PDA

Volledige versie bekijken : Veronika (Poolse)

Dennis
22 mei 2006, 06:31
Naam: Veronika

Haarkleur/-lengte : zwart/ lang (in staart)

Lengte dame : 1.65 mt

Postuur/Cupmaat : slank/ B

Nationaliteit/Taal : Pools/ Duits (matig)

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : Niet ontdekt

Service: PZC, NMC, zoenen

Voordelen: niet professioneel

Nadelen: niet professioneel

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek: Leuke jonge dame met bril en grote oorringen. Het blijkt een "vakantiekracht" te zijn. Ze had een paar week vakantie genomen om te werken in PHG. Mooi slank figuur met heerlijke kont! Beetje verlegen en ze spreekt niet goed Duits, wat de communicatie bemoeilijkt. Verder gewoon een lief meisje.

Voor- en nadeel is haar amateuristisme. Je merkt dat ze nog maar kort in het vak zit en dat ze niet helemaal zeker is of ze het goed doet. De overtuiging daarbij ontbreekt. Ze pijpt desondanks toch wel goed. Zoenen in het begin wat onwennig en aarzelend, later toch wat uitbundiger. Het neuken ging best lekker, maar zo sensueel als bij (bijvoorbeeld) Vera ging het niet.

Goede service, leuke lieve mooie meid, die als ze bijleert (zelfverzekerder wordt in haar optreden) kans biedt op herhaling.

Knabbel
22 mei 2006, 20:05
Ja dit was het meisje met het brilletje wat ik even geheim wilde houden. Dacht eerst Monika te hebben gehoord maar het is wel degelijk Veronika. Proto-type meisje waar ik erg van hou. Klein met mooie borstjes en mooi figuurtje. Ik heb me uitstekend met haar vermaakt. Juist dat ze niet zo professioneel is vind ik dus ongelofelijk geil.

Knabbel :wink:

zaadmannetje
24 mei 2006, 01:06
ben het helemaal met knabbel eens , is ondanks dat ze niet veel duits spreekt een heel lief meisje, voor echte gfe . Ze doet geen FT maar is zeer lief op de kamer . ben er nu al 3 keer mee op de kamer geweest en heb steeds minimaal een uur van haar mogen genieten

Flurkman
23 juni 2006, 18:08
Geloof het of niet, maar dat amateurisme van Veronika doet dus echt de deur dicht... Opletten dat je flurk niet tussen die deur terechtkomt..! Ik schrijf zo snel mogelijk een recensie over haar, en ik beloof niet teveel superlatieven te gebruiken..

Wat een lekkere jonge meid... wat een leuk sexy brilletje... wat een mooi kontje... wat een onvermoeibaar entousiasme en inzet... PHG is haar eerste club, zegt ze... wat een snelle en goede leerlinge, dus... bon, de rest volgt in mijn recensie... In alle geval: een hééél lieve meid, onvermoeibaar en héét, ....

NB Ik draag zelf ook een modieus brilletje... dus we hadden direct een goed aanknopingspunt. Daarna niet meer los gelaten...!

Als ik nu voor één enkele keer wat kort door de bocht mag gaan: een heel lekker kutje, jong, gespierd, vlezig, soepel, beweeglijk, romig, nat, hot, flexibel, heerlijk om meerdere vingertjes tegelijk in die gaatjes te begraven... Wààr heeft ze die sexy ontvankelijkheid op zo'n korte tijd onder de knie(en) gekregen....? Heerlijk om zo'n meid te kunnen pakken, vooral natuurlijk omdat ze het zelf ook lekker vindt... Dat merk je wel aan haar smile...

Knabbel
26 juni 2006, 11:31
Afgelopen vrijdag ben ik weer naar Oedt gegaan. Het was jammer dat ik zaterdag niet kon vanwege alle andere ijsberen. Ik denk wel dat vrijdag beter is voor het aantal dames. Voor Veronika maakt dat niet uit want die is er volgens mij de hele week. Ze zegt het een kleine periode te willen doen. Van mij mag die periode wel redelijk lang gaan duren. Het is helemaal mijn type. Lekker slank, mooie borstjes en dan die mooie ogen. Het brilletje wat ze op heeft maakt het voor mij nog geiler. Ik had weer een heel goed uur met haar. Het wordt eigenlijk alleen maar beter met haar.

Knabbel :wink:

JackD
26 juni 2006, 17:16
Puntje van spijt: Veronica laten zitten wegens "te laat"; zag er goed uit met haar brilletje, grote oorringen, rode bikini en haar lieve, enigzins verlegen, lach.
Toch lekker als je zo'n "puntje van spijt" bij het volgende bezoek direct kan herstellen. Veronica 's middags niet te lang laten zitten en met haar een aangenaam uurtje volgemaakt. Wat een mooi meisje; volgens eigen zeggen iets te kort om fotomodel te zijn, maar daar volgens mij in ieder geval mooi genoeg voor.

Heerlijk naturel, geen tatoeages, geen piercings, prachtige natuurlijke B-cup (ze heeft mij "versprochen" deze ongemoeid te laten). Geen "puntje van spijt" meer! :smile:

Bokito8
9 juli 2006, 21:32
en bonkie hebt haar ook gebonkt ze heeft wel de bril afgezet anders was die nu kapot
maar bonkie vond ze goed een cijfer 7

blauwebeer
8 december 2006, 07:59
Als ik nu voor één enkele keer wat kort door de bocht mag gaan: een heel lekker kutje, jong, gespierd, vlezig, soepel, beweeglijk, romig, nat, hot, flexibel, heerlijk om meerdere vingertjes tegelijk in die gaatjes te begraven... Wààr heeft ze die sexy ontvankelijkheid op zo'n korte tijd onder de knie(en) gekregen....? Heerlijk om zo'n meid te kunnen pakken, vooral natuurlijk omdat ze het zelf ook lekker vindt... Dat merk je wel aan haar smile...
Nog één adjectief vergeten Flurkman : ONVERZADIGBAAR. :fuck:
En dat ze het lekker vindt merk je niet alleen aan haar smile, want die heeft ze altijd al.

blauwebeer
10 december 2006, 15:48
In eerdere recensies over Veronica wordt het woord ‘amateurisme’ aangehaald; indien hier een echte, ouderwetse GFE mee bedoeld wordt, kan Krimson dit alleen maar beamen.

Op de kamer ging snel haar brilletje af en ook de kledingstukken – inbegrepen haar sexy stijlvolle schoenen – gingen vlug uit; gelukkig hield zij haar reuzegrote oorringen in.
Daarna eerst voorzichtig en lekker zoenen en teasen, rustig de tijd nemen om deze eerste ontmoeting als en ware ontdekkingsreis te ervaren; om er na de opwarming flinker tegenaan te gaan.
De orale wederzijdse verwenning kon op dermate veel bijval rekening dat de rollen tot tweemaal toe gedraaid werden; gelukkig was de kamer 14 met dubbel bed ter beschikking gesteld, kwestie van nog een droog plekje te vinden. Al vlug bij deze meid ervaren dat een half uur te kort zou zijn om al dan moois te kunnen beleven; weeral een uitzondering die de regel bevestigt.

Veronica doet geen FT, maar blijft wel lekker en lang de trompet bespelen, met haar bruine ogen op Krimson gericht en haar neusje bijna op zijn buik. Uiteindelijk rubbertje erover en diep in haar natte en warme grotje klaargekomen.

Terwijl deze sessie met nog een onderhoudend gesprekje werd afgesloten, kwam de geur van het avondmaal – aardappeltjes met groenten en kip, meent Krimson zich te herinneren - tegemoet. Reeds afgesproken om bij een volgend bezoek deze leuke ervaring nog eens over te doen.

Krimson, die een kippetje als Veronica liever in bed heeft

JackD
16 januari 2007, 23:51
Mijn vorige ontmoeting met Veronica was eigenlijk veel te lang geleden; wanneer ik wilde was zij bezet of net weg, wanneer zij kon was ik bezet of een beetje dom :o . Daarom deze keer de mogelijkheid met beide handen aangegrepen.

2½ uur geprobeerd iets van een minpuntje te ontdekken bij deze bijzonder aardige poolse.
Vrolijk, mooi, lief, prachtige borsten, rookt niet, drinkt niet, geen tatoeages, geen piercings, blijkt op de juiste momenten goed te kunnen jokken ("du bisst ein hübscher Mann ..."; het was dus erg donker op de kamer ...). Perfect???

Uiteindelijk toch een paar kleine puntjes gevonden. Zo zijn een paar technieken misschien (nog) niet helemaal top te noemen (kan je natuurlijk net zo goed ervaren als een - hier al eerder genoemde - charmante vorm van amateurisme) en schijnt er sprake te zijn van een lichte chocolade-verslaving (dus geen chocolade cadeau geven a.u.b.).
Over haar muzikale voorkeuren wil ik het liever niet hebben (iets met smaak en twisten ...). Misschien is dit nog wel eens een leuk onderwerp voor "Algemeen Ge-IJsbeer ": "wie kent een dame met (muziek)smaak ...?"

