PDA

Volledige versie bekijken : Eerste ijsberen verjaardag @ Golden Dreams

Golden Dreams
2 september 2010, 19:20
De eerste verjaardagsparty in Golden Dreams van Stiffmaster staat reeds gepland op 15 oktober :freu:

Nu zijn wij als club benieuwd wat er voor suggesties voor ons zijn om alles tip top in orde te maken zodat alle ijsberen een plezierige dag hebben ;)

De dames zullen in ruime getalen aanwezig zijn :annieengel:

MichelJ
2 september 2010, 20:22
Er zal zeker een aantal ervaren ijsberen voor de eerste keer in GD komen op de verjaardag van Stiffmaster. Om negatieve recensies te voorkomen moet alles tip top in orde zijn :biggrin:.

Uiteraard moet er voldoende keuze uit dames zijn, maar er zijn ook andere dingen. Het feest is op een vrijdag, er zullen waarschijnlijk ook beren vanuit het werk komen dus zorg voor voldoende en lekker eten.

Ik kan me een verjaardag uit VM herinneren die opzich prima en gezellig was, maar eigenljik geen rekening had gehouden met de drukte. De bar was vaak onbemand en als je een cola bestelde kreeg je bier :eek: (zal bij Luana niet gebeuren, tenzij ze buiten de bestellingen op gaat nemen ;)). Ook stond de muziek van de DJ veel en veel te hard, je moest schreeuwen om elkaar te kunnen horen.

Zorg voor een leuke sfeer, lekker muziekje, meiden die dansen en gek doen en dan komt het vanzelf wel goed :freu:

mammoet
2 september 2010, 20:46
ik ben blij met de dingen die je op noemt daar kan ik zeker iets mee en daar zullen wij dan ook voor zorg dragen dat de dingen zeker goed gaan.

ps, MJ nog eenvraag aan jou: wanneer komen wij op jou profiel plaatje te staan ;)

MichelJ
3 september 2010, 11:34
We dwalen af.... Iemand nog ideeën en tips voor de verjaardag van Stiff in Golden Dreams? Of is alles al top geregeld?:biggrin:

mammoet
3 september 2010, 11:41
We dwalen af.... Iemand nog ideeën en tips voor de verjaardag van Stiff in Golden Dreams? Of is alles al top geregeld?:biggrin:

Idd, back to topic ;)
Alle aanvullingen zijn welkom :)

qqq
3 september 2010, 13:11
mijn verjaardag ook !!!! haha

Bosco
3 september 2010, 13:16
Idd, back to topic ;)
Alle aanvullingen zijn welkom :)

Kom het morgen wel persoonljik met je bespreken ;)

Admin
3 september 2010, 13:31
Is natuurlijk in eerste instantie aan Stiffie om zijn wensen kenbaar te maken maar denk dat er ook weer niet zo heel veel voorbereid hoeft te worden:

- Wat taarten regelen.
- Zorg dat er een paar keer met een schaal met wat glazen "Champagne/Bubbeltjeswijn" (geen echte, kom even niet op de naam van dat spul uit Spanje dacht ik!) wordt rondgegaan
- Voor de rest zie reactie van MJ.

Admin

egon, Dr. Rammler
3 september 2010, 14:49
Is natuurlijk in eerste instantie aan Stiffie om zijn wensen kenbaar te maken maar denk dat er ook weer niet zo heel veel voorbereid hoeft te worden:

- Wat taarten regelen.
- Zorg dat er een paar keer met een schaal met wat glazen "Champagne/Bubbeltjeswijn" (geen echte, kom even niet op de naam van dat spul uit Spanje dacht ik!) wordt rondgegaan
- Voor de rest zie reactie van MJ.

Admin

gibt es bei Aldi................:biggrin::rofl:

wie ich sehe handelt es sich um einen Freitag, sehr gut !!!
wenn ich dann in nächster Zeit zwecks Überprüfung erscheine, die Leistungen der anwes. Damen für gut befunden habe, sieht man sich............

yves59
22 september 2010, 00:22
Afgelopen zaterdag stiffmaster tegen het lijf gelopen bij Golden Dreams.
Door tijdgebrek eerste keer daar en wil het volgende even kwijt.

Eindelijk een saunaclub met klasse in de buurt !
En dan ook nog eens met enkele zeer bekende gezichten :-)
Wat mij betreft een zeer smaakvol ingerichte club die alle potentie heeft (en nodig heeft)
voor een heerlijk relaxed verblijf.
Uitermate vriendelijke ontvangst met een romig brabants sausje overgoten, een bar die uitnodigd om met een vriendenclub te feesten en meerdere schoonheden om volledig ontspannen huiswaarts te keren, maar dan wel heeeeel laat.

Vera viel me al op bij binnenkomst, niet alleen om haar uitstraling en ondeugende blik, maar omdat ik haar al iets langer ken. Heerlijk zitten kletsen en uiteraard weer enkele zeer intieme momenten beleeft.

Bij deze wil ik ook even laten weten dat ik 15 oktober van de partij zal zijn om stiffmaster over de uiterste houdbaarheidsdatum heen te helpen.

Moet nog even denken over een orginele ontvangst, maar kom wel bijtijds in de lucht :moon: