Volledige versie bekijken : Chantal-Maria (Roemeense) ex-Nadine VV/VM
joop slim
20 augustus 2010, 19:39
Naam : Nadine
Nationaliteit /taal :Roemeens /Duits
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : zwart half lang haar
Lengte : 1.68 m
Postuur /Cupmaat :Slank, b cup
Tatoeage /Piercing : Nee/Nee
Service : NMC, beffen, FT, massage,
Extra :
Type dame: Jack42 dame :biggrin:
Pistol Pete
23 augustus 2010, 12:12
Het kon niet op. Het was een stralende zonovergoten dag in Villa Marisol, veel vrouwen en heel wat Pistolladies onder hen. Nadat ik Sissy had mogen plezieren :) kwam ik koud van de kamer Nadine tegen. Roemeens en redelijk brutaal om dr heen kijkend, wie doet mij wat, leek ze uit te stralen. Nou Pistol Pete zeker niet, of toch wel?
Na een uurtje kletsen onder de parasol met Joop Slim, ondergetekende en 4 Roemeense dames moest Joop plots met een dame vertrekken die bij het horen van een Roemeense Smartlap plots sentimenteel werd. Ik zag mijn kans schoon en vertrok met Nadine naar de kamer. Daar bleek ze helemaal niet zo zelfverzekerd als buiten in het zonnetje. Sterker nog, deze dame heeft in haar prille carrière als DVP nog geen klant gehad...Gister begonnen in het oudste beroep van de wereld en een dag later Pistol Pete treffen. Het was een kolfje naar de hand van PP...We namen er uitgebreid de tijd voor. Nadine was heel open over haar prilheid en omdat ze goed engels spreekt konden we al haar onzekerheden wegnemen. De eerste onzekerheid was het tongzoenen. Gaf ze vooraf nog aan niet te zoenen, toen ze de kamer afkwam was ze een volleerd tongzoenster. Tijdens de sessie tongde ze, na voorzichtig aftasten, of haar leven er van af hing. Pistol proefde dat het goed was. Een andere onzekerheid was gebeft worden. Ook daarmee maakte ze binnen een uur grote vorderingen. De eerste aanrakingen van haar heerlijke doosje met mijn tong veroorzaakten evenzovele malen een elektrische schok bij Nadine, geleidelijk aan wende ze er aan en na enige tijd zag je aan dr ogen en trekken rond dr mond dat ze er van genoot. Nog even later nam ze het voortouw en bepaalde ze met snelle en nauwkeurige bekkenbewegingen hoe ze het wou....
Aan neuken zijn we nauwelijks toegekomen, maar die kneepjes zal ik haar de volgende keer wel bijbrengen. Nadine is een natuurtalent, een pistolmeisje van 20 jaar, speels, zelfverzekerd en ietsje onzeker elkaar afwisselend. Just as i like it. :freu::freu::freu:
Tiga
24 augustus 2010, 20:29
877
Knabbel
20 december 2010, 09:59
>> Nu als Maria in Acapulco
Ondertussen voorzien van een vergrote tattoo die vanaf haar linkervoetvoet doorloopt op haar onderbeen. Ze lijkt me nu een ietsje voller dan op de foto hierboven, maar gezegend met een prachtig lichaam met een heerlijk rond kontje en geweldige stevige flinke borsten. Ze is overigens slechts 1.57 mtr, maar op hakken ziet er veel groter uit en is alles prachtig in verhouding. Ik schat haar ook ouder dan 20, maar da's niet zo belangrijk.
Ze probeerde een vriend van mij te verleiden die haar nog kende uit Hamminkeln, maar hij hapte (nog) niet. Om hem jaloers te maken vleidde ze zich op mijn schoot, maar wist dit echter zo overtuigend uit te voeren dat ik een kamergang niet langer uit kon stellen en hij zich over een andere bevallige Roemeense moest omfermen. Spreekt goed haar talen en is ondeugend en teasend in de omgang. Kan op de kamer veranderen van een krols poesje tot een wilde kater en dat mag ik wel. Ze had even tijd nodig om los te komen, maar toen gingen de remmen ook los. Het was ondertussen nachtwerk, maar nog steeds tomeloze inzet en goed gehumeurd. Aanrader deze dame.
Pistol Pete
3 januari 2011, 00:16
Nadine heet weer Nadine en heeft Acapulco verlaten en is vandaag begonnen in Villa Vertigo. Ze gebruikt gewoon weer haar oude naam. Ze zag er weer apetijtelijk uit in haar sexy outfit waarin veel van haar heerlijke b-cups te zien waren. Ik had nog even overwogen met haar te kameren maar voordat ze rondgeleid was was ik al verleid door Samantha voor onze tweede sessie die dag. Nadine heeft mij verzekerd in Villa Vertigo te blijven. Voor wat het waard is....
