PDA

Volledige versie bekijken : De copieermachine van rp.

Jansen
21 augustus 2010, 18:28
:baeh:Ja na het schrijven van me op donderdag over de avond in LR heeeft rp toch wel erg hard gegrepen.

Pistol Pete,Cupido,Boedha,Sirwankelot en ik vonden het wel leuk om Relaxxx een beetje te katten.
Pistol Pete vertelde dat hij daar ook moderator was geworden omdat vrijkaarten wel handig zijn.:biggrin:
Cupido had er wel oren naar en bood aan om daar ook moderator te worden tegen ook behoorlijk wat vrijkaarten.
Ik melde dat ik dat zeker niet zou doen en PP probeerde toch nog even met een geintje.;)
De andere beren waren hier getuigen van en de rest van de avond hebben we het maar niet meer zoveel over dat 1 mansforum meer gehad.
Wel dat het forum meer moderators had dan leden.:eek:

Als je nu terug kijkt dan zie je dat al mijn berichten op het Forum door rp geplaatst worden op hun forum.
Geeft niet hebben ze in ieder geval wat inhoud. :wink:

Maar dat de idioot rp schrijft dat ik geprobeerd heb om een account aan te maken op Relaxxx ja dat is echt rp.:biggrin:

Wat een lul de behanger is die kwast ik inloggen bij een idioot die niet weet wat normen en waarde zijn.
Nou als ik had willen inloggen dan had ik het gewoon gedaan, of hooguit met een andere Nickname.

Nee rp je begint weer waan ideen te krijgen net als je periode met Wigwam en de gebeurtenissen in VV en met Joop Slim.
Of zelfs te denken aan je rusland dames vroeger.

Ik gun jou en Foots echt het beste op foots zijn forum maar ik kom echt niet kijken of proberen.

Maar ga lekker chatten op je eigen chat omdat je daar geen ruzie kan krijgen vanwege,
A. je bent toch de enige op je chat.
B. je bant iedereen meteen die ja maar durft te zeggen.

Laat mij maar hier blijven samen met Bosco,Dalton,Extincke en Joop slim.
En doe het rustig aan anders mag je straks nergens meer binnen je bent alleen nog welkom bij LR waar de dames je ook al uitkotsen.

Zo je hebt weer voer om dit op je forum te plaatsen met wat leugens er onder
kunnen wij weer lachen.:biggrin:
Pistol Pete is een aardige vent dus lul niet dat je hem verwoord hebt daar waren teveel andere bij.:gruebel:

Pistol Pete
21 augustus 2010, 21:55
Ik heb Jansen hoog in het vaandel, voor mij is hij een icoon op het YBF. Maar hier slaat hij wel de plank mis. Bovenstaand stukje heeft niets met het doel van YBF te maken. Het wordt door sommigen als grappig ervaren, ik kan me daar best wat bij voorstellen, ik heb vaak zelf ook bulderend gelachen van de Jansen-humor en doe dat nog steeds.

Maar dit stukje wekt reacties op die we hier op YBF niet moeten willen nastreven. Het enige mogelijke gevolg is dat er (meer) strijd ontstaat tussen personen en dat is niet nodig.

Ik wil de mods dan ook oproepen dit stuk tekst (recensie) te verwijderen omdat het niets te doen heeft met DVP's / saunaclubs en onnodig grievend is.

Zelfs het argument dat op het andere forum (waar ik zelf mod van ben, ahum) wel op het scherpst van de snede wordt / kan worden gereageerd snijdt geen hout. Dat is nou eenmaal het lot van een 'groot' instituut. Dat noopt tot het opstellen en handhaven van regels. Het andere forum is (nog?) klein en nietig, en heeft dus het 'voordeel' dat het 'losbandig' kan zijn maar geloof me, vroeger of later zullen ook op het andere forum de teugels moeten worden aangehaald om te voorkomen dat er een sodom en gomorra ontstaat.

Dus mods...toon je moedig!

Pistol Pete
21 augustus 2010, 23:10
Elders gepost:

Nominatie voor de jury (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=177695&postcount=2). PP die om een 'moedige veegmachine' vraagt, omdat de post van Jansen z.g.n. ‘onnodig grievend is’. Tis wel humor, gezien het loyaliteitsconflict van de genomineerde. Eventuele vrijkaart dient per post richting Elba gestuurd te worden, volkomen verdiend :freu:

PP zal niet reageren op vervolgreacties die (ongetwijfeld?) zullen komen. Ik heb geprobeerd een moreel appel te doen en verder is het voor mij: wie de schoen past trekke hem aan. Of we rollebollen over elkaar op de fora of we maken een leuke tijd in de clubs met elkaar. Ik kies voor het laatste maar dat weten degenen die mij kennen al lang.

Gegroet iedereen!

Cupido
21 augustus 2010, 23:30
Kom Jansen, wees eerlijk, jij wilde ook wel moderator worden voor de kaartjes!!! Wij wisten beide ook waarom. Er zou niet veel te moderatoren vallen, want het enige dat we moesten doen was dat we kopietjes moeten maken vanuit het ijsberenforum om die dan te plaatsen op relaxxboard.:baeh:

Badslippers
22 augustus 2010, 00:24
Nou nou PP, nu schiet je wel erg losjes uit de heup met je Pistol. Laat de heren nu eens rustig doorkwebbelen en kibbelen. Dan kunnen we eens zien hoe snel we het nivo van de riooljournalistiek bereiken. Ijsberen zijn toch geen tere zieltjes die bij de eerste de beste schermutseling sidderend achter de sofa kruipen? Net zo min als dat het voortbestaan van dit forum afhangt van de "spielerei" en duimzuigerij van een paar [schrijvende]leden.

Forumvervuiling is al zo oud als het bestaan van die forums en usenet. Net als de hevige polemieken die zich daar afspelen. Duidt er alleen maar op dat de personen zeer in elkaar geinteresseerd zijn. Lijkt me toch een mooi gegeven. Misschien vindt jansen het stiekem wel stoer dat rp een eigen forum heeft gelanceerd en rp op zijn beurt zou best zo'n huischroniqueur als jansen willen binnenhalen.

Als we alle berichten die onnodig grievend en niet terzake doende zijn gaan verwijderen, houden we alleen wat geestdodend proza over. Het is net zoiets als alle weinig subtiele, sletterige, jagerige en uitdagende dames weghalen in de clubs. Dan blijven we allemaal zitten met een slappe lul!

Ik wil het zwaaien met de botte bijl echt niet idealiseren maar het gaat me te ver om charme en subtiliteit overmatig te cultiveren.

Big30
22 augustus 2010, 01:08

Wij zijn heel moedig hier!

Overigens de toon van Jansen is bepaald niet onnodig grievend. Ik kan ook niet zo veel met de term "onnodig grievend", omdat het niet meer dan een vrij subjectieve perceptie is zonder dat aan deze uitspraak een metriek wordt gekoppeld zodat ik deze uitspraak in het juiste kader kan plaatsen.
Vind het bericht van Jansen wel grappig en ik kan hem ook niet op onwaarheden betrappen eerlijk gezegd.

Zolang Jansen geen dreigmails gaat versturen met bepaald zeer ongepaste en beledigende inhoud, wat wel eens schijnt te gebeuren en wat ik sterk afkeur zie ik volstrekt geen reden het bericht van Jansen te verwijderen.

Ik ken ook maar 1 Forum en dat is het IJsberenforum! Sterker als nooit te voor en dat gaan we in Oktober eens lekker met zijn allen vieren.

Oud gedienden, jong gedienden maakt geen ene reet uit! We maken er een gezellig feestje van.

We zijn geen naaikransje hier :biggrin:! Nou ja misschien dus wel.

Maar nu even serieus. Bepaalde elementaire fatsoen waarden en normen en das niet meer dan die in de dagelijkse omgang respecteren we hier wel.

Meer concreet als er bedreigingen, ongepaste beledigingen komen men prive info niet weet te respecteren dan houdt het ook op dit forum snel op.
Voor de duidelijkheid er zijn grenzen en die heeft Jansen met zijn berichtje bepaald niet overschreden binnen de context ook wat zich in het verleden heeft voorgevallen.

Verder ben ik het zoals altijd weer eens eens met BS! (Leuk een zin met een dubbele eens :wink:).

Morgen weer een dag :biggrin:!

Vriendelijke groet,
Big30

Picasso 1
22 augustus 2010, 04:32
Het bericht van Jansen is gewoon een tegenreactie op de woorden van rplover over hem in zijn forum waarin rp zich ook niet al te lief uitte over Jansen (en die waren weer een reactie op een eerder bericht van Jansen over Relaxxx :rolleyes:). Of Jansen uiteindelijk zelf heeft kunnen aanloggen om dat bericht te lezen of dat iemand anders voor Jansen heeft ingelogd laten we maar in het midden :biggrin:

Wat wel bevreemd is dat in het verleden dit soort discussies in no time werden geclosed terwijl Big verdere discussie hier lijkt te stimuleren :gruebel:.
Doet me denken aan de nederlandse politiek waarin verschillende partijen Wilders erg veel negatieve aandacht gaven (demoniseerden) terwijl het effect daarvan averechts uitpakte en Wilders partij juist erg hard groeide.
Als ik het nieuwe prostitutieforum van rplover niet kende dan zou ik bij het lezen van deze discussie verrekt nieuwsgierig zijn geworden naar dat nieuwe forum :wink:

Jack42
22 augustus 2010, 06:39
Als ik het nieuwe prostitutieforum van xxxxx niet kende dan zou ik bij het lezen van deze discussie verrekt nieuwsgierig zijn geworden naar dat nieuwe forum :wink:

Om na dat board Picasso 1, forum is xxxxx te min, gelezen te hebben heel hard te lachen en snel dat forum weer vergeten.

