PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Madagascar)



Pistol Pete
28 augustus 2010, 08:52
Haarkleur/-lengte : zwarte dreadlocks / schouderlang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / kleine stevige a-cups
Nationaliteit/Taal : Madagascar / Duits, Frans
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : kleine tattoo op ondderbeen
Service: GFE, PZC, NMC, TZ, FT (?)
Voordelen: heerlijke meid om te zien en om sex mee te hebben. Neemt alle tijd, rustig op en buiten de kamer.
Nadelen: geen.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro

Donkere pistolmeisjes zijn zeldzaam :heul:, maar bestaan wel! Deze dame had ik bij het binnenkomen direct gespot maar was daarna lange tijd bezet met franssprekende beren. Het duurde tot laat in de nacht totdat deze beer een kansje kreeg. Het werd een buitenkansje, heerlijke knuffelsex met een buitengewoon mooie en lieve meid. Herhalingsgevaar is hoog.
Dame zal zeker een kolfje naar de hand van Sexenfun zijn. Na volgende week zondag zal ze enige weekjes terug gaan naar haar exotische thuisland Madagascar. Voor die tijd zal deze ijsbeer haar zeker nog eens bezoeken....:betrunken::betrunken::betrunken:

Pistol Pete
22 december 2010, 09:40
Het heeft dus een flinke tijd geduurd....Vele malen heb ik haar gezien en lekker mee gekletst. Omdat ze bij mijn handtastelijkheden altijd direct verwees naar de kamer kwam het er juist niet van. Daarnaast zijn er zoveel roemeentjes die er helemaal geen bezwaar tegen hebben als je hun heerlijke toietjes bevoelt...:)

Vandaag had Linda een sexy outfit aan waarbij mijn handjes gladjes via de oksels haar heerlijke a-cupjes konden bevoelen. En ja, dan is Pistol verkocht. Zulke roomzachte stevige tietjes geeft dan de doorslag. Het werd een goede sessie. Blazen tot het einde, van te voren afgesproken dat ze vlak voor het einde zou stoppen maar dat deed ze niet...Ging helemaal door tot de laatste druppel. Tot mijn verbazing ei ze dat 50 euris prima was. Goede manier van klantbinding op een zeer rustige dag in PHG. Herhalingsgevaar, wis en waarachtig...Er zijn zo van die dagen dat ik me graag all the way laat pijpen...

Sphinx
9 oktober 2012, 19:41
"Qu'est-c'que j'ai fait de mes clés, mes lunettes et mes papiers?
Mon veston, mon lorgnon, mon étui d'accordéon ?
Oui je sais je perds tout mais c'que j'veux pas
C'est qu'on se moque de moi, oh ! Hé ! Hein ! Bon ! Hm!

Où est-ce que j'ai mis mes outils, ma pipe et mon parapluie
Ma belle-sœur, mon tambour et ma tante de Saint-Flour ?
Oui je sais je perds tout mais c'que j'veux pas
C'est qu'on se moque de moi, oh ! Hé ! Hein ! Bon ! Hm!"

Deze racebeer heeft Linda al eens in PHG ontmoet, maar tegenwoordig is ze werkzaam in Magnum, waar ik haar meer dan een week geleden weer tegenkwam (topic mag dus verplaatst worden). Inmiddels heb ik het zo druk gekregen dat ik bijna vergeten was hier nog wat over te schrijven, dus ik hak desbetreffende verhaal even op.

Grappig genoeg waren ook Raul en Picasso weer van de partij op die zaterdag en wisten me te vertellen dat de zaterdag waarop ik naar Golden Dreams was gereden in Magnum ook niet zo heel best te was: teveel mannen, te weinig dames. Nu viel dat alleszins mee. Ik zat een tijdje met Raul te praten toen Linda langs kwam paraderen. Ik liep er na enige twijfel maar gauw achteraan en we ploffen ergens in een zithoek neer. In een mix van Frans en Duits kwamen we er wel uit, al had ik af en toe hetzelfde als Nino Ferrer (http://www.youtube.com/watch?v=x9qtBUtOArU): ik raakte af en toe de draad een beetje kwijt als ze tussen het gekwebbel door ineens op schoot komt zitten, dan weer verderpraat, zichzelf voor wat gekus onderbreekt, weer verderpraat en ondertussen begint te droogneuken.

We duiken even onder de douche, kunnen nog steeds niet van elkaar afblijven. Als op dat moment geen 'wasbeer' (personeelslid dat de handdoeken inzamelt) was langsgelopen hadden we het gewoon daar gedaan, want we moesten sowieso wachten op een kamer. Voor de rest komen de ervaringen van deze racebeer met die van Pete overeen. Een leuke meid die op verzoek rustig aan pijpte, maar dat wel lang volhield. Uiteindelijk heb ik het halfuur in doggy met haar afgesloten, want langer kon ik het helaas niet volhouden :betrunken: Ik heb er later tegen het eind van de avond over getwijfeld nog eens op herhaling te gaan, en misschien had ik dat ook wel gewoon moeten doen. Was waarschijnlijk een leuk uurtje geworden. Ach ja, nog iets om volgende maand naar uit te kijken.

Champollion
15 november 2012, 19:29
Linda is er nog. Altijd een toppertje wat mij betreft.
30', 50 euros.

2bat4you
3 december 2012, 11:56
Haarkleur/-lengte : zwarte dreadlocks
Tatoeages/Piercings : kleine tattoo op ondderbeen

Haar dreads zijn er af en heeft nu extensions en uit goeie bron gaat ze gewoon milimeteren
Tattoo's zijn uitgebreid naar haar rug over haar hele ruggengraat met lotusbloemen zon en sterren

Sphinx
17 december 2012, 21:40
"No more tears, my heart is dry
I don't laugh and I don't cry
I don't think about you all the time
But when I do I wonder why." (2x)


geknipt uit mn bericht

k was na dit gesprek van plan een koffie te gaan halen, maar kwam nooit in de achterste bar aan. Want terwijl ik wat in het pocketboekje zit te lezen dat ik in mn jaszak had gestoken, komt Linda naast me staan. Ze blijft even kletsen, wil eigenlijk niet horen dat ik er geen zin meer in heb en al gauw ben ik toch weer verkocht. Voordeel is wel, ik ken Linda inmiddels en weet dat ze, hoewel een plof er niet meer in zit, me wel degelijk nog een leuke tijd kan bezorgen. Het nummer One Day laat zich al gauw weer horen, maar dit keer niet met de oorspronkelijke valse treiterstem van Asaf Avidan (http://www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg) (die ik al eens voor een slechte afsluiter gebruikte), maar met de mooie stem van Janne Schra (http://www.youtube.com/watch?v=2b6ADabIFRY), die het gitaartje en de drumbeat door een strijkorkestje heeft vervangen :)

En mn inschatting klopt, want ze overvalt me op haar typische wijze, rustig, lief en toch een tikkie chaotisch. Ook Linda gooit er een paar heerlijke DT's uit en heeft er binnen no-time weer leven in geblasen (pun intended) :blow2: We hebben het maar bij twee standjes gehouden, want na cowgirl kwam ik in een zeer tevredenstellend lange doggy terecht, waarin toch even een wild randje aan de sessie kwam. Zoals reeds gezegd, een plof kwam er niet van, daar was ik ook niet op uit. En dit keer was ik daar helemaal niet teleurgesteld over.

"One day baby, we'll be old, oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told
One day baby, we'll be old, oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told.