PDA

Volledige versie bekijken : Rosa

toppertje911
30 augustus 2010, 11:27
Deze dame is mijn slechtste ervaring die ook heb mogen beleven zelfs incl RED LIGHTS :angryfire:. Had het mss ook kunnen verwachten ze kijkt namelijk ongelovelijk chagrijnig en met een blik "wat doe ik hier ?". Toch gegokt en haar aangesproken, na een korte en botte babbel (btw het was niet druk dus ze hoefte in principe niet snel handelen): Soll ich Schlussel holen ? Omdat ik er nieuwsgierig wat er allemaal in die goedgevulde BH hing naar de kamer gegaan.
Eén doffe ellende !: Snel bh en slip uit / Ich kusse nicht / begon ruw te pijpen / voelde niet echt prettig / wilde haar likken maar ze bleef ruw doorpijpen / toch met moeite voor elkaar gekregen in de befpositie te komen / maar daar toch van afgezien vanwege een lichte gorgonzola geur / tijdens dit hele tafereel ontzettend geirriteerd en vaak op horloge kijkend / ff doggy style (halve pot glijmiddel !!!!) / en maar zuchten en geirriteerd doen.
Door haar gedrag kon ik hem nauwelijks stijf houden en was het zat.
Haalde hem lekkend van de glijmiddel uit haar, "was machts du jetzt wieder (met boze blik)", ich will auf deine brusten spritzen ? Darf das ? / HEEEEEELLLL geirriteerde "ja"... ik rukte de condoom af en trok mijzelf af voor die borsten en probeerde niet naar die rotkop te kijken en spoot uit eindelijk over die tieten.
Zei tegen haar dat ik haar gedrag niet normaal vond en dat het mij beter leek een andere baan te zoeken. Vroeg op de kamer wat ze moest hebben (om evt discussie in de lockerroom te vermijden), 50 euro, gaf haar die en wil haar nooit meer zien !!!! Ze is zeker niet PHG-proof en in de goede tijd hadden ze haar er al lang uit geflikkerd.
Hygiëne is slecht, nadat ik 2 min. gedoucht had en dus binnen 5 min weer in het nachtcafe was om iets te drinken zat ze alweer met een drankje aan de bar (had haar tieten volgespoten). Een vrouw heeft toch meer dan 5 min nodig om op te frissen en te tutten???? Dit gegeven incl de gorgonzolageur...

Mijn advies: VERMIJDEN !

Admin
30 augustus 2010, 11:43
Graag een paspoort :

Naam : Rosa

Nationaliteit/taal :

Leeftijd :

Haarkleur/lengte :

Lengte :

Postuur/Cupmaat :

Tatoeage /Piercing :

Service :

Extra :

Bart
30 augustus 2010, 12:49
Je beschrijving is klaar helder, "persoon, heeft twee borsten" vermijden.

Kan niet missen.

Bedankt voor de nuttige info.:smile:

Bart

Beron
30 augustus 2010, 13:05
Wenn wir von der gleichen Person reden (Rosa, Italien) - dann hab ich da andere Erfahrungen gemacht. Durchaus positiv.

toppertje911
30 augustus 2010, 14:29
Naam : Rosa

Nationaliteit/taal : Italië, Sicilië

Leeftijd : 20 -25

Haarkleur/lengte : Zwart / Donkerbruin - Strak achterover

Lengte : 160

Postuur/Cupmaat : C/D (echt)

Tatoeage /Piercing : Op enkel of voet ???

Service : Niet kussen

Extra : Beetje fietsenrekgebit, kijkt ontzettend chagrijnig

Flurkman
30 augustus 2010, 15:17
...een lichte gorgonzola geur...

Heb het ooit ook eens meegemaakt, maar dan tamelijk uitgesproken (eerder Camembert of Brusselse kaas...)

De oorzaak daarvan KAN een geslachtsziekte zijn: ik heb dat meisje dan ook aangeraden om voor alle zekerheid dringend eens langs de dokter te gaan.

SFL
30 augustus 2010, 15:36
Heb het ooit ook eens meegemaakt, maar dan tamelijk uitgesproken (eerder Camembert of Brusselse kaas...)

De oorzaak daarvan KAN een geslachtsziekte zijn: ik heb dat meisje dan ook aangeraden om voor alle zekerheid dringend eens langs de dokter te gaan.

Een goede kut moet stinken, mijne heren :baeh:

Dalton
30 augustus 2010, 16:38
Een goede kut moet stinken, mijne heren :baeh:

DOE MIJ MAAR DIE DAAR "ROSA" UIT LIVINGROOM de mooie roemeense:freu: