PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 110-2, Serena (Roe)



Alabama
28 augustus 2010, 13:26
Serena viel me al meteen op, maar toch nog even een rondje gereden. Verder was het niet veel soeps. Veel graadmagere skeletten met plastic borsten uit Bulgaristan, allemaal hangend op de bruggetjes.

Serena viel me op omdat ze een beetje schuw achter het raam zat, voorzichtig lachend.

Naar binnen gegaan en in 1 woord: GEWELDIG! Wat kan deze dame pijpen zeg! Normaal houd ik helemaal niet van een rubbertje tijdens het pijpen, maar deze dame pijpte dwars door het rubber een. Ze nam er de tijd voor, haar handen kwamen er alleen aan te pas om De Kapitein vast te houden en ze wisseltje het betere zuigwerk af met wat meer subtiele tongbewegingen. Daarna hebben we even geknuffeld, getongzoend en toen ging ze weer verder met die overheerlijke pijpbeurt!

Daarna zij bovenop mij, me flink berijdend en zachte geluidjes van genot maken! Intussen nog wat gezoend en gestreeld... daarna even missionaris en het toen doggystyle afgemaakt!

Lieve meid. Spreekt goed Engels, je merkt aan dīr dat ze gestudeerd heeft en van een hoger niveau is dan de bimboīs uit Bulgaristan. Ze is 23 jaartjes jong en komt uit een stadje in het oosten van Roemenie!

Het was echt lekker! Na de tegenvallende ervaring van vanochtend, toch met een goed gevoel (en een lege zak) naar huis gegaan.

Herhalingsgevaar: meer dan 200%. Sterker nog: ik ga morgen terug en dan mag ze de Kapitein zonder rubber verwennen.

Ze neemt de tijd, ook voor een knuffel en een praatje. Zeurt niet om extra geld, ook al gingen we over de tijd in.

Alabama
14 september 2010, 20:39
Paar keer misgegrepen op het Zandpad en īnoodgedwongenī in īn dame op een ander bootje mīn geld en wat anders gestoken.

Van de week zag ik Serena weer op haar bootje in haar sexy, witte pakje. Helaas lunchpauze, dus weinig tijd en ik had geen geld afgehaald bij de bank. īs Middags wat later weg dan gepland en wat ongunstige fileberichten, dus niet meer voorbij het Zandpad gegaan. A.s. vrijdag ga ik weer eens kijken en als Serena er is, dan ga ik voor mīn bezoekje aan de Rio eens even een half uurtje met dīr stoeien.

Uiteraard laat ik wel weten of de service nog steeds de moeite waard is!

Alabama
11 oktober 2010, 19:59
Vandaag īs ochtends in Utrecht en īs middags afspraken in het zuiden van het land. Ik had een uurtje of 2,5 ruimte tussen de twee afspraken en dat is net genoeg voor een mooie lunchpauze.
Gelukkig liep de meeting in Utrecht niet uit. Ik was mooi op tijd en had zelfs nog de tijd om geld uit de geldautomaat te gaan halen en wat rond te kijken op het Zandpad. Rond een uur of 12.30 mijn vloot aangemeerd aan het Zandpad en moest 15.00 uur in het Zuiden zijn. Vanaf Utrecht komt je zonder file al gauw īn eind weg in een uur, dus kon het wel even rustig aan doen.

Het Zandpad
Was er al een tijdje niet meer geweest en het lijkt warempel elke keer minder te worden. Voor mijn gevoel zijn overdag de ramen steeds minder bezet, wordt de kwaliteit achter het raam steeds minder en de parkeerproblemen en opstoppingen nemen ook hand over hand toe. Niet dat het heel druk was, noch achter de ramen, noch qua wandelaars, toch stond je voortdurend in de file aan het Zandpad. Hoop mensen die hun auto maar gewoon op de weg stilzitten en dan īn praatje beginnen te maken met de dames. Misschien begin ik oud te worden, maar zet dan even netjes je auto aan de kant en loop naar de dame in kwestie toe. Natuurlijk is het veel stoerder om uit het open raampje van je op krediet gekochte BMW te hangen ondersteund door luide kermismuziek, maar de mensen achter je zijn de sigaar.

De dames
Hoewel het qua weer een prima dag was voor de tijd van het jaar, was het qua dames een fikse tegenvaller. Een hoop Zuidamerikaanse neanderthalers en veel drugsverslaafde meisjes uit Bulgaristan. Mīn vloot aangemeerd, maar zag weinig interessante objecten om boorwerkzaamheden te verrichten.
Op 110-3 zag ik Peruaanse Maria staan en gelukkig was het gordijntje bij 110-2 ook nog open en stond de Roemeense Serena daar. De keuze was zo gemaakt. De vorige sessie met Serena was goed bevallen en bij gebrek aan concurrentie werd zij het dus maar weer. Als ik haast heb kies ik voor zekerheid. Tijd voor een tweede sessie na een tegenvallende eerste sessie was er niet, dus maar even op safe spelen.

Serena
Serena is ’n typische non-Roma Roemeense. Of ze daadwerkelijk geen Roma is weet ik niet, maar ze ziet er in elk geval niet zo uit. Donker haar, donkere ogen, lief en mooi gezichtje, kleine borstjes, lekker kontje, grote tepels en voor haar orale examen slaagt ze telkens cum laude. Ze babbelt vrolijk mee, hygiëne is in orde en kwaliteiten in het bed zijn ook meer dan prima.
Ze is professioneel, maar niet op een vervelende manier. Natuurlijk houdt ze het klokje in de gaten, maar ze reguleert dat door goed haar best te doen en zo het zaad rap uit het zakje te kloppen in plaats van te zeuren om extra geld of te zeuren dat de tijd op is.
Vooraf altijd een babbeltje, de kwaliteiten waar ze voor wordt betaald zijn prima in orde, ze biedt meer dan waar voor de 50 euro die ze vraagt en achteraf maakt ze ook nog altijd een babbeltje.
Het rapportcijfer
De vaste prijs is 50 euro, dus meteen een biljet van 50 euro overhandigd. Daarna begon ze me heerlijk te tongen. Aanvankelijk met de tong een beetje buiten haar mond, maar daarna ging het allemaal prima. Na een lekker potje getongd te hebben, hebben we elkaar van de kleren ontdaan en zijn we op bed gaan liggen. De kapitein stond al direct als een paal boven water en Serena wist de reddingsboei maar al te goed te vinden. Nog even lekker TZ en wat streel- en opgeilwerk, wat droogneuken en toen ging de poncho eromheen. Normaal vraag ik als de hygiene nodig is altijd om een supplement zonder rubber aan het Zandpad, maar bij Serena is dat niet eens nodig. Ze pijpt dwars door dat rubber heen en als ik niet af en toe een seintje zou geven, dan zou ze me vrij snel klaarpijpen. Uitzonderlijke pijpkwaliteiten dus, want met rubber vind ik er doorgaans weinig aan. Oogcontact dat ze zoekt tijdens haar orale proefwerkje was ook super geil.
Natuurlijk blijkt hieruit dat het een slimme meid is. Al het zaad dat ze met haar mond weet te verplaatsen, zit al in scherpschutterspositie als het neukwerk gaat beginnen. Een goede pijpbeurt, scheelt toch weer ’n paar keer op en neer gaan en fysiek gezien is pijpen vast eenvoudiger dan het ontvangen van wat harde, inwendige stokslagen. Voor het pijpen geef ik haar een dikke 9.
Daarna mocht ze nog even oefenen voor de open Roemeense kampioenschappen Paalzitten. Voor een DVP heeft ze een behoorlijk strak kutje en dat maakt het toch allemaal wel heel erg lekker. De paal mocht er lekker diep in en na een paar flinke stoten voelde ik met dank aan haar goede pijpwerk alweer het een en ander opborrelen. Daarna mocht ik het doggy style afmaken! Heerlijk…met een mooi uitzicht op haar billen spoot ik na wat stootwerk de poncho vol.

After party
Na de daad even samen opgefrist, nog wat gekust en nog een babbeltje geslagen. Ze had me al een tijdje niet meer gezien. Dat had ze goed gezien. Telkens weinig tijd tussen afspraken gehad op de dagen dat ik in Utrecht aan de slag was of telkens vrij laat weg. Als ik dan al eens aanmeerde op het Zandpad, dan liep ik haar telkens mis.
Daarna vroeg ze mijn email adres, want er waren wat dingetjes. Dan weten geoefende wandelaars alweer welke kant het opgaat. Dat wordt weer een potje Romanian talk. E-mail adres maar gegeven, maar dat kwam meer omdat ik nog aan het nagenieten was dan dat het een verstandig idee is.

