PDA

Volledige versie bekijken : Eliana

ksie
28 augustus 2010, 03:53
Haarkleur/-lengte : zwart / lang opgestoken
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : superslank met een mooie A-cup
Nationaliteit/Taal : duitse / duits en engels
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen gezien
Service: PZC, NMC, TZ, FT
Voordelen: onschuldig en onervaren
Nadelen:
Tijdsduur : 60
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek:

Deze dame was afgelopen middag (samen met haar vriendin) begonnen en ze zei dat het ook de eerste keer was dat ze in een club werkte en dit beroep uitoefende. Het wachten op een sleutel was geen enkel probleem want ze wist me wel bezig te houden met haar lichaamsbewegingen. Op de kamer zei ze ook dat ze niet wist wat ze op de kamer moest doen omdat het haar eerste werkdag was maar het was haar wel bekend op welke wijze ze een man moet verwennen.
Dat het haar eerste werkdag was wil ik wel geloven want ze nam enkel twee condooms uit de tas van haar vriendin mee naar de kamer en verder niets. Ze zei dat ze niet wist dat een klein tasje ook wel handig was, zeker om ook sigaretten in te doen en condooms.
Ze weet nog niet hoelang dat ze het werk blijft doen maar dit zal enkel zijn op vrijdag en/of zaterdag en/of zondag.
Herhalingsgevaar is groot

Rheinschwimmer
28 augustus 2010, 09:38
Voordelen: onschuldig en onervaren

ja, dann werden sich die latex-alergieker und die idioten, die ständig fotos und videos machen wollen, sich wohl auf sie konzentrieren...... :angryfire:

was dann für sie nicht so schön ist.......

Scoobert
29 augustus 2010, 10:07
ja, dann werden sich die latex-alergieker und die idioten, die ständig fotos und videos machen wollen, sich wohl auf sie konzentrieren...... :angryfire:

was dann für sie nicht so schön ist.......

Ist eigentlich nicht zum lachen und trotzdem muss ich es machen :biggrin:. Aber du vergisst noch die Schlammschieber :gruebel:

Scoobert
30 augustus 2010, 21:28
Uit woorden van de leiding begreep ik dat Eliana zaterdag weg was gegaan met de boodschap niet meer terug te komen. Het was haar niet echt bevallen.

Is dat dankzij Ksie of ondanks ;):biggrin: ??

MichelJ
28 september 2010, 22:22
Uit woorden van de leiding begreep ik dat Eliana zaterdag weg was gegaan met de boodschap niet meer terug te komen. Het was haar niet echt bevallen.

Verkeerd begrepen! Eliana is wel teruggekomen :freu:

Pistol Pete
28 september 2010, 23:55
Scoobert schreef over Eliana toen ze in VV werkte, dus wel goed begrepen :). Daarna is eliana in LR gaan werken, aan haar houding te zien heeft ze t in LR prima naar de zin. Afgelopen zaterdag was ze er evenals komend weekend, zo vertrouwde ze me toe...

Boy69
1 december 2010, 01:41
Dinsdag gespot in PHG
Hopelijk blijft ze !!

Knabbel
1 december 2010, 09:01
Dinsdag gespot in PHG
Hopelijk blijft ze !!

Ze gaf aan het een week te willen bekijken, maar het scheen haar wel te bevallen. Mij ook wel, want ze kroop als een krolse kat voor me op de bank met dat superslanke lichaam. Overigens heb ik haar een aantal weken geleden nog gespot in Acapulco.

ksie
3 december 2010, 23:34
Vandaag 3-12 was Eliana te bewonderen in VV. Ze was weer lekker onstuimig en in de bar was ze al goed bezig om me op te warmen (met di weer komt dat ook goed uit). Ik heb daarna ook een goede sessie met haar gehad. Ze zou dit weekend (dus ook zaterdag en zondag) in VV zijn maar met de dames weet je nooit. Ze is regelmatig in verschillende clubs te zien en ze plant nooit ruim vooraf naar welke club ze gaat.

Pistol Pete
11 december 2010, 09:30
Eliana wisselt nogal van clubs (LR-VV en soms Aca) maar de komende tijd (net zoals afgelopen week) zit ze vast in PHG, zo vertelde deze kanjer mij gisteren.
Draadje kan verplaatst worden.

Boy69
23 december 2010, 11:48
Eliana wisselt nogal van clubs (LR-VV en soms Aca) maar de komende tijd (net zoals afgelopen week) zit ze vast in PHG.

Ze vertelde me gisteren dat PHG haar niet zo bevalt.
Vanaf aanstaande zaterdag gaat ze een poosje naar PSR

Ze is nog aan het aftasten waar ze naar to wil
VV bevalt haar goed, LR niet zo, Aca was uitstekend

ook GT wil ze eens proberen

Pistol Pete
23 december 2010, 13:07
Mmm, dan weet ik wel waar ze uitkomt...
Maar goed, een reden om naar PSR te gaan in het weekend :)

Boy69
23 december 2010, 13:36
Mmm, dan weet ik wel waar ze uitkomt...

Ik ben er ook bang voor.....
Dan zal ik haar waarschijnlijk niet meer zien ! :mad:

Big30
23 december 2010, 14:42
Ik laat haar maar nog even onder PHG staan tot duidelijk is of en zo ja waar ze ergens anders opduikt.