Kort samengevat: Veronica was deze zaterdag TOP voor mij! :love2:

Willem2
21 februari 2007, 14:38
Ik heb zaterdag gehoord dat ze eigenlijk niet kan neuken.......of ligt dat aan de desbetreffende ijsbeer :D ;) :lostit:

Voor de rest lacht ze zo lief en heeft ze zo'n schattig brilletje op. Ze is gewoon om op te eten :luvlove:

JackD
21 februari 2007, 18:10
Ik heb zaterdag gehoord dat ze eigenlijk niet kan neuken.......of ligt dat aan de desbetreffende ijsbeer :D ;) :lostit:
Veronica kan echt wel neuken! Dus moet het aan de betreffende ijsbeer liggen ... (naam? :rolleyes: )

Voor de rest lacht ze zo lief en heeft ze zo'n schattig brilletje op. Ze is gewoon om op te eten :luvlove:Dit is mijn tekst! Opzouten, W2! :boom:

Jansen
24 maart 2007, 08:52
In de eerste recensie stond dat ze voor vakantie werk hier was.:eek:
Maar nu woont ze zelfs in de buurt van PHG en gaat ze alleen nog voor korte vakanties weg.:green_smi
Haar duits is ook veel beter geworden,en op zijn Frans doet ze het ook niet onaardig.:rofl:
Hele lieve meid met mooi figuurtje en ook leuk om mee te praten.
Kan er zelfs een trio mee doen.;)

Knabbel
25 mei 2007, 16:21
Ik zag aan een oude recensie dat het alweer bijna een jaar geleden was dat ik met haar op de kamer was. Desondanks blijft ze altijd vriendelijk, knikt ter herkenning en maakt altijd een babbeltje. Terwijl we een beetje aan het keuvelen waren vond ik het toch weer eens tijd worden voor een gezellig samenzijn.

Dat laatste heeft ze perfect in de vingers. Uiterst vriendelijk en correct, continu lief lachen en zelfs een knipoog onder het pijpen geven, terwijl haar brilletje op het nachtkastje ligt. Waar maak je dit nog mee? Zoenen mag iets overtuigender maar pijpwerk is prima en ze bouwt het heerlijk op. FT doet ze overigens niet. Het was gewoon weer een heerlijk uurtje met haar.

blauwebeer
25 mei 2007, 19:55
Uiterst vriendelijk en correct, continu lief lachen en zelfs een knipoog onder het pijpen geven, terwijl haar brilletje op het nachtkastje ligt. Waar maak je dit nog mee? Zoenen mag iets overtuigender maar pijpwerk is prima en ze bouwt het heerlijk op. FT doet ze overigens niet. Het was gewoon weer een heerlijk uurtje met haar.
Krimson neemt zich voor om met deze dame nog eens een aangenaam uur te beleven, als hij ooit nog in PHG geraakt. Maar eerst moet hij bij die dekselse Russinnen in Bochum wegraken, en als, en als, en ... :smile:

:wink:

Babbel
4 juni 2007, 23:14
Ik heb er een tijdje omheen gedraaid maar uiteindelijk ben ik een keer met dit lieve meisje naar de kamer gegaan. Haar verlegen oogopslag, haar onschuldigheid deed mij verlangen naar haar :o . En omdat JackD er niet was kon ik deze keer ongestoord mijn gang gaan ;)
Het is echt een heel aardig ,lief meisje. De seks op de kamer stelde niet zo veel voor maar dat wordt gecompenseerd door haar uitstraling van het lieve buurmeisje. Alle filmpjes van dames met brilletjes spookten door mijn hoofd maar uiteindelijk was het een hele beschaafde sessie.
Als ze weer een keer zo ondeugend door haar brilletje kijkt dan kan het zomaar weer een keer gebeuren :eek: ;) :wink:

JackD
5 juni 2007, 19:40
... En omdat JackD er niet was kon ik deze keer ongestoord mijn gang gaan ;)BABBEL :Big_gun:

... Het is echt een heel aardig, lief meisje.Daar ben ik het dan toch wel weer heel erg mee eens ... :love2:

Babbel
18 september 2007, 19:44
Afgelopen weekend had je een kans gemaakt...............

Wellicht dat ze dit weekend weer terugkomt om dan een weekje te blijven, maar dat weet je met haar nooit. JackD, ik hou je op de hoogte :D

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ze keek me dit weekeinde heel verlegen aan en vroeg aan mij : Waar is JackD ? :D ;)

JackD
19 september 2007, 20:30
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ze keek me dit weekeinde heel verlegen aan en vroeg aan mij : Waar is JackD ? :D ;)Ja, ja ...

Veronika was zeker een beetje bedroefd, waarna "mijn" Babbeltje "mijn" Veronica op zijn geheel eigen wijze (:fuck: ) heeft getroost ......

Randy
19 september 2007, 21:09
Alle bekende beertjes waren zeer lovend over Veronika afgelopen zondag, maar JackD werd niet genoemd toen ze het over haar hadden...:teuflisch

Ze ziet er erg lief uit, maar nadere kennismaking moet nog plaatsvinden.

