Volledige versie bekijken : Melissa, Roemeense.
noglangnietuitgewandeld
1 september 2010, 11:18
Naam : Melissa
Nationaliteit/Taal : Roemeense, goed Duits.
Leeftijd : ca. 25
Haarkleur/-lengte : zwart halflang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : slank,B
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ, PZC, NMC, beffen.
Voordelen: heel vriendelijk meisje, GFE.
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100,-
Extra’s bij het bezoek:
noglangnietuitgewandeld
1 september 2010, 11:56
Melissa heeft 2 jaar geleden al in Freude gewerkt, in tussentijd wat andere clubs afgehopt en is sinds twee weken weer terug. Knappe verschijning, mooie stevige borsten, niet al te groot. Ze vond zelf haar billen wat te dik. Ik niet. Als een bil precies bij mij in de hand past, dan is tie goed :biggrin:. Heb wel behoorlijke kolenschoppen, schoenmaat 47 en dito handen. Een heel prettig uurtje met haar doorgebracht. Op de bank begon het al met zachtjes zoenen en een publieke pijpsessie. Haar op de kamer eerst maar eens een befbeurt gegeven, waarbij ze zachtjes lag te kreunen. Toen mijn wijsvinger op zoek ging naar de G-spot reageerde ze meteen veel heftiger. Of ik hem gevonden heb weet ik niet maar ik voelde haar doosje samentrekken om mijn vinger. Het blijft een prachtig gezicht om zo'n mooie meid te zien klaarkomen. Ik kreeg meteen interesse om die opening eens met een ander lichaamsdeel van me te gaan onderzoeken. Nadat ze me een tijdje op haar dooie gemak had liggen pijpen nam ze plaats voor een ritje. En de hele tijd maar samen in de spiegel kijken naar dat stel dat daar bezig was. Omgedraaid en nog lange tijd van dat strakke doosje liggen genieten, cheek to cheek, hand eronder, zoengraag mondje binnen bereik. Voor de finish kwam ze naast me liggen, hand om die prachtige billen, en al zoenend schudde ze het cumshot eruit.
Het was ons beiden uitstekend bevallen en als de gelegenheid zich voordoet gaan we de kennismaking zeker voortzetten.
SeX++
29 december 2010, 23:54
Vorige dinsdag heb ik met deze schoonheid een triootje gedaan (samen met Margarita) en nadien met haar privé gekamerd.
Het was Margarita die een triootje voorstelde. Deze mooie Roemeense werd door mijn schat Margarita geroepen, en dadelijk zat ik op de bank met twee DVPs in mijn handen. Beide dames knuffelde zich tegen me aan. Mijn kop ging van links (Melissa) naar rechts (Margarita), telkens volgde een intieme TZ. Dit was mijn eerste triootje in de FKK- en saunawereld. Mijn leuter wees naar het plafond, dit moet voor de omstaanders een hitsig spektakel geweest zijn.
Margarita ging de sleutel halen, terwijl Melissa me liefkoosde.
Op de kamer speelde we verder. Hun billen stevig in mijn handen, en zo beide dames tegen me aangeplakt. Melissa lag in mijn rechterhand, Margarita in de linkse. De mondjes gingen lekker naar mekaar toe, en telkens volgde een innige TZ. Margarita zat me te teasen, wat niet slim is in triootje, wat dan ga je verder met Melissa. Mijn 'jongeheer' had geen extra stimulans nodig om tegen mijn buikje aan te botsen. Van de meisjes mocht ik kiezen met wie ik wilde 'ficken'. Ik koos voor Melissa, die na een korte PZC op me kwam wippen met aangezicht naar me toe. Ondertussen lag ik met Margarita in een innige omhelzing. Wat een prachtig zicht in de spiegel. Na het orgelpunt kwam deze Roemeense schone opnieuw tegen me aanwrijven. Minutenlang was het lekker nagenieten met twee prachtige sexy baby's. Mijn piemel toonde de beide dames hoe heet ze me brachten. Een tweede neukbeurt had niet binnen een 'halbe Stunde' gekund.
Later op de dag nodigde ik deze jonge vrouw uit voor een privé. Wat volgde was een innige fijnbesnaarde sessie op de bank en in de kamer. Tongzoenen doet ze met passie, terwijl ze haar lichaam tegen je vastplakt. Het PZC voelde warm aan en deed me tintelen. Nadien bereed ze me, niet wild maar gedreven door passie. Ze genoot zelf van dit erotisch spel. Ondertussen haar body, borsten, gezichtje mogen strelen; alles was oogverblindend, zacht en warm. Een apotheose volgde. Minutenlang bleven we nadien aan mekaar vastzitten.
Deze dame geeft je ook nog een lekker gevoel. Ze loofde me met 'eine nette Mann'. Dus vrienden wees aardig met haar en je beleeft een fantastische tijd. Laat U niet verwarren door haar timide voorkomen, ze is een :annieengel:.
Henk74
24 januari 2011, 15:21
Melissa was zeer verguld dat er zo positief over haar geschreven werd.
Dat geschrijf was voor mij de aanleidng om een triootje mat Margareta te maken . Het werd een fijn halfuurtje .Dat de vrouwen met elkaar zoenden verhoogde de pret.
Later nog een triootje gedaan met Angele erbij . was ietsje minder , maar toch nog echt goed. Freude 39 isen blijft voor mij de club.
SeX++
31 maart 2011, 00:09
Vorige dinsdag mocht ik opnieuw in het gezelschap van Melissa verkeren. En over Melissa geen kwaad woord.
Als aanvulling op wat ik hier reeds schreef: de neukbeurten zijn als de beste, ook al is ze de vijfde DVP op een dag, ze zal niet ophouden voordat het rubbertje is volgelopen. Haar favoriete standje is cowgirl, dan kan ze heupwiegend op je lul dansen, en dansend kom ze naar je toe om een TZ vragen.
Met haar kun je het wereldrecord TZ breken (in 2001 bedroeg dit bijna 31uur, zie http://www.medischforum.nl/onderwerp/563). Er zijn wel enkele praktische bezwaren: ten eerste, aan 50 € per halfuur zal je waarschijnlijk een sponsor nodig hebben en ten tweede, kun je zoiets anoniem ondernemen?
Als aftersales had ik nog een prettig gestoorde conversatie met haar; toen ik zei dat mijn :48[1]: nog onder garantie staat, en ze dit gratis moet herstellen, kon ze ermee lachen. Het was het proberen waard. Trouwens op de garantie staat "werkt niet als er geen sexuele prikkel is", doch niets over gratis. En de prikkels, daar zorgt ze levendig voor.
2011 is nog niet in de helft, maar mijn Melissa staat op één en blijft daar staan. Bij mijn toekomstige uitstapjes naar Bochum, neem ik een doosje Belgische praline mee, want daar is ze dol op. Volgende maandag keert ze terug naar Roemenië, maar twee weken later is ze opnieuw present.
Top inderdaad ... alleen beweerde ze vorige week uit Tsjechie te komen; ach wat maakt t uit :-)
Henk74
1 augustus 2011, 00:31
kan me niet voorstellen dat ze Tsjechie heeft gezegd. Vandaag was ze weer gewoon Roemeense .Eeen fijn halfuur met haar gehad , maar ze had helaas weing klandizie .
Geilaard
20 november 2011, 12:23
Zie dat er al een tijdje niet meer over haar wordt geschreven, maar ik heb telkens weer een prima ervaring met haar.
Tongzoenen doet ze als de beste; kun je uren met haar volhouden. Maar op de bank gaat ze ook al veel verder, denk dat je haar op de bank een beurt zou kunnen geven. Ik kon in ieder geval ruimschoots tongzoenen, werd uitvoerig gepijpt, kon haar vingeren op de bank en wat al niet meer.
Uiteindelijk toch maar een kamertje opgezocht waar we elkaar flink hebben uitgewoond. Het is als afsluiting heerlijk om in de spiegel te zien, hoe op zijn hondjes je lul in en uit haar kut schuift. Kwam heftig klaar. Hoog herhalingsgevaar.
SeX++
16 januari 2012, 16:09
Ze blijft mijn favoriete dame en gisteren heb ik twee langdurige sessies met deze deerne beleefd.
Zeer aan te bevelen voor ijsberen die houden van passionele GFE++ met TZ, geil pijpwerk, dansend neukwerk.
Ze is niet op de vernieuwde website van Freude39 terug te vinden, niettegenstaande ze hier reeds enkele jaren actief is. Ze hoort zeker thuis in de lijst 'toppertjes van het huis'.