PDA

Volledige versie bekijken : Kiara (Duitse)

Willi69
17 augustus 2010, 19:33
Name: Kiara :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
Größe: ca. 167 cm
Figur: schlank, B/C-Cup
Herkunft/Sprache: Deutschland
Tattoos/Piercings: ---
Service: leider sehr eingeschränkt: gutes Französisch, etwas Fingern, schöner Fick in der Doggy-Stellung, aber kein: ZK, Lecken, FT, AV
Sonstiges: werkelt zusammen mit ihrer rassigen italienischen Freundin Kim (Berichte?)
Lebenslauf: seit circa einer Woche im PHG, vorher keinerlei Erfahrung in diesem Business

Noch sehr schüchtern, aber lieb und bemüht. Was sie macht, macht sie gut, aber das ist leider etwas wenig.

pipokoeien
3 september 2010, 00:07
:tongue:Yara, maar Pipo moet dit toch nog eens navragen. Kan me niet voorstellen dat er inderdaad nog niet over dit meisje is geschreven. Ze is er iedere dag behalve Maandag en al een tijdje. Pipo heeft erg z'n best gedaan om alle Ciara's, Sarah's, Zara's, Jara's en nog meer wat er op lijkt na ta gaan maar kon echt nx vinden.

Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Niet gezien
Service: PZC, NMC, verder veel "nieten"
Voordelen: Een lekker meisje die heerlijk kan pijpen
Nadelen: Je mag niet in haar mondje komen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: nx

Ja, errug standaard werk maar o,o,o, wat een lekker diep mondje! En o, dan dat poesje, Pipo heeft daar niet lang van kunnen genieten.....record snel klaar komen gevestigd(o, nee, dat was een keer dat ik zo geil was dat 'ie er nog niet eens in zat:wand:(maar die telt niet want toen was ik 18 ofzo))

Nog een keer? O ja, vooral door het povere aanbod. Maar Pipo begint toch ook een beetje uitgekeken te zijn op PHG en het zou zo maar kunnen dat ze hem daar voorlopig even niet meer zien.

Willi69
3 september 2010, 09:49
Pipo heeft erg z'n best gedaan om alle Ciara's, Sarah's, Zara's, Jara's en nog meer wat er op lijkt na ta gaan maar kon echt nx vinden.
Eine hast Du übersehen ;): Kiara (Duitse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22465)

Willi69
4 september 2010, 12:53
Hmm, ich glaube, das hat niemand verstanden :rolleyes:: Yara = Kiara