PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Afrikaanse)

seksenfun
24 augustus 2010, 21:26
Haarkleur/-lengte : zeer donker bruin/halflang, wat gekrold
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : A, slank (zwart lolita-ke)
Nationaliteit/Taal : Afrikaans (genaturaliseerde Française)
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : gelukkig vrij van
Service: pmc, nzc, tz, beffen, vingeren, massage...
Voordelen: GFE (heel lief en ondeugend)
Nadelen: geen
Extra’s bij het bezoek: romantische tuinwandeling met extraatjes

Ze tongzoent nog heel goed ook. Ik ben met haar naar de kamer geweest enkele weekjes later.

Ik had haar gezien en vond haar nog een stuk mooier dan mijn "vriendinnetje" Naomie. Ik kon mijn blik nauwelijks van haar afhouden. Hier zou ik zeker een gesprekje mee aanknopen.

Terwijl ik rond half een/een uur wat aan het eten was van de bruch op het buitenterras, aan het eerste tafeltje links als je uit de bar komt, kwam zij buitengelopen, keek even in het rond en vroeg toen of ze bij mij aan tafel mocht komen zitten om een stukje te eten. Wat had ik geluk zeg! Er was trouwens nog plek aan andere tafeltjes. Gelukkig zat ze niet graag alleen. Een dame die bij jou komt zitten is zeker niet gedesinteresseerd in jou, zeg ik altijd maar.

Ze was wel een beetje verlegen in het begin. Omdat ik absoluut in haar geloofde, had ik er geen moeite mee om haar wat los te krijgen. Al gauw merkte ik dat ze niet alleen een zwarte parel was maar dat ze ook nog lief en vriendelijk is. Als haar eten ook op was kwam ze wat dichter bij mij zitten en legde haar benen over mijn benen.

Na small talk stelde ik haar voor of ze met mij een wandelingetje wou maken door de prachtig aangelegde tuin van YY. Ze stemde toe als ik niet te snel zou lopen omdat dit niet de makkelijkste weg is voor dames met hele hoge hakken. Voor mij was het een inleiding tot kamergang, hoewel zij daar toen nog zeker van kon zijn. Zo goed gaf ik het nu ook weer niet aan. Ik hield nog maar één kleine reserve voor het tongzoenen. Dat was aan tafel nog niet gebeurd maar daar kan ik inkomen.

Ik begon met haar van de trappen te dragen. Dit vond ze best grappig en voor mij was het geen moeite (gezien haar goede 40-kilo gewichtje).

De tuinwandeling verliep romantisch, zonder verdere details te willen vrijgeven. Ik was al lang zeker van een kamergang maar ze maakte nog tijd om wat te stoeien vooraf. Aan de bankjes helemaal beneden in de tuin.

Daarna vervolgde we onze weg naar de kamers. Het laatste stukje moet je wel door het gras, wat ook weer niet makkelijk was met haar hoge hakken.

Ik wilde gewoon naar binnen gaan via de deur van de kleedkamers maar zei stelde wat ondeugends voor. We zouden even gaan luistervinken en even de deur opendoen van een van de kamers daar. Ik zei haar dat ik dat ook niet leuk zou vinden en om het maar niet te doen. Ze wou wel eventueel zo een kamer binnenwandelen. Ik liet haar maar doen maar al snel kwam er uit de stille kamer rumoer.

Dus... de gewone weg bewandeld.

Op kamer verliep alles zoals ik het graag hebben en jullie weten intussen al wel dat dat een goeie GFE betreft.

Ik wilde vanaf toen vast en zeker op herhaling met haar gaan maar ik vermoed sterk dat ze niet meer in YY werkt. Ik ben de eerste twee weken 10 dagen op bezoek geweest bij YY en heb haar helaas geen van die dagen mogen spotten.

Hoop doet leven....

Badslippers
25 augustus 2010, 18:31
Ik wilde vanaf toen vast en zeker op herhaling met haar gaan maar ik vermoed sterk dat ze niet meer in YY werkt. Ik ben de eerste twee weken 10 dagen op bezoek geweest bij YY en heb haar helaas geen van die dagen mogen spotten.

Ha ha, dan heb je toch iets niet goed gedaan. Misschien dat je die tuinwandeling de volgende keer maar moet schrappen. Een donkere dame is meer te porren voor een strandwandeling!

Flurkman
26 augustus 2010, 13:05
Service: pmc, nzc, ....

Tikfoutjes?

seksenfun
26 augustus 2010, 16:25
ja :smoke:

Jünther
26 augustus 2010, 22:33
Zwartje?
Ik dacht dat we die tijd voorbij waren...
Zeer denigrerende aanduiding, hoewel waarschijnlijk zo niet bedoeld door Seksenfun.

Negroïde dame, noemt dat.
Zo-ie-zo niet nodig om in de titel te vermelden.

Big30
26 augustus 2010, 22:35
Zwartje?
Ik dacht dat we die tijd voorbij waren...
Zeer denigrerende aanduiding, hoewel waarschijnlijk zo niet bedoeld door Seksenfun.

Helamaal gelijk J, dus aangepast. Zal wel niet zo bedoeld zijn maar het woord is niet gepast.

zwartje
` zwart - je het -woord zwartjes 1 kind, meisje met zwart haar; 2 vroeger neerbuigend , thans minachtend neger(in); 3 zwarte silhouet: geïllustreerd met zwartjes '

B30

seksenfun
26 augustus 2010, 22:47
Ja wadde... allé goe da ge het aangepast hebt. Ik ga bijna alle keren met een dame op kamer die ik minacht :hammer: :hammer:. (Dat is een volkse uitdrukking, iets waar iedereen zich direct iets kan bij voorstellen, een belediging is bijvoorbeeld nikker.)

"dom blondje" (het internet staat er vol van met grappen er over; is dus minachtend bedoeld en moet zijn.... (vul aan a.u.b.)

Ook uit uw bron (woorden-boek nl) Big30:

zwartje:neger
Zwartje
We hebben 4 puzzelwoorden gevonden

4 MOOR5 NEGER7 MORIAAN8 SILHOUET

Wat een geluk dat jullie (juist) menen dat het niet minachtend bedoeld was, oef :smoke:.

Big30
26 augustus 2010, 22:51
Ja wadde... allé goe da ge het aangepast hebt. Ik ga bijna alle keren met een dame op kamer die ik minacht :hammer: :hammer:. (Dat is een volkse uitdrukking, iets waar iedereen zich direct iets kan bij voorstellen, een belediging is bijvoorbeeld nikker.)

Hoi S&F,

Zo heb je het natuurlijk bedoeld maar kan het wel gelezen worden!

Groet,
Biggie