Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, 2e helft 2009
Hollandmale
1 juni 2009, 13:50
De afgelopen weken was de berichtgeving over YY op z'n zachtst gezegd wisselend. En omdat HM sinds anderhalf jaar 'n clubbezoek-
frequentie van 1x per 6 weken hanteert, werd het weer tijd voor 'n dagje YY. Zoals wel vaker in het gezelschap van J99 en gisteren ook TommyV, ons kale maar zeer goed ingevoerde YY-beertje. Wat troffen wij gisteren aan ? Nou, genoeg positiefs om over te schrijven :smile2:.
Bij binnenkomst om 13.00 waren er al ruim 20 dames aanwezig, dus dat begon goed. In de loop van de middag zou het aantal oplopen naar ruim 30, in de avond schatten we er zo'n 40 te hebben gezien. Op het oog voldoende dames van het populaire type, zijnde jong en slank, blondines en brunettes. Daarnaast nog voldoende latere twintigers en dertigers die er veelal goed uit zagen. Voor HM niks te klagen :smile:.
Zeker niet toen beauty Veronica ons gezelschap kwam houden bij het zwembad. Ze heeft vakantie geboekt in juli, wil de komende w(e)ek(en) flink doorwerken in YY vanwege het benodigde vakantiebudget. Ze heeft nu lang blond steil haar en is er vandaag ook.
Verder enkele jongere blondines herkend van eerdere bezoeken, die zich een forse nieuwe voorgevel hadden laten aanmeten, brrr :p.
De catering was gisteren prima verzorgd. Zoals gewoonlijk begonnen met 'n zelfgebakken reuzenomelet en vanaf 17.00 stond de BBQ aan, tot laat in de avond. De liefde van de ijsbeer gaat door de maag, dus ook op dat terrein niks te klagen. Vandaag waarschijnlijk ook BBQ.
's-Middags kwam Poolse Monica binnen vanuit het Haagse, want Stout/Mayfair is het Pinksterweekend gesloten. Als 1 van HM's oude YY-favorieten gezellig mee zitten keuvelen, ook nog over Claudia gehad die er niet bij was, achtergebleven bij 'n Haags vriendje. Na de BBQ was een heerlijke topseks-kamergang met Monica het logische vervolg. Wat jammer dat ze nog zo weinig in YY komt. Overigens spreekt ze inmiddels tamelijk vloeiend Nederlands. Ook Monica is vandaag nog tot laat in YY, dus profiteer ervan, heren beren :rolleyes:.
Verder nog even met eigenaar Chris staan te praten over de in aanbouw zijnde vernieuwingen. De buitensauna is in juli klaar, er komt 'n groot raam in, met panoramisch uitzicht over zwembad, zonneweide en terras. Verder zijn er vergevorderde verbouwingsplannen voor de natte ruimte, op wat langere termijn. Inderdaad komt er 'n binnenzwembad, waaromheen de wellness geheel opnieuw wordt ingericht.
Al met al 'n zeer aangename dag in zonnig Roermond, dus samen met J99 rond 23.30 tevreden huiswaarts gekeerd :wink:.
Johnny99
1 juni 2009, 23:25
Zoals Hollandmale al schreef en heel relaxte dag zondag in YY. Daar kan ik weinig aan toevoegen.
Toch moet ik een paar kritische noten plaatsen. De douches, wc's en kleedkamer lagen er toch weer rommellig bij. YY aub geregelder schoonmaken, handdoeken en slippers ophalen. Hier wil ik wel bij vermelden dat er in YY wel heel veel ongelikte beren lopen die alles laten slingeren. Dit zie je in de duitse clubs niet.
Door het relaxen en bij kletsen met HM die ik al lang niet meer had gezien pas in de avond op kamer geraakt met Xenia, mooie blonde duitse. Deze kamersessie was helaas geen succes. Tja dat heb je ook wel eens.
Al met al wel een relaxed dagje in YY.
boldie
2 juni 2009, 12:12
Ondanks de wat negatieve berichten hier de laatste tijd afgelopen zondag naar Roermond getogen. Mijn laatste bezoek dateerde van augustus vorig jaar.
Na binnenkomst een kopje koffie en een bezoek aan de sauna begonnen met de dames te observeren om tot een voorselectie te komen. De voorselectie was nog niet zo groot toen er een dame, die tot de voorselectie behoorde, op mijn schoot kwam zitten. "Wer bist du denn?" vraag ik. Bettina is het antwoord. "Und wo kommst du her?" Aus Ungarn was het antwoord. Na nog enkele woorden werd het me duidelijk dat dit een meisje was dat ik al jaren kende. Ze was de voormalige vriendin van een andere hongaarse waar ik veel mee had gekamerd. Ze was een tijdje uit de business geweest en in Hongarije geweest. Ze had een ander kapsel en haar lichaam was op de juiste plekken gegroeid. Ze was, in mijn ogen dan, een prachtige vrouw geworden.
Na nog wat verder bijgepraat te hebben zijn we op kamerbezoek geweest hetgeen een prima sessie was. Verder de hele dag met haar opgetrokken tot ze om een uur of negen vertrok.
Ik heb een heerlijke dag gehad. De hele atmosfeer was deze zondag in de club, naar mijn maatstaven, prima.
Maandagavond, in de hoop Bettina weer te treffen, ook nog even in Yin Yang geweest. Helaas was ze er niet. Toch nog een prima sessie gehad met de nederlandse Denise waarna ik huiswaarts ben gegaan.
Maandagavond, in de hoop Bettina weer te treffen, ook nog even in Yin Yang geweest. Helaas was ze er niet. Toch nog een prima sessie gehad met de nederlandse Denise waarna ik huiswaarts ben gegaan.
ze was er wel maar is maar tot 20.00 uur gebleven.en inderdaad een prachtige vrouw geworden:D
libero
8 juni 2009, 22:58
afgelopen zondag voor het eerst sinds april weer eens langs geweest.
Eerst kwam ik de Duitse Sammy tegen, lang prachtig engelachtig meisje dat heel slank is. Helaas heeft ze sinds kort siliconen. Maar toch een heel vriendelijk lief meisje.
Daarna viel mijn oog op en voor mij verse verschijning aan de bar. Een natuurlijke schoonheid die en mooi slank lijfie had, blonde krullen en felblauwe oogschaduw. Ze had een mooi wit bikini setje aan. Bij kennismaking bleek het een vrolijke mooie dame (ook van dichtbij). Ze was voor alles in vertelde ze maar geen FT. Beren, bij deze de omroep om deze dame van klanidizie te voorzien. Na haar tijd in Livig Room en Sanya heeft ze nu ze 'nieuw'is wat minder aanloop. Het zou zonde zijn als we dit toppertje kwijt raken.
Daina was mijn aflsuiter van de dag en die had er zin in. Wat een heerlijke partij waarbij ze al haar remmen los gooide en ik haar aan het spuiten kreeg...
libero
8 juni 2009, 22:59
en als verrasing bij mijn vertrek: een heuse enquete bij de uitgang waarin ik ook zelf verbetervoorstellen mocht noteren (oeps foutje met de verkeerde knop)
seksenfun
9 juni 2009, 20:34
Wie heeft er enige ervaring met Katja. Duitse, blond lang haar, klein, normaal figuur. Ik dacht er al iets over gelezen te hebben maar vind haar draadje niet terug. Kan iemand me wegwijzen? Ik heb er wat over te vertellen, namelijk.
seksenfun
12 juni 2009, 22:07
De prestaties op kamer? Daar ben ik niet van op de hoogte. Oogt heel mooi. Is slank, lang zwart haar (met hier en daar wit tussen), A-cup en misschien al net 20 jaar. Droeg afgelopen donderdag een mooi zwart kleedje met een décolloté tot bijna op haar navel :rolleyes:.
seksenfun
14 juni 2009, 18:11
Zondag nog maar eens een dagje YY. Dat was al een hele tijd geleden. Het is te zeggen: wat is lang. 1 maand? In elk geval waren er toch enkele dames die mij vroegen waar ik zo lang gebleven was.
Het was een druilerige dag maar in YY zijn er genoeg faciliteiten van perfecte kwaliteit om je dagje rond te maken en dan spreken we nog niet over de dames*.
Na het omkleden en vooraleer dat ik van de heerlijke brunch zou gaan genieten, maakte ik een verkenningsrondje door de bar. Wat me meteen opviel was dat er in verhouding tot het aantal mannen wat weinig vrouwen waren :o. Gelukkig zaten er wel een aantal toppertjes tussen. Het probleem was echter om deze toppertjes bij deze mannendrukte te bemachtigen.
Na een uitgebreide brunch met vrienden en vriendinnen ben ik afgezakt naar de bar. Na wat small talk met de bekende meiden wat gaan broebelen in de HWP.
Na de HWP een saunaatje gedaan, inclusief in het koudedompelbad gesprongen, een warme douche en weer het koudedompelbad in.
Terug in de bar om weer wat vocht bij te tanken, keek ik goed in het rond en wou ik beslissen met welke dame ik mijn eerste kamertje zou gaan verzilveren. Echter, toen ineens begon te zon te stralen. Samen met Dupke op het zonnige en mooie terras van YY gaan vertoeven. Het moet gezegd dat het nu nog veel prachtiger oogt met de nieuwe zeer mooi aangelegde tuin rondom het pand. De buitensauna is ook zo goed als af en komt mooi uit zo naast het zwembad en de houten vloer ervoor :freu:.
Na het zonnebaden ging ik terug in de bar. Net zoals in de vroege namiddag waren er ook op dit uur nog steeds veel meer mannen dan vrouwen. De toppertjes die vandaag aanwezig waren, waren bezet :mad:. Er bleven enkel nog optick ficks over en wat molligere dames (niet de smaak van seksenfun). Ik bekeek het geheel nog een tijd af maar besliste dan toch om eerst maar een beetje te gaan eten. Niet te veel omdat er nog een seksportie op het programma stond :smile:. Wachten (maar hoelang) zou ook een optie kunnen geweest zijn maar de ondervinding leert dat als je pas rond 9 uur gaat eten dat het beste dan niet meer aangevuld wordt, wat ergens ook logisch is. Het is uiteraard niet economisch om een ganse boel steeds te moeten wegsmijten (en ethisch ook niet verantwoord).
Na het eten kwam ik terug in de bar. Met de bedoeling om naar kamer te gaan eens mijn eten wat was gezakt. Omdat ik niet zo veel gegeten had, moest ik dus ook niet lang rusten. Toch rustte ik langer dan verwacht omdat er maar erg weinig dames (eens te meer) in de bar vertoefden. De toppertjes waren ook eens te meer afwezig :mad:.
Ik had wel een klein mooi blondje gezien, eerder op de avond. Terwijl ik eigenlijk aan het afwachten was, voor het avondeten. Zij zat gezellig te kletsen met een beer aan de bar. Ongeveer een uur. Meestal is dit positief. Ik heb me later wel afgevraagd of de dame niet met sterke drank aan de bar zat met de heer. Het zal een vraag blijven maar ik begin het te denken.
Dit blondje kwam op de leuning van een sofa zitten, waar ik ook in zat. Ze begon zichzelf wat bezig te houden met haar gsm. Nadat dat erop zat streelde ik met mijn nagels over haar rug en kwam ze na een lach en knipoog al snel bij mij zitten. Ze deed lief en leek niet gehaast. De vraag om te gaan kameren kwam toch al na een tiental minuutjes. Wat er op kamer zoal gebeurde lees je onder haar item (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=125795&postcount=2).
Na het kameren ben ik dan mijn buik gaan vullen want ik had al terug een beetje honger. Ik had daarstraks dan ook nog niet zo veel gegeten.
Nadat ik van het restaurant weer in de bar kwam en wat aan het drinken was begon er spontaan een show op het danspodium aan de danspaal met 2 binken en een aantal meiden. Voor een tijdje was het leuk. Het duurde echter lang en van tijd tot tijd stonden de beren meer alleen te showen dan de dames en om een mannenstriptease te bekijken kom ik absoluut niet naar YY (ook nergens anders trouwens :cool:).
We zijn dan ook tijdens de show weer naar huis vertrokken.
* Vandaag was me vooral bijgebleven dat er écht wel té weinig dames waren in verhouding tot het aantal beren. Zoiets van 1/3. Dat is te weinig. Je waant je dan dikwijls in een groene homobar. Het viel ook op dat er enkele optick ficks aanwezig waren, die enkel stonden mooi te wezen. Op een enkele jonge nieuwe beer na, hadden ze weinig te doen. Deze dames leveren dan ook maar een minimale service op de kamer. Een (slechte) service die je in geen enkele andere club in Duitsland tegenkomt. Ik noem maar wat. Ze tongzoenen niet en tegelijkertijd pijpen ze ook niet zonder condoom, tegelijkertijd liever niet aan de borsten zitten, niet vingeren. Enfin, je begint je dan af te vragen wat ze in de seksbranche komen doen, die meiden :hammer:. Verder zijn er ook steeds nog een paar MILFS en/of molligere dames in de bar. Als je zondag dus de volgende criteria neemt: jong en mooi, PZC en tz dan was de verhouding zelfs ongeveer 1 dame voor 4 heren, misschien zelfs nog minder.
Dit is toch iets waar beterschap zou moeten in komen. Een pittig detail is verder nog dat de dame waarmee ik ging in principe niet verwittigt dat ze niet tongzoent maar er bij het afrekenen wel 25 euro extra voor aanrekent. Dit is tegen de regels van YY. Daarom dat ik dit ook meldde aan Fonnie. Hij zij mij doodleuk dat ze de dames niet meer mogen wijzen op hun fouten. Met andere woorden: er zijn regels maar als een dame ze niet toepast en haar eigen zin doet, worden ze daar niet voor op het matje geroepen. Tja, dit is het uitroepen van anarchie binnen YY. Spijtige zaak, waar de beren niet mee gediend zijn.
Ondanks de negatieve puntjes had ik zondag best een leuke dag hoor maar het moest toch even van mijn hart. Beschouw het als opbouwende kritiek. Bovendien kan wat het damesaantal betreft het volgende keer weer heel anders zijn. Dat wisselt nu eenmaal, in alle clubs.
Picasso 1
14 juni 2009, 18:17
Hij zij mij doodleuk dat ze de dames niet meer mogen wijzen op hun fouten. Met andere woorden: er zijn regels maar als een dame ze niet toepast en haar eigen zin doet, worden ze daar niet voor op het matje geroepen. Tja, dit is het uitroepen van anarchie binnen YY. Spijtige zaak, waar de beren niet mee gediend zijn.
Dan moeten ze maar consistent zijn en de heren ook niet aanspreken wanneer deze niet betalen voor fouten van de dames :cool:.
seksenfun
14 juni 2009, 22:04
Een dagje PHG, dat was oorspronkelijk de bedoeling. Het noodlot deed Patjeboemboem en ik anders beslissen. Iets voor half tien vertrokken we in Vilvoorde. Omstreeks half een kwamen we de grens overgereden. We deden er dus door files en werken dubbel zo lang over dan normaal :mad:. We hadden geen zin om nu de autorit nog eens langer te maken dan nodig was. We kortten de rit dus 45’ in en parkeerden de auto op de parking van YY.
Op de parking was het ietsjes na enen al behoorlijk druk. De club was immers nog maar 2 uur open. Dit leek ons best aardig.
Na een uitermate vriendelijke en spontane ontvangt door Nienke (net als afgelopen zondag trouwens :freu:) kleedden we ons om. Gewoontegetrouw nam ik, voordat ik naar boven zou gaan naar het restaurant voor de brunch, een kijkje in de bar en het prachtige natte gedeelte van YY. In het natte gedeelte trof ik zo goed als niemand aan. Geen vrouwen, geen mannen. Buiten zat ook niemand. Kon natuurlijk niet missen. Het regende pijpestelen. In de bar zat wel veel volk. Alleen kreeg ik niet de indruk in een bar van een saunaclub te zitten maar dacht ik hartje zomer in een bos met vele loofbomen terecht gekomen te zijn. Kwam ik een natuurwandeling maken dan :confused:. Eu… ja,… in zekere zin wel ja :roll3:.
Dit deed me aan afgelopen zondag denken maar nu nog meer mannen en nog minder vrouwen. Ik hoopte enkel maar dat daar in de loop van de dag heel wat verandering zou in komen.
Gedreven door de honger na de ellendig lange rit zette ik mijn tocht verder naar het restaurant voor een lekkere brunch. Ik merkte dat de broodjes op waren. Pistolets en gewoon brood waren er nog wel maar ik heb graad die verschillende soorten knapperige verse pistolets. Op eenvoudige vraag werden ze speciaal voor mij gebakken :freu:.
Na het eten terug afgezakt naar de bar. Gelukkig zaten, stonden en hingen er nu al wat meer vrouwen rond. Toch bleef het hoofdzakelijk een mannenzaak. De mannen allemaal mooi op een krukje aan de bar, snakkend naar een drankje. (In GT zitten de vrouwen op krukjes, hier dus de mannen :smile:).
De eerste dame die ik ontmoette was de vriendin van Daina. Omdat de krukjes bezet werden door de mannen lag ze redelijk languit op een sofa. Wat mee gebabbeld. Mee kameren zou ik vandaag niet doen. Eerst en vooral was ze later op de dag niet meer te bespeuren en ten tweede gaf ze aan dat ze precies een beetje moe was. Een dame die laat merken dat ze een beetje moe is, is niet in beste vorm en laat seksenfun dan ook graag links liggen ;).
We zijn dan maar mee wat gaan tooghangen. Patjeboemboem en ik. Ineens zag ik Picasso 1. Dat was weeral een hele tijd geleden. Maanden en maanden…. Ik wou hem spontaan omarmen en 3 kussen geven maar hield dat uiteindelijk toch maar voor de vrouwen ;). Aan de andere kant van de bar stond een nieuwe dame. Later zou blijken dat het om een nieuwe Hongaarse dame ging. Je zag dat al alleen omdat ze net als alle andere Hongaarse dames in YY de doorgang van de bar naar het natte gedeelte bewaakte. Het lijkt wel of die Hongaarse dames betalen standplaats voor die strategische plek. Deze nieuwe dame was meestel samen met haar vriendin Rita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=125766&postcount=1), waarmee ik op het laatst van de avond nog wat onnozel heb gedaan. Ik lachte en maakte oogcontact met de vriendin van Rita. Picasso 1 deed dat ook. Naar mij knikte ze onopvallend (doch duidelijk voor mij) van nee :nee:. Later zou blijken dat ze enkel mannen koos die bruine ogen hebben en donker haar. Ze dacht misschien dat ik niet van de slimste ben en maakte het nee-knikgebaar nog eens extra duidelijk door Patjeboemboem en mij links te laten liggen en recht te gaan staan van P 1 :smile:. Helaas voor haar vond P 1 ze nu niet direct de meest aantrekkelijke :bowlol:. In de meer nachtelijke uren kwam het toch tot een klein gesprekje tussen Rita haar vriendin en mij en kon je aan haar gelaatsuitdrukkingen opmaken dat ze me toch wel eens zou willen uitnodigen op kamer. Ze heeft pech. Het zou niet mooi zijn nu, naar haar vriendin toe en bovendien heb ik mijn pijlen nu dus op Rita gericht (volgende keer :rolleyes:).
In de HWP moesten patjeboemboem en ik in de meest rechtse HWP gaan zitten. Ondertussen konden we gadeslaan wat er in de andere HWP gebeurde. Twee dames waren daar aan het proberen om de beer, in diezelfde HWP, naar kamer te lokken. De beer had er duidelijk geen zin in, hij stapte zelfs uit de HWP en verliet de dames. Over afwijzen gesproken :smile:.
Ik wachtte geen minuut en nam de plaats in van de ontsnapte beer. Ik wou in feite enkel in die HWP gaan zitten om de passerende dames goed gade te kunnen slaan in het natte gedeelte . De dames interesseerden mij niet zo :roll:. Het was natuurlijk wel te verwachten dat ik gevangen zou genomen worden door de twee dames. Hun armen hielden mij vast en hun benen zweefden de hele tijd om en rond mijn penis. Ik trachtte mijn gedachten op iets minder leuks te zetten om daar niet (letterlijk) voor paal te komen te staan en het dus moeilijker te krijgen om de dames af te wijzen. Ze merkten uiteindelijk dat ik niet met hen zou gaan kameren op dit moment en namen de benen omdat mijn jongeheer niet écht wakker werd. Ik bewonderde en raakte de mooie borsten van één van de dames nog even aan. De dame antwoordde dat dat niet in het gratis gedeelte inbegrepen zat. De daad was al gebeurd dus…:smile2:.
Na de HWP wou ik terug naar de bar wandelen maar ging toch eerst nog even onder de douche om de chloorgeur van me af te spoelen en omdat ik bezweet uit de eierkokers kwam. Het is er al warm in en dan nog twee dames die de hele tijd om je heen hingen…. Ramona stond ook onder de douche en tijdens het afdrogen deed ze er werkelijk alles aan opdat ik mij niet meer goed en rustig zou kunnen afdrogen. Na lekker tongzoenen en lieve strelingen begon er vanonder iets te groeien. Hij werd nu dus wel goed wakker :smile:. Ik liet dat maar het teken zijn om de eerste (van 4) kamersessie te starten voor vandaag. Braaf als ik geweest ben heb ik op een andere plek (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=125777&postcount=2) op dit forum het een en ander over die kamergang uit de doeken gedaan.
Ik was nog steeds geil en keek al uit naar een volgende date. Het zou een zwartje worden. Ze had een cat pack aan. Ze is slank tot slank-normaal en ongeveer 1,67 m, flinke B-cup, spreekt zo goed als perfect Nederlands en lang krullend zwart haar. Volgens mij was haar naam Patricia, maar ik ben niet zeker. Vandaar dat ik er ook nog geen draadje van aanmaak. De naam blijft toch initieel bij opzoekingen, nietwaar.
In de bar wenkte ik haar. Ze kwam bij me staan en was best spontaan. De vraag om naar de kamer te gaan bleef niet zo heel erg lang uit. Dit kon je de dames vandaag ook niet echt kwalijk nemen omdat er een duidelijk overgewicht aan stoere beren was. Ik vroeg haar wel nog of ze graag tongzoent. Dit is voor mij tenslotte belangrijk. Het antwoord was positief, als ik een zoete beer was. Ik geloof dat ik nog de slechtste niet ben voor de dames op kamer dus beschouwde het antwoord als een ja.
Zoals beloofd werd er dus getongzoend en stond ze verder ook open voor beffen en vingeren. Ze geraakte er wel duidelijk niet opgewonden van en dan laat ik het deel “de dame verwennen” ook maar vallen. Daarop concentreerde ze zich vooral op mijn lul en liet de rest van de mogelijkheden tijdens een seksbeurt voor wat ze waren. Dit vond ik wel jammer. Op herhaling zal ik dus met haar niet meer gaan.
Omdat dit nu ook weer niet het topkamertje was, had ik nog wel zin om nog een kamer te bezoeken. Niet veel later gebeurde dat dan ook. Mijn oog viel toch weer op Hanna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=125861&postcount=15). Ondanks dat ik vond dat ik de vorige en eerste keer met haar een beetje afgewerkt werd ondanks dat het wel een geile sessie was in een kinokamertje, die vorige keer. Ze zag er ook zo schattig uit.
Na deze sessie weer naar de bar. Weer weinig dames die mij iets konden betekenen. Zowel laatste zondag als vandaag liepen er wat weinig dames rond en zeker wat weinig dames die de perfectie (bestaat eigenlijk niet) van seksenfun konden doorstaan. Nog wat geouwehoerd in de bar en wat rondgekeken. Zo kwam het dat ik toch nog met een Litouwse (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=125783&postcount=2) dame naar een kamer ging.
Nadat ik mij gedoucht had en via de deur van het natte gedeelte naar de bar wou gaan en even in gesprek geraakte met een mede-beer op de vaste plek van de Hongaarse meiden, trok ineens een dame aan mijn berenvel. Het was Rita. Ze werkte nog maar van maandag in YY. Al heel de dag had ik oogcontact met haar. Op een bepaald moment eerder op de avond zat ik alleen in een sofa en was zij op de dansdeuntjes in YY aan het dansen, wat ze overigens erg goed deed. Ik liet verstaan dat ik van haar sensuele danspasjes kon genieten. Ze verdiende van mij ook een opgestoken duim en een klein applausje. Ik verwachtte dat ze op die moment bij mij zou komen zitten maar dat deed ze niet. Anders had ik allicht met haar op kamer geweest in plaats van wat later met de Litouwse dame.
Ik verontschuldigde mij even bij de mede-beer en liet me meetrekken door haar. Ze begon weer te dansen en betrok mij nillens willens bij de dans :smile:. Het werd een dansje met erotische inslag :smile: :smile:. Nog wat later verdwenen we even in het de allee (dat plekje tussen de twee deuren van de bar naar het natte gedeelte). Daar konden we net nog wat erotischer doen in een net iets privatere sfeer :smile: :smile: :smile:. Daar kwam ook van haar de vraag of we niet naar kamer zouden kunnen gaan. Ik vertelde haar tot mijn grote spijt dat ik al vier keer naar kamer was geweest en nu nog maar net van mijn vierde kamergangetje kwam. Ik beloofde haar een volgende keer maar dat gelooft zo’n meid natuurlijk niet zo direct. Toch loop ik volgende keer op haar af als ze er is.