JackD
14 december 2007, 17:30
Mijn laatste ontmoeting met deze "vakantiekracht" (inmiddels toch sinds halverwege 2006 regelmatig aanwezig!) dateerde van begin dit jaar, dus dat schreeuwde om een hernieuwde kennismaking. Lief (LIEF!) meisje met prachtige (PRACHTIGE!) ogen. Samen weer een leuk uurtje doorgebracht, waarbij aangetekend dat echte erotische spanning helaas een beetje ontbrak.

JackD
25 maart 2008, 03:55
Niet lang getwijfeld toen ik Veronika plaats zag nemen op een van de krukken in de bar; het was tijd voor een weerzien.
Het kamerbezoek was, zoals gebruikelijk, aangenaam en leuk.

Kan mezelf niet herinneren dat ik eerder zo lekker ge:fuck: heb met Veronika. :D

Pim
25 maart 2008, 23:19
Ik ben ook weer een keer met dit lieve meisje met brilletje geweest. Ik was er al wle vaker meegeweest want ze heeft toch wel een leuk figuurtje en een aardig koppie. Ik moet zeggen dat sex iedere keer wel wat beter wordt.
Dus kans op een herhaling is er wel.

Ascari
2 juni 2008, 16:30
Ik ben zaterdag met Veronika op de kamer geweest. Leuke vrolijke meid, ze heeft een lekker strak lichaam. PZC en NMC is dik in orde alleen het "opwarmen" (wat heel belangrijk is bij een ijsbeer ;) ) was heel minimaal en zoenen zat er ook niet in, wel wat kusjes. Aftersales waren daar en tegen wel goed te noemen.

Willem2
2 juni 2008, 17:20
JackD moet de groeten hebben van Veronika en wenst hem nog vele jaren.
En nu lees je het eens van een ander
Leuke vrolijke meid, ze heeft een lekker strak lichaam

JackD
5 juni 2008, 20:00
JackD moet de groeten hebben van Veronika ...:herz:

JackD
17 augustus 2008, 20:40
JackD moet de groeten hebben van Veronika ...
Eindelijk was er weer eens een mogelijkheid om "de groeten" :fuck: terug te doen.

Ik moest daarvoor deze zaterdag echter wel wat geduld oefenen. Na een paar uurtjes van de zon genoten te hebben dacht ik haar wel te treffen in de bar om ons weerzien eens rustig te vieren. Maar nee, Veronica was in geen velden of wegen te bekennen.
Later nog maar eens proberen dan. Nu zat ze wel op een kruk, maar was al in het bezit van een kamersleutel voor een afspraak die ook nog eens zo'n anderhalf uur zou gaan duren. Blijkbaar hebben tegenwoordig meer ijsberen Veronica in het vizier; good for her!

Rond een uur of zeven lukte het dan toch om Veronica te strikken. Het weerzien was, met massage, fzc, nmc, bijzonder aangenaam. Veronica is en blijft een zeer lief meisje met een betoverende lach (om over haar borsten nog maar te zwijgen ...).

Kon haar gelukkig op het einde van de avond ook nog even weltrusten wensen en daar ging ze dan op haar slippertjes en in een kort pyamabroekje. Gute Nacht Veronica!

Jansen
21 augustus 2008, 22:07
Gisteren was ze er ook en hebben we even bijgekletst over haar en haar vriendin die momenteel vrij is van werk. ;)

masseurke
16 april 2010, 14:35
Ik besliste dat ik zou gaan voor een zwarte dag (lees dames met zwart haar) en de reden daarvoor was de volgende;
Vanaf de bar had ik zicht op een mooie dame met brilletje, lang zwart haar in een staartje, leuke lingerie, met lieve lach, mooie groene / bruine ogen. Veronika uit Polen zo zou later blijken.
Ze is er helaas niet veel, maar wat een schatje, heel erg lief, een natural beauty en dan dat Pools klinkend Engels, man toch... :rolleyes::liebe2:
Na een leuk babbeltje volgde de sleutelvraag en weg waren we.
Superlief, goedlachs, mooi figuur... we waren natuurlijk vlug aan 't stoeien. "Frans" was uitermate zacht, (in tegenstelling tot "mein Schwanz" die in no time snoeihard was) met zijn vel over 't been, maar zooooooooo lekker, ik had er op dat moment geen betere kunnen treffen, heerlijk!
Zoenen ging lekker, beffen heerlijk, "boemsen" volgde en aangezien dit de eerste stoeipoes van de dag was ... (te) vlug klaar. :smoke:
Ik besloot later die dag met haar af te sluiten en dat vertelde ik haar ook.
Aftersales ook buiten de kamer waren perfect, ik zou haar nog meerdere keren tegenkomen, steeds met een lollig kort praatje tot gevolg.

