491
3 juni 2020, 19:56
site is inmiddels ook al uit de lucht zo jammer 11 jaar knetterveel lol gehad daar

schoolmeester
3 juni 2020, 20:17
Het nieuwe Xanten ben ik nooit geweest, maar op de oude locatie veel lol gehad met o.a. ELVIRA, deze vrouw was rond de 60! maar haar pijpkunsten waren
grote klasse.
Was nog een jongere dame, naam is me ontschoten, ze stond destijds op hun site geposeerd met een motor, was ook een lekker ding, vaste klanten stonden voor
haar in de rij.
Op een gegeven moment is ze gestopt en heeft ze haar oude job als kapster weer opgepakt in Duisburg.
Ik heb haar destijds genomen in de tuin, was mijn eerste buitensexervaring.
Mooi was die tijd zou Corry Konings zingen...….
ELVIRA heeft later elders nog een partytreff gerund.
Groet, schoolmeester.

Ricardo Banana
3 juni 2020, 20:22
Mandy

schoolmeester
3 juni 2020, 20:26
Helemaal goed Ricardo bedankt.
Schoolmeester komt op leeftijd en af en toe laat het geheugen me in de steek.

Groet, schoolmeester.

Erru
4 juni 2020, 08:40
Heeft er iemand nog clubfoto's van Elvira???? Mijn 1e ervaring in Xanten was met haar.

ijsbeer63
4 juni 2020, 09:55
https://web.archive.org/web/20121105120859/http://www.xantener-partytreff.de/girls.html is een foto te vinden, helaas verder niets.

Ricardo Banana
4 juni 2020, 11:22
https://web.archive.org/web/20121105120859/http://www.xantener-partytreff.de/girls.html is een foto te vinden, helaas verder niets.

https://web.archive.org/web/20110403063435/http://www.xantener-partytreff.de/sexy/girl-gallery/Mandy/135.html

koosje12
20 juli 2020, 19:04
Helaas zullen er ook geen nieuwe foto's meer volgen van welke dame in deze club dan ook. Partytreff Xanten heeft de corona-sluiting niet overleefd.
(al was het natuurlijk eigenlijk al afgelopen met de echte partytreff toen ze naar het nieuwe pand trokken).

schoolmeester
20 juli 2020, 19:23
Geen verrassing dat ze niet meer open gaan.
Toen toppers als MANDY en ELVIRA daar werkten veel lol gehad.
De laatste jaren helaas bergafwaarts gegaan.
Weer een toko minder.

Groet, schoolmeester.

wim491
25 juli 2020, 21:31
mooie tijden beleefd in zowel het oude als nieuwe pand wel heel jammer
met een hoop meiden had ik toch een heel goed klik we zullen ze wel nooit meer zien.

mentholbear
26 juli 2020, 01:02
Als die kwaaie Duitse politici zo door gaan, zal het vrees ik niet bij deze blijven...

vanKees
15 september 2020, 06:28
Wen es interessiert:

34182

Hier der ganze Bericht:

https://rp-online.de/nrw/staedte/xanten/saunaclub-in-xanten-geschlossen-neue-plaene-fuers-landhaus-am-roeschen_aid-51653791

vankees

der lickmeister
18 september 2022, 16:56
De goede oude tijden 37484

Eddy_V
18 september 2022, 23:52
De goede oude tijden
Ja maar… die goede oude tijden lagen eigenlijk nog voor de verhuizing naar dit pand. Nadat Barbara de boel meende te moeyen commanderen was er am Röschen al weinig lol meer te beleven. Haar bedrijfsleider (en mede eigenaar?) te maken, was wel de grootste fout die de eigenaren hebben gemaakt. De oude locatie was wat gemoedelijker maar ook Am Röschen had voldoende potentieel.
En uiteraard heeft de wetgeving het de club ook moeilijk gemaakt, maar met een gewijzigd concept had een goede manager er hier ook een succes van kunnen maken.
Dass war einmal…

hallodaarbenikweer
19 september 2022, 16:15
Klopt helemaal Eddy_V

schoolmeester
19 september 2022, 16:17
Nieuwe lokatie nooit geweest, oude lokatie was TOP.

mentholbear
21 september 2022, 00:25
Jammer dat er weer een budget SC ten onder is gegaan.
1x op de nieuwe locatie geweest. Club was wel ok, op de peeskamers na. Die waren met open plafond en dunne scheiding wandjes heel gehorig. 2 klapeksters zaten door de wandjes met elkaar te kwebbelen...
Line up niet mijn smaak, maar voor de veelneukers met een minder dikke portmonnee leek het me wel een mooie plek.

der lickmeister
6 mei 2023, 15:26
Helaas is het er niet meer kwam er gisteren nog langs op de fiets notabene, ben er even gaan kijken maar tafels en stoelen zijn meer het indruk van een restaurant

VannilleYs
16 september 2024, 18:10
Is er geen enkele all you can eat meer?