Iets anders of een andere vraag is wanneer ik nog eens naar YY zal gaan. Misschien voorlopig even niet meer. Net als afgelopen zondag waren er ook vandaag écht te weinig meiden die mooi zijn en een hele goeie service geven. De meiden die er wel waren en die hier wel aan beantwoorden waren dan ook steeds ingepikt. Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit en kwantiteit van de dames onderuit gaat de laatste tijd in YY.
Al bij al een toffe dag gehad maar als ik dan de dag nadien verneem dat er in PHG meer dan 60 dames waren voor iets meer heren dan is dat een immens verschil. En toeval of niet in de blije tuin zijn de meiden blijer, opgewekter en beter op kamer, doorsnee genomen.
Zoals gewoonlijk op zondag nog maar eens afgezakt naar YY, wetende dat de dames lineup de laatste weken blijkbaar in een neerwaartse spiraal zit aldaar.
Deze keer owv vaderdag niet van het vroege vogels tarief kunnen genieten en pas tegen een uur of 3 aangekomen in YY.
Net binnen viel me de lineup van dames heel sterkt tegen,geen enkele dame waar ik ooit voor zou kiezen was daar, daarentegen de line up van beren was fenomenaal maar dan met beren van het voor mij verkeerde type met dito sfeer tot gevolg.
Nog even rond gekeken wachtende of de op kamer aanwezige dames het tij konden keren , dus nog een wirlpool meegenomen en een praatje gemaakt met een mede beertje dat met dezelfde gevoelens als ik rond liep te ijsberen.
Nog voor het avond eten besloten te verkassen naar een duitse club in Kaarst. Dit voor de aller eerste keer in mijn carriere en 100% tegen mijn principe van te blijven in de club van keuze en af te wachten of de dag alsnog zou keren.
Gelukkig werd in Kaarst alsnog voor een leuke avond gezorgd door de aldaar aanwezige toppertjes.
Zoals gewoonlijk op zondag nog maar eens afgezakt naar YY, wetende dat de dames lineup de laatste weken blijkbaar in een neerwaartse spiraal zit aldaar.
Deze keer owv vaderdag niet van het vroege vogels tarief kunnen genieten en pas tegen een uur of 3 aangekomen in YY.
Net binnen viel me de lineup van dames heel sterkt tegen,geen enkele dame waar ik ooit voor zou kiezen was daar, daarentegen de line up van beren was fenomenaal maar dan met beren van het voor mij verkeerde type met dito sfeer tot gevolg.
Nog even rond gekeken wachtende of de op kamer aanwezige dames het tij konden keren , dus nog een wirlpool meegenomen en een praatje gemaakt met een mede beertje dat met dezelfde gevoelens als ik rond liep te ijsberen.
Nog voor het avond eten besloten te verkassen naar een duitse club in Kaarst. Dit voor de aller eerste keer in mijn carriere en 100% tegen mijn principe van te blijven in de club van keuze en af te wachten of de dag alsnog zou keren.
Gelukkig werd in Kaarst alsnog voor een leuke avond gezorgd door de aldaar aanwezige toppertjes.
Ook vandaag viel me de line-up ietwat tegen, en waren er (toch minstnes voor mijn begrippen) erg veel ijsberen, waarvan een aantal een paar dames voor de gehele middag claimden, en dat terwijl ik ze niet richting kamer heb zien gaan.
Ik heb me echter prima vermaakt met de overige dames, en ga zeker weer terug naar YY.
Maar het moet inderdaad gezegd, een aantal toppers van de laatste maanden waren niet aanwezig, en vervanging hiervoor is me niet opgevallen. Ook het eten vond ik vandaag ietwat minder (minder keuze voor wat betreft vlees), hoewel de chocolade mousse erg goed smaakte.
Steven_69
20 juni 2009, 16:39
waarvan een aantal een paar dames voor de gehele middag claimden, en dat terwijl ik ze niet richting kamer heb zien gaan
Dat heb ik een aantal weken geleden ook opgemerkt : Zo een tweeling die 2 dames de hele dag voor zich opeisten en blijkbaar niet naar de kamer gingen :confused:
Dat zullen die dames wel graag hebben (geld verdienen zonder veel te moeten pijpen en/of neuken) maar voor de medeijsberen is het wel minder aangenaam.
hara1d
20 juni 2009, 17:00
also auch im YY. Mit deutschen Mädels habe ich noch niemals eine durchschnittliche Erfahrung gemacht, entweder affengeil oder mäßig bis saumäßig :o.
So gestern mit Jessica (ich glaube sie nennt sich bei jedem Gast anders damit in Foren nicht zu schnell "gewarnt" werden kann).
ca. 1,65 groß, kein Tattoo, Lockige lange, dunkle Haare, kein Piercing oder Silikon, süßes Gesicht, sie ist ziemlich betrunken (Tendenz zu Volltrunken).
Ich kam von einer Gartenhütte zurück und war eigentlich vollends "befriedigt".
Sie fällt mir in die Arme (weil sie nicht mehr gut stehen kann) und sagt sie wolle nun auf der Stelle Sex mit mir. Bevor sie mir untern den Bademantel greifen möchte sage ich wahrheitsgemäß dass ich auf dem Wege zur Dusche war. Wir nehmen ein Zimmer mit Dusche ist ihre Antwort. Ich ordere erst mal ein Colatje Light, rauche, gehe zur Dusche und mache einen Finanzcheck. Okie, ein Fuffie ist noch drin und das Schicksal nimmt seinen Lauf :o.
Alle Zimmer sind besetzt, die Gartenhäuschen ebenfalls. Also im Garten auf eine Treppe gesetzt und erzählt. Das war eigentlich der beste Teil unserer "Session". Jessica ist clever, arbeitet an ihrer Hochschulreife, trägt eine Zahnklammer, sieht aus wie 18 Jahre, weil sie erzählte dass es der 2. Bildungsweg ist kann dies nicht sein, sie "gesteht" 27 Jahre alt zu sein.
Es wird kein Zimmer frei, also begeben wir uns in eine der Höhlen im Keller gegenüber des Kino.
Jessica wusste dass ich eigentlich nur einmal ein Zimmer besuche aber sie gelobte dass es für sie ein leichtes sei mich nochmals zu "befriedigen".
Küsse: nein, beim Lecken fand sie stets Positionen in welchen ich nicht wirklich gut an ihre Spielsachen herankomme. Dann stellt sie fest dass sie keine Condome dabeihat. Also welche besorgt (vermutlich in Timbuktu eingekauft, es dauerte eine Ewigkeit). Blasen ohne hat sie nicht im Programm *. Dann kam das "Higlight des Tages": eine Handentspannung mit viel Gleitcreme :eek:. Als sie merkte dass ein so "verwöhnter" Gast wie ich auf diese Weise nicht klarkommt stellte sie sich über mich und spielte mit ihrer Mumu (die sieht wirklich lecker aus, auch der Killerarsch bot eine tolle Aussicht), angesichts der Optik legte ich nun selber Hand an, wider Erwartung sogar mit Erfolg :rubbel:.
* Beim kurzen AST empfahl ich ihr doch in Augsburg im Kolosseum zu arbeiten weil dort die bayerische Hygieneverordnung umgesetzt wird (wenn ein Mädel in Augsburg ohne Conti bläst zahlt der Club 10.000 € Bussgeld, deshalb ist das "Frankenforum" momentan im Internet nicht erreichbar). Jessica lebt in Düsseldorf, Augsburg ist ihr zu weit zu fahren, ich empfahl ihr darauf den Bahndamm. Ich finde PZO ist in einem Club Standard, die Preise 50€ für 30 Minuten (incl. Blasen ohne Gummi), weitere 30 Minuten für 25 € (weil die Maus ja kaum eine Stunde lang blasen kann) sind "ortsüblich". Der Preis für eine halbe Stunde, Blasen mit Gummi sollte bei 25 € liegen (so etwas buche ich jedoch nie).
Der "Laufhausstandard" wurde durch die Verwendung eines Condomes als sie sich selbt fingerte offenbar, genau wie "ich mache es Dir so geil dass Du bei mir mehrfach spritzt".
Fazit: Fallebräute sollten in Laufhäusern arbeiten, besonders deutsche Mädels genau befragen hinsichtlich Küssen, Zungenküssen, Lecken, Blasen, Fingern.
Wer nicht fragt bekommt eine Handentspannung oder muss wie ich selbst Hand anlegen.
Das Berühren der Figüren mit den Pfoten ist verboten :rofl:
zeppos58
20 juni 2009, 18:55
Dat heb ik een aantal weken geleden ook opgemerkt : Zo een tweeling die 2 dames de hele dag voor zich opeisten en blijkbaar niet naar de kamer gingen :confused:
Dat zullen die dames wel graag hebben (geld verdienen zonder veel te moeten pijpen en/of neuken) maar voor de medeijsberen is het wel minder aangenaam.
Nu eerlijk, ik was ooit een YY fan, 165 km van huis wel PHG is er 198, dat is maar iets verder, maar stukken aangenamer, ook al is er geen whirlpool
Theone30
20 juni 2009, 19:37
Ik schrik wel van de berichten laatste tijd van YY die vaak negatief zijn.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er altijd leuke tijden heb gehad en ik de sfeer altijd relaxed vond.
CLUBSPORT
20 juni 2009, 19:39
In het begin van mijn saunaclubwandelcariëre ben ik pak m beet een 3 tal keren in yy geweest .
Het is een mooie club maar het ontbreekt aan genoeg topdames .
ik zie mezelf er niet zo 1 2 3 weer terugkomen .
bootyfan
21 juni 2009, 13:34
Nu eerlijk, ik was ooit een YY fan, 165 km van huis wel PHG is er 198, dat is maar iets verder, maar stukken aangenamer, ook al is er geen whirlpool
Ik ben één keer in PHG geweest en van topdames was er toen geen spoor. Veel oostblok en... eerlijk is eerlijk.... hun 'rook'bar is nog dégoutanter dan de bar in yy op een zware rookdag. Tjonge, de meiden die daar zaten gingen zeker langer mee wegens 'gerookt'.
Nee, PHG viel me zeker niet beter mee dan yy.
Ik blijf een YY-fan.
Bootyfan :cool:
bootyfan
21 juni 2009, 13:38
Ik schrik wel van de berichten laatste tijd van YY die vaak negatief zijn....
Theone30,
Je moet eens in de gaten houden hoeveel volk (beren) er komt bij YY !!
En hoe weinig er over geschreven wordt...
Momenteel zijn er gewoon een paar galspuwers aan de gang, waardoor je een negatief beeld krijgt van deze mooi club.
Ik heb er echt nog geen één keer een ervaring gehad, waarvan ik nu zeg, dat dit me zou weerhouden om terug te gaan.
Dus.... gewoon blijven gaan en laat de anderen maar hun ding doen...
Greetz,
Booytfan :cool:
BSesamstraat
21 juni 2009, 15:21
En dat vind ik ook Bootyfan ik zal je steunen... Ik blijf ook gewoon komen. wel iets minder om dat mn toppertje iets minder vaak kom. maar klagen kunnen we over elke club. en uit eindelijk bepaal je zelf heeeel veel. Dus maak er zelf gewoon wat van dan zijn de meiden ook goed in hun doen... Als je sommige beren aan de bar ziet hangen dan zou ik als dame ook geen zin meer hebben. groet bbertb
Picasso 1
21 juni 2009, 16:28
Ook over andere clubs worden kritische berichten geschreven. Zie VV en enkele maanden terug PHG. Vind de kritische beoordelingen van mensen op zich wel interessant. Soms opent het je ogen. Hoewel ik aan de andere kant ook wel vind dat men in YY dingen ziet waar men in andere clubs kennelijk soms blind voor is.
Bizar dat elke keer als kritische berichten worden geschreven, vaste gasten zich enorm op hun tenen voelen getrapt (VV enige tijd terug, SKW, YY nu....). Geen van deze clubs (of SKW wijk) is van ons, we zijn er niet mee getrouwd, we zijn maar een kortstondige voorbijganger voor ze.
Gewoon kwestie van kritische berichten waar je het niet mee eens bent, met argumenten weerleggen. Maar boosheid over dat je clubje wordt aangepakt, is onbegrijpbaar.
ben het met je eens booty.een club moet je liggen.ben al jaren groot fan van yy.meermaals in gt gewezen met wellicht wat mooier dvp's,maar niet mijn ding daar ik mij daar niet zo op mijn gemak voel.aardige mensen in ying en vriendelijke dvp's.let wel vele ijsbeertjes verzinnen hun verhaaltjes en ook hun ervaringen.:thefinger
Stiffmaster
21 juni 2009, 19:01
Stiffie kan zich zowel in de positieve als in de negative verhalen vinden, ook Stiffie was eens een groot voorstander en vooral YY-ganger. Een tijd lang kwam ik er op een gegeven moment elk weekend. Ik heb er toppers als Lana, Yvonne, Eliza, Chantal enz. mogen meemaken en floppers als Isabella, Kim, Fiona enz. gezien, goede en minder goede DVP, goed eten en minder goed eten maar toch was er altijd wat hem weer naar YY trok.
Waarom ??? zeggen jullie het maar, wie weet een gebeurtenis waar ik niet achterstond waardoor ik niet meer in YY kom, ik weet het niet, feit is wel dat ik nu al geruime tijd in Living Room komt en me daar uiterst plezierig voelt, eigenlijk nog beter dan in mijn begintijd bij YY, is YY nu dan ineens een mindere tent, nee, dat denk ik niet. Ik denk dat je op een moment het hebt gezien en je grenzen gaat verleggen, maar voor Stiffie is dat voorlopig niet het geval, die geniet nog steeds met volle teugen van Living Room, maar dat zal zijn redenen wel hebben :luvlove:
Theone30
21 juni 2009, 19:05
En dat vind ik ook Bootyfan ik zal je steunen... Ik blijf ook gewoon komen. wel iets minder om dat mn toppertje iets minder vaak kom. maar klagen kunnen we over elke club. en uit eindelijk bepaal je zelf heeeel veel. Dus maak er zelf gewoon wat van dan zijn de meiden ook goed in hun doen... Als je sommige beren aan de bar ziet hangen dan zou ik als dame ook geen zin meer hebben. groet bbertb
@ bootyfan en bert,
Inderdaad, maar vind dat gal spuwen over YY maar eens afgelopen moet zijn.
Als je je zelf gewoon normaal gedraagd heb je daar altijd een super leuke tijd en is voor mij altijd een super adres geweest. Ik kwam tijdje heel veel en laatste tijd door omstandigheden wat minder :rofl:, maar hoop en weet eigenlijk wel zeker dat iedereen tijdens een bezoek aan deze club gewoon een topdag heeft!
Ik vond de sfeer er altijd relaxed en je hebt niet idee dat je in neukfabriek bent, maar ieder zijn ding waarschijnlijk...
Mzzl theone30
BSesamstraat
22 juni 2009, 06:35
Bizar dat elke keer als kritische berichten worden geschreven, vaste gasten zich enorm op hun tenen voelen getrapt
.
Dat valt wel mee hoor... maar ik wilde alleen vermelden dat het vaak aan de beren zelf ligt. Vraag zelf maar eens aan de damens hoe sommige beren zich gedragen.. daar lusten de honden geen brood van. En dan verwachten ze ook nog eens veeeelste veel van de damens. Bouw gewoon een leuke band op met die damens en je krijgt het dubbel terug. Ik kan voorbeelden opnoemen van dvp's die zelf ervoor kiezen de heledag bij mij te zijn om dat we het gezellig hebben en na de tijd nog even de stad in gaan bv .. wat wil je dan nog meer.:lostit:
Theone30
22 juni 2009, 08:13
Dat valt wel mee hoor... maar ik wilde alleen vermelden dat het vaak aan de beren zelf ligt. Vraag zelf maar eens aan de damens hoe sommige beren zich gedragen.. daar lusten de honden geen brood van. En dan verwachten ze ook nog eens veeeelste veel van de damens. Bouw gewoon een leuke band op met die damens en je krijgt het dubbel terug. Ik kan voorbeelden opnoemen van dvp's die zelf ervoor kiezen de heledag bij mij te zijn om dat we het gezellig hebben en na de tijd nog even de stad in gaan bv .. wat wil je dan nog meer.:lostit:
Inderdaad Bbert je hebt gelijk, ik ken deze voorbeelden ook dus ligt ook aan jezelf denk ik dan maar. :lostit:
Jetliner
22 juni 2009, 19:35
en na de tijd nog even de stad in gaan
Toen ik nog een YY-ganger was ben ik per abuis 'ns twee uur te vroeg gearriveerd:
11 uur opening toch? Jah, maar het was zóndag! Dus pas open om 13 uur!
Om de tijd nuttig te doden dan maar een voettochtje gemaakt naar de stad. Had ik ook 'ns wat van Roermond gezien.
Een moskee, een pastorie, een gereformeerde kerk en een orthodoxe kerk tegengekomen, maar geen enkel café :hah:
Welkom in seculier Limburg.
Tot in het centrum zelf ben ik niet gewandeld.
YY heeft trouwens een congregaat als buurman (Broeders van Liefde, of iets dergelijks?)
zeppos58
22 juni 2009, 20:12
...............YY heeft trouwens een congregaat als buurman (Broeders van Liefde, of iets dergelijks?)
:rofl:Hahaha in België is dat ook wel de bijna van de flikken (politie dus):rofl:
BSesamstraat
23 juni 2009, 13:17
Klopt echt een uitgaans stad is het niet. Maar samen een pizza eten is ook gezellig....
LIKE_BLOND_THAI
23 juni 2009, 20:34
Hoi mede-beren, ik heb weleens gelezen dat je ook Viagra kan kopen bij de receptie in YY, maar om het aan de mooie Ninke te vragen, terwijl de security erbij staat, dat doe ik nou ook weer niet :rolleyes:
Kan iemand dat aan mij vertellen?
Thanks, LBT
Picasso 1
23 juni 2009, 20:55
Hoi mede-beren, ik heb weleens gelezen dat je ook Viagra kan kopen bij de receptie in YY, maar om het aan de mooie Ninke te vragen, terwijl de security erbij staat, dat doe ik nou ook weer niet :rolleyes:
Ben je bang dat je daar een stijve van krijgt? :smile:
Jetliner
23 juni 2009, 21:16
Is Jerry er nog, de lachende kleerkast? :wink:
Of de lookalike uit de Albert-Heijnreclame? :hah:
Dat zijn toffe jongens, voor hen hoef je je billen niet dicht te knijpen.
Scoobert
23 juni 2009, 21:31
Die Jerry kwam ik paar maanden geleden nog tegen bij een voetbalwedstrijd....als beveliging natuurlijk.
Ik herkende hem van gezicht maar kon het (eerlijk waar) even niet plaatsen. Hij lachte en kwam naar me toe lopen....ja zegt ie, ik ken jou nog wel ;)
Toen ik nadacht, wist ik het weer :D
zeppos58
24 juni 2009, 07:28
Kan iemand dat aan mij vertellen?
Thanks, LBT
Ze bieden ergens een soort "viagra kloon" aan een nagemaakte versie die zo te koop is, maar of ie werkt is zeer de vraag, zoals zo vaak met namaak.
En het is geen kamagra (of hoe heet die Indische variant nu weer?)
The Joker
5 juli 2009, 22:10
Afgelopen maandag besloten om een middagje bij het zwembad te gaan liggen om te relaxen in de hittegolf.
Aangezien ik in mijn achtertuin nog steeds geen zwembad heb, besloot ik maar naar Roermond te rijden.
Zeker omdat er behalve het zwembad nog veel meer aangenaam ijsberen hardware te gebruiken is.
Na een goed ontbijt de rest van de middag lamlendig naast het zwembad gelegen en geluld met enkele mij bekende al dan niet schrijvende beertjes.
Inmiddels begon de BBQ te roken en na een lekkere lunch begon mijn snikkel ook aan te geven dat er wat moest gebeuren.
Qua zowel mannen als vrouwen was het behoorlijk rustig, zeker voor YY begrippen, waar het meestal op maandag ook al aardig druk is.
Besloten om het verblijf in Roermond maar af te sluiten met een kamersessie met Fleur, waarna we gezamelijk op het terras maar besloten om een recensie te schrijven. :roll3:
Rond een uur of 21:00 terug naar huis gereden, waarbij het opviel dat de parking nu zelfs een stuk leger was dan overdag.
Al met al toch weer een leuke relaxte middag doorgebracht in de YY.
stalingrad69
8 juli 2009, 21:03
Zeg, ik ga morgen(avond) naar yy tenzij het saai zou kunnen zijn.
Wat te verwachten?
Toppers?
Naar wie uitkijken? Esmée, Nippa, ... Ja, t'is lang geleden :eek:
Greetz
Perverten bonken erop los in YinYang: (08/07/09) :fuck:
Tussen de bezigheden en snoepreisjes door vond ik toch nog de tijd om voor mijn jongere makker, de kinkybull, wat tijd vrij te maken en naar Roermond te bollen. Het was weer even geleden en voor hem was het zelfs al van december 2008 geleden. Dus dachten we: laten we eens kijken of er nieuw vlees in de YY ketel ligt. :teuflisch
Door een godverdomde file op die klote Belgische wegen, konden we niet voor 15uur toekomen en konden we al meteen fluiten naar 10 euro korting :motz:. Terwijl Kinky zich volledig aan het schrobben was, begaf ik me al meteen naar de bar. Daar kreeg ik meteen het gezelschap van de Lithouwse Elvira (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=129140&postcount=4 ). Met haar had ik langer dan een kwartier een gezellige babbel, maar aangezien ze niet was wat ik op dat moment zocht, heeft ze me niet van de barkruk kunnen hengelen.
Met ieder 2 pilsjes zijn Kinkybull en ik ons in de zetels gaan nestellen. Na wat bijpraten en de dames aan een vleeskeuring te onderwerpen, besloten we even te gaan relaxen. We zochten de sauna en jacuzzi op en daar kwamen we de dame van de chiquita-bananen tegen. Ben godverdomme haar naam al vergeten, maar het was een mooie donkere vrouw (Braziliaansachtig). Wel spek voor mijn bek, maar aangezien ze achteraf niet tot bij de jacuzzi wou komen en zij mij gebood om wel met mijn natte pels eruit te komen en naar haar te gaan, sloeg ze de bal dik mis. Ik bleef lekker bubbelen en bedacht me dat ik later wel iets beters zou zoeken. Wie denkt ze wel dat ze is? Zij zit daar voor geld te verdienen en als een potentiële klant haar vraagt te komen, dan zou ze maar beter gaan ook. :hammer:
Toen we pas terug in de bar zaten vertrok Kinky haast ogenblikkelijk met de Marokkaanse Ivy of Evy (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=129141#post129141 ). Misschien wel globaal (kop en lijf) gezien het lekkerste mokkel die dag aanwezig in YY. Hij zou mijn pionier spelen en op verkenning gaan, aftasten en me daarna briefen of het ook mijn ding was. En ja hoor, zij was helemaal mijn ding! Vandaar dat ik met haar later die dag afgesloten heb, maar dat lees je hieronder wel.
Om niet te moeten onderdoen voor onze jonge snotneus ging ikzelf met de Hongaarse Jennifer (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=129146&postcount=1 ) mee. In de kamer namen we eerst samen een douche en daar deed ze me al meteen enkele perverse voorstellen. Ik was wel in de mood om even smerig te wezen en dus hebben wat kinky stuff uitgeprobeerd :thefinger . Na de douche hebben we verder gedaan op het bed en vingen we met de eigenlijke daad aan. Tijdens het neuken liet ik haar een sigaret roken, wat ik als fetisjist heel sexy vind, een knappe dame die rookt. Zelfs geil als ze rookt wanneer we bezig zijn met passionele seks. Naar het einde toe heb ik haar lekker op z’n hondjes genomen en tegelijk speelde ze met haar clitoris. Zeer bevorderlijk voor mij ook, moet ik toegeven.
Terug in de bar vond ik mijn maat niet meteen, waarschijnlijk had ik toch sneller mijn munitie leeggeschoten dan hem. Bij een frisse pint(je) van het niet te zuipen “Leeuw”bier, kwam de Hongaarse Kinga rond mijn nek hangen. Een volslanke meid, met wel een leuk en mooi opgemaakt koppie. Maar aangezien ik Smokingfetishlover ben en niet bigfetishlover, heb ik deze toch wel sympathieke meid beleefd afgewimpeld.
Toen de Kinkybull opnieuw in de bar verscheen, zijn we wat gaan eten. Een hamburger gebakken, wat gebakken aardappeltjes en wortelen op ons bord (met daarover een goede kwak vlammensaus). Dat pittige is nu eenmaal goed voor de opwinding :angryfire . Als dessert een banaan, want daar zit dan weer veel proteïne in en dat is broodnodig voor een betonharde erectie. Aan tafel nog met 2 Poolse mokkels zitten ***len over de verschillende clubs.
Na het eten zochten we opnieuw de wijfjes op. Kinky verdween met de Hongaarse Monica. Met haar had ik in het verleden al eens te doen gehad, maar vond haar maar een afwerkster. Voor de Kinkybull maakt het allemaal niet uit, want hij ging puur voor het uiterlijk en dat was bij deze dame heel goed naar behoren. Ikzelf greep een oude bekende bij de arm, de half Italiaanse/half Hongaarse Sheila (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=129145&postcount=10 ). Een typetje dat ik graag mag en is bovendien vrij goed op de kamer.
Op de kamer, liep ik na de douche meteen naar het bed toe en aanschouwde hoe ze daar klaarlag voor mij. Gespreid als een zeester lag ze daar te roken op het bed… Heel uitdagend zicht voor SFL en hij ging dan ook meteen door het lint. Hij dook meteen bovenop haar! De losbandigheid werd halt toegeroepen toen ik tot het beffen wou overgaan. Het was dan wel haar laatste dag, maar toch had ze een onverwachte piek van bloedverlies omwille van haar maandstonden. We hebben dan maar alles gedaan, behalve beffen. Toen ik haar lag te neuken en bij het terugtrekken enkele brokjes menstruatie aan het condoom hingen, bedacht ik bij mezelf dat ik mijn maat zijn titel ging afpakken. Hij is de kinkybull omdat hij van perverse dingen houdt, maar aangezien ik bij het vorige meisje heel toevallig iets kinky gedaan had en nu in Sheila haar tomatensaus aan het roeren was, vond ik van mezelf dat ik voortaan als de Kinky Master-Bull door het leven zou moeten gaan. :smile2:
Wanneer we gedaan hadden met onze tweede veldslag, vertelde ik het bloederige nieuws tegen mijn volgeling. Hij was niet zinnes om zijn titel van Kinkybull af te staan en daarom zocht hij Sheila meteen op om eveneens plezier te hebben met de Russen in Parijs! Ok, voor deze ene keer mocht hij zijn naam behouden en zou ik zijn titel niet afpakken. Achteraf zei hij me wel dat hij niet veel van het rode leger gemerkt had, buiten het feit dat hij eveneens haar niet mocht beffen of vingeren. In zijn opzicht had ik dus duidelijk meer geluk. :hah:
Toen hij in de tomatensoep aan het roeren was, liep ik de altijd vrolijke Carmen van Roemenie (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=129143&postcount=51 ) tegen het kleine maar fijne lijf. Altijd als we elkaar zien wil ze knuffelen en luidruchtig zoals dit kleintje is, roept ze telkens over heel de bar “I love You”. Al verschillende sessies beleefde ik in het verleden met haar en ook nu zou een bezoek aan YY niet compleet zijn, zonder dat ik haar gehad heb. Het toeval wil dat ze me vroeg of ik geen trio wou doen met haar vriendin erbij. Ik keek naast haar door en wie zag ik??? Voor diegene die goed gelezen hebben: de Marokkaanse Ivy (link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=129141&postcount=8 ) met wie Kinkybull als eerste gaan stengelen was. Van haar wist ik met zekerheid dat ze de knapste stoot van YY was en van Carmen wist ik uit ervaring dat ze toegewijd is in haar job en dat haar honorarium zeker geen weggesmeten geld is. Dus waarom ook niet? :freu:
Op de kamer stelde ik meteen een uur voor en daarom ging het er heel relaxed en spannend aan toe. Eerst die 2 wijven die met elkaar lagen te spelen terwijl ik toekeek en hen streelde. Vooral het prachtige lichaam van Ivy met grote tatoe en enkele piercings was te geil. Terwijl ze lagen te tongen, mocht ik Ivy beffen en even later aan haar vingers zuigen nadat ze Carmen had gevingerd. Aangezien ook zij een kettingrookster is smaakte haar vingers naar een mengeling van ***sap en rook, wat mijn pik zo hard maakte dat ik mijn hart voelde kloppen in mijn *****. Het duurde dan ook niet lang voor ik op mijn rug lag, me om de beurt liet afzuigen door deze 2 seksbeesten en in iedere hand een kleffe poes had. Plots stond Carmen op en ging met benen gespreid over me staan, zodoende ze met haar rug naar me toe kon hurken en zichzelf over mijn paal schuiven. Maar op het moment dat ze doorzakte zag ik een sliert vaginaal vocht uit haar *** druipen en deze kwam op mijn buik terecht. Wat was dit geil! Ik ben normaal niet de man van trio’s en het was weer eventjes geleden ook, maar de trio met dit duo evenaarde bijna de perfectie. Net alsof het was een hard op geoefende choreografie dat ze ten beste gaven. Terwijl Carmen de Bull bereed, kwam de andere met haar kont op mijn gezicht zitten en met mijn handen greep ik haar bij de tieten. Na een condoomwissel, wisselden beide dames van positie en mocht de Marokkaanse de stier berijden. Gelijktijdig was ik Carmen haar poes aan het strelen en zij met Ivy aan het tongen. Het koste me alle moeite van de wereld om nog niet te knallen. Zoals gewoonlijk ben ik bij Carmen klaargekomen, in haar zachte handjes en deels op haar snuit :rubbel:. Terwijl ze mij zat af te rukken, spuwde ze centiliters zever over mijn pik (haar cliënteel weet vast wat ik bedoel, want dit is zo stilaan haar handelsmerk geworden). Na deze sensationele ervaring kon het niet meer beter en ik besloot gelijktijdig dat het een ideale afsluiter was. :o
Rond 21u30 zag ik Kinkybull terug in de bar en na kort overleg besloten we om ons daguitstapje voor bekeken te houden. Na nog enkele drankjes, zijn we ons weer gaan omkleden en terug naar huis gebold.
Eindstand MasterBull – Kinkybull: 4 – 3
Kinky Stuff MasterBull – Kinkybull: 2 – 1
Trio Masterbull – Kinkybull: 1 – 0
:green_smi
That is why all my friends call me the master !!! :baeh:
Gisteren heb ik Yin Yang voor het eerst bezocht. Op de een of andere manier ging ik bij Venlo altijd linksaf de grens over naar Bruggen, Oedt of Grefrath. Vooral de parkeerplaats van de bouwmarkt in Bruggen werd vaak bezocht... Gisteren na wat goede verhalen over YY gehoord te hebben, ben ik doorgereden naar Roermond. Ik heb er geen spijt van gekregen. Vooral de sfeer in YY is toch wel een stuk relaxter dan in GT.
Mooie dames waren er ook: eerste sessie was met de Letse Patrizia. Ontzettend mooie blonde meid zonder piercings en tattoos, afkomstig uit Riga, woonachtig in NL en vorige week 22 geworden. Normaal gesproken vind ik het woord GFE niet echt op zijn plaats in omgevingen als deze, maar zij heeft waarschijnlijk de aanleiding gegeven voor het vinden van deze afkorting. Patricia zat begin van de middag al erg rustig op de bank, af te wachten op wat komen ging. In haar gevall is dat waarschijnlijk ook de beste strategie, want met haar uiterlijk hoeft ze zich over commerciele aspecten wat minder zorgen te maken. Ik ging met een biertje naast haar zitten en we hebben zo'n kwartier leuk gepraat over van alles en nog wat. Vervolgens op de kamer een geweldige sessie gehad en na een half uur zeer voldaan de kamer verlaten om vervolgens de, overigens voortreffelijke, sauna te bezoeken.
Na wat gerelaxed te hebben en wat praten met 2 landgenoten die vertelden over een spannend Roemeens avontuur waar ze net van terug waren gekomen, ben ik met de poolse Kinga naar de kamer gegaan (niet te verwarren met de Kinga uit GT). Ook Kinga gaf een sessie weg die ik tot op gisteren al een tijdje niet meer heb gehad bij de duitse collega saunaclubs.
Al met al om 20.40 uur weggegaan om nog net voordat de Roertunnel door te kunnen, voordat deze voor onderhoud gesloten werd... Tot zover het verslag van een eerste bezoek aan YY dat zeker voor herhaling vatbaar is. Hieronder een opsomming van + en - punten tov collega clubs:
+ ontspannen sfeer
+ entree 35 euro en geen 50
+ aantal zeer mooie dames
+ Mooie ruime kamers met Douche en toilet (Hotelkamers)
+ Ruime opzet van de club met mooie royale tuin en voldoende groot zwembad (1.30 m diep, lekker na de sauna ook bij minder weer), voldoende parkeerplaatsen
+ Goed bier van de tap (merk onbekend, Leeuw???), geen hoofdpijn op de volgende dag
+ Patricia was er en Kinga ook
+ eten was gisteren prima. Zelfbakplaat heeft wel iets vind ik.
- WIFI kreeg ik niet aan de praat, maar kan aan mij liggen en werd al snel afgeleid door Patricia
- uitkijken waar je je auto neerzet ivm naaldbomen en hars
Steven_69
19 juli 2009, 00:53
Mooie dames waren er ook: eerste sessie was met de Letse Patrizia. Daarna ben ik met de poolse Kinga naar de kamer gegaan
Met die dames ben ik ook de kamer opgetrokken.
En dan nog een 3de dame : Een Hongaarse kleine blonde dame die "Rennie" of iets dergelijks zou noemen. Ze is pas sinds een paar dagen terug in de Yin Yang maar ze heeft zichzelf een boobjob cadeau gedaan (beschikt nu over een siliconen C-cup). Ik vind er niet onmiddellijk een topic van terug.
Qua looks :
1) Kinga
2) Patricia
3) Rennie
Qua prestaties :
1) Rennie
2) Kinga
3) Patricia
Fiastini
19 juli 2009, 15:18
Hallo..
Ben van plan binnenkort ook een keer naar Yin Yang te trekken.
Wat voor kleur badjas krijg je daar, hoorde laatst dat je een groene kreeg inplaats van een witte.
En hoe oud mag je zijn om Yin Yang te kunnen betreden.
Mvg Een IJSbeer
Volgens mij krijg je alleen n wit vel als je niet in groen past .
Steven_69
19 juli 2009, 16:38
Hallo..
Ben van plan binnenkort ook een keer naar Yin Yang te trekken.
Wat voor kleur badjas krijg je daar, hoorde laatst dat je een groene kreeg inplaats van een witte.
En hoe oud mag je zijn om Yin Yang te kunnen betreden.
Mvg Een IJSbeer
Als je B.M.I. hoger is dan 30 : Een witte badjas en qua leeftijd moet je gewoon 18 zijn (wat mij logisch lijkt ?)
Hallo Allemaal,
ik kom de laatste tijd regelmatig in YY, en tref daar vaak ijsberen die goed bekend zijn met "het circuit" en de dames. Toch lees ik zelden berichten van hen. Vandaar deze oproep om je berichten op te schrijven, en er wellicht een ander een plezier mee te doen.
Ikzelf heb eerder deze week weer van een tweetal, voor mij nieuwe, dames mogen genieten. Allereerst was daar Lisa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2385&highlight=lisa), een Braziliaanse schone, waarmee ik een goed half uurtje had. Niet top, maar zeker boven gemiddeld. Daarna met Fleur (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17522&highlight=fleur) naar de kamer geweest. Deze Nederlandse dame voldoet precies aan mijn verwachtingen. Geen wilde sex, maar lekkere GFE. Ik snap niet dat er over haar (bijna) niet geschreven is/wordt.
Voor het paspoort:
Beide dames pijpen met condoom.
Lisa kust niet, Fleur niet met iedereen. (Gelukkig met mij wel...)
longdivision
24 juli 2009, 15:17
Vele schrijven niet over 'hun' toppertjes omdat ze dan denken dat andere mannen veel meer van hun diensten gaan maken ;)
Ik ben er ook regelmatig, maar heb over nog geen 10% van geschreven. Human Nature.
Theone30
24 juli 2009, 20:57
denk dat je wel gelijk hebt longdivision, maar heb ook ooit zeer goede tips gehad van mede-beertjes in YY!
maagd69
29 juli 2009, 14:04
Denk dat een dame ook niet bij iedereen "goed" is, heeft toch ook te maken met wat je uiteindelijk graag wil als klant en waar je van houdt! Blijft altijd moeilijk te bepalen voor een ander of iemand wel of niet "goed" is op de kamer.
Met sommige heb je nu eenmaal een "klick" en dat merk je dan ook aan de dame, en dan zal de dame in kwestie zich vaak ook meer "geven".
seksenfun
30 juli 2009, 22:51
Weet er iemand van de trouwe YY-gangers of de sauna buiten nu al in werking is? Zijn de verbouwingswerken in het natte gedeelte al gestart, met andere woorden: is dat deel (gedeeltelijk) niet meer toegankelijk?
HornyDevil
31 juli 2009, 11:46
Weet er iemand van de trouwe YY-gangers of de sauna buiten nu al in werking is? Zijn de verbouwingswerken in het natte gedeelte al gestart, met andere woorden: is dat deel (gedeeltelijk) niet meer toegankelijk?
Vorige week nog eens langs geweest en negatief op beide vragen...
H.D
beegden
1 augustus 2009, 11:41
Het natte gedeelte wordt in augustus en september verbouwd
HW1
5 augustus 2009, 18:17
Inderdaad, en is dus ook niet meer te gebruiken. Douches op de kamer of beneden bij de kino.
HW1
5 augustus 2009, 18:35
Ik ben vandaag weer eens geweest. Een mooie zonnige dag, maar erg weinig actie. Ben dan ook na een paar uur weer "onverrichter zake" huiswaarts gekeerd. Jammer, maar toch geen verloren dag. Voor de PHG gangers kan ik melden dat ik een alleraardigste blonde bardame tegen het mooie lijf liep (naam etc. via IM). Ze is tegenwoordig weer actief aan de "andere" kant van de bar, en hoe!! Een goed en gezellig gesprek volgde, waarin ze haar doel en gedachtengang duidelijk maakte. Trouwens, denk niet dat ze met iedereen eenvoudigweg naar de kamer gaat want ze weet wat ze doet en wil.
Verder een matige dag wat betreft bezetting, en als dan ook het gehele natte gedeelte dicht is... Van het personeel kreeg ik te horen dat het vakantietijd is. Dat weet ik, maar als dat betekend dat de geboden service eronder moet lijden, moeten ze wellicht overleggen de entree te verlagen of een en ander duidelijk te maken aan (met name vaste) klanten. Jammer, een gemiste kans als je mij vraagt.
Ik ga echter wel weer terug, maar voorlopig even niet.
seksenfun
7 augustus 2009, 23:39
Na menige maanden op het idee gekomen om samen met patjeboemboem nog eens naar YY te trekken. De laatste keren dat een aantal forumbeertjes naar YY gingen hielden ze er niet zo’n beste indruk aan over, net als ik. Omdat dit een tijdelijke terugval zou kunnen zijn vonden we het dus niet zo’n slecht idee om nog eens een kijkje te gaan nemen.
Omstreeks half twee kwamen we aan. Na de ontvangst ons gaan omkleden. Ik ging alvast als eerste de trap op naar het restaurant: gesloten. Ik dacht even: “dat is pech hebben”. Toen ik in de bar kwam zag ik gelukkig dat het ontbijt in het koepelgedeelte van de bar klaarstond. Een goed idee :freu: om daar bij mooi zomerweer het ontbijt te serveren, zo kan je het buiten op het terras opeten.
Tijdens en na de brunch wat geouwehoerd. Wanneer ik om fruitsap ging, sprak ik even met de BBQ-kok. Hij wist me te vertellen dat de buitensauna vanaf vandaag geopend was. Wat een meevaller. Het natte gedeelte was echter gesloten en dat zal nog zeker zo zijn tot eind september. Een HWP nemen in YY is dus voorlopig niet meer mogelijk. De chef kok vertelde me ook al hoe het natte gedeelte er zal uitzien tegen (half oktober, zei hij). Er zou één grote HWP, gelijkvloers komen. Je kan er dan instappen als in een zwembad en je hoeft er dus niet meer in te klimmen. Er komt ook een nieuwe binnensauna en het binnenzwembad zou een drijfzwembad worden. Je zou dus als het ware een pornoblaadje kunnen lezen al liggend op je rug in het zwembad :smile:. Ook de locker room zou vernieuwd worden. Dat ziet er allemaal fantastisch uit.
Deze faciliteiten maken dat YY toch wel de mooiste club aan het worden is in het NRW-grensgebied met de meeste relaxmogelijkheden. Natuurlijk blijft prioritair in een saunaclub de line up van de dames en vooral ook de service van de dames. Over het eerste valt te discussiëren, over het tweede al veel minder. We weten immers wat we willen :rolleyes:. Net als vorige keren waren de jonge slanke poppetjes duidelijk in de minderheid en ook deze keer deed zich ’s avonds het voorval voor dat die weinige knappe dames afgevangen werden en een afwachtende houding tot nul resultaat qua kamergang met die vrouwen leidde. Seksenfun bleef uiteraard niet bij de pakken staan :confused:. Ik plofte mij strategisch in een sofa aan de dansvloer. Zo kon ik perfect in het oog houden wanneer welke dame weer vrij was. Toch veronderstel ik dat sommige al in de lockers gereserveerd werden. Ook aan de ingang waar de dames naar beneden komen als ze zich weer hebben opgemaakt stond een bosje mannen hun prooi af te wachten. Hier doet seksenfun niet aan mee. Dat is niet meer leuk zo staan wachten, vind ik. Ik knoopte wel gesprekken aan met een viertal dames in de sofa waarin ik geïnteresseerd was qua looks. Helaas was er geen enkele dame die de GFE wou neerzetten die seksenfun zoekt. De ene dame kuste niet, de andere wou niet gebeft worden, nog een andere pijpte niet zonder condoom en de laatste vroeg geld bij voor bijvoorbeeld pijpen zonder condoom en kussen. Spontaniteit was ook ver te zoeken bij het gesprek met deze dame. Twee van de vier kwamen zelfs niet écht bij mij zitten maar bleven op de leuning van de sofa zitten. De derde ging naast me zitten in kleermakerszit zodat er ook bij haar een afstand gecreëerd werd. Seksenfun was wel al twee keer aangesproken door Jackeline maar ik had haar wat in twijfel gelaten omdat ik toch wel zin had om een nieuwe dame te versieren. Uiteindelijk dan toch met haar gegaan in de hierboven beschreven omstandigheden.
Maar misschien best weer even terug naar waar we gebleven waren. Op het terras bij de brunch aan het ouwehoeren. Buiten was het zonnig en warm. De ideale weersomstandigheden om heel wat fun te beleven aan het zwembad. Patjeboemboem had zelfs een plastieken bal en watermitrailleur bij. Waar het vorig jaar nog dikke ambiance was aan het zwembad in YY was er nu helemaal niets te beleven. Totaal niets :mad:. Erg jammer. Villa Vertigo, gekend om zijn saaiheid, denk ik dat zelfs nog beter doet. Dat zegt dus veel. Patjeboemboem heeft zijn waterspelen dan maar weer mee naar huis genomen ’s nachts, zonder ze te gebruiken.
Op een gegeven moment kwam er een dame op het terras naar Patjeboem-boem. De naam ontsnapt mij maar hij had er vorige keer een bijzondere goeie sessie mee. Zij geraakten flink aan den babbel. Ik besloot dan maar om eens een kijkje te gaan nemen in de sauna en besloot om er nadien ook gebruik van te maken. Nadien want aan de sauna speelde er zich eerst wat af. Ik wil hierin niet in detail treden maar het komt er op neer dat seksenfun vals beschuldigd werd door bepaalde personen van het personeel van het nemen van foto’s van dames. Echte verontschuldigingen werden er niet aangeboden door het management aan mij, toen ook zij moesten vaststellen dat de dame die dat was komen zeggen het verzonnen had. De dame in kwestie werd er wel niet bijgehaald, hoewel ik dat uitdrukkelijl meermaals vroeg. Vreemd :confused:. De sauna oogt erg mooi aan het zwembad en met de bankiraivloer. Ook vlak erbij de koude douche is een tof idee. Vooraleer je de sauna binnenkomt heb je nog een plek waar je je handdoeken en ander gerief kan achterlaten. Er liggen ook lakens klaar om te gebruiken in de sauna. Ik vond die echter (net als andere beertjes) vrij dun. Na een tijdje kon ik het aan mijn poep niet meer verdragen. Een extra handdoek meenemen is dus geen slecht idee. In de sauna brand er ook indirecte verlichting over de ganse lengte. Afwisselende kleuren. ’s Avonds als het donker is geeft dit vooral een heel mooi effect. De bevochtiging gebeurt via een elektronisch systeem. De temperatuur in de sauna is erg goed. Het is ook een ruime sauna en je hebt een panoramisch prachtig uitzicht op het zwembad en het terras boven. Mooi gedaan.
De zonneweide tot slot is gedecoreerd met een fontein op een marmeren steen met de naam Yin Yang er op. Deze letters zijn ’s avonds als het donker is ook verlicht.
Na de sauna en flink wat zonnen en nog wat ouwehoeren en honger gekregen te hebben ben ik op de BBQ afgestapt. Die was zoals gewoonlijk bij YY weer erg lekker. Nadat het eten wat verteerd was en nog wat in het laatste zonnetje gezeten te hebben ben ik nog een keer in de sauna geweest. Daarna beslist om nog een hapje te nemen van de BBQ omdat als ik toen op zoek zou gaan naar een dame om te gaan kameren ik meer dan waarschijnlijk van kamer zou gekomen zijn op een moment dat de BBQ gedaan was.
Na deze tweede ronde BBQ-en rustig naar de bar gelopen en de boel wat verkend, stilletjes aan op zoek naar een kamergenote ;). Hoe dat ongeveer verliep kon je eerder in dit stukje al lezen.
Na het kamertje met Jacqueline (http://www.ijsberenforum.nl/forum/Na menige maanden op het idee gekomen om samen met patjeboemboem nog eens naar YY te trekken. De laatste keren dat een aantal forumbeertjes naar YY gingen hielden ze er niet zo’n beste indruk aan over, net als ik. Omdat dit een tijdelijke terugval zou kunnen zijn vonden we het dus niet zo’n slecht idee om nog eens een kijkje te gaan nemen.) nog wat op het terras gezeten met patjeboem-boem bij een drankje. De temperatuur was toen nog steeds 23°C. Na een tijdje kwam er ineens een dame vragen of ze bij ons mocht komen zitten: Kitty. Ze werkt nog maar één maand in YY en komt meestal maar in de late namiddag. Ze komt eigenlijk onregelmatig, enkel als ze zelf zin heeft. Het bijzonder mooie verschijning overigens. We maakten wat leute maar op het moment dat ze vroeg of we met haar naar kamer wilden gaan, moesten we alle twee tegen haar zeggen dat we juist van kamer kwamen. Ze was los, spontaan en babbelde duidelijk graag. Ze was ook sympathiek. Ze bleef nog een kwartiertje bij ons aan tafel zitten nadat we dus hadden gezegd dat kameren er niet in zat. Hoe haar prestaties op kamer zijn weet ik echter niet. Ik heb haar nog niet gevraagd wat in haar standaard pakket zit. Ik kan wel zeggen dat ze vanavond om acht uur was toegekomen en dat ik (ik die toch lange tijd een strategische plek had ingenomen) ze eerder dan nu middernacht nog niet gezien had. Ze heeft er dus wel heel wat kamertjes opzitten. Dat zij ze zelf ook. Wel allemaal vluggertjes, zei ze zelf.
Iets voor een uur zijn we dan vertrokken. Er zat weeral een erg ontspannende en leuke dag Yin Yang op. Misschien wel omdat wij optimist zijn tot onze kist. Het voorval van de foto’s, de mindere sfeer (dan vorige jaren) aan het zwembad en de tegenvallende line up en doorsnee mindere service van de dames konden ons geen mooie dag in de weg staan. Plezier moet je ook voor een deel zelf maken. Voorlopig toch niet meer de club waar ik me op en top thuis voel.
The Saint
24 augustus 2009, 14:48
Mocht er iemand de Colombiaanse Samyra opnieuw spotten in YY, zou je dat hier kunnen melden? Ze werkte vroeger in GT tot ergens in april 09, daarna een paar weken YY, dan naar huis ; sinds eind juli werkt ze tijdelijk in VV, maar ze zou terugkeren naar YY als de verbouwingen daar ten einde zijn; haar paspoortje en recensies staan nog bij GT.
HornyDevil
24 augustus 2009, 15:12
Mocht er iemand de Colombiaanse Samyra opnieuw spotten in YY, zou je dat hier kunnen melden? Ze werkte vroeger in GT tot ergens in april 09, daarna een paar weken YY, dan naar huis ; sinds eind juli werkt ze tijdelijk in VV, maar ze zou terugkeren naar YY als de verbouwingen daar ten einde zijn; haar paspoortje en recensies staan nog bij GT.
Als die werken tot eind september duren (zonder vertragingen), zal dat dus niet voor Oktober zijn. Je kan altijd eens aan haar vriendin Sofia vragen, die wel nog in YY zit, wanneer ze terug komt.
H.D
Bief2
25 augustus 2009, 00:02
Na lange tijd, nog eens naar YY geweest. Maar... beter nog wat gewacht, want door het afgesloten 'natte' gedeelte, mis ik toch wel een deel van de normale ambiance.
Ook het feit, alweer, dat het maandagnamiddag was, deed geen goed.
Het aanbod aan dames was niet bepaald overvloedig en niet zoals ik de laatste tijd al wat gewoon was in GT of VV. Maar toch liepen er een aantal voor mij onbekende mooie dametjes rond.
Ik waagde mijn eerste sprong in het duister met Anita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18532).
Een vrij geslaagde zet, maar geen hoogvlieger.
Mijn tweede dame werd Sabrina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18533). Het leek dus wel een Hongaarse namiddag vandaag. Volgende keer probeer ik toch maar eens terug voor een Duitse of Poolse te gaan. Voorlopig heb ik mijn buikje weer eens vol van het Hongaars geweld. Gek toch, dat je deze overvloed aan HDVP's (Hongaarse Dames Van Plezier), toch wel een 8 tot 10 op een totaal van +- 30 dames vooral bij YY aantreft.
Die verhouding ben ik nog nergens anders tegengekomen...
Poppalarge
1 september 2009, 16:48
Ik moet beamen wat de schrijver boven mij te melden heeft. De verbouwing laat de club wat krapper aanvoelen en het gemis van de wc's en douches was tijdens mijn bezoek groot.
Het was lang geleden dat ik er geweest was, maar ik ga snel na de verbouwing weer eens kijken hoe de zaken er dan voor staan.
Ik moest wel lachen toen ik mijn maatje vertelde dat de laatste keer dat ik er geweest was, ze nog geen buiten zwembad en sauna hadden, er geen hek voor de deur stond met bijbehorende portier en een beschrijving gaf van het (nu) gesloten gedeelte, een ijsbeer die ons gesprek volgde dacht dat ik een veteraan in de club was.
longdivision
2 september 2009, 16:47
Zondag weer 's richitng YY vertrokken om even te relaxen en van de mooie vrouwen te genieten. Toen we er aan kwamen, viel het gemis van het natte gedeelte wel erg op. Een groot gedeelte van YY is niet beschikbaar vanwege de verbouwing, maar pas nu merk je hoe leuk het natte gedeelte eigenlijk is.
We wilden eerst even iets eten, maar toen zagen we dat het restaurant gesloten was en hoorden we dat we buiten iets konden eten. Dat hebben we toen maar gedaan, maar die bakplaat boven is toch wel erg handig ... Volgens mij zijn we gewoon ontzettend verwend de laatste jaren :)
We zijn even de buitensauna in gedoken (excellent!) en daarna lekker het zwembad in (koud!), maar het was wel goed te doen. Kennis gemaakt met nieuwe beren die we hebben uitgelegd dat het normaliter veel gezelliger is en ook dat er meer vrouwen aanwezig zijn, zodat ze zeker nog 's terug zullen komen. zondag waren er, voor mijn gevoel, nog geen 20 vrouwen, het waren er in ieder geval erg weinig. Het was niet zo heel druk qua beren, dus er was een goede verhouding.
Zondag konden we onze draai niet vinden en zijn we zelfs na 3 uur al vertrokken. YY is toch een leuk dagje uit voor ons (en de dames ;)), maar afgelopen zondag ging het gewoon niet. Als de verbouwing klaar is, zullen alles nog 's gaan inweiden daaro ;)
seksenfun
2 september 2009, 19:20
YY is toch een leuk dagje uit voor ons (en de dames ;)
Ben je daar wel zeker van :smile2:.
longdivision
2 september 2009, 20:09
Ben je daar wel zeker van :smile2:.
S&F, over het algemeen wel :bud[1]:
Maar we gaan toch ook maar weer 's de grens over.
smp
7 september 2009, 18:54
Hoi ijsberen
Gisteren na een lang tijdje (4 maanden geleden) terug even een bezoekje gebracht en mijn dag begon goed met Monica en einde goed met Janet.
Die Hongaarse meisjes toch ze maken me gek. :freu:
Toen bij naar huis gaan met een vriend besefte ik dat ik mijn sleutels kwijt was en belde even terug naar YY als ze het niet gevonden hadden . Maar niks hé VOL STRES :madgo:.
Deze morgen terug geweest naar YY en ging kijken op de Parking waar we de auto geparkeerd hadden vond ik met geluk mijn sleutels terug ik had ze buiten verloren toen ik mijn jas aandeed.
Volgende keer laat ik alles thuis en pak alleen mee wat ik nodig hebt en dat is mijn werktuig :48[1]: wat ik moet gebruiken op de kamer :freu: .
Goedemorgenallemaal
7 september 2009, 22:41
Hoi ijsberen
Toen bij naar huis gaan met een vriend besefte ik dat ik mijn sleutels kwijt was en belde even terug naar YY als ze het niet gevonden hadden . Maar niks hé VOL STRES :madgo:.
Deze morgen terug geweest naar YY en ging kijken op de Parking waar we de auto geparkeerd hadden vond ik met geluk mijn sleutels terug ik had ze buiten verloren toen ik mijn jas aandeed.
Volgende keer laat ik alles thuis en pak alleen mee wat ik nodig hebt en dat is mijn werktuig :48[1]: wat ik moet gebruiken op de kamer :freu: .
wat een nachtmerrie, gelukkig goed afgelopen
smp
8 september 2009, 13:19
wat een nachtmerrie, gelukkig goed afgelopen
Ja , idd ik was al aan denken vond ik mijn sleutels niet meer dan wilde ik nooit meer daar naartoe , maar goed eind al goed volgende keer zal ik beter opletten.
rolo
14 september 2009, 09:39
Hoi, ik heb een soortgelijke ervaring met mijn telefoon gehad, nooit draag ik die bij me in de badjas maar die eene keer moest ik bereikbaar zijn en dus toch gedaan, bij het naar huis gaan was ik nog met mijn gedachte bij de seccies en heb mijn badjas in de mand gedaan, de zelfde avond kom ik tot de conclusie dat mijn telefoon, die nergens te vinden was [had mijzelf gebeld maar hoorde nergens de ringtoon], nog in de badjas moest zijn blijven zitten. PANIEK, ik gebruik ook nooit de code of zo dus kreeg al vizioenen van dames die eindeloze gesprekken naar verre landen voerde op mijn ongelimiteerd abbonement.
Gebeld met de ontvangst maar niemand wist iets, telefoon laten blokkeren en een nieuwe gekocht. De tweede dag vind ik hem terug in de voering van mijn jas met een lege accu. De opluchting was zo groot dat ik het gevierd heb met een bezoekje saunaclub.
Dit in tegenstelling tot een collega ijsbeer die werd zijn telefoon gestolen [of badjas verwisseling] bij de sauna en heeft hem die niet terug gevonden. Stel je voor dat al je contact gegevens in de verkeerde handen mochten komen, fuck that`s a real nightmare
longdivision
14 september 2009, 12:25
....
Dit in tegenstelling tot een collega ijsbeer die werd zijn telefoon gestolen [of badjas verwisseling] bij de sauna en heeft hem die niet terug gevonden. Stel je voor dat al je contact gegevens in de verkeerde handen mochten komen, fuck that`s a real nightmare
Maak daarom altijd een backup met de bijgeleverde software van je GSM en maak gebruik van een online telefoonboek of database (check Google Services). Ook nog even exporteren naar Excel sheet ofzo, just in case :)
HornyDevil
21 september 2009, 10:15
Hoe vlotten de werken in het natte gedeelte?
H.D
thesickboy
21 september 2009, 10:19
Hoe vlotten de werken in het natte gedeelte?
H.D
Slippery when wet...:wink:
HW1
22 september 2009, 15:20
Slippery when wet...:wink:
Mij werd vorige week gezegd dat ze in de afrondende fase zijn, en eind september klaar zullen zijn. Volgens de gekregen details moet het zeker de moeite waard zijn om nog een paar weekjes te wachten.
longdivision
22 september 2009, 19:19
Mij werd vorige week gezegd dat ze in de afrondende fase zijn, en eind september klaar zullen zijn. Volgens de gekregen details moet het zeker de moeite waard zijn om nog een paar weekjes te wachten.
Spill it :D
smp
22 september 2009, 22:29
En tegen mij zeiden ze rond de 14/10/2009 wordt het heropend .
Tja zo kunnen we verder gaan de ene zeg zo en de andere weer iets anders .
We zien wel .
HW1
23 september 2009, 14:37
Spill it :D
Well, de ondiepe waterpartij is compleet weg. Die werd ook nooit benut. Er is een zwembad gemaakt, de sauna is compleet anders, Doouches etc zijn nieuw. Etc. Ik heb het echter ook nog niet gezien, maar ik ben wel nieuwsgierig.
sofaking
23 september 2009, 15:01
Ik ga er morgen eens langs. Hoop in elk geval dat er tenminste al terug douches beschikbaar zijn, want daar in de kino was het vorige keer toch effe aanschuiven.
tommyv
23 september 2009, 21:09
nee nog geen last van gehad en buiten dat in bijna alle kamers binnen zijn douches aanwezig
TommyV
sofaking
23 september 2009, 21:15
nee nog geen last van gehad en buiten dat in bijna alle kamers binnen zijn douches aanwezig
TommyV
Klopt, maar bij aankomst,na 2 uur rijden, of na het eten neem ik toch graag een douchke of wil mijn tanden poetsen, en dat kan je dan moeilijk op een kamer gaan doen.
limbo11
24 september 2009, 08:03
Na meer dan 1 jaar niet meer naar YY te zijn geweest moest ik gisteren in de buurt zijn en omdat ik onvoldoende tijd had om naar GT of VV te gaan nog maar eens geprobeerd.
Zonder nat gedeelte is de ruimte in YY wel erg beperkt.
Het aantal dames was t.o.v. het aantal groene ijsberen niet erg groot en vooral de Hongaarse fractie was groot.
In de kino heb ik geen openlijke aktie meer kunnen waarnemen.
Als er al een (Hongaarse) dame langskwam die ik wel zag zitten dan kreeg ik steeds te horen:"geen zoenen en/of geen frans zonder".
Ook heb ik meerdere medeijsberen gevraagd die van de kamer kwamen met bv Anita gaven aan dat de service beperkt was en het alleen ging om snel de zaak achter de rug te hebben.
Ineens zag ik een grote blonde stoot rondlopen, stevig maar niet dik, lange blonde haren en zeker 175 cm.
Al snel kwam ik met haar ingesprek en het bleek een Duitse studente te zijn die langere tijd niet meer in YY gewerkt had.
Haar naam was Joël of zoiets en toen ze vroeg te kameren kon ik niet weerstaan temeer omdat ze aangaf te zoenen en frans zonder te doen.
Op de kamer aangekomen begon het goed met lekker zoenen maar toen ze begon te pijpen kwam daar hinderlijk een hand bij.
Elk moment dat ze de kans kreeg ging het aftrekken door ondanks mijn verzoek dit niet te doen.
Om niet met aftrekken binnen 10 minuten klaar te komen maar om neuken gevraagd maar ook dat was alleen maar gericht op snel de zaak afmaken.
Met veel rekken en gewoon stil houden heb ik de zaak nog tot 15 minuten kunnen rekken maar toen was het echt over. Ze sprong op en was weg naar de badkamer en daarna was ze binnen 2 minuten aangekleed en klaar voor vertrek. Ik heb me daar niets van aangetrokken en langzaam gewassen en afgedroogd.
Na afrekening was ze snel verdwenen zonder zoen of id.
Gelukkig heb ik naderhand verschillende medeberen, die begerig naar haar keken, voor haar kunnen waarschuwen.
Ineens wist ik weer waarom ik vorig jaar niet meer naar YY wilde en ik ben er weer voor lange tijd van genezen.
sofaking
24 september 2009, 17:13
Vandaag even daar geweest. (Van 11 am tot 2pm) Had een afspraakje gemaakt met Alina :inlove:. Rond het middaguur weer een onvoorstelbaar geil porno-uurtje beleefd met haar. :betrunken:
De bouwwerken zijn nog volop bezig en het einde is naar mijn inziens nog lang niet in zicht. Heel het gedeelte tussen de locker-room en de bar was nu gesloopt, inclusief de toiletten. Daarvoor moest je dus naar buiten in de "container". (Door een toch wel enigzins modderige gazon)
Eén van de dames zei dat het nog een maand zou duren. Zo te zien zal het inderdaad niet sneller klaar zijn dan dat.
Na mijn uurtje met Alina moest zij weg (was haar sleutels kwijt) en heb ik nog wat rondgehangen. Er was bijna geen sfeer vandaag. Enkele tientallen ijsberen zaten zich blijkbaar te vervelen, evenals de meisjes. Ik vond het aanbod ook niet zo geweldig. Grotendeels girl-next-door-types. De paar uitschieters qua schoonheid waren dan weer wat te jong naar mijn smaak. Met 18-20 jarigen op kamer is niet zo mijn ding.
Tot zowat 12:30 was het bovendien niet mogelijk om op het terras te gaan zitten omdat ze daar met slijpschijven aan't werken waren, dus veel te luidruchtig. Na de middag zijn ze daar dan toch mee gestopt en liep het terras wel vol, maar bijna allemaal tafeltjes met 1 persoon eraan.
Heb Alina niet meer teruggevonden en bovendien moest ik naar huis om 2 uur, hetgeen wat tegenviel want we hadden nog een tweede sessie gepland maar die is dus niet kunnen doorgaan. Hoop dat er ondertussen wat meer ambiance gekomen is, want het was echt heel mat deze middag.
tommyv
30 september 2009, 19:47
Hoi hallo
weet iemand of het natte gedeelte zaterdag open gaat ??
ik hoor het graag
TommyV
longdivision
30 september 2009, 23:08
Misschien moet je gewoon even bellen om dit te vragen ?
Johnny99
1 oktober 2009, 10:26
Misschien kan YY, bij wijze van uitzondering, zelf bekend maken wanneer het nieuwe natte gedeelte feestelijk wordt geopend, aub?
longdivision
1 oktober 2009, 12:23
VOlgens mij weten ze dat zelf nog niet helemaal ;)
HW1
1 oktober 2009, 12:36
Jongens, ik weet niet wanneer het opengaat, maar, als het zo belangrijk is voor een bezoek kun je, zoals Longdivision al schreef, het beste zelf even bellen.
Verder kan iemand het natuurlijk vragen en hier posten. Bij YY zie je vrijwel altijd de bedrijfsleider rondlopen. Die zal graag informatie verstrekken, want het is ook in zijn belang dat de klanten tevreden zijn en blijven.
Willem2
1 oktober 2009, 13:43
YinYang heeft toch een eigen website waarop ze iets kunnen vermelden.
Ik zou bijna willen zeggen : :nospam:
:itsok[1]:
:wink2:
Stiffmaster
1 oktober 2009, 15:22
YinYang heeft toch een eigen website waarop ze iets kunnen vermelden.
Ik zou bijna willen zeggen : :nospam:
:itsok[1]:
Website is under construction zie bericht van YY, - we are building a new site, please check again in a few day's. Saunaclub Yin Yang Heinsbergerweg 230 Roermond - Niederlande
HornyDevil
1 oktober 2009, 15:38
Website is under construction zie bericht van YY, - we are building a new site, please check again in a few day's. Saunaclub Yin Yang Heinsbergerweg 230 Roermond - Niederlande
Nieuwe website is ondertussen wel online hoor
H.D
sofaking
1 oktober 2009, 18:15
We kunnen misschien een pronostiek opzetten ? Wie er het dichtste bij is krijgt een vrijkaartje van Willem2. ;)
Afgaande op de toestand die ik gezien heb de donderdag 24 september vrees ik dat het niet voor eind october zal zijn. Ik gok dus op za 31 october.
zeppos58
1 oktober 2009, 21:54
Hoi hallo
weet iemand of het natte gedeelte zaterdag open gaat ??
ik hoor het graag
TommyV
Buiten wel want het gaat regenen :biggrin::spam:
smp
2 oktober 2009, 11:10
als ze het klaar krijgen voor op 14 a15 oktober krijgen de werkmensen een gratis beurt lol
Nu doen ze voort hahahaha
Johnny99
2 oktober 2009, 14:18
Van site van YY geplukt. (De nieuwe website ziet er een stuk beter uit dan de oude.)
NIEUWSBRIEF
Nieuwe wellnessfaciliteiten geopend
Vanaf woensdag 7-10-2009 ben je van harte welkom in onze nieuwe wellnessruimten. Daar vind je onder meer een 90°-sauna, geheel vernieuwde whirlpools en jacuzzi’s, een Turks stoombad en diverse massage- en verzorgingsfaciliteiten. Ook de binnen- en buitenzwembaden zijn volledig gerenoveerd. De officiële opening van de nieuwe wellnessruimten is pas op 16 oktober, maar we nodigen je graag uit om nu alvast een kijkje te komen nemen.
Stiffmaster
2 oktober 2009, 16:20
Van site van YY geplukt. (De nieuwe website ziet er een stuk beter uit dan de oude.)
NIEUWSBRIEF
Nieuwe wellnessfaciliteiten geopend
Vanaf woensdag 7-10-2009 ben je van harte welkom in onze nieuwe wellnessruimten. Daar vind je onder meer een 90°-sauna, geheel vernieuwde whirlpools en jacuzzi’s, een Turks stoombad en diverse massage- en verzorgingsfaciliteiten. Ook de binnen- en buitenzwembaden zijn volledig gerenoveerd. De officiële opening van de nieuwe wellnessruimten is pas op 16 oktober, maar we nodigen je graag uit om nu alvast een kijkje te komen nemen.
HHmmm lang niet meer geweest in YY, misschien even voorgloeien aldaar in de vernieuwde welness voordat ik op 17 oktober naar LR toega :cool::cool:
tofpeertje
4 oktober 2009, 15:13
Wie gaat er naar de opening van het welness gedeelte van YY?
Rob10
4 oktober 2009, 16:27
Wie gaat er naar de opening van het welness gedeelte van YY?
Als het echt af is ga ik er wel eens kijken
RAUL7
5 oktober 2009, 10:37
BEN JE JARIG?
Als je op de dag van je bezoek aan SAUNACLUB YIN YANG jarig bent en je kunt dat aantonen middels je paspoort hoef je voor die dag geen entree te betalen!!!
http://www.yinyang.nl/content/bijlagen/de674bd8cc.doc
Bief2
5 oktober 2009, 18:56
Als het echt af is ga ik er wel eens kijken
Ik ga woensdag 7/10 naar YY.
Zal wel iets laten weten, hoever het wellnessgedeelte af is.
Ik was er vorige donderdag ook al en toen waren ze met ik weet niet hoeveel man de laatste hand aan het leggen.
Ze moesten schijnbaar doorwerken 's nachts, dus het zal wel ver af zijn nu.
seksenfun
5 oktober 2009, 19:14
15/10 zou het pas af zijn.
Leutje
5 oktober 2009, 21:42
Als het goed is zou deze week de saune, jacuzzi etc. geopend moeten zijn.
Gr.
seksenfun
5 oktober 2009, 22:42
Het valt me gewoon op dat er vele nieuwe beertjes onder YY schrijven. Het verbaasde me een beetje.
Nu lees ik dat Jacqueline heel goed zou tongzoenen. Nu, zij is een hele mooie dame maar deed tot voor kort absoluut niet aan tz en PZC en dat zegt ze ook mooi voor ze op kamer gaat. Voor de rest heb ik er dan (optick fick?) toch twee of drie keer een mooie tijd mee gehad. Ze is superlief.
Mag ik twijfelen aan de oprechtheid van die nieuwe (tijdelijke) beertjes hun postings?
mr rocky
5 oktober 2009, 23:23
BEN JE JARIG?
Als je op de dag van je bezoek aan SAUNACLUB YIN YANG jarig bent en je kunt dat aantonen middels je paspoort hoef je voor die dag geen entree te betalen!!!
http://www.yinyang.nl/content/bijlagen/de674bd8cc.doc
dat is goed om te weten.......over 6 maanden is het weer zover....:angst:
Gustomass
5 oktober 2009, 23:53
Het valt me gewoon op dat er vele nieuwe beertjes onder YY schrijven. Het verbaasde me een beetje.
Nu lees ik dat Jacqueline heel goed zou tongzoenen. Nu, zij is een hele mooie dame maar deed tot voor kort absoluut niet aan tz en PZC en dat zegt ze ook mooi voor ze op kamer gaat. Voor de rest heb ik er dan (optick fick?) toch twee of drie keer een mooie tijd mee gehad. Ze is superlief.
Mag ik twijfelen aan de oprechtheid van die nieuwe (tijdelijke) beertjes hun postings?
Moet Seksenfun hier toch wel een beetje gelijk geven. Ook elders oa onder Partytreffs, tja ik lees nog steeds mee, zie je wel eens reacties dat je denkt....mmmmwaaaa!!!!. ( ik probeer nu Tina Turner na te doen...tevergeefs...)
Vraagje, kunnen moderatoren "nieuwe"nicks een beetje volgen screenen...weet ik hoe zo iets gaat>?????
het moet wel een beetje echt blijven...in deze wereld vol illusies...nietwaar....
Gustomass
longdivision
6 oktober 2009, 15:35
Waarom is het draadje van Anetta gesloten?
zeppos58
6 oktober 2009, 18:16
Waarom is het draadje van Anetta gesloten?
Waarachijnlijk omdat het dicht is:confused:
Bief2
6 oktober 2009, 19:41
Hey S&F,
je moet gewoon nog eens ernaartoe gaan.
Er zijn inderdaad wel heel wat zaken veranderd in Roermond en niet alleen het gebouw.
Ik was er ook een hele tijd niet geweest, maar vorige week nog eens binnenge'wipt'. Ik moet zeggen, dat er vele nieuwe gezichtjes te zien waren bij de dames. Een gevolg daarvan zou toch kunnen zijn, dat de bestaande 'optick ficks' van vroeger, hun service wel noodgedwongen wat moeten uitbreiden, of niet?
De proef op de som nemen.... dat moet je doen, niet zitten suggereren wat wel of niet zou kunnen.
Ik ga morgen alleszins nog eens 'proeven'. Je weet wel wie, denk ik zo.
:wink:
Bief2
marko
6 oktober 2009, 20:28
klopt inderdaad sommige beertjes vertellen het wat rooskleuriger als het in werkelijk is.(ken wel wat voorbeelden)toch klopt het ook dat sommige dames hun grenzen wat verlegd hebben om hun klanten te behouden of nieuwe te werven,daar zelfs voor de dames het slechte tijden zijn in vergelijking met een paar jaar terug
zeppos58
6 oktober 2009, 23:36
klopt inderdaad sommige beertjes vertellen het wat rooskleuriger als het in werkelijk is.(ken wel wat voorbeelden)toch klopt het ook dat sommige dames hun grenzen wat verlegd hebben om hun klanten te behouden of nieuwe te werven,daar zelfs voor de dames het slechte tijden zijn in vergelijking met een paar jaar terug
Als een jonge nieuwe ijsbeer schrijft dat een dame Top is, is deze dame voor een ervaren of zeer ervaren ijsbaar vaak maar zeer gewoontjes. Ik weet hoe ikzelf was in het begin van mijn SK en FKK periode.
Picasso 1
7 oktober 2009, 00:09
Hey S&F,
je moet gewoon nog eens ernaartoe gaan.
Er zijn inderdaad wel heel wat zaken veranderd in Roermond en niet alleen het gebouw.
Ik was er ook een hele tijd niet geweest, maar vorige week nog eens binnenge'wipt'. Ik moet zeggen, dat er vele nieuwe gezichtjes te zien waren bij de dames. Een gevolg daarvan zou toch kunnen zijn, dat de bestaande 'optick ficks' van vroeger, hun service wel noodgedwongen wat moeten uitbreiden, of niet?
De proef op de som nemen.... dat moet je doen, niet zitten suggereren wat wel of niet zou kunnen.
Ik ga morgen alleszins nog eens 'proeven'. Je weet wel wie, denk ik zo.
:wink:
Bief2
Ben er twee weken geleden geweest. Pijpen met condoom lijkt inmiddels de standaard geworden in YY, je hoort het van de verschillende aanwezige gasten. Een tijd terug was dit alleen bij het hongaarse kliekje, nu lijkt het overgewaaid te zijn naar veel andere dames. Oftewel, een gevolg van de beperkingen van de hongaarse dames kan zijn dat de rest hun service ook wel noodgedwongen hebben moeten beperken :rofl:
Goedemorgenallemaal
8 oktober 2009, 00:49
Hoe is het met de verbouwing?
The Joker
8 oktober 2009, 13:39
Als het goed is, is deze inmiddels voorbij...
Befke
8 oktober 2009, 16:11
Als een jonge nieuwe ijsbeer schrijft dat een dame Top is, is deze dame voor een ervaren of zeer ervaren ijsbaar vaak maar zeer gewoontjes. Ik weet hoe ikzelf was in het begin van mijn SK en FKK periode.
Zo is het - van ervaring komt nuancering; met de jaren komt wijsheid!
Sprak deze oude man.
De ervaren lezer leest er doorheen, de ervaren wandelaar, ja die, nou die gaat niet over een nacht ijs, leest de recensies, vormt zich een beeld, en volgt zijn door ervaring gescherpte intuitie. De moderatoren hoeven daar echt niet op in te grijpen, mijns inziens.
Big30
8 oktober 2009, 17:57
Moet Seksenfun hier toch wel een beetje gelijk geven. Ook elders oa onder Partytreffs, tja ik lees nog steeds mee, zie je wel eens reacties dat je denkt....mmmmwaaaa!!!!. ( ik probeer nu Tina Turner na te doen...tevergeefs...)
Vraagje, kunnen moderatoren "nieuwe"nicks een beetje volgen screenen...weet ik hoe zo iets gaat>?????
Gustomass
Dat zelfde mmmmmmmwaaaaaaa gevoel bekruipt de moderatoren ook wel eens! Probleem is dat wij en dat geldt zowel voor nieuwe als voor ervaren leden natuurlijk nooit bij de kamersessie zijn dus ook niet weten hoe het contact verloopt.
Feitelijke onwaarheden kunnen we natuurlijk screenen maar als "marietje" nu opeens wel zoent en een nieuw lid schrijft dat en in het verleden deed ze dat niet. Tsja dat zou best waar kunnen zijn natuurlijk ... of niet!
Uitgangspunt van het forum is dat een ieder zijn ervaringen zo eerlijk mogelijk opschrijft in zijn eigen stijl. Niet vergeten dat ervaringen altijd subjectief zijn en dus ook niet hoeven te matchen!
Gr.,
Big30
Jimmy Doe
8 oktober 2009, 23:45
Ben net terug van YY na een onverwacht bliksembezoekje, natte gedeelte is open en zeer mooi geworden.
Op dit moment is de bios dicht.
Over het natte gedeelte; Sauna is zeer mooi geworden, turks stoombad is mooi, echter bedoeld voor maximaal 4 personen die 2 aan 2 tegenover elkaar kunnen plaatsnemen.
Verder zijn er douches, 2 kleine whirlpools, een zwembad met relaxstoelen en een zonnekanon.
Ook de toiletten zijn vernieuwd.
Over het bios gedeelte; wat er precies gaat gebeuren is mij niet helemaal duidelijk, wel is mij verteld dat waar de douches waren een kamer komt met jacuzzi en dat de masseur daar tegenover komt te zitten.
Ook de bios krijgt qua meubilair een opfrisbeurt.
Algemeen; handdoekenservice is gewijzigd, deze zijn alleen nog bij de receptie verkrijgbaar.
Vandaag was het aanbod aan dames ook aardig te noemen.
Gr. Jimmy Doe.:)
HornyDevil
9 oktober 2009, 10:05
Ben net terug van YY na een onverwacht bliksembezoekje, natte gedeelte is open en zeer mooi geworden.
Misschien een reden om na bijna 2 maanden afwezigheid uit de clubs nog eens een bezoekje te doen...
Ook de bios krijgt qua meubilair een opfrisbeurt.
De hele bios was aan een opfrisbeurt toe en nog het meest vanal het beeldmateriaal ;)
H.D
tommyv
11 oktober 2009, 21:02
Heerlijk !!!
Het natte gedeelte is weer open.
mooi zwembad met daarlangs een 6 tal ligbedden.
2 stuks bubbelbad
turks stoombad een sauna en een zonnebank zeg maar kannon.
verder zijn er douches goenoeg.
de ruimte word afgesloten doormiddel van een elektriche schuifdeur de deur naar buiten is op dezelfde plaats gebleven.
kortom een HEEL mooi geheel.
super SUPER
TommyV
Johnny99
12 oktober 2009, 10:08
Nieuwsgierig naar het nieuwe sauna gedeelte, dus zondagmiddag toch maar eens kijken.
Het is werkelijk heel mooi geworden, complimenten!! Wel even oppassen slippery when wet.
Heerlijk gebadderd deze zondag.
Tussendoor ook nog even een kamer bezocht met de mooie Veronica.
Weer eens een zeer relaxed dagje YY.
BSesamstraat
14 oktober 2009, 22:17
Maandag middag richting roermond gegaan om een inspectie ronde temaken door het natte gedeelte. Het is wel luxe en netjes. Moet nog wel veel afgemaakt worden en aangekleed. Het verschil is heel groot met de bar maar hopelijk gaan ze dat ook aanpakken. De locker ruimte was een grote rommel omdat er nieuwe lockers geplaatst werden. Dat begrijp ik niet echt want die waren nog aardig goed. Wat nu echt balen is dat je de handdoeken moet vragen bij de receptie. Ik weet niet of ik mn draai hier weer kan vinden. De damens was eerlijk gezegd ook niet veel nieuws. veel van het vaste groepje die er de laaste 2 jaar al rond hangen en meestal is dat voor de sfeer niet echt goed. Dus mijn conclusie is dat ik pas terug kom als alles klaar is. groetjes bbertb
seksenfun
16 oktober 2009, 22:33
YY heeft een vernieuwde site: http://www.yinyang.nl/
Wel vreemd dat er nog geen foto's zijn van het vernieuwde wellnessgedeelte. De foto's op de achtergrond van diverse pagina's zijn best het bekijken waard :rolleyes:.
:clown:Nieuw bij YY is dat je op je verjaardag gratis binnen mag :keesmi[1]:.
facial
17 oktober 2009, 10:45
Ook foto's van diverse dames zouden wel leuk zijn op de site.
quickstep
17 oktober 2009, 12:17
Of een eigen forum...
longdivision
17 oktober 2009, 14:19
Gisteravond laat nog even naar YY geweest, een wandelmaat was al de gehele dag aanwezig en genoot met volle teugen. Ik moest beslist even een kijken komen nemen naar het nieuwe natte gedeelte.
Het was het wachten zeker waard, wat een mooi resultaat!!! Daar zou elke "normale" sauna gelegenheid ontzettend blij mee zijn, maar de meesten zouden er niet eens bij in de buurt komen, qua looks.
Het water in het zwembad was iets kouder dan een normaal binnenbad, maar het was lekker te doen, de jacuzzi's waren ook lekker, stoombad is HEERLIJK (kleine tip: zet een hekje/doosje om het stoompijpje op de grond, om verbranding te voorkomen) de sauna net zo lekker. Wel is de vloer ERG glad (als het nat is), dus iets van een anti-slip laag (zoals bij de oude douches) zou geen kwaad kunnen.
Er waren ontzettend veel leuke vrouwen, wat vaste krachten maar ook veel nieuwe vrouwen. Het zag er allemaal mooi uit en de vrouwen deden verder ook niet opdringerig. Goed nieuw begin dus :)
seksenfun
17 oktober 2009, 15:20
Verschillende bronnen berichtten hetzelfde:
- nieuwe wellnessgedeelte is om jaloers te zijn en geen andere club kan tippen aan deze faciliteiten: een buitenzwembad, een verwarmd binnenzwembad (23°C, wat inderdaad fris is als je niet uit een sauna komt, maar na een sauna ideaal: ter vergelijking: binnenzwembad Acapulco: 25°C), stoombad, meerdere HWP, binnen- en buitensauna.... Wellnessgedeelte is nu compleet af, inclusief afwerking.
- Serviceniveau van de dames is doorsnee genomen een stuk lager dan in een gemiddelde club, wat toch een grote handicap is.
De kino wordt momenteel verbouwd.
zeppos58
17 oktober 2009, 16:44
........ Serviceniveau van de dames is doorsnee genomen een stuk lager dan in een gemiddelde club, .......
En dat is nu toch wel het belangrijkste toch. We gaan voor de goeie seks, en de rest is prettig mee genomen. Voorlopig ben ik nog niet overtuigd om YY te bezooeken. Als ik hier berichten ga lezen dat de overgrote mederheid Tz PZC en goed NMC doen dan pas zal ik van mening veranderen.
Eigenlijk is dat jammer YY is (BB niet mee gerekend) de klub die het dichts bij is, en waar ik op een vrijdag om 18uur nog kan naar vertrekken. Al de rest is te ver (eventueel GT zou nog gaan).
Nu een avondje vrij maken kan best, een ganse dag ligt net iets moeilijker..
seksenfun
17 oktober 2009, 16:51
En dat is nu toch wel het belangrijkste toch.
Wat ik al zei :wink:.
wat toch een grote handicap is.
HornyDevil
28 oktober 2009, 15:39
De kino wordt momenteel verbouwd.
Enige berichten wanneer dit deel klaar zal zijn?
H.D
Jimmy Doe
29 oktober 2009, 00:58
Enige berichten wanneer dit deel klaar zal zijn?
H.D
Ik hoorde vorige week nog dat het eind november zou worden.
Gr. Jimmy Doe :)
Jimmy Doe
30 oktober 2009, 01:34
Vandaag bezoekje gebracht aan YY, de bios is "klaar" :confused:
Anders dan eerder hier door mij gemeld is het meubilair niet veranderd, ook het beeldmateriaal niet.
Het enige dat veranderd is, is dat de douches vervangen zijn door een kamer met whirlpool waarvoor je een sleutel moet halen en moet betalen.
En er is een kamertje opgeofferd om de masseur daar z'n werk te laten doen.
Verder viel het aanbod aan dames mee, veel nieuwe gezichten die er ook nog leuk uitzagen en dat voor een donderdagochtend / middag :ola2:
Gr. Jimmy Doe.
Hollandmale
1 november 2009, 20:27
.....Verder viel het aanbod aan dames mee, veel nieuwe gezichten die er ook nog leuk uitzagen.....Eergisteren waren er aan het begin van de middag zo'n 30 dames, aan het begin van de avond ruim 40.
Inclusief rondborstige Martina/ex-PHG en Maggy/ex-Thekefrau-PHG. Zie HM's reactie in Maggy's draadje.
Hele leuke dag, genoten van de nieuwe wellness met J99 en L74, gezellig gebuurt met Maggy en Martina.
smp
2 november 2009, 17:56
Hey,
Heeft hier iemand geen goed betaalde job of tips voor mij zodat ik ook meerdere keren kan gaan naar YY :smile2: ik mis het als ik maar 1 keer om de zoveel kan gaan :heul:
Mag via PM
thnkx
zeppos58
2 november 2009, 18:28
Hey,
Heeft hier iemand geen goed betaalde job of tips voor mij zodat ik ook meerdere keren kan gaan naar YY :smile2: ik mis het als ik maar 1 keer om de zoveel kan gaan :heul:
Mag via PM
thnkx
Bababababa bankoverval :teuflisch::thefinger::bibber_2:
BSesamstraat
2 november 2009, 18:34
Bababababa bankoverval :teuflisch::thefinger::bibber_2:
In beren vel.....
Dan staat er de voortvluchtige had een witte badjas aan en rende richting yy komende uit bruggen van de heidweg. . En hij leefde nog lang en gelukkig
smp
2 november 2009, 22:38
dju , krijg hier geen normaal antwoord .
Hoe kan ik anders elke week gaan
zeppos58
3 november 2009, 16:22
Zwartwerk misschien:cool::blume::bibber_2:
longdivision
3 november 2009, 16:36
Misschien moet je gewoon vaker de hand aan jezelf slaan, dat scheelt al een slok op een borrel. Je kan natuurlijk ook jezelf prostitueren om aan geld te komen om dan weer in YY uit te geven ;)
sofaking
3 november 2009, 17:56
Nog even geduld.
Het busje komt zo :smile2:
zeppos58
3 november 2009, 18:00
En toch zijn er manieren om aan wat extra te geraken.
Maar je moet er wel wat voor over hebben.
Neem nu afbreken van oude PC's. In Vlaanderen krijg je van oude PC onderdelen nog redelijk wat centen retour, als ze uit elkaar zijn genomen toch.
Je haalt gewoon her en der oude PC"s op (bv onder het mom van studiemateriaal voor een school)
Haal ze uit elkaar.
Dit zijn gangbare prijzen.
Moederborden en insteekkaarten 2,50 € per kg
Harde schijven CDROM spelers en voedingen niet gemengd 0,70€ per kg
Oude elektrische machines met motor zonder kabel (boormachines, slijpschijven, boorhamers...) 0,70 per kg.
Je hebt snel wat kg bij elkaar en dus snel enkele 100 Euro.
Ik spreek uit ondervinding, ik heb een bijberoep en zo verkoop PC's. Vroeger ging alles naar RECUPEL dat kost niet maar het brengt niets op.
Nu blijven oude PC's gewoon staan, in een kalme periode haal ik die dan uit elkaar en doe alles naar een zogenaamde recycling firma. Ik kom steeds met minimum 300€ naar huis.
En zo kan je ook ouwe metalen bijhouden en verkopen
Johnny99
3 november 2009, 19:26
En zo kan je ook ouwe metalen bijhouden en verkopen
Zo heb ik mijn laatste bezoekje YY ook gefinancierd.
Picasso 1
3 november 2009, 20:55
Je kan bij rplover leren pokeren. Let wel: negatieve resultaten uit het verleden bieden een garantie voor de toekomst ;)
smp
4 november 2009, 18:42
hahaha ,leuke en interessante bij jobkes moet dan ik veel pc ophalen of mijn gereedschap maar een weg gooien en dan kan ik wel niet meer gaan werken en met poker zou ik alweer oppassen ik en dat wel maar verlies er ook veel mee zoals op pokerstars lol , nu wel een tijdje mee gestopt
janjanjan
4 november 2009, 22:26
hahaha ,leuke en interessante bij jobkes moet dan ik veel pc ophalen of mijn gereedschap maar een weg gooien en dan kan ik wel niet meer gaan werken en met poker zou ik alweer oppassen ik en dat wel maar verlies er ook veel mee zoals op pokerstars lol , nu wel een tijdje mee gestopt
Verdien jij dan niets als gigolo :confused::cool::biggrin:
smp
4 november 2009, 23:02
Verdien jij dan niets als gigolo :confused::cool::biggrin:
tja , ben dat bijna 5 jaar geweest en nu al een tijdje ermee gestopt 7maanden al (geld is op ,pas op goed geleefd ermee) .
De vrouwen willen maar steeds meer jongere mannen en ben voor hun al te oud (35jaar wordt 36jaar) en vanbinnen voel ik me nog 20jaar.
Voor hun telt dan uiterlijk jong looollll
Willem2
15 november 2009, 21:12
Dinsdag 17-11 YY van 11.00 - 15.00 uur.
Vrijdag 27-11 YY van 14.00 - 22.30 uur.
Gr. JD :)
Graag op de minuut nauwkeurig :eek:
Jimmy Doe
15 november 2009, 21:29
Graag op de minuut nauwkeurig :eek:
:roll3::roll3:
:joke::joke:
:rofl::rofl:
gignnl
16 november 2009, 02:06
vandaag na heel lange tijd maar weer eens gaan kijken.kleedkamers en het natte gedeelte zijn mooi verbouwd.was best wel druk voor een zondag en het damesaanbod was ook wel redelijk.heb 3x gekamerd wv uiteraard ook een keer met jessy.:annieengel:
in de avond was de bar behoorlijk gevuld en is mij weer duidelijk waarom ik er al lang niet meer was geweest en het wel weer even zal duren.
zeppos58
16 november 2009, 07:58
vandaag na heel lange tijd maar weer eens gaan kijken.kleedkamers en het natte gedeelte zijn mooi verbouwd.was best wel druk voor een zondag en het damesaanbod was ook wel redelijk.heb 3x gekamerd wv uiteraard ook een keer met jessy.:annieengel:
in de avond was de bar behoorlijk gevuld en is mij weer duidelijk waarom ik er al lang niet meer was geweest en het wel weer even zal duren.
En hoe zit het met de service van de vrouwen, we horen steeds meer geruchten dat de grote meerderheid niet zou tongzoenen en enkel zou pijpen met condoom. En dat een half uur vaak maar 15 tot 20 minuten zou duren. Wat heb jij ervaren zondag ??
Johnny99
16 november 2009, 12:41
De service van de dames waar ik de laatste tijd mee heb gekamerd is ok.
Dat wil zeggen volgens de standaard (tongzoenen, pzc, beffen, vingeren en nmc) zoals wij ijsberen het graag hebben.
Ik heb dus niks te klagen over de geleverde service. Wel even opletten natuurlijk met wie je gaat of vooraf vragen.
Groeten,
J99
gignnl
16 november 2009, 13:37
een behoorlijk deel van de dames vnl de hongaarse sector doet geen pzc en veelal ook niet tongzoenen.en inderdaad behoren ook veel van deze dames tot de quick service.
of weet wie je meeneemt of vraag het gewoon van te voren.
seksenfun
16 november 2009, 21:18
De service van de dames waar ik de laatste tijd mee heb gekamerd is ok.
Dat wil zeggen volgens de standaard (tongzoenen, pzc, beffen, vingeren en nmc) zoals wij ijsberen het graag hebben.
Ik heb dus niks te klagen over de geleverde service. Wel even opletten natuurlijk met wie je gaat of vooraf vragen.
Groeten,
J99
Bedankt voor jouw antwoordje, maar vergis ik me als jij daar die minderheid aan dames, die de service die jij opnoemt hanteren, vanbuiten kent en dat jij voor een klein select clubje dames speciaal naar YY gaat?
Johnny99
17 november 2009, 13:27
Bedankt voor jouw antwoordje, maar vergis ik me als jij daar die minderheid aan dames, die de service die jij opnoemt hanteren, vanbuiten kent en dat jij voor een klein select clubje dames speciaal naar YY gaat?
Ja, dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in.
paul22
19 november 2009, 17:51
Ik heb dus niks te klagen over de geleverde service.
Tot afgelopen week had ik dit geschreven. Ben wel eens vertrokken omdat er geen (voor mij) seksueel aantrekkelijke dame aanwezig was , maar de service van de gekozen dames was ok.
Vorige week waren er genoeg dames aanwezig en ik zag zelfs vier dames die het beoogde effect op mij uitoefenden. Alle vier deden ze niet aan zoenen, ik haak dan direct af, maar een tweetal wist in een adem door te vertellen dat PZC ook niet gedaan werd.:nee:
Zonder kamerbezoek maar vertrokken.
Hopend dat dit de uitzondering was.:gruebel:
Picasso 1
19 november 2009, 20:36
Gisteren maar eens een kijkje gaan nemen in YY. Was benieuwd hoe het er uit zou zien na de verbouwing. Ik moet zeggen dat de wellness gedeelte een grote indruk op me heeft gemaakt: twee bubbelbaden, massagezaal, lauw-warm zwembad met waterval, warm voetbad, stoomsauna, sauna, douches met sensoren die automatisch aan gaan.... Perfecte moderne vormgeving in blauw donkere verlichting en ik denk dat ze hiermee de mooiste wellness in NRW hebben.
Ik schat dat er 40-50 dames aanwezig waren. Voldoende aantrekkelijk keus, w.o. redelijk wat poolse en duitse dames.
Ben met Kinga (poolse, ex-GT) naar de kamer geweest. Is voor mij een bekende dame waar ik dus zekerheid had over het goede service niveau en die ook ruimschoots kreeg.
Stiffmaster
20 november 2009, 12:30
Gisteren maar eens een kijkje gaan nemen in YY. Was benieuwd hoe het er uit zou zien na de verbouwing. Ik moet zeggen dat de wellness gedeelte een grote indruk op me heeft gemaakt: twee bubbelbaden, massagezaal, lauw-warm zwembad met waterval, warm voetbad, stoomsauna, sauna, douches met sensoren die automatisch aan gaan.... Perfecte moderne vormgeving in blauw donkere verlichting en ik denk dat ze hiermee de mooiste wellness in NRW hebben.
Ik schat dat er 40-50 dames aanwezig waren. Voldoende aantrekkelijk keus, w.o. redelijk wat poolse en duitse dames.
Ben met Kinga (poolse, ex-GT) naar de kamer geweest. Is voor mij een bekende dame waar ik dus zekerheid had over het goede service niveau en die ook ruimschoots kreeg.
Mijn topografie is misschien niet bijster, maar sinds wanneer ligt ROERMOND in NRW, ik altijd gedacht het het in Limburg was, stomme navigatie :cool::cool:
frenske007
22 november 2009, 13:39
Frenske 007 voor een “special mission” naar het vernieuwde Yin Yang.
Op de ruime parkeerplaats is een plekje voor de “Frenske mobiel” snel gevonden.
Na een vriendelijk welkomstwoord en met het groene berenvel en een handdoek onder de arm, de vernieuwde omkleedruimte opgezocht.
Daar zijn nu kleine lockers op een hoog, middel en laag niveau, hier moet je al je spulletjes op een grote hoop leggen.
De nieuwe grote lockers hebben de afmetingen van de “oude”, een onhandig haakje in de bovenkant van het kastje biedt de mogelijkheid er spulletjes aan te hangen en bijvoorbeeld je schoenen en je beurs op de bodem te leggen.
Een lange jas of een motorpak zal in deze “grote” kastjes ook proppen worden.
De slippers zijn overzichtelijk op een nieuw rekje geplaatst.
Een vernieuwde doorgang geeft toegang tot de bar en het totaal vernieuwde wellness gedeelte.
Op de nieuwe glazen schuifdeuren staat te lezen dat intieme handelingen verboden zijn?!
Het bord naast deze toegang stelt badkleding verplicht!
De sauna’s zijn wellicht perfect voor ervaren sauna bezoekers en iets te heftig voor watjes die maar incidenteel een sauna bezoeken. In de sauna’s wordt de gebruiker verondersteld een dunne doek (laken) te gebruiken. Handdoeken zijn niet meer beschikbaar. Deze lakens worden dan ook als handdoek gebruikt na het douchen. Wie meent niet zonder handdoek te kunnen kan erom gaan vragen bij de receptie.
De bubbelbaden zijn lekker warm als je erin stapt maar geven al snel een koud gevoel als je er een tijdje inzit. De bedieningknopjes van de bubbelbaden hebben een onvoorspelbare werking. Nadat je alle vier de knopjes van de twee baden hebt ingedrukt dan komt er wel weer leven in de baden. Welk knopje welk effect heeft blijft onduidelijk.
Op de benedenverdieping heeft een open kamer een deur gekregen. Dit is nu de nieuwe werkruimte van de masseur.
Op vele plaatsen hebben ruimtes een nieuw laagje verf en nieuwe vloerbedekking gekregen.
Dus: Yin Yang is klaar voor de 21e eeuw. Een aantal details vereisen nog iets aandacht.
Goedemorgenallemaal
23 november 2009, 14:12
Een vernieuwde doorgang geeft toegang tot de bar en het totaal vernieuwde wellness gedeelte.
Op de nieuwe glazen schuifdeuren staat te lezen dat intieme handelingen verboden zijn?!.
Volgens mij gold dat al eerder, met name voor in de baden.
Ik denk dat dat vooral vanwege hygiene is. Vergelijk maar met pissen in een zwembad.
SFL
24 november 2009, 10:35
Mijn topografie is misschien niet bijster, maar sinds wanneer ligt ROERMOND in NRW, ik altijd gedacht het het in Limburg was, stomme navigatie :cool::cool:
hahahahaha, El Torro Picasso weet in NRW misschien nog een andere YY liggen. Toch eens opzoeken :betrunken:
Picasso 1
24 november 2009, 20:34
hahahahaha, El Torro Picasso weet in NRW misschien nog een andere YY liggen. Toch eens opzoeken :betrunken:
Is heel simpel, als iedereen er duits lult dan is het van Duitsland :rofl:
Johnny99
26 november 2009, 10:26
Woensdag op de terugweg van een afspraak in Weert langs Roermond rijdend toch maar een pitstop gemaakt bij YY. Tja ik kan het niet laten. Op tijd binnen dus maar €35,- entree, niet te veel voor een dagje bubbelen, sauna en eten.
Bij binnenkomst om 12.00 uur was het al behoorlijk druk met dames en beren. Rond 16.00 uur een telrondje en kwam ik uit rond de 50 dames. Later moesten de dames al lockers nemen in het kleedlokaal van de ijsberen. Dwz dat er dus inmiddels tussen 60 en 70 dames waren. Dit was omstreeks 18.00 uur toen ik naar huis moest. Dit aantal doet je bijna aan GT denken.
Over kwaliteiten van de dames kun je altijd twisten. Maar ik schat dat er 1/3 was in de kategorie goed, 1/3 slecht en 1/3 waar ik het simpelweg niet van weet.
Deze keer eens niet met favoriet Sylvia op kamer geweest maar met Maya (sorry Dupke) die weer terug was.
Een heel leuke middag in YY.
Jorah Mormont
26 november 2009, 16:50
Een aantal weken geleden heb ik ook op een middag YY aangedaan. Ik was er zeker een half jaar niet meer geweest. Ik was duidelijk positief verrast. Deze club heeft een ware metamorfose ondergaan. Buiten de zeer mooie wellness, één van de mooiste in onze regio, was ik ook aangenaam verrast van de dames aldaar. Ik ben een drie tal uren binnen geweest tussen 13:30 en 16:30 en toen al een redelijk aantal dames vergelijkbaar met een doorsnee middag in GT. Ook kwa uiterlijk niet de minste. Ik ben voornemens YY op te nemen in mijn club carrousel. Ook wordt het wat eenvoudiger om er vanuit Nijmegen naar toe te rijden. De tunnels gaan, zoals het er nu naar uitziet, vanaf 1 december weer open met twee rijstroken:freu::freu:
Sonny
Big30
26 november 2009, 16:56
Ook wordt het wat eenvoudiger om er vanuit Nijmegen naar toe te rijden. De tunnels gaan, zoals het er nu naar uitziet, vanaf 1 december weer open met twee rijstroken:freu::freu:
Sonny
http://www.limburger.nl/article/20091124/REGIONIEUWS01/911249936/1030
De brandweer heeft dinsdag (24-11) een grote brandveiligheidsoefening gehouden in de tunnels van de A73-Zuid in Roermond. Daarbij werd onder meer een verkeersongeval gesimuleerd met een brandende auto om het blussysteem te testen.
Een woordvoerder van Rijkswaterstaat zei dinsdag na afloop van de oefening dat de afgelopen maanden alle systemen in de tunnels aan een uitgebreide test zijn onderworpen. "We werken toe naar de opening van de tunnels volgende week dinsdag”, aldus deze woordvoerder.
Nog een paar daagjes wachten inderdaad!
bluemikey
4 december 2009, 21:40
Hoi ijsberen,
Ik ben van plan om volgende vrijdag (11/12) mezelf nog eens te verwennen met een saunabezoek. Ik twijfel tussen YY (lang geleden eens enkele keren geweest) en GT (niet lang geleden voor de eerste keer bezocht). Ik zou het vernieuwde YY graag eens willen bezoeken. Maar... ik lees op hun site dat er die dag in YY een Kerstparty zal zijn. Mijn vraag: wat zijn over het algemeen de ervaringen met dit soort parties? Is er dan niet ongelofelijk veel volk (heb geen zin om een uur op een sleutel te wachten)? Is er meer gaande dan een etentje met kalkoen en veenbessen? Ik vind geen ervaringen van verleden jaar, dus elke input is welkom.
bm
zeppos58
4 december 2009, 22:50
Op een sleitel zl je niet moeten wachten in YY moet je nooit op een sleutel wachten,...... omdat er geen kamersleutels zijn .;):confused:
Uit ondervinding weet ik dat een Party zijn geld niet waard is, even verduidelijken.
Tijdens een party ligt de inkom meestal hoger maar je krijgt er mijn inziens NIETS voor in de plaats.
Meestal is er wel een show van één of andere al dan niet bekende porno ster maar de kans dat je die mist (wegens kamerbezoek) is reëel. Bovendien heb ik steeds mijn bedenkingen bij die shows. Voor mij hoeft dit niet.
Bovendien is de balans meiden - beren niet in evenwicht. Ja er zijn meer meiden maar ook veel meer ijsberen, vaak te veel voor het aantal meiden. Dat is nooit een goede zaak. Velen gaan hun service inkorten om een beer meer te "vangen" tijdens zo een party.
Vaak worden er cocktails geserveerd, maar daar moet je extra voor betalen. Blijf ik me afvragen waarom de inkom dan hoger is.
Ik heb de advertentie niet gelezen dus schiet me niet af als het dit keer "normale" inkom is (zou dus kunnen)
Voor mij hoeft zo een party dus niet, maar ik ben er zeker van dat er ijsberen zijn (en meer dan je denkt) die net op zo een dag wel richting YY gaan. Ieder zijn smaak zeker. :smile2:
Johnny99
5 december 2009, 12:25
Op een sleitel zl je niet moeten wachten in YY moet je nooit op een sleutel wachten,...... omdat er geen kamersleutels zijn .;):confused:
Uit ondervinding weet ik dat een Party zijn geld niet waard is, even verduidelijken.
Tijdens een party ligt de inkom meestal hoger maar je krijgt er mijn inziens NIETS voor in de plaats.
Meestal is er wel een show van één of andere al dan niet bekende porno ster maar de kans dat je die mist (wegens kamerbezoek) is reëel. Bovendien heb ik steeds mijn bedenkingen bij die shows. Voor mij hoeft dit niet.
Bovendien is de balans meiden - beren niet in evenwicht. Ja er zijn meer meiden maar ook veel meer ijsberen, vaak te veel voor het aantal meiden. Dat is nooit een goede zaak. Velen gaan hun service inkorten om een beer meer te "vangen" tijdens zo een party.
Vaak worden er cocktails geserveerd, maar daar moet je extra voor betalen. Blijf ik me afvragen waarom de inkom dan hoger is.
Ik heb de advertentie niet gelezen dus schiet me niet af als het dit keer "normale" inkom is (zou dus kunnen)
Voor mij hoeft zo een party dus niet, maar ik ben er zeker van dat er ijsberen zijn (en meer dan je denkt) die net op zo een dag wel richting YY gaan. Ieder zijn smaak zeker. :smile2:
Volgens mijn bronnen voor deze party:
Geen extra entree
Geen shows
Wel een speciaal menu
Wil je het zeker weten effe bellen.
Rocco2007
6 december 2009, 02:28
Weet iemand misschien waar Eliza gebleven is, want ik zou graag haar nog een keertje willen opzoeken, ze was van oorsprong uit Kazachstan maar srak ook Duits.
Johnny99
6 december 2009, 11:10
Weet iemand misschien waar Eliza gebleven is, want ik zou graag haar nog een keertje willen opzoeken, ze was van oorsprong uit Kazachstan maar srak ook Duits.
Laatste keer dat ik haar heb gezien en gesproken was in juni.
Ze was even terug.
Maar ze gaf aan dat dat maar van korte duur was. Daarna heb ik haar niet meer gezien.
Ze had het erover om weer te stoppen met dit werk. Jammer voor ons, goed voor haar.
smp
6 december 2009, 14:33
Anders ff aan Borat vragen :hah::roll3:
Goedemorgenallemaal
8 december 2009, 09:41
Pfff, het lijkt er op dat YY nu weer in een "wisselvallige"periode zit als ik het zo mag uitdrukken.
Johnny99
8 december 2009, 11:30
Pfff, het lijkt er op dat YY nu weer in een "wisselvallige"periode zit als ik het zo mag uitdrukken.
Hoe bedoel je?
Goedemorgenallemaal
8 december 2009, 12:24
Hoe bedoel je?
Ik vind de reacties in dit draadje overwegend niet zo heel erg positief...
Krijg de indruk dat YY een beetje in een dip zit.
Johnny99
8 december 2009, 16:00
Ik vind de reacties in dit draadje overwegend niet zo heel erg positief...
Krijg de indruk dat YY een beetje in een dip zit.
Het gaat er op en neer.
De laatste tijd vind ik het weer een heel stuk beter dan pak weg een half jaar geleden. Zie ook mijn laatste verslagje.
tommyv
8 december 2009, 19:07
het gaat daar gewoon goed kom zelf eens kijken en blijf niet thuis zitten
TommyV
Goedemorgenallemaal
9 december 2009, 10:05
het gaat daar gewoon goed kom zelf eens kijken en blijf niet thuis zitten
TommyV
Goed idee...
Was ik laatst al van plan maar toen had ik de goede afslag gemist en zag ik opeens een straatnaambordje "Schieferhof" voor mijn neus...
PiG
9 december 2009, 23:11
Mijn eerste bezoek aan YY dit jaar ( ik smul ervan maar ga nou eenmaal niet zo vaak. Het was vanmiddag en avond ( tot een uur of 8 ) redelijk druk, met voldoende chica's die overigens veel aandacht voor elkaar hadden, en voor de bedden bij de compleet gepimpte sauna/jacuzzi/zwembad ruimte.
Er was een erg gevarieerd publiek, van Fransen tot Denen, een hoop duitse mannen (?) en de dames waren er genoeg, een stuk of 20 waren er altijd wel "beschikbaar". Er zat een heele lekkere lange blonde stoot met vlechtje bij, maar na het diner zag ik haar door de kleedkamer lopen met veel meer kleren aan dan daarvoor, dus daar was ik mooi te laat voor.
Ik ben door alle geilheid vergeten hoe de 1e dame heette, ze was Hongaarse met zwart lang haar, en harde b/c cup balletjes. Ze deed lekker mee en vond het heerlijk om gebeft te worden.
Na het eten heb ik nog een blonde duitse godin van haar tijd beroofd, ze keek me zo indringend aan bij de bar dat ik haar met haar pretoogjes niet kon laten gaan. Ik heb eerlijkgezegd niet eens gevraagd hoe ze "heet", maar ze komt uit Munster.
Al met al een prima dagje vertier. Heerlijk ook die sauna buiten met extra luchtvochtigheid en kleurenledjes.
Pistol Pete
10 december 2009, 12:23
Gisteren voor het eerst sinds zeker vijf maanden weer eens een bezoekje aan Ying Yang gebracht. Ik had er afgesproken met een vriend die er tegen achten zou aankomen. Ik wist niet wat ik moest verwachten van de vernieuwde club en met een ijsbeervriend kan je dan in elk geval lullen over de meiden en recente veroveringen.:hah::cool::hah:
Voordat mijn vriend arriveerde had ik echter al beet. Direct bij binnenkomst spotte ik Jessica, een 100 % pistollady (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19913). Toch besloten eerst de inwendige mens te versterken in het selfservice restaurant op de eerste verdieping. Standaard kwaliteit, maar met wat sausjes toch smakelijk genoeg:bibber_2::bibber_2:.
Daarna even gaan uitbuiken :smoke:op een van de sofa's:smkiss:. Ik zat amper toen Jessica en ik elkaar direct weer spotten. Kennelijk had ze mijn (goed)keurend oog eerder al gezien. In ieder geval besloot ze direct een verleidingspoging te doen. Na 10 minuten moest ik kleur bekennen. Ik wou toch nog eerst even een wellness rondje doen en het eten laten zakken. Helaas hield Jessica niet zo van water. Dit schijnt slecht uit te werken op make-up. Niet getreurd, de whirlpool was alleen ook heerlijk en daarna het verwarmde zwembad in was lekker.
Toen was het dan toch tijd voor het echte werk :fuck::fuck:, ik twijfelde nog even om eerst mijn vriend af te wachten die toch wel binnen 20 minuten zou arriveren maar de geilheid overwon weer:joke::liebe2:, zoals zo vaak bij mij. Zo belandde Jessica en ik dan toch op de kamer, zo een 40 minuten na mijn binnenkomst. Pistol pete keek toe hoe ze haar jarretel setje uitdeed en knikte tevreden. Ook onder het topje kwamen heerlijk borsten tevoorschijn, geheel volgens de normen van Pistol Lady. Ik plaatste een stempel 'pistol lady' op haar achterste en nodigde haar uit om op bed te komen liggen. Een heerlijke tedere GFE sessie volgde. Kussen was wat voorzichtig maar haar tong wist af en toe mijn mond binnen te dringen en mijn tong te beroeren. Later tijdens de missionaris kreeg ik volop de kans haar intens te tongen. Oraal is deze dame zeker getalenteerd, ze moet no iets meer tijd nemen en dan heeft ze grote kans dat ik na enkele minuten ontplof. Maar misschien wou ze dat voorkomen en stopte ze telkens binnen de minuut. Ik laat tijdens de sessie bij voorkeur de dame haar creativiteit gebruiken en zeg meestal niet hoe ik het het liefste heb (tenzij de dame zelf geen enkel initiatief in zich heeft natuurlijk).
Het half uurtje vloog om en ik bereikte een prima eerste hoogtepunt. Na de sessie beiden even gedoucht waarbij ik haar nog een heerlijke watermassage kon geven. Jessica was zo slim om even te polsen of aftersales nog kans op een tweede kamersessie zouden opleveren hetgeen ik bevestigend kon beantwoorden. Helaas heb ik haar in de volgende uren niet veel meer gezien :redface::redface:.
Mijn vriend was inmiddels aanwezig en had het druk enkele bekende dames af te wimpelen. Toen dat eenmaal gelukt was besloten we een wellness rondje te doen. De geheel verbouwde binnenplaats is echt een hele verbetering. Prima bubbelbaden en een klein zwembadje waar je lekker kan afkoelen. Verder een Turks stoombad en een Finse sauna. Hierna weer aan de bar gaan hangen en lekker kletsen met enkele dames die kwamen polsen of er euros geincasseerd konden worden. Helaas voor die dames....:teuflisch::teuflisch:
Tegen vertrektijd viel mijn oog weer op een voor mij nieuwe pistollady. Omdat ik Jessica al een tijdje niet meer zag besloot ik wat dichter bij die dame te gaan zitten. Ze bleek Russisch te zijn wat op zich bijna een garantie is voor een topsessie. Na een korte presales sessie waarbij mijn handen ondertussen haar heerlijke huid inclusief minicupjes konden beroeren en mijn lippen de hare vonden wist ik genoeg. De dame heettte Lena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19914) :liebe2::liebe2::liebe2: en wat er allemaal voorviel heb ik al enigszins weergegeven in haar draadje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19914). Het werd een heerlijke sessie die er voor zorgde dat ik met een uitstekend gevoel Ying Yang kon verlaten ruim na het midnachtelijke uur. Deze club kan voor mij prima de concurrentie aan met Villa Vertigo of Happy Garden. Als er nog iets meer meiden zijn is het zelfs een topclub. Ben benieuwd hoe het in een weekend daar is. Ik heb Ying Yang al op mijn planningslijst gezet begin volgend jaar op een vrijdag te bezoeken. Voor nu was het een heerlijk avondje in Ying Yang.
:lostit::lostit::lostit::lostit::lostit::lostit:
bluemikey
12 december 2009, 16:50
http://www.limburger.nl/article/20091124/REGIONIEUWS01/911249936/1030
Nog een paar daagjes wachten inderdaad!
Ter info: de tunnels zijn ondertussen open. Scheelt toch ook weer wat reistijd.
stallion italian
15 december 2009, 08:32
waar moet ik rekening mee houden om met een dame te kameren kwa picunia's
Big30
15 december 2009, 13:39
waar moet ik rekening mee houden om met een dame te kameren kwa picunia's
De min of meer standaard prijzen zoals we die ook in NRW kennen d.i. (zie FAQ YY):
E) Kamerprijzen
De standaardprijs is E 50,-/half uur, E 75,-/uur. Zoenen en beffen behoren ook tot de adviesprijs, hoewel niet elke dame dat doet. Zo'n 90 % van de dames in YY pijpt zc, maar ze zijn het niet verplicht. Als 'n dame alleen mc pijpt, moet ze dat vooraf in de bar aangeven. Ze mag geen meerprijs vragen voor pijpen-zc. De kamertijd kan worden verlengd; half uur 50,- of uur 75,-. Voorbeeld: 1,5 uur = 125,- ; 2 uur = 150,- ; 2,5 uur = 200,-., ook dit doet niet elke dame. Vijf minuten meer of minder kamertijd heeft geen invloed op de standaardprijs.
Een aantal dames biedt extra service. FT (klaarkomen in de mond) kost meestal E 25,-. AV (anaal) kost meestal E 50,-. Vooraf overleggen om misverstanden te voorkomen, ook wat betreft andere service.
Big30
(n.b. ik ga er van uit dat deze info van HM nog steeds klopt!)
stallion italian
15 december 2009, 15:22
bedankt
ik moet nog even denken waar ik dit weekend heen ga
afgelopen weekend ook al naar xanten geweest (top tijd gehad overigens)
kijken of mijn eeuwige vriend boedha ook mee gaat om eens wat anders te proberen
SFL
17 december 2009, 19:49
:biggrin:
Bad Romance in YY
Wanneer je weinig verwacht, dan draait het altijd beregoed uit… En als je te veel verwacht, dan kan je zoals mij op de X-mas-Party in GT, wel eens een baaldag hebben. Dus nam ik me voor niet te veel van YY te verwachten nu het natte gedeelte vernieuwd is. Stiekem hoopte ik op een bad romance, want toen ik het perceel van YinYang opreed, klonk het gelijknamig liedje van Lady Gaga door mijn luidsprekers. SFL kwam toe in de pittoreske Roermondse natuurpracht… En iedereen had het geweten!
Nieuwsgierig naar de vernieuwingen, liep ik al meteen het natte gedeelte in. Een schuifdeur zoals in Startrek, een bevallingsstoel met daarin een bejaarde man die zijn voeten aan een pedicure onderwerpt, een Turks stoombad die van de hele dag niet echt optimaal gaf, 2 nieuwe jacuzzi’s, een klein zwembad, 1 sauna binnen en eentje buiten, maar die kende ik al. Het zag er goed uit, maar toch een beetje kaal. Een plantje zou niet misplaatst zijn, her en der in een hoekje.
Naar de Wellness zou ik later terugkeren, eerst eens in de bar gaan rondsnuffelen en een drankje achter mijn kiezen gieten. Geen Heineken in Roermond en het huismerk is pisbier, zodus deed SFL zich maar tegoed aan een glas pure wodka met ijs. Dat ging erin als olie in een overhitte motor. SFL diende een beetje te relaxen eerst, want bij het drinken stelde hij lichtelijke jicht vast in zijn handen. Een hertje zag het ook en spotte met mij dat ik zenuwachtig was. Volgens haar moest ik me ontspannen en met haar naar de kamer gaan. Ze was niet mijn type en dus nog geen kamergang. Om de nerveusiteit in bedwang te houden, klonk ik een tweede wodka naar binnen. De bardame stelde vast dat ik dorst had!
Ik keek wat rond in de bar en zag dat het goed kwam. Vele hertjes… Ook vele beertjes, maar de sfeer was gemoedelijk. Op het eerste zicht zag het er dus veel belovend uit en ik hoopte dat deze trend zich voor de rest van de dag zou verder zetten. Nog steeds speelden de zenuwen me parten. Dat heb ik in het begin altijd als ik alleen ben, zonder ruggesteun van mijn bull-achterban. Vanuit het niets zat er ineens een Hongaars hertje tussen mijn benen, die eveneens mijn ongemakken waarnam. Ze had me al eens vaker gezien, hier en in andere clubs, en ze fluisterde mij toe dat haar poesje nat liep van mij. Ik zou haar hier graag tot in detail beschrijven, maar dat doe ik niet. Op de kamer met haar deden er zich bezwaren elementen voor en om haar niet in moeilijkheden te brengen, noem ik haar naam, toenaam en nationaliteit evenzeer niet.
Volgens deze schone deerne had ik een verzetje nodig en zij zou me uitgebreid in de watten leggen. Op zo’n voorstel ga ik natuurlijk meteen in en met haar beging ik de eerste kamergang. Op de kamer eerst een douche, beetje voorspel en toen poederde ze haar neus… En daarna poederde ze ook mijn neus. Niet alleen mijn goede vriend Saruman komt elfjes tegen met elfjespoeder. SFL voelde zich meteen veel beter en bijna een vol uur bonkte we erop los. Meerdere standjes, sommige eenvoudig, andere ingewikkeld. De cadans werd niet onderbroken voor de climax kwam. Mijn hart ging tekeer als een gabberbeat en onze bezwete lichamen waren verstrengt in elkaar. Na dat uur betaalde ik voor een uur en gaf haar eveneens een flinke fooi. Haar diensten waren goed tot zeer goed te noemen.
Even snel weer een douche en daarna even chillen in de jacuzzi. Beren en hertjes liepen voorbij en ik sloeg het genoegzaam gade. Ik werd uit mijn egocentrische trance gehaald door 2 mokkeltjes die bij mij plaatsnamen in het bubbelbad. De ene was een Zwartje van Nederland en de andere was een Colombiaanse. Ze hielden het niet bij teasen deze 2, want als snel voelde ik een handje aan mijn flurk lurken. Ik liet hen voorlopig begaan, maar toen één van hen zich op mij gooide en mijn pik op automatische piloot al naar haar ingang begon te zoeken, stootte ik haar van me weg. Ik zei dat het YY reglement voorschrijft dat je niet in de Jacuzzi mag seksen. Jawel hoor, SFL respecteert de wet en leeft de regels nu eenmaal na. Ik liet hen achter in het bad en besloot om even naar buiten te gaan. Langs het terras en het wandelpad begaf ik me naar de buitensauna. Onderweg moest ik nog een sneeuwstorm trotseren, maar een Oostblokker als mij is daar tegen bestand. Toen ik de sauna enterde schrokken de saunabeertjes zich te pletter, want daar ik wit van de sneeuw was, dachten ze dat bigfoot in da house was! Ik maande hen aan rustig te blijven en hun angst verdween naarmate de sneeuw smolt en van mijn lichaam afgleed. Ze zagen dat ik weer een menselijk gedaante aannam. De sauna deed hartstikke deugt.
Na het uitrusten in de sauna en een douche ging ik weer terug naar de bar. Daar zag ik veel dames van andere clubs. Ik maakte hier en daar een praatje met hen en eigenlijk voelde ik me goed. Ik zag veel blikken van herkenning en sommigen begroetten mij zonder enige bijbedoelingen. Dat was hetgene dat ik miste in GT vorige week. Ondanks vele bekende gezichten werd ik ettelijke keren genegeerd of niet herkent. Dit is misschien mede door de prestatiedruk op zo’n hoogdag. In YY ging het er gelukkig veel gemoedelijker aan toe. Eén van de oudgedienden die me meteen opviel was mijn lieve Carmen. Dé enige Roemeense die me echt weet aan te pakken. Te klein, niet meteen mijn type, Roemeens… Maar toch voor haar altijd een uitzondering. Verschillende malen vergreep ik me al aan haar en deze keer zou het niet anders zijn. Ik gebood haar om met me mee naar de kelder te gaan voor één van haar duizelingwekkende pijpbeurten. Carmen is niet zuinig met speeksel, ze pijpt goed raak en tussendoor spuwt ze lekker op mijn klepel terwijl ze me afrukt. Kortom ik wordt daar botergeil en hoorndol van. Ik vleide me neder en liet de Roemeense al het werk doen. De fluimen vlogen weer in het rond, de tong draaide als een betonmolen rond mijn eikel en na amper 10min spoot ik heel haar poezelige handje vol. Nadat ze haar handen had schoongeveegd en mijn lul ook eindelijk proper was, maakte ik nog een kort praatje met haar. Diezelfde avond zou ze terug naar huis vertrekken voor de feestdagen en over een maand is ze weer terug in YY.
Link naar Carmen haar staartje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=149780#post149780
Het was nog eens tijd voor een wodka. Dranktoevoer is noodzakelijk als je zoveel afzweet en saus wegknalt. Aan de bar was het iets te druk van de ijsberen en daarom zette ik mij in de zetels bij het grote raam. Van daaruit had ik een mooi overzicht over de barruimte. Weer werd ik in mijn bezigheden verstoort. Vier Turken zetten zich erbij en zitten een beetje luidruchtig te wezen. Hun bedoeling was dat ik zou oprotten zodoende ze de zithoek voor hun alleen hadden. Maar dan kennen ze SFL niet, die koppig bleef zitten. Wat mij ergert is dat ze altijd zo gezellig in hun kuttaaltje zitten te lullen. Kortom: het kwam erop neer dat ze daar een kwartier de pimp en de gangster aan het uithangen waren en dat ze het duidelijk niet konden verkroppen dat ik rustig bleef zitten. Toen twee dames zich bij hun op schoot nestelden, waren ze helemaal stoer… Eén van de dames kon me uiterlijk wel bekoren en heel even liet ik mijn blik over haar silhouet dwalen. De kerel bij wie ze op schoot zat, keek provocerend terug naar mij en zijn maat, die naast hem zat, vroeg ik het belabberd Nederlands wat ik zo aan het staren was. Niet alleen zij waren de man, maar door het illegale elfjespoeder van de Hongaarse, voelde ik me ook kiplekker in mijn vel. Ik maakte hen duidelijk dat ik naar het meisje keek en dat daar niets mis mee is. Bovendien kijk, staar en geil ik naar wat ik wil. Indien zij het nog veel in hun kop zouden halen van te provoceren, waarschuwde ik hen, dan zou ik het salontafeltje aan stukken rammen op hun muil. Eentje roerde zich en ging er heftig op in, maar de twee andere konden hem wijselijk genoeg bedaren. Toen 2 van hen vertrokken met hun dame, dropen de andere na korte tijd ook af. De meeste mannen hadden zich van hun plaats laten verjagen, maar ik bleef toch maar lekker stoer zitten. Niet dat ik weer een discussie wil aansteken ofzo, maar Turken in groep zou een club beter weigeren. Onlangs las ik nog wat geouwehoer over het deurbeleid van GT. Daar zie je zeker ook Turken, maar niet in groep en daarmee blijven ze ook kalm. Vroeger was dit een plaag van YY en de Roermondse saunaclub is er op gegeven moment bijna aan ten onder gegaan. Om dit niet meer mee te maken en het succes van nu te behouden, zouden ze beter ook een strenger deurbeleid hanteren. En nee (voor al RP dit leest), ik ben geen racist (dat zal ik verderop in dit verslag nog wel bewijzen). Veel dames in YY zijn het trouwens met me eens daarin, want dit gegeven ging niet onopgemerkt voorbij.
Maar goed, ik had mijn plaatsje nog steeds en bestelde voor de verandering eens een colaatje. Opeens kwam er brave man op leeftijd bij me zitten. Ook een gezellige Nederlander die stiekem ook op dit forum actief is onder de naam HW1. Hij kwam net terug van de kamer met een geil wijfje van Venuzuela. Hij was meer dan tevree over haar. Buiten dit item hadden we het nog over saunaclubs in het algemeen. Toen een paar dansende Hongaren me te veel werden (want hun kontjes deden me bijna een hartaanval krijgen), begaf ik me weer naar de toog… Ditmaal een Spa Rood. Nietsvermoedend op mijn barkruk werd ik lang achteren aangevallen. Een zachte gebruinde arm en mooi gemanicuurde pootjes zag ik over mijn schouders komen en me stevig vastnemen. Guess who???? Hoorde ik een zacht stemmetje fluisteren. Zodoende ik niet achterom zou kunnen kijken, bedekten haar handen mijn ogen. Shakira!!!!!!! Brulde ik het uit…. Even hoorde ik niets en toen begon ze te giechelen en vertelde me dat ik fout had geraden. Ik gaf het toch maar op en trachtte mezelf uit haar wurggreep te bevrijden. Terwijl mijn snuffelorgaan haar al probeerde te identificeren en ik in haar hand beet om mezelf los te maken, stelde ik reeds vast dat ze rookster was. SFL staat geil van kettingrokende dames en op dit vlak zat het dus al snor. Toen ik los was en zij geen weerstand meer bood, schrok ik me te pletter en werd ik overvallen door iets totaal onverwachts.
Het was Kitty, de Hongaarse schoonheid van GT met wie ik een week geleden nog een kutsessie had. Het enige wat ik kon uitkramen is dat ze wel wat laat was met haar aftersales. Ze negeerde mijn flauwe opmerking en zei dat ze vanaf heden in YY werkzaam is. Betere club, waar ze beter haar geld verdient… Zo zei zij. Toen ik zag dat zij het was, was ik al veel minder euforisch. Ze was zoniet de allerknapste van GT, volkomen mijn type qua looks… Maar na 2 tegenvallende beurten en een nietbestaande aftersales waren een echte afknapper. We lulden nog even over koetjes en kalfjes, zij probeerde, ik hield haar aan het lijntje en daarna vertrok ze voor een rondje jagen. Neen, nam ik me voor, geen derde keer… In geen geval.
Van deze laatste gedachte kreeg ik al gauw spijt, want juist geteld één rondje rond de bar, stond ze opnieuw bij mij en probeerde nogmaals me te overtuigen. Egostrelende dingen zoals: ik heb je graag, jij hebt lekkere pik, mijn poes is nat van jou, mijn lijf hunkert naar jou…etc, volgden. Na een tijdje sloeg bij haar de wanhoop toe en smeekte ze haast om te kameren… In al de oudere mannen daar aanwezig, had ze naar eigen zeggen geen zin. Ze begon me een beetje te vervelen en uiteindelijk raapte ik de moed bij elkaar en zei waar het op stond. Ik zei haar heel eerlijk dat ik me de vorige 2 keren een nummer in de rij bij haar voelde, dat ze veel te gehaast te werk gaat, dat ze niet goed in het verfijnen van haar diensten en dat de vriendelijkheid achteraf ver zoek is. Ze bleef onbewegelijk staan en zei gedurende een volle minuut niets meer. Ze keek me verbaasd aan, alsof ze door de hand Gods geslagen was. Ik begon bang te worden dat ze zou beginnen wenen na deze grofheid van mijner wegen. Het laatste was SFL wil, is meisjes aan het huilen brengen. In tegenstelling dat ze begon te wenen, nam ze mijn ongezouten feedback goed op na die volle minuut. Ze werd even serieus en bood zelfs haar verontschuldigingen aan. Ze vroeg me vervolgens wat beter moest en wat ze diende te veranderen. Ik aanschouwde haar bedenkelijk en constateerde dat ze warempel nog van goede wil was. Kitty, je bent absoluut een topwijf qua uiterlijk, zei ik… Maar niet alleen het oog wil wat, mijn klepel wil ook de juiste benadering. Wij gaan nu naar de kamer, je beloofd me van het rustig aan te doen en ik zal stap voor stap zeggen wat ik lekker vind en waar ik op afknap. Met dit voorstel kon ze leven en ik ging voor de derde keer met haar mee… Maar ik had er dit keer goed oog in. Ze had immers de juiste ingesteldheid en dat is iets wat veel DVP’s niet hebben. Bovendien geef je het bij een raspaard ook niet meteen op als je er een kampioen van wilt maken. Geduld is een schone zaak en misschien lukt het deze paardentemmer wel om haar in het gareel te leren lopen.
Ik begaf me dus met mijn volbloed naar de kamer. We hadden geluk en als laatste kamer 24 (meen ik te herinneren). Achter ons volgden 2 koppeltjes die dienden te wachten. Op de kamer met Kitty begonnen we rustig. We namen de tijd en ik remde haar af indien nodig. Ik lichte toe hoe ik het graag had. De blowjob was sowieso heel goed, maar dat vermelde ik dan ook in mijn vorige recensies. Net zoals Carmen is ze er niet vies van om tussen het pijpen door een flink tegen mijn pik te spuwen. Toen ze onverwacht en weer snel snel snel tot neuken wou overgaan, diende ik haar weer te bedaren. Uiteindelijk kreeg ik haar zo ver om heel intens en liefdevol tot de penetratie over te gaan. Ik adviseerde haar eerst zachtjes te neuken en naarmate de geslachtsgemeenschap vordert, het tempo langzaam aan opgevoerd mag worden. Ze gehoorzaamde en eigenlijk deed het me plezier om deze megaknappe DVP op de juiste wijze te ervaren. All the men like this? Vroeg ze met een sterk Oost-Europees accent. Yes, most off the men like it this way, legde ik haar uit. And now, smoke a cigarette while you are fucking me, vervolgde ik. What??? Schrok ze. You understand me: I like that and I get real horny because of that. Ze gehoorzaamde en stak een sigaret op. Wat een prachtig zicht: haar mooie lichaam in het duister, mijn roede diep in haar nauwe poes, zij die haar tijd nam met mij, sensueel de rook voor zich uitblazen terwijl ze intens op en neer bewoog en Careless whisper van George Michael op de achtergrond. Het moest lukken, maar dat hoorde ik nog al eens ergens tijdens een goede neukpartij. This is what I want, kreunde ik het uit. But the smoking fetish is only my thing… That you don’t have to do with other men… And now: move on with all the things I learned to you and kiss me. Ze deed dus alles wat ik haar opdroeg. Deze derde sessie met haar was dus eindelijk een goeie. Het tongzoenen bleef beperkt, maar daar gaf ze als uitleg voor dat ze enkel diep tongzoent met een boyfriend en niet met een client. Maar goed… Het is haar vergeven en ik heb dit paardje kunnen temmen. Dus voor alle beren die eveneens niet tevreden over haar waren: probeer het nog eens en je zal merken dat ik haar iets bijgebracht heb. Ze is nog jong, dus je kan haar nog naar je hand zetten. Indien het toch zou tegenvallen, vertel het mij dan… Dan kan ik opnieuw een klaagzang bij haar gaan afsteken.
Link naar Kitty: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=149785#post149785
Na de toch wel goede innigheid met Kitty en een gezamenlijke douche, namen we afscheid. Ik ging een stukje eten. In de eetruimte bakte ik mezelf een lapje vlees en grabbelde wat mee van het buffet. Het eten was tamelijk goed. Toen ik mijn eetbak bijna schoongelikt had, kwam Kitty daar binnen. En ze kwam nog bij mij zitten ook. Ze heeft duidelijk goed geluisterd naar mijn advies en lijkt nu pas te snappen wat aftersales inhoudt. Er kwam nog een ander Hongaars mokkeltje bijzitten en ik keek geamusseerd toe hoe ze hun balletjes in tomatensaus degusteerden. Honger dat ze hadden… Niet normaal! Ome SFL zag dat het goed was, verontschuldigde zich en liet het tweetal even alleen.
Terug in de bar raakte ik in gesprek met nog enkele dames… Onder wie de Italiaanse Luna die ik ooit eens mocht beminnen in LR. Zij was via een vriendin in YY verzeild geraakt en klaarblijkelijk stond het haar daar nu ook aan. Ze heeft een goed voorkomen, is superlief en vertrouwde me zelfs toe dat ze terug begonnen was met roken, maar toch had ik deze keer geen zin in haar. In mijn diepste onderbewustzijn was ik op zoek naar iets anders. Iets dat ik eerder op de dag rond de paal zag hangen.
SFL moest niet lang zoeken, want zij vond SFL eerder en maakte me meteen gek door haar hand in mijn groen ijsberenvel te steken. Met haar behendige vingers speelde ze met mijn ballen. Je moet voor ballenraper bij de tenniscompetitie gaan, raadde ik haar aan. Met Surinaams-Nederlands accent sprak ze me toe: zullen we samen gaan spelen in de kamer? Waarom ook niet, dacht ik bij mezelf… Maar eerst nog een beetje tijd rekken en nader kennis maken. Ze stelde zich voor als Leyla en ik moest van haar raden waar ze vandaan kwam. Zuid-Amerika antwoordde ik zelfzeker en doelde op het Surinaamse… Ik was fout… Zij was namelijk Marokkaanse, corrigeerde ze. Ach ja, SFL heeft al wat Marokkaanse hertjes op zijn kerfstok staan en de algemene regel zegt dat je bijna altijd zeker bent van goede seks. Net zoals ik persoonlijk vind dat eveneens de Duitse en Poolse haast nooit tegenslagen op de kamer. Afijn ik liet blijken dat ik geen probleem met haar afkomst had, want SFL is geen racist zoals RP dat soms beweert. We besloten naar de kamer te gaan, maar helaas waren er nog een deel wachtenden voor ons. We namen dan maar plaats in de zetel en doodden de tijd met een lang en interessant gesprek dat hoofdzakelijk handelde over Sire, Antwerpen, of er nog Belgen zijn, de kwestie Israel, Vlaanderen en Nederland en de 7 verschillen, religie…Etc. Zat het in de prijs inbegrepen of niet???? Maar deze Berberse dame (met gezond verstand) gaf me op alles gelijk. Het leven kan toch mooi zijn als je weet dat een halve Jood en een geassimileerde Moslima de liefde zo meteen zullen bedrijven. Dat moet kunnen, zoiets… Volmondig over eens.
Link naar Leyla: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=149783&postcount=1
Na een halfuur konden we eindelijk de kamer op. We namen een douche, wasten elkaar en begaven ons daarna op bed voor een uitgebreide knuffelsessie. Ze rookte een sigaret, speelde met mijn knuppel, stelde vast dat ik niet besneden was en ik merkte eveneens op dat ook zij niet besneden was. Ik gelukkig, zij gelukkig, iedereen gelukkig en we vingen aan met de fun. Persoonlijk vond ik deze Berberse dame, die in Duitsland geboren is en nog steeds in Düsseldorf woont, wel een knappe verschijning. Groot, zacht velletje, lieve snoet en sympathieke oogjes. Nadeel was dat haar taille iets fijner mocht en haar kleine tietjes iets steviger. Zonder dat ene zwembandje zou ze de perfectie benaderen. Over perfectie gesproken: zoals menig Marokkaanse DVP kende ze haar stiel en neukte het bloed uit mijn hoofd. Alle mogelijke standjes passeerden de revue. In totaal spendeerden we een uur op de kamer en kwam ik eenmaal tot mijn hoogtepunt op z’n hondjes waarbij zij riep: OOOOOHHHH Schatzie, Ich komme gleich!!!!!! En de tweede keer lag ze op bed te roken en met zichzelf te spelen, terwijl ik mezelf zat af te rukken en het goedje over haar buikje spoot. Af en toe moet een mens eens iets kinky ondernemen hé. De sessie met haar was dus in één woord FANTASTISCH te noemen. Na de knuffels en de douche nam ze nog tijd voor mij en maakten we nog een praatje over de dingen des levens. Zo informeerde ik over de andere Marokkaanse godinnen die ik ooit gewipt heb en of ze hen soms kent. Mijn oren kwamen spits rechtop toen we het over een gezamenlijke kennis hadden. SFL werd hier ingelicht over zaken die Ysbeer11 ook wel interesseren. Ondanks het feit dat we elkaar zopas de pleuris neukten, kwam mijn pik spontaan bij een bepaalde gedachte weer overeind en buiten zijn wil om begon hij een liedje te neuriën over wolven en Colombiaantjes enzo. (Dit laatste is een inside joke of iets dergelijks van de Bulls of voor ijsberen met een helder dieptezicht!). Helaas ging mijn lul snel weer liggen, want hij was behoorlijk aan gort geneukt. Kan je overkomen wanneer je voorheen die dag al 6x geëjaculeerd hebt.
SFL liet deze gekke Berberse meid weer alleen zodoende ze weer zou kunnen aanvangen met haar dagelijkse bezigheden in YY. Toch viel het hem nu goed op dat hij flink op dreef was. Zou er vandaag misschien een record kunnen sneuvelen. Dat zou kunnen, maar dan moet hij wel beroep doen op erectieversterkende doping. SFL is op alles voorbereid en begaf zich naar de lockers om zichzelf wat van het goedje toe te dienen. Hierbij even aanhalen dat de kleine lockers ook wel een nadeel zijn… Maar dat is alles van nadelen: de Turken in groep, geen planten in de wellness en te kleine lockers. Voor de rest alleen maar voordelen aan YY. Tussendoor vermelden dat mijn laatste 3 bezoeken aan YY in tevredenheid stegen en zoals het er nu is, vind ik persoonlijk YY al beter geworden dan GT. Zeker nu na de vernieuwing zijn er veel dames bijgekomen en neemt het cliënteel ook opnieuw toe.
Dit even tussendoor, nu verder met het verslag. Er zit altijd wat tijd tussen vooraleer mijn doping in werking treedt en daarom eerst nog even relaxen in het natte gedeelte. De sauna binnen eens testen, het Turks stoombad en na koude douche nog even in het zwembad gaan. Dit was van korte duur, want ik werd verstoord bij het baantjestrekken toen een vetzak van een hufter in het water sprong. Op zich niets mis mee, ware het niet dat de smeerlap na een extreemzwetende saunabeurt niet de moeite nam om zich te douchen. Zo snel als hij in het water was, zo snel kroop ik er weer uit. SFL ploetert niet graag in water met andermans zweet erin… En wie weet wat deed hij nog allemaal in het water?
Na me nogmaals te wassen (ik begin er teenschimmel van te kweken met al dat gedouche) keerde ik terug naar de barruimte. Daar stond de muziek hard… Vooral Dance en Exotische muziek. De negermuziek van in de namiddag was eindelijk vervangen. Rond de paal hingen miss Venezuele en miss Colombia het beste van zichzelf te geven. Ik bleef staan en lonkte even naar hun show… Toen deed ook de werking van mijn doping zijn intrede, want ik kreeg een stijve van jewelste. Een ijsbeer in de buurt deinsde al achteruit, daar ie dacht dat ik een baseballknuppel onder mijn badjas had, waarmee ik zo meteen de keet zou verbouwen.
Ik was helemaal in vorm en wou nog wel een gooi doen naar mijn persoonlijk record (staat momenteel op 6 gedurende 1 saunaclubdag). Lang moet ik er niet mee wachten, want uiteindelijk word ik er ook niet jonger van. Even rondwandelen in de bar dan maar. Helaas niet meteen veel soeps voor mij te vinden. De meeste naar mijn goesting waren bezet of reeds weg en naar enkele anderen durfde ik niet zelf toestappen omdat ze zo boos keken. Aan de andere kant van de toog zag ik precies nog wel iets degelijks staan. Een grote engelachtige verschijning, zuigend aan een sigaret. Even van naderbij bekijken… Hmmmmm, haar ken ik van ergens. Heel onopvallend zet ik me naast haar neer en bekijk haar eens met een scherper oog. Nu ken ik ze: ik heb haar 2 jaar geleden al eens geneukt in PHG. Ik blijf haar aankijken in de hoop op enige reactie en bij het minste oogcontact, knik ik gereserveerd gedag. Ze negeert me, schijnt me helemaal niet te herkennen en draait haar kop zo hautain mogelijk naar de andere kant. Wat een chagrijnig kind, denk ik bij mezelf en ik bestel nog een wodka. Dat God zo een omhooggevallen karakter in zo’n begeerlijk lichaam durft steken!
Terwijl ik van mijn wodka zat te slurpen vloog opeens Leyla me weer om de hals. Lachen, gieren, brullen… Heerlijk als een meisje zo zichzelf kan zijn. Het blonde hautain mokkeltje naast me schijnt Leyla goed te kennen. Ze beginnen tegen elkaar te lullen als marktwijven en ook mijn persoontje komt ter sprake. Uiteindelijk bracht Leyla de omhooggescheten engel en mij toch dichter bij elkaar en we knoopten een gesprek aan. Leyla had tegen haar gezegd dat ik een lieve jongen ben, die dames zacht en met respect behandelt. De blonde engel glimlacht en geloof me, met zo’n brede smile was ze eens zo knap.
Ze stelde zich voor als de Poolse Weronica en ik speelde daar op in omdat ik ook Poolse roots heb en er in februari naartoe reis. Het gesprek kwam op gang en ik vertelde haar van 2 jaar terug in HG. Ze bevestigde daar gewerkt te hebben, maar schamend gaf ze toe mij vergeten te zijn. Ik suste haar en lichtte toe dat ik er in slaag een meid na 3 maand al niet meer te herinneren. Ze schaterde het uit, maar ik wees het bewijs meteen aan door naar Kitty te gebaren. In de zomer mee gestengeld, zei ik… En vorige met haar op kamer beland. Pas na die kutsessie, viel het me weer te binnen!!! Laat je dan maar geen derde keer vangen, adviseerde de Poolse schoonheid mij oprecht. Ik verzweeg wijselijk de escapade van eerder op de dag. Uiteindelijk begon ze weer over mijn gedeeltelijk Poolse roots en giechelde erop los. Toen ik vroeg waarom ze dat zo lachwekkend vond, verduidelijkte ze dat ze eerder dacht dat ik een Turk was…. Ik dacht bij mezelf: ga zo door en ik sla zo meteen deze barkruk op je bek aan splinsters! Mijn misnoegdheid over het Turk zijn, ging snel over toen ze verder ging en zei dat ze met Turken niet de beste ervaringen had. Daarom dat ze afstandelijk deed… Nu ik haar terug leuk vind na deze vaststelling, verkloot ze het terug voor haarzelf en zei dat ik er arrogant uitzag. Nu is het genoeg, dacht ik… En ik vond jou hautain, grom ik naar haar. Ik kende het juiste woord niet in het Duits en uiteindelijk verstond ze niet wat ik bedoelde. Maar goed, even later bleek dan toch dat we ons beiden vergisten in elkaar: ik lijk arrogant, wanneer ik er verlegen en ongemakkelijk bijzit en zij doet afstandelijk omdat ze dacht dat ik een Turk was. De racistische pekelteef… Wacht maar tot ik dit aan RP vertel, dan komt hij ze met insectenverdelger kapotmaken.
SFL tilt aan positieve en negatieve discriminatie niet zo zwaar en vandaar dat hij haar maar gebood mij mee naar de kamer te nemen. Ik liet haar voorgaan en aanschouwde nogmaals haar ranke en slanke silhouet van achteren. Een blondine, 1m80, benen van 2m, lekkere stevige kont, blank velletje, helderblauwe ogen (das Arischen ras, verdammt…Dat verklaart alles), lief wipneusje en naturelle C-cups. Prachtwijf en qua uiterlijk samen met Kitty de topattractie van YY. Later zal ik ervaren dat ze ook de topattractie in bed is, want ze heeft me letterlijk en figuurlijk kreupel geklipperd. 2 uur spendeerde ik met haar op de kamer en dat bedroeg 200€… Maar die sessie was dan ook het volle bedrag waard. Ze begon met een massage, daarna uitgebreid tijd voor een voorspel, op z’n tijd een heerlijke superpijpbeurt heel diep. Ik speelde met haar poes en befte ook even, maar dat leek ze niet heel leuk te vinden. Het hoogtepunt van de pijpbeurt was toen ik van haar op mijn knieën moest gaan zitten, zij mijn lul diep in haar bek nam en met één hand zachtjes door mijn reet streelde en mijn ballen aaide. Terwijl ze zo bezig was, kronkelde haar lichaam voor mij over het deken. Ik kon voorover buigen en lekker in haar billen knijpen en ook haar reet zachtjes strelen. Heel opmerkelijk waren haar zachte schaamlippen. Nog maar zelden heb ik een zo mooi ogend kutje gezien dat zo zacht was. Een kut die letterlijk tot kunst verheven was. Het neuken zelf overtrof nog eens de enorm geile pijpbeurt. Die Poolse is zo lenig als een kat en heeft zo’n sterke dijspieren dat ze je lul er zo kan afknijpen. Ik wed ervoor dat als je een leeg blikje tussen haar kontskaken steekt, dat ze het tot een klein hoopje blik samen kan persen. Haar handelingen waren zeer verfijnt. Waar ik zei dat Leyla haar stiel goed beheerste, daar bracht deze Weronica mij in een andere dimensie. Net zoals die andere Poolse van mij (Paula GT) is ze eveneens een hybride PSE-GFE… Alleen is zij veel knapper dan die andere. We hebben heeeeeeeeel lang geneukt en door de doping lukte me het pas met veel moeite om klaar te komen. En door de vele orgasmatische uitspattingen van die dag produceerde SFL al niet veel meer. Ik kwam in haar klaar terwijl ze plat op haar buikje lag en ik langs achter diep in haar zat en terwijl ik haar hals likte en aan haar vingers zoog. Wat een goddelijke engel, dacht ik toen ik rilde van genot en de laatste druppel eruit perste. Meteen een nieuwkomer in mijn ultieme top5 allertijden. Nog maar 23 jaar en zo’n talent: het is haast niet te vatten. Ze heeft heel veel progressie gemaakt sinds die keer 2 jaar geleden, zoveel is duidelijk. Ik herinnerde haar als een degelijke Poolse, maar wat we nu overkwam vergeet ik nooit meer.
Na deze bad romance knuffelden we nog wat na. Ze vertelde mij dat ze zo’n 3 dagen per week werkt en woensdag één van haar vaste dagen is. In PHG is ze weggegaan vanwege de tijdsschema’s die ze de dames verplichten om daar te blijven. Blijkbaar is dat een heel boekhouding daar. Wij beren merken er niets van, maar van haar geloof ik het dus wel. YY is voor haar ideaal omdat ze binnen en buiten kan lopen wanneer ze wil en geen schema’s moet nakomen voor de eigenaar. Bovendien studeert ze nog en op sommige dagen moet ze ’s avonds vroeger weg voor avondschool. Bij het afscheid schudden we elkaar de hand op de goede afloop van iets wat als een dom misverstand begon.
Link Weronica: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=149781#post149781
Mijn piemel hing aan flarden: door zowel de Marokkaanse als de Poolse aan gort geneukt. En de gooi naar mijn nieuw wereldrecord kon mijn rug op. Ik voelde mijn hart kloppen in mijn eikel en als ik een plasje ging plegen, straalde de zeik alle kanten op. Een vent naast me aan de pisbak vroeg al of ik daar beneden een douchekop had en of er zich problemen voordeden aan mijn prostaat. Ik hielde het dus wijselijk voor bekeken en ging nog wat drinken in de bar. Omdat Picasso1 dat zo geweldig vindt, probeerde ik nog een beetje bijdehand voor te komen bij de bardame. De brunette met golvend haar (ziet er zo’n beetje Spaans uit), maar ook voor haar deed SFL niets ter zake. Achteraf zou ik nog eens kunnen proberen bij de blonde schoonheid, die vroeger barvrouw was maar nu tot theke gepromoveerd is. Helaas is zij niet de vriendelijkste thuis en wanneer ze haar bek opentrekt, dan knap ik er ook echt op af… Dus geen poging bij haar.
Na een paar drankjes, kleedde ik me weer aan en keerde weder naar huis. Kerstmannetje zijn zak was weer leeg en dacht met een voldaan gevoel terug aan zijn elfjes van die dag. Over elfjes gesproken. Het ondeugende elfje met het elfjespoeder ging samen met mij naar buiten en op de parking raadde ik haar aan voorzichtig te zijn. Zo’n dun sneeuwtapijtje kan heimelijk glad zijn. Ze lachte mijn advies weg en zou me tevens niet verbazen mocht ze in haar wagentje opnieuw met elfjespoeder aan het spelen geweest zijn.
Vandaag heeft SFL lang geslapen en gedurende de hele dag is Zijn sikkel aan het recupereren van dat dagje YinYang gisteren. Hopelijk komt het nog goed voor morgen, want dan is het kerstparty in VV en ook daar hoopt deze viespeuk een fijne tijd te beleven!!!!!
Tot schrijfs, beste ijsbeertjes
SFL
:asshole:
molaar
17 december 2009, 21:23
[QUOTE=SFL;149790]:biggrin:
. Wat mij ergert is dat ze altijd zo gezellig in hun kuttaaltje zitten te lullen. "
Wat ik me afvraag , als jij met vrienden naar de Duitse Saunaclub gaat praat je dan Duits met elkaar :biggrin:
Trouwens Leyla is ook half Turks ;)
janjanjan
17 december 2009, 21:57
ik ben geen racist (dat zal ik verderop in dit verslag nog wel bewijzen).
Maar niemand kan ontkennen dat Turken in groep geen zwijnen zijn
1 zin later: Done :biggrin:
Phoenix77
17 december 2009, 22:00
December Thursday 10th & Friday 11th, 2009
Geachte IJsberen vrienden,
It's always a pleasure to share with you an escape to my sweet paradise in the countryside of Limburg. This time I took with me 2 guys from my hometown in the east suburb of Paris and we ride with the car. One of them (I'll call him Frank) is a good old fellow I knew at high school. We've done 2 trips together to Amsterdam but each time he didn't dare to do the step and visit a working girl, with regards to the fact that he's married and his wife is always suspicious. And the other, Frank's friend (Adams is his name), was the driver. They've never been to any Sauna club / FKK so I was the one to show them the ropes.
So Adams was the driver and I had to read maps and show him the way. We had no GPS, the only things I brought with me were the directions I wrote down from www.viamichelin.com, and a regional map of Nord Rhein Westfalen which included Roermond since it's not far away from the German border.
I think it's always better to know perfectly the route and not to be dependant on that GPS technology, even if it means getting lost in the region many times. We got confused with all these signs : Roermond 6000 - 9900, Roermond 1000 - 2000, Roermond 3500 - 5000 ..... Only locals can understand all these codes and which zones do they refer to. The worst situation was when we tried to exit Roermond on our way back to Paris and looked for the entry of highway A73. We found ourselves in the dutch border close to Heinsberg and had to do all the way back to Roermond !
Girls, girls, girls ...
There was a decent line up, almost 30 girls and most of them were stunning beauties.
1. Katja (DE)
blonde, petite, early 20s, speaks only dutch and german. Luckily I learned some dutch, just about the level required to have a decent conversation so we spoke in Vondel's taal
As I was hanging around the bar in search of my partner. I stumbled upon a dream girl, the magasine cover type, a sexy blonde with an angel face : Katja from Dusseldorf. When I saw her angel face I knew there would be no way for me to be in search of another girl. She told me she has worked in Maasbracht de Wallen, it's red light district indoor on half way between Roermond and Maastricht, website : http://www.limburgsewallen.nl/
At the beggining when she started to work at Yin Yang, she tried to set the restrictions she was used to when she worked in a window. But soon she realised she had to increase her standard level of services in order to compete with the other girls.
When I asked her how much she took for an hour, she answered 100€. and when I told her 75€. which is the official price of the club (I didn't insist), She said "yes, let's go to 75". I guess she realised that by sticking to her own price, she would not win 25€, she would lose a client and then lose 75€. Some girls tend to settle their own prices because they know they will find easy going men or first timers who are willing to pay that price, unfortunately.
We spent 1 hour, had sex twice, mind blowing.
2. Lisa (HU)
blonde, early 20s, speaks english, german. I went for the 30 minutes session.
-------------------------------------------------------------------------
Tweede dag
December 11th, there was a Christmas Party. I tend to avoid the parties in sauna clubs because it's always too crowdy, the entry is more expensive, and you wait more time to get a room. But in fact it was just about the same as a normal day. The price of the entry was the same (50€), it was not too crowded, the rooms were still quickly available. The only difference was the food served, there was a turkey, some wine, and the girls were dressed in Santa Claus, which makes them very pretty :biggrin:
3. Mercedes (HU)
stunning blonde, late 20s, very tall (at least 1.90 with high heels), speaks dutch, german and english. The typical German model type, one of the most dazzingly beautiful girls I've ever met. I spent 1 hour with her, 75€
4. Jennifer (PL)
Jennifer polish girl, very pretty, 30 years old, petite (less than 1.60) brunette with a feline face, speaks only dutch and german. We didn't have much problem of communication thanks to the basic dutch I learned. I spent 1 hour, 75€
My friends were delighted with that brothel concept. They liked the fact that they only pay 50€ and they can make themselves at home all day long, chat 5 minutes with the ladies without being engaged to a session. Franck told me that he had the impression to live the 1001 nights, and he would make this place his own harem if he could the other guys kick out :biggrin: Before we arrived he had no intention to partake the ladies' services, always thinking about his suspicious wife, (remember he's been twice with me to Amsterdam and he did nothing). But this time he totally lost control when a pretty young jamaican honey laid down next to him in the kino room and started to make him a blowjob.
Adams has gone for Naomi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10524), half hungarian, half italian. I made them meet up at the lockers room. I had already been twice with her in my previous visits.
If you don't like to be harrassed by sharks like at World, Oase and Palace, this place is perfect for you. For 2 days long, I haven't been pushed by a girl to do a session, not one single time. The ladies don't have the right to act like this and they cautiously respect that rule.
Aside from Amsterdam and its nicely enlightened canals, Yin Yang remains by far my favorite place in all Netherlands, and I can highly recommand you to go and see by yourself how beautiful it has become after the renovation work.
Met vriendelijk groet ;)
Ascari
18 december 2009, 02:08
:biggrin:
Vier Turken zetten zich erbij en zitten een beetje luidruchtig te wezen. Hun bedoeling was dat ik zou oprotten zodoende ze de zithoek voor hun alleen hadden. Maar dan kennen ze SFL niet, die koppig bleef zitten. Wat mij ergert is dat ze altijd zo gezellig in hun kuttaaltje zitten te lullen. Kortom: het kwam erop neer dat ze daar een kwartier de pimp en de gangster aan het uithangen waren en dat ze het duidelijk niet konden verkroppen dat ik rustig bleef zitten. Toen twee dames zich bij hun op schoot nestelden, waren ze helemaal stoer… Eén van de dames kon me uiterlijk wel bekoren en heel even liet ik mijn blik over haar silhouet dwalen. De kerel bij wie ze op schoot zat, keek provocerend terug naar mij en zijn maat, die naast hem zat, vroeg ik het belabberd Nederlands wat ik zo aan het staren was. Niet alleen zij waren de man, maar door het illegale elfjespoeder van de Hongaarse, voelde ik me ook kiplekker in mijn vel. Ik maakte hen duidelijk dat ik naar het meisje keek en dat daar niets mis mee is. Bovendien kijk, staar en geil ik naar wat ik wil. Indien zij het nog veel in hun kop zouden halen van te provoceren, waarschuwde ik hen, dan zou ik het salontafeltje aan stukken rammen op hun muil. Eentje roerde zich en ging er heftig op in, maar de twee andere konden hem wijselijk genoeg bedaren. Toen 2 van hen vertrokken met hun dame, dropen de andere na korte tijd ook af. De meeste mannen hadden zich van hun plaats laten verjagen, maar ik bleef toch maar lekker stoer zitten. Niet dat ik weer een discussie wil aansteken ofzo, maar Turken in groep zou een club beter weigeren. Onlangs las ik nog wat geouwehoer over het deurbeleid van GT. Daar zie je zeker ook Turken, maar niet in groep en daarmee blijven ze ook kalm. Vroeger was dit een plaag van YY en de Roermondse saunaclub is er op gegeven moment bijna aan ten onder gegaan. Om dit niet meer mee te maken en het succes van nu te behouden, zouden ze beter ook een strenger deurbeleid hanteren. En nee (voor al RP dit leest), ik ben geen racist (dat zal ik verderop in dit verslag nog wel bewijzen). Veel dames in YY zijn het trouwens met me eens daarin, want dit gegeven ging niet onopgemerkt voorbij.
Beste SFL dit bovenstaande valt mij erg tegen van je. Ik vraag mij af in wat voor conditie je dit hebt geschreven....
Jij schrijft dat de sommige dames een hekel hebben aan turken, dat zal misschien zo zijn, maar diezelfde dames hebben ook een hekel aan russen. Om dezelfde redenen die jij hierboven opsomt en laten we vooral bovenmatig alcohol gebruik niet vergeten.
Deze 'XXXXX' zoals jij ze noemt hebben jou die dag gespaard van een pak slaag tot misschien wat erger en dit blijkbaar jouw manier om deze heren te bedanken.
Dat je voor je jezelf opkomt is prima, maar wat je vervolgens hierboven schrijft is beneden alle peil.
SFL
18 december 2009, 10:50
Hahahahahahaha, heerlijk op weer een discussie uit te lokken.
Dat is het verhaal van mijn leven, beste vriend... Iemand heeft me graag of iemand moet me helemaal niet. Iets tussenin bestaat in mijn geval niet.
Ik ben nog steeds voorstander van vrije meningsuiting en sta open voor een dialoog.
Ik zeg altijd: vooraleer je iemand racist noemt, geef me dan eerst eens de definitie van racisme. Als ik zeg dat alle turken ******* zijn, dan viseer ik idd een doelgroep en kan dat te maken hebben met racisme. Nu zeg ik hier dat de Turken in clubs (alleen ervaringen in YY) die in groep komen zich altijd moeten kunnen aanstellen en dat ze zich gedragen als *******, dan is dat een bevinding en is het mijn volste recht om mijn gedacht daarover te zeggen. Als hen dat niet aanstaat, dan moeten ze zichzelf maar gedragen.
Jij bent echt wel goed, zeg: ik moet hen nu dankbaar zijn dat ik geen pak slaag gehad heb?????? Ben je helemaal op je kop gevallen???? Dus als jij op een nacht in een ghettobuurt van Rotterdam loopt en jij wordt niet gemolesteerd daar, dan stuur je de hanjongeren ginds en boeket bloemen uit dank dat je geen meppen kreeg. Heel nederig van jou, mijn beste. Maar zo werkt het bij mij niet. Ikzelf kan heel goed inschatten wanneer en bij wie dat ik stoer kan doen of een grote bek opzetten. Hadden ze willen knokken, dan mochten ze het proberen. Ik denk dat ze uiteindelijk de domsten nog niet waren op eentje na en juist daarom hebben ze het zo gelaten.
Bovendien ga in naar een saunaclub voor ontspanning en niet om ruzie te zoeken, mezelf te laten provoceren en zeker niet om mijn plaats in de zetels af te staan zodoende dat zij zichzelf nog feller de koning konden voelen. Jij was waarschijnlijk meteen recht gesprongen alsof zij een zwangere of bejaarde vrouw waren in de bus. Daarom juist lopen ze zo over jullie heen!
Dat geef ik grift toe: Russen zijn zeker niet populair bij DVP's en Polen al evenmin. Niet zozeer in de minachting naar de vrouw toe zoals "sommige" Turken, maar wel omdat het zuiplappen zijn en ruig omspringen met de dames. Bij alle drie deze groepering komt gebrek aan menselijk respect zeer weinig voor. Doch, ik meen niet geschreven te hebben dat Russen zo niet zijn.
Tegen een nieuwe dame of een wantrouwige verklap ik dan ook nooit mijn roots. Slechts enkelen weten dat van mij, maar die kennen mij dan ook veel beter. Ik ben in Vlaanderen opgegroeid en behandel alle dames correct. Ook al ben ik dan een enkeling van Russisch/Poolse afkomst die dames respecteert. En jah, ik drink graag, maar nog nooit heb ik daar iemand leed mee aangedaan of gehinderd. Ik gedraag me altijd in de saunaclubs!
In welke conditie ik mijn verslag geschreven heb????
Wel: mijn pik deed nog behoorlijk pijn, ik vertoefde nog in een gelukzalige roes van de 5 veroveringen, lichaamsdelen voelden lamlendig aan... Maar ik had nog geen druppel alcohol aangeraakt toen ik dit schreef.
Groetjes, liefste Ascari
Even goede vrienden, wat mij betreft
Beste SFL dit bovenstaande valt mij erg tegen van je. Ik vraag mij af in wat voor conditie je dit hebt geschreven....
Jij schrijft dat de sommige dames een hekel hebben aan turken, dat zal misschien zo zijn, maar diezelfde dames hebben ook een hekel aan russen. Om dezelfde redenen die jij hierboven opsomt en laten we vooral bovenmatig alcohol gebruik niet vergeten.
Deze 'XXXXX' zoals jij ze noemt hebben jou die dag gespaard van een pak slaag tot misschien wat erger en dit blijkbaar jouw manier om deze heren te bedanken.
Dat je voor je jezelf opkomt is prima, maar wat je vervolgens hierboven schrijft is beneden alle peil.
volmer
19 december 2009, 12:46
dit is misschien een vraag waar verschillende antwoorden op gegeven kunnen worden,maar wat is nu een goede avond om naar roermond te rijden.
ik moet een behoorlijk stuk rijden vandaar.
zijn er vaste wandelaars die daar een antwoord op kunnen geven,bedankt.
zeppos58
19 december 2009, 13:11
Dit is zowat geldig voor alle clubs
Vrijdag en zaterdag zijn meestal het drukste.
Donderdag is ook een goede dag.
zondag en vooral maandag zijn rustig tot zeer rustig.
Weet ook dat de laatste weken van het jaar veel meisjes naar hun thuisland trekken om het eindejaar ginds te vieren.
longdivision
19 december 2009, 14:26
@ SFL:
Niet alle Turken zijn zoals jij beschrijft, ook niet in groepen. Ik ben wel 's 6 man sterk (allen turks) naar binnen gekomen en we hebben een leuke avond gehad. Het verschil is dat ook dat we geen van allen patsertjes zijn, die zo nodig een gouden Rolex moeten laten zien, die met drugshandel verdient is. Die de drankkaart bijvullen met 50eu en dan wel even een paar duizend euro aan briefgeld moeten laten zien. Dat zijn gewoon zielige mensen.
Overigens is dit gedrag ook vaak genoeg te zien bij Nederlanders (ik noem bv, kampers en jongelui van rijke ouders), die dan even moeten laten weten dat ze binnen zijn.
Trouwens, er zijn genoeg meiden die dit soort foute gasten bijzonder aantrekkelijk vindt. Daar ligt het echte probleem, denk ik. Verder vind ik dat de leiding dit soort mensen een waarschuwing moet geven, dat zulk gedrag niet gewaardeerd wordt en dat ze zich normaler moeten gedragen. Doen ze dit niet, dat ze dan vriendelijk moeten worden verzocht om te vertrekken.
Maar dit soort mensen besteld wel flessen champagne en laat het geld rollen, dus hier is management niet zo happig op, gok ik. SFL, morgen ben ik in YY ;)
Tarzan
19 december 2009, 18:46
Zijn de duracell konijntjes nog in Ying Yang?
Big30
19 december 2009, 18:53
http://4.bp.blogspot.com/_bFENQXnZ21c/RpCNtUucy7I/AAAAAAAAACs/5wjCPkKU1aU/s200/duracell%2520lapin.jpg
Ik wist niet dat in YY Duracell konijntjes rondliepen, heb je ze daar misschien met de Pasen gezien?
C&R ;), geen idee of ze nog in YY zijn.
Big30
Jetliner
19 december 2009, 20:16
Rrraaahhh, de Tweeëiige Transsylvaanse Tweeling :teuflisch: :teuflisch:
Goed dat ik dit duo op tijd en stond nog eens kan oprakelen.
Uit onze doos curiositeiten. Doe mij maar de zwarte helft, arf-arf!!!
Ademen doen ze beslist nog. Ergens dolen ze rond.
Ascari
19 december 2009, 20:44
Jij was waarschijnlijk meteen recht gesprongen alsof zij een zwangere of bejaarde vrouw waren in de bus. Daarom juist lopen ze zo over jullie heen!
Deze aanname is nergens op gebaseerd, wat ik op dat moment had gedaan weet ik zelf niet eens, laat staan jij.
SFL, ik denk niet dat je mij hebt begrepen dus zal ik het duidelijker zeggen.
Van mij part had je met alle vier de vloer aangeveegd, ik was er niet bij en misschien had ik het zelfde gezegd als jij.
Het gaat mij meer om je taalgebruik op dit forum, jij vindt dat jij de vrijheid hebt om dit allemaal te zeggen en deze conclusies te trekken.
Dan neem ik de vrijheid om je conclusies in twijfel te trekken en dat te uiten.
Wat mij betreft ook 'even goede vrienden'.
Ascari
sofaking
19 december 2009, 21:44
Ik begrijp die vergelijking eerlijk gezegd niet goed. Ben eens met het blonde konijntje op kamer geweest en ik was daar terug buiten vooraleer ik goed en wel wist dat ik binnen was. Terwijl duracel konijntjes juist lang en lang en lang blijven doorgaan....
Jetliner
19 december 2009, 21:54
Ik begrijp die vergelijking eerlijk gezegd niet goed. Ben eens met het blonde konijntje op kamer geweest en ik was daar terug buiten vooraleer ik goed en wel wist dat ik binnen was. Terwijl duracel konijntjes juist lang en lang en lang blijven doorgaan....
Je moest de zwarte kant hebben, Sofa! Dat is de pluspool!
SFL
20 december 2009, 11:29
En dat is ook jouw volste recht, beste Ascari!
En mijn taalgebruik is zeer gecensureerd, want ik scheld ook niemand persoonlijk uit.
Greettzzzzz
Deze aanname is nergens op gebaseerd, wat ik op dat moment had gedaan weet ik zelf niet eens, laat staan jij.
SFL, ik denk niet dat je mij hebt begrepen dus zal ik het duidelijker zeggen.
Van mij part had je met alle vier de vloer aangeveegd, ik was er niet bij en misschien had ik het zelfde gezegd als jij.
Het gaat mij meer om je taalgebruik op dit forum, jij vindt dat jij de vrijheid hebt om dit allemaal te zeggen en deze conclusies te trekken.
Dan neem ik de vrijheid om je conclusies in twijfel te trekken en dat te uiten.
Wat mij betreft ook 'even goede vrienden'.
Ascari
SFL
20 december 2009, 11:45
Hoi hoi LD,
Zeker niet allemaal en dat zal je mij ook niet horen zeggen.
Maar in veel gevallen wel en bijna altijd in groep.
Op dit forum meen ik het ook al gezegd te hebben dat dit bij Nederlanders, Duitsers of Belgen evenzeer het geval kan zijn. Zeker bij Russen die in groep komen, terwijl ik er zelf van afstam...
Maar ik persoonlijk lijk het wel steeds aan te trekken dat Turken naar mij toe willen provoceren. Wat ik ook zei en wat jij deels bevestigt is dat YY in het verleden er al bijna aan kapot gegaan is...
Waarschijnlijk ook niet alleen Turken... Misschien ook Marokkanen... Zelfs groepen Russen uit de buurt van Venlo heb ik er stoer weten doen.
Door Nederlanders, Belgen of Duitsers zie ik dan weer dat clienteel of dames er niet voor wegblijven.
Ik heb zeker niets tegen jou... En zeker niet tegen eender welke Turk individueel. En geloof het of niet, maar ik heb ook enkele Turkse vrienden. Alleen algemeen genomen zullen jullie nooit mijn beste vrienden worden. Maar dat is dan wederzijds, want Turken hebben het in het algemeen ook niet voor de Russische varkens die massaal iedere zomer naar Turkije afzakken.
Zelfde situatie als in YY: ze brengen het meeste geld binnen... Hoewel dat in YY niet elke would-be gangster met zijn geld gooit. Ik zie er genoeg die nog niet eens neuken daar.
Maar goed, hopelijk zien we elkaar eens in een club en kan ik dan hier in grote letters vermelden dat ik een welbespraakte en deftige groep Turken tegengekomen ben. Waarmee ik me amuseerde en proostte op de gezanlijke gezondheid. Positieve dingen zeg ik ook!
Groetjes
@ SFL:
Niet alle Turken zijn zoals jij beschrijft, ook niet in groepen. Ik ben wel 's 6 man sterk (allen turks) naar binnen gekomen en we hebben een leuke avond gehad. Het verschil is dat ook dat we geen van allen patsertjes zijn, die zo nodig een gouden Rolex moeten laten zien, die met drugshandel verdient is. Die de drankkaart bijvullen met 50eu en dan wel even een paar duizend euro aan briefgeld moeten laten zien. Dat zijn gewoon zielige mensen.
Overigens is dit gedrag ook vaak genoeg te zien bij Nederlanders (ik noem bv, kampers en jongelui van rijke ouders), die dan even moeten laten weten dat ze binnen zijn.
Trouwens, er zijn genoeg meiden die dit soort foute gasten bijzonder aantrekkelijk vindt. Daar ligt het echte probleem, denk ik. Verder vind ik dat de leiding dit soort mensen een waarschuwing moet geven, dat zulk gedrag niet gewaardeerd wordt en dat ze zich normaler moeten gedragen. Doen ze dit niet, dat ze dan vriendelijk moeten worden verzocht om te vertrekken.
Maar dit soort mensen besteld wel flessen champagne en laat het geld rollen, dus hier is management niet zo happig op, gok ik. SFL, morgen ben ik in YY ;)
BSesamstraat
20 december 2009, 16:30
Bedoel je de twee zusjes Carmen en Sandra?? De blonde( Sandra) die zit nu ook in Utrecht op het zandpad. heb haar de laatste 2weken 2x gezien ze zit er overdag. is ook meer haar ding omdat ze volgens mij altijd na 15 min van de kamer af was. Groet bbertb
Breezahlover
21 december 2009, 00:28
Woensdag de 23ste zal ik in de YY zijn. Meestal is het er redelijk druk, maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken vanwege de kerstdagen. wat denken jullie, zijn alle hertjes naar huis aan nde kerstdis, of valt er nog een hertje op te peuzelen de 23ste?
Ben benieuwd. Any insideinfo? bedankt!
Big30
21 december 2009, 01:15
Bedoel je de twee zusjes Carmen en Sandra?? De blonde( Sandra) die zit nu ook in Utrecht op het zandpad. Groet bbertb
Yep Carmen en Sandra (Rebecca) die werden bedoeld. Laat even in het midden hoe serieus de vraag was ;)!
Bedankt voor je info waar Sandra nu zit, ze had toch zeker wel fans ondanks het feit dat het beiden speedy gonzales types waren :biggrin:.
Gr.,
Big30
Big30
21 december 2009, 01:20
Woensdag de 23ste zal ik in de YY zijn. Meestal is het er redelijk druk, maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken vanwege de kerstdagen. wat denken jullie, zijn alle hertjes naar huis aan nde kerstdis, of valt er nog een hertje op te peuzelen de 23ste?
Voor elke club, dus ook YY geldt dat vanaf net voor de kerst tot de tweede week van Januari het rustig zal zijn.
Hoe rustig is altijd lastig te voorspellen. Ik ben geen YY kenner maar durf wel te schatten dat er maximaal 20-25 dames aanwezig zullen zijn. Maar in elke club zal het net voor de kerst rustig zijn.
Big30
dupke
21 december 2009, 10:53
Vorig jaar was het vrij druk in deze club tussen kerst en nieuwjaar zowel met hertjes als met beren.
Johnny99
21 december 2009, 13:29
Vorig jaar was het vrij druk in deze club tussen kerst en nieuwjaar zowel met hertjes als met beren.
Durf bijna te zeggen dat het rond de kerst tijd vorig jaar beter was dan de normale tijd, zowel kwa sfeer als aantal dames.
Dit is natuurlijk geen garantie voor dit jaar. Toch gaan we 3e kerstdag een kijkje nemen.
Hopelijk staat de muziek dan wel weer op een normaal volume, afgelopen zaterdag was het in de avond weer niet te doen, KEI hard, gesprek was niet meer mogelijk.
Hopelijk een uitzondering, de laatste tijd ging het goed vooruit!!
Voor de rest zaterdag een zeer aangename dag beleeft.
Fijne kerstdagen,
J99
Breezahlover
21 december 2009, 23:23
Dank voor het snelle antwoord! Ik zal er de 23ste vanaf 11h00 zijn. Uiteraard zal een recensie volgen!
Johnny99
28 december 2009, 19:21
Zondag 3e kerstdag naar YY.
Afgesproken met Dupke, HM om 13.00 uur op de parking. Snel de ijsberenmantel aangetrokken en naar het restaurant. Spek met ei bakken, HM zijn wereldberoemde uitsmijter. Laurent74 had zich intussen bij ons aangesloten.
Al snel druppelen er meer en meer ijsberen binnen. Het aantal dames was nog laag, maar zou in de loop vaan de dag oplopen naar een goede 30 schat ik.
Vandaag ook kennis gemaakt met Phoenix77, die zijn bezoek toch maar een dagje had uitgesteld ivm met de kerstsluiting van YY. Naar mijn idee heeft hij ook een prima dag gehad gisteren.
Na het ontbijt aan de bar kwam al snel een van mijn favoriete dames, Anja, ons vergezellen. Even de tijd genomen om bij te kletsen, ik had haar al een hele tijd niet meer gezien en zij ons ook niet. Haar aanbod om een kamer op te zoeken kon ik natuurlijk niet afslaan en dus al in de voormiddag voor de 1e ronde richting kamers.
HM was al weg voor zijn 1e ronde, Dupke en L74 wachtten nog even af.
Mijn goede voorbeeld deed volgen later want zouden de anderen ook nog met haar gaan kameren.
Na deze zeer goede kamersessie werd het tijd om eens te gaan bubbelen, relaxen en bijkletsen met de andere beren. Ondertussen was Dupke naar kamer vertrokken met Sylvia.
Toen werd het tijd voor het avond eten. Niet bijzonder maar ok. L74 nam na het eten afscheid van ons want hij moest maandag werken.
HM kwam terug van zijn avontuur met Anja en was blijkbaar onder de indruk want hij was wel erg stil.
Niet veel later met Maggy naar de kamer getogen voor een zeer goede 2e ronde van de dag. Toen we weer terug waren in de bar was HM ook al naar huis vertrokken en Dupke was ook spoorloos. Mijn vermoeden dat hij met Anja weg was werd een half uur later bevestigd.
Onze favoriete dames gedag gezegd en een goed uiteinde gewenst bleven Dupke en ik nog even in de bar hangen om wat na te kletsen. Daniëlle kwam er nog even bij zitten voor wat grappen en grollen.
Toch weer later dan gepland, tegen 23.30 - 24.00, YY verlaten.
Leuk om weer eens met met zijn vieren samen op pad te zijn.
Met een big smile naar huis gereden, weer een top dag in YY.
uurtje
30 december 2009, 11:56
Het was lang, geleden dat ik in YY was. Na het opgooien van een dubbeltje (danwel het raadplegen van het orakel) besloot ik gisteren in de namiddag naar YY te gaan. Eigenlijk is de reis er heen al een revival to the 90's. Mijn navigatiesysteem werkt daar totaal niet. Gelukkig had ik nog wel een redelijk idee omtrent de lokatie dus dat kwam goed. Eigenlijk was dat makkelijker dan het vinden van een parkeerplaats want die was bijna vol.
Het bleek binnen ook behoorlijk druk te zijn (met dito ongunstige DVP-ijsberenverhouding) maar veel beren bleek al snel te gaan.
Ik zelf had de verbouwing nog niet eerder gezien en denk dat het zeer mooi is geworden. Douches zijn mooi, "umkleide" lijkt ergens op en het welness gebeuren mag er wezen. Het eten is nog altijd erg goed. Echter...........het kan zeer zeer glad zijn op de vloer. Oppassen dus. Verder hebben de deuren van de kastjes een veer waardoor de deur meteen dicht gaat. Lastig soms. Kastjes zijn (vooral in de winterdag als je een jas mee hebt) toch al klein. Ja, een ijsbeer heeft altijd wel wat op en aan te merken...
Voor de rest niet zoveel bijzonderheden. Moest een paar keer wachten op een kamer. Daanaast heb ik niets tegen blowjobs, maar hou het dan wel bij de FKK variant. IK hou er niet van om op een kamer te komen waar men geblowd heeft....