PDA

Volledige versie bekijken : Alice (Duitse)

Knabbel
6 september 2010, 15:15
Naam : Alice

Nationaliteit/taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : Hoogblond / Halflang (vaak in staartje)

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / kleine b-cup

Tatoeage /Piercing : soort bloem vanuit kruis over rechterzij van haar buik en een naam op voorzijde linkerschouder (vanuit haar positie gezien) / navelpiercing

Service : PZC, NMC, FT, Zoenen alleen op mond (of tegen meerprijs…)

Voordeel: Prachtige naturelle dame

Nadeel: Beperkte service

Prijs: € 50,00 voor ieder half uur

Deze dame is toch alweer een tijdje in GT en verwonder me dat daar nog geen recensie over is. Debet hieraan zal zijn dat ze zich vaak ophoudt in die typische Duitse kliekjes die in de regel voor mij no-go-area zijn.

Ik ving toevallig nog een gesprekje op tussen een klant en een dame uit zo’n kliekje. Dame in kwestie vroeg doodleuk na een sessie van amper 10 minuten op voorhand een fooi. Nadat de bewuste ijsbeer haar uiteraard € 50.- overhandigde vroeg ze er gewoon nog een keer naar. En dat voor een uurloon van € 300.-

Alice echter bleek prettig in de omgang te zijn en is vlot gebekt. Gaf duidelijk in het voorgesprekje de (on)mogelijkheden aan: geen vingeren, zoenen alleen op de mond. Ze had dit wel gedaan, maar dan bij een fors betalende klant. Knabbel valt uiteraard buiten dat profiel. Tiga had me reeds weken voordien de beperkingen van haar medegedeeld en wees me tevens op het feit dat als je haar niet afremt, ze zo een uur voorbij lult. Lullen doen we aan de bar en met een uurtarief van € 100.- laat je dat ook wel.

Uiteraard op de kamer zoals verwacht voortzetting van een gesprek en elkaar wat gestreeld. Zoenen alleen op de mond. Daarna her en der wat plichtmatige zoentjes op mijn borst en haar over laten gaan tot een pijpsessie. Hier kwamen natuurlijk weer de bekende vochtige doekjes tevoorschijn (Minime lees je nog mee?) Ze verontschuldigde zich nog omdat ze wist dat ik met net gedouched had, maar dat was standaardprocede. Ze heeft overigens vochtige doekjes met groene appeltjessmaak. Zal de volgende keer eens flink appels eten en haar dan een FT bezorgen. Eens kijken of ze een golden delicious kan waarderen.

Het pijpen was vreemd te noemen. Te weinig speeksel, dus te droog. Minuut pijpen, ondertussen naar mijn navels starend en daarna 10 seconden pauze ondertussen omhoog kijkende alsof ze opnieuw adem moest halen om dit voort te gaan zetten. Geen enkel gevoel dus of contact met de klant. Geheel nu maar eens anders gepositioneerd; ik op de knieen lui achterover leunende, en zij ook maar dan voorover. En zie daar ineens begon ze lekker diep te pijpen zonder gebruik van handen. Ondertussen had ik een fantastisch uitzicht over haar fraaie wijdbeens gespreidde kont via de spiegel direct daarachter. Omdat we redelijk op schema lagen en een hoogtepunt naderbij kwam, overgegaan tot het knalwerk. Ook hier kwam weer de befaamde tube gel. Eerst zij boven en daarna nog even missio. Met zo’n heerlijk lichaam onder je een absolute klaarkomgarantie. Ook één van de weinige dames met een acceptabele streepje trouwens.

Uiteraard sprak ook deze dame over het voornemen tot uitbreiding van de reeds aanwezige tattoos en kon een vergroting van haar voorgevel niet uitblijven. Doodzonde, maar goed dat begrijpen ze toch niet. Ze zien "vriendinnen" meer verdienen en dan volgen er maatregelen. In een andere club waar ze tijdelijk geweest was, had ze veel meer verdiend, want ze was daar absoluut de mooiste geweest. Service werd natuurlijk niet over gerept.

Mijn minimaal ingestelde verwachtingspatroon werd dus volledig ingevuld en derhalve toch voldaan de kamer verlaten. Ze is uiterst vriendelijk, en ziet er prachtig uit, maar verwacht dus geen GFE.

Jorah Mormont
6 september 2010, 15:54
Lees ik het goed...Duits he:gruebel::gruebel:

Komt niet meer goed met Minime's vooroordeel:nee:

toko-9
6 september 2010, 18:37
Daarna her en der wat plichtmatige zoentjes op mijn borst en haar over laten gaan tot een pijpsessie. Hier kwamen natuurlijk weer de bekende vochtige doekjes tevoorschijn (Minime lees je nog mee?) Ze verontschuldigde zich nog omdat ze wist dat ik met net gedouched had, maar dat was standaardprocede. Ze heeft overigens vochtige doekjes met groene appeltjessmaak. Zal de volgende keer eens flink appels eten en haar dan een FT bezorgen. Eens kijken of ze een golden delicious kan waarderen.

Alleen al vanwege dit soort literatuur is dit forum een must!!! Kan ik echt vreselijk om lachen!

Carlitos
6 september 2010, 20:39
Vandaag even een kort gesprek met haar gehad, toevallig at ze net een mooie groene appel. Helaas geen enkele vonk naar mij toe van haar. Ik vind het toch een mooie dame. Daarnaast had ze de uurtjes die ik daar doorbracht geen ijsbeer naar een kamer met haar gezien.
Terwijl haar Duitse vriendin wel heel spontaan was en regelmatig bezoek mee nam.

Rex
6 september 2010, 20:58
Zal de volgende keer eens flink appels eten en haar dan een FT bezorgen. Eens kijken of ze een golden delicious kan waarderen.

Schitterend.......:eek:

Heinrich
10 maart 2011, 23:15
Ik ging met Alice vorig jaar in maart eens naar de kamer.
Vooraf idd ingelicht dat TZ er niet in zat.
Ze ziet er prachtig uit, rondom een plaatje, maar zoals Knabbel zegt lulde ze al snel het half uur vol en mocht ik dus 25€ extra dokken voor een al bij al matige service.
Geen GFE en niet echt tevreden.
Mooi om naar te kijken maar niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.