Wat een toppertje...

masseurke
25 oktober 2010, 14:30
...intussen had ik Veronica gespot. Deze mooie Poolse had me al eens flik verwend, geen show, gewoon goeie heerlijke seks…
De deal was vlug beklonken en even later lag ze me weer heerlijk te “blasen”, zoals zij dat doet vind ik gewoon heerlijk, teasing, ze maakte me helemaal gek… Al vlug zoog ze men balletjes tot een plaats waar ze vele, vele, vele jaren geleden hadden gezeten, in de tijd toen ik nog een jongetje was. Ze had een heerlijk luchtje op, een geurtje dat nog uren in mijn neus zou blijven spoken… :rolleyes::cool:
De crash-boem-boem-bang volgde en heerlijke Veronica gaf me nog een deugddoende massage, “Marry me”, was het enige onzinnige wat ik nog kon uitbrengen… de bevestiging bleef uit... :smile2:

popey01
25 oktober 2010, 19:56
Ik heb ook enige keren met deze dame gekamerd maar de seks is recht toe en recht aan en een en al fake.
Vandaar dat ze de laatste maanden ook meer aan de bar zit dan in de kamer.
Nee er lopen wel andere rond waar meer beleving mee is.

masseurke
26 oktober 2010, 08:52
Ik heb ook enige keren met deze dame gekamerd maar de seks is recht toe en recht aan en een en al fake.
Vandaar dat ze de laatste maanden ook meer aan de bar zit dan in de kamer.
Nee er lopen wel andere rond waar meer beleving mee is.

Fake? Wellicht wel ja... Ben er eigenlijk wel zeker van.
Meer aan de bar? Niets van gemerkt en ze is niet alleen met mij op de kamer geweest.
Lopen er andere rond? Uiteraard, smaken verschillen en gelukkig maar of we zaten allemaal achter dezelfde te jagen... :biggrin:

Groet,
M

masseurke
27 oktober 2010, 11:10
het is niet te hopen dat ze alleen met jou is geweest masseurke dan had ze net haar entree terug gehad

Frankly, I don't give a damn... :smoke:

Flurkman
27 oktober 2010, 14:00
Veronica scoorde heel hoog in de beginfase... De laatste tijd zie ik haar geregeld lange tijd in de bar... Misschien mist ze Dominica/Alice die naar GT vertrokken is...?

popey01
27 oktober 2010, 20:43
ja klopt in de beginfase had ze ook enkele klanten die een hele avond met haar verbleven maar dat is inderdaad verleden tijd,het is nu nog maar wat bij elkaar zien te sprokkelen.
eerlijkheid duurt het langst.

masseurke
29 oktober 2010, 08:05
ja klopt in de beginfase had ze ook enkele klanten die een hele avond met haar verbleven maar dat is inderdaad verleden tijd,het is nu nog maar wat bij elkaar zien te sprokkelen.
eerlijkheid duurt het langst.

Beste Popey01, pffff, ik begrijp het probleem eigenlijk niet... Al respecteer ik jou mening, jij blijkt er moeite mee te hebben dat iemand haar geweldig vindt. Ik vind het een mooi, lief, goedlachs meisje die me op de kamer exact weet aan te pakken, net zoals ik het wil.
Dat ze vroeger populairder / beter was, kan ik niet bevestigen of ontkennen, dat is waar. Ik ken haar nog maar van dit jaar, maar zoals hoger al aangegeven, het kan me geen r**t schelen of ze vroeger 5 x 2 uur per dag werd uitgehoond tegen nu misschien 3 x 30 minuten...
Fake, zoals gezegd / toegegeven; wellicht, quasi zeker zelfs... zijn ze dat niet allemaal? Laten we realist blijven, als we vijftig euries moeten geven voor een wipje ... :rolleyes:

Jansen
30 oktober 2010, 11:20
Ik heb haar afgelopen woensdag nog een tijd gesproken omdat we samen dezelfde vriendin hebben die we allebij enorm missen.
Haar beste vriendin is na hele lange tijd in PHG 2005/2006/2007 en effe in 2008 YY eindelijk terug gekeerd in Polen in 2008 en heeft daar een nieuw leven opgebouwd.

Ze voelt zich eenzaam en wil eigenlijk ook graag terug naar Polen maar dat zit er helaas voor haar niet in.

Dus kan me wel voorstellen dat ze af en toe een rot dag heeft als je al lange tijd dames ziet vertrekken en nieuwe zien komen die uiteindelijk ook meer geld verdienen dan Veronica zelf.
Het is altijd moeilijk om op een kruk andere met de sleutel zien gaan en terug te komen met een handdoekje om, en zelf maar een enkele keer dat te kunnen.
Ook andere Poolse dames zijn er nog maar weinig dus veel gesprekstof is er niet meer.
De Roemeense hebben de meerderheid daar en daar gaan deze Poolse dames niet mee om dus wordt je wereldje wel erg klein.

