PDA

Volledige versie bekijken : Aida (Duitse/Albanese) Mühlheim prive

Partytreff Xanten
28 augustus 2010, 13:16
Deze topper was gisteren ook aanwezig en de ijsberen hebben er heerlijk van kunnen genieten!:freu:

Ricardo Banana
4 oktober 2010, 07:56
Afgelopen vrijdag voor de eerste keer met haar geweest.

Zij is een echte tijgerin in bed en weet van geen ophouden.

Helaas is zij er normaal alleen op party's.

Normaal is ze bij de zuster(prive)club Salon Cora in Duisburg. www.salon-cora.de

Kost een beetje meer, maar dan heb je ook wat.

rmjhexe
5 oktober 2010, 21:39
:smile2:heb jij haar geregeld ricardo? lekker ding hoor!:freu:

Ricardo Banana
6 oktober 2010, 07:45
Super lekker ding hoor.

Als het goed is, is ze er de volgende party weer bij. 29 Okt a.s.

erik69
7 oktober 2010, 22:38
Nog zo'n prachtige meid, begrijp ik goed dat ze maar af en toe in Xanten is?? Schade

Rudi_NL
30 oktober 2010, 19:36
Super lekker ding hoor.

Als het goed is, is ze er de volgende party weer bij. 29 Okt a.s.

Inderdaad, Aida was op de Halloween Party in Xanten (29 okt.) aanwezig. Super geil ding. Een paar keer lekker met Aida staan tongen. Op een gegeven moment had ik daar zoveel andere dames gevogeld dat ik niet meer met Aida ben geweest. Ik zag wel hoe ze mijn bevriende ijsbeer Ricardo Banana in de zevende hemel liet komen en dat was niet mis. Zowel Ricardo als ik konden aan de bar ook nog eens goed met deze dame lachen.

goed
30 oktober 2010, 20:43
Ziet er lekker uit!!!!!!!!

Partytreff Xanten
5 december 2010, 13:43
Hallo meine Ijsberen,

ich bin diesen Monat an folgenden Tagen für Euch da:

•vrijdag 17 december
•zondag 26 december

ich würde mich freuen wenn Ihr dann auch da seid und ich mich nich langweilen muss...

Also bleibt schön geil und kommt am 17 und 26 december nach Xanten!

Aida

jakethesnake
5 december 2010, 15:12
Geil Geil Geil

Die ziet er lekker uit zeg, ik moet even kijken of ik op een van die twee dagen tijd heb om naar Xanten te gaan. Zeker de moeite waard denk ik!

jakethesnake
17 december 2010, 20:55
Ik wist dat zij vandaag aanwezig zou zijn, dus de stoute schoenen aan en af naar Xanten. Lekkere meid, goede sex en zeker voor herhaling vatbaar!

Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:32
30 december aanwezig!!!

der lickmeister
17 april 2011, 23:31
Niet te veel met deze dame naar beneden gaan,werkt zeer verslavend ,heeft ook zijn voordelen
Een lust voor het oog en een engel in bed

wooley
30 april 2011, 21:24
was er vandaag ook op de koninginnedag-party
wauw wat een chick!
kreeg veel te verwerken met de FT.....

Nibor76
1 mei 2012, 15:22
Aida komt wel eens in Xanten alleen niet zo vaak, alleen met party's en ze moet er zelf ook zin in hebben maar dat zit wel goed bij die meid.
Aida is als dat haar echte naam is een goed gekozen naam, de acroniem voor Aida is namelijk Attention-Interest-Desire-Action.

Mezelf eerst opwarmend aan haar voor mijn eerste sessie boven en verder doorgegaan op het hondenhok.
Ze beheerst echt alles en is niet voor niets een klasse dvp.
Zoenen (klein beetje een tong) knuffelen. Pijpen ik zal het eerlijk zeggen ik ben er niet zo van maar ze doet het heel erg goed, de 10 kleine en 1 lange haal techniek is zeer geil om te voelen en om te zien. Ik heb haar nog een paar likjes gebeft eigenlijk tekort maar het neuken was erg lekker en alsof ze mijn spieren voelde samenknijpen nog voordat ik wist dat ik bijna kwam stopte ze, liet mij omdraaien en maakte het pijpend en trekkend af en spetterend spetterde ik naar het einde.
Topsessie :betrunken:

too slow
24 augustus 2013, 15:09
Aida is weer opgespoord: Privates-Ambiente, Siegfriedstr. 1 in Mühlheim / Ruhr (http://www.privates-ambiente.com/Aida/index.html). Te boeken voor 60 euro per half uur of 100 per uur inclusief de diensten die elders niet tot het standaardpakket behoren. Tent is geopend ma-vr 11-22 uur en zondag 14-22 uur.

4912http://www.privates-ambiente.com/Aida/12.jpg

phoenix
24 augustus 2013, 17:10
ja voor alles ohne liefhebbers lees ik op de homepage, kan je je slag slaan...bij alle dames daar

Nibor76
24 augustus 2013, 19:00
ja voor alles ohne liefhebbers lees ik op de homepage, kan je je slag slaan...bij alle dames daar
Kan wel wezen maar voor Aida durf ik het te riskeren, ik ga alleen geen 500 kilometer rijden :heul:

koosje12
25 augustus 2013, 20:21
Mülheim a/d Ruhr ligt net achter Duisburg, dus tov Xanten is het niet heel veel verder

der lickmeister
6 mei 2015, 23:47
11752ik denk dat ik daar binnenkort toch een keer binnenwandel
adres siegfriedstrasse 1 mulhlheim a.d. ruhr

want ow aida

der lickmeister
6 mei 2015, 23:52
let op tot 22.00 geopend
zaterdags gesloten

Eddy_V
7 mei 2015, 00:38
want ow aida

Neeee??!!
Aida vh PTX???
Dat was toch best een slanke meid..destijds in ieder geval niet met zo'n dikke kont?

der lickmeister
11 mei 2015, 23:25
Der lickmeister heeft haar aan de telefoon gehad, en is ook wat meer informatie wijzer geworden, gelijk gevraagd naar indira en samira
Helaas zijn deze 2 toppers gestopt
Ik gun het ze ik heb er goede herinneringen aan en goede tijden met meegemaakt,
Tot zover lm breaking news

spike1111
20 september 2015, 21:33
Helaas niet meer in Xante
Zij was voor mij 1 van de redenen om naar Xanten te gaan.

der lickmeister
19 januari 2016, 00:06
Oude tijden herleven, ik was gisteren op bezoek bij aïda en een flink nummertje gemaakt, over het een en ander gesproken, dus gaan we deze zomer waarschijnlijk als paar naar ptx toe, die zullen raar kijken

mooneye
24 januari 2016, 07:55
Lickmeister zie dat Aida voor aankomende week gepland staat bij ptx, ze is je al voor.

Big30
24 januari 2016, 19:21
Gast optreden of kan de dame weer onder PTX geplaatst worden?

der lickmeister
23 maart 2016, 00:34
Nu in duisburg buchholz, zimmerstraße 25