PDA

Volledige versie bekijken : Club La Casa, Duisburg, Algemeen

Tiga
11 augustus 2010, 17:42
La Casa Neueröffnung Samstag 14. August 10 Uhr
Buffet + Getränke frei, kein Eintritt!

10 scharfe, hübsche Girls(18+) aus Deutschland, Polen, Tschechien, Slowakei...

Entspannung und erotische Massage auf höchstem Niveau!
Wir laden Sie ein, in moderner und angenehmer Atmosphäre Ihrer Fantasie freien Lauf zu lassen!

Umfangreicher Service, vieles ist möglich - Unterhaltung vom Feinsten.

Top-Diskretion durch zwei getrennte Empfangsbereiche!

La Casa - ein Haus, der zum verweilen einlädt - hier findet man die Gelegenheit, jeden Augenblick zu genießen. Luxus für den Alltag trotz ganz normaler Preise! Haus unter deutscher Leitung.

Club La Casa
Eisenbahnstr. 12
47119 Duisburg
0157-848 79075

team@club-laCasa.de
http://club-laCasa.de

Nadere informatie omtrent prijzen etc volgt...

Tiga
11 augustus 2010, 17:42
La Casa Neueröffnung Samstag 14. August 10 Uhr
Buffet + Getränke frei, kein Eintritt!

10 scharfe, hübsche Girls(18+) aus Deutschland, Polen, Tschechien, Slowakei...

Entspannung und erotische Massage auf höchstem Niveau!
Wir laden Sie ein, in moderner und angenehmer Atmosphäre Ihrer Fantasie freien Lauf zu lassen!

Umfangreicher Service, vieles ist möglich - Unterhaltung vom Feinsten.

Preise:
Halbe stunde: € 80,-
Stunde: € 150,-

Top-Diskretion durch zwei getrennte Empfangsbereiche!

La Casa - ein Haus, der zum verweilen einlädt - hier findet man die Gelegenheit, jeden Augenblick zu genießen. Luxus für den Alltag trotz ganz normaler Preise! Haus unter deutscher Leitung.

Club La Casa
Eisenbahnstr. 12
47119 Duisburg
0157-848 79075

team@club-laCasa.de
http://club-laCasa.de

Nadere informatie omtrent prijzen etc volgt...

Tiga
11 augustus 2010, 18:22
La Casa Open Dag
op zaterdag 14 augustus vanaf 10.00 uur
Buffet + drank gratis, geen entree!!

10 geile, knappe meiden(18+) uit Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije etc...

https://www.ijsberenforum.com/img/lacasa/banner/xml/logo300_1.jpg (http://www.club-lacasa.de)

MichelJ
11 augustus 2010, 18:27
10 geile, knappe meiden(18+) uit Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije etc...

Valt Roemenië onder 'etc' ? ;)

GT-junky
11 augustus 2010, 18:39
Valt Roemenië onder 'etc' ? ;)

Ik hoop het niet ;)

Willi69
11 augustus 2010, 18:41
a) Ist das ein Wohnungs-Club?
b) Wie kann man an der Tombola teilnehmen, wenn der Thread geschlossen ist? :confused:

Hmm, gerade gesehen: :rolleyes:

het betreft een aankondiging. De tombola zal snel van start gaan. Je kunt je echter nog niet inschrijven omdat het exacte aanbod nog niet bekend is.

MichelJ
11 augustus 2010, 18:43
Ik hoop het niet ;)

Dan moet ik maar naar een ander gedeelte van Duisburg :biggrin:

Tiga
11 augustus 2010, 19:12

Ich weiß nicht was du unter ein Wohnungsclub verstehts aber es ist ein Privatclub/haus :) Kein sauna- oder pauschalclub.