Voorbeeldje:

Er is een draadje over het verjaardagfeestje van stifmaster.
Er staat in dat draadje: zie ook IJsberenforum, m.a.w. voor meer en betere info kijk op IJsberenforum. :biggrin: :biggrin:

Jansen
22 augustus 2010, 08:33
Het bericht van Jansen is gewoon een tegenreactie op de woorden van rplover over hem in zijn forum waarin rp zich ook niet al te lief uitte over Jansen (en die waren weer een reactie op een eerder bericht van Jansen over Relaxxx :rolleyes:). Of Jansen uiteindelijk zelf heeft kunnen aanloggen om dat bericht te lezen of dat iemand anders voor Jansen heeft ingelogd laten we maar in het midden :biggrin:

:wink:

Kort maar krachtig en goed gezien van Picasso 1 en alle andere hier boven.

rp schrijft en boort daar jansen de grond in maar ook Bosco,en Extincke worden daar tot dommer domst gebombardeerd terwijl PP dit toelaat en niet mag vegen,nee zelfs gaat reageren om hier de mods te laten vegen en het wel spannend vond in LR als Cupido en ik zouden schrijven over zijn ledenactie.:gruebel:
Heel stuk over Joop Slim schrijven terwijl Joop niets met dat forum te maken wil hebben.
En de onzin dat Jansen daar ingelogd heeft ?? ik ben toch geen kokosnoot :eek:

Frauenblick
22 augustus 2010, 10:38
sagt das nicht genug aus über einen Menschen?
PR hat Willem2 massiv unter Druck gesetzt. Wenn er nicht einen Bericht hier löscht, der über ihn geschrieben ist, dann wird er Gabis Privatadresse und den Link zu ihrem Hauptjob in seinem Forum veröffentlichen. Und es gibt noch mehr was er angedroht hat, um Willem und dem Forum zu schaden. Soll er. Einem kranken Erpresser soll man nicht nachgeben.

Extince
22 augustus 2010, 11:34
Te zielig voor woorden, als wat Frauenblick hier schrijft waar is. Op zijn eigen forum –dat de laatste tijd overigens meer op een scheldblog begint te lijken- blijkt de IJBF obsessie van RP al duidelijk aangezien hij constant reageert op wat er hier gebeurt, zelfs op wat er op de chat gezegd wordt. Maar dit soort dreigementen en chantagemethoden –indien ze waar zijn- zijn natuurlijk ver erover.

Just my two cents…

Gondolas9
22 augustus 2010, 11:41
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

(met dank aan Extince)

peterp095
22 augustus 2010, 12:46
Ik heb blijkbaar iets gemist....over welk forum gaat het hier ?

The Joker
22 augustus 2010, 13:02
Sommige IJsberen nemen alles wel erg serieus denk ik.
Hoe meer je op elkaar gaat zeiken, deste zwaarder worden de tegenreacties.
Als je elkaar geen aandacht zou geven sterft dat gekibbel zelf wel uit.
YBF kan ook goed bestaan naast Hookers, dus dat R geval van RP zal ook heus wel bestaansrecht kennen en zie ik totaal niet als een bedreiging voor de marktleider.
Elk forum heeft zijn eigen mores en iedereen moet zelf maar bepalen waar die al dan niet schrijft.

PS, hoeveel vrijkaarten krijg je als mod bij R, ik wil ook mod worden :)

MiniME
22 augustus 2010, 13:12
Ik heb blijkbaar iets gemist....over welk forum gaat het hier ?

Dat vragen meer mensen zich af: als je al niet gevonden wordt op de 1e pagina van Google, dan zou ik het ook niet al te serieus nemen: kijk hier (http://lmgtfy.com/?q=Relaxxx) :biggrin:

(online presence en site promotion is ook een vak, ter vergelijking: als je bv Googeled op "ijsberen", staat dit forum al bij de 1e zes links)

Picasso 1
22 augustus 2010, 13:16
Dat vragen meer mensen zich af: als je al niet gevonden wordt op de 1e pagina van Google, dan zou ik het ook niet al te serieus nemen: kijk hier (http://lmgtfy.com/?q=Relaxxx) :biggrin:

(ter vergelijking: als je bv Googeled op "ijsberen", staat dit forum al bij de 1e zes links)

Is kwestie van historie over wat mensen zoeken, Minime. Zodra je de volledige naam intikt (net zoals ijsberen hier) dan staat het andere forum op de eerste plek van gevonden resultaten.

Het is gewoon een kwestie van tijd en dan is het net zo bekend als hookers, ijsberenforum, youpie, etc.

peterp095
22 augustus 2010, 13:19
Heb ik inmiddels gedaan....probeerde het met Minime en kreeg als resultaat......:freu::plapper:

MiniME
22 augustus 2010, 13:22
Is kwestie van historie over wat mensen zoeken, Minime. Zodra je de volledige naam intikt (net zoals ijsberen hier) dan staat het andere forum op de eerste plek van gevonden resultaten.

