PDA

Volledige versie bekijken : Alyona, Алёна (Rusland)



Jorah Mormont
6 september 2010, 12:55
http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/FlagRussia.jpg


Naam : Alyona, Алёна

Nationaliteit/taal : Russische / Russisch en Duits

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte: Blond / Halflang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage /Piercing : Blank

Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, TZ en stelde ook AV en FT voor

Voordeel: Geen professionele houding

Nadeel: Geen

Prijs: € 50,00 per half uur


Afgelopen zaterdag heb ik buiten mijn sessie met Agnieszka ook nog getracht een laatste "füffie" ronde te maken. Wat betekent een sessie van een half uurtje zonder al te veel gedoe. De keuze viel op Alyona, een mooie slanke dame met bruine ogen. Ik was verrast toen ze vertelde uit Rusland te komen, gezien haar gezicht weinig Slavische kenmerken vertoonde. Toch even haar afkomst getest door een paar zinnen Russisch haar kant op te ventileren en zowaar haar afkomst was bevestigd. Ik dacht, dat zit mooi snor voor de laatste "füffie"ronde. Agnieszka had met al redelijk van mijn testosteron ontdaan, dus ik had eigenlijk een luie sessie voor ogen waarbij deze Russische de hoofdrol moest gaan spelen met haar mogelijk goede Russische pijpkwaliteiten.

We hadden al snel een kamer, natuurlijk zo smerig als het maar kan. Alyona nog even snel wat extra handdoeken gehaald om het hele bed maar af te dekken. De kussens gooide ze maar aan de kant, want die waren te vies om aan te pakken. Teven leek het erop dat ze eerst even een kleine schoonmaak ging houden http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/xarbeit02.gifIk dacht al direct, "schone dame". Ze vroeg me al direct of ik een andere club wist waar ze kon werken, want ze had het helemaal gehad met de hygiëne in Oase. Ik heb me maar even voor de domme gehouden http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/jpshakehead.gifen verteld dat ik maar weinig clubs ken:rofl:

Het halfuurtje kon beginnen. Ik moet zeggen, Alyona heeft een prachtig mooi figuur. Lekker vol-blond en strakke klein puntige borstjes. De hygiëne bij haar zelf was ook dik in orde, dus ik heb toch maar even mijn ding bij haar gedaan.
Toen ik merkte dat ik meer tijd nodig had om haar op temperatuur te krijgen, en dit niet binnen mijn "füffie" doelstelling past, ben ik maar op mijn rug gaan liggen en de luiwammes gaan uithangen. De hooggekwalificeerde pijpsessie kwam, maar ik voelde al een issue opkomen. Het was de dame welke ik eerder die avond had gehad. Mijn gevoel om tot een orgasme te komen was niet aanwezig. Het kriebelde niet, het jeukte niet. Het was opgezwollen stuk vel welke totaal gevoelloos was. Die meid deed haar best, stelde ook nog een FT voor, maar ik gaf niet thuis.
We hebben nog even miss geneukt, maar ook hier was Jr. verre van gevoelig.
Na denk ik 25 minuten de pijp aan Maarten gegeven en Alyona vriendelijk bedankt voor de verrichtte diensten en dat het niet aan haar lag dat ik niet was gekomen.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik gewoon verzadigd was na de sessie met Agnieszka en deze sessie met Alyona te veel van het goede is geweest.
Ik zou voortaan beter naar mijn lichaam moeten luisteren:gruebel:
In ieder geval, aan Alyona heeft het niet gelegen!