.357 magnum
13 augustus 2010, 09:20
b) Wie kann man an der Tombola teilnehmen, wenn der Thread geschlossen ist? :confused:

A. an das adres zu sehn ''JA''
B. Just wait:biggrin:

.357 magnum
14 augustus 2010, 13:43
€ 80 voor 30 min.:eek:
€150 voor 1h.:eek:

Flink aan de prijs als je het mij vraagd.

En dan te bedenken dat de vulkanstrasse met een starttarief van €30 op steenworp afstand er van daan is.
Ik wens de dames succes.

Frauenblick
23 augustus 2010, 20:33
€ 80 voor 30 min.:eek:
€150 voor 1h.:eek:

Flink aan de prijs als je het mij vraagd.

En dan te bedenken dat de vulkanstrasse met een starttarief van €30 op steenworp afstand er van daan is.
Ik wens de dames succes.

Die Casa ist mit der Vulkanstrasse nicht zu vergleichen. Alle, die sich in Duisburg etwas auskennen wissen, Ruhrort ist keine bevorzugte Wohngegend. Die Casa ist von innen top renoviert. Alles neu. Sie haben sich bemüht aus diesem Haus etwas zu machen.
Wenn man reinkommt, gibt es rechts und links ein Empfangszimmer. Das ist gemacht, damit Gäste sich nicht begegnen. Also ganz anders als in einem Saunaclub. Sie legen Wert auf Diskretion. Wie man das Haus allerdings erreicht, ohne von all denen gesehen zu werden, die aus der Garage des gegenüberliegenden Kauflands rauskommen ist unklar.
Die Zimmer sind im ersten und zweiten Stock. Im dritten Stock ist ein Appartment in dem auch Übernachtungen mit einem Mädel möglich sind.
Auf jeder Etage ist ein Bad und ich glaube 3 Zimmer. jedes Zimmer ist anders eingerichtet. Es gab auch ein Zimmer mit großer Badewanne.Ich kann mir gut vorstellen, dass man jedoch gut hört, was im Nachbarzimmer vor sich geht. Ist das jetzt ein Vorteil oder Nachteil.
Eines ist unstrittig, es ist sauber.
Die Mädels sind freundlich. Ich kann mir nicht vorstellen, dass man hier
"afgewerkt" wird.

Snoopy19741
3 september 2010, 11:03
Die Casa ist mit der Vulkanstrasse nicht zu vergleichen. Alle, die sich in Duisburg etwas auskennen wissen, Ruhrort ist keine bevorzugte Wohngegend. Die Casa ist von innen top renoviert. Alles neu. Sie haben sich bemüht aus diesem Haus etwas zu machen.
Wenn man reinkommt, gibt es rechts und links ein Empfangszimmer. Das ist gemacht, damit Gäste sich nicht begegnen. Also ganz anders als in einem Saunaclub. Sie legen Wert auf Diskretion. Wie man das Haus allerdings erreicht, ohne von all denen gesehen zu werden, die aus der Garage des gegenüberliegenden Kauflands rauskommen ist unklar.
Die Zimmer sind im ersten und zweiten Stock. Im dritten Stock ist ein Appartment in dem auch Übernachtungen mit einem Mädel möglich sind.
Auf jeder Etage ist ein Bad und ich glaube 3 Zimmer. jedes Zimmer ist anders eingerichtet. Es gab auch ein Zimmer mit großer Badewanne.Ich kann mir gut vorstellen, dass man jedoch gut hört, was im Nachbarzimmer vor sich geht. Ist das jetzt ein Vorteil oder Nachteil.
Eines ist unstrittig, es ist sauber.
Die Mädels sind freundlich. Ich kann mir nicht vorstellen, dass man hier
"afgewerkt" wird.

Hattest du denn schon Erfahrungen mit einer der Damen gemacht?
Was ist in den 80eur/30min alles enthalten?

Snoopy19741
7 september 2010, 17:08
Haben im Moment wohl laut Homepage ein Kennenlernangebot:
€ 50 für 30 min.
€100 für 1h

benijsbeer
4 oktober 2010, 19:34
Nog bedankt voor de korting kaart. Helaas wist niemand van het bestaan van dergelijke kortingkaarten af, dus was dat een 'leuke' binnenkomer.