Alabama
15 oktober 2010, 19:01
Vandaag stond er īn ochtend op kantoor in Amsterdam op het programma. Rond een uur of 18.00 uur weer thuis zijn, dus met een beetje mazzel zou ik een paar uur net over de Duitse grens door kunnen brengen. Helaas lopen zaken soms net wat anders dan je had gepland of had gehoopt.
In de ochtend ging het allemaal lekker vlot. Filevrij naar Amsterdam kunnen rijden. Dat gebeurt me zelden. Gelazer begon al toen ik op de radio iets hoorde over het begin van de herfstvakantie. Dat betekent dat vroeg in de middag de snelweg alweer wordt geterroriseerd door sleurhutten en traag rijdende vakantiegangers.
Ik had alleen een verzette stuurgroepvergadering staan. Die begon om 10.00 uur en zou om 12.00 uur afgelopen zijn. Helaas vond het gros van de genodigden dat het toch maar vrijdag was en dat er wel begonnen kon worden met wat grappen en grollen. Gevolg was dat ik om 13.30 uur pas buiten was. Met het vooruitzicht op file in verband met de herfstvakantie zou dat een wel erg kort verblijf in Duitsland betekenen.
Maar snel in de auto gestapt, radio aangezet en mijn vaginatiesysteem wat routes laten simuleren om te kijken hoe laat ik waar kon zijn. 14.00 in Kaarst en dan om 16.00 uur weer teruggaan is niet de moeite, net zo min als 15.30 in Duisburg. Dat laatste zou sowieso wel later worden, want het laatste stuk schiet daar nooit op.
Had er behoorlijk de pest in. Volgende week een erg drukke week met geen uitwijkmogelijkheden, dus vandaag had het moeten gebeuren. Laatste sprankje hoop vervloog op de ring Utrecht, daar een hele tijd vastgestaan. Ook mathematisch was missie Duitsland nu onmogelijk geworden.
Dan maar naar het Zandpad. Deze week al twee keer geweest, twee keer viel het aanbod tegen. Wellicht op vrijdagmiddag wat leuke kippetjes achter het raam. Helaas, pindakaas. Serena was bezet, Maria was bezet en dus maar wat rondgereden. Werkelijk niets leuks gezien. Wat vrouwen van wie ik moeilijk kon beoordelen of het nu een echte vrouw is of een omgebouwde vent, want Zuidamerikaanse en Afrikaanse neanderthalers en wat dames met een bordje NL voor het raam. Her en der hoor je geklaag over de tsunami van Oosteuropese meisjes naar het Zandpad. Nou, je mag God op je blote knietjes bedanken daarvoor als je de NL dames van het Zandpad hebt gezien. Of heel oud, of heel lelijk of heel dik. Eigenlijk allemaal gewoon alle drie die dingen.
Afijn, Serena was weer vrij. Ze zwaaide al en denkend aan die lekkere pijpbeurt die ze me begin deze week gaf, ging ik naar binnen. Ik weet niet of het aan mijn humeur lag of niet, maar ik vond het deze keer drie keer niks. Tongzoenen deed ze opeens niet meer, beffen ook al niet meer en haar aanraken was ook uit den boze omdat ik koude handen zou hebben. Nu geldt dit voor meer dames aan het Zandpad en voor 50 euro kun je weleens tegen een slechte sessie lopen, maar voorheen was het allemaal geen probleem en nu was er niets meer mogelijk.
Na het praatje, wat plichtmatig gestreel en wederom een hele lekkere pijpbeurt. Wat kan deze meid goed zuigen zeg. Jammer dat er een rubber omzit, want ze zuigt alsof ze alles tot aan de laatste druppel wil proeven. Het belangrijkste woord in de zin is natuurlijk alsof, want er zit gewoon een rubbertje omheen en haar overdreven gekreun vond ik deze keer wel erg overdreven. Daarna cowgirl, mijn neukstaaf ging gewillig in haar Roemeense neukgrotje. Na een paar stoten vond ze het al tijd voor missionaris. Na een paar harde stoten en veel gekreun deed opeens haar muschi zeer en ging het handje er tussen. Dat is helemaal dodelijk. Je zin is dan ook al over. Handje weggehaald, maar handje ging meteen weer terug. Last van haar muschi. Paar goede stoten en het rubbertje zat vol.
Rubber eraf, me snel gewassen en mijn kleren aan gedaan. Klaar om weg te gaan en toen begon ze opeens weer te praten. Ze vroeg wat ik er vandaag van vond. Haar gezegd dat ze een eerlijk antwoord krijgt en dat dat antwoord is dat ik het helemaal niks vond vandaag. Tongzoenen kon niet meer, beffen was niet meer mogelijk, het strelen deed ze als een robot en tijdens het neuken lag ze er als een zandzak bij met d’r handen bij d’r muschi. Ja, ze had wat problemen, grote problemen, maar daar kon ze nu niet over praten. Ze zou wel een e-mail sturen. Goed, we horen het wel. Tongzoen gekregen en de auto weer in.