Volledige versie bekijken : Dina ( Macedonie) ex-Anelia LR
Stiffmaster
12 juli 2009, 11:28
Naam : Andrea
Nationaliteit/taal : Italiaans/ Italiaans, Engels en gebrekkig Duits
Leeftijd : ± 25 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart lang haar
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank / kleine maar stevige b-cup
Tatoeage /Piercing : Rechterarm bovenin, Rug onderin, soort kattepootjes op onderbuik rechts, piercing in rechterwenkbrauw en misschien zie ik nog wat over het hoofd.
Service : PZC, NMC, aftrekken, FT?
Extra : Weinig zoals je van een Italiaanse dus mag verwachten.
Stiffie zijn afsluiter van de avond was Anelia of iets in die geest, een Italiaanse die nu 10 dagen in LR werkte. Ze kwam naast me zitten in de kino en kwam redelijk over en dus dacht ik ach voor € 50,- weet je het hè.
Wel voor een nieuw beertje komt ze er redelijk mee weg, maar voor Stiffie zijn dit soort dames nou niet echt meer een uitdaging, kussen zoals je je moeder gedag zou zeggen, pijpen was wel oke en diep, nee daar was niks mis mee, wippen ach wat geprogrammeerd werk. Stiffie heeft nu door de jaren heen diverse Italiaanse dames mogen temmen, maar kan er nog steeds niet wild van worden, dus next time gewoon maar weer Bulgaars ;)
The Saint
19 juli 2009, 18:46
Gisteren uitgebreid met deze dame kennisgemaakt. 3 dagen geleden is ze ergens in de tuin gevallen in LR en had daarbij haar rechteroog bezeerd waardoor ze nu tijdelijk een klein brilletje draagt met een stevige benen montuur. Daardoor heeft ze nu eerder een uitstraling van een streng kijkende meesteres.
Haar naam is idd Anelia. Ze is Italiaans en spreekt ook perfect Bulgaars.
Ze werkt hier ondertss. 20 dagen en deze kleine maand zijn haar eerste stappen in de prostitutie zo vertelde ze me. Ze heeft een zoontje van 1 jaar en 4 maanden, maar sinds ze alleen is om het kind op te voeden, zoekt ze naar bijverdiensten... als ik het goed begrepen heb, zei ze dat ze als tolk was meegekomen voor een aantal Bulgaarse meisjes die hier (in LR?) werken en geen woord Engels/Duits spreken. Zoals alle DVP-meiden woont ze in een appartement in Köln :wink:. Aan haar paspoortje kan ik nog toevoegen dat ze een tong-en navelpiercing heeft en dat ze helaas onderaan niet helemaal gladgeschoren is. De B-cup lijkt me eerder een A-cup; haar borsten vind ik echt niet mooi om het eufemistisch uit te drukken en dat heeft niks met mijn persoonlijke voorkeur voor bigboobs te maken.
Deze dame was me al in de vooravond opgevallen maar door haar brilletje kijken is wat moeilijk en bijgevolg kun je op het eerste gezicht moeilijk inschatten hoe ze nu echt over komt. Ze had al wel een paar keer van op afstand me heel indringend aangekeken. Ik had niet meteen interesse omwille van haar kleine boezem. Rond 23u30-schat ik- stond ik met Rex wat te babbelen in het zetelgedeelte toen Laurent74 -die aan de bar stond in gezelschap van de toen nog mysterieuze Italiaanse dame-plots teken deed naar één van ons om naar hem toe te komen.
Onze Geile hond-nog ungepoppt-liep naar hen toe, maar Laurent74 deed teken dat niet Rex maar ik moest komen. Toen ik Laurent74, Rex en de dame vervoegde liet ze er geen gras over groeien: ze nam me stevig vast en zei dat ze met Laurent74 en The Saint op kamer wilde.
Nu ik haar eindelijk van dichtbij zag, keek ik recht in haar ogen.... waauw die mogen er wel zijn, zeker toen ze even later de bril even afzette. Ik heb wel een zwak voor Italiaanse dames.... na wat inleidende koetjes-en kalfjesgesprekken tussen Laurent74, Anelia en mezelf stond ik op een gegeven moment alleen met haar. Laurent74 was er stilletjes van onder gemuisd. Deze dame intrigeerde me wel, maar ik zei haar dat ik al 2 sessies achter de rug had en de laatste was nog maar een klein uurtje geleden..... ik twijfelde ernstig of een 3de sessie rond middernacht een goed idee was...... na 5 minuten wist ik het nog niet en toen begon ze steeds meer met me te teasen.... het vele gestreel en de zoenen in mijn nek zorgden al voor wat effect en als laatste zinnetje zei ze: ik neem je mee naar de kino om je daar wat op te warmen en dan zien we wel of je geil zal zijn om op kamer te gaan.... ik keek haar wat verwonderd aan en plots drukte ze haar tong naar binnen en een heel innige tongzoen volgde wat er meteen voor zorgde dat mijn 3de been plots op volle oorlogsterkte stond en het kinobezoek werd overgeslagen. Terwijl "happy birthday gezang" (voor de baas van LR?) weerklonk, kwam Anelia terug met de sleutel en het begon niet goed: kamer 12! Het was dit of 1 uur wachten; toch maar 12 dan; de ventilator werd op een strategische plek gezet waardoor kamer 12 niet als een sauna aanvoelde.
We begonnen met innig zoenen wat ze -bij mij-toch met veel gevoel deed.
Ik denk dat ze gewoon een boontje voor me had (als ik bovenstaande recensie lees) en dat niet kon verbergen in het zoenen.... pijpen was niet super..... maar slecht was het zeker niet. Deze jongedame heeft wel werkelijk prachtige ogen: daarmee zal ze nog veel heren weten te strikken. Je merkt wel dat ze nog wat maturiteit mist in het vak-ik geloof idd dat ze nog niet lang dit beroep uitoefent... ze verdient wel nog krediet. We hebben nog een 3tal standjes gedaan maar ik kwam net niet klaar, maar dat lag aan mij en niet aan haar... ik was nog niet genoeg op krachten na de vorige sessie. Ze was wel teleurgesteld en zei gedecideerd: next time, you take me first!
Conclusie na het kamerbezoek: een topper zal ze nooit worden; het is een dame-denk ik- die niet echt past in dit vak, maar als ze je graag heeft, laat ze dat duidelijk blijken voordien en ook op kamer.
Conclusie 2: schitterende aftersales.... iedere keer dat ze mij in de bar passeerde, kreeg ik ofwel een innige tongzoen te verwerken of nestelde ze zich eventjes in mijn armen om te knuffelen...of had ze gewoon zin om haar lichaam tegen me aan te drukken.... dit bleef zo duren tot ik vertrok.
Ze is een uitmuntende paaldanseres: waw, als ze geld wil verdienen, zou ze dit moeten doen ipv wat ze nu doet. Iedereen keek bewonderend naar haar act en ze eindigde met een "grand ecart": diverse malen kon ze rekenen op gemeend applaus.
Ik zei haar: jij bent dus een paaldanseres....die nu even iets anders doet als tussendoortje; ze ontkende dit echter meteen en vertelde iets over een dansschool.... nu ja ze heeft in ieder geval talent.
Eindconclusie: een speciale dame: ze heeft een bepaalde uitstraling maar ik kan het niet echt omschrijven. Ze verdient wel een 2de kans op kamer...
maar een topper in DVP-land zal ze zeker nooit worden.
Enkele correcties:
-Is eigenlijk een Bulgaarse volbloed, maar woont in Italia.
-Is pas 24
-Extra's: veel, want heb alles gehad waarop ik hoopte!
-Prijs voor 2uur: 150€ + 20 fooi
Fragementje over haar uit mijn verslag Kinkybull's B-day-party:
Eerste maal
Uiteindelijk ben ik 2uur met haar op de kamer geweest. Pijpen kon ze voor geen meter en later het condoom aanbrengen was een sukkelachtige bedoening. Maar voor de rest niets anders dan positiefs over dit lekker dier. We namen de tijd: babbelen, strelen, masseren, zoenen… Wat later heb ik haar een kwartier gebeft: ze liet zich wellustig gaan en rookte terwijl 2 sigaretten na elkaar. Haar kut werd zo vochtig en klam als een Braziliaans regenwoud. Beste beren, geloof het of niet, maar vanaf dan hebben we gewipt als wilde beesten. Alle hoeken van het grote bed werden bezocht, we deden minstens 15 verschillende standjes (jawel, u leest het goed… Ze ging in de leer bij kamasutra), de meest onmogelijke combinaties. In totaal heb ik 6 keer geschoten. Ik moet toegeven dat ik mijn geheime dopingmiddels wel had ingenomen, want anders was het maximaal 3x geweest, denk ik. Tijdens het neuken en tussendoor heeft ze maar liefst 10 sigaretten gerookt… Mijn pik steigert weer nu ik dit schrijf.
tweede maal
Er waren blijkbaar niet direct kamers voor handen en ze bleef dus een tijdje weg. Die tijd heb ik nog een aangenaam gesprek gevoerd met Picasso. Toen ze wat later naar me toe kwam, verdwenen we standepede naar kamer 1. Nu neukten we iets rustiger, zo rustig en intens dat het op gegeven moment zelfs ‘morantisch’ werd, om niet te zeggen romantisch (shame on me). Dit was de bevestiging: GFE ten top!!!!
The Saint
30 augustus 2009, 03:31
Afgelopen zaterdag was ze er weer. Ik had ze echter veel te laat gespot.
We waren ongeveer op hetzelfde moment binnengekomen (15u30) maar ik heb haar slechts rond 22u00 gezien en dan was mijn kruit al verschoten.
Ongelofelijk dat je in LR (niet echt groot) een dame kunt mislopen: ze zei dat ze bijna heel de namiddag en avond aan de automaten zat... vandaar wellicht dat we mekaar pas laat hadden gezien. Toch nog 3 kussen, een omhelzing en een lipstickzoen op de mond gekregen die ze vakkundig weer schoon maakte.
SFL
29 september 2009, 17:41
Nog enkele correcties:
Eerder vertelde ze me zelf ook Italiaanse te zijn met Bulgaarse Roots. Ze is gewoonweg Bulgaarse en officieel ook woonachtig in dat land. Haar vader is Turks, dus heeft ze wel wat Turks in zich.... Daar heeft SFL het niet zo voor, maar doordat ze maar half Turks is, blijft de service bij haar uiteindelijk toch behoorlijk.
Altijd een lange tijd met Anelia besteden, daar kan ik niet meer buiten.
Laatst (lees mijn verslag van de 6-daagse) heb ik weer 3 uur met haar op de kamer gelegen. Ze is goed en vakkundig... Bovendien een echt GFE, maar ze is ook commercieel ingesteld en rekt zelf de tijd zonder daar om te vragen. Altijd oppassen dat ze niet in slaap valt en haar problemen waar ze over verteld (doet ze bij sommigen die ze graag mag) zelf niet te hard aantrekken, je kan er toch niets aan veranderen.
Buiten dit alles mag ik haar wel graag, want ook al is ze jaloers en bezitterig... Ze blijft een lieve en aangename meid.
Ze is lief, vriendelijk, aanhankelijk en kent haar vak, anderzijds wil ze ook geld verdienen.
Ik mag haar wel.
Love you, Anelia
Dalton
29 september 2009, 19:15
Ik lees het alweer jullie weten er niks van, in het clubhuis van dalton zijn aardig wat vrouwen waar hij mee gekamerd heeft.
Zelfs deze anelia die door simona meegebracht is, in de tijd dat ik 7 dagen achtereen van smorgens 11 uur tot sluitens toe aanwezig was,werd door haar aan mij voorgesteld als haar vriendin.
Dat gebeurde op de laatste dag en we verdwenen met ons vieren op de kamer,waar we natuurlijk ook een keer van dame geruild hebben.
Deze anelia is bulgaars en zoals jullie natuurlijk niet weten kunnen ze ook turks ,omdat de ouders van deze dames toen ze nog jong waren en geen kinderen hadden uit turkije naar bulgarije vertrokken om daar een nieuw bestaan op te bouwen en daar werd thuis natuurlijk alleen turks gepraat presies zo als de turken doen in holland.
Anelia is een flinke meid en doet goed haar best om je het naar de zin te maken.
Doch de oude dalton was blij dat anelia met mijn vriend de kamer afgingen en hij lekker met simona nog een tijdje door kon gaan met dat lieve kleine kreng die mij steeds maar weer in extase weet te brengen.
Ik weet natuurlijk niet wat jij op de kamer met de dames uitspookt SMF maar deze man gebruikt ze heel gewoon met veel liefde waardoor je natuurlijk ook een hoop terug krijgt want dat voelen de dames en daar zijn ze dankbaar voor dat je ze niet behandeld als een hoer maar als een dame.
Ik zag joy zondagavond aan de bar zitten maar mijn type is dat niet dus ga ik er niet mee de kamer op.
Vroeger kwam ze samen met wiwi en dat was mijn type wel,waar deze ook mee de kamer opging en heerlijk verwend werd.
Deze dame had een lekker strak lichaam en stevige tietjes en een heel heerlijk strak kutje ,na de sessie die we hadden en welke grandioos was hebben we nog even gepraat .
Ze vroeg hoe oud ik was en toen nog 66jaar ,ik moch raden hou oud zij was en ik zei ongeveer 23jaar.
Waarop ze in de lach schoot en zei dank je wel maar ik ben 42 en heb een dochter van die leeftijd.
Na die keer heb ik ze nog 1 keer gezien maar kon haar niet te pakken krijgen wat heel jammer was.
Ik weet niet of ze nog werkt in lr kan best mogelijk zijn ze was er alleen vrijdags om de 14 dagen dus 2 keer in de maand en ik kom altijd op verschillende dagen, alleen de weekends en door de weeks.
SFL
30 september 2009, 00:09
En waar zou ik volgens jou niets van afweten, Dalton?
-Dat ze zogezegd volledig Turks is??? Fout: alleen vader is Turks en deze is van haar moeder gescheiden toen ze een paar maand oud was (typisch voor Turkse venten die kinderen maken bij Christelijke vrouwen) Ze heeft aan beide kanten van haar ouder ook nog halfbroers en halfzussen. 1 zus en 1 broer zijn dus volledig Turks.
-Hoe ik met een DVP moet omgaan??? Wel, om te beginnen met respect. Uiteindelijk is zij baas over haar lichaam en de situatie. Dames met wie het klikt daar praat ik meer mee en dan kom je al eens één en al te weten ja. Maar uiteindelijk willen zij ook hun brood, cocaine of lening van hun pooier verdienen en kost alles geld.
-Of het aan mij ligt dat Simona niet presteerde??? Wel, ik stonk naar de look, maar voor de rest was ik correct met haar. Jouw ervaringen verschillen duidelijk van de mijne en eenieder heeft ook zijn persoonlijke smaak en voorkeur. Ik zeg ook niet dat ze haar best niet deed, kzeg alleen maar dat ze niet zo knap is en de sessie met haar mij niet goed bevallen was.
Maar goed, maakt niet uit. Trouwens, Anelia heeft me zondag 3 wat oudere mannen aangewezen die haast dagelijks in LR zitten van 11u tot 03u, misschien was jij één van hen. Had ik geweten dat je in LR was, dan konden we tenminste eens kennismaken.
Groetjes
Ik lees het alweer jullie weten er niks van, in het clubhuis van dalton zijn aardig wat vrouwen waar hij mee gekamerd heeft.
Zelfs deze anelia die door simona meegebracht is, in de tijd dat ik 7 dagen achtereen van smorgens 11 uur tot sluitens toe aanwezig was,werd door haar aan mij voorgesteld als haar vriendin.
Dat gebeurde op de laatste dag en we verdwenen met ons vieren op de kamer,waar we natuurlijk ook een keer van dame geruild hebben.
Deze anelia is bulgaars en zoals jullie natuurlijk niet weten kunnen ze ook turks ,omdat de ouders van deze dames toen ze nog jong waren en geen kinderen hadden uit turkije naar bulgarije vertrokken om daar een nieuw bestaan op te bouwen en daar werd thuis natuurlijk alleen turks gepraat presies zo als de turken doen in holland.
Anelia is een flinke meid en doet goed haar best om je het naar de zin te maken.
Doch de oude dalton was blij dat anelia met mijn vriend de kamer afgingen en hij lekker met simona nog een tijdje door kon gaan met dat lieve kleine kreng die mij steeds maar weer in extase weet te brengen.
Ik weet natuurlijk niet wat jij op de kamer met de dames uitspookt SMF maar deze man gebruikt ze heel gewoon met veel liefde waardoor je natuurlijk ook een hoop terug krijgt want dat voelen de dames en daar zijn ze dankbaar voor dat je ze niet behandeld als een hoer maar als een dame.
