PDA

Volledige versie bekijken : Mila (Poolse)

Johnny99
29 augustus 2010, 10:45
Naam : Mila

Haarkleur/-lengte : blond krullend halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, B/C-Cup

Nationaliteit/Taal : Poolse/ Duits woont in Duitsland

Leeftijd : ±30 jaar

Tatoeages/Piercings : ?

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra : whirlpool

Gisteravond even lekker in de whirlpool dobberen.

Een mooie blonde dame loopt het sauna gedeelte in en rechtstreeks naar mijn badje, of ze erbij mag komen.
Niet lang gedacht en ja gezegd. Alras naar een kamer vertrokken voor een goede sessie.

Mila is slechts sporadisch aanwezig, wil wel terugkomen.

Bubbelbader
7 september 2010, 21:15
Naam : Mila

Haarkleur/-lengte : blond krullend halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, B/C-Cup C cup

Nationaliteit/Taal : Poolse/ Duits woont in Duitsland

Leeftijd : ±30 jaar 34 jr

Tatoeages/Piercings : ? Volledig clean

Service : PZC, NMC, zoenen,

Extra : whirlpool

Gisteravond even lekker in de whirlpool dobberen.

Een mooie blonde dame loopt het sauna gedeelte in en rechtstreeks naar mijn badje, of ze erbij mag komen.
Niet lang gedacht en ja gezegd. Alras naar een kamer vertrokken voor een goede sessie.

Mila is slechts sporadisch aanwezig, wil wel terugkomen.

Dat sporadische vertelt ze maar inmiddels ben ik 3 maal met haar naar de kamer geweest. De eerste keer was goed, de tweede wel wat dramatisch en de derde keer sprong ze bij me in de pool alwaar ik eerst van plan was haar te negeren maar het contact was weer zeer goed. Dame heeft is PSR gewerkt.

seksenfun
7 september 2010, 21:49
Verder moet ik nog een speciale vermelding maken voor een blonde (Kroatische?) dame. Ze heeft lichtkrullend haar en bind het vaak samen in een dot. Ze zit vaak ergens op een kruk aan de bar en vrij vaak bij de ingang naar de bar. Tot enkele maanden geleden werkte ze in Park Sauna Residenz. Hoewel ik haar daar steeds links liet liggen (en tot maandag ook in YY), stapte ik er ineens op af. Ze verschoot van mijn actie :smile:. Ze zat al een paar dagen in mijn bovenkamer. Ik twijfelde gewoon aan haar. Vandaar dat ik er nog niet eerder naar toe stapte. Ik vroeg me af wat de reden kon zijn dat ze van PSR naar YY was verhuisd. Kon ze zich niet zo goed vinden in de verplichte topservice die ze in PSR moeten geven? Dat was het dus niet. Het was een andere reden. Ze gaf een top GFE-sessie weg en heeft net als ik graag dat het lieve en het speelse overgaat in wat wilder. Ze rekent zeker niet met de tijd. Ze had nooit gedacht dat ik haar zou uitkiezen. Nu weten we beiden dat er een vervolg zal komen. Ze is ongeveer 1,65 maar draagt schoentjes die haar zo groot als ik maken. Ze is slank, platte buik en heeft een natuurlijk B-cup. Ze praat Duits. MiniMe zou haar service omschrijven als: Oase-service.

Moet ik nu denken dat dit dezelfde was? Zo ja... komt zomaar in mijn top 3 binnen :smoke:.

Bubbelbader
7 september 2010, 23:31
Moet ik nu denken dat dit dezelfde was? Zo ja... komt zomaar in mijn top 3 binnen :smoke:.

Het was die dag dat wij elkaar troffen. Jij hebt mij gezien met haar in de HWP later hebben we er over gesproken. Toen had je nog geen ervaring met haar, wellicht later blijkbaar tijdens jouw tour wel.

Eerder die dag ontmoeten wij elkaar in de HWP en wist ik dat jij S&F was.;)

seksenfun
8 september 2010, 19:53
Ja, nu weet ik het weer. De meid is gewoon super (voor mij) :smoke:.

Jimmy Doe
21 augustus 2011, 00:20
Mila kwam bij mij ook in de HWP, ze is spontaan je kunt er een leuk praatje mee maken en ze is geweldig op kamer.

Gr. JD:wink2:

woods25
26 maart 2014, 11:10
Diese Dame habe Ich gestern in YY gesehen und ein Session gehabt,Topservice sehr zu empfehlen! leider nur sporadisch in YY
Gruß
woods25

macartuur
20 juli 2014, 07:03
Mila was gisteren in de club YY en gaf een heerlijke GFE service.
Een herhaling en zonde waard? ZEKERRRRR