Maar ze blijft altijd de even vriendelijke meid.:heul:

Big30
16 maart 2011, 20:43
Is al weer een paar weken in PHG. Dit aardige Poolse meisje dat opvalt door haar typische brilletje. Stond geloof ik al in het lijstje van W69.

masseurke
17 maart 2011, 17:05
Is al weer een paar weken in PHG. Dit aardige Poolse meisje dat opvalt door haar typische brilletje. Stond geloof ik al in het lijstje van W69.

Thanks Big30, DAAR heb ik dus wat aan, zit al een tijdje te wachten tot ze terug was... iets geweten over dagen dat ze er wel of niet is?

Gegroet,
M

Big30
17 maart 2011, 17:08
Thanks Big30, DAAR heb ik dus wat aan, zit al een tijdje te wachten tot ze terug was... iets geweten over dagen dat ze er wel of niet is?

Gegroet,
M
Dat zou ik zo niet weten. Ze was er in ieder geval afgelopen zondag. Ik zou ff bellen voor zekerheid. Zelfs als ze wel vaste dagen heeft kan het altijd voorkomen dat ze er toch niet is.
Ik ga er vanuit dat ze zaterdag op het feestje in PHG er wel zal zijn. Zaterdagen maar ook woensdagen zag ik haar bijna standaard in PHG.

masseurke
25 juni 2012, 14:03
Loopt deze Veronica nog in Duitsland rond? Zo ja, PHG?

M

Big30
25 juni 2012, 16:39
Loopt deze Veronica nog in Duitsland rond? Zo ja, PHG?

Denk dat ze nu weer "een tijdje" in Polen is. Nog wel, maar onregelmatig aanwezig. Recent (eind April) niet meer gespot, maar kan goed zijn dat ze sindsdien wel een paar dagen aanwezig was. "Een tijdje" is soms weken soms vele maanden.

popey01
25 juni 2012, 21:05
komt een dezer dagen weer een dagje of tien

Flurkman
26 juli 2012, 08:41
Da's dus zo'n beetje zoals Dominica (nu Alice in GT??)...

Knabbel
31 augustus 2012, 12:05
Al eerder vertelde ze me de intentie te hebben definitief te stoppen dit jaar, en zo'n 2 weken geleden gaf ze aan dat dit haar laatste werkdag zou zijn. Overigens twijfelde haar Poolse vriendin hier aan, dus we zullen zien...

masseurke
15 maart 2013, 19:45
Al eerder vertelde ze me de intentie te hebben definitief te stoppen dit jaar, en zo'n 2 weken geleden gaf ze aan dat dit haar laatste werkdag zou zijn. Overigens twijfelde haar Poolse vriendin hier aan, dus we zullen zien...

Und?

Jansen
15 maart 2013, 22:35
Ze is gestopt en netjes getrouwd enkele weken terug dus doe haar maar in de oude doos.

popey01
17 maart 2013, 15:46
Nou Jansen dit klopt niet hoor ik weet niet waar je het vandaan hebt maar ze werkt nog gewoon in een club en getrouwd is ze zeker niet.
werkt nu in frankfurt.

masseurke
26 maart 2013, 16:01
Nou Jansen dit klopt niet hoor ik weet niet waar je het vandaan hebt maar ze werkt nog gewoon in een club en getrouwd is ze zeker niet.
werkt nu in frankfurt.

Getrouwd of Frankfurt, mij beiden "te ver"... Ik vond het een schatje die me menig kamergangetje puik heeft verwend!

M

Jansen
26 maart 2013, 22:02
werkt nu in frankfurt.

Van haar zelf en heb foto's van de bruiloft gezien,maar ja misschien was de bruiloft zo duur uitgevallen dat ze weer aan het beunhazen is en nu In Frankfurt omdat ze afscheid had genomen in PHG
Niets is zo onvoorspelbaar als de meiden in een saunaclub.

Bluebear
26 maart 2013, 22:05
Wat zei je nu Jansen, las ik dat toch goed, Voorspelbaar. :biggrin:

Jansen
26 maart 2013, 22:15
Wat zei je nu Jansen, las ik dat toch goed, Voorspelbaar. :biggrin:

Onvoorspelbaar haha

popey01
26 maart 2013, 22:59
:lostit:misschien trouwfotos van een ander maar niet van haar in ieder geval Jansen,of ze is vandaag nog getrouwd :freu:

Flurkman
27 maart 2013, 10:29
Wat er ook van zij.... voor mij een lekkere meid. Was goed bevriend met Dominica (die zich omdoopte tot Alice, GT)... Hoe zou het met Dominica-Alice zijn, trouwens....??

Big30
29 juni 2013, 19:22
Loopt weer als van ouds in happy rond. Ziet er wel apetijtelijk uit, misschien dat we zo gaan trouwen gevolgd door een flits scheiding, dat dan wel weer he :)!

hanslatta
4 juli 2013, 12:09
idd een toppertje, heb gisteren een leuk uurtje mee beleeft. Ze is zonder brilletje veel knapper, mooi gezichtje!

masseurke
4 juli 2013, 13:47
idd een toppertje, heb gisteren een leuk uurtje mee beleeft. Ze is zonder brilletje veel knapper, mooi gezichtje!

