Volledige versie bekijken : Seksclubs leggen het loodje door internet
Admin
18 augustus 2010, 22:09
ROTTERDAM - Seksclubs kunnen niet meer op tegen het internet. De sluiting van Club Paradise in Ees is daar een voorbeeld van. De dames zijn overgestapt naar seksdates via internet. ............ http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/506107/2010/08/18/Seksclubs-leggen-het-loodje-door-internet.dhtml
The Joker
19 augustus 2010, 01:50
Gewoon overal het Duitse saunaclub model invoeren en de clubs gaan beter draaien dan ooit tevoren...
Alabama
30 augustus 2010, 16:19
Gewoon overal het Duitse saunaclub model invoeren en de clubs gaan beter draaien dan ooit tevoren...
Dat gaan de dames van de internetdates echt niet doen. Die willen EUR 200,00 vangen voor 'n uurtje babbelen en wat stoeien. Moet je er in een saunaclub al 4 voor afwerken met fatsoenlijke service. Da's wat teveel gevraagd.
phoenix
30 augustus 2010, 16:45
als de dames in fkk clubs zonder pooier zijn dan kunnen de meeste fkkś ook sluiten, want dan gaa nde meeste dames naar huis..........dat is de harde waarheid.....en wij allen steken onze kop in het zand, ik wil geen discussie voeren want dat is al vaak hier gebeurd...., ik praat het niet goed , ik veroordeel niet, maar dan neukt een dame niet voor 50 euri een half uur......zo simpel is dat....ik denk dat steeds meer hollandse mannen richting duitsland vertrekken en dat de sexbusiness daar in nederland onder te lijden heeft...
Alabama
30 augustus 2010, 16:54
als de dames in fkk clubs zonder pooier zijn dan kunnen de meeste fkkś ook sluiten, want dan gaa nde meeste dames naar huis..........dat is de harde waarheid.....en wij allen steken onze kop in het zand, ik wil geen discussie voeren want dat is al vaak hier gebeurd...., ik praat het niet goed , ik veroordeel niet, maar dan neukt een dame niet voor 50 euri een half uur......zo simpel is dat....ik denk dat steeds meer hollandse mannen richting duitsland vertrekken en dat de sexbusiness daar in nederland onder te lijden heeft...
Dat klopt ook als een bus. Hetzelfde geldt voor de raambuurten. Denk de Oosteuropese meisjes (ja, die werken voor 99,9% met pooier) daar weg en er blijft heel weinig over. Kom je weer ´n beetje in de situatie terecht van voor de uitbreiding van de EU, toen de ramen vooral leeg stonden en wat er stond vaak dik en/of Afrikaans was.