Het is gewoon een kwestie van tijd en dan is het net zo bekend als hookers, ijsberenforum, youpie, etc.

Bedrijven die hier niet actief aan werken en denken "dat het gewoon vanzelf gaat en een kwestie van tijd is" zullen zien dat het zo niet werkt, maart goed. Who cares.............(in dit geval).

Heb ik inmiddels gedaan....probeerde het met Minime en kreeg als resultaat......:freu::plapper:

:freu::freu::freu:

janjanjan
22 augustus 2010, 13:23
PS, hoeveel vrijkaarten krijg je als mod bij R, ik wil ook mod worden :)

Vrijkaarten :confused:

Eerder:

-Scheldkaart
-Oproerkaart
-Chaoskaart
-Loyaliteitskaart
-Conflictkaart
-Verwijtkaart
-Clownkaart
-Toneelkaart
-Modderkaart

en sinds j.l.

-Chantagekaart :confused:
-Dreigkaart :confused:

ik vergat de ‘s’ tussen de ‘r’ en ‘t’, maar ze zijn allen gratis verkrijgbaar :eek:

Picasso 1
22 augustus 2010, 13:32
Bedrijven die hier niet actief aan werken en denken "dat het gewoon vanzelf gaat en een kwestie van tijd is" zullen zien dat het zo niet werkt, maart goed. Who cares.............(in dit geval).

Maar bij een forum gaat het om naamsbekendheid. 1 vertelt het aan 2 die twee worden 4 die 4 worden 8, het neemt exponentieel toe. De grens zit ongeveer bij de huidige aantallen lezers van hookers en ijsberenforum.
En omdat een forum geen hoge kosten maakt, kunnen ze zich vaak permitteren om het af te wachten.

Gondolas9
22 augustus 2010, 13:34
Toen vijf jaar geleden IJbf opstartte was dat vanuit een behoefte die op hookers niet kon bevredigd worden. De manier waarop Duitslandgangers hun ervaringen wilden verwoorden en met elkaar wilden omgaan, paste niet in het hookersplaatje.
IJbf werd dus al snel een groot succes. Het Duitslandgedeelte op hookers is sindsdien het kwijnend broertje. Sorry Caligula ;-).

R is ook vanuit een behoefte ontstaan. De behoefte van een paar ex-IJbf-leden om hun ding te doen. Dat is prima. Ik twijfel er wel aan of zij aan een brede behoefte beantwoorden. Hookers dekt prostitutie in het algemeen, IJbf ‘Duitsland’ en het Duitse concept. Voor r zie ik geen eigen niche.

Hoewel… Curiosity kills the cat. Ik ben dus ook wel eens gaan kijken op het (openbare) gedeelte van r. En misschien is er wel een eigen plekje voor r: het domein van de confrontatie, de relnichterigheid.

Mijn voorstel is dat r als topic op IJbf niet aan bod komt. Laat hookers, IJbf en r maar langs elkaar bestaan, maar laten we hier r gewoon negeren. Ik zie gewoon geen raakvlakken tussen de twee. Laat r zijn ding maar doen, maar zonder dat er op IJbf naar verwezen wordt. Dit is niet als censuur bedoeld. Ik zou r zelfs bij de bevriende fora zetten op de startpagina, maar verder vind ik alle aandacht overbodig en zelfs niet wenselijk.

Ik zou dit en aanverwante topics dus deleten...

Enneuh... Als IJbf-leden hun content willen overhevelen naar r, geen probleem natuurlijk (maar alleen de hunne).

Jünther
22 augustus 2010, 13:39
Kopieermachine? Een echt Jansen woord.
Sexmachines kennen we wel 'daar'.

janjanjan
22 augustus 2010, 13:44
R is ook vanuit een behoefte ontstaan. De behoefte van een paar ex-IJbf-leden om hun ding te doen.

Behoefte lijkt me eerder directe ‘noodzaak’, gezien deze 2 ex-leden hier een permanente ban kregen en hun ‘fix’ dus ergens anders moesten vinden en een alternatief ontbrak.

Nu via dit draadje ontstaat bij vele YBF-leden een grote nieuwsgierigheid, operatie 'chaos & strijd' geslaagd dus, zieltjes zijn vast gewonnen ;)

Picasso 1
22 augustus 2010, 13:51
Behoefte lijkt me eerder directe ‘noodzaak’, gezien deze 2 ex-leden hier een permanente ban kregen en hun ‘fix’ dus ergens anders moesten vinden en een alternatief ontbrak.

Het zijn inderdaad geen lieverdjes en ik zou zelf rp al veel eerder hebben geband op grond van de vele beledigingen maar de ban werd permanent (het waren voordien altijd tijdelijke bans) na de start van het andere forum en niet andersom.