Het draadje van Nadine kan dus verplaatst worden naar Villa Vertigo.
Charly_Brown
5 maart 2011, 12:57
===> Wieder als Maria im Acapulco
hara1d
8 juni 2011, 02:44
mit Maria, 21 Jahre, Rumänin mit Deutschkenntnissen (und humanistischem Abitur), sehr schlank, schwarze lange Haare, gewinnendes Lächeln, KF 32-34, B-C Titties, Tattoo auf einer Wade. Gegen Ende des PST ihre Frage: sollen wir es mal versuchen (so noch nie erlebt, kurz nachgefragt ob FO, ggfs FT im Programm ist und ob sie gerne geleckt wird) Hinweis keinen Finger in die Musche und ich zockel dem Killerarsch hinterher.
Eine Stunde GFS vom Feinsten, fast über den Berg geleckt, Franze mit leichter Handunterstützung, wechselnde Tempi, zum Lufzholen kurzfristiger Handbetrieb (dachte schon sie wolle sich um die Aufnahme "drücken" aber sie hat es brav durchgezogen). Unbedingte Empfehlung, Korrekte Abrechnung 40-40-25.
ijsbeer11
7 september 2011, 14:39
Is deze dame nog steeds in Acapulco?
Knabbel
7 september 2011, 16:04
Is deze dame nog steeds in Acapulco?
Bij mijn laatste bezoek, een aantal weken geleden, nog wel.
boo
8 september 2011, 23:59
Zondag was ze er ook nog
Knabbel
22 september 2012, 10:44
Nu in Magnum.
Ziet er na ruime vakantie beter uit dan tijdens haar verblijf in Velbert, maar heeft in 2 jaar wel redelijk goed Duits leren spreken.
Kijkt nog steeds vaak beetje boos, maar als je haar op een normale manier aanspreekt blijkt dit als sneeuw voor de zon te verdwijnen.
Knabbel
5 oktober 2014, 02:04
>> Samya
SFL
24 oktober 2015, 13:48
:herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::h erz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::her z::herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz: :herz::herz::herz::herz::herz::herz:
Naam: Maria
Nationaliteit/Taal : Roemeens /Engels
Leeftijd : 25 jaar, maar ziet er jonger uit
Haarkleur/-lengte : Donkerbruine lange haren
Lengte dame : 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : Perfectie qua lichaamsbouw / Mooie sappige kont / B-cup
Tatoeages/Piercings : Flank, onderbeen en voet, arm, pols, sleutelbeen, rug, nek….
Roken: jawel
Voordelen: Topper! Knap wijf (selena gomez typetje), leuk in omgang, de juiste feeling en voelt zelf ook heel lekker aan, technisch zeer sterk
Nadelen: Geen!!!!
Prijs : 100/uur + fooi
Rapport: op uiterlijk 8.5/10, op technische vaardigheden 9.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 9.3/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE+
Service: TZ, droogneuken, knuffelen, PZC, NMC, beffen, ballen likken….enz.
Presales:
Niets eigenlijk. Van op afstand hebben we een paar keer vriendelijk gelachen naar elkaar en dat was het. Toen we elkaar laat op de avond tegen kwamen, maakten we kennis met elkaar en gingen ook meteen de kamer op. Soms voel je direct dat het goed zit tussen jezelf en het mokkel.
De betaalde tijd:
Héééééél veel zoenen, strelen, likken, knuffelen en spelen vooraf. Zeer goede blowjob gehad en zelf heb ik haar sappige kutje ook helemaal uitgevreten. Ze was lekker nat en slijmerig. Daarna terug wat droogneuken en volop TZ. Ze kreeg me zo geil en gek als een loopse baviaan. En dat op zich is al pure kunde, want na 2 dagen saunaclubs en dezelfde dag zelfs 7 stuks, kan je dit niet zien als een evidentie. We rolden nog een paar keer over elkaar heen en uiteindelijk zat zij van boven. Ze deed me onopgemerkt een condoom om en begon me zachtjes te neuken. Het naar binnen glijden bij haar voelde alleen al hemels aan. Zelden een wijf gehad dat zo mals aanvoelde aan de binnenkant. Wat een wonderbaarlijke kut moet zij wel niet hebben. Ze heeft een techniek die je in de beleefdheidsvorm dient aan te spreken en ook haar gevoel voor ritme is subliem. Ze ging traag en passioneel, maar kon dat afwisselen met nog een iets snellere of tragere cadans… Telkens op het juiste moment. Ze bleef heel de tijd vanboven zitten en deed al het werk. Ik kon niet meer na al dat veelplegen en zelfs dat voelde ze perfect aan. Ze wist toch nog het beste uit me te halen en sloeg erin om met alsnog het meest intensieve orgasme van de afgelopen twee dagen te geven. We hebben het uur gevuld met niets anders dan totale GFE+ seks. En had ik het fysiek nog gekunnen, dan had ik er waarschijnlijk nog een tweede uur bij aan genaaid.