Zoooo dat is goed nieuws! Enig idee hoe lang ze blijft? Dan loop ik volgende week eerst PHG even aan!

Flipper
4 juli 2013, 23:13
:) is alweer weg denk ik ze zou maar een paar dagen blijven. ik zou even bellen.

Willi69
5 juli 2013, 01:39
:) is alweer weg denk ik
Du denkst zu viel. :rolleyes: Vor einer halben Stunde war Veronika noch im PHG... :tongue:

Flipper
5 juli 2013, 09:22
Und du liest nur was du lesen mochtest... =) steht doch er soll anrufen.. o du Frau69..

Jansen
6 juli 2013, 17:43
Klopt Veronica was ook gisteren weer aanwezig we hebben samen nog even van de genoten van de zon en de hal.
Ze blijft wel weer werken in PHG maar niet op alle dagen.

Knabbel
7 juli 2013, 04:10
Ze is zojuist naar huis vertrokken en keert naar eigen zeggen pas weer terug als ze in Polen geen reguliere job kan vinden. Die zien we over een paar weken dus wel terug.

Jansen
7 juli 2013, 15:55
Ze is zojuist naar huis vertrokken en keert naar eigen zeggen pas weer terug als ze in Polen geen reguliere job kan vinden. Die zien we over een paar weken dus wel terug.

Klopt en omdat dit afgelopen periode ook niet lukte was de tank leeg om in PHG weer wat bij te tanken enkele dagen.

popey01
7 juli 2013, 17:14
heeft zoals ik al aangaf tussendoor ook elders in een club gewerkt,en ook zoals van te voren geschreven stond getrouwd etc etc klopt ook niet natuurlijk.
maar inderdaad die is over twee a drie weken weer terug.

Johnny Bravo
7 juli 2013, 20:01
heeft zoals ik al aangaf tussendoor ook elders in een club gewerkt,en ook zoals van te voren geschreven stond getrouwd etc etc klopt ook niet natuurlijk.
maar inderdaad die is over twee a drie weken weer terug.

Kunnen we hier geen poule-tje van maken met degene die het goed geraden heeft een vrijkaart wint?

Bluebear
7 juli 2013, 20:09
Ze schijnt ooit met andere beren naar de kamer te gaan. Dat was wel even schrikken. Na wat Valdispert gaat het wel weer. :roll3:

masseurke
9 juli 2013, 12:39
Klopt en omdat dit afgelopen periode ook niet lukte was de tank leeg om in PHG weer wat bij te tanken enkele dagen.

Damn, had ze graag willen voltanken!

Jack42
9 juli 2013, 14:31
Kunnen we hier geen poule-tje van maken met degene die het goed geraden heeft een vrijkaart wint?

Deze vraag had ik niet verwacht van een supermod in opleiding, die had meteen een poule-tje met vrijkaart uit moeten schrijven! :rofl:

Johnny Bravo
10 juli 2013, 11:31
Deze vraag had ik niet verwacht van een supermod in opleiding, die had meteen een poule-tje met vrijkaart uit moeten schrijven! :rofl:

Ik ga alleen over GT, die ranzige neukfabriek met nog ranziger sletjes.
Big30 gaat over PHG, de beste saunaclub in NRW met de beste mooiste dames van NRW.
Dusssss........alleen Big30 kan dat uitschrijven.

Greetz,

JB SM io

Willi69
28 juli 2013, 12:02
Seit diesem Wochenende :wiederda:.

Jansen
29 juli 2013, 19:24
Seit diesem Wochenende :wiederda:.

Ze was afgelopen vrijdag al aanwezig en wil deze week ook blijven.

george101
7 november 2013, 19:08
Veronika was weer ge-wel-dig!!! Teder bij aanvang, heel rustig maar gedegen de spanning opbouwend, en na 2 uurtjes uiteindelijk woest, spetterend ( hetgeen je heel lettelijk mag nemen...) en met totaal wederzijds genoegen rechtstreeks samen het Walhalla in...

Jansen
10 november 2013, 23:12
Ook afgelopen vrijdag was ze aanwezig

george101
6 december 2013, 19:46
Ze is er weer!!!

masseurke
10 december 2013, 10:22
Ze is er weer!!!

Geweldig, gaat ik gelijk uittesten!

Big30
24 januari 2014, 17:06
Weer terug voor een paar weken.

masseurke
27 januari 2014, 15:26
nee het blijft recht toe recht aan zonder enige passie of gevoel.
niet goed niet slecht zo voor een keertje.

Zie mijn bericht van 29/10/10 elders in dit topic...