Johnny Bravo
22 augustus 2010, 14:04
Wij zijn heel moedig hier!

Zolang ...... geen dreigmails gaat versturen met bepaald zeer ongepaste en beledigende inhoud....

Wat doen jullie als mods tegen iemand die wel dreigmails rondstuurt??????
Je weet dondersgoed waar ik op doel, Big30

Greetz,

JB

Frauenblick
22 augustus 2010, 18:40
, gezien deze 2 ex-leden hier een permanente ban kregen ;)

und jeder der hier liest und schreibt ahnt warum sie einen Bann gekriegt haben. jeder kennt das Gezanke mit RP. Wer sich streiten will, soll das jetzt bei ihm tun. aber vorsicht, viel sogenannte Freunde von RP werden später von ihm beschimpft und bedroht.
RP, das Ijserenforum ist dankbar wenn du alle, die sich nur streiten wollen, zu dir nimmst.
Aber den Bann hast du nicht bekommen weil du gestritten hast sondern weil du beleidigt hast und Drohungen ausgesprochen hast.

In Deutschland gibt es ein Sprichwort - zeig mir deine Freunde und ich sag dir wer du bist.
tschau RP:wink2: wir werden dich NICHT vermissen.

Extince
23 augustus 2010, 10:10
Ikzelf zou me nooit verlagen om me daar te registreren, maar gelukkig heb ik twee mannetjes deep undercover, die mij op de hoogte houden. En het is wel idd zo dat de helft overgenomen wordt van dit forum. Zelfs van een slechte schrijver als mij, waarvan men daar beweert niets te lezen! Maar goed, zoals beloofd ga ik er niet verder over kankeren en zal ik langs deze weg die mensen niet uitschijten!

Ik dacht dat Jansen de term 'kopieermachine' aan het begin van deze draad als kwinkslag gebruikte, maar schijnbaar draait de Xerox machine echt overuren aldaar. En als inhoud kopiëren de ultieme vorm van vleierij is, dan is de diepgewortelde voorliefde voor dit forum daarmee wel bevestigd. Het is gewoon een fansite :freu:!

RAUL7
23 augustus 2010, 14:48
vroeger of later zullen ook op het andere forum de teugels moeten worden aangehaald om te voorkomen dat er een sodom en gomorra ontstaat.

Sodom en Gomorra lagen in Kanaän en waren -volgens de bijbel en koran- berucht vanwege de "verdorvenheid" van de inwoners.
Dus zal het andere forum berucht worden vanwege de "verdorvenheid" van uw overste, die u trouwens dikwijls zwart heeft gemaakt! :teuflisch:
Als er heibel ontstaat zal uw baas daar voor 99% verantwoordelijk voor zijn en hebben ze daar eigenlijk geen mods nodig! :hammer:

En neem allen afscheid van het andere forum! :biggrin:

Dalton
23 augustus 2010, 16:32
Ach beste mede-ijsberen wat maken jullie je druk om die hallucinerende-egotripper,gewoon links laten liggen en net doen of je neus bloedt.:teuflisch:

Jansen
23 augustus 2010, 16:45
rp heeft gevraagd via via ;) of ik niets meer wil schrijven over het andere forum.:eek:

Zijn kopieermachine blijkt kapot te zijn.:angst:

Gondolas9
23 augustus 2010, 16:50
Ach, als het IJbf ooit crasht met back-up en al kan Tiga de verloren content nog terughalen van op het andere forum :teuflisch: .

Extince
23 augustus 2010, 17:09
rp heeft gevraagd via via ;) of ik niets meer wil schrijven over het andere forum.:eek:Wacht even. Eerst vanaf het andere forum een open brief aan de leiding van IJBF sturen, onbeschaamd diverse leden van hier beschimpen, Big30 openlijk uitdagen en de inhoud van dit forum heimelijk kopiëren, om van de vermeende scheld- en dreigmails nog maar te zwijgen… En dan nu vragen of Jansen a.u.b. niets meer wil schrijven over zijn forum?

Wat een gotspe :asshole:.

Ach, als het IJbf ooit crasht met back-up en al kan Tiga de verloren content nog terughalen van op het andere forum :teuflisch: .Gelukkig wordt op deze hypocrisie door bepaalde leden nog met humor gereageerd… :freu:

Big30
23 augustus 2010, 21:43
Heren p1 en jjj, ga lekker chatten of IM-en :tongue:! Topic lichtelijk geruimd en dat blijf ik ook doen naar eigen inzichten indien nodig :biggrin:.

Gondolas9
23 augustus 2010, 21:46
Wie schrijft die blijft...

Monumentum erigi aere perennius...

Local Hero
23 augustus 2010, 21:49
Wie schrijft die blijft...

Monumentum erigi aere perennius...