Aftersales:
Hier kan ik eveneens niet over oordelen, want na haar heb ik nog een drankje geconsumeerd en vervolgens hebben we Samya verlaten.
Verdere opmerkingen:
Stel de ondeugende versie van Selena Gomez voor, voorzie een iets meer trashy make-up en beeld er veel tatoes bij in en je krijgt deze Roemeense Maria. En ze was “last” van de 7 mokkels die ik gestengeld heb in Samya… “But not least!”
Dit mokkel had het allemaal voor mij: haar uiterlijk, haar manier van doen, de technische vaardigheden, het lieve en zachte, tegelijk ook het sletterige, de feeling, de x-factor… Simpelweg om op te vreten. Ze is dit jaar voor mij zeker een topper en in principe zou ze ook een top3 topper aller tijden kunnen worden. Ik heb haar de geweldige score van 9.3 gegeven en ik heb nooit meer dan een 9.8 gegeven. Er is dus nog ruimte; enerzijds om het niveau nog iets hoger te tillen bij een volgende gelegenheid. Anderzijds ontbrak er toch nog iets wat ik bij veel andere toppers wel had. Altijd dat kinky kantje. Hetzij iets doen wat ik totaal niet verwacht… Mij iets laten doen wat ik nog nooit eerder gedaan heb en in normale omstandigheden ook nooit zou doen… Of simpelweg was PSE elementen aan de GFE toevoegen met als gevolg dat we onszelf overstijgen.
Afijn, laat me wel wezen: dit mokkel heeft de capaciteiten. En ik hoop spoedig weer met haar te herhalen. Is ze een aanrader? Wat denk je zelf????
:liebesschild:
vrije jongen
24 oktober 2015, 13:54
Staat algemeen bekend als niet Tongzoenende dame, al sinds haar Aca tijd... uitsluitend voor degenen die willen nachficken.
Volgens mij deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22503-Maria-(Roemeense)-ex-Nadine-VV-VM
SFL
24 oktober 2015, 15:49
Staat algemeen bekend als niet Tongzoenende dame, al sinds haar Aca tijd... uitsluitend voor degenen die willen nachficken.
Dat streelt mijn ego nog meer.... Zij kreeg niet alleen het beste uit mij... Ik kreeg dan ook het beste uit haar!!! Het was lotsbestemming!!!!
vrije jongen
25 oktober 2015, 23:42
Chantal maria op de site bedoel je
SFL
21 november 2015, 12:44
Een maand na de feiten, was ik opnieuw in Samya en een nieuwe sessie met Maria stond hoog op mijn verlanglijstje. Zij werd toen de topper van mijn 4-daagse en geheel onverwachts ook wel de topper van het jaar 2015. Indien ze aanwezig was, zou het mijn doel zijn om het niveau nog net iets hoger te krikken. Mijn hartje liep vol van smacht toen ik deze uiterst charmante dame tussen een kudde van Roemeens geweld kon ontwaren. Dit geschiedde al meteen na binnenkomst.
We kletsten wat bij aan de bar. Toen we ons drankje op hadden, vergezelde ik haar mee naar buiten, waar ze sensueel begon te roken en waar ze genadeloos het verleidingsspel inzette. Uiteindelijk deden we waarvoor ik gekomen was: samen naar de kamer gaan! Op de kamer gooide ze zich op bed en ging ze languit liggen… Al meteen kwam ik tot de vaststelling dat dit een andere sessie zou wezen dan de vorige met haar. Toen strompelden we kussens en elkaar betastend de kamer in en rolden we het bed op als een vers liefdeskoppel.
Nou goed, misschien wou ze zelf rustig beginnen. Ik aanschouwde haar bevallige lichaam in al haar pracht en gleed naast haar op het bed. Ik begon gretig met stelen en zoenen, maar tot mijn verwondering bleef haar tong achterwege. In mijn achterhoofd doemde alles op wat ik hier gelezen had over haar. Maar ik gaf me niet gewonnen… De vorige keer hebben we liters speeksel uitgewisseld en ze wist zelfs nog hoeveel katten dat ik thuis rondlopen heb, dus na alle magie de vorige keer ging ze mij hier niet besodemieteren. Ik ging er dan maar vanuit dat ze hard-to-get aan het spelen was. M.a.w.: er was werk aan de winkel.