Ik zag joy zondagavond aan de bar zitten maar mijn type is dat niet dus ga ik er niet mee de kamer op.
Vroeger kwam ze samen met wiwi en dat was mijn type wel,waar deze ook mee de kamer opging en heerlijk verwend werd.
Deze dame had een lekker strak lichaam en stevige tietjes en een heel heerlijk strak kutje ,na de sessie die we hadden en welke grandioos was hebben we nog even gepraat .
Ze vroeg hoe oud ik was en toen nog 66jaar ,ik moch raden hou oud zij was en ik zei ongeveer 23jaar.
Waarop ze in de lach schoot en zei dank je wel maar ik ben 42 en heb een dochter van die leeftijd.
Na die keer heb ik ze nog 1 keer gezien maar kon haar niet te pakken krijgen wat heel jammer was.
Ik weet niet of ze nog werkt in lr kan best mogelijk zijn ze was er alleen vrijdags om de 14 dagen dus 2 keer in de maand en ik kom altijd op verschillende dagen, alleen de weekends en door de weeks.
seksenfun
1 oktober 2009, 21:24
Een wijze uitspraak, toch heb ik op mijn 6-daagse mogen ervaren dat sommige dames zoveel meegemaakt hebben dat ze niet meer kunnen geloven dat je het meent als je ze lief benadert. Triestig, maar helaas zo erg is het soms gesteld met de dames (met jammer genoeg allicht de flinke hulp van een onvriendelijke schoenenverkoper van dienst).
Anderzijds om even op sfl zijn stukje terug te komen moet je er ook wel voor oppassen soms dat een dame niet bewust haar verhaaltjes vertelt en zo... tijd gewonnen (time is money). Gelukkig zijn ze zo lang niet allemaal.
Bovendien een echt GFE, maar ze is ook commercieel ingesteld en rekt zelf de tijd zonder daar om te vragen. Altijd oppassen dat ze niet in slaap valt en haar problemen waar ze over verteld (doet ze bij sommigen die ze graag mag) zelf niet te hard aantrekken, je kan er toch niets aan veranderen.
jjdejong
7 december 2009, 13:37
Ook ik heb haar een lekkere lange avond op de kamer geprobeert, ze moet eerst een beetje los komen maar dan is het een groot plezier.
Heb haar gesms't of ze nog aanwezig is in l.r., ze is helaas vertrokken en werkt in frankfurt nu.
Ze kan inderdaad goed "paaldansen" dat is echt niet normaal zo lekker!!!
Dus aankomende week maar een nieuw liefje zoeken daar, nog aanraders??
timjava
7 december 2009, 16:27
Dus aankomende week maar een nieuw liefje zoeken daar, nog aanraders??
kijk eens in de topic "verkiezing miss ijsbeer". https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19561
Daar worden de favoriete dames van de ijsbeertjes genoemd. Let op! smaken verschillen.
Picasso 1
20 december 2009, 13:11
Anelia was vorige week zaterdag in Oase en gaf een paaldans act om je vingers bij af te likken :tongue:
Zij is ook niet meer in LR actief en volgens haar vriendinnen is ze werkzaam in Palace.
Picasso 1
13 mei 2010, 03:43
Zij is ook niet meer in LR actief en volgens haar vriendinnen is ze werkzaam in Palace.
De laatste 4 à 5 keer dat ik in Oase was, was zij er ook. Zo ook afgelopen zaterdag.
Rex
16 augustus 2010, 22:20
Naam : Dina
Haarkleur/-lengte : Zwart met krullen tot iets over haar schouders
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal, B cup
Nationaliteit/Taal : Macedonische ,Duits en Engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : op haar rug een grote en op haar buik kattenpootjes
Service: Full option
Voordelen : Zeer spontane meid met super mooie blauwe heldere kijkers
Cijfer cf Oase beginselen (c.q. MiniMe's kwalificaties) : 9
Toen ik in de ruimte bij de jacuzzi wat stond rond te kijken, stond deze dame ineens naast me. Ze kende me ergens van zei ze, ik dacht, tja dat zeggen ze wel meer. Er ging bij mij geen bel rinkelen en ineens dacht ik verrek die heb ik ooit eens in LR gezien en kon me nog herinneren dat The Saint hier een fantastische ervaring mee gehad had. Ze had toen ook al zwart haar en droeg toen een styl brilletje........vanavond had ze echter haar lenzen in....:rolleyes: Ik wilde nog niet meteen naar de kamer en zei dat ik haar later wel weer zou tegenkomen.