Firehawk
16 september 2024, 18:11
Nee, verboden.

mentholbear
16 september 2024, 18:15
Sinds ingang medio 2017 werden flat rate sex clubs verboden. Effectief ging de regel in 2018 pas in werking.

stimpy3
16 september 2024, 18:32
Is er geen enkele all you can eat meer?

Ik ben een keer in Xanten geweest, en ik vond het eten (naast de dames) ook niet om over naar huis te schrijven. :biggrin:

frittentitten
17 september 2024, 19:25
Ik ben hier meerdere keren geweest, maar dat is al zeker 16 jaar geleden voor het laatst.
Ik zou willen dat dit nu nog bestond. Leuke herinneringen aan.

Geen beter voorbeeld of concept mogelijk wat tussen een SC & PC inzit als dit

mentholbear
17 september 2024, 20:50
Geen beter voorbeeld of concept mogelijk wat tussen een SC & PC inzit als dit

Ik vond pauschalclub meer een concept wat tussen een saunaclub en een partytreff in zit, met wel flatrate, maar ook naar een kamer kunnen gaan ipv openbare actie.

frittentitten
18 september 2024, 20:17
Ik vond pauschalclub meer een concept wat tussen een saunaclub en een partytreff in zit, met wel flatrate, maar ook naar een kamer kunnen gaan ipv openbare actie.

Daar praat je mij vast. Ik weet niet direct het verschil zoals ik dit nu lees. Ben alleen in Xanten geweest. En dit was toch een partyttreff volgens mij.
Wist niet dat er nog een variant was. Wel vaker van de naam Pauschalclub gehoord, maar dacht dat dit hetzelfde was

Piepo777
19 september 2024, 04:46
Waren idd. Leuke tijden, op oude locatie heel veel geweest.
In begin had je jurgen en zijn vrouw die de tent runden, rond 2010 was het een zwarte/donkere dame die het overnam
Was bij binnenkomst 100 euro of 120. (Hadden vaan kortingsbonnen van 20 euro op hun site).
Er liep vanalles rond meestal een dame of 8-10 aanwezig.
Soms kwamen er ook gewoon singel vrouwen naar toe die het geil vonden.
Was ook een geile bende vaak, als er aan de bel getrokken werd met zijn allen naar onderen en sexen maar.
Ja had dus voor 100 euro onbeperkt sex gedurende de dag en eten en drank ook inclusief.
Eten was daar erg lekker, vaker per dag een bufettje van smorgens ontbijt tot savonds warm eten.
Leuke tijden daar beleefd, was een hele mooie poolse snapte niet dat zij daar werkte, mooi slank en lange blonde haren.
Was mijn lievertje heb haar heel vaak gehad, zijn ook een keer getrouwd samen in de club, ja ja er werden leuke spelletjes daar gespeeld.
Vaak ook life shows met kaarsvet waar iedereen aan deel mocht nemen.
Jammer dat het verboden is geworden.
Het verschil tussen een partytreff en pauchalclub was dat je bij partytreef met zijn allen op een groot bed lag, je kon je soms wat afschermen door in een rovershol te gaan liggen maar dat deed je vaak niet, was gewoon geil met zijn 5-6 man tegelijk op een groot bed te sexen ieder met zijn eige dame, bij pauchalclub ging je eten en drinken en apart met de dame op kamer, ook boor een vaste dagprijs van 50 tot 120 euro. In Viersen zat er een daar betaalde je op zondag 50 euro voor onbeperkt sex eten en drank, zat er vaak na het voetballen op zondag tot doep in de nacht. Meende dat die club sneeuwwitchen heette, op afslag bockert richting gladbach.
Denk er nog vaak aan terug wat een geile tijden waren dat.

Piepo..

mentholbear
19 september 2024, 13:28
Wat piepo777 zegt: beide flat rate sexy clubs, waarbij partytent praktisch alle actie publiek, en bij pauschalclub praktisch alles op kamers. Wel hadden ze bij pauschalclub een kino waar ook wat actie tegengekomen kon worden.

frittentitten
19 september 2024, 20:46
is echt een onderwerpje voor "vroeger was alles beter"
Dit komt immers niet meer terug

Dank voor uitleg

duho
20 september 2024, 15:14
Je weet maar nooit, de drooglegging in de Verenigde Staten werd ook weer afgeschaft.

frittentitten
21 september 2024, 10:29
Je weet maar nooit, de drooglegging in de Verenigde Staten werd ook weer afgeschaft.

Daar lag het algemeen draagvlak en belang groter van dan bij het herzien van partytreff concept lijkt me.