Ik likte en zoende me een baan naar beneden met tussenstops bij haar tietjes, buik en dijen. Ik likte ook haar mooie lichtgespierde benen van haar enkels tot aan haar liezen. Het eindstation was haar kut! Ik befte mijn tongriem aan gort en ondanks mijn gekwijl bleek die kut niet nat te worden. OK, dit was de definitieve vaststelling dat ze niet in the mood was. In tegenstelling tot vorige keer bewoog ze ook weinig mee met haar bekken. Dat ze daar zo passief lag te wezen was echt wel de domper op de pret. Ik ging terug naar boven, zoende haar hals en zocht haar lippen. Deze keer kreeg ik wel tong te vreten, maar minder passioneel dan de vorige keer.
We waren al een half uur op de kamer en uiteindelijk kreeg ik toch wat meer leven in de brouwerij. Ze nam opeens zelf initiatief en eindelijk kon ik zelf ook eens wat achterover leunen en ontspannen. Ze ging me pijpen en dat deed ze wel heel goed. Daarna een rubbertje aan en neuken die handel. Meteen bij penetratie herkende ik haar gevoel weer. Die hele malse en warme flamoes vanbinnen en de manier waarop ze zich vastklemt rond mijn pik. Ook de manier hoe ze traag, maar stevig begon en het tempo zo beetje bij beetje wist op te bouwen. Dit voelde enig aan, maar de psychische connectie van vorige keer ontbrak. Alsof er geen klik meer was… Hoe goed het ook mocht aanvoelen, toch leek het routine en ik concludeerde dat ik haar kwijt was.
Ook tijdens het neuken werd er droger en minder fel gekust. Maar zoals gezegd; ze heeft de feeling en is technisch haast hoog begaafd. Combineer dit met haar petite lichaam en dito kut… en het feit dat ik tot 3 dagen voor de feiten niet meer gerukt of geneukt had… En de uitkomst is dat ik binnen de 10minuten toch klaar kwam. De resterende tijd van het uur lulden we nog wat, maar helaas ook geen geknuffel of gezoen meer. Ook geen kleine massage om het uurtje vol te maken.
Ondanks het gegeven dat ze nog steeds heel goed is in wat er uiteindelijk van haar verwacht wordt op de kamer, bleef ik toch achter met een wrange smaak. De verwachtingen lagen niet alleen hoger… Ik ging er verdomme van uit dat ze sowieso een topper is. Blijkbaar is dit dus een meisje dat haar dag moet hebben om optimaal te presteren. Of misschien komt het omdat het nog vroeg in de namiddag was en de vorige keer was ik met haar pas na middernacht. Of misschien was ik beter en kon ik haar toen verder krijgen dan nu… Of zou het toch zo zijn dat ze toen niet vrij was van eventuele doping? Allemaal vragen waar ik blijf mee zitten en natuurlijk nog de twijfel of ik ooit nog met haar in herhaling van.
Nee, dat nu ook weer niet… Want zo zou ik haar nog maar eens treffen als ze wel in topvorm is. Misschien in het vervolg niet van uitgaan dat ze een topper is, maar op voorhand goed aangeven wat mijn wensen zijn. Soit, ik wil haar ook niet de grond in boren, want uiteindelijk was ze met de seks nog steeds goed. Deze recensie klinkt iets te negatief, simpelweg omdat ik wat anders verwacht had. Laat ons stellen dat ze te passief was, te weinig initiatief toonde en dat ik verdomme zelf hard moeten werken heb om haar tot TZ te krijgen. Voor de rest niets aan te merken op deze meid. Mocht ik haar nu beoordelen als dit mijn eerste keer met haar was, dan zou ik haar op techniek nog een 8.5 op 10 geven en op onze tijd samen slechts een 7/10.
Gelukkig weet ik wel beter en ken ik al haar capaciteiten. Ik ga dus niet zoveel punten aftrekken, maar helaas flikker ik ze wel uit mijn lijstje van toppers, want anders zou ik de andere toppers daar onrecht mee aandoen. Om een topper te wezen moet er meer spontaniteit van haar kant komen, alsook variatie. Ik moet op een positieve en spontane manier aangezet worden om te zweten in het liefdesspel, niet me uit de naad werken en zweten als een varken om te krijgen wat ik wil. Zeker niet als je er voor betaald. Als het ooit tot een herhaling komt, dan zal het misschien opnieuw topniveau zijn en zal ze terug bovenaan prijken in mijn lijst van toppers.
Hoe dan ook; het verdict is als volgt: vakkennis 9/10 en kwaliteit van gespendeerde tijd 7.9/10