PDA

Volledige versie bekijken : Mara

ksie
27 augustus 2010, 11:41
Haarkleur/-lengte : lang zwart
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC, NMC, TZ
Voordelen: zeer goed TZ
Nadelen:
Tijdsduur : 60
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek:

Mara werkt nu ruim een week in PHG en ze blijft waarschijnlijk tot oktober. Ze is rustig. In de bar een tijd met haar staan kletsen waarbij ze helemaal niet opdringerig was en ik na ongeveer 20 minuten maar voorstelde om naar de kamer te gaan.

Bosco
29 december 2010, 02:27
Heerlijk uurtje met deze mooie rustige dame gespendeerd. Ze heeft een prachtig lichaam met zeer mooie knoppen erop. GFE topdame van de bovenste plank. Op de een of andere manier doet haar gezicht mij aan Mika GT denken, heb nog gevraagd of ze de jongere zusje was....maar dat is niet het geval.
Vreemd dat er zo weinig over haar geschreven word.

Herhalingsgevaar? Bosco stempel zit erop. ;)

Bosco
29 december 2010, 09:44
is Mara terug? Schipper'es-in-spe Mara? Yes! Enige nadeel is dat ik dan weer moet afreizen naar PHG. :)...is het overigens glad daar in Dld.? Ik bedoel zonder winterbandjes...:redface:

Gisteren waren de wegen als een mooie zomerse dag, mijn winterbandjes waren een overbodige luxe. ;)

ijsbeer11
29 december 2010, 10:09
Okee, dank voor info. Reis waarschijnlijk morgen af, voor Mara én Lucy,
weet jij of die laatste er ook is? Laatstgenoemde dame was woest op mij vanwege Mara (gebeurde in september)...:smoke: interessant verhaal voor jou voor bij een kop koffie/glas bier een keer in PHG.

Nodig kaajaa dan ook uit, misschien kunnen jullie elkaars verhalen over Lucy nog aanvullen..

Waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn omdat jullie beide verhalen, louter overeenkomsten zullen hebben

:biggrin:

Boy69
29 december 2010, 10:21
Mara is absoluut een van de aardigste meiden in PHG
Dit, in combninatie met een uitstekende service maakt haar tot een van mijn favo-dames in PHG

Reeds 4x met haar gekamerd en altijd zeer tevreden van de kamer gekomen.

Bosco
29 december 2010, 14:29
Okee, dank voor info. Reis waarschijnlijk morgen af, voor Mara én Lucy,
weet jij of die laatste er ook is?

Lucy zit in Roemenië, zal pas acte the presence leveren eind januari. ;)
Maar dat kan ook netzo goed volgende week zijn.

egon, Dr. Rammler
29 december 2010, 15:11
Lucy zit in Roemenië, zal pas acte the presence leveren eind januari. ;)
Maar dat kan ook netzo goed volgende week zijn.

deine Info stimmt. Lucy ist mit Clara zusammen weg und sie kommen zusammen zurück, dann auch mit Beatrice.
:freu: sie wollen alle den Geburtstag vom Hausmeister feiern :freu::rolleyes::teuflisch:

Bosco
29 december 2010, 15:16
deine Info stimmt. Lucy ist mit Clara zusammen weg und sie kommen zusammen zurück, dann auch mit Beatrice.
:freu: sie wollen alle den Geburtstag vom Hausmeister feiern :freu::rolleyes::teuflisch:

egon, Clara was gisteren gewoon aan het werk in happy. :biggrin:

egon, Dr. Rammler
29 december 2010, 15:23
egon, Clara was gisteren gewoon aan het werk in happy. :biggrin:
Clara 27.12. niet aanwezig
ja die geht aber wieder mit Beatrice :wink:

choko
12 april 2011, 11:28
Weet iemand waar ze gebleven is ? Ze was vorige week even, maar schijnbaar weer weg.

egon, Dr. Rammler
12 april 2011, 18:38
tja choko, wieso hast du nicht die rum. Kolleginnen gefragt ?