Toch wilde ik de nieuwe club een kans geven en eens kijken wat ze te bieden hadden.

Privé clubs zijn eigenlijk niet zo mijn ding, maar ik ben toch maar doorgelopen.

Dus toch maar naar binnen. Inderdaad gloednieuw alles, tenminste de inrichting. Het huis zelf stond al in m'n tomtom dus moet er al eens een club hebben gezeten. De woning ligt in een rijtjeshuis van 3 of 4 etages hoog tegenover een grote parkeergarage. De auto kun je dus makkelijk kwijt daar.

Ik werd gevraagd wat ik kwam doen, vreemde vraag, en ik vertelde dat ik graag de kortingkaart wilde verzilveren. Effin grote ogen, en dus pech gehad. Ze wisten van niets.

Maar een cola besteld en ik ben op het bankje gaan zitten. enkele minuten pijnlijke stilte en daar kwamen de meiden een voor en binnen. Er waren vier meiden aanwezig volgns hun, waarvan er eentje met een gast op de kamer was.
Tok-tok klonk het en nummer een kwam binnen. Voordat ik haar naam goed had kunnen verstaan was ze al weer weg, wow dat was snel. Nu beter opletten dacht ik nog.

Tok-tok klonken de hakken op de vloer weer, een uitgestoken arm, twee seconden had ik de kans de meid in me op te nemen, hi, Birgit kwam er uit en toen draaide ze zich om en kwam nummer drie al weer binnen.

Een duidelijk minder goed ogende meid, genaamd wendy. Stevige volle borsten dat wel, maar helemaal niet m'n type.

Daarna kwam de thekefrau weer binnen.
Lisa zou volgens deze dame nog met die gast bezig zijn.
Of ik 'eine im Auge hatte'?

Eigenlijk had ik er maar eentje echt kunnen bekijken, en ze zag er wel erg leuk uit dus dacht ik: laat deze Birgit dan maar komen. Of ik een heel uur of een half uur wilde ficken vroeg ze. Gelijk er bovenop dus vond de thekefrau. Nou effe niet. Rustig aan met die hap, eerst een glaasje drinken, dan zien we wel verder. Dus zei ik dat ik eerst even met haar wilde 'reden', praten dus.

Ze verdween, bleef een minuutje weg zodat ik weer uitgebreid rond kon kijken hoe gezellig het kon zijn als er meiden rond de striptease paal zouden dansen, er een leuk muziekje zou zijn etc. Hat kon wel wat worden als ze een beetje meer moeite zouden doen, en er uiteraard ook een aantal gezellige gasten zouden zijn.

Toen kwam Birgit dus binnen, leuk rose mini rokje aan, kleine A-B cup tietjes, deze waren net nog een beetje bedekt met een paar rose driehoekjes, mooi lang zwart haar, en een geweldig figuur. Ze was net 20 jaar oud.

Er ontspon zich een standaard gesprekje, waar kom je vandaan etc. Aan haar accent te horen vermoedde ik dat ze uit Wuppertal kwam. Dat vroeg ik haar ook en ze stond perplex. Hoe ik dat als holländer kon horen. Ik zei dat ik ervaring had, zonder uit te wijden waarin. Verder nog wat gekeuveld en toen viel de thekefrau weer in het gesprek, of ik voor haar een fles sekt wilde spenderen.

Wow, ben ik weer terug in Luxemburg dacht ik nog. Daar was dit ook de standaard vraag in die club van €250 entré waar ik was. Effe niet want ik was vergeten te pinnen.

Wat er verder nog in de aanbieding was vroeg ik, een kleintje sekt kostte maar €15, dus liet ik die maar komen. pff. goed vanaf gekomen dacht ik.