Een paar uur laten stonden we een beetje uit te rusten en relaxed om ons heen te kijken in de barruimte toen we weer oog contact hadden en ze ineens weer bij me kwam staan en me vast pakte en zich dicht tegen me aan begon te kroelen. " I want you" , fluisterde ze me in me oor. Na enkele korte vraagjes mijnerzijds haar mee de kino ingenomen voor het pre werk. Dit was zeer goed. Lekker tongzoenen en heerlijk zacht en met veel gevoel pijpte ze me in de kino. Niet lang hierna naar een big room getogen en hier verder gegaan. Heel relaxed gingen we verder en ik heb me heerlijk oraal laten verwennen. Het neuken was ook heel lekker en ze deed zelf ook heel actief en intens mee. Ik heb een heerlijke tijd met haar doorgebracht........
The Saint
17 augustus 2010, 17:23
Naam : Dina
Haarkleur/-lengte : Zwart met krullen tot iets over haar schouders
die heb ik ooit eens in LR gezien en kon me nog herinneren dat The Saint hier een fantastische ervaring mee gehad had. Ze had toen ook al zwart haar en droeg toen een styl brilletje........
Daar herinner ik me niks van :confused: Ik heb wel éénmaal in LR een sessie gehad met een gebrilde donkerharige dame en die kwam uit Bulgarije (tegen mij zei ze Italië). Haar naam in LR was Anelia. Zo goed was die niet hoor. Het was de dame die aan de bar bij Laurent74 stond en teken deed naar één van ons toen we samen stonden.
Als het die niet is, verwar je me met een andere ijsbeer.... het belangrijkste voor jou is echter: in Oase was de dame in kwestie heel goed en dat voor een Macedonische :biggrin:
Rex
17 augustus 2010, 17:53
Daar herinner ik me niks van :confused: Ik heb wel éénmaal in LR een sessie gehad met een gebrilde donkerharige dame en die kwam uit Bulgarije (tegen mij zei ze Italië). Haar naam in LR was Anelia. Zo goed was die niet hoor. Het was de dame die aan de bar bij Laurent74 stond en teken deed naar één van ons toen we samen stonden.
Als het die niet is, verwar je me met een andere ijsbeer.... het belangrijkste voor jou is echter: in Oase was de dame in kwestie heel goed en dat voor een Macedonische :biggrin:
Het was wel degelijk ex Anelia uit LR.......https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=130563&postcount=2
Ik herinnerde haar hier nog aan en ze gaf toe in LR gewerkt te hebben. Mij vertelde ze dat ze uit Macedonië komt........
Nou ja lekker belangrijk eigenlijk. Ik vond haar in ieder geval erg goed op de kamer en ze zag er veel beter uit dan toen in LR!
Big30
17 augustus 2010, 18:40
De laatste 4 à 5 keer dat ik in Oase was, was zij er ook. Zo ook afgelopen zaterdag.
Het was wel degelijk ex Anelia uit LR.......
Ongetwijfeld dus de ex-LR Anelia!
MiniME
18 augustus 2010, 08:07
Qua omschrijving past dit helemaal op de dame die zich Sidonia noemt in Oase, is dat niet dezelfde?
Jackless
24 april 2011, 21:26
Naam, beschrijving en herkomst kloppen helemaal met de Dina die nu in Acapulco werkt. Alleen de kattepootje op haar buik heb ik niet kunnen checken. De overige beschilderingen kloppen ook. Bij het uitbuiken buiten in de zon had deze kat me beslopen en was tijdens een vriendelijk praatje bij me komen zitten op mijn bedje. Een volhoudertje is ze want ondanks de opmerkingen dat ik geen belangstelling had in een kamerbezoek had ze met haar handje mijn tentstok overeind gezet en gaf er als klap op de vuurpijl toen ze weer verder ging er een lik aan met de woorden dat we elkaar vast later nog zouden zien. Optisch niet mijn ding, maar wel een verfijnde handtechniek. Ik zag haar later veelal in de omgeving van de Kino.