PDA

Volledige versie bekijken : Martine (Pools)



Mauriceyep
14 augustus 2010, 21:34
Haarkleur/-lengte : Blond geverfd, haar naar voren gekamt tot net over de wenkbrauwen :)
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B
Nationaliteit/Taal : Pools
Leeftijd : 22 (?)
Tatoeages/Piercings : geen idee
Service: NMC / PZC /TZ

Naar eigen zeggen is deze dame al een half jaar in deze club, ik had haar nooit eerder gezien, daarnaast beweerde ze al eerder met mij op de kamer te zijn geweest :rolleyes: Tja ...

Hoe dan ook, toen ik naast haar ging zitten op de bank, mocht ik niet zoenen, zelfs aanraken was bezwaarlijk :rolleyes: Toch heb ik het geprobeerd met haar vanwege haar vriendelijke en lekkere uitstraling :eek:
Op de kamer aangekomen was mijn geilheid groot, maar ze moest zich eerst opfrissen, 5 minuten later toen ze terugkwam was die geilheid inmiddels wel verdwenen :frown:
Dan de sessie: zoenen was goed, pijpen was erg goed, neuken was ook goed.
Over het algemeen probeert ze de controle te houden :hah: tja daar dacht ik iets anders over en uiteindelijk werd het best een goede sessie.
Een leuk meisje, prachtig lijf en als je haar controlebehoefte doorbreekt, dan is het de moeite waard :)

Mauriceyep
15 augustus 2010, 14:26
Ik was nog vergeten om te vertellen dat ze een Badda Bing verleden heeft en volgens mij is ze daar nog wel af en toe te vinden, zo leek het ... als die tent trouwens nog bestaat ?