PDA

Volledige versie bekijken : Bremen Advies ?

S_Hower
25 augustus 2010, 10:20
Binnen een paar weken ben ik een aantal dagen in de buurt van Bremen voor zaken. Welke clubs zijn aanraders in die omgeving?

zoekhoertjes
29 september 2010, 04:29
Binnen een paar weken ben ik een aantal dagen in de buurt van Bremen voor zaken. Welke clubs zijn aanraders in die omgeving?

Mischien is dit wat voor je www.partytreff-bremen.de je kan ook in helenenstrasse terecht hier zitten een aantal ramen

Dennis
29 september 2010, 06:51

Clubs niet zo zeer, maar er schijnen in Bremen enorm veel privé-adresjes te zijn met een goed aanbod. Kijk maar eens op http://www.hostessen-meile.com/ en dan zoeken op Bremen

den duvel
4 september 2021, 08:27
Ik zit regelmatig in Bremen en ga af en toe naar de Helenenstrasse. Prijzen zijn er goedkoper dan in Belgie maar service is evenredig. Eigenlijk zelden een goeie ervaring gehad daar. Er hangt ook n rare sfeer (drugsdealen in die buurt). Je moet er ook geen uren rondlopen voor je je keuze maakt of je hebt problemen. Priveadressen nog niet getest maar degene die ik zag waren altijd ver uit het centrum, wat niet handig is als je niet met de auto bent.