PDA

Volledige versie bekijken : Carolina (Poolse)

Partytreff Xanten
30 augustus 2010, 22:00
911

erik69
7 oktober 2010, 22:10
zijn er beren die ervaring hebben met Carolina??

fazer700
16 oktober 2010, 14:23
nog niet, maar dat gaat snel gebeuren

SFL
12 november 2010, 02:08

Ja ikke

Deze Poolse is heel goed naar PT normen. Ze weet van aanpakken en heeft jaren ervaring. Alleen de overdreven geluidjes bij het pijpen moesten er voor mij niet bij. Maar in een PT ben ik toch altijd wel wat zenuwachtiger dan bv in een gewone saunaclub. Om je jezelf op je gemak te stellen is Carolina de ideale vrouw.

Tony M
14 november 2010, 10:04
Ben 1 keer met haar naar beneden geweest, het is een al wat oudere dame, erg lang benen maar één ding is zeker, ze is erg geil! Ze heeft wel wat zenuwtrekken maar dat mag de pret niet drukken!

Badslippers
14 november 2010, 20:39

Ja ikke. Geinige dame die wat motorische tics heeft. Maar net zoals bij een stotteraar die je laat zingen verdwijnen die onvolkomenheden tijdens het pijpen! Ik belandde een paar weken geleden samen met haar en Sabine op een bed en deze doorgewinterde dames hebben me een heerlijke en geile tijd bezorgd. Carolina knielde boven mijn gezicht en liet haar kutje gewillig door me beffen terwijl Sabine me afzoog. En daarna zit je dan weer gezellig met deze dame aan een stukje cake en een kop koffie alsof er niks gebeurd is.

joepmeloen
20 januari 2011, 16:27
Carolina is een toppertje.

Ik heb met en om haar kunnen lachen.

Sex met haar was een bijzondere ervaring en nog fantasievol ook :)

md43
13 juli 2011, 23:09
Carolina is de laatste dame met wie ik een handdoek heb gedeeld, tijdens mijn allereerste Xantener bezoek op 12 juli. Ze is geloof ik de langste dame, erg slank, maar ook erg geil. Heel kort, wat warrig bruin/asblond haar. Is het nou Camilla of Samira, ik weet de namen nog niet bij de gezichten, in ieder geval een wat vollere, blonde dame met wie zij vaak triootjes doet? Ik heb ze soms bezig gezien met een ijsbeer in de bar/zitruimte. Zo rond drie uur kwam ik met Carolina in gesprek en we gingen naar beneden, onmiddelijk kwam de hierboven genoemde dame er ook op af maar ik waarschuwde dat ze niet te druk moesten zijn met me omdat ik al 3x was klaargekomen. De andere dame ging daarop een ander trio vormen, ik hoop dat ik haar niet teleurstelde of zo.
Carolina had blijkbaar wat voetbeentjes gebroken tijdens een ski-ongeluk, allebei haar voeten zaten nog in het verband. Het ergste leed was geleden. We deden de gebruikelijke standjes maar ik ben niet meer klaargekomen. Nou, volgende keer beter dan. Douchen, een laatste hapje en drankje en kort daarna weer terug naar Nederland.

koosje12
8 november 2011, 19:37
Carolina is "prettig gestoord", als ze bij de huidige generatie basisschoolkinderen zou zitten zouden ze ongetwijfeld ADHD bij haar vaststellen.

Beneden zeer geil en creatief. Wel heeft ze zo haar eigen willetje, ze maakt van haar hart geen moordkuil als ze iets ziet wat haar niet zo aanstaat.

Marmion
23 november 2011, 13:48
Fantastische pijpbeurt van haar gehad. Kijkt je ook heel geil aan als ze bezig is ;)

bad pritt
9 januari 2012, 10:00
Deze lange skinny kwam erg agressief op mij over, ik zei vriendelijk en netjes omdat ze me wat gestressed leek laten we een pauze nemen dan gaan we over 10 minuten. Ik bepaal of ik een pauze neem en niet jij klonk het bits ! Oke zei ik ik zie je later wel een keer. Kom dan gaan we zei ze direkt..later mischien...blij was ik dat ik van deze bitse tante af was op dat moment.

Later op de avond ontdooide ze en zag ik haar andere kanten, jonge turkse gasten zeiden ze is de beste hier en ze is best grappig en zeer direkt en zoekt ook wel kontakt, alleen overdag niet, denk dat ik een slechte dag had want vrijwel alle vrouwen waren zo overdag, mischien allemaal overwerkt? Er waren er maar 6 terwijl er steeds meer als 10 mannen soms 15 mannen aanwezig waren, ze kregen eigenlijk geen vrije minuut

Nu dan haar service, ze assisteerde Linda bij de laatste ronde inde hoop mij nog een paar druppels afhandig te maken zodat ze eindelijk naar huis konden na een slopende dag. Ze begon me te pijpen en dat kan ze ongelofelijk goed..een wonder voltrok zich binnen een paar minuten, ik spoot haar borsten onder met een klein straaltje. Blij dat het erop zat zei ze "ich war gut, du warst besser" met een schaterlach. Ik bedankte haar en gaf Linda een kleine massage.

Konklusie voor de avond..wat een bits gek wijf ! Konklusie na afloop van de Xanten dag om 24.00 uu leuke aparte vrouw, met een zeer goede pzc service. De rest wil ik ook wel eens testen want hier zit ADHD leven in !:betrunken:

eindhovendate
25 september 2012, 21:28
lijkt een vreemde dame, maar bij een klik met haar ben je de man voor veel lekkers hoor !

hotmister1985
24 december 2012, 12:28
Een paar weken geleden in Xanten geweest. Carolina is erg druk zoals ik vantevoren al had gelezen
Rond 14.30u gingen de rolluiken naar beneden. Carolina vertelde me dat het tijd was voor de GB. Hoewel ze eigenlijk niet zo mijn type is (wat oud, ik schat 40-45), liet ik haar toch haar gang gaan. Ze pijpt lekker en daarna wilde ze dat ik haar op de bank in missio neukte, waar ik door de geile sfeer dan ook geen nee tegen kon zeggen. Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargepijpt. Toch een goede sessie, wat ik niet verwacht had, aangezien ze niet zo mijn type was.