Volledige versie bekijken : Adina/Edina
The Saint
12 augustus 2010, 09:22
Naam : Adina (Edina?)
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : B-cup (sili maar goed gedaan)
Tatoeages/Piercings : naam van kleine broer onderaan ruggegraat
Service: TZ/PZC/NMC
Voordelen: heel veel
Nadelen: mocht haar niet beffen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100 euro +fooi
The Saint
16 augustus 2010, 20:39
Ik was nog maar net terug van kamer -matige sessie met een Spaanse-en ik ging de wellness binnen om te douchen en daarna wat te ontspannen toen ik werd tegengehouden aan het binnenzwembad door een lekker ogend stuk: Adina was de naam met prachtige ogen, lang zwart haar en een mooi lichaam met een stel mooie borsten. Onder zachte dwang nam ze me mee naar één van de vele zetels aan het zwembad. Veel zei ze niet maar teasen kon ze wel: lekker strelen, masseren , mijn nek tergend traag zoenen met haar natte tong zodat het niet lang duurde eer er weer beweging kwam in mijn leuter. Geleidelijk aan zocht ze meer bodycontact en hoewel ik meerdere pogingen ondernam om haar erop te wijzen dat ze op een verkeerd moment kwam (net van kamer+nog douchen) hield ze niet op met mijn hoofd op hol te jagen. Haar nekzoenen werden alsmaar intenser en geleidelijk aan zochten haar lippen de mijne op: mijn verzet nam af, mede doordat ze zich plots op me neerplantte (op mijn handdoek weliswaar die nog op mijn benen lag) en me zachtjes begon te berijden terwijl ze af en toe weer naar me toe ging om met haar lippen mijn nek te zoenen en wat later mijn lippen opzocht en even later begaf ik en veranderden de zoenen op de lippen in intense tongzoenen terwijl ze me alsmaar steviger vastnam, me intenser begon te berijden en te tongzoenen. Ik liet me helemaal gaan en 5 minuten later stelde ze voor om naar de kamer te gaan. Ik zei ok: maar toon me eerst de dichtsbijzijnde douche want ik moet me nog wassen na de vorige sessie. Zo gezegd zo gedaan.
Op kamer deden we gewoon verder waar we gebleven waren... wat kan deze meid lekker tongzoenen: top 5 op dat gebied! Ook het pijpen was van heel hoog niveau waarbij ze ook aan deepthroat doet. Ook top5!
Ik mocht haar niet beffen (op Youppie staat ze ook beschreven en daar laat ze het soms wel soms niet toe). Ook het neuken is lekker bij haar en na een 45 min het rubbertje gevuld. Deze meid komt heel hoog in mijn voorlopig lijstje dit jaar: ze is heel mooi, ze zoent je van de wereld, en geeft een blowjob van hoog niveau. Vroeger had ze a-cups en nu een getunede b-cup: ze zijn gelukkig lekker zacht en ze zien er ook naturel uit in verhouding tot haar lichaam... prima vakwerk! Adina (Volgens Youppie Edina) is al een tijdje actief (najaar 2009) en is sinds een 2tal weken terug in World: een aanrader voor iedereen!