Wie teveel bij de hond slaapt die krijgt zijn vlooien :wink:

Picasso 1
23 augustus 2010, 21:53
Big, als je hier oneerlijke censuur gaat toepassen dan wil ik best wel mijn reactie op het andere forum plaatsen

Bosco
23 augustus 2010, 21:55
Big, als je hier oneerlijke censuur gaat toepassen dan wil ik best wel mijn reactie op het andere forum plaatsen

Dat deed je toch al? :baeh:

MichelJ
23 augustus 2010, 21:57

Was die dan nog niet gekopieerd? :eek:

Ownee.....kopieermachine is nog stuk ;)

Jansen
23 augustus 2010, 22:00
Big heeft zelf contract bespreking op het andere forum.
Hij is net als Robbert Maaskant zo zit ie hier en zo zit ie op rp :eek:

Picasso 1
23 augustus 2010, 22:01
Nog een poging....

Laat de heren nu eens rustig doorkwebbelen en kibbelen. Dan kunnen we eens zien hoe snel we het nivo van de riooljournalistiek bereiken.

En, badslippers, is dat niveau al bereikt of nog niet? :annieengel:

janjanjan
23 augustus 2010, 22:03
Nog een poging....

En, badslippers, is dat niveau al bereikt of nog niet? :annieengel:

Ik klik vast ff door naar het volgende bericht ;)

‘Daar’ geeft een vertekend beeld, wegens te weinig stemmers. ‘Hier’ dus maar, maar dat speelt ‘daar’ dan weer in de kaart.

:tongue:

Badslippers
23 augustus 2010, 22:47
En, badslippers, is dat niveau al bereikt of nog niet?

[Riooljournalistiek]

Ach, als je een hoop stront tegen de muur gooit blijft er altijd wel wat hangen! In de riolen tref je vooral stank aan en gelukkig kan ik dat hier niet ruiken. Wat ik hier wél voorbij zie drijven is een hele woordenbrei die de vorm van een smeuige diarree aanneemt waarvan ik als lezer buikkramp krijg. Maar dan meer van het lachen wel te verstaan. Ik verdraag dergelijk slecht verteerbaar leesvoer doorgaans goed.

Jabberwalkie
23 augustus 2010, 22:55
Gelukkig is het precies toch een intelligente machine, die copier van rp, want zo'n onzin als ik "HIER" de laatste tijd lees, kom ik "DAAR" niet veel tegen !!!

Dalton
24 augustus 2010, 02:55
Big heeft zelf contract bespreking op het andere forum.
Hij is net als Robbert Maaskant zo zit ie hier en zo zit ie op rp :eek:

Nooit gedacht dat BIG homo is :teuflisch:

Willem2
24 augustus 2010, 03:35
PP zal niet reageren op vervolgreacties die (ongetwijfeld?) zullen komen. Ik heb geprobeerd een moreel appel te doen en verder is het voor mij: wie de schoen past trekke hem aan. Of we rollebollen over elkaar op de fora of we maken een leuke tijd in de clubs met elkaar. Ik kies voor het laatste maar dat weten degenen die mij kennen al lang.

Gegroet iedereen!

Beste Pistol Pete en anderen,

Ik had graag ook niet gereageerd maar soms is de stank uit het riool ondraagelijk geworden :cool: En word je uiteindelijk wel gedwongen om te reageren :

sagt das nicht genug aus über einen Menschen?
PR hat Willem2 massiv unter Druck gesetzt. Wenn er nicht einen Bericht hier löscht, der über ihn geschrieben ist, dann wird er Gabis Privatadresse und den Link zu ihrem Hauptjob in seinem Forum veröffentlichen. Und es gibt noch mehr was er angedroht hat, um Willem und dem Forum zu schaden. Soll er. Einem kranken Erpresser soll man nicht nachgeben.

Te zielig voor woorden, als wat Frauenblick hier schrijft waar is. Op zijn eigen forum –dat de laatste tijd overigens meer op een scheldblog begint te lijken- blijkt de IJBF obsessie van RP al duidelijk aangezien hij constant reageert op wat er hier gebeurt, zelfs op wat er op de chat gezegd wordt. Maar dit soort dreigementen en chantagemethoden –indien ze waar zijn- zijn natuurlijk ver erover.

Just my two cents…

Die bedreigingen zijn echt.
Een ieder die daar zo luchtig over doet zou eens na moeten denken of hij privé zo bedreigd wilt worden ?
Dreigen met advocaten, het sturen van haatmails, dreigen van het openbaar maken van privégegevens, schelden, beledigen, etc.
En dan kan je wel kiezen zoals PP zegt voor "een leuke tijd met elkaar" maar dan moet je soms wel ingrijpen om het leuk te houden.En degene die altijd ruzie zoekt te verwijderen ....

Het zijn inderdaad geen lieverdjes en ik zou zelf rp al veel eerder hebben geband op grond van de vele beledigingen maar de ban werd permanent (het waren voordien altijd tijdelijke bans) na de start van het andere forum en niet andersom.

Dat is weer zo'n stellige bewering van jou die helemaal niet klopt.
De ban was reeds permanent en daarom is hij met andere dingen begonnen. En die permanente ban was na vele waarschuwingen en zeer vele bans.
En inderdaad was dat misschien veel te laat allemaal. Maar dit is een forum waarbij wij veel schrijvers persoonlijk kennen. En je tracht dan uit te gaan van de redelijkheid en volwassenheid van de betrokken ijsberen. Helaas lukt dat niet altijd. En dat heeft ook niets te maken met hoe groot het forum geworden is en het handhaven van regels zoals PP suggereerde in zijn eerste bericht. Die waren er altijd al en worden nog steeds zo gebruikt als in het begin.

Wat doen jullie als mods tegen iemand die wel dreigmails rondstuurt??????
Je weet dondersgoed waar ik op doel, Big30

Greetz,

JB

Die wordt dus toegesproken en heeft ook een ban gekregen. Die dreigmails zijn kinderspel vergeleken met datgene wat dhr rplover doet,neem dat maar van mij aan.

:wink2:

Picasso 1
24 augustus 2010, 08:12
Dat de bedreigingen echt zijn dat geloof ik best, daar heeft rp een zeer kwalijke reputatie in. Feit is wel dat hij ondertussen al lang weg is en YBF ervoor kiest om een draadje te stimuleren waarin rp weer de volle publieke aandacht krijgt en zijn forum meteen ook maar wordt afgebrand.

Mijn stelligheid mbt het moment waarop de ban van rp permanent werd gemaakt baseer ik op de volgende feiten: rp had een tijdelijke ban wegens beledigingen op zijn blog, die tijdelijke ban werd opgeheven, rp stopte niet met beledigingen maar kreeg nog geen nieuwe ban, rp kreeg zijn nieuwe forum gereed en stuurde naar de forumleiding hier een uitnodiging voor zijn openingsfeestje, de forumleiding reageerde op die uitnodiging dat wegens de vele beledigingen ze zich genoodzaakt zagen rp een permanente ban te geven.

Ik was voorstander voor een ban voor rp maar ik ben ook een voorstander van de waarheid.

Dickydik
24 augustus 2010, 10:10
Beste Pistol Pete en anderen,

Ik had graag ook niet gereageerd maar soms is de stank uit het riool ondraagelijk geworden :cool: En word je uiteindelijk wel gedwongen om te reageren :

Die bedreigingen zijn echt.
Een ieder die daar zo luchtig over doet zou eens na moeten denken of hij privé zo bedreigd wilt worden ?
Dreigen met advocaten, het sturen van haatmails, dreigen van het openbaar maken van privégegevens, schelden, beledigen, etc.
En dan kan je wel kiezen zoals PP zegt voor "een leuke tijd met elkaar" maar dan moet je soms wel ingrijpen om het leuk te houden.En degene die altijd ruzie zoekt te verwijderen...

....Die dreigmails zijn kinderspel vergeleken met datgene wat dhr rplover doet,neem dat maar van mij aan.

Te erg voor woorden, negeren die handel, geen woorden meer aan vuilmaken....
Sterkte Willem in de strijd tegen dit soort gespuis.....

janjanjan
24 augustus 2010, 10:31
Ik was voorstander voor een ban voor rp maar ik ben ook een voorstander van de waarheid.

Er lijkt me dat er nu genoeg waarheid gepost is en ook dat er een heldere toelichting vanuit de forumleiding gegeven is: uitgaan van redelijkheid en volwassenheid was niet afdoende. Dat inzicht kwam laat. Wanneer die ban permanent werd lijkt me niet relevant.

Picasso 1
24 augustus 2010, 10:56
Willem vind het wel relevant

Gondolas9
24 augustus 2010, 10:57
Een heldere en sluitende uitleg van Willem2.

@ Picasso: je kunt onmogelijk de hele chronologie weergeven die tot de permanente ban geleid heeft. Zeker niet als daar ook het persoonlijk kennen en ontmoeten in clubs van betrokkenen in meespeelt.

En wat de aandacht op relaxxx vestigen betreft: hookers en IJbf bezetten samen het terrein van de betaalde liefde in NL, VL en D. Een nieuw forum zal nooit ontstaan vanuit een behoefte, maar louter vanuit bv. frustraties van de stichter(s). En de actieve leden zullen enkel malcontenten van de andere fora zijn, mensen die eindelijk hun natte droom (mod worden) kunnen realiseren, e.d. Zo'n forum zal nooit organisch groeien. We weten wat er gebeurt met de kikker die een os wil zijn. Een forum dat massaal content moet 'lenen' (als die geruchten waar zijn), heeft geen waarde, zal nooit blijvend leden kunnen boeien.

Even persoonlijk: ik vind het niet leuk wat W2 en mensen in zijn omgeving moeten doormaken. Ik wil dus even zeggen dat ik helemaal achter hem sta (en dat gebeurt niet zo vaak :teuflisch: ). Misschien doet het hem goed als dat hier, in de clubs of per IM door ons allemaal eens even gezegd wordt?

Jimbo1
24 augustus 2010, 11:14
Als nieuwkomer heb ik met verbazing deze discussie (en andere) gelezen. Ik was in 1e instantie erg enthousiast over dit forum en de wijze waarop ervaren beren de nieuwe beertjes wegwijs maakten in die wondere berenwereld. Vraag me wel af of ik me überhaupt (om een mooi Germaans woord te gebruiken) had aangemeld als ik dit soort discussies vooraf had gelezen, denk dat het nieuwe beren wel eens zou kunnen afschrikken.

Als nieuwkomer kan ik natuurlijk inhoudelijk niets over deze kwestie zeggen, ik weet er domweg niet voldoende van en eerlijk gezegd hou ik dit graag zo. Wel is het zo dat je dit soort 'machtstrijden', want zo komt het in ieder geval op mij over, op vele fora tegenkomt ook op bekende computerfora, reisfora etc. Ook afsplitsingen naar andere communities komen veel voor, al dan niet met het nodige gesmijt van modder heen en weer. Niets menselijks is dus blijkbaar ook de beer niet vreemd.

Tijd om de strijdbijl te begraven? Ik zou hem weggooien en me concentreren op de positieve communicatie die hier gelukkig in ruime mate ook te vinden is. Er zal ongetwijfeld wel weer eens een zwart beertje opduiken die denkt dat zijn pikkie langer is dan die van de rest, ik zou me er niet druk om maken, volgens de dvp's die ik ontmoet heb is de mijne toch het grootst en wie ben ik dan om daar aan te twijfelen?

Have respect and enjoy a bear's life!

Dat waren dan mijn twee centen.

felrops
24 augustus 2010, 11:15
Sluit mij graag aan bij de vorige post. Willem 2 heeft dit forum steeds vakkundig en met stijl vorm gegeven. Daarvoor mijn oprechte waardering, dankzij dit forum de Duitse scene beter leren kennen.
Als anderen een ander ding willen doen; zij doen maar. Als hun ding echt aan een behofte beantwoordt zal het wel overleven. Maar dan wel zonder persoonlijke aanvallen of bedreigingen.

Extince
24 augustus 2010, 13:21
Als anderen een ander ding willen doen; zij doen maar. Als hun ding echt aan een behofte beantwoordt zal het wel overleven. Maar dan wel zonder persoonlijke aanvallen of bedreigingen.Aan die voorwaarde is dus niet voldaan. Gegeven –Picasso 1 zegt het al onomwonden- de kwalijke reputatie van RP op het gebied van het uiten van bedreigingen, neem ik Willems woord ervoor dat die er zijn geweest. Zoiets is ver erover en valt niet te relativeren of weg te knuffelen.

Ik wens Willem, Gabi (het directe slachtoffer van de bedreigingen zoals ik het begrijp) en de leiding van IJBF sterkte met het hiermee omgaan. Het lijkt me bijzonder onprettig.

RAUL7
24 augustus 2010, 17:19

Vermits er daar ongetwijfeld een kopie staat van deze discussie zou dat heel toepasselijk zijn! :smile2:
Spijtig genoeg kan ik het dan wel niet lezen want ik vertik het om daar nog ooit in te loggen!

Picasso 1
24 augustus 2010, 20:39
Ach, als het IJbf ooit crasht met back-up en al kan Tiga de verloren content nog terughalen van op het andere forum :teuflisch: .

De werkwijze kent hij al want de nieuwe chat hier is een kopie van daar :smile2:

Extince
24 augustus 2010, 20:43
De werkwijze kent hij al want de nieuwe chat hier is een kopie van daar :smile2:Wel 1 groot verschil Picasso: hier is het druk op de chat :freu:.

Picasso 1
24 augustus 2010, 20:46
Wel 1 groot verschil Picasso: hier is het druk op de chat :freu:.

De laatste dagen valt hier meer te roddelen, dat trekt de hobbyisten aan :biggrin:

Jansen
24 augustus 2010, 21:07
Ik zeg er niets meer over anders wordt de hele rommel weer gekopieerd.:biggrin:

Willem2
24 augustus 2010, 23:31

Dat eerste weet ik niet meer zo zeker van jou. Dat tweede weet ik zeker dat het niet zo is. Anders had je al lang een interne mail geschreven, een keer de telefoon gepakt etc.
Ik weet nog in een ver verleden hoe ik jou aan je (weinige) haren erbij sleepte. En nu kan je in sommige discussies niet meer stoppen....

Dat de bedreigingen echt zijn dat geloof ik best, daar heeft rp een zeer kwalijke reputatie in.....

Daarmee is dus alles gezegd.
Een ieder heeft zijn zegje gedaan, verder gespartel heeft geen enkele zin.