PDA

Volledige versie bekijken : Silvia (Polska)

SFL
28 augustus 2010, 10:27
Milfje Silvia uit Polen

Haarkleur/-lengte : Zwart / Carré
Lengte dame : 1m75
Postuur/Cupmaat : C-cup/goed lichaam met de nodige rondingen
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 35 - 40
Tatoeages/Piercings : nope
Service: knuffelen, TZ, PZC, DN (droogneuken :biggrin: ), NMC, vingeren,...etc
Voordelen: knuffelen, neuken, droogneuken, TZ... Alles met heel veel liefde en devotie gebracht
Nadelen: Pijpen... Veel té voorzichtig... Je voelt er haast niets van!
Tijdsduur : ruim een halfuur
Prijs : 50 + fooi

Nadat ik mijn eerste slag geslagen had, ging ik wat drinken in de bar. Daar raakte ik aan de babbel met deze sympathieke Poolse. Niet meer van de jongste, maar ondanks haar leeftijd toch nog een lichaam dat een stoot kan verdragen. Ze had een blauwe pareo aan en van snoet had ze wel iets weg van Katerina Zita-Jones.

Ze moest mij graag gemogen hebben, want zelfs toen ik geen aanstalten gaf om meteen gaan te wippen op de kamer, bleef ze wel al haar tijd in me stoppen. Zelfs toen ik aangaf wat gaan te zweten in de sauna bleef ze op me wachten. Ik kwam terug en voelde me al haast verplicht om met haar de kamer op te gaan. Ik ging nog eerst iets drinken en zij een sigaret roken... Intussen wist ze al dat ik daar geil van word.

Op de kamer stond ik versteld van haar, want ik had nooit gedacht dat deze dame zo vol overgave met me tekeer zou gaan. Met "te keer" gaan bedoel ik niet "wild dat de stukken ervan af vliegen", maar wel iets in die aard van "knuffelen en kussen alsof we elkaar al jaren kenden en we elkaar nu enkele maanden niet meer gezien hadden".

Hier had ik totaal geen spijt van, want ik was sowieso in een GFE-bui vandaag en zij leek me wel een geschenk van God op dat vlak! Ze wist maar al te goed waarvoor haar lekkere lichaam diende en drukte het stevig tegen me aan. Tot nu toe had ik geen spijt, maar het pijpen bleek wel tegen te vallen. Op een paar uitzonderingen na hoeft pijpen bij mij nooit lang te duren en terwijl ze mijn lul natgekwijld had, kwam ze met haar kut, die ik dan weer natgevingerd had, erop zitten.

We vingen aan met droogneuken zonder dat ik daarom gevraagd had. Maar in een kort verleden heb ik er ook een heerlijke ervaring mee opgedaan, zodus liet ik haar begaan. Ik stond op gegeven moment wel op het punt van te spuiten, maar hield halt, want ik wou haar kut ook wel eens gevoeld hebben.

Bij het neuken leverde ze boven op mij ook puik werk. Ik masseerde haar tieten, terwijl ze zacht, maar intensief op mijn pik bewoog. Misschien dat ik haar tieten iets te slap vond, want ik ben niet meteen een fan van groter dan een B-cup, maar op haar gezegende leeftijd, zag ik dat door de vingers. Het is immers zo dat haar ervaring en liefde voor het werk dit allemaal compenseerde.

Ik kwam tot een orgasme net binnen de tijd en na ruim een halfuur verlieten we de kamer. Ik was heel tevreden over haar diensten, lichaam en haar persoonlijkheid. Dat liet ik blijken met een fooi! Deze lieve dame is nadien ook nog veel langs geweest bij mij en dus was ook de aftersales OK.

Ze zou nog 2 weken blijven en daarna terug naar Polen gaan. Ik vind haar een echte aanrader voor iedereen die niks tegen "ouder dan 35" heeft. Als de kans zich voordoet haar nogmaals te zien, dan is het herhalingsgevaar heel groot!

Zeker de moeite... Poolse topkwaliteit!

Willi69
10 oktober 2010, 17:24
Name: Sylvia
Haarfarbe/-länge: schwarz, nackenlang
Größe: ca. 170 cm
Figur: normal (+), C-Cup (echt)
Herkunft/Sprache: Polen, spricht gut Deutsch
Tattoos/Piercings: ---
Service: schöne Zungenküsse, lässt sich gut lecken, Fingern, FT und AV möglich, lässt sich viel Zeit
Sonstiges: trägt meistens einen langen Rock, eher selten anzutreffen
Lebenslauf: ?