Na nog wat langer, ervaringen van clubs te hebben uitgewisseld, wat ik deed op het internet etc, wilde ik wel weten hoe 't nu zat met de kortingkaart. Ik pakte m'n GSM en zocht de pagina op. In de hoop dat iemand op het idee was gekomen dit akkefietje uit te zoeken probeerde ik nog eens de kortingkaart die ik op het internet toonde te verzilveren.

Jammer dus, dat lukte niet. Ik bekeek m'n weinige geld in de beurs en dacht, laat me deze meid maar eens proberen. Is 't niets dan kan ik altijd nog naar de flappentap en dan door naar de Vulkanstrasse ('t grote Laufhaus kwartier in Duisburg met zo'n 200 a 300 meiden).

Dus ik moest dus €50 voor een half uurtje betalen, en dan nog €25 voor de beide drankjes. Kan nog ermee door, standaard tarief voor een fkk club.

We liepen dus naar boven, moesten maar naar de tweede etage gaan want de eerste etage was nog steeds bezet.

Boven aangekomen bleek de verbouwing eigenlijk nog in volle gang te zijn. Er was een nette badkamer en een kamer met een bed erin, meer niet. Veder alles leeg. Ik heb in de badkamer maar eerst een reinigingsbeurt genomen, en toen de klok op nul gezet.Je weet maar nooit hoe het hier werkt ietwaar?

Nou dat viel alleszins mee..
Het opwarmen was echt heel leuk, want dat moest ook wel want ze had het vreeslijk koud. Daar wist ik gelukkig wel raad mee dus hebben we eerst lekker gevreeen en elkaar opgewarmd waarna we tot het echte werk konden beginnen.

Ze wilde alleen maar PMC, wel lekker TZ, vond het heerlijk verwend te worden. Beffen was er niet bij dus gingen we over tot de gebruikelijke standjes. Daarna nog eens laten pijpen en ik ben heerlijk klaargekomen. Omdat we nog tijd over hadden wilde ik nog wat bijpraten/bijkomen en dan nog eens. Blijkbaar was dat niet de bedoeling. Ze wilde eigenlijk gelijk naar onder gaan en toen ik zei dat ik nog wel een keertje kon viel ze bijna om. Nee dus, ze wilde weg want ze had het koud. Begrijpelijk want ik had het ook weer koud gekregen, dus had ik -voor mijn gevoel- een veel betere oplossing bedacht.

Dus niet

Conclusie: al met al misschien drie kwartier binnen geweest, keus uit minstens één leuke meid. Op de juiste wijze sex met elkaar gehad dus geslaagd.

Herhalingsgevaar: zoals de Duitsers zeggen: 'ein eindeutig JEIN', dwz Ja, misschien
La Casa ligt wel redelijk op mijn route vanaf het vliegveld Düsseldorf waar ik wekelijks kom. Maar 't is niet mijn ding, te meer omdat je binnen no time weer buiten staat.

De keus uit meiden op die vulkanstraße is vele malen groter, maar de kans om mis te kleunen ook. Nee ik zelf blijf meer het type fkk of partytreff, veel relaxter door het ontbreken van echte tijdsdruk.

Maar omdat je nooit te oud bent om te leren, en ze misschien wel iets goed willen maken (hint) geef ik ze graag nog een kans. ;)

benijsbeer
4 oktober 2010, 20:35
€50 voor half uur
€100 voor een uur

Drankjes dienen te worden betaald.

Er wordt ook prijs gesteld op een picolo voor de meiden. Gelukkig geen al te gekke prijzen, maar een kleintje picolo (2 glazen) kost je €15,00 plus je eigen drankje nog eens €10,00 (cola)

Dus minimaal €75 voor de eerste wip.

Ze zijn inderdaad heel discreet. Het is er heel netjes, nieuw en schoon. Zelfs de bouwakkers hadden alles keurig opgeruimd zag ik door een kiertje van een deur die nog open stond.

facial
4 maart 2011, 08:07
bovengenoemde site werkt niet meer:confused: