PDA

Volledige versie bekijken : Vip-leden?



phoenix
25 augustus 2010, 15:31
Beste beren

kunnen we niet een contributie gaan aanvragen voor vip-leden..wie dat dan wil betaalt ik noem maar wat 25 euro per jaar( wellicht wat meer ) en dat telt de voorzitter dan op en gaat met dat of een deel van dat geld naar fkk's en koopt vrije maand kaarten bij een paar clubs die in de leden top tien staan. Per vip lid bestaat er dan altijd een relatief goedkope entree en deze exclusieve clubs zijn dan altijd voorzien van mensen die 1 maal per maand zeker komen.............................wees inventief, zeker als mensen zaken willen kopieren en dat is legaal!!!

wellicht krijg ik nu een lading kritek en blabla, nou ja alle aandacht is welkom ook positieve reacties!!! ik ben geen rijk man , dus het is inderdaad ook in mijn voordeel....
wij hebben enorm veel leden!.De vipleden zullen dan iets meer moeten prijsgeven van hun privacy, maar nog steeds kan je bijna alles anoniem regelen. als het echt zo is dat er mensen zijn die elkaar privegegevens ongewenst willen doorgeven, dan moet je dat beschermen.

privegegevens nog beter beschermen is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkhied......mijn moeder zegt altijd VERTROUW, maar vertrouw niemand.......
hoerenbezoek is zo ziekelijk slecht volgens velen dat de hele het enige is dat je nog kan redden....nou ja dat zul je neit uit mijn mond horen......maar velen denken wel zo!
Dus een afspraak met een medebeer zal nooit precies voor mijn huisdeur zijn, net zo min als dat ik vertel waar ik exact werk!

Admin
25 augustus 2010, 15:45
Beste phea,

Dit gaan we uiteraard nooit invoeren. Integendeel zelfs. IJBF geeft juist veel vrijkaarten aan de leden via het Beste Recensie vd Maand topic en de Tombola.

Ons forum is alleen zo groot geworden bij de gratie van de vele schrijvende leden die het hier naar hun zin hebben (ja en ondanks een natuurlijk corrupte en niet functionerende forumleiding :biggrin:).

Ieder IJBF lid is per definitie al een VIP-lid!

Admin

phoenix
25 augustus 2010, 15:51
ach het is maar een idee, ik zal es kijken of ik bij eventueel bezoek aan pt metmann of ik nog es ene sappig verhaal kan neerschrijven.....heb afgelopen week nog aardig gewipt, maar spetterend was alleen dame..........en daar nou een enorme recensie over te schrijven als ej daar al heel veel over kunt lezen op hookers.......maar goed ik ben ene creatieve geest dus vandaar die vip-leden....maar ik begrijp het wel dat de reactie afwijzend is.......