Flipper
27 januari 2014, 16:11
Wat bedoel je met aangepaste service?. Ik heb wel dingen gedaan met dr die niet in dit paspoort staan. Maar ik vermoed sterk dat het niet haar standaard service was. Dus dan heeft het ook weer geen zin om hier dat te gaan vermelden..

Flipper
27 januari 2014, 19:06
Nou moet ik het ook niet veel spannender maken dan het in werkelijkheid is.. Tis niets aparts voor mij iig en toegevoegde waarde is 0%.. maar het staat niet in het profiel..

gustave_dekker
28 januari 2014, 15:22
in het verleden menig uurtje gezellig vertoefd met haar, en inderdaad niet veel meer dan haar "paspoort" aangeeft, vandaar mijn vraag...

george101
1 februari 2014, 12:48
...en ik had het grote genoegen gisteren nog een paar uurtjes met haar door te brengen alvorens ze weer naar huis vertrok. Geen meid voor snoeiharde ketsporno, wel voor supersensitieve sex waarbij de plinten beslist niet hoeven te worden ontzien...Uiteindelijk bracht ze me na een lange opbouw en een behoorlijk aantal 'bijna-momenten' met een stralende lach naar mijn verlossing.

Ze geniet van jouw genieten, en daar geniet ik enorm van!

george101
23 maart 2014, 16:05
Wieder da!

term
7 april 2014, 09:10
Afgelopen vrijdag niet meer gespot, mogelijk dat 1 van de anderen haar wel hebben waargenomen?
Kan namelijk zijn dat ze er wel was maar ik kamer tegenwoordig zelfs voor mijn doen extreem lang, aldus mijn wing.

Willi69
7 april 2014, 09:36
Afgelopen vrijdag niet meer gespot, mogelijk dat 1 van de anderen haar wel hebben waargenomen?
Am Samstag war Veronica auch nicht da, siehe Anwesenheitsliste (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=364206#post364206). :wink:

Big30
7 april 2014, 21:26
Kan namelijk zijn dat ze er wel was maar ik kamer tegenwoordig zelfs voor mijn doen extreem lang, aldus mijn wing.
Neen was ook vrijdag niet aanwezig, zou wel zoals altijd weer terugkomen, maar wanneer was bij de Theke niet bekend.

george101
30 mei 2014, 22:04
Wieder da!

george101
18 september 2014, 21:31
Ab Freitag wieder da!

george101
10 december 2014, 22:13
wieder da!

gustave_dekker
28 december 2014, 06:32
Heb 1,5 week terug nog van haar mogen genieten in haar mooie roze setje lingerie.....

george101
5 februari 2015, 12:53
Wieder zurück in Happy!:)

Big30
12 februari 2015, 13:46
Wieder zurück in Happy!:)
Was gisteravond ook nog present, vergeten te vragen hoe lang ze deze keer blijft, zag haar ook maar kort omdat ze een langboeker had.

george101
12 februari 2015, 15:34
Veronica blijft, als ik het goed heb begrepen, nog t/m het weekend.

george101
13 februari 2015, 18:03
Veronika blijft een topklasse apart!

george101
6 maart 2015, 15:52
Ab heute wieder anwesend!!

Willi69
7 maart 2015, 03:21
Ab heute wieder anwesend!!
Stimmt! :)

george101
12 maart 2015, 22:42
Paar uurtjes uiterst genoeglijk mee gekamerd...Deze lieverd is summa cum laude afgestudeerd aan de Akademy Oralsky in Polen!!

Big30
2 mei 2015, 17:34
Veronika valt weer in Happy te bewonderen!

speler
2 mei 2015, 19:55
Weet iemand of ze vandaag aanwezig is

Big30
2 mei 2015, 21:12
Ja, ze zit nu zo wat naast me.

gustave_dekker
8 juni 2015, 08:38
En zit ze deze week ook nog naast je?

Ja, ze zit nu zo wat naast me.

Big30
8 juni 2015, 10:58
Afgelopen vrijdag niet gezien. Maar vaak verblijft ze maar een paar weken aaneengesloten. Dus zeer waarschijnlijk weer terug naar Polen en dan maar afwachten wanneer ze weer opduikt in Happy.

Big30
26 juni 2015, 23:25
Vandaag dus weer present.

george101
10 augustus 2016, 09:58
Heeft iemand Veronika nog gezien laatste tijd?

Big30
10 augustus 2016, 10:06
Heeft iemand Veronika nog gezien laatste tijd?
Ik heb haar recent niet gezien maar kan haar gemist hebben omdat ze vaak 1-2 weken lang verblijft. Laatst dat ik haar zag was volgens mij vorig jaar eind vd zomer.

george101
10 augustus 2016, 10:32
Weet iemand of Veronika aanwezig is? Alvast dank voor de info!

popey01
10 augustus 2016, 19:28
Nee komt waarschijnlijk niet meer in HG ik zal haar nog eens contacten.