PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Duitse) ex-GT

Knabbel
29 augustus 2010, 14:21
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, krullend tot op schouders
Lengte dame : ca. 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : blanco
Service: NMC, PZC, beffen, zoenen
Voordelen: weet wat van haar verwacht wordt, hygiënisch
Nadelen: mis de spontaniteit
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Gezamelijk douchen
Bijzonderheden: zie boven

Spotte deze dame terwijl ze fris binnenkwam in burgerkledij. Triggert mij als liefhebber van een girl-next-door toch altijd iets meer dan bijna naakt. Pijlsnel kleedde ze zich om en zat ze met een sigaretje aan de bar. Daarna bleek ze veelvuldig geboekt en zag ik telkens haar achterkant nog verdwijnen. Later op de dag zat ze weer met een sigaretje en schoof ik gelijk aan, onder de indruk van haar knappe koppie. Tegelijkertijd kreeg ik ook twijfel in een milliseconde, want ik miste iets.

Ik was echter nog maagd van de dag dus uit noodgeilheid toch na een kort gesprekje de kamer op. Toen ik aangaf eerst te willen douchen, stelde ze een kamer met douche voor. Op de kamer elkaar eerst lekker ingezeept en alvast wat voorspel. Eenmaal op bed wat tongzoenen, wat kusjes en likjes her en der, en uiteindelijk een pijpbeurt. Dat laatste was alleen met het bovendeel in de mond en in een monotoon tempo. Haar nog wat gestreeld en na diverse positiewisselingen het kruid verschoten. Wederom gezamelijk gedouched waarna we na zo'n 3 kwartier van de kamer kwamen en keurig € 50.- verlangd werd. M.a.w. het douchen rekende ze niet mee in de kamertijd.

Uiteindelijk dus zeker waar voor mijn geld gekregen van een hele mooie dame, maar wat ik in het begin meende te missen ontbrak nog steeds: spontaniteit. Zaken verlopen volgens plan. Als je de rollen omdraait probeert zij weer overhand te nemen. Ook de gesprekjes voor- en nadien brachten alleen cliche antwoorden naar voren. M.a.w. ze schermt zich dus heel bewust af. Deze dame weet dus dondersgoed wat ze doet, en dat doet ze ook goed. Voor een herhalingsgevaar echter zou het geheel spontaner moeten zijn.

Boy69
30 augustus 2010, 09:45
Voor mij is Christina absoluut een reden om de reis naar PSR te maken.
Ik heb wel een klik met haar en dat komt een kamerbezoek natuurlijk altijd ten goede.

Ik kan niet wachten om haar weer te bezoeken !!

Jorah Mormont
10 september 2010, 09:28
Gisteren liep ik Christina in Golden Time tegen haar ranke lijf!

Boy69
10 september 2010, 09:57
Gisteren liep ik Christina in Golden Time tegen haar ranke lijf!

Ze heeft inderdaad al eens eerder aangegeven om daar eens een kijkje te nemen.

Voor mij in elk geval een goede reden om GT weer eens te bezoeken

Boy69
10 september 2010, 14:19
Heb vandaag telefonisch contact met haar gehad.

Ze wisselt PSR en GT af
Verplaatsen is wellicht wat voorbarig !

gignnl
10 september 2010, 14:59
Gisteren niet alleen tegen haar ranke lijfje aangelopen.
Was voor mij een nieuw gezichtje met guitige oogjes,contact gelegd en mee gaan kameren.Volgens eerste tips zou het een nieuw meisje zijn,een soort hobbyiste.
Was niet geheel waar,dame gaf aan in psr te werken.
Service op de kamer was goed maar absoluut geen vuurwerk.

Admin
10 september 2010, 15:31
Heb vandaag telefonisch contact met haar gehad.

Ze wisselt PSR en GT af
Verplaatsen is wellicht wat voorbarig !

Bij PSR staat een link naar dit topic.

Pistol Pete
13 september 2010, 09:42
Afgelopen zaterdag was deze dame weer te bewonderen in PSR.

In weerwil van wat sommige anderen van haar service vinden blijft deze dame voor mij een kanjer. Ook afgelopen zaterdag moest ik er aan geloven. Toen ze naast mij kwam zitten en diverse onoirbare voorstellen deed was ik direct verkocht:):):).

Op de kamer was ze weer een sexbeest. Vooral van haar orale kwaliteiten moest ze het hebben...binnen een half uur een spetterende FT....De PP volgers weten dat je dan van goede huize moet komen na zo een weekend....

Christina is van grote klasse, professioneel tot op het bot. Een vakmeid die weet wat ze doet en wat ze waard is. Een topvrouw van Duitse bodem.